Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Użytkownicy online


20 użytkowników jest teraz online

  1. Gość
  2. Gość

    Gość

    Teraz

  3. Gość

    Gość

    Teraz

  4. Gość

    Gość

    Teraz

  5. Gość

    Gość

    Przegląda kalendarz: Wydarzenia

    1 minutę temu

  6. Gość

    Gość

    1 minutę temu

  7. Gość

    Gość

    1 minutę temu

  8. Gość

    Gość

    1 minutę temu

  9. Gość

    Gość

    2 minuty temu

  10. Gość

    Gość

    2 minuty temu

  11. Gość

    Gość

    2 minuty temu

  12. Gość

    Gość

    3 minuty temu

  13. Gość

    Gość

    Przegląda kalendarz: Wydarzenia

    6 minut temu

  14. Gość
  15. Gość

    Gość

    Przegląda stronę główną forum

    10 minut temu

  16. Gość

    Gość

    Przegląda kalendarz: Wydarzenia

    11 minut temu

  17. Gość

    Gość

    Przegląda forum: Forum

    15 minut temu

  18. Gość

    Gość

    Przegląda kalendarz: Wydarzenia

    16 minut temu

  19. Gość

    Gość

    Przegląda kalendarz: Wydarzenia

    21 minut temu

  20. Gość

    Gość

    Przegląda stronę główną forum

    24 minuty temu

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Polecane treści

    • Łupieżca, czyli Prowler Utility
      Kiedy pojawiły się pierwsze statki przewożące towar na zewnątrz (Nomad, Argo RAFT, MISC Hull-A, potem Hull-C, wreszcie Gatac Syulen), gracze najpierw poczuli zaskoczenie, zdając sobie pytanie czy bezpiecznie jest targać cargo nie otoczone pancerzem, a potem uznali, że to bardzo wygodne rozwiązanie, bo zarówno załadunek jak i rozładunek przebiegają szybciej.

      Lecz w przyrodzie i grach obowiązuje zasada miecza i tarczy. Jeśli pojawia się nowe rozwiązanie, wkrótce wyłonią się mechaniki na nim żerujące, z niego korzystające, ewentualnie je rozwijające.

      Do tej pory widziałem w sieci filmiki pokazujące graczy lubujących się w podkradaniu innym graczom towaru - najczęściej tym, którzy wykonywali "misje TIRowca", zwane w slangu gry "haulingowymi". Widziałem kradzieże towaru z "pak" Nomadów, przejmowanie skrzyń z wind towarowych niedaleko oczekujących RAFTów czy Hulli-A, widziałem powiązane z tym zabójstwa i inne "krotochwile". Nie spodziewałem się jednak, że to przedśpiew czegoś poważniejszego.
        • Thanks
      • 2 odpowiedzi
    • DP: 2945-10-05 - Silas Renn
      Miałem wtedy 23 lata i wydawało mi się, że wszystko w życiu mam jeszcze przed sobą – niewiele umiałem, jeszcze mniej rozumiałem, ale miałem statek, chęć świrowania w przestrzeni, pełen bak i rozkaz: zabrać ładunek medyczny z Vega II do stacji Virgil I.

      Rutyna. Szybki kurs - a potem przyszli Vanduule.

      Kiedy stacja zaczęła się palić, większość statków w promieniu stu kilometrów nagle „zgubiła kontakt”. Ci, którzy mieli działa, uciekali. Ci, którzy mieli rozum, również.
      A ja...
      Zamiast wykonać rozkaz i uciec z ładunkiem – wróciłem. Sam nie wiem dlaczego. Możem głupi, może odruch, chyba panika i strach, myślenie mi się zawiesiło i spanikowałem, nie wiedziałem co robić.

      I wtedy go spotkałem.
      Silas Renn. Technik z Crusadera.
      Wyglądał jak człowiek, który nie spał od tygodnia i właśnie postawił sobie za cel utrzymać przy życiu trzydziestu rannych, przy pomocy generatora zrobionego z gumki recepturki i rozbitego ogniwa kwantowego.

      Nie zadał mi żadnego pytania. Po prostu wskazał na skrzynie i powiedział:
        • Like
      • 0 odpowiedzi
    • DP: 2945-06-11 - Lina
      Zapis z Dziennika Pokładowego Kapitana – Data: 2945-06-11

      Prawie, jakby to było wczoraj, choć minęły już długie lata. Nazywaliśmy ją Lina – choć prawdziwego imienia nikt z nas chyba nigdy nie poznał. „Eks-logistyczka z Hurston Dynamics” – tak o sobie mówiła ale nie była jak tamte korporacyjne szczury z biur Lorville. Ona miała w oczach przestrzeń. Spotkałem ją pierwszy raz w Wally’s Bar w New Babbage. Siedziała przy jedynym pojedynczym stoliku z kubkiem starego synthe-joe i patrzyła na przepisy celne, jakby to był poemat. Wtedy jeszcze nie wiedziałem, co naprawdę potrafi. Mówiła, że logistyka to jej życie. Że pracowała w dziale transportów Hurston Dynamics – tam, gdzie przewożą wszystko: od rudy z Lyria po sprzęt wojskowy do Everus Harbor. Mówiła, że w tych metalowych korytarzach nauczyła się jednego: ładunek zawsze musi trafić tam, gdzie trzeba – bez wymówek, bez opóźnień, bez zbędnych pytań.
        • Like
      • 3 odpowiedzi
    • 🩸 Star Citizen - Przewodnik leczenia i medycyny
      🩸 Star Citizen - Przewodnik leczenia i medycyny
      W otwartym wszechświecie Star Citizen rzadko jest bezpiecznie, a obrażenia i urazy to codzienność. Dlatego umiejętność leczenia jest kluczowa, zarówno w trakcie samotnych misji, jak i wypraw z załogą.

      star-citizen-poradnik-medyk-ratownictwo-terrapin.jpg

      Niniejszy przewodnik przedstawi Wam zwięźle podstawowe mechaniki i dostępne środki medyczne, omówi także placówki lecznicze.
      Jako Star Citizen Hub liczymy, że ułatwi on niejednemu z Was przetrwanie, a może nawet zainspiruje do przyjęcia roli medyka.
      Uwaga: stan w grze często się zmienia. Będziemy aktualizowali ten poradnik. Gdybyś zauważył odstępstwa, wyślij mi wiadomość (@Sarr), a edytuję go przy najbliższej okazji.

      🏥 Podstawowe środki lecznicze
      MedPen - podstawa szybkiego leczenia obrażeń. Zawsze miej kilka wyposażone oraz zapasowe przytwierdzone do pancerza lub w plecaku.

      Narzędzia CureLife Medical - zaawansowane urządzenia. Wersja MedGun pozwala leczyć innych graczy i posiada tryb umożliwiający dostosowanie poziomu leków. Opiszemy to w poradnikach szczegółowych.

      Medbed - stacjonarne łoża medyczne, dostępne w szpitalach i na statkach.

      🩹 Jak leczyć siebie i innych?
        • Like
      • 1 odpowiedź
    • Co powinno być pierwsze?
      Trochę się pogubiłem jeśli chodzi o rozwój tej gry. Czego byśmy my - gracze - najbardziej chcieli? Co spowodowałoby, byśmy powiedzieli: "Okej, to jest potężny krok do przodu!"?

      Pływanie?


      Środowisko podwodne i spowolnienie ruchu postaci ruszającej się w wodzie?


      Więcej zwierząt?


      Po prostu możliwość budowania baz?


      Inżynierka / naprawianie / pożary?


      Więcej aktywności typu sandbox? Powiedzmy cztery na system?


      Instancjonowane aktywności (jak ta zapowiadana w podziemiach Area 18)?


      Dynamiczny Server Meshing?


      Więcej lokacji na globach?


      Skaner FPS + mapa rozbudowana o możliwość stawiania markerów?


      Quantum Boost?


      Wprowadzenie systemu ubezpieczeń + odzyskiwanie własnych rzeczy Tier 2?


      Crafting?


      Death of a Spaceman?


      Blade'y robiące coś sensownego (np. kierujące wieżami na statku?)


      Systemy podtrzymywania życia na statkach?


      Wysysanie i przesyłanie energii za pomocą multitoola?


      Zastosowanie w modelu lotu lotek i powierzchni nośnych?


      Przegrzewanie się broni?


      Handel między graczami?


      Rozbudowany system możliwości organizacji?


      Tarcze plantearne?


      Możliwość przekazywania własności przedmiotów i statków innym graczom?


      Wprowadzenie gildii (sportowej, Councill, Mercenary, Akademia Nauk itd.)?


      Wnętrza budynków i mieszkania w onych?


      Castra? Terra? Nyx?


      Budowanie baz kosmicznych?



      Jeśli chodzi o mnie, odczuwam względną obojętność odnośnie do większości z tych rzeczy. Dziwne. Skłamałbym jednak twierdząc, że serce nie bije mi żywiej na myśl o wnętrzach budynków i mieszkaniach. Odczuwam też lekką tęsknotę wobec budowania baz. Myślę, że przydałyby się funkcjonalności orgowe i przekazywanie pojazdów, to na pewno. I handel między graczami. Możliwość sprzedania statku, który się kupiło w grze. A ogólnie - dużo tego, co rodzi kolejne pytanie - mianowicie: "Kiedy oni się z tym wszystkim obrobią?"
        • Thanks
        • Like
      • 4 odpowiedzi
  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Statystyki użytkowników

    1 298
    Użytkowników
    2 020
    Najwięcej online
    Hekkerd
    Nowy gracz
    Hekkerd
    Rejestracja
  • Statystyki dotacji

    0.00 USD
    Wszystkich dotacji
    40.00 USD
    Wszystkich celów

    0.00 USD z 40.00 USD sumy docelowej.
  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Witamy wśród nas!

    • Hekkerd

      Hekkerd 0

      Star Citizen
      Dołączył:
      Ostatnia aktywność:
    • sargas

      sargas 0

      Star Citizen
      Dołączył:
      Ostatnia aktywność:
    • fb88fishing

      fb88fishing 0

      Star Citizen
      Dołączył:
      Ostatnia aktywność:
    • lukiii123

      lukiii123 0

      Star Citizen
      Dołączył:
      Ostatnia aktywność:
    • bong8885com

      bong8885com 0

      Star Citizen
      Dołączył:
      Ostatnia aktywność:
  • Cele dotacji dla Huba

    Utrzymanie serwera

    Wsparcie utrzymania naszego serwera. Koszta wynoszą $8.13 miesięcznie.
    Screenshot 2019-01-17 23.18.51.jpg



    0.00 USD z 40.00 USD sumy docelowej.
    Dotuj teraz
    Promocja Huba

    Dobrowolne wsparcie, które zostanie przeznaczone w całości na promocję polskiego neutralnego Huba Star Citizen.


    Dotuj teraz
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|