Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:


Jak sobie radzą w Star Citizen górnicy? | Statystyki górnicze

Anonimowa ankieta górnicza  

10 members have voted

  1. 1. Czy interesuje Cię w Star Citizen górnictwo?

    • Tak, jestem zapalonym górnikiem! Mam co najmniej jeden statek górniczy
      2
    • Jasne, wypożyczam statki górnicze póki ich nie zakupię za kredyty!
      1
    • Bywam górnikiem, ale obecnie używam głównie Multi-Toola
      1
    • Jestem zainteresowany, ale jeszcze nie mam w tym doświadczenia
      5
    • Nie, taka profesja mnie dzisiaj nie interesuje
      1

Jak sobie radzą górnicy w Star Citizen?

Niedawno Cloud Imperium Games opublikowało wizualne zestawienie dotyczące górnictwa w Star Citizen.
Przedstawione na infografice statystyki dotyczą okresu między 21 Grudnia 2019 a 3 Lutego 2020, więc czasu tuż po premierze załogowego statku górniczego, Argo Mole.

Z publikacji dowiadujemy się następujących rzeczy:

  1. Łączy czas jaki spędziliśmy w statkach górniczych to 252,794 godzin:
    • 71% czasu upłynęło nam w znanym i lubianym Prospectorze
    • 29% uzupełniając załogę Argo Mole
  2. Górnictwo zajęło nam 33,486 godzin. Z czego:
    • 49% siedząc za sterami Prospectora
    • 26% używając koparki ręcznej, Greycat Multi-Tool
    • 25% czasu w nowoczesnym Argo Mole
  3. Ilość skałek jakie rozdrobniliśmy to 2,168,690. W szczegółach:
    • 53% używając Misc Prospector
    • 26% głowicami górniczymi Argo Mole
    • 21% stosując Greycat Multi-Tool
  4. Wydajność naszego górnictwa:
    • Czas spędzony w strefie niebezpiecznej to 2,371,884 sekund. W tym:
      • 51% posługując się Greycat Multi-Tool
      • 25% kopiąc Misc Prospectorem
      • 24% w wielostanowiskowym Argo Mole
    • W strefie bezpiecznej zaś (w sweet spot) spędziliśmy 40,133,634 sekundy:
      • 51% czasu z Greycat Multi-Tool
      • 25% z Argo Mole
      • 24% w Misc Prospector
  5. Górnictwo nie należy do najbezpieczniejszych zajęć, ale jesteśmy dość uważni.
    Ilość śmierci graczy w trakcie wydobycia to 2,216. Kategoryzując czynnikami:
    • Stosując mining lasers (w statkach): 1303 śmierci
    • Używając Multi-Tool: 301 śmierci
    • Od eksplozji wydobywanych surowców: 612 śmierci

Rozbijamy górnicze dane, czyli podsumowanie

Czas jaki upłynął nam na górnictwie to aż 10 533 dni (252 794 godziny). Mimo że nie mamy jeszcze ku temu zbyt wielu środków, a statki typu Polaris nadal daleko w przyszłości, trzeba przyznać, że już dziś wydobycie surowców kwitnie. Widać też wyraźnie, że Argo Mole przyjął się nieźle, choć nadal większość z nas używa wysłużonego Prospectora lub popularnego następcy górniczego kilofa - Greycat Multi-Tool.

Również suma rozdrobnionych przez te 2,5 miesiąca skałek (ponad 2 miliony) wydaje się ogromna. Niestety, szkoda że CIG nie podało w przedstawionych statystykach rzeczy prozaicznej: ilości graczy biorących udział w badaniu. Owszem, prawdopodobnie developerzy policzyli wszystkich górników, jednak łącznej ich liczby nie poznaliśmy.
Może następnym razem, CIG?
🙂

Infografika - Statystyki Górnictwa w Star Citizen

Star Citizen Polska - Górnictwo, Mining

Źródło: LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin

  • Like 2


2 Comments


Recommended Comments

Piękne podsumowanie dodam od siebie i bardzo mogę polecić Argo Mole - piękna maszynka do zarabiania pieniędzy :classic_wink:

  • Like 1

Share this comment


Link to comment
7 godzin temu, CzarnyMax_PL napisał:

Piękne podsumowanie dodam od siebie i bardzo mogę polecić Argo Mole - piękna maszynka do zarabiania pieniędzy :classic_wink:

Zainspirowałeś 🙂. Będziemy wrzucać więcej informacji dla górników i innych nisz zawodowych w Star Citizen. Oryginalna, polska wersja materiałów zawsze się przyda.

Share this comment


Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Information

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 4 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Similar Content

    • By xec
      xec panel - kontroler do Star Citizen

      Urządzenie jest zgodne ze standardem USB. Pod systemem Windows nie wymaga dodatkowych sterowników. Panel po podłączeniu zostanie wykryty jako kontroler gier i automatycznie skonfigurowany.
      Co na pokładzie?
      - 16x przycisk użytkowy
      - 1x przycisk centralny nr 17 (użytkowy + uruchamianie MENU)
      - Mini Joystick – osie X i Y oraz przycisk nr 18
      - Suwak – analogowany potencjometr – płynna regulacja osi
      - 3x dioda led
      MENU
      Panel posiada tryb menu, który pozwala na konfiguracje kilku funkcji.
      Aby wejść do menu należy wcisnąć i trzymać przycisk nr 17 (centralny). Trzymając przycisk zaświeci się kontrolna LED1, po chwili LED2, następnie LED3, po chwili LED1 zacznie migać a kontrolki LED2 i LED3 zgasną – teraz można zwolnić przycisk, LED1 miga a urządzenie pracuje w trybie MENU. Opuścić MENU można za pomocą przycisku nr 17 ( centralnego ).
      FUNKCJE
      Światła Awaryjne Funkcje aktywuje przycisk 16 ( prawy górny róg ) Kiedy funkcja jest aktywna, przycisk 16 przestaje być przyciskiem użytkowym i służy tylko do włączania i wyłączania świateł awaryjnych. Kiedy światła awaryjne są włączone kontrolki LED1 i LED2 migają a funkcja porusza cyklicznie osiami joysticka. Jeśli dana gra „wyrzuca” z serwera za nieaktywność to ta funkcja „udaje” aktywność gdy z różnych powodów musimy fizycznie odejść od komputera. Aby funkcja działała poprawnie należy odpowiednio skonfigurować osie joysticka w grze (np. na poruszanie postacią, kamera itp.)
      Ogranicznik osi joysticka Ta funkcja pozwala na ograniczenie zasięgu osi joysticka. Przykładowo jeśli ustawimy ograniczenie na 30% to przy maksymalnym wychyle gałki joysticka, jego oś wychyli się nie na 100% swojego zasięgu a właśnie na 30%. Przydatne jest to gdy aktywność w grze wymaga precyzyjnych ruchów.
      Aktywacja ogranicznika osi: Będąc w MENU ustaw potencjometr na 30% jego zasięgu a następnie przypisz tą wartość do osi X za
      pomocą przycisku A1 a dla osi Y za pomocą przycisku A2. Ustawienie ogranicznika sygnalizowane jest zieloną kontrolką LED2. Oczywiście wartość 30% jest umowna, możesz ustawić dowolną w zakresu 3-97%, skrajne wartości (min lub maks potencjometru) ustawiają zasięg osi na 100%. Ograniczniki osi X i Y działają niezależnie od siebie – można ustawić np. dla osi X 23% a dla Y 75%.
      Ogranicznik osi joysticka na żądanie Za żądanie odpowiada przycisk joysticka (nr 18). Kiedy funkcja jest aktywna ogranicznik osi może włączany (świeci kontrolka czerwona LED3) i wyłączany (kontrolka LED3 gaśnie) za pomocą klawisza joysticka. Wówczas klawisz joysticka jest klawiszem funkcyjnym i traci zastosowanie użytkowe.
      Aktywacja ogranicznika osi na żądanie: Będąc w menu użyj przycisk nr 18 (przycisk joysticka). Aktywacja funkcji sygnalizowana jest zieloną kontrolką LED2, deaktywację sygnalizuje czerwona kontrolka LED3.
      Odwrócenie osi potencjometru Gdy gałka potencjometru wskazuje na minimum potencjometr wskazuje swoje maks natomiast gdy gałka wskazuje na maks potencjometr wskazuje na swoje minimum.
      Aktywacja funkcji:
      Będąc w menu użyj przycisku nr 8 (na panelu oznaczony cyfrą 1 w sekcji CONSUMABLES). Aktywacja funkcji sygnalizowana jest zieloną kontrolką LED2, deaktywację sygnalizuje czerwona kontrolka LED3.
      PODSUMOWANIE
      Jest to wersja pierwsza, można powiedzieć alpha 😉
      Wszystkie funkcje zostały przetestowane, nie powinny stanowić problemu. Wszelkie sugestie odnośnie funkcji urządzenia, które już istnieją jak również pomysły na nowe funkcjonalności mile widziane – zapraszam do kontaktu.
      Panele oznaczone jako x.21.PRO mają zapewnione darmowe aktualizacje wprowadzające poprawki jak również nowe funkcje.




      xec_panel_x.21.PRO-a_instrukcja.odt
    • By SpaceGamer
      Zapraszam do gry na moim kanale Twitch. Mam statki i chetnie przygrane zaloge w czasie streamow. W czwartki Star Citizen po polsku. Konkursy, nagrody, wirtualna fotografia.
      Link do kanalu Twitch

    • By ZbychM
      Witam. Jestem nowy w Star Citizen. Gram od 7 dni. Dostałem jeden znak kryminalny i 3 dni temu gra wtrąciła mnie do więzienia. Chciałem odpracować lecz co chwila wyskakują problemy. Wydobyłem skał na 4 000 000 Merits. Time Release 00:00:00. Nie mogę wydostać się z więzienia, co mnie wybije z gry wpisuje znowu 1 stopień kary a czasem 2 i 3. Nie idzie też zegar (odejmujący czas kary). Proszę o pomoc.
    • By Jakkus
      Znalazłem ciekawą strone która na pewno zainteresuje potencjalnych przyszłych lub teraźniejszych handlowców/minerów.
      Nie jaki Raveir stworzył interesujący site (stronę) która nie tylko wskazuje dobre trasy handlowe ale podlicza z góry całkowity profit, najlepszy towar, gdzie sprzedac, itd...
      Na stronie też są między innymi raporty cen z miningu i w przyszłości będą rzeczy robione ze zbieractwem. Z tym prace trwają (mining manualny harvastables).
      Z tego co widziałem jest też database z przedmiotami typu broń, armor, statki itd i gdzie je kupić.
      Zobaczcie i oceńcie sami...

      https://www.gallog.co/
  • Star Citizen Clubs and Societies

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|