Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • 2
Sarr

Jak sobie poradzić z przegrzewaniem się silnika?

Question

Przegrzewanie się silnika

UPDATE: Aktualnie w Alpha 3.5.1 nie ma możliwości overclockingu coolerów. W razie dalszych modyfikacji będziemy informować.

W aktualizacji Star Citizen Alpha 3.3.7 otrzymaliśmy prototypowy system przegrzewania się komponentów statków. W niektórych ich modelach nastąpi to już przy pierwszym użyciu Quantum Travel. Z tych bardziej podstawowych, dotyczy to na przykład Aurory LN, popularnego i niedrogiego upgrade'u z Mustanga Alpha czy Aurory MR.

Jak sobie poradzić sobie z tym problemem? Help 🙂.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 2

Jakiś ziomek napisał mi na czacie w PU, że przed lub w trakcie podróży w QT należy podkręcić coolery + wyłączyć mniej istotne systemy statku, np. tarcze. Wtedy temperatura silnika spada na łeb na szyję i ostrzeżenie o przegrzaniu po chwili znika.

Edited by Rinzler
  • Thanks 1

Cytat

Wolves are just dogs who haven't been housebroken.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 2

Dokładnie. Overclock na coolery oraz power plant + wyłączenie osłon powinien załatwić sprawę.


 

sarmatia-sygnaturka-mird.png.154adb5ab3b49db45633f8bae9364df9.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

o proszę a możecie dać screena z kokpitu gdzie dokładnie w którym miejscu znajdują się panele od tych opcji ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

l6dDpiQ.jpg

Musisz znaleźć ten ekran. Jeśli na żadnym monitorze się nie wyświtla to w dowolnym panelu klikasz MENU w lewym, górnym rogu i wtedy wybierasz ekran POWER, a potem zakładkę ITEMS. 

Niestety w obecnej formie wyświetla tylko nazwy modeli komponentów - nie widać co jest czym, więc musisz wiedzieć jak nazywają się Twoje coolery, power plant, shield generator 🙂 . 

Można to sprawdzić w mobiglas w konfiguracji statku.

Edited by Mird
  • Like 1

 

sarmatia-sygnaturka-mird.png.154adb5ab3b49db45633f8bae9364df9.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Tak, dzięki chłopaki. To było tylko takie pytanie na rozkręcenie, bo prawdę mówiąc od początku planowałem zrobić poradnik o przegrzewaniu się i overclockingu... Pomyślałem tylko że fajnie byłoby najpierw zebrać w tym wątku informacje i trochę forowej aktywności by rozruszać dział. To był jeden z pierwszych tematów na forum 🙂. Tak więc, tak nomen omen rozgrzewka nam wyszła.
Btw,@Just Get High ♫☻, looknij jeszcze tutaj. Wystarczy przełączyć zakładkę na poniższą, jeśli masz Aurorę. Jeśli jakiś inny statek, to pewnie już sobie poradzisz / poradziłeś. Coolery w Aurorze LN to Bracery, dajesz im pełen overclock.

star-citizen-overclock-1.jpg

Czasem warto też wyłączyć tarcze, które w Quantum Travel aktualnie nie są do niczego potrzebne czy np. system broni. Securehyde to standardowe tarcze Aurory LN, odnośnie innych statków to musisz zajrzeć jak się nazywa jaki komponent w rozpisce technicznej statku i przeczytać opis za co odpowiada:

star-citizen-overclock.jpg

A to efekt powyższych ustawień, opadający wykres współczynnika Heat 🙂:

star-citizen-overheat.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Super i teraz wiem jak schłodzić mniejszy statek jak co przyjdzie do dłuższej podróży bo w obecnej wersji PTU 3.5.0 nawet potrafi się zagrzać Caterpilar z Olisar do Hurston :classic_wink:

Edited by CzarnyMax_PL
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Information

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 7 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Mobiglass Comm-Link

    Load More
    You don't have permission to chat.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Citizen Clubs and Forums

  • Najnowszy komentarz

    • Mogło to być połączenie wielu czynników, w tym przegrzanie się silnika lub wyczerpanie mocy w systemie zasilania, a Mantis mógł faktycznie dokonać interdykcji z Quantum Travel. Takie wyłączenie systemów statku jeśli już pochodzi z zewnątrz, dokonywane jest raczej przez statki posiadające EMP, jak Avenge Warlock, Sabre Raven czy ten nowy heavy fighter Sentinel. Dzieje się to wtedy z powodu wyładowania elektromagnetycznego skutkującego utratą mocy, ale by zadziałało taki statek musiałby znajdować się w bardzo bliskiej, kilkuset-metrowej odległości od Ciebie. Poza tym, Freelancer ma dość mocne tarcze, a to potrafi zmniejszyć skuteczność EMP.
      Będziemy obserwować to wszystko dalej. Brzmi ciekawie, ale istnieje szereg zagrożeń do zbalansowania i być może także bugów do naprawienia. Nikt na tym etapie nie wie jak będą tego używać gracze, więc jest to całkiem interesujące. Nie, aż tak mocny to nie jest : ). Od tego są właśnie EMP. Mantis potrafi "jedynie" wyciągać inne statki z podróży kwantowej i uniemożliwiać im jej ponowne zainicjowanie. Ta druga opcja zadziała jednak tylko w promieniu 2 kilometrów od Mantisa. A ów statek RSI do najmocniejszych maszyn lekko mówiąc nie należy.
×