Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Wymarzony gameplay

Aymore

283 views

Od dawna myślę o dwóch rodzajach misji:

1. Bounty Hunting by Aymore:

Dostajesz zlecenie, by złapać żywego lub martwego złola. Dolatujesz w miejsce, gdzie, powiedzmy, stoją na powierzchni globu dwa statki i zachodzi tam jakaś wymiana między gangsterami. Leżą skrzynie, paru zloli negocjuje. Masz dwie opcje - albo zabijasz wszystkich, łącznie z celem, albo zabijasz wszystkich z wyjątkiem człowieka, który jest Twoim zleceniem. Tego obezwładniasz (czymś w rodzaju tasera lub podczas walki wręcz), skuwasz (widzieliśmy takie animacje), wkładasz do "kriotrumny" (criopod), następnie pchasz pojemnik do swojego Zeusa Mk II MR / Cutlassa Blue, mocujesz pod w odpowiednim miejscu, odlatujesz, dolatujesz do więzienia i odbywasz spacer niczym Boba Fett, znowu pchając lewitującą "trumnę" do miejsca docelowego, gdzie inkasujesz wynagrodzenie.

Słowo honoru, że zakochałbym się w takich misjach. 

2. Something for a medic

Dostajesz informację, że w konkretnym punkcie kosmosu unosi się wrak z enpecami proszącymi o pomoc. Dolatujesz statkiem zaopatrzonym w parę łóżek medycznych (Apollo, Galaxy z odpowiednim modułem, Idris), używając silników EVA dolatujesz do wraku / łączysz się z nim za pomocą kołnierza dokującego, po czym stabilizujesz "medgunem" rannych, targasz ich do statku, kładziesz na łóżkach, leczysz / dostarczasz do kliniki na stacji / w mieście. Oczywiście tu sprawa się komplikuje, ale tylko pozornie, bo są windy medyczne w hangarach. Więc lądujesz w hangarze, przenosisz rannych na leżanki medyczne, wpychasz je w medyczne windy i voila, zadanie wykonane. Niech by to był nawet jeden ranny. Na początek by wystarczył, a wtedy sprawdziłby się w takiej misji i Pisces R i Terrapin Medic i 890 Jump i Carrack też.

Co byłoby potrzebne, by takie misje stały się możliwe?

W sumie być może niewiele - "znieprzytomnianie" (taser), zakuwanie (animacje, jak zaznaczyłem wyżej, CIG już pokazywał), wrzucanie rannego / nieprzytomnego do kriopoda / na łóżko medyczne / na nosze - te animacje już są, pchanie "trumny" / łóżka - to też już jest! Mocowanie więziennych kriopodów w Zeusie MR / Cutlassie - no, tego nie ma. Problemem mógłby być też kołnierz dokujący, bo tej mechaniki także nie mamy, ale bez niej medyczny gameplay w wyżej opisanym scenariuszu byłby możliwy, gdyby ranny miał hełm na głowie.

Więc może się doczekamy 🙂

2025-06-19 11_08_04-Introducing the RSI Zeus MK II - Roberts Space Industries _ Follow the developme.png

2025-06-19 11_09_19-Buy Apollo Medivac LTI - Standalone Ship for Star Citizen – The Impound.png

  • Like 1
  • Thanks 1


2 Comments


Recommended Comments

Świetna sprawa też o czymś takim myślimy z ekipą SWT i trochę do tego dążymy w naszym gameplayu na tyle ile to możliwe.

Share this comment


Link to comment

Czyli mamy takie same oczekiwania 😄 To dobrze, bo oznacza, że może być nas więcej, a skoro tak, może i CIG chce tego samego 😄

Share this comment


Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Information

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 26 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Similar Content

    • By Sarr
      🩸 Star Citizen - Przewodnik leczenia i medycyny
      W otwartym wszechświecie Star Citizen rzadko jest bezpiecznie, a obrażenia i urazy to codzienność. Dlatego umiejętność leczenia jest kluczowa, zarówno w trakcie samotnych misji, jak i wypraw z załogą.

      Niniejszy przewodnik przedstawi Wam zwięźle podstawowe mechaniki i dostępne środki medyczne, omówi także placówki lecznicze.
      Jako Star Citizen Hub liczymy, że ułatwi on niejednemu z Was przetrwanie, a może nawet zainspiruje do przyjęcia roli medyka.
      Uwaga: stan w grze często się zmienia. Będziemy aktualizowali ten poradnik. Gdybyś zauważył odstępstwa, wyślij mi wiadomość (@Sarr), a edytuję go przy najbliższej okazji.
      🏥 Podstawowe środki lecznicze
      MedPen - podstawa szybkiego leczenia obrażeń. Zawsze miej kilka wyposażone oraz zapasowe przytwierdzone do pancerza lub w plecaku.
      Narzędzia CureLife Medical - zaawansowane urządzenia. Wersja MedGun pozwala leczyć innych graczy i posiada tryb umożliwiający dostosowanie poziomu leków. Opiszemy to w poradnikach szczegółowych.
      Medbed - stacjonarne łoża medyczne, dostępne w szpitalach i na statkach.
      🩹 Jak leczyć siebie i innych?

      Szybkie leczenie - używaj MedPena by uzyskać natychmiastowe przywrócenie HP.
      Leczenie kompanów - MultiTool z końcówką LifeGuard Medical Attachment lub MedGun umożliwią Ci dedykowane kuracje i dbanie o członków drużyny, szczególnie podczas walki.
      Leczenie poważnych urazów - w szpitalach i klinikach znajdziesz specjalistyczne urządzenia diagnostyczne i lecznicze, operujące regeneracją tkanek oraz DNA.
      💊 Poziom zatrucia krwi (BDL)
      W Star Citizen użycie leków wpływa na poziom zatrucia krwi (BDL). BDL (Blood Drug Level) to wskaźnik widoczny na wyświetlaczu hełmu lub poprzez narzędzie CureLife Medical. Użycie jakiegokolwiek leku zwiększa BDL.
      🤢 Gdy BDL przekroczy 50%, pojawią oznaki przedawkowania: niewyraźne widzenie, problemy z poruszaniem się.
      Detoksykacja: Użyj leku Resurgera (znajdziesz go też w DetoxPen), aby obniżyć poziom zatrucia.
      👨‍⚕️ Rola medyka w drużynie
      Posiadanie dedykowanego @Medyka (rola na Discord Huba) znacznie zwiększa szanse na przetrwanie podczas trudnych misji. Jeśli podchodzisz do zadania poważnie, Twoja drużyna powinna zawierać przynajmniej jednego gracza wyposażonego w MedGun i zapas MedPenów.
      🧰 Narzędzia medyczne i ich zastosowanie
      Medical Peny leczą
      ✅ Obrażenia (HP) - tylko MedPen
      ✅ Urazy - wszystkie poza MedPen
      Multitool leczy
      ✅ Obrażenia (HP) - z modułem LifeGuard Medical Attachment
      ❌ Urazy
      ParaMed Medical Device (Medgun) leczy
      ✅ Obrażenia (HP)
      ✅ Urazy - Tryb Zaawansowany
      🍫 Medical Peny, ich właściwości

      🌡️ MedPen (Hemozal): niweluje obrażenia HP i krwawienie.
      🖲️ AdrenaPen (Demexatrine): łagodzi objawy drobnych/poważnych urazów (problemy z celowaniem, zmęczenie, osłabienie słuchu/wzroku).
      🧪 OpioPen (Roxaphen): leczy poważne urazy kończyn (niemożność chodzenia, utrzymania pozycji pionowej lub trzymania przedmiotów).
      🧴 CorticoPen (Sterogen): leczy poważne urazy tułowia i głowy (zaburzenia wzroku, słuchu i silne zmęczenie).
      🖋️ DetoxPen (Resurgera): redukuje poziom zatrucia krwi (BDL) i objawy przedawkowania.
      🔫 ParaMed Medical Device (Medgun)

      ParaMed Medical Device to zaawansowane narzędzie medyczne posiadające dwa tryby pracy:
      Tryb podstawowy: działa jak multitool z medycznym modułem, pozwala na proste leczenie.
      Tryb zaawansowany: umożliwia precyzyjne podawanie leków oraz szczegółową diagnostykę obrażeń.
      ⚙️ Jak używać Medguna:
      Podnieś narzędzie prawym przyciskiem myszy.
      Naciśnij F, aby wejść w interakcję z wyświetlaczem medguna.
      Wybierz tryb pracy (Podstawowy/Zaawansowany) za pomocą górnego przełącznika.
      Reguluj stężenie podawanych leków w trybie zaawansowanym używając suwaków.
      Wyceluj w gracza w celu sprawdzenia jego stanu zdrowia.
      Celuj w konkretną część ciała by uzyskać szczegółowe informacje o obrażeniach.
      Naciśnij B, a zastosujesz narzędzie na sobie.
      🚑 Obiekty medyczne i ich możliwości lecznicze

      🚗 Pojazdy i statki medyczne (Tier 3)
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ❌ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie* (zmiana z oryginalnego ❌)
      🛩️ Statki medyczne (Tier 2)
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      🎪 Kliniki
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      🏥 Szpitale
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ✅ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      * O ile nie trafisz do więzienia, w razie śmierci postać pojawi się w punkcie który umożliwia Odrodzenie (Respawn). Pamiętaj, by zaplanować je tam gdzie oczekujesz, wchodząc w interakcję z interfejsem Medbeda.
      * Mniejsze pojazdy i statki, takie jak Ursa, Anvil Pisces C8R czy Cutlass Red, posiadają Łoża Tier 3 (T3). Natomiast Kajuty Medyczne Tier 2 znajdziesz na potężnych statkach jak Carrack. Wszystkie te wehikuły wymienimy w kolejnym poradniku.
      🚨 Szybki dostęp do placówek medycznych
      (Emergency Medical Drop-Off)

      W każdej publicznej zatoce hangarowej znajduje się szybki dostęp do placówek medycznych - Emergency Drop-Off.
      Winda prowadzi bezpośrednio do centrum medycznego, gdzie można otrzymać pomoc.
      ps. gdyby ten ficzer nadal nie działał, cóż... miejmy nadzieję że CIG nad tym pracuje.
      🧬 To ciekawe, chcę wiedzieć więcej!
      Mamy nadzieję że powyższe informacje okazały się przydatne. Mimo iż są to podstawy, rozumiemy że jest tu sporo danych, dlatego wracajcie do tych zestawień, a zapamiętacie je szybciej. Możecie także zapytać o szczegóły na kanałach jak:
       #🤠rozmowy-i-info czy #⚙misje-i-nauka.
      W przygotowaniu mamy także materiał wideo i dalsze przewodniki.
      🚑 Medyyk! Potrzebuję pomocy
      W razie nagłego uszczerbku na zdrowiu piszcie na: #💬stanton-rozmowy i #💬pyro-rozmowy
      ...aby ktoś do Was przyleciał.
      Warto podać swoją stawkę za ratunek by zachęcić profesjonalnych medyków.

      Możecie też przytrzymać klawisz M by ustawić Request Assistance Beacon (zaoferuje 15k UEC) by przywołać jakiegoś randoma. Bądźcie jednak ostrożni. Nie każdy kto podaje się za ratownika się nim okaże.
      Poradniki leczenia na polskim Discord: LINK
      W tym miejscu znajdą się odnośniki do kolejnych materiałów o leczeniu, statkach medycznych i ratownictwie w Star Citizen.
      Do zobaczenia w Przestrzeni 🫡
      Źródła: LINK
    • By Banson
      Medyczny Tarrapin. Hit czy kit? Kto kupił? Kto lata i korzysta?





    • By Banson
      Wolność w pełnej krasie, w grze i w realu.
      Polish Voices of Freedom – nasza historia w systemie Stanton jest bardzo krótka. Właściwie to ją zaczynamy teraz. Pomóż nam zbudować coś fajnego w świecie Star Citizen’a.
      Polish Voices of Freedom – polski org powstały z potrzeby chwili, z potrzeby nieskrępowanej wolności w grze i w realu. W naszej organizacji nikt nic nie musi, niczego się od nikogo nie wymaga. Nie ma przymusu grania czy wyrabiania jakiejkolwiek normy. Szanujemy życie prywatne naszych członków. Propagujemy za to dobrą zabawę w kulturalnym gronie przyjaciół, koleżanek i kolegów. Dajemy nieskrępowaną wolność w zakresie role-play’owania. Dla nas liczy się dobre towarzystwo, frajda z grania i obcowania z projektem pod nazwą Star Citizen. No dobra…jest jedna rzecz, której wymagamy bezwzględnie i absolutnie…to miłość do Cesarzowej Rusałki. Zapraszamy na nasz discord PVOF który jest głównym miejscem naszych spotkań. Grywamy również w inne gry, toczymy dyskusje o wszystkim i o niczym. Wpadnij do nas i zbij pionę!
       
      Oficjalna strona orgu u Krzysztofa https://robertsspaceindustries.com/orgs/PVOF

    • By maksikzapierdalaka
      Szanowni Piloci, Obywatele i Wszystkie Istoty Porozsiewane w Galaktyce 
      Z przyjemnością pragniemy Was zaprosić do wstapienia w szeregi PMC AOD. Jesteśmy zespołem doświadczonych najemnikow których interesuje zarobek i profesjonalizm
      Nasza reputacja opiera się na nieustannym doskonaleniu umiejętności oraz solidnej współpracy. W naszym oddziale ceni się nie tylko umiejętności bojowe, ale także profesjonalizm i skrupulatność w działaniu. Bezpieczeństwo naszych klientów to nasz priorytet.
      Dołączając do naszego oddziału, otrzymacie dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz wsparcia zespołu, który doskonale rozumie specyfikę najemnika. Razem tworzymy solidną i zgrana jednostkę, gotową sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom.
      Wymogi Dolączenia do PMC
      Doświadczenie w Najemnictwie:  Oczekujemy od potencjalnych członków posiadania solidnego doświadczenia w polowaniach. Udokumentowane sukcesy w tropieniu i schwytaniu celów będą dodatkowym atutem.
      Zdolności Pilotażowe: Wymagamy wysokich umiejętności pilotażowych i zaznajomienia się z różnymi typami statków kosmicznych. Sprawność w manewrach oraz umiejętność skutecznego korzystania z dostępnych technologii bojowych są kluczowe.
      Profesjonalizm: Jesteśmy zespołem profesjonalistów, dlatego oczekujemy, że nasi członkowie będą zachowywać się w sposób godny reprezentanta Death Angelsa. Poszanowanie zasad etyki oraz dyskrecja są fundamentalnymi wartościami w naszym środowisku.
      Sprzęt: Posiadanie własnego, odpowiednio wyposażonego statku kosmicznego do celów pracy jest koniecznością. Oczekujemy, że każdy pilot będzie dbał o utrzymanie swojego sprzętu w doskonałej kondycji.
      Zespół: Umiejętność efektywnej współpracy z innymi członkami zespołu jest kluczowa dla naszego sukcesu. Poszukujemy osób gotowych do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem oraz aktywnie wspierających kolegów w trakcie misji.
      Aktywność: Oczekujemy, że nasi członkowie będą aktywni w grze i zaangażowani w życie korporacyjne. Regularna uczestnictwo w planowanych operacjach i misjach jest istotne dla rozwoju naszego zespołu
      Dołączcie do i zostańcie częścią zespołu, który nieustannie podnosi poprzeczkę skuteczności w tropieniu i schwytaniu wszystkich celi
      Wspólnie osiągniemy nieosiągalne cele!
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/A0D

    • By Banson
      Tym razem zapraszam do sprawdzenia 3 Cutlassów: Black'a, Red'a i Blue.
       
       
      https://youtu.be/SR2qPf_wl04?si=vCCeHnN5NLIx4Nrv
       
      Pozdro
      Obywatel Banson
  • Star Citizen Clubs and Societies

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|