Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Contributors to this blog


Przecieki o Star Citizen z Hong Kongu i Wasze Screenshoty!

Lato ze Star Citizen i rozwój Huba

 ➣ Aktualna wersja gry: 3.19.1 LIVE.8526421

Wakacje już pełni, słonko nam pięknie dogrzewa, a my posuwamy się do przodu w pracy nad nowymi możliwościami naszego Discordowego bota (idzie bardzo ciekawa aktualizacja), jak i next-genowym portalem, który dołączy do niniejszego forum. Te zaś zostanie następnie zaktualizowane do najnowszej wersji.
Chcemy by nasza Społeczność posiadała ciekawe i nowoczesne możliwości, więc zamiast tłoczyć treść w samo forum (z całym szacunkiem dla tego software'u), postanowiliśmy skoncentrować się na pracy perspektywicznej.
To, oraz znacznie obniżona w okresie 3.18 - 3.19 stabilność serwerów SC, spowodowały przerwę w publikacji naszych newsów. Uważamy jednak, że efekty, które przed nami, będą warte włożonego wysiłku i czasu oczekiwania.

SCREENSHOTY POLSKICH GRACZY STAR CITIZEN! - KLIKNIJ

Ale nie o tym dzisiaj. Dotarły do nas bowiem warte wzmianki, mimo że trochę losowe informacje, którymi chcemy się z Wami podzielić.

Informacje z Bar Citizen Hong Kong 2023

Bar Citizen to seria imprez organizowanych przez fanów projektu, odbywających się na całym świecie cyklicznie już od kilku lat. Można na nich spotkać innych graczy, pograć w Star Citizen, a w większych wydarzeniach pojawiają się nawet przedstawiciele CIG. Spotkanie w Hong-Kongu odbyło się 25 czerwca 2023 i to właśnie na nim udało się uzyskać od developerów odpowiedzi na nurtujące wielu z nas pytania.

Cloud Imperium Games reprezentowali między innymi:

star-citizen-bar-citizen-hong-kong-wiesci-ekipa.jpg

Od lewej: Todd Pappy (Star Citizen Live Director), Tyler Witkin (Director of Community), John Crewe (Vehicle Director), Ian Leyland (Art Director), Erin Roberts (Chief Dev, Officer), Elliot Chin (SVP, Marketer).

Przejdźmy zatem do konkretów - oto czego udało się dowiedzieć:

  • CIG jest "podekscytowane" obserwowaniem jak będzie sprawować się Starfield i nie widzi żadnego problemu dla Star Citizen ze strony tej gry.
  • Developerzy zdają sobie sprawę z większości błędów związanych z powielaniem itemów i starają się je naprawić.
  • Wipe w 3.20 prawdopodobnie nastąpi tylko jeżeli uda się naprawić powielanie obiektów.
  • Odnośnie zniknięcia z Pledge Store Squadron 42 - nie ma to nic wspólnego z planami wydania ani żadnym specjalnym milestone'm produkcji.
  • Wydanie Hull-C dostarczy informacji na temat wydajności serwerów obsługujących wielkie statki, ale istnieje niewielka szansa, że jakiekolwiek ogromne statki wyjdą w tym roku po 3.20. Jednak na słowa skierowane do CIG: „…chciałbym by coś tak dużego, jak Pioneer pojawiło się w tym roku…” odpowiedź brzmiała: „W takim razie powinieneś przyjść na tegoroczny CitizenCon, myślę, że będziesz zadowolony."
  • Załoga AI/AI Blades dla prostych zadań najpewniej nie pojawią się w grze, dopóki nie będzie większej stabilności.
  • Mechanika rozdrabniania większych części na mniejsze w Salvagingu jest w fazie konceptowej.
  • Systemy sztucznej inteligencji, takie jak ChatGPT, nie będą używane w SC z powodów prawnych.
  • Budowa baz miałaby przypominać system prefabrykowanych budynków z Fallouta 4 i jest bardzo ważna dla CIG, ale prawdopodobnie nie pojawi się w grze do czasu publikacji systemu planetarnego Nyx.
  • Różne systemy będą miały swoje tła klimatyczne które odzwierciedlą zarówno ich środowiska, jak i czas ich utworzenia.
  • System planetarny Pyro wciąż czeka na Server Meshing.
  • Drobniejsze misje poboczne zostaną dodane, gdy uzyskamy lepszą stabilność i otrzymamy Server Meshing.
  • Misje UGF mogą ostatecznie składać się z wielu części, ale nie ma jeszcze ram czasowych dla ich wdrożenia.
  • Estetyka sztuki i architektury miast w Star Citizen inspirowana jest ich historią w grze i naszą współczesną sztuką na Ziemi.
  • CIG planuje uporać się z Server Meshingiem przed wprowadzeniem nowych systemów planetarnych, przy czym priorytetami są systemy Pyro i Nyx.
  • Posiadane działki ("Land Beacons") można będzie sprzedawać w grze, ale gracze nie będą w stanie przejmować terenów samodzielnie ani oficjalnie sprzedawać ich innym graczom.
  • Stacje w grze nie będą de facto należeć do graczy, ale gracze zyskają możliwość by je kontrolować.
  • Mieszkania i własności graczy są potwierdzone, ale prawdopodobnie będą instancyjne. W ten sposób dowolna ilość graczy mogłaby posiadać „Mieszkanie 23 B” w wieży apartamentowca. Gracze będą również mogli wynajmować wiele mieszkań w galaktyce jednocześnie.
  • Treści z Theatres of War nie pojawiają się w Arena Commander, a ToW, nad którym pracuje niewielki zespół, jest w tej chwili odłożone na półkę.
  • CIG nadal rozważa przebudowę statku Origin 600i, ale nie jest to obecnie priorytet.
  • Developerzy nie mają jeszcze prognozy wpływu Hull-C na ekonomię.
  • CIG zdaje sobie sprawę z bałaganu związanego ze zaktualizowaną ceną Cutlassa i obiecuje uprzedzać o przyszłych podwyżkach na Spectrum.
    Przypomnienie: Cutlass Black podrożał z 100 USD na 110 USD.
  • Ślizganie się w trybie FPS i dodatkowe animacje są w planach, bez ram czasowych.
  • Misje transportu pasażerskiego pojawią się po dodaniu misji transportu towarowego.
  • Quanta nie jest rozumiana jako autonomiczny model wirtualnej ekonomii, koncentruje się bardziej na NPC i dostosowywaniu cen w grze.
  • Trwałe hangary w Star Citizen pojawią się, gdy do gry wejdzie kolejna iteracja systemów cargo.
  • AI Blades nie są obecnie opracowywane, jednak rozkazy dla załogi NPC w postaci "poleceń dla skrzydłowych" owszem, choć nie mamy informacji, kiedy będą implementowane.

Gdyby dotarły jakieś jeszcze informacje, zaktualizujemy powyższego newsa, lub opublikujemy kolejny.

Źródło: LINK i LINK

QUANTUM TRAVEL - WRÓĆ DO WSTĘPU 

A przy okazji... Screenshoty polskich graczy Star Citizen!

Wszystkich z Was, których interesują statki kosmiczne i futurystyczne pojazdy, zapraszamy do wątku @Zane'a, w którym nasi gracze prezentują swoje wspaniałe maszyny:

Każdy kto ma dylemat na który statek się zdecydować powinien zacząć od powyższego wątku - dla inspiracji. Następnie dobrze zapytać na forum lub wpaść na Discord.
Grafiki o charakterze eksploracyjnym, zwłaszcza w trybie FPS, znajdziecie zaś w Katalogu Turystycznym autorstwa @Tomsky:classic_cool:

Zapraszamy do publikowania Waszych screenshotów*! Nie musicie być mistrzami fotografii, ta gra wygląda fenomenalnie gdziekolwiek się udacie.
Najciekawsze prace opublikujemy, podpisane nickami Autorów, w nadchodzącym Portalu i w naszych social mediach. Włączając Instagram. Do zobaczenia :classic_smile:.

*najlepiej, aby były one w formacie .jpg (grafiki w .png są ciężkie do wczytania na fonach, a obecna wersja forum miewa z nimi problemy).

QUANTUM TRAVEL - WRÓĆ NA SZCZYT 


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin

  • Thanks 1


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Information

  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 16 Guests (See full list)

  • Similar Content

    • By warchlus
      Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w pożegnaniu Port Olisar :
      HappyRusher, Klucha_Poland, Warchlus, Barthi, BlackySensei, Deniko13, Jaczszur222, Joncek, Karloz_Pl, Konhau, Laxios, Młody991, Morgooth, Norbeusz, Rawnock 🙂
      Pozdrowienia dla Wszystkich 
      Na koniec były fajerwerki :
       
       
       




    • By Zane Nightshade
      Cześć,
      Zakładam ten temat z myślą o wszystkich, którzy chcą podzielić się zrzutami ekranu, których motywem przewodnim są statki kosmiczne oraz pozostałe pojazdy - wszelkiej maści.
      Temat ten jest odpowiedzią na Katalog Turystyczny - główną różnicą jest to, że tematem głównym jest statek, a nie krajobraz. Krajobraz jest dodatkiem - czyli totalnie odwrotnie jak we wcześniej wspomnianym wątku. 
      Żeby tradycji stało się zadość, rozpocznę.
      Aegis Redeemer nad microTechem.

      Dodatkowo hologram, uchwycony podczas wystawy RSI na IAE 2051, najbardziej oczekiwanego przeze mnie statku - RSI Perseus.
      Gdy już zostanie dodany do gry, oczekujcie aktualizacji wpisu. 

      >> WAŻNE: W razie problemów screenshoty wrzucamy w formacie .jpg! <<
    • By Norbeusz
      Witam! 
      Podzielę się z wami moim doświadczeniem z Tobii eye tracker 5. Jeżeli zainteresuje Cię i zdecydujesz się kupić ale czegoś nie wiesz - pytaj śmiało pomogę 🙂
        
      Tobii eye tracker 5 ! Mam teraz już 3 dni użytkowania za sobą i wydaje mi się , że ustawiłem Tobiasza tak jak chciałem i tak jak należy. Porównując do kamerki internetowej to jakby próbować porównać umiejętności latania pingwina i orła bielika. Tobii i jego możliwości śledzenia ruchu oczu to coś niesamowitego dodającego wyższy level imersji. Rozglądanie się na boki jest naprawdę bardzo przyjemne , płynne i praktycznie zawsze wracasz do pozycji „neutralnej” . Autocentralizowanie jest  bardzo dobre i widać to gołym okiem jak po zmianie pozycji głowy i powrocie Tobii niejako wyśrodkowuje delikatne niechciane odchyłki. Owszem już parę razy zdarzyło mi się totalnie zgubić centrum patrzenia . Były to przypadki podczas QT kiedy to chwyciłem za komórkę i całą trasę odwróciłem wzrok całkowicie w dół pochylając się przy tym . Po odlepieniu się od smartfona obraz był skierowany  stanowczo za mocno w górę . Sposób na to ? Prosty  wystarczy bind na reset pozycji i gotowe . Podczas całej gry kiedy to nie odwracałem wzroku od monitora praktycznie 0 problemów . Kiedy chciałem użyć paneli w kokpicie - no cóż trzeba nauczyć nie ruszać głową . Totalnie stop ! Inaczej cały czas się obraz będzie nam ruszać . Ale kiedy w bezruchu - są delikatne ruchy kamery ale nie na tyle uciążliwe żeby nie móc  bez problemowo obsługiwać kokpit. Być może nie ustawiłem jeszcze wszystkich opcji dobrze . Może jest jakaś która spowalnia gesty podczas przybliżania . Co do samego śledzenia oczu jest to coś niesamowitego. Bardzo precyzyjne i bardzo szybko reaguje na ruchy - praktycznie natychmiastowo łapie ruch oczu. Namierzanie przeciwnika rakietami ? Wystarczy patrzyć się na cel aby go ztargetować i trzymać cały czas w zielonym kółeczku na full.

      Również samym patrzeniem można odchylać kamerę.
      Jest to o wiele delikatniejsze niż ruch głową ale bardzo przydatne aby na szybko zerknąć na nie mieszczące się w zasięgu kadru ekrany bez konieczności ruszania głową. Jedyny minus jaki dostrzegłem i w kamerce i w tobiaszu to przemieszczanie się fotela bądź wykrzywianie pozycji siedzenia .
      Nie ma chyba osoby która przez 5 godzin siedzi w fotelu w totalnym bezruchu. Przy zmianie pozycji w prawo lub lewo oczywiście zmieniamy środek w grze. Jest to na razie jedyny mankament jaki dostrzegłem . Kadr przesuwa się ale nie na tyle żeby utrudniało grę lecz zwyczajnie np. Celownik z okienkiem qt są rozjechane. Bez użycia eye trackingu/head trackingu niektóre statki zwyczajnie mają te celowniki rozjechane. Natomiast przy użyciu Tobiasza i po poprawieniu pozycji jestem w stanie zrównać je ze sobą idealnie . Dodam jeszcze że tak jak producent zaleca (max screen  27” z ratio16:9 i 30” z ratio 21:9)  tak telewizor się nie nadaje do tobiego . Jest nieprecyzyjny i gubi osiowość . Koniec końców Tobii to rewelacyjne urządzenie z kategorii tych które nie wymagają zakładania na głowę żadnych markerów do trackingu . Nie noszę okularów ale z tego co mi wiadomo nawet w okularach Tobii radzi sobie bez problemowo. Tak więc 5 punktów dla gryffin…. Dla immersji ! Haha.
       
      Update: Dodane screeny ~S.
    • By Sarr
      CitizenCon 2021 - Oglądaj z nami!
      Początek transmisji: 9 Października 2021, godzina 17:00.

      Przed nami największe, doroczne wydarzenie organizowane przez twórców Star Citizen!
      Oceniając z perspektywy gracza, projekt rozwija się dzisiaj szybciej i pełniej niż kiedykolwiek. Nadchodzą poważne i potrzebne zmiany takie jak gameplay medyczny, możliwość lootowania npc i graczy, upragniony przez kosmicznych handlowców refactoring systemu cargo. Do tego ważne technologie jak pełna persystencja oparta na iCache, system Gen12 wprowadzający wydajny rendering Vulkan, Server Meshing umożliwiający zmieszczenie w świecie gry bezprecedensowych ilości graczy, nowe systemy planetarne i wiele, wiele więcej. Na dodatek, CIG kładzie ostatnio nacisk na ukończenie wersji dla pojedynczego gracza, czyli kampanii Squadron 42.
      Jak wypadnie pierwsza w historii, całkowicie cyfrowa wersja CitizenCon, zorganizowana w tej trudnej, pandemicznej sytuacji?
      Jakie zobaczymy panele informacyjne, nowości, zapowiedzi?
      Przekonajmy się wspólnie już wkrótce!
      AKTUALIZACJA: Rozkład jazdy CitCon 2021: LINK
      GDZIE OGLĄDAĆ: Gdy tylko rozpocznie się przed-stream, wrzucimy tutaj duży link . Ale wpadajcie do nas na Discord.
      Plan wydarzenia i upominki do zgarnięcia (kliknij zdjęcia):
       
      Zapraszamy do wspólnego oglądania na naszym społecznościowym Discordzie:
      https://discord.gg/TH3cQkj
      I jak zawsze... do zobaczenia w przestrzeni!
      ~ Commander Sarrivin
       
  • Star Citizen Clubs and Societies

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|