Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Fora klubowe

Fora

  1. Klub Miłośników Aurory Dyskusje

    Chętnie dyskutujemy o klasycznej serii statków Roberts Space Industries, Aurora.
    Nieważne czy posiadasz (lub posiadałeś) Aurorę MR, Aurorę LN, Aurorę ES, Aurorę LX czy Aurorę CL - ubóstwiamy całą tę serię.

    13
    odpowiedzi
  2. Bywalcy GrimHex Dyskusje

    Wszelkie dyskusje bywalców GrimHex.

    9
    odpowiedzi
  3. Fanklub Drake Interplanetary Forum

    Pytania i dyskusje nt. najpiękniejszych statków w grze

    7
    odpowiedzi
  4. 5
    odpowiedzi
  5. Eon Klub - elitarny klub najstarszych graczy Star Citizen Forum

    Klub graczy, którzy dołączyli do gry w pierwszym i drugim milionie obywateli Star Citizen.

    11
    odpowiedzi
  6. Górnictwo w Star Citizen - Wszystko o miningu Forum

    Forum Górników w Star Citizen. Mining, kopanie, prospectory, dyskusje - wszystko na temat górnictwa w jednym miejscu.

    10
    odpowiedzi
  7. Klub Mustanga Omegi Forum

    Dyskusje dotyczące unikatowego typu statków firmy Consolidated Outland, Mustang Omega.

    • Brak odpowiedzi do wyświetlenia

Informacja

  • Pilocie, zarejestruj się.

    Pilotów odwiedzających i przeglądających społeczność uprasza się o rejestrację.
    Dzięki temu zaoferujemy znacznie więcej przydatnej treści. Dziękujemy.

  • Newsy i Dzienniki

    1. Star Citizen 3.5 w Around the Verse

      Najnowsze Around the Verse omawia przede wszystkim nadchodzący system sterowania statkiem (New Flight Model) oraz znaczne usprawnienia w udźwiękowieniu Star Citizen. To bardzo ciekawe tematy, więc warto zapoznać się z materiałem dokładniej. Ale to nie wszystko.

      "Chcemy więcej wydarzeń!"

      Star Citizen 3.5 - Informacje

      Pamiętacie niedawny event zorganizowany w naszym Hubie przez Sarmatię? Eric Kieron Davis i Sean Tracy pragną wyrazić swoje emocje dotyczące tego rodzaju inicjatyw: podziw i uwielbienie! Zapewnili, że całe Cloud Imperium Games z radością wita wszelkie wydarzenia organizowane przez graczy, przygląda się im, inspiruje się nimi i jest to coś, co działa na wyobraźnię samego Chrisa Robertsa. Sean i Eric wspomnieli o niedawnym evencie udokumentowanym przez Rexzilla, w którym brały udział 42 Gladiusy Valiant. Ale wiecie, nie wątpię, że zaglądają czasem i do naszego Huba. Konkluzja jest jedna - organizujmy więcej wydarzeń!

      Star Citizen 3.5 - Wydarzenie Graczy Star Citizen 3.5 - Wydarzenie: Gladius Valiant

      Nasz neutralny Polski Hub Star Citizen z przyjemnością wypromuje wydarzenia twoje lub twojej organizacji. Poprzednie zdecydowanie wyszło spektakularnie, a jedyne o co prosimy w zamian to skorzystanie z naszego serwera Discord.

      Prowadzący: Sean Kieran Davis, Kierownik Studia w LA, Sean Tracy, Techniczny Kierownik Treści

      Nowy System Lotu: Statki Szturmowe i Myśliwce

      Jak wiecie, w nadchodzącej aktualizacji Star Citizen 3.5 otrzymamy kolejną iterację systemu lotu. Z nowego materiału dowiadujemy się szczegółów pracy nad sztuczną inteligencją przeciwników, która to musiała zostać przeprojektowana z uwagi na mocno zmodyfikowane zachowanie statków. Niektóre ze zmian można było podzielić na te dotyczące AI statków szturmowych (gunships) oraz AI myśliwców.

      Różnice miedzy statkami jak Mustang czy Sabre a chociażby szturmowcem w rodzaju Cutlass Black mają niebagatelne znaczenie dla strategii jaką powinien przyjąć pilot. Podczas gdy atakując myśliwiec warto trzymać się na jego ogonie, inne statki mogą posiadać w tym miejscu wieżyczki, które z delikwenta nienawykłego do takiej walki potrafią zrobić sito. Dlatego właśnie gracze jak i piloci AI musieli będą brać pod uwagę różnice między przeciwnikami i dostosowywać do nich taktykę. Przykładowo, choć wszyscy pewnie kochamy wspomniany statek Drake'a, jego piętą Achillesową okaże się brak wieżyczki na spodzie kadłuba. To właśnie to miejsce komputerowi i żywi piloci zechcą mieć stale na celowniku.

      Star Citizen 3.5 - Avenger Titan Star Citizen 3.5 - Avenger Titan
      Zrzuty ekranu: Avenger Titan, Aegis. Testy AI.

      Dowiedzieliśmy się też że manewrowość myśliwców zostanie zwiększona. Odnośnie zaś sztucznej inteligencji, dzięki rosnącej trudności utrzymywania się na ogonie tropionego myśliwca, AI wrogich pilotów pozwoli nam na doświadczyć iście Hollywoodzkich pościgów. Statki z wieżyczkami będą zaś bezlitośnie korzystać z ich obrotowych dobrodziejstw.

      Rozmówca: Andre Beccu, Starszy Projektant Systemów

      Star Citizen zabrzmi lepiej w Alpha 3.5

      Star Citizen 3.5 - Usprawnienia dźwięku Star Citizen 3.5 - Dźwięk atmosferyczny

      Jeszcze więcej immersji? Dokładnie tak. W Star Citizen 3.5 przebudowany zostanie cały system odtwarzania dźwięku, co pomoże nam poczuć atmosferę lotu i pieszej podróży jeszcze mocniej. Stanie się tak za sprawą większej ilości źródeł audio umieszczonych w trójwymiarowej przestrzeni, zaawansowanej modulacji i na nowo zarejestrowanych reakcji na działania pilota. 

      W przestrzeni kosmicznej usłyszymy silnik naszego statku lepiej i dokładniej. Użycie dopalacza (afterburner) stanie się wyraźnie odczuwalnym uderzeniem mocy, a wchodzenie w atmosferę odczujemy bardziej wiarygodnie. Z zebranych jak dotąd informacji wynikałoby że loty atmosferyczne, których fizyka będzie usprawniana także po 3.5, doświadczymy niebawem zupełnie na nowo.

      Star Citizen 3.5 - Yogi Klatt Star Citizen 3.5 - Josh Bell

      Wszystkie usprawnienia dźwiękowe Star Citizen dotyczą nie tylko posiadaczy głośników, ale i osób grających na słuchawkach. Nowa technologia pozwoli na zwiększoną immersję poprzez realistyczne lokowanie źródeł i obróbkę strumieni dźwięku w zależności od otoczenia.

      Rozmówcy: Josh Bell, Projektant Dźwięku, Yogi Klatt, Starszy Programista Dźwięku

      Poprawki w animacjach oraz...

      Star Citizen 3.5 - Język migowy

      ...wsparcie dla języka migowego! Tak jest. Star Citizen znów zaskakuje. Znowu o krok przed konkurencją. Amerykański język migowy, aktualnie w postaci emotes, znajdzie się w grze dla wszystkich osób z niepełnosprawnością słuchową. To miły gest od CIG. Jak widać, niesławny (czy niezrozumiany) Chris Roberts dba o graczy i nie wyklucza nikogo.

      star-citizen-3-5-8.jpg

       Co do poprawek w animacjach, te będą nieustanne, ponieważ Cloud Imperium Games pragnie by warstwa wizualna Star Citizen osiągnęła najwyższy możliwy poziom.

      Star Citizen 3.5 - Usprawnienia animacjiStar Citizen 3.5 - Wsiadanie do statku

      W tym odcinku Around the Verse mamy natomiast potwierdzenie, że być może już Alpha 3.5 przyniesie nam pięknie realistyczne podnoszenie i odkładanie przedmiotów czy między innymi naturalniejsze wsiadanie do statków. Pokonywanie przeszkód terenowych to zapewne część przygotowywana z myślą o singlowym Squadron 42, z którego owe featury're przewędrują do Persistent Universe.

      Rozmówca: Steve Bender, Kierownik ds. Animacji

      Star Citizen 3.5 - Steve Bender

      To chyba wszystko w tym odcinku. Do zobaczenia w przestrzeni!

  • Statystyki użytkowników

    64
    Użytkowników
    191
    Najwięcej online
    Panakamanana
    Najnowszy użytkownik
    Panakamanana
    Rejestracja
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 1 gość (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Członkowstwo w Organizacjach   17 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Czy należysz już do jakiejś organizacji?


      • Tak, do jednej organizacji
      • Tak, do wielu organizacji
      • Nie, ale zamierzam dołączyć
      • Nie, obecnie nie planuję dołączać

    Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
  • Mobiglass Comm-Link

    Wczytaj więcej transmisji
    Nie masz uprawnień do wysyłania transmisji.
  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

×