Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Contributors to this blog


Aktualizacja Star Citizen 3.8 oraz 3.8.1 | Obszerne Polskie Patch Notes i Known Issues | Dołącz do nas i zagraj z Polakami!

Star Citizen 3.8 oraz 3.8.1- Patch Notes Aktualizacji LIVE.3180042 i LIVE.4222088

Zbiorcze Patch Notes dla Star Citizen 3.8 i Star Citizen 3.8.1

Z uwagi na wprowadzenie SOCS (więcej o tym w dalszej części newsa) w aktualizacji Star Citizen 3.8, zdecydowaliśmy się opublikować listę nowych funkcjonalności i zmian w grze dopiero w momencie wprowadzenia aktualizacji 3.8.1. Decyzję tę podjęliśmy w związku z obniżoną stabilnością wersji 3.8.0, która była pierwszą używającą zupełnie nowej technologii wczytywania danych po stronie serwera. Dziękujemy za waszą cierpliwość i zapraszamy do zapoznania się ze listą wszystkich aktualnych zmian w tym oto zbiorczym newsie. Aktualizacja 3.8.1 wygląda już znacznie lepiej, dlatego życzymy mnóstwa zabawy i do zobaczenia w przestrzeni!

Star Citizen 3.8.1- Patch Notes

Aktualizacja Star Citizen 3.8.1 Alpha  już na serwerach!
RSI Launcher powinien teraz wskazywać: VERSION 3.8.1-LIVE.4222088.
 
Star Citizen
 
Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz problemów z grafiką lub gra często crashuje. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE. Baza persystencji danych została wyczyszczona dla tej aktualizacji.

Nowe funkcjonalności

Gameplay

  • Dodano osobną aktywację wrogości występującą w sytuacji przypadkowego ostrzału członków drużyny, jeżeli wartość zadanych obrażeń nie przekroczy ustalonego progu.
  • Dodano cele oczekiwania i instrukcji oraz licznik czasu do rozpoczęcia misji patrolowej.
  • Dodano pole wyboru w opcjach gry, aby wyłączyć efekt graficzny ziarna filmu.
  • Dodano przypisanie klawiszy dla najbliższego celu przyjaznego.
  • Drgania kamery mają obecnie suwak mocy w menu opcji.
  • Dodano automatyczne przybliżanie wybranego celu (domyślnie wyłączone).

Subtelne zbliżenie celu, gdy przewidywany punkt docelowy broni, punkt celowania i kierunek patrzenia są w odpowiedniej pozycji. Może być włączone lub wyłączone,  w ustawieniach gry możliwa jest także regulacja maksymalnej wartości zoomu.

  • Dodano podstawową funkcjonalność gry, „MedBed” (łóżko medyczne).

Łóżka medyczne można wykorzystywać do leczenia i odradzania postaci. Początkowa lokacja logowania do gry nadal jest ustawiana przez wybór w menu, jeśli jest to pierwsze logowanie, lub przez ostatnie lądowanie ATC na większej stacji. Po wstępnym zalogowaniu gracze mogą ustawić swoje odrodzenie na łóżku medycznym manualnie, wchodząc do łóżka i wybierając interakcję „Ustaw jako preferowane ICU” (set as preferred ICU). Odradzanie się z łóżka medycznego można również wyczyścić w podobny sposób, wybierając opcję „Wyczyść jako preferowane ICU” (clear as preferred ICU). Po śmierci gracz odrodzi się w danym łóżku medycznym, jeśli zginie w odległości mniejszej niż 4 miliony metrów. Obecnie ta funkcjonalność dostępna jest tylko na statkach posiadających MedBeds (890 Jump i Cutlass dla tej wersji) i będzie działać tylko wtedy, gdy statek jest dostępny (nie zostanie odwołany ani zniszczony). Jeśli zdarzy się inaczej, zamiast tego gracz odradzi się w swojej domyślnej lokalizacji, dopóki nie ustawi ręcznie jako ICU innego łóżka medycznego. Dodatkowo, jeśli gracz zostanie ranny, może skorzystać z MedBeds aby wyleczyć się, wybierając interakcję „Lecz obrażenia” (treat injuries), która widoczna będzie tylko wtedy, gdy postać gracz jest ranna.

WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8.1 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

Statki i pojazdy

Star Citizen 3.8 - Cutlass Red

  • Dostępny jest nowy statek: Drake Cutlass Red.
  • W statku Argo Mole dodano pierścień świetlny wskazujący, gdzie gracz powinien stanąć, aby uzyskać interakcję wejściową.
  • Dodano dźwięki symulacji dla broni statków w atmosferze.
  • Nagrody Bounty za graczy posiadają obecnie czas odnowienia (cooldown).
  • Statków wynajętych w Persistent Universe nie można już modyfikować.

WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8.1 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

Aktualizacje funkcjonalności

Star Citizen 3.8 - microTech, New Babbage

Lokacje

  • Do efektów dźwiękowych w odpowiednich miejscach Area18 dodano odgłosy kroków na drewnianej posadzce.

Gameplay

  • Usunięto akcję celowania z gamepada z powodu konfliktów w trybie Look Ahead i dla ujednolicenia konfiguracji z domyślnym joystickiem.
  • Patrol sił bezpieczeństwa nie będzie już przechwytywać podczas podróży kwantowych praworządnych pilotów, ale nadal będzie ich kontrolować w normalnym ruchu międzyplanetarnym.
  • Stonowano niektóre efekty flary obiektywu.

WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8.1 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

Poprawki błędów

Star Citizen 3.8 - Daymar, Cutlass Red

  • Gracze nie powinni już wypadać z Argo Mole podczas podróży kwantowej.
  • Górnicze pojemniki składowania minerałów pod Argo Mole powinny już mieć kolizję.
  • Naprawiono nieprawidłowe odtwarzanie animacji, gdy postać kobieca biegnie z pistoletem.
  • Walka w zwarciu podczas korzystania z Animusa powinna teraz poprawnie zadawać obrażenia.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom otrzymanie zamierzonej początkowej wartości UEC.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego po wypożyczeniu przez gracza jednego statku kolejne próby wynajmu kończyły się niepowodzeniem.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz po wejściu do łóżka Drake Herald pojawiał się w przesuniętej pozycji.
  • Podczas wydobycia ładownie nie powinny już losowo zmieniać stanów: pełnego napełnienia lub stanu pustego.
  • Gracze nie powinni już spadać przez powierzchnię planety w pobliżu lądowiska HDMS Lathan.
  • Ostrzeżenia tarcz interfejsu HUD powinny być teraz wyświetlane tylko przy otrzymywaniu obrażeń, a nie podczas uruchamiania statku.
  • Ruch głowy nie powinien już wpływać na PIP.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze blokowali się w kamerze trzeciej osoby podczas korzystania z dowolnej wieży w MISC Starfarer.
  • Misje patrolowe nie powinny już od czasu do czasu się zawieszać po wydaniu polecenia „zaczekaj” (hold).
  • Podczas wydobycia nie powinno już być możliwe przełączanie interfejsu ekstrakcji / rozdrabniania.

Star Citizen 3.8 - Argo Mole

  • W mobiGlas nie będzie już możliwe powielanie misji „Wezwanie do broni” (Call to Arms).
  • Misje typu sweep AI w trybie FPS powinny już zliczać poprawnie.
  • Opcje interakcji na wieżyczce Caterpillar nie powinny już być odwrócone.
  • Połączenia wychodzące powinny już posiadać dźwięk UI.
  • Broń FPS powinna już konsekwentnie strzelać po wyciągnięciu.
  • Starfarer Gemini odzyskał swoje stojaki na pociski.
  • Misja „Call to Arms” od teraz powinna pojawiać się dla wszystkich graczy, którzy spełniają jej wymagania.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego czasami nie było słychać rozgrzewania (spool) napędu kwantowego, szczególnie na dużych statkach.
  • Naprawiono brak licznika czasu celu podczas misji eskortowych.
  • W terminalach ASOP na PU powinien być teraz konsekwentnie wyświetlany zegar wynajętych statków.
  • W okolicach New Babbage i Lorvill naprawiono zbyt daleko odsunięty punkt wyjścia podróży kwantowej.
  • Zwyczajne dźwięki odzieży nie powinny już być słyszalne podczas noszenia skafandra kosmicznego.
  • Gracz nie powinien już od czasu do czasu tracić zdolności kwantowego podróżowania na inny znacznik orbitalny po początkowym przejściu na inny.
  • Broń w PMA i kioskach nie powinna już wydawać się zbyt duża.
  • W Baijini Point nie powinno już być kiosku do opłat grzywien bez tekstur.
  • Naprawiono MFD zasilania (power MFD) wyświetlające nieprawidłowe wartości.
  • Misje patrolowe nie powinny już tworzyć kolejnych przeciwników, kiedy zmienia się liczba zaangażowanych graczy.

Star Citizen 3.8 - Weather on microTech

  • Naprawiono problem, w którym znacznik miejsca dostawy dostawy misji od Recco nie znajdował się w paczkomacie.
  • Misje Recco nie powinny już powodować powstawania wielu znaczników.
  • Zlecenie chemiczne wydawane przez Klima powinno od teraz kierować na Grim HEX zamiast na Levski.
  • Comms MFD nie powinno już przestawiać automatycznie się odświeżać po wejściu w nowy zakres ATC.
  • Ramiona gracza nie powinny już zachowywać się dziwnie podczas wsiadania i wysiadania z miejsca pasażera w Dragonfly.
  • Naprawiono problem, w którym statki mogły być przechowywane w placówkach, które nie mogą ich odradzić.
  • W kokpicie Mole naprawiono brakujące efekty deszczu.
  • Zwiększono czas dostępny na odbiór dostaw w misjach których to dotyczy.
  • Naprawiono problem z odświeżaniem czatu drużyny za każdym razem, gdy gracz był dodawany lub usuwany.
  • Na wyświetlaczach wieżyczek Mole naprawiono nakładające się dane skanera.
  • Naprawiono znacznik misji od Mylesa Eckharta, w której znacznik QT pozostawał widoczny po likwidacji celu.

Star Citizen 3.8 - Melee Combat, Unarmed

  • Naprawiono problem polegający na tym, że wybranie przedmiotu, na który nie cię było stać, uniemożliwiało kupowanie innych.
  • Ostrze obliczeniowe serwera w misji Clovusa nie powinno już spadać przez planetę, gdy zostanie umieszczone na ziemi.
  • Naprawiono brakujące audio wyciągania i wycofania ramienia górniczego.
  • Gracze nie powinni już od czasu do czasu tracić całego UEC po ponownym zalogowaniu.
  • Naprawiono błędne stany uszkodzeń i tarcz Caterpillar, które sprawiały, że statek ten nie otrzymywał żadnych obrażeń.
  • Naprawiono brak usług CryAstro w niektórych Rest Stopach.
  • Postacie graczy nie powinny już od czasu do czasu przestawać reagować przy próbach przechodzenia między EVA a pokładem statku lub odwrotnie.
  • Naprawiono brakujące audio podwozia statków Cutlass Black.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że podczas próby uruchomienia QT, jeśli gracz otrzymał ostrzeżenie o nieprawidłowym kierunku lotu, a następnie ponownie go wyrównał, alarm ostrzegawczy nadal działał.
  • Naprawiono brak dźwiękowego powiadomienia interfejsu użytkownika o „Wyczerpującej się amunicji”.
  • Naprawiono brakującą muzykę w sklepach Casaba na Rest Stops.
  • Drgania kokpitu spowodowane dźwiękiem powinny ponownie działać.
  • Naprawiono zamykanie mobiGlas natychmiast po otwarciu.
  • Znaczniki drużyny nie powinny już znikać, jeśli gracz zginie daleko od punktu odrodzenia.

Star Citizen 3.8 - Concept art, Night City

  • Portfele graczy nie powinny już od czasu do czasu się zawieszać i nie być aktualizowane przez dłuższy czas, umożliwiając graczom ustawienie bardzo wysokich nagród w UEC za usługi Quantum Beacon.
  • Misje eskortowe powinny już przebiegać poprawnie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego odgłosy kroków innego gracza nie były uruchamiane, gdy ów gracz znajdował się poza polem widzenia.
  • Naprawiono stały dźwięk ognia w lewym kokpicie BANU Defender.
  • Naprawiono brakujące audio dla wewnętrznych drzwi BANU Defender i jego rampy wejściowej.
  • Naprawiono nieprawidłowy / brakujący dźwięk tylnej rampy Aegis Vanguard.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że dźwięk uruchamiania i wyłączania Gladiusa był bardzo opóźniony.
  • Naprawiono błąd, w którym dźwięk uruchamiania Gladiusa odtwarzał się przy jego wyłączaniu i odwrotnie.
  • Muzyka Star Marine nie będzie już przerywana, gdy gracz przywoła ekran menu.
  • Naprawiono brakujący dźwięk samozniszczenia dla URSA Rover.
  • Naprawiono brakujący dźwięk otwierania i zamykania szafki w URSA Rover
  • Naprawiono brakujące dźwięki wibracji podczas kolizji i lądowań dla Tumbril Cyclone i GRIN PTV.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego dźwięk środowiskowy Origin 890 Jump nie odbierał parametrów statku, więc zawsze był stłumiony niezależnie od poziomu aktywności statku.
  • Łóżka niemedyczne w 890 Jump powinny od teraz posiadać funkcje wylogowania.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego odzyskiwanie sesji było uruchamiane pomimo tego, że gracz naciskał „]”, aby mu odmówić.
  • Poprawka spekulacyjna dotycząca problemu, w wyniku którego silnik audio mógł przechodzić w stan, w którym odtwarzacz doznawałby poważnej utraty dźwięku.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego dźwięk uruchamiania Glaive i Scythe mógł się zapętlać na zawsze.

Techniczne

  • Naprawiono 10 awarii serwera.
  • Naprawiono 12 awarii klienta.

WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8.1 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

Znane problemy

Star Citizen 3.8 - Znane Problemy

  • Jeśli wielu graczy wyloguje się z łóżek 890 Jump i zaloguje z powrotem jednocześnie, może to spowodować odrodzenie jednego z graczy w nieprawidłowym stanie.
  • Statki AI nie regenerują się po wyłączeniu przez EMP.
  • Czasami usługi naprawcze będą niedostępne, kiedy powinny być obecne.
  • Po naprawie statku odłączalne elementy pozostaną przymocowane do statku po zniszczeniu, a duplikat odpadnie.
  • Usługi Cry Astro nie powiodą się, jeśli jednocześnie wybierzesz naprawę i tankowanie.

Obejście: wybierz i zatwierdzaj je indywidualnie.

  • Po opróżnieniu zapasowego magazynu Animus gracz nie może już wyposażać świeżej amunicji w tym samym slocie.
  • Statki po zniszczeniu mogą być wyświetlane jako „nieznane” (unknown), być dostępne do odrodzenia, ale nie pojawiać się w określonym hangarze.
  • Wejście lub wyjście przez EVA może czasami spowodować, że gracz nagle się obróci / zakręci, przez co odniesie rany.
  • Upuszczone przedmioty mogą spadać przez podłogę.
  • W Lorville może pojawiać się dodatkowy statyczny wagon, który uniemożliwi korzystanie z metra.
  • Wizualizacje statków na ekranie wynajmu mogą być wybrakowane lub całkowicie zanikać.
  • Caterpillar po wylądowaniu na powierzchni planetarnej od czasu do czasu kołysze się lub przewraca.
  • Usługi CryAstro na różnych stacjach i w głównych portach mogą nie działać.

Obejście: przed lądowaniem zatrzymaj się kilka metrów nad lądowiskiem i poproś o usługi z tej pozycji.

  • Wynajem i / lub liczniki czasu wynajmu mogą nie działać podczas wynajmowania drugiego statku.
  • Jeśli statek gracza zostanie zniszczony po wylogowaniu się z jego łóżka, gracz wróci na serwer w miejscu pochodzenia.
  • Broń może czasami nie móc wystrzelić podczas użytkowania.

Obejście: miej pod ręką dodatkową broń i zamieniaj je między sobą.

  • NPC mogą czasami wykonywać animacje użytkowe w miejscach, w których nie powinni.
  • Zakupy w sklepach mogą czasem nie zadziałać.
  • Obrona przeciwrakietowa nie działa zgodnie z jej przeznaczeniem.
  • 890 Jump nie ma właściwej pojemności ładunkowej.
  • Combine Cannon i broń typu distortion nie działają zgodnie z przeznaczeniem.
  • Windy w Port Tressler i Everus Harbour mogą się nie pojawiać po wezwaniu.
  • Jeśli znacznik podróży kwantowej znajduje się na krawędzi księżyca lub planety, statek może próbować przelecieć przez księżyc, co zaskutkuje wybuchem.
  • Zakupione towary często nie pojawią się wizualnie w ładowni statku.
  • Gracze mogą doświadczyć lagów wkrótce po załadowaniu do Star Marine i wystrzeleniu broni.
  • Powiadomienia NPC beacons czasami wyświetlają niepoprawną odległość.
  • Statki AI mogą zatrzymywać się podczas lotu i nie potrafić ruszyć dalej.
  • W trybie Star Marine znaczniki AR wrogów można czasem zobaczyć przez ściany.

WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8.1 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

Star Citizen 3.8 - Patch Notes

Aktualizacja Star Citizen 3.8 Alpha  już na serwerach!
RSI Launcher powinien teraz wskazywać: WERSJA 3.8.0-LIVE.3917223
 
Star Citizen 3.8 - microTech at night
 
Zdajemy sobie sprawę że stabilność oraz status błędów w grze mogą nie dorównywać aktualizacji 3.7.2. Wraz z wprowadzeniem ważnych nowych funkcji i technologii, takich jak SOCS, wymagane będą dodatkowe poprawki i ulepszenia. Nasz obecny plan polega na kontynuowaniu iteracji i pracach nad dodatkowymi ulepszeniami dla przyrostowych łatek 3.8.X i dalszych.
 
Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz problemów z grafiką lub gra często crashuje. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE. Baza persystencji danych została wyczyszczona dla tej aktualizacji.

AKTUALIZACJA: 22.12.2019 - 3917223
************************************
Aktualizacje funkcjonalności
Nie następuje czyszczenie bazy danych.
Statki i pojazdy

Zwiększono pojemność zbiornika paliwa w Argo Mole o 40%.
Poprawki błędów

Techniczne
Naprawiono crash serwera.
************************************

Czyszczenie baz danych: TAK

Star Citizen 3.8 - Argo Mole, microTech

    Nowe funkcjonalności

    Lokacje

    • Dodano planetę  microTech, w tym zewnętrzną strefę New Babbage Landing Zone.

    Uwaga: wnętrze New Babbage nie zostało ukończone i jest na razie niedostępne.

    • Dodano stacje orbitalne powyżej głównych stref lądowania na planetach.
    • Dodano nowe warianty wnętrz Rest Stopów.
    • Dodano efekty wilgoci na hełmach i czasach kokpitów niektórych statków występujące w odpowiednich warunkach.
    • Gracze mają teraz możliwość wyboru początkowej lokalizacji odradzania (respawn point - ICU), gdy po raz pierwszy logują się do gry.
    • Strefa zawieszenia broni na GrimHex została zaktualizowana, aby umożliwić nieśmiercionośną walkę w zwarciu.
    • Dodano rotację tekstury wiatru na wszystkich planetach i księżycach.
    • Do odpowiednich ciał planetarnych dodano efekty burzy pyłowej / piaskowej.
    • Wiatr będzie teraz wpływał na model lotu statków.

    WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

    Gameplay

    Star Citizen 3.8 - Hijacked 890 Jump

    • Do systemu prawnego dodano funkcję konfiskaty statków (ship impounding).

    Gracze, którzy dopuszczą się wykroczeń powodujących usunięcie statku z płyty lądowiska, po powrocie do terminalu ASOP zobaczą status pojazdu jako „skonfiskowany”, a nie „zmagazynowany”.  Gracze mogą następnie przeczytać opis wykroczenia i opłacić udostępnienie statku lub poczekać aż zostanie on zwolniony. Poszczególne jurysdykcje mają różne kwoty grzywien i czasy retencji.

    • Dodano nową funkcjonalność systemu prawnego: grzywny (fines).

    Star Citizen 3.8 - Grzywny, fines terminal

    Grzywny nie są już automatycznie spłacane w momencie popełniania wykroczenia, lecz kumulują się dotąd, aż gracze nie opłacą ich ręcznie. Służą do tego nowe konsole znajdujące się we wszystkich głównych strefach lądowania. W nich piloci są w stanie wybrać, które kary chcą spłacić (uporządkowane według ich wagi) lub po prostu „opłacić wszystkie”. Należności rosną z czasem, aby nagrodzić szybką / wcześniejszą płatność. Jeśli minie czas na uregulowanie grzywny, gracz zostanie obciążony przestępstwem.

    • Dodano wykroczenie za „taranowanie” (battery).
    • Nowa misja: Uratuj poprawny 890 Jump (Rescue hijacked 890 Jump).
    • Dodano misje patrolowe o większym stopniu trudności, które spawnują trudniejsze statki i wieżyczki wartownicze (sentry turrets).
    • Strefa zawieszenia broni na GrimHex została zaktualizowana, aby umożliwić nieśmiercionośną walkę w zwarciu.
    • Dodano walkę w zwarciu, w tym walkę na pięści oraz z użyciem noży, a także zabójcze i nieśmiercionośne nokauty.

    star-citizen-3-8-melee-fighting-unarmed.jpg

    Gracze mogą teraz używać różnego rodzaju ataków w zwarciu, w tym ataków lekkich (naciśnij LMB / RMB) oraz ciężkich (przytrzymaj LMB / RMB). Ataki są kierunkowe (LMB dla lewej, RMB dla prawej ręki) i można je łączyć w kombinacje. Gracze są w stanie blokować nadchodzące ciosy kierując się w stronę nadchodzącego ciosu i używając klawiszy LMB + RMB razem. Oprócz blokowania, opcją defensywną jest również unikanie, które można aktywować poprzez dwukrotne wciśnięcie klawiszy „A” (unik lewy), „D” (unik prawy) lub „S” (unik wstecz). Gracze, jeśli zaatakują z niewykrytego kierunku - zwykle zza celu - mogą również wykonywać „eliminacje”. Te są inicjowane z pomocą środkowego przycisku myszy. W przypadku ataków / eliminacji nożami gracze będą musieli zaopatrzyć się w nóż bojowy, który można znaleźć sklepach z bronią podręczną. Jeśli gracz jest nieuzbrojony, ataki w zwarciu spowodują nieśmiercionośne obrażenia, a obalenia nie będą śmiertelne. Oznacza to, że cel pozostanie nieprzytomny na krótką chwilę, ale przeżyje. Rozpocznij walkę nożem klawiszem „5” i nieuzbrojoną walkę w zwarciu klawiszem „0”.

    • Dodano licznik czasu do śledzenia ruchu głowy (headtracking), aby wyłączyć po ustalonej liczbie sekund.
    • Dodano opcję patrzenia w przód (look ahead), która przyciąga głowę w kierunku kursora, jeśli jest on widoczny (domyślnie opcja wyłączona).
    • Dodano lampkę lokalizacji porzuconego ładunku (migającą) dla towaru wyrzucanego ze zniszczonego statku.
    • Drobne wykroczenia (taranowanie, kolizja pojazdu i zniszczenie pojazdu) nie będą już miały miejsca wobec członków drużyny.
    • Nowa misja: Wezwanie do broni (Call to Arms)

    Wezwanie do broni (Call to Arms) to misja ogólna, która pozwala graczom zdobywać UEC za pokonywanie wszystkich napotkanych przestępców. Zaakceptuj ją w celu uzyskiwania premii za każdego wyeliminowanego przestępcę, który nie jest częścią regularnych misji. Należą do nich przypadkowi przestępcy tworzeni w ramach misji środowiskowych, a także podczas przechwytywania (interdictions).

    • Dodano: statek wydobywczy/górniczy Argo Mole.

    Argo Mole (Multi-Operator Laser Extractor) to średniej wielkości załogowy statek górniczy. Obok z pilota, Mole na poszczególnych wieżach posiada miejsca dla trzech górników. Pozwala to łączyć siły celem wydobycia ze skał, które dotychczas były niemożliwe do rozkruszenia.

    • Punkt koncentracji d;a broni ręcznej, gdy żaden cel nie jest aktywny, można teraz ustawić w menu opcji.
    • Ulepszono miks dźwięku dla wszystkich laserów górniczych.
    • Poprawiono dźwięki przeładowywania broni, aby lepiej dopasowywać się do zmian animacji.
    • Przerobiono to, co było „Target focus”, w nowym ustawieniu "Look ahead" w „Look at selected target”.

    Aby użyć śledzenia celu, ustaw typ podglądu na „eksperymentalny”. Pod „Flight - Targeting” znajduje się skrót klawiszowy dla „Look at selected target”, który można uruchomić poprzez przełącznik (toggle) lub przytrzymanie (hold). Po wybraniu i wyświetleniu celu przełącz lub przytrzymaj, a głowa pilota / widok podąży za celem, dopóki nie przekroczy pewnego progu. Dodatkowo w ustawieniach gry możesz zdefiniować siłę „Look at target”. Dawne zachowanie fokusowania na celu jest nadal dostępne w ustawieniu „Legacy”.

    • Nowa funkcja „Look ahead”.

    Star Citizen 3.8 - Look Ahead

    Tryb „Look ahead” ma teraz opcję „Experimental”, która zawiera dodatkowe funkcje, włączone domyślnie. W tym trybie, look ahead bierze teraz pod uwagę wektor prędkości statku, wektor kierunku, odchylenie, rotację i pozycję horyzontu, gdy znajduje się w pobliżu powierzchni planet, w razie potrzeby dynamicznie je łącząc. Na ruchy głowy mogą mieć również wpływ siły g, co daje dodatkowe poczucie dynamizmu. Każdy z tych atrybutów, a także spojrzenie na cel i opcjonalne ustawienia kursora, w menu ustawień mogą mieć dostosowane własne siły.

    • Dodano nowy skrót klawiszowy, aby odznaczyć cel.
    • Dodano ruchy głowy indukowane siłą g, których siłę można dostosować w ustawieniach gry.
    • Dodano nową przystawkę (attachment) dla pojazdów górniczych: Mining Laser Head (wydobywcza głowica laserowa).

    Głowice laserowe są elementem wydobywczym odpowiedzialnym za rozdrabnianie i ekstrakcję. Te komponenty można teraz kupować i zamieniać, a różne modele posiadają swoje zalety i wady. Wydobywcze głowice laserowe różnią się stopniem tłumienia niestabilności, modyfikatorami rezystancji, szybkością transferowania, tempem przenoszenia mocy, optymalną prędkością ładowania, zasięgiem, zużyciem energii, stopniem wytwarzania ciepła, rozmiarem sygnatury i charakterystykę zużycia.

    • W niektórych statkach dodano panele alarmujące.

    W części statków pojawiły się dodatkowe panele interfejsu użytkownika, które wyświetlają różne statusy zależne od sytuacji. Uwaga: nie wszystkie maszyny posiadają te panele.

    • Dodano cień do wszystkich interfejsów statków.

    WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

    Broń i przedmioty

    Star Citizen 3.8 - Apocalypse Arms Animus Rocket Launcher

    • Nowa broń FPS: wyrzutnia rakiet Animus.

    Po osiągnięciu blokady celu wyrzutnia Animus wystrzeliwuje szybką serię pocisków, powodując skalę dewastacji, z której znane są Apocalypse Arms.

    • Nowa broń FPS: BEHR P6-LR - Ballistic Sniper Rifle (balistyczny karabin snajperski).

    Star Citizen 3.8 - Behring P6-LR Sniper Rifle

    Balistyczny karabin snajperski Behring P6-LR zrekompensował niską szybkostrzelność dużą siłą pocisku kalibru 0,50, który pozostaje skuteczny z dużej odległości. P6-LR został wyposażony w lunetę ze zmiennymi trybami zoomu i lufę złożoną wykonaną z zastrzeżonego stopu o wysokiej wytrzymałości.

    Systemy podstawowe

    • Zaimplementowano strumieniowe przesyłanie kontenerów obiektów po stronie serwera (SOCS).

    WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

    Aktualizacje funkcjonalności

    Star Citizen 3.8 - Wallace Klim

    Postacie

    • Wallace Klim przeniósł się na GrimHex.
    • Myles Eckhart wyjechał z Levski na Delamar i osiedlił się w Lorville. Można go spotkać w barze M&V (MacIntyre & Victor's Bar).
    • Zwiększono prędkość większości animacji pierwszoosobowych.

    WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

    Lokacje

    Star Citizen 3.8 - Pogodne microTech

    • Planety i księżyce zaktualizowano do nowej technologii Planetary Tech v4.
    • Zaktualizowano rozkład biomów na planecie Hurston.
    • Usprawniono efekty dźwiękowe i odgłosy otoczenia na wysypiskach.

    WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

    Sztuczna inteligencja

    • Poprawione unikanie kolizji statków AI.

    Gameplay

    star-citizen-3-8-drake-cutlass-red-delivery-missions.jpg

    • Skorygowano maksymalną odległość widoczności dla upuszczanych towarów.
    • Zaktualizowano ikony misji.
    • Zaktualizowano niektóre bariery w UGF, aby umożliwić przechowywanie.
    • Dodano punktację dla statku Pisces w Arena Commander.
    • Skorygowano wskaźniki odradzania dla cennych materiałów wydobywczych.
    • Zaktualizowano niestabilność wydobycia (górnictwo) w trybie FPS.

    WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

    Statki i pojazdy

    • Zaktualizowano kamerę trzeciej osoby / kamerę pościgową dla statków, aby poprawić zachowanie i stabilność.

    W trzeciej osobie kamera śledzi teraz fizyczny ruch statku i lepiej skaluje się dla statków o różnych rozmiarach. Kamera zachowuje się również sprężyście, umożliwiając kołysanie, dryfowanie i odbicie w ruchu statku / pojazdu w bardziej naturalny sposób.

    Star Citizen 3.8 - Argo Mole na lądowisku

    • Zamieniono przednie statyczne działka w Pisces na umieszczone na gimbalach.
    • Zaktualizowano wskaźniki LOD podwozia i dyszy sterującej w Bucc, M50, Merlin i Archimedes.
    • Zbalansowano wydobywalne skały i lasery celem poszerzenia asortymentu głowic laserowych i zwiększenia trudności wydobycia.
    • Zamieniono Jednostkę Zasilania (Power Plant) w Heartseeker na wersję militarną.
    • Poprawiono animację skrzydeł Reliant. Można ją teraz aktywować klawiszem VTOL. Obroty silnika aktywowane są przy maniplacji podwoziem.
    • Wyłączono zdolność gracza do wstania z fotela, podczas gdy Reliant jest w orientacji pionowej.
    • Wyłączono interakcje czaszy kokpitu podczas podróży kwantowej.
    • Zmniejszone drgania kokpitu dla kierunkowych silników odrzutowych (thrusters).
    • Zaktualizowano rozmiar i skalę wyświetlanego statusu statku i przeniesiono niektóre informacje wyłącznie na MFD.
    • Zaktualizowano i ponownie wyważono komponenty statku (osłony, power plants, coolery, napędy kwantowe) wokół cech producenta, dzięki czemu każdy komponent jest teraz wyjątkowy z unikalnymi mocnymi i słabymi stronami związanymi z jego przeznaczeniem.
    • Do sklepów New Deal i Astro Armada dodano pojazd Anvil Ballista.
    • Aktualizacje szklanych odbić kilku statków.
    • Zaktualizowano wszystkie skróty klawiszowe targetowania dla logiki „stuknij” (naciśnij i upuść, aby aktywować).
    • Sprowadzono wiązkę lasera górniczego / tractor beam blisko punktu celownika.
    • Zremiksowano poziomy głośności statku.
    • Wyłączono wylogowywani się w łóżkach w sklepach na innych statkach celem obejścia crasha.
    • Zbalansowano moc drgań podczas przyspieszania, aby nie były tak ekstremalne.

    WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

    Broń i przedmioty

    • Zmniejszono poziom wstrząsów podczas ładowania strzału Arrowhead.
    • Zaktualizowano loga sklepów marek Lortell, Doomsday, Gallenson i Ultiflex.

    Poprawki ważniejszych błędów

    star-citizen-38-patch-notes-bug-fixes-poprawki-bledow.jpg

    • Siły bezpieczeństwa NPC na głównych stacjach nie powinny już zastygać w pozycji gotowej do walki.
    • Statki docelowe misji AI powinny teraz konsekwentnie pojawiać się we wszystkich powiązanych misjach.
    • Naprawiono błąd na wielu statkach, w którym gracz mógł przenikać przez podwozie bez kolizji.
    • Rakiety powinny już poprawnie trafiać w sub-komponenty.
    • Leżąc w łóżku łóżka Mustang Beta gracz powinien być teraz prawidłowo ustawiony wobec MFD i węzłów interakcji.
    • Małe pojazdy nie powinny już być w stanie wjechać za śluzy Port Olisar.
    • Pojazdy przy bramach Lorville powinny być teraz odpowiednio obejmowane przez Restricted Area (strefę bezpieczeństwa).
    • Strzelec wieżyczki w AI Cutlass nie powinien już stać na baczność.
    • Przypisywanie klawiszy skanowania w menu Key Bindings powinno być teraz widoczne.

    Star Citizen 3.8 - Cargo, Handel

    • Zakupione towary powinny być teraz widoczne w luku ładowni statku.
    • Zmiana broni FPS nie powinna już powodować jej wypadania i zagubienia.
    • Odrodzenie w odległości 50m od innego gracza nie powinno już powodować, że VOIP obszarowy nie będzie między nimi działał.
    • Znaczniki AR członków drużny nie powinny już zanikać.
    • Podczas ustawiania opcji w dostosowywaniu postaci gracze nie powinni już móc spowodować, że ich postacie staną się niewidoczne.
    • Kaktusy na powierzchniach planet powinny już mieć kolizje.
    • Napęd kwantowy na statkach serii Constellation powinien być już wymienny.
    • Gracze nie powinni już być w stanie powielać przedmiotów zbieralnych (harvestables) ani surowców wydobywanych ręcznie, gdy je upuszczają na ziemię.

    WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

    Znane problemy

    Star Citizen 3.8 - Cutlass Red, Medbed, Medical Gameplay

    • Usługi CryAstro na różnych stacjach i w głównych portach mogą nie działać.

    Obejście: przed lądowaniem zatrzymaj się kilka metrów nad lądowiskiem i uruchom CryAstro je z tej pozycji.

    • Wynajem i / lub liczniki czasu wynajmu mogą nie działać podczas wynajmu drugiego statku.
    • Jeśli statek gracza zostanie zniszczony po wylogowaniu z jego łóżka, gracz wróci na serwer w miejscu pochodzenia.
    • Broń może czasami nie móc wystrzelić podczas użytkowania.

    Obejście: miej pod ręką dodatkową broń i zamieniaj je między sobą.

    • Star Citizen PolskaPodczas wydobywania za pomocą Prospectora lub Mole ładownia może być okresowo zapełniona lub opróżniona.
    • Statki i postacie w kioskach i PMA/VMA mogą czasem nie mieć pewnych zasobów lub będą miały je zbyt duże.
    • NPC mogą czasami wykonywać animacje użytkowe w miejscach, w których nie powinni.
    • Zakupy w sklepach mogą czasem nie zadziałać.
    • Zdarzy się że misje Claimjumper nie będą miały znaczników lub nie utworzą statków NPC.
    • Obrona przeciwrakietowa nie działa zgodnie z jej przeznaczeniem.
    • 890 Jump nie ma właściwej pojemności ładunkowej.
    • Combine Cannon i broń typu distortion nie działają zgodnie z przeznaczeniem.
    • Windy w Port Tressler i Everus Harbour mogą się nie pojawiać po wezwaniu.
    • Jeśli znacznik podróży kwantowej znajduje się na krawędzi księżyca lub planety, statek może próbować przelecieć przez księżyc, co zaskutkuje wybuchem.
    • Zakupione towary często nie pojawią się wizualnie w ładowni statku.
    • Przewożone paczki mogą spadać przez podłogę.
    • Gracze mogą doświadczyć lagów wkrótce po załadowaniu do Star Marine i wystrzeleniu broni.
    • Powiadomienia NPC beacons czasami wyświetlają niepoprawną odległość.
    • Statki AI mogą zatrzymywać się podczas lotu i nie potrafić ruszyć dalej.
    • W trybie Star Marine znaczniki AR wrogów można czasem zobaczyć przez ściany.

    WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8 | WRÓĆ DO PATCH NOTES 3.8.1 | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

    Źródła: LINK LINK


    Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

    Do zobaczenia w przestrzeni!
    ~Commander Sarrivin

    • Thanks 1


    2 Comments


    Recommended Comments

    Dodam od siebie że w nowej odsłonie 3.8.1 górnictwo stoi na wysokim i stabilnym poziomie po tygodniowych testach.

    Prospector a szczególnie Argo Mole robi wspaniałą robotę za maszynkę do pieniędzy potrzebnych do zakupu nowych lepszych komponentów dla naszych statków 😀

     

    Share this comment


    Link to comment

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    Information

    ×

    Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

    |