Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Online Users


19 users online

  1. Guest

    Guest

    Just now

  2. Guest

    Guest

    2 minutes ago

  3. Guest

    Guest

    4 minutes ago

  4. Guest

    Guest

    5 minutes ago

  5. Guest

    Guest

    Viewing Forums Index

    7 minutes ago

  6. Guest

    Guest

    Viewing Forums Index

    13 minutes ago

  7. Guest

    Guest

    16 minutes ago

  8. Guest

    Guest

    18 minutes ago

  9. Guest

    Guest

    Viewing Forums Index

    18 minutes ago

  10. Guest

    Guest

    18 minutes ago

  11. Guest

    Guest

    18 minutes ago

  12. Guest

    Guest

    21 minutes ago

  13. Guest

    Guest

    23 minutes ago

  14. Guest

    Guest

    25 minutes ago

  15. Guest

    Guest

    Viewing Forums Index

    25 minutes ago

  16. Guest

    Guest

    26 minutes ago

  17. Guest

    Guest

    27 minutes ago

  18. Guest

    Guest

    27 minutes ago

  19. Guest

Information

  • Our picks

    • List od Przewodniczącego, Marzec 2024 (Chris Roberts)
      „To, co czynimy teraz, odbija się echem w wieczności”
      – Marek Aureliusz

      Rok 2023 był przełomowym rozdziałem dla Cloud Imperium i obu naszych gier.

      star-citizen-list-od-chrisa-robertsa-top.jpg

      Wraz z Alfą 3.18, która była naszą pierwszą publikacją w 2023 roku, nasz zespół dostarczył Persistent Entity Streaming (PES) – podstawową technologię niezbędną dla realizacji Server Meshingu (SM). Jak wspominaliśmy w poprzednim liście, PES to najcięższy fragment prac związanych z SM, wymagający największego nakładu sił inżynieryjnych. Dlatego pokonanie wyzwań związanych z tą aktualizacją w zeszłym roku było dla nas kluczowe. Premiera Alfy 3.18 okazała się dużo bardziej wymagająca, niż się spodziewaliśmy, odkryliśmy wtedy też problemy z naszą bazą danych, widoczne dopiero przy obciążeniu, jakie obserwujemy wyłącznie w grze LIVE – inne niż na testowym serwerze PTU (Persistent Test Universe). Poza tym ujawniła się nam spora liczba mniejszych problemów wynikających z faktu, że uniwersum jest prawdziwie trwałe: o ile znalezienie wraku pozostałego z bitwy innych graczy sprzed tygodnia jest niesamowite, o tyle lądowanie w hangarze, gdzie rozbiły się trzy statki, blokując lądowisko, już takie fajne nie jest. Powoli, ale skutecznie radziliśmy sobie z tymi problemami (i innymi), ale był to trudny okres zarówno dla zespołu, jak i dla społeczności. Wyzwania te nie tylko przetestowały nasze umiejętności i determinację, ale także pokazały, że jesteśmy wytrwali, bo sobie z nimi poradziliśmy.

      Oprócz PES, 2023 przyniósł długo oczekiwaną implementację Złomiarstwa (Salvage), na którą składają się rozbiórka kadłubów, struktury statków, podzespołów oraz naprawa, jak również powiązane z nową profesją misje. Handlowcy skorzystali tymczasem z generalnego remontu ("overhaul" - no pun intended!) i ulepszeń systemu cargo, a gracze wszelkich rodzajów doczekali się nowych misji, zarówno PVE, jak i PVP.
        • Thanks
        • Like
      • 1 reply
    • Star Citizen - Spolszczenia
      Postanowiliśmy zebrać przesłane nam spolszczenia Star Citizen w tym wątku. Znajdziecie tu lokalizacje Star Citizen wykonane przez polską społeczność gry wraz z bezpośrednimi linkami do ich pobrania.
        • Thanks
        • Like
      • 0 replies
    • Daymar Rally 2024 już w tę sobotę (20.01.2024)!
      Jak mówią sami organizatorzy, Daymar Rally to najbrudniejszy wyścig w Star Citizen
      Co roku w Daymar Rally startują szaleńcy, którym nie straszne wysokie temperatury, ekstremalne warunki pogodowe, ani nieprzewidywalne zagrożenia na drodze.
      Nie wyłączając pozostałych uczestników!

      Drużyny z całego świata dobierają po 2 kierowców, 2 pomocników i 1 pojazd, którym będą musiały dotrzeć do mety. Trasa powiedzie kierowców przez kaniony, wydmy i bezdroża pustynnej planety, krążącej na orbicie gazowego giganta Crusader.
      Gdyby po drodze wyzionął ducha którykolwiek z załogantów, zostanie on wyeliminowany do końca wyścigu.
      Śmiałkom w zmaganiach towarzyszyć będzie jeden starannie dobrany statek powietrzny wsparcia, na którego pokładzie znajdą się pojazdy zamienne, napoje, prowiant, a także paliwo i uzbrojenie. Ile uda się ekipom technicznym (2. pomocnikom) drużyn upakować zapasów przy starcie wydarzenia, tyle będzie musiało wystarczyć kierowcom do końca Damyar Rally.

      PUNKTY KONTROLNE Daymar Rallly i META

      Uczestnicy Daymar Rally mają za zadanie osiągnąć 4 PUNKTY KONTROLNE (Checkpointy), a potem dotrzeć na METĘ. Aby dany punkt został zaliczony, co najmniej jeden z kierowców musi wykonać w nim umówioną wcześniej procedurę, którą opisujemy poniżej.
      W promieniu 500m od każdego z Punktów Kontrolnych obowiązuje Strefa Zawieszenia Broni (Armistice Zone) egzekwowana przez graczy. Jeśli którykolwiek z załogantów zostanie w nich przyłapany z bronią lub korzystając działek pojazdów, zostanie wyeliminowany z wyścigu.
        • Thanks
        • Like
      • 0 replies
    • Thrustmaster TWCS Hotas
      Z uwagi na coraz częstsze zanurzanie się w Star Citizen zmodziłem ostatnio coś takiego, przepustnicę Thrustmaster TWCS (w oparciu o dwa inne projekty) przerobiłem i dorobiłem co nieco.
      https://www.printables.com/.../721716-thrustmaster-twcs...
      Przepustnica ma dodatkowo mod 50%, dzięki magnesowi przepustnica zatrzymuje się w połowie. i od 0 do 50% mamy jeden kierunek, i od 50 do 100 drugi. (Biegunowość lotu jest spięta pod guzik manetki).

      Wrzucam również mój wzornik HOTAS + Joy, ono jest nieustannie optymalizowane.

      Uwagi zawsze mile widziane.
        • Thanks
        • Like
      • 0 replies
    • Event, Spotkanie
      Carrack Invasion
      Gramy dwoma zespołami, które walczą o przejęcie Carrack'a i o zrobienie samo destrukcji na jednym z nich.
      Do wyboru mamy 1 pojazd latający oraz jeden pojazd naziemny, które mieszczą się na  statek. Gramy zespołami Red and Black zasady są jasne i do ustalenia przez  Dowódców.
      Leader to Sweete i NoobDMG.

      Link do tekstu:

      https://discord.gg/starcitizenpolska?event=1171622228031451247
        • Thanks
        • Like
      • 0 replies
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Member Statistics

    892
    Total Members
    2020
    Most Online
    Starcitizen33332
    Newest Member
    Starcitizen33332
    Joined
  • Donation Stats

    0.00 USD
    Total Donations
    8.13 USD
    Total Goals

    0.00 USD of 8.13 USD goal reached.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Witamy wśród nas!

    • Starcitizen33332

      Starcitizen33332 0

      Star Citizen
      Joined:
      Last active:
    • swinkawkokardceecpu

      swinkawkokardceecpu 0

      Star Citizen
      Joined:
      Last active:
    • ProBlem

      ProBlem 0

      Star Citizen
      Joined:
      Last active:
    • prezi

      prezi 0

      Star Citizen
      Joined:
      Last active:
    • ladziaklpl

      ladziaklpl 0

      Star Citizen
      Joined:
      Last active:
  • Donation Goals

    Server Upkeep

    Support for the upkeep of our server. The cost is $8.13 per month.
    Screenshot 2019-01-17 23.18.51.jpg



    0.00 USD of 8.13 USD goal reached.
    Donate Now
    Promotion of the Hub

    Voluntary support that will be entirely devoted to advertising of the neutral Polish Hub of Star Citizen.


    Donate Now
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|