Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Contributors to this blog


Wypróbuj Star Citizen i ponad 100 statków za darmo! Zapraszamy na Invictus Fleetweek Freefly 2022

Invictus Launch Week Freefly - przetestuj Star Citizen przez 10 dni bezpłatnie

Wydarzenie rozpocznie się tradycyjnie w piątek, 20-go maja 2022 o godzinie 18:00!

Invictus Launch Week, znany również jako Fleet Week, to doroczny jubileusz militarny United Empire of Earth (UEE). W tym czasie odbędzie się tradycyjne wydarzenie Freefly, podczas którego nowi, powracający jak i obecni gracze mogli będą przetestować Star Citizen, wziąć udział w świętowaniu oraz skorzystać z wielu dostępnych promocji.

Informacje na polskim Discord Star Citizen: https://discord.gg/6CRSYJeqqB?event=972527391949881374

W czasie Invictusa czeka na Was flota przeszło 100 statków i pojazdów o niezrównanej różnorodności. Wiele z nich posiada dopracowane do najdrobniejszych szczegółów wnętrza, na które możecie zaprosić również swoich znajomych czy partnerki, partnerów - pojazdy posiadają wieżyczki, sypialnie, toalety, a niektóre nawet prywatne bary i baseny do dyspozycji.

Owe kosmiczne cuda techniki dostępne będą w rotacji zgodnej z harmonogramem, którego rozpiska znajduje się poniżej.

Jak wziąć udział w darmowym lataniu? To proste:

  1. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, przejdź bezpośrednio Rejestracji lub wybierz kod Referral jednego z graczy np. w tym wątku: Kody referral polskich graczy Star Citizen.
  2. Następnie zajrzyj tutaj: "Jak zacząć grać w Star Citizen". Dzięki naszemu przewodnikowi nie pomylisz pól rejestracji, co okaże się dość istotne (loginu nie można zmienić).
  3. Ściągnij RSI Launcher, który pobierze dla Ciebie pliki gry: LINK.
  4. Aby otrzymać pomoc w razie wszelkich możliwych (i całkiem prawdopodobnych z uwagi na fazę Alpha) problemów, dołącz do Polskiej grupy dyskusyjnej o Star Citizen.
  5. Jeśli szukasz szybszego kontaktu z Polską Społecznością Star Citizen, zajrzyj również do nas na Discord, gdzie w przyjaznej atmosferze dyskutujemy o grze prawie 24 godziny na dobę: Polski Neutralny Discord Star Citizen.

Pamiętaj, że na Discordzie wymagamy wysokiej kultury osobistej i poszanowania dla innych, od której to zasady - dla dobra wszystkich graczy i zachowania pozytywnej atmosfery - odstępstw nie robimy. Oczekiwany jest również cenzuralny język.

Miejsce pobierania gry: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen/fly-now

polska-spolecznosc-star-citizen.pngpolska-spolecznosc-star-citizen-1.pngWSKAZÓWKA: Jeśli zechcesz z nami pozostać na dłużej, każdego dnia przeglądaj wyprzedaże statków poszczególnych firm. Pamiętaj, by zakładając konto na stronie RSI mieć wypełnione pole na kod referral - będzie to bowiem jednorazowa okazja na otrzymanie 5000 aUEC. Te podstawowe kredyty na dłuższą metę naprawdę przydadzą Ci się w grze.
Jeśli chciałbyś wesprzeć kogoś konkretnego, wybierz sobie dowolny kod referral w tym wątku: Zbiórka kodów referral
Następnie śmiało dopisz tam własny kod, który znajdziesz w swoim RSI/Account. W międzyczasie przejrzyj drabinkę poleconych.

Poniżej przygotowaliśmy wam oficjalny rozkład jazdy świętowanej rocznicy, wzbogacony o nasze ułatwienia. Do zobaczenia w przestrzeni!

Invictus Launch Week - "Fleet Week 2952"

Tydzień Floty Zjednoczonego Imperium Ludzkości (UEE)

Począwszy od Pierwszej Wojny Tevarińskiej (2541-2546), Invictus Launch Week wyznacza powszechnie świętowany nowy rok rekrutacji do Floty Zjednoczonego Imperium Ziemi (UEEN). Podczas wydarzenia wszyscy obywatele będą mogli podziwiać i testować jedne z największych, najlepszych i najbardziej kultowych statków kosmicznych za darmo.

Poszczególni producenci przejmą Orison's Vision Center w malowniczym mieście pośród chmur gazowego giganta Crusader, w kolejno przypadających turach trwających po 2 dni dla każdej z firm. Wymiana ekspozycji następuje około godziny 18:00 polskiego czasu.

Zapraszamy do celebracji militarnej potęgi UEE od 20-go do 31 maja włącznie. Jesteśmy pewni, że największa flota w znanej galaktyce, stanowiąca dumę i podstawę bezpieczeństwa ludzkości, zrobi na Was niesamowite wrażenie!

star-citizen-za-darmo-invictus-fleet-week-pl-2022.jpg

Informacje na temat Invictusa. Oblataj najnowocześniejsze maszyny Star Citizen osobiście!

Jeżeli pragniesz przetestować najnowocześniejszego space-sima jaki kiedykolwiek powstawał, dobrze trafiłeś.

Wystarczy że założysz konto, pobierzesz grę i dołączysz do nas. Poszczególni producenci kosmicznych maszyn przejmują halę wystawową co drugi dzień, sprawdzaj więc w poniższej rozpisce co jest akurat dostępne. Każdy ze statków dostępnych we Free Fly, w wyznaczonych dniach znajdzie się również w sklepie na stronie RSI. Możecie spodziewać się także promocji na wiele z tych statków oraz specjalnych rodzajów malowań (paint jobs).

Przejrzyj poniższy harmonogram wydarzenia, aby zaplanować wyprawy testowe. Bawcie się dobrze i latajcie bezpiecznie!

Kliknij pozycję na liście by wykonać do niej Quantum Jump:

  1. 20 maj - 21 maj: Anvil Aerospace
  2. 22 maj - 23 maj: Aegis Dynamics
  3. 24 maj - 25 maj: Roberts Space Industries / Origin Jumpworks / Consolidated Outland / Argo Astronautics
  4. 26 maj - 27 maj: Crusader Industries / Tumbril Land Systems / Musashi Industrial and Starflight Concern 
  5. 28 maj - 29 maj: Drake Interplanetary
  6. 30 maj - 31 maj: Wszystkie statki dostępne

20 maj - 21 maj 2022: Anvil Aerospace

star-citizen-freefly-2022-invictus.jpg

  • Anvil Arrow: Dzięki ultra-aerodynamicznej konstrukcji i lekkiemu profilowi, Arrow jest najzwinniejszym statkiem w swojej klasie.
  • Anvil Ballista: Samobieżny system obrony powietrznej zdolny do niszczenia w skali masowej.
  • Anvil C8X Pisces: Idealny do podrózy między systemami i badania ciasnych przesmyków, niedostępnych dla większych statków. Niewielki statek gotowy na duże przygody.
  • Anvil Carrack: Kultowy i wszechstronny statek eksploracyjny. Prawdziwy załogowy odkrywca.
  • Anvil Hornet F7C Hornet: Wytrzymały i niezawodny, F7C to podręcznikowy przykład uniwersalnego myśliwca średniego rozmiaru.
  • Anvil Hornet F7C Hornet Wildfire: Specjalna edycja F7C Hornet z niestandardowym malowaniem i wyposażeniem przeznaczonym do walk PVP na Arena Commander.
  • Anvil Hornet F7C Super Hornet: Dwumiejscowy, ciężkozbrojny myśliwiec średniej wielkości.
  • Anvil Hornet F7C Hornet Tracker: Zastępując wieżyczkę na rzecz zaawansowanego systemu radarowego, Hornet Tracker znajduje to, co ukryte.
  • Anvil Hornet F7C Hornet Ghost: Skryty, cichy i zabójczy – Hornet Ghost trzyma niski profil.
  • Anvil Gladiator: Wytrzymały, dwuosobowy bombowiec nurkujący.
  • Anvil Hawk: Statek niezależnych łowców nagród i lokalnych sił bezpieczeństwa.
  • Anvil Hurricane: Ciężki myśliwiec o prawie nadmiernym wyposażeniu. Dysponuje wieżyczką, która przebije się przez najtwardsze osłony.
  • Anvil Spartan: Zbudowany na bazie wytrzymałego podwozia platformy Atlas, Spartan przenosi transport personelu pancernego na wyższy poziom.
  • Anvil Terrapin: Mocno opancerzony statek z wyrafinowanym skanerem. Idealny do zwiadu i eksploracji.
  • Anvil Valkyrie: Ciężkozbrojny, wielofunkcyjny wojenny desantowiec.

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU

22 maj - 23 maj: Aegis Dynamics

star-citizen-freefly-2022-invictus2.jpg

  • Avenger Stalker: Zmodyfikowana wersja Avengera, przeznaczona dla łowców nagród. Wyposażony w cele więzienne.
  • Avenger Titan: Dawny statek patrolowy Advocacy z dodatkową pojemnością ładunkową dla lekkiego transportu.
  • Avenger Titan Renegade: Specjalna edycja Avenger Titan z niestandardową kolorystyką i wyposażeniem ukierunkowanym na Arena Commander.
  • Avenger Warlock: Wariant Avengera uzbrojony w generator EMP zdolny do wyłączenia przeciwników z walki.
  • Eclipse: Elegancki bombowiec typu stealth uzbrojony w ciężkie torpedy.
  • Gladius: Starzejący się, ale nadal zwinny lekki myśliwiec z uzbrojeniem średniego zasięgu.
  • Gladius Valiant: Specjalna edycja Gladiusa z niestandardową kolorystyką i wyposażeniem przeznaczonym do starć PVP w Arena Commander.
  • Hammerhead: Wielozadaniowa korweta najeżona załogowymi wieżyczkami, stworzona by przeciwdziałać szybkim myśliwcom.
  • Redeemer: Wyposażony w silne tarcze i mnóstwo systemów uzbrojenia, Redeemer jest zdolny do walki z szeroką gamą przeciwników.
  • Retaliator Bomber: Bombowiec dalekiego zasięgu stworzony by eliminować statki-matki. Pokryty załogowymi wieżyczkami, zdolny do wystrzeliwania torped rozmiaru 9.
  • Sabre: Zwinność ponad wytrzymałość. Ten statek jest lekki, elegancki i zabójczy.
  • Sabre Comet: Specjalna edycja Sabre z niestandardową kolorystyką i wyposażeniem ukierunkowanym na Arena Commander.
  • Vanguard Harbinger: Potężny bombowiec, zdolny do ataku z najdalej wysuniętych baz operacyjnych.
  • Vanguard Hoplite: Okręt desantowy dalekiego zasięgu z działkiem na wieżyczce.
  • Vanguard Sentinel: Zaprojektowany, by walczyć ambitniej i sprytniej.
  • Vanguard Warden: Ciężki myśliwiec dalekiego zasięgu z załogową wieżyczką.

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU

24 maj - 25 maj: Roberts Space Industries / Origin Jumpworks / Consolidated Outland / Argo Astronautics

star-citizen-freefly-2022-invictus3-scorpius.jpg

ROBERTS SPACE INDUSTRIES

  • Aurora LN: Dla osób z bojowym zacięciem. Aurora LN wyposażona jest w większe tarcze oraz broń, która potrafi uderzyć.
  • Constellation Andromeda: Wielozadaniowy frachtowiec o modularnej konstrukcji. Jeden z najsłynniejszych statków Przestrzeni.
  • Constellation Aquila: Odwiedzaj gwiazdy i odległe horyzonty. Ulepszony zestaw czujników i przeprojektowany kokpit zapewniają maksymalną widoczność.
  • Constellation Phoenix: Rydwan bogów. Ten zmodyfikowany luksusowy frachtowiec sprawdzi się idealnie w usługach transportu dla VIPów.
  • Constellation Taurus: Skonfigurowany dla zmaksymalizowana przestrzeni ładunkowej, Taurus to świetny wybór na początek przygody ze statkami załogowymi.
  • Mantis: Przechwytuj inne statki dzięki pierwszemu na świecie generatorowi kwantowych sideł autorstwa RSI.
  • RSI Scorpius: Kolejna ewolucja w ciężkiej walce, przechwytywaniu i obronie, Scorpius wyposażony jest w adaptowalną konfigurację dwuskrzydłową i rewolucyjną zdalną wieżę montowaną na szynie (Scorpius to najnowszy statek - przypominający ikonicznego X-Winga z Gwiezdnych Wojen - przyp. red.).
  • Ursa Rover:  Zaprojektowany dla eksploratorów planet, oferuje cywilom wojskowe możliwości terenowe.

ORIGIN JUMPWORKS

  • Origin 125a: Dzięki funkcjonalnemu pakietowi uzbrojeniai i poziomowi wykończenia z którego Origin jest znane, 125a to idealny wstęp do luksusowych lotów kosmicznych.
  • 325a: Jako elegancki sygnowany myśliwiec Origin, model 325a jest doskonałym towarzyszem pragnących wyróżniać się stylem i wyrafinowaniem.

CONSOLIDATED OUTLAND

  • CNOU Mustang Delta: Mustang Delta w porównaniu z resztą swojej rodziny wyposażony jest w cięższe działka i pady rakietowe, które zapewnią pilotom mocniejszą siłę ognia.

ARGO ASTRONAUTICS

  • Argo MPUV 1C: Niewielki, nieuzbrojony pojazd użytkowy przeznaczony do transportu towarowego.
  • Argo MPUV 1P: Wariant MPUV przystosowany do przewozu członków załogi między statkami a portem kosmicznym.

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU

26 maja - 27 maja: Crusader Industries / Tumbril Land Systems / Musashi Industrial and Starflight Concern 

star-citizen-freefly-2022-invictus4-tumbril-nova.jpg

CRUSADER INDUSTRIES

  • Crusader Ares Ion: Ten wyposażony w pokaźnej wielkości laser ciężki myśliwiec wystrzeliwuje niezwykle potężne wiązki energii, aby szybko wyłączać tarcze nawet największych wrogich statków.
  • Crusader Ares Inferno: Potężny Gatling Aresa Inferno przebija się przez pancerz statków bojowych i zamienia mniejsze myśliwce w pył w przeciągu kilku sekund.
  • Crusader Mercury: Merkury spełnia wszelkie oczekiwania wobec niezawodnego statku kurierskiego, ale nie poprzestaje na tym.
  • Crusader A2 Hercules: Ten ciężki bombowiec wiezie niszczycielski ładunek materiałów wybuchowych powietrze-ziemia, gotowy zmieść z powierzchni każdy wrogi kompleks.
  • Crusader C2 Hercules: Wykorzystując opatentowaną konstrukcję Herculesa i zwiększając jego pojemność ładunkową, C2 nie poświęca prawie żadnej siły ognia aby stać się wojskowym standardem ładunkowym.
  • Crusader M2 Hercules: Jeden z najlepszych taktycznych Starlifterów UEE, M2 to potężna kombinacja pojemności, zwrotności i trwałości, która sprawia, że statek ten staje się oczywistym wyborem w transporcie na dużą skalę.

TUMBRIL LAND SYSTEMS

  • Tumbril Nova Tank: Ciężki czołg Tumbril Nova oferuje niszczycielski zestaw broni, aby eliminować zagrożenia na ziemi i w powietrzu.
  • Tumbril Cyclone MT: Opierając się na lekkiej platformie terenowej wariantu bazowego, MT dodaje dwie wyrzutnie rakiet ziemia-powietrze i działko balistyczne, aby powstrzymać napastników w powietrzu.
  • Tumbril Cyclone AA: Posiada funkcję EMP i wyrzutnię rakiet przeciwlotniczych, aby odstraszać zagrożenia z powietrza.
  • Tumbril Cyclone RN: Zbudowany celem eliminowania mgły wojny, wariant zwiadowczy Cyclone posiada potężny zestaw skanerów.
  • Tumbril Cyclone TR: Wesprzyj piechotę tym niewielkim pojazdem bojowym. Wyposażony w mobilną wieżę zapewniającą osłonę ogniową dla operacji naziemnych.

MUSASHI INDUSTRIAL AND STARFLIGHT CONCERN

  • MISC Freelancer MIS: Freelancer MIS to limitowana, zmilitaryzowana edycja wariantu klasycznego statku handlowego.
  • MISC Razor EX: Trudniej wykrywalna wersja Razora wyposażona w materiały redukujące sygnatury oraz w komponenty o niskim profilu radarowym.
  • MISC Reliant Tana: Łatwy w utrzymaniu, wszechstronny i lekki myśliwiec.
  • MISC Starfarer Gemini:  Wersja wojskowego tankowca Starfarer, która zamienia część pojemności na pancerz i wyrzutnię rakiet.

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU

28 maja - 29 maja: Drake Interplanetary

star-citizen-freefly-2022-invictus6-cutlass-steel.jpg

  • Buccaneer: Lekki myśliwiec, który stawia na surową siłę ognia kosztem trwałości (i katapulty!).
  • Caterpillar: Ciężki, komercyjny, załogowy frachtowiec. Lekko uzbrojony, o niezrównanej w swojej klasie ładowności.
  • Cutlass Black: Powraca w czerni. Ulubieniec piratów, Cutlass Black to wszechstronny statek o możliwościach handlowych jak i bojowych.
  • Cutlass Blue: Dzięki rakietom, kwantowemu tłumikowi (Quantum Dampener) i zestawowi cel dla przechowywania uciekinierów,  statek stworzony do zadań patrolowych.
  • Cutlass Red: Statek wsparcia oraz ratownictwa, z podkładem medycznym, radarem dalekiego zasięgu i pakietem opcji obronnych.
  • Cutlass Steel: Statek wsparcia oraz ratownictwa, z podkładem medycznym, radarem dalekiego zasięgu i pakietem opcji obronnych.
  • Dragonfly Black: Dwumiejscowy motocykl grav-lev. Z łatwością przemierza trudne tereny jak i otwartą przestrzeń.
  • Herald: Nic się przed nim nie ukryje. Herald od Drake'a przechwytuje i przechowuje informacje, po czym oddala się z nimi z zawrotną prędkością.

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU

30 maja - 31 maja: Wszystkie statki dostępne

star-citizen-freefly-2022-invictus5-redeemer-hurricane.jpg

star-citizen-avenger-renegade.jpg

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | SKOCZ DO HARMONOGRAMU

Źródła: LINKLINK LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin

  • Thanks 1
  • Cool 1


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Information

  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 10 Guests (See full list)

  • Similar Content

    • By Sarr
      Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch #3 | Odświeżenie Ekonomii
      Chris Wayne Schmitt
      17 grudnia o 20:24
      Balans Ekonomiczny
      Opinie graczy oraz dane zebrane w wersji 4.0 będą "napędzać bieżące dostosowania i udoskonalenia, aby zapewnić zbalansowane i immersyjne doświadczenia ekonomiczne." Zespół uważnie monitoruje również wszelkie exploity i luki. Ostatnio występująca luka pozwalała graczom na usuwanie i sprzedaż cennych komponentów z własnych statków, a następnie korzystanie z opcji reclaim, aby otrzymać w pełni zaopatrzony statek. "Ten proces generował duże ilości aUEC w krótkim czasie, zakłócając ekonomię gry." Aby temu zaradzić, CIG wprowadza tymczasową korektę: ceny sprzedaży broni statków będą znacznie niższe niż ich koszty zakupu. W przyszłości systemy ubezpieczeń i gwarancji będą radzić sobie lepiej z oszustwami polegającymi na duplikacji. "Będziemy ściśle monitorować wasze opinie na temat nadchodzącego rebalansu ekonomicznego, przygotowując się na długoterminowe wdrożenia, które zapewnią solidniejsze wsparcie."
      "Kim do cholery jesteś?"
      Do puli DNA dodano dwadzieścia nowych twarzy. Zobacz poniżej zdjęcia trzech przykładów rozszerzonej puli DNA. Aktualizacja Markerów
      Problemy związane z markerami oznaczającymi surowce górnicze w wersji 4.0 zostały rozwiązane. Dodatkowo MISC Prospector otrzymał kilka ulepszeń: łatwo mocowane/odłączane kontenery na surowce. Możliwości w Pyro
      Pyro wprowadza szereg nowych i ekskluzywnych surowców do wydobycia przez statki górnicze. Oto kilka przykładów:
      Nowe Materiały Bazowe (nazwy surowców):
      Cyna (Tin) Krzem (Silicon) Lód (Ice) Materiały Rzadkie:
      Stileron Riccite – najrzadszy materiał w Pyro, nawet rzadszy niż Quantainium! Unikalna Dystrybucja Zasobów
      Zasoby w systemie Pyro są rozmieszczone w sposób odzwierciedlający unikalne warunki środowiskowe:
      Pierścienie temperaturowe: System Pyro podzielony jest na strefy zależne od odległości od gwiazdy. Bliżej słońca jest cieplej, a na zewnętrznych obrzeżach chłodniej. Przykładowo, lód występuje częściej na chłodnych peryferiach systemu. Różnice gęstości: Gęste materiały bazowe częściej występują w cieplejszych regionach, podczas gdy lżejsze, porowate materiały, takie jak lód czy krzem, są bardziej powszechne w chłodniejszych, zewnętrznych strefach. "Niektóre szczegóły celowo pozostawiamy Wam do odkrycia. Przygotujcie swoje statki górnicze, wyruszcie do Pyro i odnajdujcie bogactwa tego systemu osobiście. Powodzenia w wydobyciu!"
        

    • By Sarr
      Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
    • By Sarr
      Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
      JakeAcappella-CIG
      11 października o 18:06
      Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
      Aktualizacje Kreatora Postaci
      Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
       
      Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
      W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
         
      Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
      Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
      Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
      Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
      Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
      Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
      Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
    • By warchlus
      Carrack Invasion

      Gramy dwoma zespołami, które walczą o przejęcie Carrack'a i o zrobienie samo destrukcji na jednym z nich.
      Do wyboru mamy 1 pojazd latający oraz jeden pojazd naziemny, które mieszczą się na  statek. Gramy zespołami Red and Black zasady są jasne i do ustalenia przez  Dowódców.
      Leader to Sweete i NoobDMG.
      Link do tekstu:
      https://discord.gg/starcitizenpolska?event=1171622228031451247


    • By warchlus
      Cześć Wszystkim !
      Wracamy z nowym Eventem w SOBOTE 04.11.23 o GODZINIE 19:00  ! WYŚCIG PO PLUSZAKA!
      Tak jak wspominałem wcześniej robimy Wyścig, zabójstwa między uczestnikami są możliwe ponieważ jest tylko 1 Pluszak
      i 1 NAGRODA : 3,5 M plus zgarnięty pluszak. 
      Rawnok NIE BIERZE UDZIAŁU ponieważ będzie moim wsparciem w tym Evencie 😄
      ZABICIE RAWNOKA JEST RÓWNOZNACZNE Z WYKLUCZENIEM Z EVENTU
      Harmonogram :
      1.Spotkanie na Port Tressler
      2.Port Tressler start wyścigu o godzinie 19:00 (proszę się nie spóźnić)
      3.Kierunek MiC-L3 Endless Odyssey Station, od landing pada, 309 stopni, 66 km
      4.W tym punkcie będzie stał statek C2 na którym będzie schowany Pluszak
      5.Znajdźcie pluszaka i dostarczcie mi go na mete : RUINS 45N
      6.Żeby do mnie dolecieć trzeba lecieć przez :Microtech-Eutrepe-Devils Scrap & Salvage
      7.Gdy już dolecicie trzeba się kierować 124.5 stopni, 16.7 km ( RUINS 45N )
      8.W tej lokalizacji czekam na zwycięzce ! POWODZENIA
      PS.Lepiej zapamiętajcie badź zapiszcie gdzieś lokalizacje ponieważ podczas wyścigu nikt wam o tym nie przypomni.
      PS2.Wszystkie sztuczki dozwolone jest tylko jedna zasada napisana wyżej, Rawnoka NIE ZABIJAMY.

      Edit : POPRAWIONE
  • Star Citizen Clubs and Societies

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|