Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Star Citizen - News

  • entries
    18
  • comments
    24
  • views
    2514

Contributors to this blog

About this blog

News from the Star Citizen Community. A collective information channel, independent of organizations, clubs and associations.

Entries in this blog

Star Citizen Patch 3.5 już LIVE - Patch Notes po polsku!

Star Citizen Patch 3.5 już LIVE na serwerach oficjalnych! Panie i Panowie Piloci, mamy dobre wieści! Po kilkutygodniowej walce z rozmaitymi bugami oraz wszechstronnych testach na Public Test Universe (PTU), w których udział braliśmy i my, Cloud Imperium Games postanowiło sprawić nam dziś niespodziankę. Ci z Was którzy stale trzymają rękę na pulsie zapewne zwiedzają już nową planetę ArcCorp od kilku ładnych godzin. My musieliśmy przygotować jeszcze nasze podsystemy, ale oto i jesteśmy z rozpiską nowości w aktualizacji Star Citizen Alpha 3.5 - w całości po polsku! Star Citizen Patch 3.5.0 - Patch Notes Alpha Patch 3.5.0 już na serwerach live! Klient RSI (launcher) powinien teraz wyświetlać wersję: LIVE-1460999.
  Po aktualizacji zdecydowanie zalecamy usunięcie folderu USER dla Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli zaczynać doświadczać dziwnych problemów graficznych lub crash'ów. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE. Dodatkowo, z uwagi na całkowitą przebudowę klawiszologii oraz przebudowaną symulację lotu (New Flight Model), sugerujemy stworzenie przypisań klawiszy od nowa.

WAŻNE: Zanim rozpoczniesz ściąganie poprawki, upewnij się, że twój launcher zaktualizował się do wersji 1.1.1.
 
Główne Znane Problemy: Po wyjściu z menu opcji na ekranie tworzenia postaci opcje pozostaną widoczne, uniemożliwiając dostosowywanie. Obejście Problemu: Naciśnij „ESC”, aby wrócić do dostosowywania. Gdy wyjdziesz z gry z otwartym mobiGlas, po powrocie do gry zobaczysz rozmyty ekran. O/P: Przed wyjściem zamykaj mobiGlas. Skrzynki dostawcze mogą spaść przez podłogę niektórych statków. Statki nie zostawiają ładunku po zniszczeniu. Brakuje hologramu Ruto. Misja wejściowa Ruto czasami się nie uda. Niektóre laboratoria Area18 nie mają ciśnienia atmosferycznego. Statki mogą przekroczyć swoje ograniczenia prędkości, obracając się lekko podczas przyspieszania. Pociski / znaczniki broni mogą czasem znacznie chybić wobec punktu w który celujesz. Próbowanie ubrań w Casaba może czasami spowodować utratę części zbroi. Umieranie przy otwartym czacie może spowodować, że gracz nie będzie mógł prawidłowo się odrodzić. O/P: Uruchom ponownie klienta. Wylogowanie ze statku na łóżku może być czasem zawodne lub niespójne. Składane (stowed) przedmioty mogą czasami przyczepiać się do nóg graczy. Przełączanie na zewnętrzną kamerę z fotela pilota i z powrotem resetuje HUD i czat. Nowe Funkcjonalności Główne Dodano system dostosowywania twarzy DNA. Tworzenie postaci wykorzystuje teraz system dostosowywania twarzy DNA. Początkowo wybierasz płeć, a następnie jedną z zestawu aktualnie dostępnych postaci aby dostosować mieszankę ich rysów twarzy. System zawiera tryb „Prosty” i „Zaawansowany”, które umożliwiają wybór preferowanego poziomu złożoności. Dodatkowo, opcja„Eidonomy” zapewnia możliwość dobrania indywidualnych cech, takich jak kolor oczu i włosów, kolor skóry itd. Dodano grywalne postacie kobiece. Nowe ustawienie audio: „słuchawki” (headphones) w menu Audio.      Wszechświat Lokalizacje planetarne: planeta ArcCorp i jej księżyce Lyria i Wala. Na tle innych planet w systemie Stanton, planeta ArcCorp wyróżnia się tym, że jest prawie w całkowicie zabudowana. Niemal każdy kilometr kwadratowy planety przeznaczono na budynki mieszkalne, użytek komercyjny, zakłady przemysłowe i ogromne magazyny. W związku z tym, w ramach ochrony, istnieje ścisła, nisko-poziomowa strefa zakazu lotów (no-fly zone). Jednakże wielu biznesmanów decyduje się na budowę wieżowców wyższych niż wspomniana strefa, aby zaoferować możliwość lądowania. ArcCorp posiada dwa księżyce: Lyria, lodowaty księżyc usiany kriogejzerami i kriogenicznymi wulkanami oraz Wala, księżyc o niskiej gęstości, wyróżniający się dużymi połaciami przebijających na powierzchnię kryształów.     Główna strefa lądownicza: Strefa 18 (Area 18). Area18 jest jedną z niewielu stref lądowania wyznaczonych przez ArcCorp dla ruchu międzyplanetarnego i jednym z głównych portów handlowych w okolicy. Jeśli podróżni nie poczują się przytłoczeni gorączkowymi widokami i hałaśliwością tego obszaru, odnajdą różnorodne towary zaufanych marek oraz unikatowych lokalnych dostawców. Aby zapewnić planecie oraz jej otoczeniu bezpieczeństwo i otwartość dla biznesu, ArcCorp zawarł umowę z grupą PMC „BlacJac Security”.     Dodano nowego dostawcę misji: Tecia „Twitch” Pacheco. Twitch początkowo była żołnierzem, jednak po zakończeniu służby stała się freelancerem pracującym dla służb bezpieczeństwa. Wszystko wydawało się zmierzać w dobrym kierunku, aż podczas w pracy dla BlacJac Securities w wyniku odniesionych ran uległa uszkodzeniu połączeń nerwowych. Wtedy to BlacJac bezceremonialnie ją zwolnili. Wtedy to, pozostawiona bez pracy i z bardzo wyspecjalizowanym zestawem umiejętności, z którego nie mogła korzystać, wykonała zwrot w stronę elementu kryminalnego, na który wcześniej polowała. Ostatnimi czasy Tecia czai się w miejskich zaułkach megamiasta Area 18, zawierając umowy i przedstawiając sobie ludzi, lub, jak to nazywa „ciesząc się swoją emeryturą”. Dodano warianty statków Hurston Security dla obszarów w Hurston i okolicach. IFCS będzie teraz uruchamiać autopilota i próbować odwrócić twój statek, gdy znajdzie się on w strefie zakazu lotów (no-fly zone). Gracze mogą teraz ustawiać cel podróży kwantowej na członkach swojej drużyny.     Misje Dodano misje środowiskowe, w których AI może wymierzać sprawiedliwość wobec graczy-piratów, a przy tym ich śledzić i wzywać posiłki. Poziom i statek siły policyjnej zależeć będą od poziomu zagrożenia (wanted) gracza. Dodano typ misji "Combat Assistance Service Beacon" dla AI. Dodano misję patrolową do Delamar. Dodano misje niszczenia satelitów dla obszaru Hurston. Dodano nowe warianty misji dostawczych.
    Statki i pojazdy Dodano: warianty Reliant MISC Tana, Sen i Mako. Dodano Anvil F7C-M Super Hornet Heartseeker. Dodano zautomatyzowane bronie podwieszane (gimbal mounts).
Zautomatyzowane bronie podwieszane są dodatkowym rodzajem gimbal mounts, który umożliwia namierzanie i automatyczne śledzenie celów w stożku przed statkiem. Stożek oznaczony jest kółkiem o linii przerywanej. Dzieli się on na dwie części, gdy gimbale nie mają dostrojonego celu i zamykają się w pojedynczy okrąg, gdy tworzą cel namierzą. Tryb ten można przełączać za pomocą przycisku „R”. Dodano działka „Singe” Tachyon. Dodano nowy interfejs wieżyczki i elementy sterujące czułością.
Wieżyczki mają teraz nakładkę interfejsu użytkownika (HUD), która pokazuje ich pozycję w stosunku do statku macierzystego (w stopniach), bieżącą czułość (pasek suwaka) i bieżący tryb ognia. Ponadto istnieją teraz w kokpitach przyrządy służące do zwiększania i zmniejszania czułości wieżyczek bezpośrednio z ich stanowiska. Dodano informacje głosowe opisujące zdarzenia podczas kopania (mining!). Od teraz przedmioty i komponenty statków bardzo powoli się zużywają. Przedmioty i komponenty statków można teraz naprawić. Dodano automatyczną zbieżność broni statków.
Bronie stałe (fixed) i podwieszane działka przegubowe (gimbal mounts), które mają różne prędkości łączą się teraz w pojedynczy pip oparty na broni najwolniejszej i najkrótszego zasięgu. Dodatkowo, broń przegubowa i stała mają bardzo niskie zbieżności celu (nadal są dostrajane).     Tryb FPS Dodano: karabin szturmowy Gemini S71.
Dobrze wyważony i zaprojektowany karabin szturmowy, preferowany przez bogatszych prywatnych wojskowych, którzy chcą zrobić wrażenie. Dodano: Pistolet Coda Kastak Arms
Bez zbędnych dodatków, surowy, ciężki pistolet balistyczny, który uderza mocno, jeśli tylko trafi. To, czego mu brakuje pod względem szybkości ognia i wielkości magazynku, więcej niż nadrabia zasięgiem i mocą. Bronie FPS wydają teraz odgłos suchego strzału, gdy zbraknie amunicji. Dodano nowe warianty kolorów do wielu pancerzy i ubrań (undersuits).     Interfejs użytkownika Dodano ikony interfejsu użytkownika dla dodatkowych rodzajów kontaktów. UWAGA: W trakcie aktualizacji! Zapraszamy wkrótce ponownie po więcej treści.  

Star Citizen Hub PL

Star Citizen Hub PL

Wideo ze Star Citizen 3.5: Statki szturmowe, myśliwce, usprawnienia audio, lepsze animacje i...

Star Citizen 3.5 w Around the Verse Najnowsze Around the Verse omawia przede wszystkim nadchodzący system sterowania statkiem (New Flight Model) oraz znaczne usprawnienia w udźwiękowieniu Star Citizen. To bardzo ciekawe tematy, więc warto zapoznać się z materiałem dokładniej. Ale to nie wszystko. "Chcemy więcej wydarzeń!" Pamiętacie niedawny event zorganizowany w naszym Hubie przez Sarmatię? Eric Kieron Davis i Sean Tracy pragną wyrazić swoje emocje dotyczące tego rodzaju inicjatyw: podziw i uwielbienie! Zapewnili, że całe Cloud Imperium Games z radością wita wszelkie wydarzenia organizowane przez graczy, przygląda się im, inspiruje się nimi i jest to coś, co działa na wyobraźnię samego Chrisa Robertsa. Sean i Eric wspomnieli o niedawnym evencie udokumentowanym przez Rexzilla, w którym brały udział 42 Gladiusy Valiant. Ale wiecie, nie wątpię, że zaglądają czasem i do naszego Huba. Konkluzja jest jedna - organizujmy więcej wydarzeń!   Nasz neutralny Polski Hub Star Citizen z przyjemnością wypromuje wydarzenia twoje lub twojej organizacji. Poprzednie zdecydowanie wyszło spektakularnie, a jedyne o co prosimy w zamian to skorzystanie z naszego serwera Discord. Prowadzący: Sean Kieran Davis, Kierownik Studia w LA, Sean Tracy, Techniczny Kierownik Treści Nowy System Lotu: Statki Szturmowe i Myśliwce Jak wiecie, w nadchodzącej aktualizacji Star Citizen 3.5 otrzymamy kolejną iterację systemu lotu. Z nowego materiału dowiadujemy się szczegółów pracy nad sztuczną inteligencją przeciwników, która to musiała zostać przeprojektowana z uwagi na mocno zmodyfikowane zachowanie statków. Niektóre ze zmian można było podzielić na te dotyczące AI statków szturmowych (gunships) oraz AI myśliwców. Różnice miedzy statkami jak Mustang czy Sabre a chociażby szturmowcem w rodzaju Cutlass Black mają niebagatelne znaczenie dla strategii jaką powinien przyjąć pilot. Podczas gdy atakując myśliwiec warto trzymać się na jego ogonie, inne statki mogą posiadać w tym miejscu wieżyczki, które z delikwenta nienawykłego do takiej walki potrafią zrobić sito. Dlatego właśnie gracze jak i piloci AI musieli będą brać pod uwagę różnice między przeciwnikami i dostosowywać do nich taktykę. Przykładowo, choć wszyscy pewnie kochamy wspomniany statek Drake'a, jego piętą Achillesową okaże się brak wieżyczki na spodzie kadłuba. To właśnie to miejsce komputerowi i żywi piloci zechcą mieć stale na celowniku.  
Zrzuty ekranu: Avenger Titan, Aegis. Testy AI. Dowiedzieliśmy się też że manewrowość myśliwców zostanie zwiększona. Odnośnie zaś sztucznej inteligencji, dzięki rosnącej trudności utrzymywania się na ogonie tropionego myśliwca, AI wrogich pilotów pozwoli nam na doświadczyć iście Hollywoodzkich pościgów. Statki z wieżyczkami będą zaś bezlitośnie korzystać z ich obrotowych dobrodziejstw. Rozmówca: Andre Beccu, Starszy Projektant Systemów Star Citizen zabrzmi lepiej w Alpha 3.5   Jeszcze więcej immersji? Dokładnie tak. W Star Citizen 3.5 przebudowany zostanie cały system odtwarzania dźwięku, co pomoże nam poczuć atmosferę lotu i pieszej podróży jeszcze mocniej. Stanie się tak za sprawą większej ilości źródeł audio umieszczonych w trójwymiarowej przestrzeni, zaawansowanej modulacji i na nowo zarejestrowanych reakcji na działania pilota.  W przestrzeni kosmicznej usłyszymy silnik naszego statku lepiej i dokładniej. Użycie dopalacza (afterburner) stanie się wyraźnie odczuwalnym uderzeniem mocy, a wchodzenie w atmosferę odczujemy bardziej wiarygodnie. Z zebranych jak dotąd informacji wynikałoby że loty atmosferyczne, których fizyka będzie usprawniana także po 3.5, doświadczymy niebawem zupełnie na nowo.   Wszystkie usprawnienia dźwiękowe Star Citizen dotyczą nie tylko posiadaczy głośników, ale i osób grających na słuchawkach. Nowa technologia pozwoli na zwiększoną immersję poprzez realistyczne lokowanie źródeł i obróbkę strumieni dźwięku w zależności od otoczenia. Rozmówcy: Josh Bell, Projektant Dźwięku, Yogi Klatt, Starszy Programista Dźwięku Poprawki w animacjach oraz...   ...wsparcie dla języka migowego! Tak jest. Star Citizen znów zaskakuje. Znowu o krok przed konkurencją. Amerykański język migowy, aktualnie w postaci emotes, znajdzie się w grze dla wszystkich osób z niepełnosprawnością słuchową. To miły gest od CIG. Jak widać, niesławny (czy niezrozumiany) Chris Roberts dba o graczy i nie wyklucza nikogo.  Co do poprawek w animacjach, te będą nieustanne, ponieważ Cloud Imperium Games pragnie by warstwa wizualna Star Citizen osiągnęła najwyższy możliwy poziom. W tym odcinku Around the Verse mamy natomiast potwierdzenie, że być może już Alpha 3.5 przyniesie nam pięknie realistyczne podnoszenie i odkładanie przedmiotów czy między innymi naturalniejsze wsiadanie do statków. Pokonywanie przeszkód terenowych to zapewne część przygotowywana z myślą o singlowym Squadron 42, z którego owe featury're przewędrują do Persistent Universe. Rozmówca: Steve Bender, Kierownik ds. Animacji To chyba wszystko w tym odcinku. Do zobaczenia w przestrzeni!

Sarr

Sarr

Wywiad: Star Citizen Persistent Universe - pytania graczy (Reverse the Verse)

Wywiad z dyrektorem Star Citizen Persistent Universe Kilka dni temu odbyła się rozmowa z Toddem Papy, liderem działu PU. Zadaniem Todda jest kierowanie projektem w taki sposób, aby wersja online (MMO) developmentu Star Citizen odpowiadała wizji Chrisa Robertsa, głównego developera i właściciela Cloud Imperium Games. Przeprowadzony wywiad to kolejny odcinek z cyklu "Reverse the Verse", w którym znajdziemy to co najciekawsze - a więc odpowiedzi nasze pytania, pytania graczy.
Nie inaczej było i tym razem. Materiał obfitował w ciekawe informacje, w tym potwierdzenia niektórych naszych domysłów i wzmianki o tym, czego możemy się spodziewać w przyszłości. Pytania graczy odnośnie Star Citizen Alpha 3.5 Przygotowaliśmy dla was skondensowany skrót tego, czego można się dowiedzieć z wideo. Zapraszamy! Kim jest Todd Papy? Jak wspomnieliśmy, Todd to dyrektor PU z ramienia Chrisa Robertsa, a więc niemalże jego prawa ręka. Z uwagi na piastowane wysokie stanowisko, informacje płynące od tej osoby mogą nie być dokładne odnośnie detali, za to jeśli interesuje nas w jakim kierunku podąża produkcja Star Citizen, prócz Chrisa Robertsa nie będzie chyba lepszego źródła. Mimo że jego praca dotyczy wersji online Star Citizen, Todd wspomina, że jedną z jego ról jest również koordynacja przenoszenia systemów ze Squadron 42 do Persistent Universe. Najtrudniejsze zadanie ekipy Todda? "Sprawić, aby wszystko wyglądało jak trzeba."
Czyżby wygórowane oczekiwania Chrisa były aż takim wyzwaniem dla speców z RSI? Graficy śpią w pracy w śpiworach? Developerzy implementują w strachu, czy Chris zatwierdzi ich robotę? Któż wie co miało to znaczyć. No Fly Zones na planecie ArcCorp? Tak, będą obecne. Pomarańczowe pola siłowe blokujące dostępu do zabudowań dosięgną jednak tylko określonych wysokości. Ponad ich poziom sięgać będzie część budowli, między którymi można będzie efektownie manewrować. Lądowanie na dachach w ArcCorp? Owszem. Prawdopodobnie jeszcze nie w Alpha 3.5, ale w najbliższej przyszłości możemy spodziewać się misji, które odbywać się będą na, oraz w zabudowaniach planety ArcCorp. Po lądowaniu na dachu lub tarasie danego budynku mogli będziemy wchodzić do rozmaitych placówek i miejsc fabularnych. Z innych źródeł dowiedzieliśmy się, że niektórzy developerzy chcieliby umieścić na dachach budynków również snajperów, którzy obserwowaliby przelatujące statki. Strefa lądownicza w ArcCorp? Będzie póki co tylko jedna. To wspominane już przez nas Area 18 (Obszar 18). Miejsce to jest niejako "wycięte" z okalającego "No Fly Zone".
Notabene, nazwa Area 18 wydaje się połączeniem Obszaru 51 i Hangaru 18 - miejsc, w których według naszych ziemskich środowisk ufologicznych przechowywana jest technologia obcych. W Star Citizen Area 18 nie wydaje się jednak być powiązana fabularnie z Wright-Patterson Air Force Base. Chyba że czekają nas jakieś easter eggi. Trwa praca nad podwieszanymi broniami (gimbal mounts). Ten rodzaj uzbrojenia pozwalać będzie na uniezależnienie sterowania statkiem od celowania, a więc możemy otrzymać tryb znany nam dziś z wieżyczek. Dostosowanie statków do gimbali wymaga trochę pracy zarówno na fizycznych kadłubach jak i w materii systemów gry / UI. Odnośnie części socjalnej Star Citizen - czy powiększy się maksymalna liczba znajomych?
Todd wydawał się lekko zaskoczony pytaniem. Obiecał że przyjrzy się sprawie. A konkretnie temu, czy istnieje jakieś techniczne ograniczenie, które uzasadnia obecność takich limitów. Obecnie aż 90% Lorville na pieszo jest nieosiągalne. Todd zapewnia, że czeka nas nowa treść, że otrzymamy większy teraz do zwiedzenia.
Wspomniał też, że obecna ograniczona zawartość wynika z faktu, że budowane są edytory wspomagające lokowanie modularnych pomieszczeń i budynków. Nowe obszary w grze otrzymamy równolegle do postępów przy tworzeniu tych edytorów. Niektóry gracze wyrażają poirytowanie "przyklejającymi się" drabinami. Na przykład na statku Caterpillar. Jest to typowy brak tzw. "polishu", więc będzie to oczywiście naprawiane. Nowe respawn zones w ArcCorp i na Hurston? Jak najbardziej są w planach. Stworzone zostaną tzw. "Cargo Depots" - miejsca, które przypominałyby Port Olisar, tyle że na powierzchniach planet.  Wśród nich znajdziemy lokowane w miastach i wioskach hotele, w których można będzie się zdrzemnąć, aby następnie rozpoczynać w tych miejscach rozgrywkę. Odnośnie systemu grupowania: ich usprawnienia należą do szerszej kategorii "Quality of Life". W jej ramach developerzy Star Citizen pracują już miedzy innymi nad możliwością dzielenia się zadaniami, w tym nagrodami za wykonane misje. Todd wspomniał możliwość decydowania czy chcemy komuś za pomoc zapłacić oraz ile. Transport publiczny w ArcCorp? Oczywiście będzie. Zasada działania podobna będzie do transportu w Lorville, ale sieć może być większa. Byłby to transport ze stacji do miasta i odwrotnie, a więc jak na Hurston. W mieście zaś przemieszczać będziemy się pieszo. Czyli znów metro?... Według Todda Papy, nie: "będzie to taki latający autobus". Hmm. Czy w Star Citizen znajdą się spadochrony?... Tak! Z tym że drużyna zajmująca się tego rodzaju feature'ami pracuje obecnie nad Squadron 42, a tam podobno spadochronów nie uświadczymy. Stąd mogą one trafić do Persistent Universe z opóźnieniem. Otrzymaliśmy już aktualizację Roadmap dla Squadron 42. W tym tygodniu czeka nas także aktualizacja Roadmap dla PU. I będzie to coś dużego - RSI podzieli się planami dla Star Citizen Alpha 3.7.0 i 3.8.0! Niecierpliwie czekamy. Czy w Star Citizen znajdą się jaskinie, do których można by wejść? No więc, są już ich prototypy. Na razie niestety łatwo się w nich zgubić, co jednak nie jest koniecznie czymś złym. Developerzy pracować będą nad tym, aby te sieci tuneli nie były przesadnie frustrujące. Odnośnie radarów i skanowania Todd Papy przyznał, że nie jest poinformowany. Czy w Reliant Mako działać będzie kamera na wieżyczce? W 3.5.0 oczywiście jeszcze nie, ale nie ma powodu by nie działała gdy przyjdzie jej czas. Odnośnie ubezpieczeń w grze, insurance na przedmioty: obecnie trwa praca nad systemami, które pomogą graczowi zdecydować, czy zamierza się w danym miejscu się znaleźć, czy wolałby z niego uciekać. I w tego rodzaju punktach jest obecnie priorytet. Później dopiero dopracowane zostaną systemy ubezpieczeń (Insurance) dla przedmiotów itd. Wydaje się to uzasadnione - gdy otrzymamy dostęp do systemów oceny zagrożenia, implementacja stopnia ryzyka i opłat za utratę / niszczenie komponentów będzie już wtórną pracą wykończeniową. Nowe miejsca, systemy planetarne, nowe gwiazdy w Star Citizen?...
No więc, najpierw otrzymamy tzw. Secondary Interest Points, które znajdą się na powierzchniach planetach. Będą to między innymi wspomniane już domy wypoczynkowe, hotele (planetarne odpowiedniki Port Olisar i Rest Stops). Na planecie atmosferycznej, którą mamy już w grze pojawi się także lokacja zwana Hurston Weapons Testing Grounds (Poligon Testowy Hurston). Będzie to kompletny biom z masą elementów.
W dalszym planie ekipa Todda balansować będzie między tworzeniem nowych planet, a do poprawianiem i uzupełnianiem tych już istniejących. Póki co priorytetem jest ukończenie pierwszego systemu słonecznego. Co dalej? Konkretne decyzje dopiero zapadną. Czy na ArcCrop znajdą się wzgórza albo łańcuchy górskie? Nie zanosi się na to. ArcCorp to planeta terraformowana, w całości zabudowana przez korporację, która przykryła calutki glob budynkami i płytami z metalu. Powierzchnia planety wydaje się więc być płaska. ArcCorp jest płaskie! (sic!) Okrągłe, ale płaskie. Rozumiecie. Czy otrzymamy nowe sposoby resetowania Crime Ratingu? Oczywiście, Crime Stat (status wobec prawa) mogli będziemy resetować na wiele różnych sposobów. Poza tym, prawo na Hurston może być inne niż w Area 18 na ArcCorp. Niemniej, póki co to jeszcze nie ten etap, nie czas by o tym rozważać. Pierwsze iteracje systemów prawnych mogą dotknąć już jednak Alpha 3.5, ale na pewno znajdą się w Star Citizen Alpha 3.6.  Inne sposoby na redukcję Crime Statu, poza Kereah, znajdą się choćby na istniejących planetach. Zbugowane i niedopracowane rakiety. Trwają prace aby działały jak trzeba i były zbalansowane. Nowy Flight Model może mieć wpływ na działanie rakiet, ale w 3.5, jeśli będzie to ogóle odczuwalne, będzie to raczej nieznaczne, kosmetyczne. Dostosowywanie statków? Pojawi się przy publikacji nowej serii statków Origin, i300. Todd przyznał, że nie wie ile może dziś o tym opowiedzieć. Dlatego nie opowiedział wiele. Dowiedzieliśmy się jednak, że w Alpha 3.5 statek i300 może posiadać np. 1 moduł dodatkowy, i315 może być zaopatrzony w podobne 2, i350 miałby je 3 itd. Moduły oznaczałyby przykładowo miejsca na dodatkowy radar, cooler czy skaner. Podobne możliwości mają być sukcesywnie dodawane także do innych statków. Możliwości ogłuszania przeciwników? Owszem, zostaną zaimplementowane. Pojawią się na pewno w trybie FPS. Czarne rynki umożliwiające handel podejrzanymi towarami? Jak najbardziej. Stworzone zostaną miejsca sprzedaży tego, co udało się złupić na wrakach statków innych graczy, kolejne miejsca sprzedaży narkotyków i inne. Przewidywane są też systemy "money sink", w które wliczone jest reperowanie stopniowo niszczejących przedmiotów i komponentów statków. Todd Papy jest pod wrażeniem tego, co dzieje się wokół Jump Town. Zachęca nas do podobnych aktywności i zdecydowanie popiera inicjatywy graczy. Kiedy zwiększy się maksymalna liczba osób na serwerach? Cóż, najpierw musi zostać przeprowadzony "server meshing". Gdy owe zdanie zostanie wykonane, developerzy przystąpią do sprawdzania limitów. Co mają ze sobą wspólnego optymalizacja Star Citizen oraz kodujący Chris Roberts? Otóż Chris jest ostatnio przyłapywany po nocach przy kodzie SC. Dogląda między innymi optymalizacji statków i postaci, pracując nad tym, by nie były one nader często aktualizowane od strony kodu, o ile nie ma takiej potrzeby. Obecnie wiele modułów statków jest nieustannie obliczane na nowo, co jest zupełnie zbędne, ponieważ owe komponenty nie są w żaden sposób modyfikowane. Windy. Obecnie w wielu miejscach działają niczym teleport, ale Chris Roberts chce aby stały się realistyczne. Mają być bowiem częścią immersji, włączoną w system podróżowania. Niestety nie zawsze jest to możliwe. Ale kiedy tylko będzie to realne, windy mają działać jak prawdziwe, fizyczne, osobowe dźwigi. W tym roku powinniśmy otrzymać także ciekawy system dotyczący trybu FPS - feature umożliwiający modyfikację broni. Dodawał on będzie możliwość konfiguracji uzbrojenia, na przykład poprzez dołączanie lub zdejmowanie modułów. Dostępne mają być rozmaite dodatki, takie jak tłumiki czy lepszy celownik. I to byłyby najważniejsze informacje z wideo. Do zobaczenia w przestrzeni!

Sarr

Sarr

Najlepsze screenshoty z okazji dnia Australii!

Rada pracowników Cloud Imperium Games rozstrzygnęła konkurs na screenshoty przesyłane przez pilotów statku Gladius Valiant, którym mogliśmy latać za free w miniony weekend. Piloci mieli za zadanie zaprezentować się w formacji lotniczej złożonej wyłącznie ze wspomnianych statków: Oto zrzut ekranu który zostanie nagrodzony: Przesłał: SonTyp Piloci otrzymają Gladius Valiant jako oddzielny statek wraz z LTI (Lifetime Insurance). Inne klatki z gameplaya Star Citizen, które przesłali gracze: Przesłał: epoptic Przesłał: MrKoddy Przesłał: [COIS] PELCKI Przesłał: Griever Przesłał: Rambosoy Przesłał: MrDeschain Przesłał: GlobNot Przesłał: Brakerton Przesłał: Yor Nemesis Przesłał: FahrenheitFR Przesłał: Rambosoy Przesłał: SpiKe Przesłał: Rambosoy Przesłał: MrKoddy Przesłał: Klumpi Przesłał: Klumpi Przesłał: Terada Przesłał: N1hll Przesłał: SonTyp Przesłał: ECO Przesłał: Rambosoy Hmm, a może przydałaby się i polska edycja konkursu screenshotów Star Citizen? Zorganizujemy! Tymczasem, do zobaczenia w przestrzeni! Więcej zrzutów ekranu i źródło: LINK

Commander Aeon

Commander Aeon

ArcCorp: Nowa planeta dla Star Citizen 3.5.0

Paczka grafik z gameplaya ArcCorp Przedstawiamy rozmaite screenshoty z ArcCorp, planety, która według Roadmapy RSI pojawi się w Star Citizen jeszcze w tym kwartale. Wspomniane ciało niebieskie miałoby być częścią nadchodzącej aktualizacji 3.5.0. Obrazy pochodzą z różnych stadiów gry, sięgając wersji 2.1 i wcześniej. Niektóre są niemal aktualne - aczkolwiek trzeba pamiętać, że prace nad planetą wciąż postępują i trwać mogą tak długo, jak trwa faza Alpha. Część zrzutów ekranu wykonano w tzw. "social module", przypomnijmy jednak, że przedstawia on jedno z miast w ArcCorp.
Na każdym ujęciu prawdziwy gameplay lub elementy menu. O ArcCorp będziemy pisać jeszcze wielokrotnie. Tymczasem miłego oglądania! Mamy nadzieję że powyższe grafiki poruszają wyobraźnię. Do zobaczenia w przestrzeni!

Wideo i wprowadzenie: Czym jest Squadron 42?

Miesiąc wcześniej, tuż przed Świętami wspominaliśmy na naszym fanpage, że otrzymaliśmy wreszcie Roadmap dla Squadron 42.
Ale w zasadzie nie napisaliśmy nic więcej. Czym w ogóle ma być to SQ42? Squadron 42: Star Citizen dla pojedynczego gracza Squadron 42 ma być grą single player, której premiery możemy spodziewać się przed ukończeniem Star Citizen w wersji massively multiplayer. Jest to wysokobudżetowa produkcja oparta na tym samym silniku co otwarty wszechświat online, który testujemy obecnie w grze na PU (Persistent Universe). SQ42 będzie tytułem, który w klimatyczny i efektowny sposób wprowadzi graczy na całym świecie do realiów next-genowego projektu rozwijanego przez Cloud Imperium Games pod wodzą Chrisa Robertsa. Przygotowywana gra już teraz może poszczycić się imponującą obsadą gwiazd szeroko rozumianego science-fiction i ponad 10 godzinami zarejestrowanej gry aktorskiej. Wśród twarzy które kojarzy pewnie każdy są Mark Hamill, a więc legendarny Luke Skywalker ze Star Wars, Henry Cavill, odtwórca roli Supermana, a w niedalekiej przyszłości także Netflix'owego Wiedźmina, legendarny Gary Oldman, Gillian Anderson znana choćby z kultowego Z archiwum X, Mark Strong, Liam Cunningham, Ben Mendelsohn, John Rhys Davies czy Andy Serkis. Squadron 42 rozgrywa się w naszym świecie roku 2945. Gracz wcieli się w postać młodego pilota, którego los pchnie w samo centrum dramatycznych wydarzeń, jakie zagrożą bezpieczeństwu United Earth Empire. Nasz bohater dołączy do tytułowej elitarnej eskadry gwiezdnych pilotów, w której na względy swoich przełożonych musiał będzie zapracować. Eskadra 42 przyjmuje tylko najlepszych z najlepszych, ponieważ to jednostka do zadań specjalnych. Jej zadaniem jest obrona ludzkości przed rozwojem galaktycznej przestępczości oraz agresją obcych ras, takich jak starożytni Vanduul. Zwiastun Squadron 42 przygotowany w całości na silniku gry Kampania SQ42 zawierać ma 28 rozdziałów, podczas których możemy spodziewać się hollywoodzkiej, głębokiej fabularnie akcji, wielu zapadających w pamięć postaci oraz mnóstwa lotów w kosmosie i na powierzchniach planet. A wszystko to bez żadnych loading screenów. Czeka nas także ogromnie rozbudowany tryb FPS i zróżnicowanie doświadczeń, jakie wśród gier komputerowych nie miało chyba precedensu. Wszystko to za sprawą wykorzystania silnika Star Citizen, którego każdy szczegół dopracowywany jest z perfekcjonistyczną precyzją dla kompleksowego odwzorowania wrażenia przebywania w otwartym, realistycznym wszechświecie. Ponadto, Cloud Imperium Games obiecuje zaawansowane AI przeciwników jak i bohaterów niezależnych (NPC), którzy według dostępnych nam planów produkcyjnych powinni zachowywać się znacznie naturalniej niż w większości współczesnych tytułów. Otrzymamy też możliwość swobodnej konfiguracji komponentów statków i pojazdów oraz szeroki wybór podręcznego uzbrojenia, które wspomoże, kiedy zdecydujemy się rozprostować nogi. Ponieważ pamiętajmy, ta gra to nadal Star Citizen. Projekt, w którym tryb FPS nie jest oddzielną częścią, a po prostu momentem, gdy opuszczamy kokpit statku czy nawet fotel pilota, aby pospacerować po pokładzie; aby wyjść na powierzchnię planety atmosferycznej czy pustynnego księżyca; zrobić zakupy na stacji kosmicznej; aby odwiedzić kosmiczny motel; załatwić interesy w fabryce na asteroidach czy spotkać się z innymi we wnętrzu cudzego statku. Immersja w Squadron 42 będzie więc identyczna jak w wersji online, wzbogacona jedynie o starannie i z rozmachem zaprojektowaną warstwę fabularną. Podsumowując więc, wszystko wskazywałoby na to, że niezależnie czy lubisz gry online czy nie, będziesz miał/miała na co czekać. Premiera Squadron 42 - Kiedy? Musicie jednak wiedzieć, że zakup SQ42 to dziś inwestycja w przyszłość. Obecnie bowiem testujemy wyłącznie rozmaite tryby online Star Citizen, w tym główny, Persistent Universe - otwarty wszechświat. Poza nim dostępny jest Arena Commander, czyli kosmiczny, symulacyjny moduł sparringowy PvP oraz Star Marine, tryb oferujący zalążki doświadczenia na wzór Quake 3 czy Counter Strike. Alpha Squadron 42 planowana jest na koniec tego roku lub początek 2020. Grę można zapewnić sobie już dziś poprzez wykupienie pakietu startowego. Ów pledge można nabyć oddzielnie lub łącznie ze Star Citizen w wersji online, w każdym momencie. Daty wydania ukończonej wersji Eskadry aktualnie jeszcze nie znamy. Jeśli chcielibyście dołączyć do nas już teraz, oto kilka przydatnych linków:
Jak zacząć grać w Star Citizen: LINK
Dział z poradnikami: LINK
Strona, gdzie można zakupić grę (pledge): LINK Star Citizen Hub Polska: Zapraszamy! Jesteśmy neutralnym Hubem polskiej społeczności Star Citizen. Witamy zarówno wszystkich zainteresowanych grą, którzy dopiero rozważają dołączenie do społeczności Star Citizen, jak i aktywnych graczy. A wśród nich samotnych wilków, kupców, eskploratorów, łowców nagród, górników, przedstawicieli małych i dużych organizacji. Czy kimkolwiek zapragniecie zostać. Zapewniamy pełną neutralność i wolność od organizacyjnej polityki. Wystrzegamy się także toksyczności z niej wypływającej. Jesteśmy tu dla was z pasji do gry, nie czerpiąc z tego korzyści materialnych, a więc non-profit, służąc wam wsparciem. Zapraszamy do korzystania z serwisu i darmowej rejestracji. Do zobaczenia w przestrzeni!

Sarr

Sarr

"Koniec gadania, pora grać w grę!" - Hubowe podsumowanie wydarzenia

"Koniec gadania, pora grać w grę!" Szanowni piloci. W zeszły piątek odbyło się w Star Citizen wydarzenie jednej z polskich organizacji, o którym informowaliśmy wcześniej, i...
Trzeba przyznać, że udało się wyśmienicie! Panowie zaczęli od zbiórki na specjalnie w tym celu przygotowanym kanale (nasz neutralny serwer Discord: https://discord.gg/TH3cQkj), ta jednak nie trwała długo. Twórcy eventu sprawnie przeprowadzili czynności przygotowawcze, a później cała zebrana, między-organizycyjna ekipa wybrała się na powierzchnię Yela, by w końcu skoczyć grasować w pobliżu Kereah. Event był iście piracki, co koresponduje z zainteresowaniami Sarmatów, którzy byli gospodarzami wydarzenia.
"Ahoy, szczury lądowe!" - wystarczy spojrzeć na screeny... Jak widać, Yela Drug Lab do bezpiecznych miejsc nie należy. I lepiej by każdy kto się tam wybiera liczył się z możliwością nagłego rajdu piratów. Tak, zawód szmuglera to zajęcie podwyższonego ryzyka. Ale inaczej nie miało by to sensu. Dlatego cała zabawa była uzasadniona, realistyczna i bardzo klimatyczna. Wróg potrafił się odgryźć jak trzeba! Mimo iż było to pierwsze takie spotkanie, na naszym kanale głosowym zebrało się kilkanaście osób. Wszystkich onilne było zaś kilkadziesiąt. Warto dodać, że uczestnicy spotkania wyrazili chęć kontynuacji podobnych eventów. Nic dziwnego, skoro według zebranych przez nas danych, zabawa była nieziemska. Gdy tylko otrzymamy więcej informacji, będziemy was informować. Chciałbyś nagłośnić wydarzenie swojej organizacji? To apel do was, gracze Star Citizen. Samotne wilki, organizacje małe i duże.
Jeśli i wy chcielibyście zorganizować swoje wydarzenie, lub zareklamować je u nas, służymy pomocą! Jedyne czego oczekujemy w zamian, to skorzystanie z naszego kanału Discord, który jest miejscem bezstronnym i przyjaznym każdemu. Możecie być pewni, że nie będziemy nikogo faworyzować, za to wspieramy wszystkich, którzy wykażą się inicjatywą. Jest to zdecydowanie szansa dla mniejszych organizacji i samotnych eksploratorów przemierzających najdalsze zakątki kosmosu, ale oczywiście też dodatkowe narzędzie dla tych większych. Zapraszamy do korzystania z możliwości jakie oferujemy, gdyż nasz etos wymaga wręcz od nas równego traktowania wszystkich Hubowiczów. Dzięki że jesteście i zapraszamy do kolejnych wydarzeń! ps. 4 pierwsze screeny autorstwa doświadczonego pilota wmk, członka prestiżowego Evocati oraz Test Squadron, ostatni screen i wideo od Star Citizenowego wygi @Mird'a, dziękujemy Panowie. Czy jesteś już we wszystkich naszych miejscach?
Forum z poradnikami: http://bit.ly/2CDJWNE | Dział rekrutacji do organizacji: http://bit.ly/2U25Cdu | Centrum handlu i biznesu: http://bit.ly/2RRxCDp
Wielo-organizacyjna grupa dyskusyjna: http://bit.ly/2sr4GDV
Nasz główny informacyjny fanpage: http://bit.ly/2HcC7Er
Neutralny, klimatyczny Discord: https://discord.gg/TH3cQkj

Commander Aeon

Commander Aeon

Aktualizacja Star Citizen Roadmap 3.5.0 po polsku!

Aktualizacja Star Citizen Roadmap Alpha 3.5.0
Data uaktualnienia: 18.01.2019r Developer Star Citizen zeszłego wieczora opublikował szereg istotnych informacji dotyczących Alpha 3.5.0.        Co znajduje się w treści aktualizacji? Przekonajcie się sami, zwłaszcza że przygotowaliśmy jej polską wersję. Szczegółowa Roadmapa 3.5.0 w wersji polskiej - kliknij w poniższy box: Aktualizacja zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2019r, stąd na spełnienie planu Roadmapy Cloud Imperium Games ma czas do kwietnia. Natura tych rozkładów jazdy jest jednak taka, że często nie wszystko uda się zrealizować, a część zaimplementowanych funkcji potrafi jeszcze długo generować błędy i crashe. Część wcześniej zapowiadanych pozycji zniknęła lub została przesunięta już w tej aktualizacji, dodano za to inne.
O tego rodzaju pracy nad Roadmapą CIG oczywiście z góry uprzedza, ale myślę że dobrze to tu przypomnieć, zwłaszcza że odwiedza nas sporo nowych osób. Niektóre zmiany z dnia 18.01.2019 dla Alpha 3.5.0 Jednym z dodanych elementów jest postać Tecii Pacheco. Taki design był do przewidzenia i wydaje się na miejscu zważywszy na fakt implementacji w 3.5.0 żeńskich postaci graczy. Powinniśmy otrzymać także ciekawie brzmiący system oddziaływania cieplnego na komponenty statku, oraz podwaliny pod systemy temperatur pomieszczeń, a nawet efekty termiczne pochodzące od słońca. Czyli ten rodzaj immersji, poczucia realizmu i dbałości o szczegóły, za który trudno nie kochać Star Citizen. Odłożone zostały takie funkcjonalności jak rozbudowa Law / Reputation System (systemu prawa, reputacji i obciążeń kryminalnych), z którego w 3.5.0 mielibyśmy otrzymać jedynie część dotyczącą systemu represji. Za to w ciekawej postaci łówców nagród NPC i reakcji służb obronnych w przestrzeni kosmicznej na graczy z wysokim Crime Rating. W przyszłość przenosi się również Parallel Server Connection, technlogia która miała zwiększyć maksymalną liczbę graczy na serwerach, oraz niektóre statki i punkty związane z implementacjami graficznymi, jak choćby Organic Shader. To nie wszystko, ale dajmy się wykazać graczom. Jeśli znajdziecie coś jeszcze, uzupełniajcie lub poprawiajcie mnie w komentarzach 🙂. Co myślicie o 3.5.0? Warto będzie przetrwać ten wipe?  Zapraszamy do głosowania w ankiecie i szerszej dyskusji tutaj: LINK    
Źródło: LINK

Sarr

Sarr

Star Citizen Alpha 3.4.2 na serwerach Live!

I stało się. Na serwerach Live mamy już aktualizację 3.4.2! Ze zmian dotyczących funkcjonalności w aktualizacji 3.4.2 możemy spodziewać się lepszego dostosowania overheat (przegrzewania się komponentów) do mniejszych statków. Poza tym, otrzymaliśmy "nerf" 600i, który zgodnie z planami RSI poniesie teraz mniej towaru.  Natomiast odnośnie poprawek błędów, co świeższych graczy i pilotów mniejszych space-mobili ucieszyć może iż odłożone paczki z misji dostawczych nie powinny już znikać. Zdecydowanie dobrą wiadomością jest także, że problemy z instancjami statków po crashu nie będą już tak dotkliwe, jeśli w ogóle wystąpią. Przy okazji załatano dziurawe tarcze niektórych statków, naprawiono problemy z HUD'em Quantum Travel, znacznie poprawiono AI przeciwników w misjach trybu FPS - do których to misji dodano więcej lokacji podziemnych. Będzie już także trudniej podprowadzić Freelancera MAX, który otrzymał zamek centralny. Poza tym wiele innych łatek, zresztą popatrzcie sami: Star Citizen Patch 3.4.2 .1036777 Alpha Patch 3.4.2 has been released and is now available to test!  Patch should now show: LIVE-1036777.

It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Public client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE. 

The persistent database has been reset for this patch.

Major Known Issues:  Ship AI can appear immobile and in a bad state. VOIP is currently off by default and will need to be enabled on the Comms section of the mobiGlas by clicking the bell icon. Feature Updates Missions Increased the time limit for visiting mission givers and adjusted the cooldown on various missions. Ships and Vehicles Removed additional cargo capacity from 600i touring to match design intent. Adjusted QT Drive overheat/cooldown times for smaller ships Additional audio effects for mining arm transitions and actions added Bug Fixes Perimeter gates at Lorville should no longer always show the gate as the transit destination on train displays. Fixed incorrect mesh in some areas of Lorville's no-fly zone. Fixed invisible collision area in one of the underground facilities on Hurston. Missions should no longer fail if/when your ship is stored by ATC. There should now be audible ambience in Lorville's admin office. Opening the scanner while spooling your quantum drive should no longer cause a large drop in performance. Fixed graphical issues in the hangar elevators at various rest stops. Delivery lockers should no longer remain stuck open after abandoning the mission. Multiple unrelated missions should no longer use the "bounty danger" text. The Freelancer MAX should now have working headlights. The Freelancer MAX should now be lockable. Players should no longer have the option to "inspect" or "stow" delivery crates. Fixed missing Ruto/Eckhart collect/delivery variant missions. Increased turret respawn range at underground facility to avoid them respawning too quickly. Expanded underground facility missions to accomodate more locations. "Bad Token" text should no longer be present in the on-foot keybinds section. The Reliant Kore should no longer have placeholder text on various VMA item ports. Arena Commander classic race checkpoints should now properly trigger within the rings. FPS combat AI should no longer exhibit a response delay after shooting the first opponent. Ships should no longer have small holes in their shields that allow damage to pass through. FPS AI should now consistently engage after the player runs away and returns to combat. "Joker" ship weapon manufacturer should now have a logo. Player bounty missions should now correctly appear. Added audio effects to mining arm transitions. The objective marker for the leader in a Scramble Race should now properly be a seocndary style marker. The VMA should now save loadouts when used within player hangars. Leaving pilot seat and returning while in Quantum Travel should no longer break QT HUD Players should no longer spawn at map origin when logging out in ship bed while not in close proximity of a base Various sections of Lorville hab should no longer be missing ambience and audio cues Kareah Assassination mission is no longer advertised across entire Stanton system Ship canopy should no longer open/close randomly by itself Ships should no longer experience limited functionality follwing instance recovery after a crash UGF-Elbridge missions should not correctly spawn objectives and markers Comm video calls should now return when players return within distance of each other Fixed an issue where character eyes and hair could appear blurry. Missiles in atmosphere should no longer stick to the target's hull and fail to explode. Mission boxes should no longer teleport to origin when put down or dropped. Commodities purchased via the kiosk should no longer be removed when the ship is spawned. Weapons/items should no longer be able to be placed in any slot. Technical Fixed 16 client crashes. Fixed 8 server crashes. Źródło: LINK

Klimatyczna zajawka gameplayowa Star Citizen

Krótka zajawka gameplayowa z Lorville na najnowszej dodanej do gry planecie: Hurston.
To wszystko miejsca z gry, ujęcia z perspektywy gracza. Poklatkowość cechująca wideo to tylko efekt filmowy wpleciony przez autora. Przypomnijmy, że w Star Citizen nie mamy żadnych loading screenów, a podróż z planety w przestrzeń kosmiczną, do podziemnych bunkrów czy innego systemu planet następuje zupełnie płynnie i realistycznie. Przy takiej ilości szczegółów otoczenia i dbałości o realizm, żaden inny developer na świecie nie stworzył nic podobnego. Wszystko to wywołuje efekt immersji któremu żadna inna gra nie jest dziś w stanie dorównać. A to tylko jeden z powodów, dlaczego warto zagrać w Star Citizen. Post scriptum: powyższy klip wideo, mimo iż robi wrażenie, pochodzi z wczesnej wersji Lorville. Obecnie miasto wygląda nawet lepiej.
Materiał wydaje się również nagrany na najniższych możliwych detalach, przy rozdzielczości 1080p. Jednak nie dajcie się zwieść zachwytom wizualnym. Star Citizen to nie tylko grafika. To przede wszystkim niezwykle ambitny projekt, który ma za zadanie być fascynującym odzwierciedleniem życia w międzygalaktycznej przyszłości.

Statki Freelancer, Hornet F7C Wildfire, 600i, Hammerhead i inne do testowania za free!

Darmowe statki w Public Test Universe! Cloud Imperium Games przekazało nam właśnie tę oto wiadomość: "PTU jest obecnie otwarte dla wszystkich backersów, a w ten weekend postaramy się poważnie docisnąć z testowaniem.
Podczas gdy przygotowujemy aktualizację Alpha 3.4.2 do debiutu na głównych serwerach, zapraszamy wszystkich wspierających na Public Test Universe. Liczymy że pomożecie nam przekroczyć limity ilości użytkowników online mając do dyspozycji jedne z najciekawszych statków we Wszechświecie, za darmo. Mowa o Hammerhead, 600i, Hornet F7C Wildfire, Nox, pełnym zestawie wariantów Freelancer i pojazdów Cyclone, które znajdziesz w swoim hangarze na PTU, przez ograniczony czas. Do zobaczenia w Star Citizen!" No to nic tylko testować  . Gdybyście potrzebowali info jak zagrać na PTU, mamy to także: LINK
o7, Commanders! Źródło: LINK

Commander Aeon

Commander Aeon

Patch 3.4.2 Alpha na Public Test Universe

Zgodnie z poprzednimi doniesieniami, na serwerach testowych (PTU) Star Citizen pojawiła się już aktualizacja Alpha 3.4.2.   UPDATE 14.01.2019: Wersja Live: LINK   Najpierw zaktualizowana została wersja clienta, następnie otrzymaliśmy oficjalne Patch Notes dla wstępnych testów.
Można już pobierać i startować, jednak uprzedzamy, że PTU to najmniej stabilne z dostępnych graczom buildów Star Citizen. Są one często także zauważalnie mniej wydajne, dlatego jeśli nie jesteście na to przygotowani, nie polecamy zwłaszcza streamowania.   Informacja dla nowych graczy: PTU oznacza Public Test Universe. Jest to odrębna grupa serwerów, na których chętni mają możliwość sprawdzania kolejnych Patch'y nim znajdą się one na standardowych serwerach Alpha. PTU wymaga ściągnięcia oddzielnego klienta gry, a dostęp do testów "uwalniany" jest w 4 falach. W pierwszej fali na PTU mogą dostać się jedynie Evocati, elitarna grupa aktywnych testerów i subskrybentów. Kto otrzyma dostęp w kolejnych etapach zależy od skali zaangażowania pilota (zgłaszanie błędów, aktywność w grze), a czasem i odrobiny szczęścia. Ostatnia, 4-ta fala to otwarty dostęp dla wszystkich. Nierzadko przeskok od pierwszej do ostatniej fazy bywa dość błyskawiczny.   Swój bieżący, stale aktualizowany status dla PTU możesz sprawdzić tutaj: LINK Sprawdź czy masz już dostęp do PTU. Wykonaj kopię swojego konta PU (Persistent Universe)  do PTU (Public Test Universe). Odbierz maila od RSI i zaloguj się na https://ptu.cloudimperiumgames.com  z otrzymanym hasłem. Pobierz clienta dla PTU i rozpocznij rozgrywkę normalnie.
  Star Citizen Patch 3.4.2 - Patch Notes Alpha Patch 3.4.2 has been released to the PTU, and is now available to test! Patch should now show: PTU-1034140.

It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Public client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizenPTU\LIVE. 

Please monitor ptu test chat in spectrum for updates and testing instructions.   Testing Focus General gameplay Major Known Issues:  Dropped mission crates can sometimes transport to map origin and become unrecoverable. REC ship rentals show as "undefined" and can not be completed. Ship AI can appear immobile and in a bad state. Ship canopies can randomly open and close. Feature Updates Missions Increased the time limit for visiting mission givers and adjusted the cooldown on various missions. Ships and Vehicles Removed additional cargo capacity from 600i touring to match design intent. Added restricted areas, similar to no-fly zones, specific to vehicles at Lorville gates. Bug Fixes Perimeter gates at Lorville should no longer always show the gate as the transit destination on train displays. Fixed incorrect mesh in some areas of Lorville's no-fly zone. Fixed invisible collision area in one of the underground facilities on Hurston. Missions should no longer fail if/when your ship is stored by ATC. There should now be audible ambience in Lorville's admin office. Opening the scanner while spooling your quantum drive should no longer cause a large drop in performance. Fixed graphical issues in the hangar elevators at various rest stops. Delivery lockers should no longer remain stuck open after abandoning the mission. Multiple unrelated missions should no longer use the "bounty danger" text. The Freelancer MAX should now have working headlights. The Freelancer MAX should now be lockable. Players should no longer have the option to "inspect" or "stow" delivery crates. Fixed missing Ruto/Eckhart collect/delivery variant missions. Increased turret respawn range at underground facility to avoid them respawning too quickly. Expanded underground facility missions to accomodate more locations. "Bad Token" text should no longer be present in the on-foot keybinds section. The Reliant Kore should no longer have placeholder text on various VMA item ports. Arena Commander classic race checkpoints should now properly trigger within the rings. FPS combat AI should no longer exhibit a response delay after shooting the first opponent. Ships should no longer have small holes in their shields that allow damage to pass through. FPS AI should now consistently engage after the player runs away and returns to combat. "Joker" ship weapon manufacturer should now have a logo. Player bounty missions should now correctly appear. Added audio effects to mining arm transitions. The objective marker for the leader in a Scramble Race should now properly be a secondary style marker. The VMA should now save loadouts when used within player hangars. Technical Fixed 11 client crashes. Fixed 4 server crashes. Źródło: LINK

Uwaga: Patch 3.4.2 potwierdzony!

Jak zauważył 🍉DamianArbuz🍉, szykuje się Patch 3.4.2: Zyloh-CIG pracuje dla Cloud Imperium Games, więc jest to dość pewna zapowiedź.
Choć oczywiście z uwagi na sposób komunikacji nieoficjalna, dlatego należy o tym pamiętać. W zasadzie wieść dobra, bo przy odrobinie szczęścia zostanie naprawionych kilka irytujących bugów.
Niestety mniej zabawne jest to, że pewnie czeka nas wipe progresu 🙂.

Star Citizen 3.4.1 - Impreza na Hurston

Star Citizen to nie tylko kredyty, misje, zwiedzanie i PvP. Bored Gamer dołączył do imprezy odbywającej się na planecie Hurston, wydarzenia przygotowanego przez organizację SynchronizerZ 🙂. Nie zabrakło także stylowych kostiumów. Druga część eventu to lot luksusowym statkiem Roberts Space Industries (LINK), wizyta na powierzchni planety (LINK) i trochę sampatycznych Dogfightów (LINK).  W spotkaniu  uczestniczyło około 50 osób. Warto rzucić okiem jak się bawią:  

Szybkie Pieniądze w Star Citizen 3.4: Misje Bojowe

Sposobów na zarobienie kredytów w Star Citizen nigdy za wiele. The Eradicator przedstawia instruktaż o tym jak dorobić się w SC wykonując misje bojowe. Za każde zlecenie typu Bounty Hunt, przy odrobinie ostrożności bez problemu już na początku otrzymamy 2000 do 3000 UEC. Przy tym dobra wiadomość dla początkujących - na szczęście nie jest do tego potrzebny drogi statek. Autor video używa Aurory LN, czyli popularnego upgrade'u do jeszcze popularniejszego startera. Trzeba przyznać, że owa seria wehikułów firmy Roberts Space Industries to porządne, choć niepozorne statki.
Nic więc dziwnego, że ich fanklub nam się rozrasta. Jeśli lubicie Aurory i chcielibyście być w ich temacie na bieżąco, dołączajcie tutaj: LINK  

Regularna bitwa PvP w Star Citizen!

Wielka Bitwa na Hurston Co się stanie, kiedy twórcy Star Citizen oddadzą graczom do testowania misje w podziemnych bunkrach? Kilka na całą galaktykę?... No więc zdarzy się to, co się wydarzyło, gdy otrzymaliśmy Jump Town. Szturm na te lokacje stanie się w niektórych godzinach masowy, a aktywność wokół nich urośnie do rang legendarnych.
Nie bez powodu powołaliśmy do życia między-organizacyjny Klub Szmuglerów. Oczywiście frekwencja w takim obszarze zależy od serwera i godzin w jakich gracze zdecydują się na miejsce wybrać (i sporej dozy ślepego trafu), ale czy to wszystko nie wywołuje dreszczyku emocji?...
Czy akurat uda się wśliznąć niepostrzeżenie?... A może napotkamy pojedynczych graczy? Całe organizacje? Popatrzmy więc co może się wydarzyć podczas typowej wyprawy do Bunkra na Hurston: Church of Roberts, Amber Gold gier komputerowych?... Yeah, we've heard that before.
Jedno słowo: immersja. No sami powiedzcie, czy takie w pełni spontaniczne wydarzenia nie powodują zachwytu nad możliwościami Star Citizen? 🙂

Planeta microTech w Around the Verse

Pierwsze Around the Verse po nowym roku to szybkie podsumowanie nowości jakie czekają nas w 2019. Mimo że wszystkie te informacje co bardziej poinformowani już znają, dla wielu zaskoczeniem może być to, że planeta microTech, mimo odległości od orbity Stanton, nie będzie w całości pokryta śniegiem. Znajdziemy bowiem na niej "różnorodne naturalne biomy i warunki pogodowe".
Pierwsze screeny pre-alpha poniżej:
Może być ciekawie. Prócz raportów z pracy nad Squadron 42 (wersją single player Star Citizen), w 2019 roku czekają nas między innymi: Nowa planeta: ArcCorp. Niemalże w całości zindustrializowana, pokryta strukturami zbudowanymi przez człowieka.
Cel: Pierwszy kwartał '19. Nowa planeta: microTech. Ostatnie większe ciało niebieskie w systemie planetarnym Stanton.
Cel: Końcówka '19. Techniczne: Pełen system zapisywania stanów (Full Persistence). Dzięki niemu przedmioty które gracze zostawią na powierzchni planety czy gdziekolwiek indziej zostaną zapisane, a stan postaci przestanie być resetowany między aktualizacjami (o ile nie będzie to wymuszone na potrzeby developmentu). Techniczne: Sieć serwerów (Server Meshing).  W bieżącym roku położone zostaną fundamenty pod rozbudowany system serwerów, który umożliwi wydajne skalowanie rozgrywki online. Rozwiązania tego rodzaju stosowane są zwykle po to, aby nie było potrzeby dzielić świata na oddzielne serwery, oraz by w danej lokacji mogło się znaleźć dowolnie wiele graczy, ich postaci i obiektów. Teoretycznie umożliwi to rezygnację z oddzielnych instancji. Pochodzące ze Squadron 42: Nowe pojazdy Nowi bohaterowie niezależni (actors) Dopracowane zarządzanie systemami statków i pojazdów (power management) Rozwinięte systemy skanowania i radarów Poprawiona mechanika Quantum Travel Przechowywanie przedmiotów na statkach ...i wiele innych usprawnień. Po więcej informacji warto zajrzeć do Rozkładu Jazdy:
Star Citizen Roadmap: https://robertsspaceindustries.com/roadmap/board/1-Star-Citizen
Squadron 42 Roadmap: https://robertsspaceindustries.com/roadmap/board/2-Squadron-42  

Inauguracja Star Citizen Hub PL!

Rozpoczęcie działalności Star Citizen Hub PL! Rozgośćcie się, Star Citizens. Przygotowaliśmy to miejsce dla wszystkich pilotów, odkrywców, handlarzy i najemników przemierzających głębiny wszechświata.
Niezależnie od przynależności, zawodu, stylu gry czy organizacji, nasze podwoje są dla was dostępne. Naszym celem jest wymiana doświadczeń i informacji między pojedynczymi pilotami oraz całymi społecznościami. Chętnie ugościmy zarówno samotnych wilków, pilotów niezrzeszonych, jak i członków wszelkich organizacji. W tym miejscu mogli będziecie nawiązać dowolnej natury kontakty z kimkolwiek. Nikogo nie faworyzujemy. Nikt nie będzie u nas szczególnie promowany. To jakie relacje nawiążecie z innymi zależeć będzie wyłącznie od Was. Prócz forum z kilkoma działami zaoferujemy Wam znacznie więcej. W dziale Newsy i Dzienniki Pilotów mogli będziecie znaleźć aktualności ze świata Star Citizen. Zaś Kluby i Fora Pilotów to prawdziwe, w pełni funkcjonalne fora, które może założyć każdy z Was. W waszych rękach są ustawienia widoczności, moderacja i uprawnienia członków. Kluby i Fora Pilotów to idealne rozwiązanie dla pasjonatów konkretnych tematyk - możecie zakładać kluby eksploracyjne, cechy kupieckie. Klub miłośników firmy Drake, fanów Aegis, Roberts Space Industries, klub pasjonatów statku Mustang, maluszka Aurory, Cutlass Black, Hammerheada itd. Możecie stworzyć społeczności konkretnych systemów czy planet, oraz należeć do jednej lub wielu z nich. To także świetny sposób na komunikację dla kameralnych organizacji oraz ogromnych grup z innych społeczności. Mamy tu więc swoisty pomost między społecznościami, oraz miejsce, do którego warto będzie zaglądać w poszukiwaniu niezależności, nowych kontaktów i doświadczeń. Uprzedzając pytania, tak, przyjmiemy oczywiście spośród Was moderatorów, osoby do pomocy oraz osoby piszące newsy. Będziemy otwarci na sugestie, możecie więc pisać do nas śmiało z wszelkimi sprawami. Do zobaczenia, o7 Commanders! ps. powyższy tekst dostępny jest także na forum: LINK

Star Citizen Hub PL

Star Citizen Hub PL

Information

  • Our picks

    • Star Citizen Patch 3.5 już LIVE - Patch Notes po polsku!
      Star Citizen Patch 3.5 już LIVE na serwerach oficjalnych!


      Panie i Panowie Piloci, mamy dobre wieści! Po kilkutygodniowej walce z rozmaitymi bugami oraz wszechstronnych testach na Public Test Universe (PTU), w których udział braliśmy i my, Cloud Imperium Games postanowiło sprawić nam dziś niespodziankę. Ci z Was którzy stale trzymają rękę na pulsie zapewne zwiedzają już nową planetę ArcCorp od kilku ładnych godzin. My musieliśmy przygotować jeszcze nasze podsystemy, ale oto i jesteśmy z rozpiską nowości w aktualizacji Star Citizen Alpha 3.5 - w całości po polsku!

      Star Citizen Patch 3.5.0 - Patch Notes
        • Thanks
      • 0 replies
    • Wideo ze Star Citizen 3.5: Statki szturmowe, myśliwce, usprawnienia audio, lepsze animacje i...
      Najnowsze Around the Verse omawia przede wszystkim nadchodzący system sterowania statkiem (New Flight Model) oraz znaczne usprawnienia w udźwiękowieniu Star Citizen. To bardzo ciekawe tematy, więc warto zapoznać się z materiałem dokładniej. Ale to nie wszystko.

      Jak wiecie, w nadchodzącej aktualizacji Star Citizen 3.5 otrzymamy kolejną iterację systemu lotu. Z nowego materiału dowiadujemy się szczegółów pracy nad sztuczną inteligencją przeciwników, która to musiała zostać przeprojektowana z uwagi na mocno zmodyfikowane zachowanie statków. Niektóre ze zmian można było podzielić na te dotyczące AI statków szturmowych (gunships) oraz AI myśliwców.
        • Thanks
      • 0 replies
    • Wywiad: Star Citizen Persistent Universe - pytania graczy (Reverse the Verse)
      Pełny link
      https://www.starcitizen-hub.pl/blogs/entry/18-wywiad-star-citizen-persistent-universe-pytania-graczy-reverse-the-verse/
      Krótki link
      http://bit.ly/2t9c4E2

      Przeprowadzony wywiad to kolejny odcinek z cyklu "Reverse the Verse", w którym znajdziemy to co najciekawsze - a więc odpowiedzi nasze pytania, pytania graczy na temat Star Citizen.
      Nie inaczej było i tym razem. Materiał obfitował w ciekawe informacje, w tym potwierdzenia niektórych naszych domysłów i wzmianki o tym, czego możemy się spodziewać w przyszłości.
      • 0 replies
    • Najlepsze screenshoty z okazji dnia Australii!
      Rada pracowników Cloud Imperium Games rozstrzygnęła konkurs na screenshoty przesyłane przez pilotów statku Gladius Valiant, którym mogliśmy latać za free w miniony weekend. Piloci mieli za zadanie zaprezentować się w formacji lotniczej złożonej wyłącznie ze wspomnianych statków.
      • 0 replies
    • ArcCorp: Nowa planeta dla Star Citizen 3.5.0
      Przeglądowa paczka rozmaitych screenów z ArcCorp, planety, która według Roadmapy RSI pojawi się w Star Citizen jeszcze w tym kwartale. Miałaby ona być częścią nadchodzącej aktualizacji 3.5.0.
      • 0 replies
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 8 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

×