Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Contributors to this blog

Patch Notes Star Citizen Alpha 3.10, 3.10.1 oraz 3.10.2 | Star Citizen: Polska Społeczność, zapraszamy!

Kwartalna Aktualizacja Star Citizen 3.10 Alpha oraz Aktualizacje Cząstkowe: 3.10.1, 3.10.2 Alpha

Skocz do Patch Notes dla:

  1. Menu kwantowe: Star Citizen 3.10.0 - LIVE.5789362
  2. Patch Notes Star Citizen 3.10.0 - LIVE.5789362
  3. Patch Notes Star Citizen 3.10.1 - LIVE.5855172
  4. Patch Notes Star Citizen 3.10.2 - LIVE.5910184

Aktualizacja Star Citizen 3.10.2 Alpha już na serwerach!
RSI Launcher powinien teraz wskazywać: VERSION 3.10.0-LIVE.5789362.

star-citizen-3-10-greycat-roc-1.jpg

Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz problemów z grafiką lub gra często crashuje. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE.

Czyszczenie baz danych: TAK | Trwałość Danych (Long Term Persistence): Włączona
Początkowe aUEC: 20,000

Podsumowanie nowych funkcjonalności

Postacie

  • Wymienne warianty kolorystyczne mobiGlas
  • Czyszczenie wizora hełmów

Lokacje

  • Nowe efekty wchodzenia w atmosferę oparte na technologii Signed Distance Field (SDF):
    Signed Distance Field to wielokrotnie zapowiadana wcześniej technologia, która usprawni szereg mechanik. Oparta na obliczaniu punktów w promieniu od fizycznych zewnętrznych części statków i pojazdów, umożliwi później całkowite przebudowanie systemu tarcz dla ich szczelności, wydajności i lepszych efektów wizualnych.

star-citizen-3-10-sabre.jpg

Sztuczna Inteligencja

  • Usprawnienia NPC na podstawie rozległych udoskonaleń zachowania Barmanów
  • Używanie terenu jako osłony V1:
    NPC starają się dynamicznie dostosowywać do warunków terenowych, ukrywać za występującymi w ich otoczeniu osłonami takimi jak skrzynie, beczki, ściany, okna i cechy ukształtowania powierzchni.
  • Nowe zdolności taktyczne - atak nowoczesnymi shotgunami:
    Dodana została kolejna taktyka z jakiej mogą skorzystać NPC podczas walki, tym razem skoncentrowana na użyciu broni typu shotgun.

Gameplay

star-citizen-3-10-trading-app.jpg

  • Aplikacja wymiany między graczami:
    W mobiGlas znajdziemy obecnie apkę pozwalającą na wymianę walut aUEC między graczami. Podaj lub wyszukaj nick handle gracza i prześlij mu dowolną kwotę, niezależnie czy jest aktualnie zalogowany, czy nie.
  • Przeciąganie ciał:
    Możliwość łapania ciał i przeciągania ich po podłożu, potencjalnie również na pokłady statków. Usprawnienie ułatwiające wprowadzenie przyszłych mechanik dla łowców nagród.
  • Krzywe sprawności thrusterów, szarpnięcia i aerodynamika:
    Kolejne znaczące zmiany w modelu lotu. Statki posiadają obecnie swoją bezwładność, którą należy brać pod uwagę podczas poruszania się, zaś loty w atmosferze znalazły się o kolejny krok bliżej realizmu. Te ostatnie, dzięki technologii SDF (Signed Distance Field) biorą pod uwagę aerodynamikę statków, a więc nie tylko ich masę lecz również ich kształt, możliwość posiadania skrzydeł, ułożenie i rodzaje thrusterów.
  • Walka przy dużej prędkości:
    Zmiany dotyczące dogfightów przy locie z dużą prędkością. Statki tracą sprawność bojową gdy przekraczają bezpieczne, właściwe im progi wydajnościowe.
  • Nowa technologia celowania:
    UI w HUD statku oraz przypisania klawiszy zostały całkowicie przebudowane. Wiele nowych wizualnych oznaczeń, inny sposób namierzania celów, wyraźniejszy i nowocześniejszy feedback graficzny.
    Szczegóły zmian w przypisaniach klawiszy możemy znaleźć tutaj: LINK

star-citizen-3-10-electron.jpg

  • Obrażenia elektronowe:
    Nowy rodzaj zadawanych obrażeń oparty na uderzeniach elektryczności, powodujących ogłuszenia. Pierwsze trafienie potrafi naładować cel elektromagnetycznie, kolejne stwarzają efekt eksplozji, który przenosi się na nieodległe postacie na zasadzie elektrycznego przewodnictwa.
  • Nowa misja w więzieniach Klescher:
    Znajdź oraz napraw niesprawne butle z tlenem znajdujące się w podziemiach dla górników wydobywających rudy na merity.

Statki i pojazdy

star-citizen-3-10-screenshot.jpg

  • Nowy pojazd: wóz górniczy ROC firmy Greycat Industrial:
    ROC to w wolnym tłumaczeniu skrót od "Zdalny Pojazd Górniczy" (Remote Ore Collector). Jest to jednoosobowa, niewielka maszyna która pozwala wydobywać minerały zbyt duże do eksploatacji w górnictwie ręcznym. Greycat ROC mieści się w dolno-średniej wielkości statkach, takich jak Drake Cutlass Black, MISC Freelancer (z doświadczenia: załadowanie na nich ROCa wymaga nieco praktyki) czy Anvil Valkyrie.
  • Nowy statek: KRIG P72 Archimedes Emerald:
    Niewielki, sprytny stateczek nieposiadający napędu kwantowego. Tzw. snub-fighter, również na wyposażeniu RSI Constellation Phoenix. Produkcja firmy Kruger Intergalactic.
  • Do sklepów stacjonarnych w Public Universe dodano możliwość wykupowania paint-jobów dla statków:
    Po wykupieniu konkretnego wzoru malowania statku, wybieramy go i aktywujemy ekwipując statek poprzez odpowiednią zakładkę w mobiGlas.

Bronie i wyposażenie

  • Nowa broń do walki FPS: LBCO Atzkav Sniper rifle
  • Nowa broń do walki FPS: Lightning Bolt Co. Yubarev Electron Pistol
  • Nowa broń do walki FPS: Gemini C54 Ballistic SMG

Systemy podstawowe

  • Zaimplementowano zmiany temperatur na planetach w cyklu dziennym/nocnym:
    Na powierzchniach ciał niebieskich w dzień możemy spodziewać się wyższych temperatur niż w tych samych miejscach w nocy.

WRÓĆ NA SZCZYT ARTYKUŁU | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

Podsumowanie aktualizacji funkcjonalności

Lokacje

star-citizen-3-10-grimhex.jpg

  • Usprawnienia GrimHex
  • Hangary High-Tech
  • Dodatki dla sklepów w New Babbage
  • Re-Drop dla map wysokościowych planet:
    Usprawnienia jakości powierzchni planet oparte na wysokości od punktów bazowych. Poprawia to szczegółowość grafiki poprzez lepszą utylizację tekstur, zwłaszcza w przypadku wyższych punków terenu.
  • Re-Drop obszarów lądowań:
    Runda usprawnień polegająca na właściwszym rozlokowywaniu obiektów na powierzchniach ciał niebieskich. Wraki statków, outposty i placówki górnicze powinny od teraz lepiej, bardziej konsekwentnie przylegać do terenów na jakich zostały rozlokowane.
  • Usprawnienia shaderów dla oceanów:
    Lepsze odbicia dynamicznych świateł na powierzchniach zbiorników wodnych, dodano także wpływ wiatru na widoczne pofalowanie wody,
  • Unikatowe przedstawienie minerału Quantainium:
    Od teraz łatwiej rozpoznać wizualnie minerał górniczy Quantainium. Otrzymał własny materiał i teksturę.
  • Nowe poziomy LOD na Port Olisar:
    Dodane aby naprawić znikanie i pojawianie się części lądowniczych oraz pierścieni na wspomnianej stacji.
  • W magazynach placówek rozlokowanych wokół planety microTech znalazły się towary handlowe (commodities)
  • W sklepach Astro Armada, New Deal i Teach's Ship Shop pojawił się szereg nowych statków możliwych do zakupienia za wirtualną walutę projektu, aUEC

Gameplay

star-citizen-3-10-greycat-roc-4.jpg

  • Usprawnienia misji dostawczych
  • System prawny - poprawki dla konfiskat statków:
    Od teraz będziemy informowani o możliwym zarekwirowaniu naszej własności z powodu naruszenia prawa. W przypadku wystąpienia tego rodzaju sytuacji, na HUD pojawi się timer informujący o czasie pozostałym do przechwycenia statku / pojazdu.
  • Obszary zastrzeżone V2:
    Wprowadzono tunele AR (Augmented Reality) widoczne podczas startowania i lądowania na stacjach ciał niebieskich. Aktualnie występują w miastach New Babbage, Lorville oraz Area 18. Aby bezpiecznie wystartować lub wylądować należy podążać środkiem wyznaczonych tuneli.
  • Przebudowa HUD statków:
    Cały HUD został przebudowany od strony zaplecza. Od teraz opiera się na nowym systemie UI, tzw. "building blocks".

star-citizen-3-10-new-ship-hud.jpg

  • Usprawnienia użytkowania wieżyczek:
    Wieżyczki otrzymały nowe wspomaganie właściwe celowaniu broniami typu fixed. Przy tym dokładniejsze stały się PIPy celownicze, obliczając swoją pozycję na podstawie przyspieszenia śledzonego celu.
  • Usprawniono możliwości konfigurowania VJOY
  • Poprawki do zliczenia punktów w Star Marine oraz konwersji waluty REC:
    Nagrody w Star Marine zostały podwojone, a limit w trybie Eliminacji został podniesiony z 3000 do 5000.
  • Poprawki wizualne koła dla Systemu Myśli Wewnętrznych (Personal Inner Thought)
  • Znacznie zwiększono nagrody za wykonanie misji od NPC Techya Pacheco
  • Misje ECN, Bounty Hunter, Escort otrzymały lepsze skalowanie wypłat w oparciu o ich stopień trudności
  • W rejonie planety microTech dodano misje rozgrywające się w placówkach podziemnych
  • Dla uniknięcia konfliktów przypisań klawiszy, wyrzucanie wydobytego ładunku statków górniczych zmienia skrót klawiszowy z Alt+T na Alt+J
  • Z okolic Delamar tymczasowo usunięto misje Pro Tem dla uniknięcia problemu z brakiem spawnowania celów
  • Zwiększono zasięgi widoczności minerałów i rud dla skanerów górniczych

Statki i pojazdy

star-citizen-3-10-greycat-roc-6.jpg

  • Poprawki Origin Jumpworks M50
  • Powrót zmiennych wartości pancerzy statków:
    Niektóre, w założeniu bardziej wytrzymałe statki otrzymały mocniejszy pancerz (np. Cutlass Blue), podczas gdy inne, typu stealth, zyskały obniżone sygnatury radarowe kosztem odporności na dane typy uszkodzeń.
  • Poprawki jakościowe dla Drake Buccaneer
  • Poprawki jakościowe dla Drake Caterpillar
  • Poprawki jakościowe dla Anvil Gladiator
  • Poprawki jakościowe dla Xian Scout
  • Usprawnienia zachowania Dragonfly i Nox podczas lotu w wyższych prędkościach
  • Dodano tylne boczne thrustery dla Sabre Raven
  • Przelokowano i zwiększono ilość tylnych thrusterów w wariantach MISC Freelancer do 4
  • Aegis Gladius otrzymał zewnętrzny stelaż na bronie FPS
  • Wyposażenie Banu Defenderów zostało zmienione:
    Aby uniemożliwić przenoszenie broni Singe do innych statków, tymczasowo Banu Defendery posiadają działka fixed Tachyon S2.

Bronie i wyposażenie

star-citizen-3-10-anvil-arrow.jpg

  • Przebudowa i rebalans broni Klaus & Werner Mass Driver rozmiarów S1-S3
    Efekty wizualne zostały kompletnie zmienione. Gracze mogą obecnie kupić Mass Drivery w aż 3 rozmiarach.
  • Zwiększono wytrzymałość na przegrzewanie broni Behring M7A Laser Cannons Size 5 i większych
  • Zmniejszono prędkość oraz obrażenia broni Mass Driver rozmiarów S2 i S3
  • Zmniejszono obrażenia działek Tachyon

Systemy podstawowe

  • Zwiększono zasięg widoczności statków aby uniknąć ich nagłego pojawiania się i znikania z widoku
  • Iskry od trafień broni przemieszczają się obecnie pod wpływem wiatru
  • Poprawiono opisy błędów przy rozłączeniach z serwerem
  • Usprawniony feedback kolejek do logowania podczas przeciążeń

WRÓĆ NA SZCZYT ARTYKUŁU | SKOCZ DO SPISU TREŚCI

Poprawki ważniejszych błędów

star-citizen-3-10-greycat-roc-3.jpg

  • Misje Autoryzowany nakaz egzekucji (Authorized Execution Warrant) z Hurston nie powinny już dawać graczowi Crimestatu
  • Po pierwszej fali wrogów latarnia patrolowa powinna teraz konsekwentnie przesuwać się do następnego obszaru podczas misji patrolowej
  • Naprawiono błąd, który powodował, że postacie niezależne stawały na siedzeniach
  • Szyby w hangarze Aeroview nie powinny już być mocno odrapane
  • Usunięto możliwość wyposażania Mustangów w silniki kwantowe S2
  • Naprawiono dźwięki thrusterów Carracka, aby nie były zbyt głośne dla graczy znajdujących się na statku
  • SI nie powinna już regularnie przyjmować „zrelaksowanej” pozycji celowania podczas walki
  • Naprawiono wyśrodkowanie ADS broni FPS tak, aby celowniki ustawiały się w jednej linii do wystrzeliwanych pocisków
  • Naprawiono błąd powodujący, że niektóre opisy misji wyświetlały lokalizacje jako „Miejsce docelowe”, „Adres lokalizacji” lub „Adresy odbioru/nadania”
  • Statki i pojazdy podczas strzelania z broni EMP nie będą już same się uszkadzały
  • Szafki na broń w statkach 890j, Constellation, Vanguard Sentinel i Carrack powinny od teraz zachowywać broń, gdy statek jest przechowywany i odzyskiwany
  • Naprawiono błąd, który powodował, że fizyczne butelki spamowały efekty dźwiękowe w pomieszczeniach mieszkalnych (Habs)
  • Hangar 02 na przystanku CRU-L4 powinien być teraz dostępny dla windy
  • Starfarer Gemini nie powinien już odradzać się w stanie uszkodzenia wewnętrznego, gdy statek jest w pełni zdrowia
  • Podczas wystrzeliwania torped Aegis Eclipse nie powinno już być 5-7 sekundowego opóźnienia
  • Gracze nie będą już uwięzieni przy kuchennym stole Origin 600i po siadaniu i wstawaniu z jednego z kuchennych krzeseł
  • Naprawiono brakujące obszary grawitacji na powierzchni Delamar
  • Efekty pogodowe ciał niebieskich nie powinny już przenikać przez MFD w kokpitach statków / pojazdów
  • Łóżko kapitana w Aegis Reclaimerze powinno od teraz posiadać właściwą interakcję

Techniczne

  • Naprawiono 5 awarii klienta
  • Naprawiono 2 awarie serwerów

star-citizen-3-10-mobiglas-colors.jpg

Patch Notes Aktualizacji Star Citizen 3.10.1 - LIVE.5855172: LINK
Patch Notes Aktualizacji Star Citizen 3.10.2 - LIVE.5910184: LINK

Źródło: LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin



0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Information

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 4 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Similar Content

    • By ZbychM
      Witam. Jestem nowy w Star Citizen. Gram od 7 dni. Dostałem jeden znak kryminalny i 3 dni temu gra wtrąciła mnie do więzienia. Chciałem odpracować lecz co chwila wyskakują problemy. Wydobyłem skał na 4 000 000 Merits. Time Release 00:00:00. Nie mogę wydostać się z więzienia, co mnie wybije z gry wpisuje znowu 1 stopień kary a czasem 2 i 3. Nie idzie też zegar (odejmujący czas kary). Proszę o pomoc.
    • By number10
      Cześć, jestem nowy, chciałem się was zapytać o kilka ogólnych rzeczy związanych ze statkami, sterowaniem oraz ogólnymi zasadami gry.
      1. Zamierzam dość dużo grać więc chętnie dowiem się o najlepszych i w miarę tanich statkach we wszystkich kategoriach.
      2. Co kliknąć po namierzeniu celu przez aby do niego skoczyć?
      3. Którym przyciskiem zdejmuje się hełm?
      4. W niedalekiej przyszłości chciałbym upgradeować mustanga alfa na aurorę LN , aurorę CL lub mustanga beta, chciałbym się dowiedzieć czym różnią się obydwie aurory i na który statek lepiej kupić ulepszenie.
      5. Jak szybko zarabia się w grze walutę?
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
       
    • By Jakkus
      Znalazłem ciekawą strone która na pewno zainteresuje potencjalnych przyszłych lub teraźniejszych handlowców/minerów.
      Nie jaki Raveir stworzył interesujący site (stronę) która nie tylko wskazuje dobre trasy handlowe ale podlicza z góry całkowity profit, najlepszy towar, gdzie sprzedac, itd...
      Na stronie też są między innymi raporty cen z miningu i w przyszłości będą rzeczy robione ze zbieractwem. Z tym prace trwają (mining manualny harvastables).
      Z tego co widziałem jest też database z przedmiotami typu broń, armor, statki itd i gdzie je kupić.
      Zobaczcie i oceńcie sami...

      https://www.gallog.co/
    • By Tomsky
      Kilka pytań związanych z w/w zagadnieniem.
      Czy statki / pojazdy kupione za środki wewnątrz gry zachowują się pomiędzy aktualizacjami ?
      Czy statki / pojazdy kupione za środki wewnątrz gry obejmuje jakieś ubezpieczenie ?
      Czy można nimi obracać?
  • Pliot, please register.

    Pilots visiting and browsing the community are asked to register.
    Thanks to this we will be able to offer more useful content. Thank you.

  • Star Citizen Clubs and Societies

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|