Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Questions & Answers from Pilots

Sign in to follow this  

Questions & Answers regarding Pilot and Citizen training. Quick form allowing citizens to gain points.

Explore Questions

There are no popular questions to show right now

  1. 1 vote
    3 answers
Sign in to follow this  

Information

  • Pliot, please register.

    Pilots visiting and browsing the community are asked to register.
    Thanks to this we will be able to offer more useful content. Thank you.

  • Blogs

    1. Star Citizen 3.8 oraz 3.8.1- Patch Notes Aktualizacji LIVE.3180042 i LIVE.4222088

      Zbiorcze Patch Notes dla Star Citizen 3.8 i Star Citizen 3.8.1

      Z uwagi na wprowadzenie SOCS (więcej o tym w dalszej części newsa) w aktualizacji Star Citizen 3.8, zdecydowaliśmy się opublikować listę nowych funkcjonalności i zmian w grze dopiero w momencie wprowadzenia aktualizacji 3.8.1. Decyzję tę podjęliśmy w związku z obniżoną stabilnością wersji 3.8.0, która była pierwszą używającą zupełnie nowej technologii wczytywania danych po stronie serwera. Dziękujemy za waszą cierpliwość i zapraszamy do zapoznania się ze listą wszystkich aktualnych zmian w tym oto zbiorczym newsie. Aktualizacja 3.8.1 wygląda już znacznie lepiej, dlatego życzymy mnóstwa zabawy i do zobaczenia w przestrzeni!

      Star Citizen 3.8.1- Patch Notes

      Aktualizacja Star Citizen 3.8.1 Alpha  już na serwerach!
      RSI Launcher powinien teraz wskazywać: VERSION 3.8.1-LIVE.4222088.
       
      Star Citizen
       
      Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz problemów z grafiką lub gra często crashuje. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE. Baza persystencji danych została wyczyszczona dla tej aktualizacji.

      Nowe funkcjonalności

      Gameplay

      • Dodano osobną aktywację wrogości występującą w sytuacji przypadkowego ostrzału członków drużyny, jeżeli wartość zadanych obrażeń nie przekroczy ustalonego progu.
      • Dodano cele oczekiwania i instrukcji oraz licznik czasu do rozpoczęcia misji patrolowej.
      • Dodano pole wyboru w opcjach gry, aby wyłączyć efekt graficzny ziarna filmu.
      • Dodano przypisanie klawiszy dla najbliższego celu przyjaznego.
      • Drgania kamery mają obecnie suwak mocy w menu opcji.
      • Dodano automatyczne przybliżanie wybranego celu (domyślnie wyłączone).

      Subtelne zbliżenie celu, gdy przewidywany punkt docelowy broni, punkt celowania i kierunek patrzenia są w odpowiedniej pozycji. Może być włączone lub wyłączone,  w ustawieniach gry możliwa jest także regulacja maksymalnej wartości zoomu.

      • Dodano podstawową funkcjonalność gry, „MedBed” (łóżko medyczne).

      Łóżka medyczne można wykorzystywać do leczenia i odradzania postaci. Początkowa lokacja logowania do gry nadal jest ustawiana przez wybór w menu, jeśli jest to pierwsze logowanie, lub przez ostatnie lądowanie ATC na większej stacji. Po wstępnym zalogowaniu gracze mogą ustawić swoje odrodzenie na łóżku medycznym manualnie, wchodząc do łóżka i wybierając interakcję „Ustaw jako preferowane ICU” (set as preferred ICU). Odradzanie się z łóżka medycznego można również wyczyścić w podobny sposób, wybierając opcję „Wyczyść jako preferowane ICU” (clear as preferred ICU). Po śmierci gracz odrodzi się w danym łóżku medycznym, jeśli zginie w odległości mniejszej niż 4 miliony metrów. Obecnie ta funkcjonalność dostępna jest tylko na statkach posiadających MedBeds (890 Jump i Cutlass dla tej wersji) i będzie działać tylko wtedy, gdy statek jest dostępny (nie zostanie odwołany ani zniszczony). Jeśli zdarzy się inaczej, zamiast tego gracz odradzi się w swojej domyślnej lokalizacji, dopóki nie ustawi ręcznie jako ICU innego łóżka medycznego. Dodatkowo, jeśli gracz zostanie ranny, może skorzystać z MedBeds aby wyleczyć się, wybierając interakcję „Lecz obrażenia” (treat injuries), która widoczna będzie tylko wtedy, gdy postać gracz jest ranna.

      WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8.1 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

      Statki i pojazdy

      Star Citizen 3.8 - Cutlass Red

      • Dostępny jest nowy statek: Drake Cutlass Red.
      • W statku Argo Mole dodano pierścień świetlny wskazujący, gdzie gracz powinien stanąć, aby uzyskać interakcję wejściową.
      • Dodano dźwięki symulacji dla broni statków w atmosferze.
      • Nagrody Bounty za graczy posiadają obecnie czas odnowienia (cooldown).
      • Statków wynajętych w Persistent Universe nie można już modyfikować.

      WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8.1 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

      Aktualizacje funkcjonalności

      Star Citizen 3.8 - microTech, New Babbage

      Lokacje

      • Do efektów dźwiękowych w odpowiednich miejscach Area18 dodano odgłosy kroków na drewnianej posadzce.

      Gameplay

      • Usunięto akcję celowania z gamepada z powodu konfliktów w trybie Look Ahead i dla ujednolicenia konfiguracji z domyślnym joystickiem.
      • Patrol sił bezpieczeństwa nie będzie już przechwytywać podczas podróży kwantowych praworządnych pilotów, ale nadal będzie ich kontrolować w normalnym ruchu międzyplanetarnym.
      • Stonowano niektóre efekty flary obiektywu.

      WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8.1 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

      Poprawki błędów

      Star Citizen 3.8 - Daymar, Cutlass Red

      • Gracze nie powinni już wypadać z Argo Mole podczas podróży kwantowej.
      • Górnicze pojemniki składowania minerałów pod Argo Mole powinny już mieć kolizję.
      • Naprawiono nieprawidłowe odtwarzanie animacji, gdy postać kobieca biegnie z pistoletem.
      • Walka w zwarciu podczas korzystania z Animusa powinna teraz poprawnie zadawać obrażenia.
      • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom otrzymanie zamierzonej początkowej wartości UEC.
      • Naprawiono błąd, w wyniku którego po wypożyczeniu przez gracza jednego statku kolejne próby wynajmu kończyły się niepowodzeniem.
      • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz po wejściu do łóżka Drake Herald pojawiał się w przesuniętej pozycji.
      • Podczas wydobycia ładownie nie powinny już losowo zmieniać stanów: pełnego napełnienia lub stanu pustego.
      • Gracze nie powinni już spadać przez powierzchnię planety w pobliżu lądowiska HDMS Lathan.
      • Ostrzeżenia tarcz interfejsu HUD powinny być teraz wyświetlane tylko przy otrzymywaniu obrażeń, a nie podczas uruchamiania statku.
      • Ruch głowy nie powinien już wpływać na PIP.
      • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze blokowali się w kamerze trzeciej osoby podczas korzystania z dowolnej wieży w MISC Starfarer.
      • Misje patrolowe nie powinny już od czasu do czasu się zawieszać po wydaniu polecenia „zaczekaj” (hold).
      • Podczas wydobycia nie powinno już być możliwe przełączanie interfejsu ekstrakcji / rozdrabniania.

      Star Citizen 3.8 - Argo Mole

      • W mobiGlas nie będzie już możliwe powielanie misji „Wezwanie do broni” (Call to Arms).
      • Misje typu sweep AI w trybie FPS powinny już zliczać poprawnie.
      • Opcje interakcji na wieżyczce Caterpillar nie powinny już być odwrócone.
      • Połączenia wychodzące powinny już posiadać dźwięk UI.
      • Broń FPS powinna już konsekwentnie strzelać po wyciągnięciu.
      • Starfarer Gemini odzyskał swoje stojaki na pociski.
      • Misja „Call to Arms” od teraz powinna pojawiać się dla wszystkich graczy, którzy spełniają jej wymagania.
      • Naprawiono błąd, w wyniku którego czasami nie było słychać rozgrzewania (spool) napędu kwantowego, szczególnie na dużych statkach.
      • Naprawiono brak licznika czasu celu podczas misji eskortowych.
      • W terminalach ASOP na PU powinien być teraz konsekwentnie wyświetlany zegar wynajętych statków.
      • W okolicach New Babbage i Lorvill naprawiono zbyt daleko odsunięty punkt wyjścia podróży kwantowej.
      • Zwyczajne dźwięki odzieży nie powinny już być słyszalne podczas noszenia skafandra kosmicznego.
      • Gracz nie powinien już od czasu do czasu tracić zdolności kwantowego podróżowania na inny znacznik orbitalny po początkowym przejściu na inny.
      • Broń w PMA i kioskach nie powinna już wydawać się zbyt duża.
      • W Baijini Point nie powinno już być kiosku do opłat grzywien bez tekstur.
      • Naprawiono MFD zasilania (power MFD) wyświetlające nieprawidłowe wartości.
      • Misje patrolowe nie powinny już tworzyć kolejnych przeciwników, kiedy zmienia się liczba zaangażowanych graczy.

      Star Citizen 3.8 - Weather on microTech

      • Naprawiono problem, w którym znacznik miejsca dostawy dostawy misji od Recco nie znajdował się w paczkomacie.
      • Misje Recco nie powinny już powodować powstawania wielu znaczników.
      • Zlecenie chemiczne wydawane przez Klima powinno od teraz kierować na Grim HEX zamiast na Levski.
      • Comms MFD nie powinno już przestawiać automatycznie się odświeżać po wejściu w nowy zakres ATC.
      • Ramiona gracza nie powinny już zachowywać się dziwnie podczas wsiadania i wysiadania z miejsca pasażera w Dragonfly.
      • Naprawiono problem, w którym statki mogły być przechowywane w placówkach, które nie mogą ich odradzić.
      • W kokpicie Mole naprawiono brakujące efekty deszczu.
      • Zwiększono czas dostępny na odbiór dostaw w misjach których to dotyczy.
      • Naprawiono problem z odświeżaniem czatu drużyny za każdym razem, gdy gracz był dodawany lub usuwany.
      • Na wyświetlaczach wieżyczek Mole naprawiono nakładające się dane skanera.
      • Naprawiono znacznik misji od Mylesa Eckharta, w której znacznik QT pozostawał widoczny po likwidacji celu.

      Star Citizen 3.8 - Melee Combat, Unarmed

      • Naprawiono problem polegający na tym, że wybranie przedmiotu, na który nie cię było stać, uniemożliwiało kupowanie innych.
      • Ostrze obliczeniowe serwera w misji Clovusa nie powinno już spadać przez planetę, gdy zostanie umieszczone na ziemi.
      • Naprawiono brakujące audio wyciągania i wycofania ramienia górniczego.
      • Gracze nie powinni już od czasu do czasu tracić całego UEC po ponownym zalogowaniu.
      • Naprawiono błędne stany uszkodzeń i tarcz Caterpillar, które sprawiały, że statek ten nie otrzymywał żadnych obrażeń.
      • Naprawiono brak usług CryAstro w niektórych Rest Stopach.
      • Postacie graczy nie powinny już od czasu do czasu przestawać reagować przy próbach przechodzenia między EVA a pokładem statku lub odwrotnie.
      • Naprawiono brakujące audio podwozia statków Cutlass Black.
      • Naprawiono problem polegający na tym, że podczas próby uruchomienia QT, jeśli gracz otrzymał ostrzeżenie o nieprawidłowym kierunku lotu, a następnie ponownie go wyrównał, alarm ostrzegawczy nadal działał.
      • Naprawiono brak dźwiękowego powiadomienia interfejsu użytkownika o „Wyczerpującej się amunicji”.
      • Naprawiono brakującą muzykę w sklepach Casaba na Rest Stops.
      • Drgania kokpitu spowodowane dźwiękiem powinny ponownie działać.
      • Naprawiono zamykanie mobiGlas natychmiast po otwarciu.
      • Znaczniki drużyny nie powinny już znikać, jeśli gracz zginie daleko od punktu odrodzenia.

      Star Citizen 3.8 - Concept art, Night City

      • Portfele graczy nie powinny już od czasu do czasu się zawieszać i nie być aktualizowane przez dłuższy czas, umożliwiając graczom ustawienie bardzo wysokich nagród w UEC za usługi Quantum Beacon.
      • Misje eskortowe powinny już przebiegać poprawnie.
      • Naprawiono błąd, w wyniku którego odgłosy kroków innego gracza nie były uruchamiane, gdy ów gracz znajdował się poza polem widzenia.
      • Naprawiono stały dźwięk ognia w lewym kokpicie BANU Defender.
      • Naprawiono brakujące audio dla wewnętrznych drzwi BANU Defender i jego rampy wejściowej.
      • Naprawiono nieprawidłowy / brakujący dźwięk tylnej rampy Aegis Vanguard.
      • Naprawiono błąd, który powodował, że dźwięk uruchamiania i wyłączania Gladiusa był bardzo opóźniony.
      • Naprawiono błąd, w którym dźwięk uruchamiania Gladiusa odtwarzał się przy jego wyłączaniu i odwrotnie.
      • Muzyka Star Marine nie będzie już przerywana, gdy gracz przywoła ekran menu.
      • Naprawiono brakujący dźwięk samozniszczenia dla URSA Rover.
      • Naprawiono brakujący dźwięk otwierania i zamykania szafki w URSA Rover
      • Naprawiono brakujące dźwięki wibracji podczas kolizji i lądowań dla Tumbril Cyclone i GRIN PTV.
      • Naprawiono błąd, w wyniku którego dźwięk środowiskowy Origin 890 Jump nie odbierał parametrów statku, więc zawsze był stłumiony niezależnie od poziomu aktywności statku.
      • Łóżka niemedyczne w 890 Jump powinny od teraz posiadać funkcje wylogowania.
      • Naprawiono błąd, w wyniku którego odzyskiwanie sesji było uruchamiane pomimo tego, że gracz naciskał „]”, aby mu odmówić.
      • Poprawka spekulacyjna dotycząca problemu, w wyniku którego silnik audio mógł przechodzić w stan, w którym odtwarzacz doznawałby poważnej utraty dźwięku.
      • Naprawiono błąd, w wyniku którego dźwięk uruchamiania Glaive i Scythe mógł się zapętlać na zawsze.

      Techniczne

      • Naprawiono 10 awarii serwera.
      • Naprawiono 12 awarii klienta.

      WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8.1 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

      Znane problemy

      Star Citizen 3.8 - Znane Problemy

      • Jeśli wielu graczy wyloguje się z łóżek 890 Jump i zaloguje z powrotem jednocześnie, może to spowodować odrodzenie jednego z graczy w nieprawidłowym stanie.
      • Statki AI nie regenerują się po wyłączeniu przez EMP.
      • Czasami usługi naprawcze będą niedostępne, kiedy powinny być obecne.
      • Po naprawie statku odłączalne elementy pozostaną przymocowane do statku po zniszczeniu, a duplikat odpadnie.
      • Usługi Cry Astro nie powiodą się, jeśli jednocześnie wybierzesz naprawę i tankowanie.

      Obejście: wybierz i zatwierdzaj je indywidualnie.

      • Po opróżnieniu zapasowego magazynu Animus gracz nie może już wyposażać świeżej amunicji w tym samym slocie.
      • Statki po zniszczeniu mogą być wyświetlane jako „nieznane” (unknown), być dostępne do odrodzenia, ale nie pojawiać się w określonym hangarze.
      • Wejście lub wyjście przez EVA może czasami spowodować, że gracz nagle się obróci / zakręci, przez co odniesie rany.
      • Upuszczone przedmioty mogą spadać przez podłogę.
      • W Lorville może pojawiać się dodatkowy statyczny wagon, który uniemożliwi korzystanie z metra.
      • Wizualizacje statków na ekranie wynajmu mogą być wybrakowane lub całkowicie zanikać.
      • Caterpillar po wylądowaniu na powierzchni planetarnej od czasu do czasu kołysze się lub przewraca.
      • Usługi CryAstro na różnych stacjach i w głównych portach mogą nie działać.

      Obejście: przed lądowaniem zatrzymaj się kilka metrów nad lądowiskiem i poproś o usługi z tej pozycji.

      • Wynajem i / lub liczniki czasu wynajmu mogą nie działać podczas wynajmowania drugiego statku.
      • Jeśli statek gracza zostanie zniszczony po wylogowaniu się z jego łóżka, gracz wróci na serwer w miejscu pochodzenia.
      • Broń może czasami nie móc wystrzelić podczas użytkowania.

      Obejście: miej pod ręką dodatkową broń i zamieniaj je między sobą.

      • NPC mogą czasami wykonywać animacje użytkowe w miejscach, w których nie powinni.
      • Zakupy w sklepach mogą czasem nie zadziałać.
      • Obrona przeciwrakietowa nie działa zgodnie z jej przeznaczeniem.
      • 890 Jump nie ma właściwej pojemności ładunkowej.
      • Combine Cannon i broń typu distortion nie działają zgodnie z przeznaczeniem.
      • Windy w Port Tressler i Everus Harbour mogą się nie pojawiać po wezwaniu.
      • Jeśli znacznik podróży kwantowej znajduje się na krawędzi księżyca lub planety, statek może próbować przelecieć przez księżyc, co zaskutkuje wybuchem.
      • Zakupione towary często nie pojawią się wizualnie w ładowni statku.
      • Gracze mogą doświadczyć lagów wkrótce po załadowaniu do Star Marine i wystrzeleniu broni.
      • Powiadomienia NPC beacons czasami wyświetlają niepoprawną odległość.
      • Statki AI mogą zatrzymywać się podczas lotu i nie potrafić ruszyć dalej.
      • W trybie Star Marine znaczniki AR wrogów można czasem zobaczyć przez ściany.

      WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8.1 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

      Star Citizen 3.8 - Patch Notes

      Aktualizacja Star Citizen 3.8 Alpha  już na serwerach!
      RSI Launcher powinien teraz wskazywać: WERSJA 3.8.0-LIVE.3917223
       
      Star Citizen 3.8 - microTech at night
       
      Zdajemy sobie sprawę że stabilność oraz status błędów w grze mogą nie dorównywać aktualizacji 3.7.2. Wraz z wprowadzeniem ważnych nowych funkcji i technologii, takich jak SOCS, wymagane będą dodatkowe poprawki i ulepszenia. Nasz obecny plan polega na kontynuowaniu iteracji i pracach nad dodatkowymi ulepszeniami dla przyrostowych łatek 3.8.X i dalszych.
       
      Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz problemów z grafiką lub gra często crashuje. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE. Baza persystencji danych została wyczyszczona dla tej aktualizacji.

      AKTUALIZACJA: 22.12.2019 - 3917223
      ************************************
      Aktualizacje funkcjonalności
      Nie następuje czyszczenie bazy danych.
      Statki i pojazdy

      Zwiększono pojemność zbiornika paliwa w Argo Mole o 40%.
      Poprawki błędów

      Techniczne
      Naprawiono crash serwera.
      ************************************

      Czyszczenie baz danych: TAK

      Star Citizen 3.8 - Argo Mole, microTech

        Nowe funkcjonalności

        Lokacje

        • Dodano planetę  microTech, w tym zewnętrzną strefę New Babbage Landing Zone.

        Uwaga: wnętrze New Babbage nie zostało ukończone i jest na razie niedostępne.

        • Dodano stacje orbitalne powyżej głównych stref lądowania na planetach.
        • Dodano nowe warianty wnętrz Rest Stopów.
        • Dodano efekty wilgoci na hełmach i czasach kokpitów niektórych statków występujące w odpowiednich warunkach.
        • Gracze mają teraz możliwość wyboru początkowej lokalizacji odradzania (respawn point - ICU), gdy po raz pierwszy logują się do gry.
        • Strefa zawieszenia broni na GrimHex została zaktualizowana, aby umożliwić nieśmiercionośną walkę w zwarciu.
        • Dodano rotację tekstury wiatru na wszystkich planetach i księżycach.
        • Do odpowiednich ciał planetarnych dodano efekty burzy pyłowej / piaskowej.
        • Wiatr będzie teraz wpływał na model lotu statków.

        WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

        Gameplay

        Star Citizen 3.8 - Hijacked 890 Jump

        • Do systemu prawnego dodano funkcję konfiskaty statków (ship impounding).

        Gracze, którzy dopuszczą się wykroczeń powodujących usunięcie statku z płyty lądowiska, po powrocie do terminalu ASOP zobaczą status pojazdu jako „skonfiskowany”, a nie „zmagazynowany”.  Gracze mogą następnie przeczytać opis wykroczenia i opłacić udostępnienie statku lub poczekać aż zostanie on zwolniony. Poszczególne jurysdykcje mają różne kwoty grzywien i czasy retencji.

        • Dodano nową funkcjonalność systemu prawnego: grzywny (fines).

        Star Citizen 3.8 - Grzywny, fines terminal

        Grzywny nie są już automatycznie spłacane w momencie popełniania wykroczenia, lecz kumulują się dotąd, aż gracze nie opłacą ich ręcznie. Służą do tego nowe konsole znajdujące się we wszystkich głównych strefach lądowania. W nich piloci są w stanie wybrać, które kary chcą spłacić (uporządkowane według ich wagi) lub po prostu „opłacić wszystkie”. Należności rosną z czasem, aby nagrodzić szybką / wcześniejszą płatność. Jeśli minie czas na uregulowanie grzywny, gracz zostanie obciążony przestępstwem.

        • Dodano wykroczenie za „taranowanie” (battery).
        • Nowa misja: Uratuj poprawny 890 Jump (Rescue hijacked 890 Jump).
        • Dodano misje patrolowe o większym stopniu trudności, które spawnują trudniejsze statki i wieżyczki wartownicze (sentry turrets).
        • Strefa zawieszenia broni na GrimHex została zaktualizowana, aby umożliwić nieśmiercionośną walkę w zwarciu.
        • Dodano walkę w zwarciu, w tym walkę na pięści oraz z użyciem noży, a także zabójcze i nieśmiercionośne nokauty.

        star-citizen-3-8-melee-fighting-unarmed.jpg

        Gracze mogą teraz używać różnego rodzaju ataków w zwarciu, w tym ataków lekkich (naciśnij LMB / RMB) oraz ciężkich (przytrzymaj LMB / RMB). Ataki są kierunkowe (LMB dla lewej, RMB dla prawej ręki) i można je łączyć w kombinacje. Gracze są w stanie blokować nadchodzące ciosy kierując się w stronę nadchodzącego ciosu i używając klawiszy LMB + RMB razem. Oprócz blokowania, opcją defensywną jest również unikanie, które można aktywować poprzez dwukrotne wciśnięcie klawiszy „A” (unik lewy), „D” (unik prawy) lub „S” (unik wstecz). Gracze, jeśli zaatakują z niewykrytego kierunku - zwykle zza celu - mogą również wykonywać „eliminacje”. Te są inicjowane z pomocą środkowego przycisku myszy. W przypadku ataków / eliminacji nożami gracze będą musieli zaopatrzyć się w nóż bojowy, który można znaleźć sklepach z bronią podręczną. Jeśli gracz jest nieuzbrojony, ataki w zwarciu spowodują nieśmiercionośne obrażenia, a obalenia nie będą śmiertelne. Oznacza to, że cel pozostanie nieprzytomny na krótką chwilę, ale przeżyje. Rozpocznij walkę nożem klawiszem „5” i nieuzbrojoną walkę w zwarciu klawiszem „0”.

        • Dodano licznik czasu do śledzenia ruchu głowy (headtracking), aby wyłączyć po ustalonej liczbie sekund.
        • Dodano opcję patrzenia w przód (look ahead), która przyciąga głowę w kierunku kursora, jeśli jest on widoczny (domyślnie opcja wyłączona).
        • Dodano lampkę lokalizacji porzuconego ładunku (migającą) dla towaru wyrzucanego ze zniszczonego statku.
        • Drobne wykroczenia (taranowanie, kolizja pojazdu i zniszczenie pojazdu) nie będą już miały miejsca wobec członków drużyny.
        • Nowa misja: Wezwanie do broni (Call to Arms)

        Wezwanie do broni (Call to Arms) to misja ogólna, która pozwala graczom zdobywać UEC za pokonywanie wszystkich napotkanych przestępców. Zaakceptuj ją w celu uzyskiwania premii za każdego wyeliminowanego przestępcę, który nie jest częścią regularnych misji. Należą do nich przypadkowi przestępcy tworzeni w ramach misji środowiskowych, a także podczas przechwytywania (interdictions).

        • Dodano: statek wydobywczy/górniczy Argo Mole.

        Argo Mole (Multi-Operator Laser Extractor) to średniej wielkości załogowy statek górniczy. Obok z pilota, Mole na poszczególnych wieżach posiada miejsca dla trzech górników. Pozwala to łączyć siły celem wydobycia ze skał, które dotychczas były niemożliwe do rozkruszenia.

        • Punkt koncentracji d;a broni ręcznej, gdy żaden cel nie jest aktywny, można teraz ustawić w menu opcji.
        • Ulepszono miks dźwięku dla wszystkich laserów górniczych.
        • Poprawiono dźwięki przeładowywania broni, aby lepiej dopasowywać się do zmian animacji.
        • Przerobiono to, co było „Target focus”, w nowym ustawieniu "Look ahead" w „Look at selected target”.

        Aby użyć śledzenia celu, ustaw typ podglądu na „eksperymentalny”. Pod „Flight - Targeting” znajduje się skrót klawiszowy dla „Look at selected target”, który można uruchomić poprzez przełącznik (toggle) lub przytrzymanie (hold). Po wybraniu i wyświetleniu celu przełącz lub przytrzymaj, a głowa pilota / widok podąży za celem, dopóki nie przekroczy pewnego progu. Dodatkowo w ustawieniach gry możesz zdefiniować siłę „Look at target”. Dawne zachowanie fokusowania na celu jest nadal dostępne w ustawieniu „Legacy”.

        • Nowa funkcja „Look ahead”.

        Star Citizen 3.8 - Look Ahead

        Tryb „Look ahead” ma teraz opcję „Experimental”, która zawiera dodatkowe funkcje, włączone domyślnie. W tym trybie, look ahead bierze teraz pod uwagę wektor prędkości statku, wektor kierunku, odchylenie, rotację i pozycję horyzontu, gdy znajduje się w pobliżu powierzchni planet, w razie potrzeby dynamicznie je łącząc. Na ruchy głowy mogą mieć również wpływ siły g, co daje dodatkowe poczucie dynamizmu. Każdy z tych atrybutów, a także spojrzenie na cel i opcjonalne ustawienia kursora, w menu ustawień mogą mieć dostosowane własne siły.

        • Dodano nowy skrót klawiszowy, aby odznaczyć cel.
        • Dodano ruchy głowy indukowane siłą g, których siłę można dostosować w ustawieniach gry.
        • Dodano nową przystawkę (attachment) dla pojazdów górniczych: Mining Laser Head (wydobywcza głowica laserowa).

        Głowice laserowe są elementem wydobywczym odpowiedzialnym za rozdrabnianie i ekstrakcję. Te komponenty można teraz kupować i zamieniać, a różne modele posiadają swoje zalety i wady. Wydobywcze głowice laserowe różnią się stopniem tłumienia niestabilności, modyfikatorami rezystancji, szybkością transferowania, tempem przenoszenia mocy, optymalną prędkością ładowania, zasięgiem, zużyciem energii, stopniem wytwarzania ciepła, rozmiarem sygnatury i charakterystykę zużycia.

        • W niektórych statkach dodano panele alarmujące.

        W części statków pojawiły się dodatkowe panele interfejsu użytkownika, które wyświetlają różne statusy zależne od sytuacji. Uwaga: nie wszystkie maszyny posiadają te panele.

        • Dodano cień do wszystkich interfejsów statków.

        WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

        Broń i przedmioty

        Star Citizen 3.8 - Apocalypse Arms Animus Rocket Launcher

        • Nowa broń FPS: wyrzutnia rakiet Animus.

        Po osiągnięciu blokady celu wyrzutnia Animus wystrzeliwuje szybką serię pocisków, powodując skalę dewastacji, z której znane są Apocalypse Arms.

        • Nowa broń FPS: BEHR P6-LR - Ballistic Sniper Rifle (balistyczny karabin snajperski).

        Star Citizen 3.8 - Behring P6-LR Sniper Rifle

        Balistyczny karabin snajperski Behring P6-LR zrekompensował niską szybkostrzelność dużą siłą pocisku kalibru 0,50, który pozostaje skuteczny z dużej odległości. P6-LR został wyposażony w lunetę ze zmiennymi trybami zoomu i lufę złożoną wykonaną z zastrzeżonego stopu o wysokiej wytrzymałości.

        Systemy podstawowe

        • Zaimplementowano strumieniowe przesyłanie kontenerów obiektów po stronie serwera (SOCS).

        WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

        Aktualizacje funkcjonalności

        Star Citizen 3.8 - Wallace Klim

        Postacie

        • Wallace Klim przeniósł się na GrimHex.
        • Myles Eckhart wyjechał z Levski na Delamar i osiedlił się w Lorville. Można go spotkać w barze M&V (MacIntyre & Victor's Bar).
        • Zwiększono prędkość większości animacji pierwszoosobowych.

        WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

        Lokacje

        Star Citizen 3.8 - Pogodne microTech

        • Planety i księżyce zaktualizowano do nowej technologii Planetary Tech v4.
        • Zaktualizowano rozkład biomów na planecie Hurston.
        • Usprawniono efekty dźwiękowe i odgłosy otoczenia na wysypiskach.

        WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

        Sztuczna inteligencja

        • Poprawione unikanie kolizji statków AI.

        Gameplay

        star-citizen-3-8-drake-cutlass-red-delivery-missions.jpg

        • Skorygowano maksymalną odległość widoczności dla upuszczanych towarów.
        • Zaktualizowano ikony misji.
        • Zaktualizowano niektóre bariery w UGF, aby umożliwić przechowywanie.
        • Dodano punktację dla statku Pisces w Arena Commander.
        • Skorygowano wskaźniki odradzania dla cennych materiałów wydobywczych.
        • Zaktualizowano niestabilność wydobycia (górnictwo) w trybie FPS.

        WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

        Statki i pojazdy

        • Zaktualizowano kamerę trzeciej osoby / kamerę pościgową dla statków, aby poprawić zachowanie i stabilność.

        W trzeciej osobie kamera śledzi teraz fizyczny ruch statku i lepiej skaluje się dla statków o różnych rozmiarach. Kamera zachowuje się również sprężyście, umożliwiając kołysanie, dryfowanie i odbicie w ruchu statku / pojazdu w bardziej naturalny sposób.

        Star Citizen 3.8 - Argo Mole na lądowisku

        • Zamieniono przednie statyczne działka w Pisces na umieszczone na gimbalach.
        • Zaktualizowano wskaźniki LOD podwozia i dyszy sterującej w Bucc, M50, Merlin i Archimedes.
        • Zbalansowano wydobywalne skały i lasery celem poszerzenia asortymentu głowic laserowych i zwiększenia trudności wydobycia.
        • Zamieniono Jednostkę Zasilania (Power Plant) w Heartseeker na wersję militarną.
        • Poprawiono animację skrzydeł Reliant. Można ją teraz aktywować klawiszem VTOL. Obroty silnika aktywowane są przy maniplacji podwoziem.
        • Wyłączono zdolność gracza do wstania z fotela, podczas gdy Reliant jest w orientacji pionowej.
        • Wyłączono interakcje czaszy kokpitu podczas podróży kwantowej.
        • Zmniejszone drgania kokpitu dla kierunkowych silników odrzutowych (thrusters).
        • Zaktualizowano rozmiar i skalę wyświetlanego statusu statku i przeniesiono niektóre informacje wyłącznie na MFD.
        • Zaktualizowano i ponownie wyważono komponenty statku (osłony, power plants, coolery, napędy kwantowe) wokół cech producenta, dzięki czemu każdy komponent jest teraz wyjątkowy z unikalnymi mocnymi i słabymi stronami związanymi z jego przeznaczeniem.
        • Do sklepów New Deal i Astro Armada dodano pojazd Anvil Ballista.
        • Aktualizacje szklanych odbić kilku statków.
        • Zaktualizowano wszystkie skróty klawiszowe targetowania dla logiki „stuknij” (naciśnij i upuść, aby aktywować).
        • Sprowadzono wiązkę lasera górniczego / tractor beam blisko punktu celownika.
        • Zremiksowano poziomy głośności statku.
        • Wyłączono wylogowywani się w łóżkach w sklepach na innych statkach celem obejścia crasha.
        • Zbalansowano moc drgań podczas przyspieszania, aby nie były tak ekstremalne.

        WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

        Broń i przedmioty

        • Zmniejszono poziom wstrząsów podczas ładowania strzału Arrowhead.
        • Zaktualizowano loga sklepów marek Lortell, Doomsday, Gallenson i Ultiflex.

        Poprawki ważniejszych błędów

        star-citizen-38-patch-notes-bug-fixes-poprawki-bledow.jpg

        • Siły bezpieczeństwa NPC na głównych stacjach nie powinny już zastygać w pozycji gotowej do walki.
        • Statki docelowe misji AI powinny teraz konsekwentnie pojawiać się we wszystkich powiązanych misjach.
        • Naprawiono błąd na wielu statkach, w którym gracz mógł przenikać przez podwozie bez kolizji.
        • Rakiety powinny już poprawnie trafiać w sub-komponenty.
        • Leżąc w łóżku łóżka Mustang Beta gracz powinien być teraz prawidłowo ustawiony wobec MFD i węzłów interakcji.
        • Małe pojazdy nie powinny już być w stanie wjechać za śluzy Port Olisar.
        • Pojazdy przy bramach Lorville powinny być teraz odpowiednio obejmowane przez Restricted Area (strefę bezpieczeństwa).
        • Strzelec wieżyczki w AI Cutlass nie powinien już stać na baczność.
        • Przypisywanie klawiszy skanowania w menu Key Bindings powinno być teraz widoczne.

        Star Citizen 3.8 - Cargo, Handel

        • Zakupione towary powinny być teraz widoczne w luku ładowni statku.
        • Zmiana broni FPS nie powinna już powodować jej wypadania i zagubienia.
        • Odrodzenie w odległości 50m od innego gracza nie powinno już powodować, że VOIP obszarowy nie będzie między nimi działał.
        • Znaczniki AR członków drużny nie powinny już zanikać.
        • Podczas ustawiania opcji w dostosowywaniu postaci gracze nie powinni już móc spowodować, że ich postacie staną się niewidoczne.
        • Kaktusy na powierzchniach planet powinny już mieć kolizje.
        • Napęd kwantowy na statkach serii Constellation powinien być już wymienny.
        • Gracze nie powinni już być w stanie powielać przedmiotów zbieralnych (harvestables) ani surowców wydobywanych ręcznie, gdy je upuszczają na ziemię.

        WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

        Znane problemy

        Star Citizen 3.8 - Cutlass Red, Medbed, Medical Gameplay

        • Usługi CryAstro na różnych stacjach i w głównych portach mogą nie działać.

        Obejście: przed lądowaniem zatrzymaj się kilka metrów nad lądowiskiem i uruchom CryAstro je z tej pozycji.

        • Wynajem i / lub liczniki czasu wynajmu mogą nie działać podczas wynajmu drugiego statku.
        • Jeśli statek gracza zostanie zniszczony po wylogowaniu z jego łóżka, gracz wróci na serwer w miejscu pochodzenia.
        • Broń może czasami nie móc wystrzelić podczas użytkowania.

        Obejście: miej pod ręką dodatkową broń i zamieniaj je między sobą.

        • Star Citizen PolskaPodczas wydobywania za pomocą Prospectora lub Mole ładownia może być okresowo zapełniona lub opróżniona.
        • Statki i postacie w kioskach i PMA/VMA mogą czasem nie mieć pewnych zasobów lub będą miały je zbyt duże.
        • NPC mogą czasami wykonywać animacje użytkowe w miejscach, w których nie powinni.
        • Zakupy w sklepach mogą czasem nie zadziałać.
        • Zdarzy się że misje Claimjumper nie będą miały znaczników lub nie utworzą statków NPC.
        • Obrona przeciwrakietowa nie działa zgodnie z jej przeznaczeniem.
        • 890 Jump nie ma właściwej pojemności ładunkowej.
        • Combine Cannon i broń typu distortion nie działają zgodnie z przeznaczeniem.
        • Windy w Port Tressler i Everus Harbour mogą się nie pojawiać po wezwaniu.
        • Jeśli znacznik podróży kwantowej znajduje się na krawędzi księżyca lub planety, statek może próbować przelecieć przez księżyc, co zaskutkuje wybuchem.
        • Zakupione towary często nie pojawią się wizualnie w ładowni statku.
        • Przewożone paczki mogą spadać przez podłogę.
        • Gracze mogą doświadczyć lagów wkrótce po załadowaniu do Star Marine i wystrzeleniu broni.
        • Powiadomienia NPC beacons czasami wyświetlają niepoprawną odległość.
        • Statki AI mogą zatrzymywać się podczas lotu i nie potrafić ruszyć dalej.
        • W trybie Star Marine znaczniki AR wrogów można czasem zobaczyć przez ściany.

        WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8.1 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

        Źródła: LINK LINK


        Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

        Do zobaczenia w przestrzeni!
        ~Commander Sarrivin

    2. Member Statistics

      316
      Total Members
      344
      Most Online
      Daniel Rusiłowicz
      Newest Member
      Daniel Rusiłowicz
      Joined
    3. Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 5 Guests (See full list)

      There are no registered users currently online

    • Członkowstwo w Organizacjach   47 members have voted

      1. 1. Czy należysz już do jakiejś organizacji?


        • Tak, do jednej organizacji
        • Tak, do wielu organizacji
        • Nie, ale zamierzam dołączyć
        • Nie, obecnie nie planuję dołączać

      Please sign in or register to vote in this poll. View topic
    • Mobiglass Comm-Link

      Load More
      You don't have permission to chat.
    • Popular Contributors

      Nobody has received reputation this week.

    ×