Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:


Star Citizen Alpha 3.17.2 - CIG podwaja ilość graczy na serwerach! | Patch Notes po polsku!

Aktualizacja 28.07.2022: Star Citizen 3.17.2 jest już LIVE!

Po długich i intensywnych testach na PTU, doczekaliśmy się premiery kolejnej aktualizacji.
Patch 3.17.2 od teraz do pobrania i testowania na serwerach Public Universe.

Ważne: Podwójna ilość graczy na serwerach!

  • Postępy w pracy nad wydajnością serwerów i kodem sieciowym, w tym zmniejszenie efektu desync, umożliwiły długo wyczekiwane usprawnienia.
    Maksymalna liczba grających na serwerach wzrosła z 50 do średnio 100 osób!
  • Pamiętajmy, że to tylko wstępne przymiarki do masywnych ilości graczy przy server meshingu, którego statycznej wersji oczekujemy wraz z systemem Pyro pod koniec tego roku, lub na początku 2023.
    Ostrzegamy również, że w początkowej fazie nowego player cap, większe obciążenie może powodować dodatkową niestabilność.
  • Ilość graczy będzie dynamicznie skalowana. Przy Siege of Orison może być bliższa 80, a w trakcie wydarzenia Jumptown 2.0 ma potrafić wzrosnąć do nawet 130 osób na serwer.

Najważniejsze zmiany w Star Citizen 3.17.2 - Patch Notes

W najnowszej aktualizacji między innymi:

  • Planetarny NavMesh: umożliwia poruszanie się AI po powierzchniach planet.
    W niektórych misjach NPC otrzymują posiłki w postaci piechoty dostarczanej przez desantowce (dropships).
  • Nowe dynamiczne wydarzenie, Siege of Orison: zmagania z Nine Tails, które odbywają się na platformach w przestworzach gazowego giganta Crusader.
  • Więcej stacji orbitujących punkty Lagrange. Wszystkie otrzymują małe i średnie hangary.
  • Kilka nowych lokacji, w tym wraki Aegis Reclaimer na planecie microTech i misje fabularne w kosmosie, które wykorzystują zmienną grawitację.
  • Misje Service Beacon zostały podłączone do Quanta (symulacji w tle).
    Oznacza to 10 poziomów trudności sygnałów odblokowywanych przez reputację gracza i większy realizm ich rozmieszczenia.
  • Gracze o reputacji poziomu 2 w grupie Red Wind otrzymują dostęp do nielegalnych misji dostawczych (delivery).
  • Przyjaźni NPC na lądzie i w kosmosie otrzymują dedykowane znaczniki.
  • W sklepach pojawiły się możliwości jednoczesnego zakupu wielu sztuk napojów oraz prowiantu.
  • Zapuszczony szpital na GrimHex jakimś cudem doczekał się rozbudowy.
  • Mustang Alpha otrzymuje ładownię na 4 SCU towaru. Wytrzymałość modułu została zwiększona.
  • Wieżyczki na statkach stały się bardziej responsywne.
  • Railguny (broń FPS) powodują teraz znacznie większe uszkodzenia.
  • Liczne poprawki funkcjonalne statku Esperia Blade. Glaive i Scythe zwiększono również pojemność paliwa.
  • Usprawnienia kodu sieciowego, synchronizacji postaci i strumieniowania danych.

Patch Notes: LINK

SKOK QUANTUM: NAGŁOWEK | SKOCZ DO ANVIL CENTURION

Światowy rekord ilości graczy jednocześnie na statku w grze komputerowej!

  • W Star Citizen padł rekord ilości graczy na pokładzie jednego statku!
  • Origin 890 Jump pomieścił równocześnie online 120 aż osób.
  • Statek wraz z załogą wystartował z planety, następnie swobodnie przemierzał przestrzeń kosmiczną.

Owszem, to prawda. Nigdy wcześniej w historii gier komputerowych nie nastąpiło takie zdarzenie.
Powyżej fragment z wideorelacji na Twitch.

SKOK QUANTUM: NAGŁOWEK | SKOCZ DO SKRÓTU PATCH NOTES

Rekompensata w aUEC za wipe

star-citizen-rekompensata-wipe.jpg

  • Zgodnie z zapowiedziami, w związku z koniecznością czystki wszelkich danych za wyjątkiem wyrobionej Reputacji, otrzymujemy rekompensatę w postaci kredytów aUEC.
  • Rekompensata jest proporcjonalna do liczby godzin spędzonych w grze podczas działania Patcha 3.17.1. Gratulujemy aktywnym osobom!

SKOK QUANTUM: NAGŁOWEK | SKOCZ DO SKRÓTU PATCH NOTES

Nowy pojazd kołowy: Anvil Centurion

SKOK QUANTUM: NAGŁOWEK | SKOCZ DO SKRÓTU PATCH NOTES

Źródła: LINK i LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin



0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Information

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|