Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Sarr

Administrators

Sarr last won the day on July 1 2023

Sarr had the most liked content!

Community Reputation

117 Supervisor

1 Follower

About Sarr

Star Citizen Data

  • Handle (Nick)
    Sarrivin
  • Referral Code
    STAR-2V7Y-FG72

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Social Info

  1. Sarr

    Powitania! : )

    Mega, witamy 😎. Hej @Lszek333! Bardzo się cieszę że tak wielu z Was zna te dawne klasyki. Ja również jestem dawnym Amigowcem, wychowałem się na serii Elite, ale też Star Wars. Akurat z Wing Commanderami dość przypadkowo nie miałem za wiele do czynienia, ale kiedy zdałem sobie sprawę że Elite: Dangerous nie posiada niektórych możliwości Frontier: First Encounters, a szukałem czegoś więcej niż również X: Beyond the Frontier, Star Citizen okazał się tym projektem, który mógł mi dać jakąś nową pasję. Coś, czym znów można by się jarać jak kiedyś, gdy te wszystkie gry były takie ciekawe, przekraczające granice tego co wydawało się na ówczesne czasy możliwe. Szkoda że David Braben zrezygnował ze ścieżki rozwoju, ale cieszę się, że podjął ją Chris Roberts. To był i jest pomysł szalony, ale jak widać coraz wyraźniej, staje się całkowicie realny. No ale tak samo cieszę się że dołączają ludzie zupełnie nowi w tych klimatach 🤠. Zapraszam Was wszystkich w imieniu naszej społeczności również na Discord, gdzie czeka na Pyro, Server Meshing i Squadron 42 już blisko 1200 osób: Polski Neutralny Discord Star Citizen Gadamy o grach (nie tylko o Star Citizen), czasem wspominamy i myślimy o przyszłości nieustannie. Zawsze na poziomie, bo takie mamy zasady i zwyczaje. Promujemy też poradniki i dokonania kolegów pilotów, więc zachęcamy do pisania na forum, wrzucania screenshotów (Pojazdy i Kosmiczna turystyka) do wątków na to przeznaczonych - można umieścić swój referral code w sygnaturce posta i dodać go do naszego rotatora na Discord przez post w tym wątku:
  2. Witaj @KACPERATOR! Czy problem już naprawiony? Wiemy że od jakiegoś czasu Przelewy24 jako pośrednik dla wpłat (spośród kilku opcji) miewa jakieś problemy tego rodzaju. Przykro że tak się stało. Przede wszystkim jednak: nie martw się, nie stracisz żadnej kaski. Napisz do Supportu jeśli kwota nie wróci automatycznie na konto (raczej tak się stanie lub już się stało), otrzymasz zwrot na 100%. Do wszelkich wpłat polecamy póki co używać tam bezpośrednio Karty Debetowej / Kredytowej lub Paypal. To wina polskiego, w tym kontekście niestety popularnego pośrednika wpłat. W razie czego wpadaj do nas na Discord pogadać: https://discord.gg/starcitizenpolska (1100 osób w tej chwili)
  3. Sarr

    Powitania! : )

    Hej @maciejz_ 🙂. Fajnie że do nas dołączyłeś. Początki w Star Citizen bywają często trudne i kończą się właśnie w ten sposób 😅. Więc to normalne. Jak najbardziej chętnie z Tobą pogramy, doradzimy czy pomożemy. Wpadaj śmiało na nasz Discord (już ponad 1050 osób), gdzie zwykle wieczorami tworzą się większe i mniejsze grupy. Dobrze też zajrzeć na kanał #szukam-graczy, który służy do zbierania drużyny. Spokojnie nauczysz się przetrwania i zarobku w świecie SC. Powodzenia w dalszej grze!
  4. Sarr


    Event: Wyścig po pluszaka!

    Kolejne świetne wydarzenie @warchlusa, @Rawnocka i ekipy 🙂.
  5. Crusader Mercury Star Runner (MSR), Nightrunner
  6. Dwa światy: Crusader Mercury Star Runner zwiedza księżyc Aberdeen. Dwa światy: Crusader Mercury Star Runner na księżycu Wala.
  7. Sarr


    Raid Piracki

    until

    i git @SavagePilot 彼得, pisz w razie czego do niego 🙂. @warchlus, jaki masz nick w SC by ludzie mogli Cię znaleźć i dodać do friendsów? Z tym łatwiej się znajdziecie i założycie party.
  8. Sarr

    Problemy z instalacją

    Wpadaj do nas na Hubowy Discord, chętnie pomożemy: https://discord.gg/TH3cQkj INFO: Problem rozwiązany, wystarczyło zainstalować na dysku wewnętrznym.
  9. Sarr

    Problemy z instalacją

    Witamy @Macierzysty5! 🙂 Jeśli problem nadal występuje, spróbuj skasować wszystkie pliki z folderu Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE i odpal ponownie. Jeżeli nadal nie przechodzi, odinstaluj RSI Launchera, wykasuj pliki jak wyżej, a potem wpisz w Menu Start %appdata%, zatwierdź przez enter. W otwartym oknie wykasuj folder(y) zawierający(zawierające) w nazwie "rsilauncher". Pobierz RSI Launcher raz jeszcze z https://robertsspaceindustries.com/download. Zainstaluj, sprawdź czy już ok. W razie dalszych problemów pisz. ps. docierają mnie słuchy, że wczoraj wywaliło serwery - możliwe akurat trafiłeś na ten moment i już ok.
  10. Lato ze Star Citizen i rozwój Huba ➣ Aktualna wersja gry: 3.19.1 LIVE.8526421 Wakacje już pełni, słonko nam pięknie dogrzewa, a my posuwamy się do przodu w pracy nad nowymi możliwościami naszego Discordowego bota (idzie bardzo ciekawa aktualizacja), jak i next-genowym portalem, który dołączy do niniejszego forum. Te zaś zostanie następnie zaktualizowane do najnowszej wersji. Chcemy by nasza Społeczność posiadała ciekawe i nowoczesne możliwości, więc zamiast tłoczyć treść w samo forum (z całym szacunkiem dla tego software'u), postanowiliśmy skoncentrować się na pracy perspektywicznej. To, oraz znacznie obniżona w okresie 3.18 - 3.19 stabilność serwerów SC, spowodowały przerwę w publikacji naszych newsów. Uważamy jednak, że efekty, które przed nami, będą warte włożonego wysiłku i czasu oczekiwania. SCREENSHOTY POLSKICH GRACZY STAR CITIZEN! - KLIKNIJ Ale nie o tym dzisiaj. Dotarły do nas bowiem warte wzmianki, mimo że trochę losowe informacje, którymi chcemy się z Wami podzielić. Informacje z Bar Citizen Hong Kong 2023 Bar Citizen to seria imprez organizowanych przez fanów projektu, odbywających się na całym świecie cyklicznie już od kilku lat. Można na nich spotkać innych graczy, pograć w Star Citizen, a w większych wydarzeniach pojawiają się nawet przedstawiciele CIG. Spotkanie w Hong-Kongu odbyło się 25 czerwca 2023 i to właśnie na nim udało się uzyskać od developerów odpowiedzi na nurtujące wielu z nas pytania. Cloud Imperium Games reprezentowali między innymi: Od lewej: Todd Pappy (Star Citizen Live Director), Tyler Witkin (Director of Community), John Crewe (Vehicle Director), Ian Leyland (Art Director), Erin Roberts (Chief Dev, Officer), Elliot Chin (SVP, Marketer). Przejdźmy zatem do konkretów - oto czego udało się dowiedzieć: CIG jest "podekscytowane" obserwowaniem jak będzie sprawować się Starfield i nie widzi żadnego problemu dla Star Citizen ze strony tej gry. Developerzy zdają sobie sprawę z większości błędów związanych z powielaniem itemów i starają się je naprawić. Wipe w 3.20 prawdopodobnie nastąpi tylko jeżeli uda się naprawić powielanie obiektów. Odnośnie zniknięcia z Pledge Store Squadron 42 - nie ma to nic wspólnego z planami wydania ani żadnym specjalnym milestone'm produkcji. Wydanie Hull-C dostarczy informacji na temat wydajności serwerów obsługujących wielkie statki, ale istnieje niewielka szansa, że jakiekolwiek ogromne statki wyjdą w tym roku po 3.20. Jednak na słowa skierowane do CIG: „…chciałbym by coś tak dużego, jak Pioneer pojawiło się w tym roku…” odpowiedź brzmiała: „W takim razie powinieneś przyjść na tegoroczny CitizenCon, myślę, że będziesz zadowolony." Załoga AI/AI Blades dla prostych zadań najpewniej nie pojawią się w grze, dopóki nie będzie większej stabilności. Mechanika rozdrabniania większych części na mniejsze w Salvagingu jest w fazie konceptowej. Systemy sztucznej inteligencji, takie jak ChatGPT, nie będą używane w SC z powodów prawnych. Budowa baz miałaby przypominać system prefabrykowanych budynków z Fallouta 4 i jest bardzo ważna dla CIG, ale prawdopodobnie nie pojawi się w grze do czasu publikacji systemu planetarnego Nyx. Różne systemy będą miały swoje tła klimatyczne które odzwierciedlą zarówno ich środowiska, jak i czas ich utworzenia. System planetarny Pyro wciąż czeka na Server Meshing. Drobniejsze misje poboczne zostaną dodane, gdy uzyskamy lepszą stabilność i otrzymamy Server Meshing. Misje UGF mogą ostatecznie składać się z wielu części, ale nie ma jeszcze ram czasowych dla ich wdrożenia. Estetyka sztuki i architektury miast w Star Citizen inspirowana jest ich historią w grze i naszą współczesną sztuką na Ziemi. CIG planuje uporać się z Server Meshingiem przed wprowadzeniem nowych systemów planetarnych, przy czym priorytetami są systemy Pyro i Nyx. Posiadane działki ("Land Beacons") można będzie sprzedawać w grze, ale gracze nie będą w stanie przejmować terenów samodzielnie ani oficjalnie sprzedawać ich innym graczom. Stacje w grze nie będą de facto należeć do graczy, ale gracze zyskają możliwość by je kontrolować. Mieszkania i własności graczy są potwierdzone, ale prawdopodobnie będą instancyjne. W ten sposób dowolna ilość graczy mogłaby posiadać „Mieszkanie 23 B” w wieży apartamentowca. Gracze będą również mogli wynajmować wiele mieszkań w galaktyce jednocześnie. Treści z Theatres of War nie pojawiają się w Arena Commander, a ToW, nad którym pracuje niewielki zespół, jest w tej chwili odłożone na półkę. CIG nadal rozważa przebudowę statku Origin 600i, ale nie jest to obecnie priorytet. Developerzy nie mają jeszcze prognozy wpływu Hull-C na ekonomię. CIG zdaje sobie sprawę z bałaganu związanego ze zaktualizowaną ceną Cutlassa i obiecuje uprzedzać o przyszłych podwyżkach na Spectrum. Przypomnienie: Cutlass Black podrożał z 100 USD na 110 USD. Ślizganie się w trybie FPS i dodatkowe animacje są w planach, bez ram czasowych. Misje transportu pasażerskiego pojawią się po dodaniu misji transportu towarowego. Quanta nie jest rozumiana jako autonomiczny model wirtualnej ekonomii, koncentruje się bardziej na NPC i dostosowywaniu cen w grze. Trwałe hangary w Star Citizen pojawią się, gdy do gry wejdzie kolejna iteracja systemów cargo. AI Blades nie są obecnie opracowywane, jednak rozkazy dla załogi NPC w postaci "poleceń dla skrzydłowych" owszem, choć nie mamy informacji, kiedy będą implementowane. Gdyby dotarły jakieś jeszcze informacje, zaktualizujemy powyższego newsa, lub opublikujemy kolejny. Źródło: LINK i LINK QUANTUM TRAVEL - WRÓĆ DO WSTĘPU A przy okazji... Screenshoty polskich graczy Star Citizen! Wszystkich z Was, których interesują statki kosmiczne i futurystyczne pojazdy, zapraszamy do wątku @Zane'a, w którym nasi gracze prezentują swoje wspaniałe maszyny: Każdy kto ma dylemat na który statek się zdecydować powinien zacząć od powyższego wątku - dla inspiracji. Następnie dobrze zapytać na forum lub wpaść na Discord. Grafiki o charakterze eksploracyjnym, zwłaszcza w trybie FPS, znajdziecie zaś w Katalogu Turystycznym autorstwa @Tomsky. Zapraszamy do publikowania Waszych screenshotów*! Nie musicie być mistrzami fotografii, ta gra wygląda fenomenalnie gdziekolwiek się udacie. Najciekawsze prace opublikujemy, podpisane nickami Autorów, w nadchodzącym Portalu i w naszych social mediach. Włączając Instagram. Do zobaczenia . *najlepiej, aby były one w formacie .jpg (grafiki w .png są ciężkie do wczytania na fonach, a obecna wersja forum miewa z nimi problemy). QUANTUM TRAVEL - WRÓĆ NA SZCZYT Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin
  11. Bez związku z powyższymi postami 😋. Some Freelancer love. Lubicie dreszczowce? Gdy jako spokojny kupiec musisz załatwić sprawy z niewypłacalnym klientem Co ciekawe, wrak Horneta F7C-M znalazł się na księżycu Daymar przed Alpha 3.18. Nim jeszcze Star Citizen zaczął takie ficzery obsługiwać. ~Musashi Industrial and Starlight Concern (MISC) Freelancer
  12. "Sky WAS the limit. Before" Trudny strzał pod górkę 🙂 - Mercury Star Runner (MSR) firmy Crusader
  13. W podziemiach Levski, planetoida Delamar. System Nyx. F7C-S Hornet Ghost 🙂 System Stanton. In the black Stanton, orbita Hurston. Everus Harbor I raz jeszcze system Nyx. Delamar, miasto Levski
  14. Witamy @VRaptorV ! 🙂 Wysyłaj grafiki w formacie jpg, coś nie wszystkie png działają ostatnio, naprawimy to przy aktualizacji forum.
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|