Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sarr

Administrators

Sarr last won the day on October 16

Sarr had the most liked content!

Community Reputation

12 Merchant

About Sarr

  • Rank
    Star Citizen
  • Birthday June 25

Star Citizen Data

  • Handle (Nick)
    Sarr777
  • Referral Code
    STAR-GHXV-MG2S

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Social Info

  1. Tydzień grania w Star Citizen w pełni za darmo! Jeśli interesuje Cię najnowocześniejszy na świecie next-genowy space-sim, a nawet symulator życia w roku 2949, no to czekałeś na ten moment. Od dzisiaj, 28-go października 2019, przez cały tydzień aż do 4 listopada 2019, w Star Citizen Alpha 3.7.1 pograsz zupełnie za free! W tym celu Cloud Imperium Games przygotowało dla Ciebie aż 5 ikonicznych, testowych statków. Aurora MR (RSI) Aurora MR jest niewielkim stateczkiem startowym oferującym wspaniały widok z kokpitu oraz skromną wewnętrzną kabinę wraz z łóżkiem. Statkiem tym da się powalczyć, a w razie chęci przewieziesz nim kilka paczek w misjach typu Delivery, lub nawet zabierzesz nim na przejażdżkę swoją dziewczynę. Pojemność ładowni pozwala na pierwsze testy i wynosi drobne 3 SCU. Mustang Alpha (Consolidated Outland) Mustang Alpha, nieznacznie wytrzymalszy i zwrotniejszy od Aurory MR, posiada też marginalnie więcej pojemności towarowej (cargo 4 SCU), jednakże nie znajdziesz w nim żadnego wewnętrznego pokładu, co uniemożliwi ci przewożenie nim paczek czy innych przedmiotów. Do Mustanga Alpha wsiada się bezpośrednio z zewnątrz jak do myśliwca. Nie zabierze więc na pokład nikogo poza Tobą. Avenger Titan (AEGIS Dynamics) Avenger Titan jest wszechstronnym statkiem aspirującym do klasy średniej, znacznie wytrzymalszym niż wspomniane maszyny startowe. Avenger posiada łóżko oraz niedużą ładownię zdolną pomieścić malutki pojazd (np. Buggy) lub kosmiczny motorek (taki jak Drake Dragonfly). Pojemność cargo wynosząca 8 SCU to nadal niewiele, jednak statek ten sprawdzi się we wszelkich podstawowych zadaniach, może też posłużyć jako skromny dropship dla znajomych którym niestraszna chwilowa klaustrofobia. Przysłuży się również w misjach typu Bounty Hunt. Cutlass Black (Drake Industries) Popularny statek firmy Drake Interplanetary, Cutlass Black to chyba najbardziej wszechstronna maszyna w Star Citizen. Posiada silnik rozmiaru drugiego przyspieszający podróże Quantum Travel między planetami, ładownię mieszczącą 46 SCU towaru, 2 łóżka, obrotową wieżyczkę (wymaga obsadzenia przez innego gracza), oraz parę szerokich bocznych drzwi pozwalających składom kosmicznych marines błyskawicznie wyskoczyć na zewnątrz. Jego rola w kosmosie może przypominać rolę opancerzonego śmigłowca w naszych czasach. Cutlass Black jako funkcjonalna maszyna średniego pułapu finansowego to marka powszechnie znana i respektowana we wszechświecie. Banu Defender (Banu) Ostatni ze statków jest nowością - i prawdziwą perełką, gdyż jest to statek obcej, neutralnej wobec ludzi rasy - Banu. Mimo niewielkich gabarytów, niewiele większych od Avengera, jego organiczny design to zdecydowanie dzieło sztuki wśród gier w rodzaju space-sim. Banu Defender posiada dwa równoważne, niehierarchiczne miejsca pilotów, 2 łóżka, ciekawe błyskawicznie miotające działka (które tymczasowo mogą mieć problem z trafianiem w cel...) i system wzmacniania tarcz (shield hardening), który wymaga obsługi drugiego pilota. Statek posiada także własną, bardzo efektownie wykonaną wizualizację podróży Quantum Travel. Jest przy tym całkiem mocną i zwrotną maszyną, mimo mniejszej wszechstronności znacznie droższą od Cutlass Black. Star Citizen Freefly Event - Oficjalna notka prasowa Jeśli jesteś tu nowy, witaj! Jeżeli wracasz po długiej nieobecności, aby sprawdzić co się zmieniło, witamy ponownie! Jeśli zaś jesteś aktualnym graczem, miło cię u nas widzieć! To wydarzenie Free Fly pozwoli wszystkim graczom sprawdzić pięć dostępnych przez cały tydzień statków. Jeśli chcesz, rzuć okiem na nasze wprowadzenie do gry. Najnowsza wersja Star Citizen, Alpha 3.7.1, została właśnie wydana i oferuje mnóstwo aktualizacji i nowych treści. Zejdź pod powierzchnię planet w rozbudowane systemy jaskiń, weź udział w dochodowej sztuce górnictwa i upoluj cenne minerały za pomocą potężnego narzędzia Pyro Multitool lub podziel się walką, celami misji i łupami jakie zdobędziesz wspólnie z innymi graczami. To tylko kilka nowych funkcji w Alpha 3.7.1. Więcej informacji znajdziesz w naszym CommLink. POBIERZ I ZAINSTALUJ GRĘ Uwaga: Przed założeniem konta, aby otrzymać dodatkowe 5000 kredytów UEC, polecamy skorzystać z jednego z naszych kodów referral dostępnych w tym wątku: LINK Polska społeczność Star Citzien Hub będzie Ci wdzięczna. Odwiedzając stronę Star Citizen 3.7 Free-Fly Event , zostaniesz poproszony o założenie nowego konta lub zalogowanie się i zastosowanie kodu promocyjnego wydarzenia, dając ci dostęp do gry i 5 statków dostępnych przez cały event. Kod odblokowujący darmowy tydzień z projektem Star Citizen Alpha i pięcioma statkami: Po zastosowaniu kodu promocyjnego możesz pobrać i zainstalować RSI Launcher, który pozwoli Ci pobrać Star Citizen i po zalogowaniu zapewni ci dostęp do przygotowanego dotychczas Wszechświata. Warto także byś upewnił się, że twój komputer spełnia minimalne wymagania systemowe pozwalające na komfortową grę. Bonus: Statek Kruger P-52 Merlin za polecenie Od 28 października do 5 listopada pierwszy gracz, który skorzysta z Twojego kodu polecającego i zakupi startowy GamePack, nagrodzi cię statkiem Kruger P-52 Merlin. Kwalifikujące się pakiety startowe można znaleźć na stronie Game Package w Pledge Store Star Citizen. Star Citizen Hub Polska - Z nami nie zbłądzisz Nasz Hub to w pełni neutralna, daleka od rozgrywek politycznych, pomocna i rozsądnie rozwijana polska społeczność Star Citizen. Nie wykluczamy nikogo, kto przestrzega zasad o nieagresji w obrębie Huba i jego placówek w świecie gry. Przygarniamy nawet tych, którzy z jakiegoś powodu znaleźli się poza prawem lub ciążą na nich listy gończe UEE oraz innych organizacji. Nie wnikamy w to kim jesteś ani dlaczego. Służymy ci informacjami, forami, serwisami i grupami dyskusyjnymi, zapewniamy wsparcie tak poza grą jak i w przestrzeni. Oczekujemy od Ciebie w zamian podobnej lojalności i obrony naszego etosu. Tym samym, zapraszamy Cię do współtworzenia naszej społeczności, w tym zakładania własnych klubów oraz wpisów blogowych, newsów i dzienników pilota. Najciekawsze aktywności graczy będziemy promować! Dołącz do polskich klubów w świecie Star Citizen! Wszystkich graczy rozpoczynających przygodę z tą niesamowita grą oraz powracających do Star Citizen po przerwie zapraszamy do naszych ponad-organizacyjnych, neutralnych klubów społecznościowych. Ich wykaz znajdziesz tutaj: Kluby polskiej społeczności Star Citizen. Wpadnij także pogadać w dziale głównym naszego forum: Star Citizen - Dyskusje Ogólne i nie wahaj zbierać reputacji zadając pytania lub odpowiadając na nie w dziale treningowym: Centrum Szkoleniowe: Pytania i Odpowiedzi Pilotów. O konkretnych statkach, ich uzbrojeniu, wyposażeniu i dostosowywaniu do poszczególnych profesji czy stylów gry chętnie podyskutujemy w dziale Stocznia Międzygalaktyczna. Nasi weterani z chęcią odpowiedzą na wszelkie prośby o pomoc i udzielą Ci fachowych porad. Zachęcamy do otwierania wątków. Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj także do naszej grupy dyskusyjnej i na naszego Discorda. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla Społeczności niosą posty i wątki na tutejszym forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin
  2. Sarr

    Prezent w MY HANGAR ?

    No więc tak, należysz do Aeon i Epoch Club jak m.in. i ja dlatego że założyłeś konto dość wcześnie w procesie produkcji Star Citizen. Podkoszulki niestety nie są jeszcze zaimplementowane. Mają mieć znaczenie prestiżowe już po premierze Star Citizen, poza tym nie mają żadnego inne użycia. Screenshot: Link Odnośnie zaś Takuetsu Mustanga, to są to faktycznie przedmioty możliwe do postawienia w Twoich prywatnych kwaterach, czytaj, obecnie w Hangarze 🙂. Z najwyraźniej z jakiegoś powodu nie zostało to jasno opisane.
  3. Mogło to być połączenie wielu czynników, w tym przegrzanie się silnika lub wyczerpanie mocy w systemie zasilania, a Mantis mógł faktycznie dokonać interdykcji z Quantum Travel. Takie wyłączenie systemów statku jeśli już pochodzi z zewnątrz, dokonywane jest raczej przez statki posiadające EMP, jak Avenge Warlock, Sabre Raven czy ten nowy heavy fighter Sentinel. Dzieje się to wtedy z powodu wyładowania elektromagnetycznego skutkującego utratą mocy, ale by zadziałało taki statek musiałby znajdować się w bardzo bliskiej, kilkuset-metrowej odległości od Ciebie. Poza tym, Freelancer ma dość mocne tarcze, a to potrafi zmniejszyć skuteczność EMP. Będziemy obserwować to wszystko dalej. Brzmi ciekawie, ale istnieje szereg zagrożeń do zbalansowania i być może także bugów do naprawienia. Nikt na tym etapie nie wie jak będą tego używać gracze, więc jest to całkiem interesujące. Nie, aż tak mocny to nie jest : ). Od tego są właśnie EMP. Mantis potrafi "jedynie" wyciągać inne statki z podróży kwantowej i uniemożliwiać im jej ponowne zainicjowanie. Ta druga opcja zadziała jednak tylko w promieniu 2 kilometrów od Mantisa. A ów statek RSI do najmocniejszych maszyn lekko mówiąc nie należy.
  4. To faktycznie zaczątek bardzo ciekawej mechaniki. Myślę że CIG może początkowo starać się testować i poszerzać możliwości interdykcji z wykorzystaniem aktualnych technologii. Choć w zasadzie, kolejne poważne upgrade'y technologiczne nie tak daleko. My z kolei będziemy obserwować i raportować jak zachowują się posiadacze RSI Mantis oraz ich ofiary.
  5. Star Citizen 3.7.0 - Patch Notes Aktualizacji LIVE.3180042 Aktualizacja Star Citizen 3.7 Alpha już na serwerach! RSI Launcher powinien teraz wskazywać: VERSION 3.7.0-LIVE.3180042. Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz problemów z grafiką lub gra często crashuje. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE. Baza persystencji danych została wyczyszczona dla tej aktualizacji. Nowe Funkcjonalności Gameplay Dodano opcję aktywacji głosowej dla transmisji VOIP dostępną w menu opcji FOIP / VOIP. Dodano kioski z wypożyczalnią statków. Kioski umożliwiające wynajmowanie statków i pojazdów znajdują się w rejonie stacji Teasa Spaceport w Lorville (Vantage Rentals) oraz na terenie Riker Memorial Spaceport w Area18 (Traveler Rentals). Gracze mogą określić zamierzony okres wypożyczenia (1, 3 lub 30 dni czasu realnego), przy czym dłuższy czas trwania usługi oferuje lepszą jej wartość ekonomiczną. Wynajmowane statki są ubezpieczone i konfigurowalne. Czas pozostały wypożyczenia przedstawiony jest w mobiGlas i terminalach ASOP. Gracze podróżujący pieszo mogą od teraz zajmować się również górnictwem, wydobywając surowce z niewielkich skał. Aby wydobywać minerały i kryształy, gracze będą potrzebować narzędzia wielofunkcyjnego (multitool) oraz końcówki służącej do wydobycia (mining attachment). Oba przedmioty można zakupić w Area18, Lorville oraz w Levski. Po wyposażeniu narzędzia gracz ujrzy interfejs regulujący siłę lasera oraz okno stanu aktualnego skały podobne do tych z mechaniki górnictwa w statku Prospector. Gdy skała zostanie rozbita, cenne minerały odłamią się z niej w drobniejsze kawałki, które można będzie zebrać ręcznie, aby umieścić je w podręcznym ekwipunku gracza. Na powierzchniach planet i księżyców można od teraz znaleźć rozmaite obiekty do możliwe do zebrania. Przedmioty zbieralne są cenne i można je przechowywać w ekwipunku podręcznym celem późniejszej sprzedaży w kioskach towarowych. Obecnie można je odnaleźć na powierzchniach Hurston, Ariel, Aberdeen oraz Daymar, a także we wszystkich jaskiniach. Dodano komunikat pojawiający się na vizorze, który powinien powiadomić gracza, jeśli celowo nie odrodzi się na pokładzie statku, z którego wcześniej się wylogował, aby pomóc wyśledzić problemy z wylogowywaniem się z łóżka. Dodano: Ekwipunek osobisty gracza. Dostęp do ekwipunku osobistego gracza możliwy jest przez menu kontekstowe (klawisz F) - wystarczy nakierować kursor na niewielką białą kropkę aktywacyjną, lub też po prostu wcisnąć klawisz „i”. Pojawi się wtedy okrągłe menu ukazujące całkowitą dostępną przestrzeń, procentowe wypełnienie ekwipunku oraz wykaz przechowywanych w nim przedmiotów. Pojemność ekwipunku zależy od rodzaju pancerza, jaki ma na sobie gracz. Jest ona również ukazana podczas przeglądania pancerzy na wystawach i sklepach. Gracze mogą również zaznaczać i upuszczać przedmioty, a także „przechowywać wszystkie” przedmioty w przenośnej skrzynce, pod warunkiem, że stoją na powierzchni ładunkowej statku lub pojazdu. Zarówno treść skrzynki ładunkowej, jak i sam ekwipunek mogą być sprzedawane w kioskach towarowych. Dodano jaskinie na Daymar, Hurston i Aberdeen. Jaskinie można od teraz odnaleźć na wymienionych wyżej skalistych księżycach i planetach. Każda z nich zawiera przedmioty zbieralne oraz zasoby do wydobycia w w widoku FPS. ATC ograniczy teraz uprawnienia do lądowania na podstawie Crimestat. Większość głównych lądowisk nie przyznaje teraz uprawnień do lądowania nikomu z Crimestatem o wysokości jeden lub więcej. GrimHex jednakże pozwoli wylądować każdemu, w tym również używającym skradzionych statków. Rest Stops, Port Olisar i Levski pozwolą wylądować każdemu aż do trzeciego poziomu Crimestat, ale nie pozwolą na to statkom skradzionym. Nowe misje typu „śledztwo” (Investigation Missions) dotyczące zaginień osób w jaskiniach. Gracze mogą od teraz dzielić się misjami. Podjęte misje posiadają teraz opcję „udostępnij” (share), która pozwala dzielić się podjętą misją ze wszystkimi członkami bieżącej drużyny. Po zakończeniu misji łączna wypłata jest dzielona pomiędzy wszystkich jej uczestników. Nowa mapa Star Marine dla trybu Eliminacji: Good Doctor. Kult Radical Outsiders przejął stary obiekt terraformacyjny w systemie Leir II. Dołącz do grupy taktycznej Marines i spróbuj ją odbić lub dołącz do lojalnych kultystów i aby obronić honor samego dobrego lekarza, dr Marcusa Fayela. Statki i pojazdy Dodano: statek Aegis Vanguard Harbinger. Dodano: statek Aegis Vanguard Sentinel. Dodano: statek RSI Mantis wraz z nowym rodzajem gameplayu, Kwantowym Przechwytywaniem (Quantum Interdiction). Z fotelu pilota Mantis gracz może aktywować pole tłumienia kwantowego (Quantum Dampening Field) poprzez interakcję oznaczoną napisem „QED”, co uniemożliwi statkom podróżowanie kwantowe, jeśli znajdą się w bliskiej odległości. Możesz także rozpocząć ładowanie sidła kwantowego (Quantum Snare) poprzez interakcję „Q Snare Charge”. Po naładowaniu aktywuj pułapkę za pomocą „Q Snare Initiate”. Po aktywacji zostanie utworzona bańka kontrolna o średnicy 20 km, która wyciągnie podróżujące przez nią statki z podróży kwantowych. Gdy jakiś statek zostanie „złapany w pułapkę”, położenie owej pułapki zostanie ukazane pilotowi statku oraz wszystkim graczom w jego drużynie. Uwięziony statek w obrębie bańki podlega tłumieniu napędu kwantowego. Uwaga: ujawniane jest położenie sidła, a nie sam statek, który może przemieszczać się z tej pozycji. Ładowanie i utrzymywanie pułapki kwantowej kosztuje znaczne zasoby energii i chłodzenia. Wprowadzono strefy wykluczenia z pułapek kwantowych wokół głównych stacji, a aktywacja pułapki w monitorowanej przestrzeni jest przestępstwem imperialnym i podniesie współczynnik Crimestat zastawiającego ją gracza. Dodano: statek Banu Defender. Banu Defender, dzięki zaawansowanej mechanice utwardzania, posiada specjalną tarczę, którą najlepiej obsługiwać w dwie osoby. Najlepszym sposobem na skorzystanie z tej funkcji jest skorzystanie z pomocy drugiego pilota, dostosowującego hartowanie tarcz na jego MFD, podczas gdy pilot pierwszy skupia się na sterowaniu statkiem i atakowaniu wrogów. Dodano skrót klawiszowy „J”, aby ręcznie przełączać kompatybilne statki w tryb VTOL, zmieniając orientację ciągu. Niektóre małe statki mogą teraz montować wieżyczki przegubowe (gimbals) o wielkości 2 w miejscach o wielkości 1, co pozwala im na montowanie broni na przegubach (gimballed weapons) o wielkości 1. Do tych statków należą Aurory, Mustangi, Merlin, Archimedes, 85x, Nox, Dragonfly i Prospector. Dodano nowy system IFCS: Proximity Assist. Wspomagane wykrywanie odległości, które zastąpi teraz tryb VTOL (Hover Mode ze Star Citizen Alpha 3.6) ma na celu wspomaganie lotu w warunkach zagrożenia kolizją poprzez tłumienie przyspieszenia statku podczas zbliżania się do powierzchni, aby zapewnić pilotowi lepszą i dokładniejszą kontrolę. Proximity Assist jest domyślnie włączone, ale można je wyłączyć w menu opcji. Broń i ekwipunek Nowa broń na statkach: Kroneg FL-Series Laser Cannon. Stabilna ręka i bystry wzrok nie uświadczą wiele działek laserowych podobnej klasy, które mogłyby konkurować z FL-33 Kroneg. Ta wszechstronna, wysokowydajna broń została zbudowana z nowo zaprojektowanych kompensatorów, które zadają obrażenia z dużej odległości. Nowa broń FPS: pistolet Hedeby Salvo Frag. Chociaż Salvo może być używane jak zwykły pistolet, Hedeby nie poprzestał na tym. Przy dłuższym przytrzymaniu spustu do komory wtryskuje zamrażający substancja, a po jego zwolnieniu ciężki pocisk uderza z siłą wystarczającą do sproszkowania przechłodzonej otoczki. Technologia odkryta przypadkowo podczas próby załagodzenia przegrzania powoduje zabójczy rozprysk fragmentów o dużej prędkości, któremu wtóruje miażdżący uszy grzmot. Pistolet Salvo Frag można zakupić w Livefire w Port Olisar, HUR-L2, CRU-L1, Skutters oraz Tammany and Sons. Dodano kolejne akcesoria celownicze i zaktualizowano niektóre z obecnych. Nowe akcesoria: NV-TAC 1x Gamma Projection Optic, NV-TAC 2x Gamma Duo Projection Optic. Przebudowane akcesoria: NV-TAC 3x Gamma Plus Projection Optic, NV-TAC 4x Telescopic Optic, NV-TAC 1x Delta Reflex Optic. Walka AI w trybie FPS będzie teraz priorytetowo traktować cele na podstawie odległości, widoczności i nadchodzących obrażeń i powinna bardziej agresywnie angażować gracza. Dodano nowe funkcje interakcji z czatem i grupą graczy. W aplikacji Commlink można teraz tworzyć grupy czatu. Będą one trwałe między sesjami. Grupy czatu działają na różnych serwerach, więc każdy w grze zobaczy tekst z tej grupy niezależnie od tego, na którym serwerze się znajduje. Dodatkowo gracze mogą zaprosić całą swoją obecną drużynę do grupy lub zaprosić całą grupę do istniejącej drużyny. Dodano nowe akcesoria dla luf i miejsc montażowych pod lufą. Dodano nowe mocowania ARMA pod lufą, w tym latarkę, celownik laserowy, tłumik, tłumik błysku (ukrywa błysk wylotowy), kompensator (redukcja odrzutu) i stabilizator energii (także redukcja odrzutu). Podobnie jak inne akcesoria, można je znaleźć w sklepach, które sprzedają kompatybilną broń palną. Wymienione dodatki aktywuj za pomocą przycisku „U”. Uwaga: opisy broni podają kompatybilne rozmiary dla wszystkich dostępnych gniazd mocowania. W Obiektach Sumiennych na Levskim, Cubby Blast w Area18, Tammany & Son's w Lorville i Live Fire w Port Olisar można teraz kupić flary świetlne. Flary można umieszczać w Utility Slots (w wyposażeniu postaci - personal loadout) i aktywować ręcznie jak inne przedmioty przez interakcję „use”, a następnie rzucać je do celu trzymać je w ręku. Dodano pancerz o dużej pojemności ekwipunku podręcznego, MacFlex "Rucksack" Core. Jest on od teraz dostępny w Conscientious Objects na terenie Levski, Cubby Blast w Area18 oraz Tammany & Son's w Lorville. Technologia bazowa Arena Commander i Persistent Universe używają teraz osobnych baz danych statków. Arena Commander i Persistent Universe prowadzą teraz osobne bazy danych statków i przedmiotów. Status twojego statku w PU, jego stan paliwa, stan uszkodzenia i to, czy zostanie zniszczony, nie będą miały wpływu na konfigurację twojego statku w Arena Commander. Dostosowywanie wyposażenia jest również oddzielne dla każdego z trybów gry i nie można go już przenosić. Wypożyczone przedmioty i statki w menu personalizacji Arena Commander będą dostępne tylko w tym trybie i odwrotnie dla zakupionych lub wypożyczonych przedmiotów i statków w Persistent Universe. Aktualizacje Funkcjonalności Postacie Zaktualizowano konfigurator wyglądu postaci. Zaktualizowany generator wyglądu postaci został usprawniony. Gracze zaczynają teraz od wyboru płci i głowy. Rezultat można następnie wymieszać z całokształtem innej głowy lub jej obszarami, wybierając na modelu 3D lub w lewej kolumnie miejsce, który gracz chciałby dostosować. Gracze mogą również losowo generować dowolne kombinacje (kostka w dolnej środkowej części ekranu). Usprawniono działanie latarek. Zaktualizowano zużycie wytrzymałości, aby zwiększyć czas sprintu i szybkość regeneracji. Usprawnienia wizualne dla stroju Pacheco. Lokacje Zaktualizowano rozkład map wysokości na Arial. Tymczasowo usunięto Rest Stop HUR L2. Ze stacji kosmicznej w Area18 usunięto Argo. AI Ulepszone zachowanie statków bojowych AI w celu bardziej dynamicznego wyboru celu i zaangażowania w oparciu o występujące zagrożenia. Gameplay Skorygowano wysokości kar za wykroczenia, w tym znacznie zredukowano opłaty za nielegalne parkowanie. Poprawiony interfejs czatu i obsługa wielu kanałów dla VOIP / FOIP. Zaktualizowano wszystkie nagrody za misje, aby lepiej równoważyć ryzyko i czas. Tymczasowo wyłączono misje typu "eskorta". Zmniejszono ograniczenia ofert misji z powodu Crimestatu. Wezwania Wsparcia (Service Beacons) AI zaktualizowano o nowe sekwencje fal wrogów, trudniejszych przeciwników i nagrody w postaci aUEC. Przebudowano i ponownie wprowadzono misję dla piratów z Crimestat na poziomie 5. Z systemu misji dostawczych tymczasowo usunięto kilka miejsc docelowych w miastach. Skorygowano położenie niektórych stref zakazu lotów wokół hangarów poziomych w Area18. Zaktualizowano szablon chwytania tabletów, aby gracze mogli obracać w ręku przedmioty takie jak ostrza komputerowe (computer blades). Zaktualizowano Pirate Swarm w Arena Commander. Pirate Swarm został poszerzony do 10 fal, posiada teraz ma nowy zestaw przeciwników oraz wymagąjacą falę końcową. Statki i pojazdy Poprawiono zużycie paliwa w 890 Jump. Zwiększone stawki za tankowanie w CryAstro dla większych statków. Zmieniono udźwiękowienie EMP. Naprawiono Assisted Gimbals, dzięki czemu wystarczy iż cel znajduje się w stożku, zgodnie z pierwotnym założeniem. Zaktualizowano przedmioty użytkowe w 890 Jump. Poprawiono przednie działka w Hoplite, obecnie są to balistyczne repeatery BRVS. Zmieniono malowane zewnętrzne Hoplite. Zwiększono wytrzymałość kadłuba 890 Jump. Nieznacznie zwiększono ślady silnika, aby zwiększyć czytelność ruchu. Zaktualizowano Arrow. Obecnie ma tylko jeden generator tarcz, jak pierwotnie planowano. Broń i przedmioty Zbalansowano odrzut broni Kastak Arms Karna. Ze statku Banu Defender usunięto działka Tachyon rozmiaru 1 i 3. Obecnie mogą być na nim montowane jedynie działka Tachyon w rozmiarze 2. Poprawki większych bugów Vanguard nie powinien już tracić tarcz i chłodzenia, jeśli straci lewe skrzydło. Misje dostawcze powinny być teraz nieco bardziej niezawodne. Naprawiono wartości powiększenia dla istniejących przystawek celowniczych. Punkty capture zmierzające w kierunku neutralnym nie powinny już zachowywać się w ten sposób, jeśli nikt nie znajduje się w strefie capture w Last Stand. Naprawiono liczne problemy z pozycją celowania z pistoletu. Przechowywanie chipa hakerskiego powinno być zgodne z zachowaniem innych przedmiotów trzymanych w ręku. Latarka postaci w swobodnym spojrzeniu powinna teraz poruszać się wraz z głową bohatera. Nie powinno być już wyłomów w powierzchni kolizji między Sky Bus a platformą w Area18. Podczas podróży kwantowych nie powinno już być widać efektów rozmycia. 890 Jump powinien od teraz posiadać systemy przeciwrakietowe. Znaczniki interfejsu dla wieżyczek w Port Olisar nie powinny już zdawać się odpływać. Naprawiono 2x grawitację wokół podziemnych obiektów. Banici w Star Marine powinni być teraz w stanie wyposażyć się w zbroję inną niż lekka. Gladius nie powinien już posiadać wyłomów w powierzchniach tarcz. Naprawiono problem, który powodował że obrażenia fizyczne nie przenikały przez tarcze 890 Jump. 890 Jump nie powinien już zużywać więcej paliwa niż planowano. Gracze nie powinni już być w stanie generować UEC poprzez wykorzystanie błędu przy tankowaniu statków. Statek Reliant powinien być w już stanie przewozić ładunek podręczny. Wezwania Wsparcia pochodzące od NPC nie powinny już spamować interfejsu gracza. Efekt odpalenia pocisków powinien już być odtwarzany poprawnie. Trafienia z broni FPS w hangarze 890 Jump powinny już być poprawnie rejestrowane. Menu opcji nie powinno się już blokować podczas włączania w dostosowywania postaci. Statki podróżujące w okolicach Daymar podczas skoku spline z odległości od 2000 do 2500 metrów nie powinny już eksplodować. Elementy interfejsu celowniczego oraz pocisków powinny być teraz poprawnie wyświetlane dla wszystkich pojazdów naziemnych. Znane Problemy: Na powierzchni ciał planetarnych znajdują się niewidoczne skały mogące blokować zasoby wydobywalne w trybie FPS. Wyświetlacze kiosków i terminali migają. Uwaga: może to wpływać negatywnie na osoby wrażliwe na migające ekrany. Wynajem REC w Star Marine nie jest przetwarzany, ale nadal odejmuje REC. Przechwytywania (Quantum Interdictions) mogą się zdarzać dwa razy z rzędu, czasem też bardzo blisko gracza pojawią się asteroidy. Gdy znajdujesz się zbyt blisko członków grupy, podróże kwantowe mogą nie zadziałać. Obejście: Oddal się od drużny, następnie aktywuj podróż kwantową. Alternatywnie, w drużynie, rozgrzewajcie (Quantum Drive Spooling) i uruchamiajcie silniki kwantowe pojedynczo. Wybór celu podróży kwantowej wykonany po kalibracji nie zawsze jest aktualizowany. Obejście: Skieruj dziób statku poza obręb znacznika QT, a następnie ponownie namierz cel podróży. HUD podróży kwantowej zniknie, jeśli podczas podróży kwantowej gracz opuści fotel pilota. Działko Combine nie działa poprawnie w trybie dla wielu graczy. Podróż kwantowa w Banu Defender nie zadziała, jeśli w fotelu drugiego pilota zasiada inny gracz. Bardzo szerokie proporcje monitora powodują przesunięcia interfejsu ekwipunku i ikon Skyline. Systemy przeciwrakietowe nie działają w sposób spójny. Uszkodzenia spowodowane zniekształceniem (distortion damage) nie działają poprawnie. Na liście w VMA statku mogą pojawiać się duplikaty komponentów systemu, które po wyposażeniu nie będą działać. Na mapie Station Demien w Star Marine oznaczenia przeciwników mogą być czasem widoczne przez ściany. Gracze mogą doświadczać niestabilności podczas przeładowywania i strzelania z broni w Star Marine. Statki AI mogą utknąć na trasach i nie kontynuować podróży. Wezwania Wsparcia NPC (Service Beacons) czasami wyświetlają niepoprawną odległość. Próba podróży kwantowej do miejsc docelowych z orbity ArcCorp lub jego księżyców może spowodować zderzenie gracza z powierzchnią. Uszkodzenia skrzydeł mogą powodować nadmierne obroty statków, aż do utraty kontroli. Despawn statku po nielegalnym lądowaniu, gdy skrzynka z misji znajduje się na pokładzie, uniemożliwi progres zadania. Źródło: LINK Uff, trochę tego było : ). No ale stało się, nareszcie możemy grać w Star Citizen Alpha 3.7. Podobają Wam się wprowadzone nowości i poprawki? Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin
  6. Sarr

    Rozczarowanie

    Hmm. Jak sam zauważyłeś, jest to gra w Alpha : ). Cały czas jest tworzona. Niestety tak to wygląda w Alpha zwykle, niezależnie od tytułu. A tutaj dodajmy fakt, że nikt nigdy wcześniej nie próbował nawet tworzyć tak skomplikowanej, ogromnej gry, z taką ilością systemów w wersji online, pełną fizyką w trybie online i niewyobrażalną masą immersji i realizmu. Trzeba było pytać nim zakupiłeś pledge jak to wszystko wygląda, uniknął byś nieporozumienia 🙂. I może właśnie dobrze w takim razie że o tym piszesz, dzięki Tobie inni gracze będą mogli wybrać nieco bardziej świadomie - czego im serdecznie życzę. Wejdź do nas na Discord, zobaczysz że wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego wszystkiego i pomagamy zgłaszać bugi, a twórcy naprawdę grę rozwijają i nad nią pracują. To że gra działa tyle lat nic nie znaczy wobec wymienionych przez Ciebie bugów z uwagi na to, że CIG co chwila dodaje nowe systemy i przebudowuje istniejące, dodając im kolejne możliwości, które wynikają z przemyślanego planu wobec tej gry. To naturalne że pojawiają się tego rodzaju błędy w kodzie, to jest zwyczajnie aż tak skomplikowany system i każdy kto chciałby pograć w Star Citizen już teraz, nim nawet gra znajdzie się w fazie beta, powinien się po prostu z tym liczyć : ). Trzeba wiedzieć co warto robić, czego nie - a i to się zmienia z patcha na patch. Tak to właśnie wygląda, tak się produkuje gry i Ty robiąc pledge powinieneś był wiedzieć, że dołączasz do otwartej _produkcji_ tytułu we wczesnej jej fazie. Z tego co piszesz wynika, że oczekiwałeś gry raczej już w trybie beta : ). Nie widzę też sensu w "dorabianiu się" w Star Citizen kiedy i tak po 3 miesiącach, w kolejnym kwartale wchodzi kolejny duży Update, jak co kwartał i będzie miał całkowity wipe progresu. My robimy takie rzeczy w sumie i tak, ale licząc się z tym - po prostu znajdujemy radość w testowaniu kolejnych niesamowitych miejsc, statków, broni, feature'ów, z brania udziału w produkcji komunikacji w naszej dość niszowej, generalnie sympatycznej społeczności. Rozumiesz teraz? To jest niesamowicie zapowiadająca się gra, z testowania której czerpiemy mnóstwo frajdy i radości. Mamy dużą tolerancję na bugi, gdyż wiemy, że tak to musi wyglądać, ponieważ CIG ma aż tak ambitne plany i cały czas dodaje mnóstwo nowego contentu. Akceptując to z góry ma się inne podejście - a jeśli dla kogoś takie warunki gry podczas pracy nad nią nie są do zaakceptowania, zwyczajnie nie powinien jej na tym etapie kupować, bo się rozczaruje jak Ty 🙂 . Nam, którzy wiedzieliśmy z czym mamy do czynienia, tytuł już teraz dostarcza wrażeń, jakich nie może dostarczyć żadna inna gra. Wierz mi, że ta fizyka w przestrzeni kosmicznej, złożoność statków, pełna immersja itd. to rzeczy prawie niemożliwe do zrealizowania w dzisiejszych czasach i nikt inny poza CIG nawet nie próbuje robić tego w tak next-genowy sposób. Progres jest jednak ogromny. Niebawem zobaczysz jak wiele rzeczy zostanie dodane w 1 kwartał, za kilka dni pojawią się u nas Patch Notes. I wtedy śmiało zadaj sobie pytanie, czy robione jest dużo, czy mało - w 3 miesiące. Co trzy miesiące obecnie. Mimo iż będzie to w sumie i tak najmniejsza aktualizacja, z uwagi na zmianę trybu produkcji (od niedawna pracują w nieco inny sposób, "staggered development", który przyspieszy wszystko znów, ale pierwszy kwartał owego podejścia przez to miał będzie mniej feature'ów). Zapraszam byś dołączył do nas na Discord: https://discord.gg/TH3cQkj gdzie możesz z nami porozmawiać, graczami, którzy z własnej woli i z pasji grają w tę grę. Jest tam też kilka osób które obecnie nie grywają - np. czekają na kolejny update, oraz pewnie też kilka które się zniechęciły póki co. To wszystko jest w porządku. Wolałbym tylko, by każdy uprzednio, przed wykonaniem pledge, zrozumiał że takie bugi będą się zdarzały cały czas, mimo że gra robi się coraz bardziej grywalna. Będą to bugi totalnie podstawowe, np. dotyczące UI, lądowania i innych podobnych systemów, utrudniających czasem wykonywanie jednych misji, a czasem innych. A czasem nawet oznaczające śmierć postaci, zniszczenie statku, utratę całego wiezionego ładunku itd. M.in. po to właśnie testujemy by pomóc to wszystko znajdować i naprawiać, ale przy tym wielu z nas ma i tak mnóstwo frajdy i niesamowitych wrażeń. Ponieważ nic innego na świecie nie oferuje takich i prędko nie będzie, wielu z nas ma zamiar wspierać ten projekt tyle ile tylko trzeba. Widzimy ogromny, nieustanny progres. Jest niezaprzeczalny. Ale nas również czasem denerwują błędy w kodzie, też czasem robimy sobie przerwy 🙂. Łącznie ze mną. Mnie także do szału doprowadzało hover mode w 3.6. Ale wiedząc z czym ma się do czynienia można po prostu wybrać, czy chce się uczestniczyć w takiej Alfie, czy nie. Fakt też, że trafiłeś chyba na jeden z najbardziej frustrujących Update'ów, z hover mode, który już właśnie przestaje istnieć, zastąpiony innym systemem. Tak więc raz jeszcze, wpadnij do nas na Discord pogadać o wszystkim :). Przekonaj się jak inni gracze mają różne podejścia, akurat nawet jest u nas inny nowy kolega, który tak jak Ty prosił o jakieś porady. On póki co nie narzeka na te sprawy, może dlatego, że był ich świadomy wcześniej : ).
  7. Gdzie mogę znalesc na Grimjex ten DYNKS do hakowania

     

  8. Sarr

    PIRAT

    No to nieźle 😄. Tym lepiej dla Ciebie, to na pewno. I skoro tak to może już w ten sposób zostanie. Jasne, do zobaczenia w grze : ).
  9. Sarr

    PIRAT

    Nieźle, a do którego statku robiłeś upgrade? Czasem dają dodatkowe statki z uwagi na to, że kupiony jest zbugowany lub niekompletny. Dlatego do Mustanga Alpha nadal dodają Aurorę MR. Ale ona zniknie kiedyś tam w przyszłości.
  10. Sarr

    PIRAT

    No proszę, Freelancer to do handlu świetny statek 🙂. Tak, lądowanie w 3.6 jest utrudnione z powodu Hover Mode, który za kilka dni zastąpi Proximity Assist. Wkrótce będziemy grać w Star Citizen Alpha 3.7 gdzie powinno być znacznie wygodniej, chociaż to nadal dopiero początki - w kolejnych aktualizacjach zmieni się interfejs, pojawią się nowe możliwości, w tym prawdopodobnie dodatkowe monitorowanie pozycji statku podczas lądowań.
  11. Sarr

    PIRAT

    Witaj @igorweber 🙂, Innymi słowy, złapałeś crime stat poziomu pierwszego. System dotyczący przewinień i piractwa jest jeszcze bardzo świeży, pojawił się dopiero w Star Citizen Alpha 3.6 : ). Prawdopodobnie więc wystąpił jakiś bug, to są pierwsze testy. Mogłeś także zderzyć się niechcący z innym statkiem lub przegiąć jakoś przy lądowaniach zbyt wiele razy. Lub zgodzić się na transport / zatarcie śladów czegoś nielegalnego. Aby pozbyć się crime statu możesz dać się zestrzelić siłom porządkowym w kosmosie, udać się do Lorville na planecie Hurston by dokonali tego strażnicy. Lub ambitniej, kupić np. na Grimhex narzędzie do hackowania terminalu aby oczyścić swój crimestat w którymś Security Poincie. Najbliższy Port Olisar będzie Security Post Kereah. Stacja znajduje się na orbicie planety Cellin, dotyczą jej często misje typu Mercenary. Uważaj jednak w jej okolicy, gdyż są to niebezpieczne rejony, gdzie możesz natknąć się na agresywnych graczy-przestępców. Możesz także wybrać inną drogę - jako osoba poza prawem w zakładce Private Twojego MobiGlas znajdziesz niedostępne wcześniej zlecenia. Z nimi także możesz się rozwijać, zwykle to również lepiej płatne. Minusem będzie rosnący crime stat. W razie dalszych pytań, napisz znów, pomożemy.
  12. Sarr

    Powitania! : )

    Witaj @DigitalMan! 🙂 Świetnie że dołączasz. No to jesteśmy praktycznie rówieśnikami. Ja również niewiele czasu poświęcam w innym grom, choć nadal wszystkie które zapowiadają się ciekawie sprawdzam - Star Citizen i kilka innych tytułów w pełni zaspokajają moje growe potrzeby. Myślę że skoro tak czekałeś na tę grę, to może ona Ci również całkowicie wystarczyć - stały rozwój projektu sprzyja "casualowym" powrotom do tematu :). Elite: Dangerous to świetny tytuł, ja również jestem wielkim fanem Brabena i jego serii odkąd zaczął je wydawać. Niestety z czasem wyeksploatowałem gameplay gry Frontiera - będzie tam wiele ciekawiej gdy wreszcie opublikują to wszystko, co planowali od lat, a co upodobni Elite do Star Citizen, czyli Space Legs itd. Co do tego miejsca, to masz to jak w banku - Hub jest w pełni neutralny, przyjazny, międzyorgowy, również świetnie się sprawdzi dla lone wolfów. Wystrzegamy się tu wszelkiej toksyczności i zawsze tak będzie, jestem w tym temacie mocno na straży i to się nie zmieni. I zdecydowanie pomagamy - możesz dodać mnie do kontaktów w grze np. przez Account / My Contacts na stronie RSI (https://robertsspaceindustries.com/citizens/Sarrivin). Niech Cię nie zmyli tam również placeholder, nie należę do żadnego polskiego orga z uwagi na dbanie o neutralność. Używamy głównie grupy na fb: https://www.facebook.com/groups/StarCitizenPL/ oraz Discorda: https://discord.gg/TH3cQkj Aktywność niebawem będzie wysoka, trwają w tle bardzo prężne prace.
  13. Star Citizen 3.6.0 - Patch Notes Aktualizacji LIVE.2247930 Aktualizacja Star Citizen 3.6.0 już na serwerach! RSI Launcher powinien teraz wskazywać: LIVE-2247930. Screenshot: wmk Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz problemów z grafiką lub crashy. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE. Nowy Launcher: Używamy obecnie nowego, wielofunkcyjnego Launchera (wersja 1.2.0): https://robertsspaceindustries.com/download Znane Problemy: Gracze mogą utknąć na początkowym ekranie ładowania. Obejście problemu (O/P): Alt + F4, uruchom ponownie grę lub spróbuj wykonać autodestrukcję bohatera (na ekranie ładowania), aby wymusić odrodzenie. Pociski Anvil Ballista mogą czasem nie być w stanie namierzyć celu i / lub wystrzelić. O/P: Pobierz ponownie (reclaim) pojazd poprzez terminal ASOP lub spróbuj ponownie po odrodzeniu bohatera. Zleceniodawcy misji znajdują się czasem w niewłaściwej pozycji, co uniemożliwia wchodzenie z nimi w interakcje. Po włączeniu napędu kwantowego znika HUD. Upuszczanie "hacking chip'ów" na powierzchniach planet może powodować ich spadanie poniżej poziomu terenu. Przy widoku z oczu (FPS) może wystąpić znaczna redukcja liczby klatek na sekundę. Tekstury będą wyświetlane na wizjerze niektórych hełmów. U statków sztucznej inteligencji występuje niezamierzone wahanie skrzydeł. Teren księżyca Lyrii w niektórych obszarach może zanikać (zwłaszcza: wysoko położone obszary o dużej gęstości). Nowe Funkcjonalności Ogólne Nowa opcja "przytrzymaj by aktywować" dla funkcji śledzenia ruchów głowy (dostępna w comms menu). Dodano opcje wyboru źródła śledzenia ruchów głowy oraz wybór kamery. Wszechświat Pojawiły się dodatkowe lokalizacje hakowania crimestatu, nowe terminale oraz aktualizacja systemu hakowania. Hakowanie wymaga obecnie urządzenia jednorazowego użytku, które możesz zdobyć w niektórych lokalizacjach i sklepach. Jest ono przechowywane jako gadżet, który wyciągniesz wciskając klawisz „4”. Urządzenia różnią się stylem i jakością. Te bardziej oficjalne są w stanie wykonać zadanie przy minimalnym zaangażowaniu pilota, kosztem dłuższego procesu hakowania. Inne urządzenia, zwłaszcza nie do końca legalne, hakują bardzo szybko, ale wymagają ciągłej interakcji. Ponadto, dłuższe okresy hakowania narażają gracza na ryzyko wygenerowania kontr-misji aby go powstrzymać. Zaktualizowany proces dotyczy usuwania crimestat, a także wyłączania Stacji Przekaźnikowych (Comm Arrays). Powolne, niezawodne urządzenia hakujące są do nabycia w niektórych sklepach galaktyki, jak choćby Cubby Blast. Te mniej legalne mogą wymagać poszukiwań u mniej renomowanych sprzedawców. Dodatkowo, w galaktyce znajdujesz teraz więcej lokacji, w których możesz próbować zhakować swą statystykę przestępczości (crimestat). Na GrimHex zbudowano automatyczne wieżyczki. Całkowita przebudowa systemu prawa i przestępczości. Crimestat ma bezpośredni wpływ na stopień wrogości NPC oraz ich aktywność. Im bardziej poza prawem, tym bardziej pracowici i trudniejsi do odparcia będą ścigający. Przestępstwa dzielą się na mniejsze wykroczenia, za które wyliczane są grzywny, oraz bezwzględnie karalne przestępstwa federalne. Te ostatnie spowodują, że gracz stanie się celem pościgów sztucznej inteligencji oraz łowców nagród. Prawo jest egzekwowane w systemie jurysdykcji, gdzie główną jurysdykcją systemu Stanton jest UEE, które śledzi i egzekwuje przestępstwa federalne. Jurysdykcja regionalna właściwa jest dla danego obszaru (np. Crusader, Hurston). Każda z nich nadzoruje wykroczenia oddzielnie i posiada własne zasady dotyczące substancji kontrolowanych oraz własne rodzaje sił bezpieczeństwa. Zasady i przestępstwa właściwe regionom wymienione są w „Dzienniku” mobiGlas. Dotyczą one danych jurysdykcji i będą aktualizowane podczas podróży przez regiony. GrimHex to wyjątkowy przypadek jurysdykcji, która nie respektuje autorytetu UEE i nie zgłasza im przestępstw. Stacja ta tłumi również pola komunikacyjne na obszarze wokół siebie celem ochrony swoich gości. Jeżeli posiadasz potrzebne środki, grzywny potrącane będą bezpośrednio z twojego konta. Jest to rozwiązanie tymczasowe, w przyszłości zastąpi je wdrożenie kiosków do opłacania wykroczeń. Screenshot: David S Natividad Siły bezpieczeństwa mogą również kontrolować graczy poruszających się po wszechświecie "na wyrywki". Jeśli pilot natknie się na ich patrol i okaże się przestępcą lub będzie w posiadaniu statku, który został zgłoszony jako skradziony (inny gracz złożył roszczenie ubezpieczeniowe na ten statek), zostanie on natychmiast zaatakowany. Jeśli jednak dany pilot przestrzegał prawa, otrzyma jedynie przez radio wezwanie do zatrzymanie się oraz poddania skanowaniu za pomocą urządzeń do tego przeznaczonych. W przypadku gdy delikwent nie wykona polecenia, po upłynięciu określonego czasu i kilku ostrzeżeniach otrzyma crimestat i zostanie zaatakowany. Jeśli zaś podda się skanowaniu, które wykaże posiadanie nielegalnych towarów, otrzyma karę grzywny, a nielegalny ładunek zostanie skonfiskowany. Skradzione towary i nielegalne ładunki skupowane będą w dość podejrzanych miejscach. Niektóre z nich może być trzeba odnaleźć, dlatego przydatna okaże się wiedza o ich lokalizacji. Wszechświat Dodano nielegalne misje dostawcze dla towarów zabronionych i skradzionych. Screenshot: Sarrivin Statki i pojazdy Wprowadzono Hover Mode (tryb wahadłowy). Tryb wahadłowy włącza się automatycznie poniżej pewnego progu prędkości w pobliżu powierzchni planetarnych posiadających atmosferę. Po uruchomieniu, statki przełączają się w tryb użycia thrusterów VTOL, które użyją specjalnych konfiguracji silników pionowych, jeśli takowe są dostępne. W trybie wahadłowym statek unosił się będzie w powietrzu dopóki gracz nie zmieni zachowania maszyny. Ruch (pitch) do przodu / w tył spowoduje ruch do przodu / do tyłu, a roll poskutkuje ruchem bocznym. Jeśli statek osiągnie wystarczającą prędkość lotu w przód, automatycznie przełączy się w tryb standardowy napędzany tylnym silnikiem. W salonach oferujących statki zamontowano kioski umożliwiające zakup szerokiej oferty statków i pojazdów za kredyty aUEC. Screenshot: Sarrivin Zaimplementowano degradację komponentów statków. Komponenty statków (coolery, power plants, tarcze) podlegają obecnie zauważalnej degradacji, która postępuje z powodu erozji lub powtarzania się określonych stanów (częste przegrzewania, uszkodzenia). Degradacja może zostać naprawiona wraz wszelkimi innymi uszkodzeniami na co ważniejszych stacjach. Wobec tarcz, silników, ogniw zasilania oraz coolerów zaimplementowano zdarzenia "missfire" (usterki). Screenshot: David Goncalves Niektóre komponenty statku (coolery, power plants, tarcze, silniki) stwarzają obecnie możliwość wystąpienia usterki. Podstawowa szansa na jej zaistnienie przy komponencie w idealnym stanie jest bardzo niska. Ryzyko przerw w działaniu zwiększa się wraz ze wzrostem degradacji, uszkodzeń i temperatury komponentu. Usterki mogą być drobnymi efektami wizualnymi, okresami znacznie zmniejszonej funkcjonalności lub krytycznymi czasowymi przerwami w pracy. Nowy statek: Kruger Intergalactic P-72 Archimedes. Nowy pojazd: Anvil Ballista. Nowa broń dla statków: MaxOx Neutron Repeaters. Szybkostrzelne bronie krótko-średnio dystansowe występujące w rozmiarach od 1 do 3. Powodują uszkodzenia typu „neutronowego”, które zwiększają się wraz z zasięgiem. Repeatery neutronowe są do nabycia w sklepie Centermass w Area18. Dodano klapy dysz dla statków F7C i F7CM. Zgrupowano silniki sterujące (thrustery) w „grupę zarządzania zasilaniem”, które można teraz zmniejszać, by kontrolować przyspieszenie thrusterów. Screenshot: Rick Saeta Przepustnica sterująca thrusterami jest domyślnie powiązana z kółkiem myszy oraz prawym klawiszem ALT i jest dostępna w menu przypisań klawiszy. Aby umożliwić graczom śledzenie aktualnej mocy przepustnicy, wskaźnik paliwa wodorowego zastąpił wizualny miernik procentu mocy thrusterów, zaś stan paliwa przesunięto do statycznego odczytu procentowego na spodzie HUDa. Zaimplementowano siatkę ładunkową dla statku Valkyrie (posiada teraz cargo!). Dodano możliwość wykonywania połączeń do innych statków. Od teraz możesz rozpocząć rozmowę wideo z pilotem statku / pojazdu, który masz na celu. Zrobisz to siedząc w swoim kokpicie za pomocą skrótu klawiszowego (6), lub wybierając cel w MFD Comms / Targeting lub w aplikacji komunikacyjnej mobiGlas. Każdy statek posiada teraz własny kanał rozmów. Wchodząc na statek, dołączasz do jego kanału tekstowego oraz głosowego. Skorzystanie z tego kanału pozwala na użycie VoIP i czatowanie z pozostałymi graczami na pokładzie. Zostaniesz usunięty z kanału statku, jeśli opuścisz maszynę na jakiś czas lub zbytnio się od niej oddalisz. Tryb FPS Dodano konfigurowalne akcesoria dla broni ręcznych. Niektóre z broni FPS można teraz dostosowywać za pomocą akcesoriów. Aktualnie dostępne są: Red Dot (1x zoom), Holographic (3x), Telescopic (4x) oraz Telescopic (8x). Można je znaleźć w sklepach z bronią ręczną, które zawierają kompatybilne uzbrojenie. star-citizen-freelook-face-voice-ver-ip.mp4 Dodano możliwości swobodnego rozglądania się oraz aktywacji śledzenia ruchów głowy podczas trzymania broni. Swobodne rozlądanie się działa obecnie poprzez trzymanie klawisza (Z), a nie jako inteligentny przełącznik jak poprzednio. Nowa broń FPS: Behring S38 Pistol. Wspominany egzemplarz niezawodnej broni podręcznej Behring ma opływowy kształt i lekką ramę polimerową, która pomaga zminimalizować odrzut. Dzięki półautomatycznemu trybowi szybkostrzelnemu, łatwo zrozumieć dlaczego wszechstronny i niezawodny S38 stał się standardowym uzbrojeniem w całym Imperium, zarówno obywateli, jak i funkcjonariuszy organów ścigania. Można go kupić w Center Mass oraz w Port Olisar. Nowa broń FPS: Klaus i Werner Lumin V SMG. Solidny i niezawodny maszynowy pistolet laserowy znany ze swej trwałości, pewności i dokładności. Znajdziesz go w sklepach Center Mass i Conscientious Objects. Interfejs Wyświetlacz wizjera komunikacji wskazuje do którego kanału VOIP nadajesz, kto jeszcze prócz ciebie na nim jest oraz kto właśnie mówi. Gracze mogą teraz zaprosić cały kanał do swojej drużyny. Od teraz piloci domyślnie dołączają do globalnego kanału VOIP swych okolic. Aktualizacje Funkcjonalności Ogólne Ujednolicono przyciski śledzenia TrackIR i FOIP. Wprowadzono aktualizacje i liczne funkcje usprawnienia śledzenia ruchów głowy, zaimplementowano odwzorowanie jej pochylenia. Wszechświat Pełna aktualizacja zewnętrznych elementów i kształtów Rest Stops, w tym odmiany tematyczne. Planetę Delamar przeniesiono daleko od gazowego giganta Crusader i umieszczono we własnym kontenerze obiektów. Uaktualniono ceny towarów tak, aby odzwierciedlić implementację czarnych rynków i skradzionego ładunku. Zaktualizowano kilka lokalizacji dla zastosowania użycia oświetlenia odsprzężonego, aby poprawić wrażenia estetyczne. Zmniejszono głośność muzyki w walce i dodano opcję wyciszenia tego zdarzenia muzycznego. Piloci AI otrzymali zdolność wykonywania ruchów bocznych podczas manewrów. W sklepie Tammany and Sons w Lorville pojawiły się Oxypen oraz MediPen. Zaktualizowano system tranzytowy w celu usprawnienia transportu i użytkowania. Pociągi poruszają się obecnie w pętlach zawierających wiele wagonów na każdej linii, co powinno skrócić czas oczekiwania. Z kolei windy przenoszą na dowolny pad / hangar i nie są już dedykowane dla jednego hangaru / padu. Wybór dostępnych miejsc docelowych dostępny jest za pośrednictwem interakcji na wewnętrznym panelu przycisków windy. Screenshot: Sarrivin Pilotów sztucznej inteligencji przeszkolono także do "średniego" poziomu umiejętności celem urozmaicenia doświadczeń. Zaktualizowano i rozszerzono listę przedmiotów umożliwiających noszenie ich przez pilota. Surowce umożliwiające wydobycie występują obecnie w skupiskach. Surowce pojawiają się teraz w średnich i dużych zgromadzeniach, a nie w pojedynczych skałach, a ich lokalizacje zostały zaktualizowane, aby to odzwierciedlać. Aktualizacja oświetlenia obszarów zewnętrznych dla obiektów podziemnych. Różne poprawki wizualne wokół Lorville. Zwiększono ceny w kiosku rafineryjnym, aby zaoferować nieco wyższą opłacalność wydobycia minerałów. Misje Ponownie włączono misje ECN. Szereg ulepszeń misji opartych na walce FPS. Tymczasowo usunięto misje w stylu eskorty i dystrakcji. Aktualnie na serwerze pojawia się tyle misji bounty PVP, ilu znajduje się na nim pilotów-przestępców. Interfejs Screenshot: wmk Ulepszenia wideo i oświetlenia dla połączeń komunikacyjnych. W mobiGlas można obecnie edytować nazwy kanałów oraz ich kolor. Pilot może od teraz decydować, który kanał czatu jest kierowany do jego wizjera. Tryb FPS Poprawiono wygląd mechaniki skoku postaci. Zaktualizowano właściwości ragdoll, aby poprawić wygląd i zachowanie we wszystkich sytuacjach. Usprawnienia wygładzające manewrowanie w pierwszej osobie oraz zwroty podczas kucania. Dodano ekran wyświetlacza do multi-narzędzia GRIN. Dodano ekran wyświetlacza dla pistoletu KLWE Arclight. Statki i Pojazdy Screenshot: Space Gamer Pełna przebudowa Aegis Vanguard Warden. Usprawnienia Merlin P-52. Zmodernizowano HUD w statku Gladius. Zmniejszono wytrzymałość kadłuba Arrow. Zwiększono wytrzymałość kadłuba Reliant. Znacznie zwiększono wytrzymałość kadłuba Khartu-Al. Usunięto możliwość zmian malowania w edytorze pojazdów VMA i Arena Commander, by zapobiec niezamierzonym sytuacjom. Możliwości zmian malowania Aurory i Graycata zostaną dodane w późniejszym terminie. Zaktualizowano napędy kwantowe JUST celem zwiększenia ich trwałości i dalszego odróżnienia ich od innych klas. Kolejne aktualizacje dźwięków broni statków. Zmodyfikowano wartości oraz sposób działania tarcz. Tarcze zostały przebudowane aby zaoferować większe różnice między producentami i klasyfikacjami, a także doświadczeniami użytkowania. To wszystko pomaga także lepiej odzwierciedlić ich ceny. Wartości tarcze rozmiaru 1 skorygowano, a ich regeneracja została zmieniona. W przypadku rozmiaru 1 tarcze przestają się regenerować po trafieniu, a po upływie określonego czasu bez dalszych uszkodzeń, zaczną ponownie się regenerować. Funkcjonalnym celem jest tutaj ograniczenie regeneracji tarcz podczas walki i sprawienie, aby tarcza działała tak, by powstrzymać wroga przed znacznymi obrażeniami tuż po rozpoczęciu walki. Jest od tej zasady jeden wyjątek, tarcze ASAS (producent) stale się regenerują, ale mają zmniejszoną pulę wytrzymałości. Tarcze rozmiaru 2 działają podobnie jak wcześniej, jednak obecnie występują wśród nich większe różnice z uwagi na różnych producentów. W rozmiarze 2 nie występuje opóźnienie wynikające z trafień, jest za to wolniejsza regeneracja i wysoka wytrzymałość. Tarcze o rozmiarze 3 oferują bardzo duże pule wytrzymałości i tempo regeneracji, a ich celem jest wymuszenie na pilotach współpracy z innymi statkami dla przezwyciężenia potęgi tych tarcz. Przebudowano tarcze statków w taki sposób, by ustawienie mocy wpływało tylko na ich regenerację. Stonowano shader efektów VFX tarcz. Zmieniono opóźnienie regeneracji tarcz przenosząc je na generator z obszarów kierunkowych. Przetaktowywanie tarcz nie wpływa już na ich przypisywanie ani wytrzymałość. Screenshot: Sarrivin Zaktualizowano VFX głównego silnika Prospectora. Zaktualizowane typ AI pilotów Hammerheada do zachowania typu „gunship”. Zaktualizowano dźwięk statkowej broni. Zwiększono obrażenia zadawane przez pociski. Zaktualizowano chłodzenie silników kierunkowych w Dragonfly i Nox, aby uczynić te pojazdy bardziej użytecznymi. W oczekiwaniu na pracę animatorów, jako tymczasowe rozwiązanie usunięto kolizję z rusztowań wieżyczki Freelancera, aby umożliwić umieszczanie w nim większych obiektów. Zaktualizowano szybkostrzelność we wszystkich broniach typu repeater. Do sytuacji w których pilot w trakcie lotu odczuwa silne przeciążenia dodano efekty audio. Screenshot: Castel Flamel Lindner Naprawione Poważne Usterki Systemy obrony przed pociskami powinny już działać poprawnie. Naprawiono brakujące VFX uszkodzeń thrusterów w serii 300. Elementy sterowania lotem w Nox powinny być teraz animowane podczas ruchów bocznych. Dźwięki IFCS dla trybu coupled / cruise powinny teraz działać na wszystkich statkach. Dostosowane 325a nie powinny już otrzymywać niewłaściwych ładowni. Ruch boczny powinien być teraz właściwie animowany dla statku Cutlass przy sterowaniu HOTAS. HUD powinien się już poprawnie aktualizować przy zmianie trybu ognia w statku Skalpel KSAR. Screenshot: Sarrivin Gracze nie powinni już dłużej zakleszczać się w dachach budynków ArcCorp podczas czołgania się. Piloci powinni teraz mieć możliwość przechylenia się lub osłonięcia podczas kucania. Piloci nie powinni już być w stanie wymusić utraty przytomności skacząc. Dołączanie do Arena Commander jako widz nie powinno już powodować nieskończonego ekranu ładowania. Ekran MFD Comms (komunikacja) powinien już być poprawnie aktualizowany. Dodano interakcję do wnętrza ładowni serii 300, aby uniknąć uwięźnięcia w niej graczy. Radar Eclipse nie powinien już być odwrócony. Naprawiono problem z poruszaniem głową i płynnym śledzeniem podczas szybkich zwrotów pieszo. Naprawiono wizualne rozmycie na obracających się asteroidach. Podczas lotu na Delamar HUD wysokościomierza powinien się już pojawiać poprawnie. Napędy kwantowe JUST powinny teraz wyraźnie odróżniać się na tle innych typów. Screenshot: Sarrivin Seria Reliant powinna być teraz w stanie przechowywać ładunki ręczne. Muzyka bojowa nie powinna już osiągać wyższych głośności niż inne. Naprawiono brakujące radary na niestandardowych statkach. Broń statków typu fixed (statyczna) nie powinna już kierować się na cel tak jakby była to broń przegubowa w trybie wspomagania. Znaczniki HUD wieżyczki nie powinny się już pojawiać, jeśli gracz nie jest w ich kierunku zwrócony. Zwiększono wytrzymałość zniszczalnych wieżyczek, by nie można ich było już niszczyć bronią ręczną. Screenshot: Castel Flamel Lindner Dźwięk ruchu wieżyczek powinien już odtwarzać się poprawnie. Zaktualizowano skoki klinowe, aby uniknąć uderzeń w ciała planetarne. Naprawiono problem wizualny ze skórką camo dla Valkyrie. Bronie przegubowe (gimbal weapons) w trybie wspomagania nie powinny już wędrować, gdy nie mają namierzonego celu, a statek jest w ruchu. Undersuit nie powinien już wyświetlać VFX jego thrusterów, gdy nie jest w EVA. Używanie automatycznego lądowania w Rest Stopach nie powinno już powodować odsuwania się statku. Screenshot: Castel Flamel Lindner Silniki i jałowe jarzenie powinny się teraz poprawnie wyłączać, gdy statek jest wyłączany. Naprawiono błąd, przez który efekt VFX skanowania pojawiał się wszystkim w okolicy. Twarz Ruto powinna być już widoczna. Postacie kobiece powinny od teraz prawidłowo siadać w fotelu drugiego pilota w Super Hornet. Tworzenie drużyny i „dołącz do znajomych” powinny już działać w menu głównym. Screenshot: Space Gamer Celownicze PIP nie powinny już dłużej pokazywać się i blokować na ekranie po zniszczeniu ich broni. Naprawiono błąd, przez który niektóre ekrany MFD były puste w widoku drugiego pilota lub fotela pomocniczego. Gracze nie powinni już podczas wczytywania wpadać pod powierzchnie planet, jeśli wcześniej wylogowali się w łóżku. Niebawem kolejne publikacje dotyczące Star Citizen. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin
  14. Powinno się udać, choć pewnie zależnie od cierpliwości / bugów. 🙂 Tak, ale niestety dopiero w Alpha 3.6, które obecnie jest jeszcze dla Wave 1 na PTU 🙂. Dzięki! Niebawem kolejna aktualizacja, będzie znacznie lepiej - co i jak, poinformujemy na fanpage i w grupie.
  15. Cenniki i lokalizacje sklepów oferujacych statki W Star Citizen można obecnie kupować statki korzystając z zarobionych w grze kredytów aUEC. Jest to najlepsza droga dla pilotów, którym niestraszne wykonywanie misji, handel (w tym szmuglowanie), górnictwo, piractwo oraz... kwartalne wipe'y progresu właściwe grze w wersji Alpha. Pamiętajmy jednak że kupowanie pledgy za prawdziwe pieniądze to jedna z ważniejszych form wsparcia umożliwiająca realizację tego projektu. Poniżej znajdziecie ceny aktualnie dostępnych statków zaprezentowane w listach odpowiednich dla poszczególnych regionów. Zakupów dokonać można za pośrednictwem kiosków zawierających oferty danych stoczni lub bezpośrednio oglądając konkretny statek na wystawach. Generalnie najszerszy wybór oferują zestawienia w kioskach. Cenniki będą rozbudowywane i aktualizowane, pojawi się więcej danych. Wykonaj skok Quantum Travel do: Kioski: Delamar: Levsky | Hurston: Lorville | ArcCorp: Area 18 Niedostepne: Statki | Warianty System: Stanton (Crusader) Wersja Star Citizen: Alpha 3.6 PTU Ostatnia aktualizacja: 02.07.2019 (Star Citizen 2949) Delamar Levsky: Hornet F7C - 1,496,000 Argo MPUV Cargo - 126, 300 Argo MPUV Transport - 165,000 Drake Buccaneer - 1,128,700 Drake Caterpillar - 8,488,550 Cutlass Black - 1,552,000 Dragonfly - 74,800 Herald - 1,445,000 Buggy - 5000 Prospector- 1,620,750 Aurora CL - 496,700 Aurora LN - 367,200 Aurora LX - 220,900 Cyclone - 26,500 Blade - 2,373,000 QT do listy lokacji Hurston Lorville: Avenger Stalker - 1,450,250 Avenger Titan - 1,554,200 Avenger Titan Renegade - 1,513,800 Avenger Warlock - 1,330,800 Eclipse - 1,569,800 Gladius - 1,128,150 Hammerhead - 21,429,600 Reclaimer - 52,087,000 Retaliator - 3,977,300 Sabre - 1,364,300 Sabre Comet - 1,322,900 Warden - 2,449,250 Hoplite - 2,523,000 Alpha - 246,900 Beta - 391,900 Freelancer - 2,406,500 Freelancer Dur - 2,806.500 Freelancer MIS - 3,206,500 Freelancer MAX - 2,956,500 Prospector - 1,620,750 MISC rAzor - 821,900 Razor EX - 811,000 Razor LX - 833,300 Kore - 572,150 Starfarer - 12,153,250 Gemini - 12,242,750 85x - 616,000 m50 - 700,900 Andromeda - 4,495,200 Aquila - 7,955,450 Phoenix -6,140,800 Rover Ursa - 66300 Cyclone AA - 26,500 QT do listy lokacji ArcCorp Area 18: Arrow - 1,050,150 Gladiator - 1,414,400 Hawk - 1,103,750 Hornet - 1.496.000 Super Hornet - 1,405,600 Tracker - 1,403,800 Ghost - 1,412,900 Hurricane - 1,218,300 Terrapin - 1,740,600 Valkyrie - 2,921,650 Delta - 656,250 Gamma - 584,700 Merlin - 265,300 300i - 1,205,600 315p - 1,185,000 325a - 1,192,150 350r - 1,182,000 600i - 17,500,300 85x - 616,000 m50 - 700,900 Nox - 148,400 Nox Kue - 103,300 Aopoa Khartu-al - 1,055,800 QT do listy lokacji Statki, których obecnie nie można kupić w grze Rozpiska statków, które na dzień dziejszy są niedostępne w kioskach systemu. Scythe Glaive Sabre Raven Mustang Omega Reliant Tana Reliant Mako Reliant Sen QT do listy lokacji Warianty aktualnie niedostępne w grze Poniższa lista zawiera modele, wersje lub serie statków, które są aktualnie wyłączone ze sprzedaży w świecie gry. Gladius valiant Pirate Edition Caterpillar QT do listy lokacji Pragniesz zawsze aktualnego cennika? Możesz pomóc! Powyższe dane pochodzą z PTU Star Citizen Alpha 3.6. Będziemy je aktualizowali na bieżąco, jednak z uwagi na częste zmiany oraz ilość materiału jaką śledzimy, może wystąpić brak synchronizacji. Dlatego zachęcamy do zgłaszania poprawek w komentarzach pod tym wątkiem. Twoją pomoc doceni cała polska społeczność Star Citizen. Źródła: LINK oraz Hubowy Wywiad.
×