Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Wypróbuj Star Citizen za darmo jeszcze przez 9 dni! | 16 darmowych statków! | Ship Showdown: Wrzesień 2020

Star Citizen za darmo jeszcze przez 9 dni!

Świętowanie rozpoczęło się w piątek 9 września 2020, a zakończy się w późną nocą 23 września 2020!

WSZECHŚWIAT CZEKA

Poczuj prędkość, moc i wszechstronność tegorocznych ulubieńców społeczności, wypróbowując Star Citizen za darmo!
Każdego roku w Ship Showdown społeczność koronuje najlepszy statek Przestrzeni. Tym razem będzie zdecydowanie epicko.

Gdy już opadł kurz po pierwszej fazie zawodów... Wyłoniła się słodka szesnastka statków, które przeszły do drugiej fazy zawodów head-to-head!

Wszystkie 16 modeli wybranych przez społeczność możecie wypróbować już teraz, podczas dwutygodniowego wydarzenia Free Fly. Bo w końcu nie ma lepszego sposobu, aby zadecydować, który statek jest materiałem na bohatera, niż tylko wzbić się w przestworza i przetestować go samodzielnie!

Wskocz do Przestrzeni wykonując poniższe czynności i dowiedz się, dlaczego społeczność określiła te 16 statków najlepszymi z najlepszych. A jeśli szukasz dodatkowej pomocy, aby rozpocząć, odwiedź naszą grupę, forum oraz Discord aby zasięgnąć porady i doskonalić swoje umiejętności w kokpicie i nie tylko. 

Z okazji konkursu Ship Showdown zorganizowana została także Promocja Pakietów Startowych - jeśli więc po zakończeniu Free Fly chciałbyś / chciałabyś grać dalej, to teraz jest na to najlepszy moment.

JAK ZACZĄĆ GRAĆ W STAR CITIZEN | STATKI DOSTĘPNE PODCZAS SHIP SHOWDOWN

Wypróbuj Star Citizen zupełnie ZA FREE do późnej nocy 23 września!

Kod SHOWDOWN2950 daje Ci dostęp do Star Citizen Alpha 3.10 i wszystkich szesnastu statków wybranych przez społeczność Star Citizen w pierwszej fazie Ship Showdown. Na czas trwania wydarzenia dostępny jest również tryb dogfightów w Arena Commander i intensywne potyczki FPS w trybie Star Marine.

Kod wpisujemy u spodu tej strony: https://robertsspaceindustries.com/promotions/ShipShowdown-Free-Fly

image.png

Rozpiska dostępnych modeli statków czeka na Ciebie poniżej.

star-citizen-ship-showdown-09-2020-1.jpg

Jak wziąć udział w darmowym lataniu? To proste:

  1. Jeżeli nie masz jeszcze konta, przejdź bezpośrednio do Rejestracji z naszym standardowym kodem referral, lub wybierz kod jednego z graczy np. w tym wątku: Kody referral polskich graczy Star Citizen
  2. Następnie zajrzyj tutaj: "Jak zacząć grać w Star Citizen". Dzięki naszemu przewodnikowi nie pomylisz pól rejestracji, co okaże się dość istotne.
  3. Ściągnij RSI Launcher, który pobierze dla Ciebie pliki gry: LINK
  4. Aby otrzymać pomoc w razie wszelkich możliwych (i całkiem prawdopodobnych z uwagi na fazę Alpha) problemów, dołącz do Polskiej grupy dyskusyjnej o Star Citizen
  5. Jeśli szukasz szybszego kontaktu z Polską Społecznością Star Citizen, zajrzyj również do nas na Discord, gdzie w przyjaznej atmosferze dyskutujemy o grze prawie 24 godziny na dobę: Polski Neutralny Discord Star Citizen

Pamiętaj, że na Discordzie wymagamy wysokiej kultury osobistej i poszanowania dla innych, od której to zasady - dla dobra wszystkich graczy i zachowania pozytywnej atmosfery - odstępstw nie robimy. Oczekiwany jest również cenzuralny język.

Miejsce pobierania gry: https://robertsspaceindustries.com/promotions/ShipShowdown-Free-Fly

polska-spolecznosc-star-citizen.pngpolska-spolecznosc-star-citizen-1.pngWSKAZÓWKA: Jeśli zechcesz z nami pozostać na dłużej, sprawdź aktualne promocje cenowe statków. Pamiętaj, by zakładając konto na stronie RSI mieć wypełnione pole na kod referral - będzie to bowiem jednorazowa okazja na otrzymanie 5000 aUEC. Te podstawowe kredyty na dłuższą metę naprawdę przydadzą Ci się w grze.
Jeśli chciałbyś wesprzeć kogoś konkretnego, wybierz sobie dowolny kod referral w tym wątku: Zbiórka kodów referral
Następnie śmiało dopisz tam własny kod, który znajdziesz w swoim RSI/Account. W międzyczasie przejrzyj drabinkę poleconych.

Poniżej znajdziecie rozpiskę wszystkich dostępnych podczas wydarzenia statków. Do zobaczenia w przestrzeni!

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | STATKI DOSTĘPNE PODCZAS SHIP SHOWDOWN

Ship Showdown: Wrzesień 2020

star-citizen-ship-showdown-09-2020-2.jpg

Wypróbuj Star Citizen za sterami jednego z 16 wspaniałych statków!

Oto modele dostępne do testów za darmo w czasie trwania wydarzenia Ship Showdown:

Carrack: samowystarczalny statek eksploracyjny zbudowany tak, by przetrwał najbardziej ekstremalne warunki, zarówno w przestrzeni, jak i w atmosferze.

Reclaimer: ciężki wehikuł ratowniczy zbudowany w celu odzyskiwania kosmicznych wraków i opuszczonych statków.

Caterpillar: komercyjny, handlowy, załogowy frachtowiec. Lekko uzbrojony, o niezrównanej w swojej klasie ładowności.

Prospector: najlepszy przyjaciel górnika, z potężnym laserem i przestrzenią ładowni, które zamieniają minerały w zyski.

Gladius: starzejący się, jednak nadal zwinny, lekki myśliwiec z uzbrojeniem o średnim zasięgu.

Banu Defender: przystosowany dla użytku ludzkiego popularny statek rasy Banu. Zwrotny, posiada 2 równoważne miejsca pilota.

Hammerhead: wielozadaniowa korweta najeżona załogowymi wieżyczkami, stworzona by przeciwdziałać szybkim myśliwcom.

Eclipse: elegancki bombowiec typu stealth uzbrojony w ciężkie torpedy.

Cutlass Black: powraca w czerni. Ulubieniec piratów, Cutlass Black to wszechstronny statek o możliwościach handlowych jak i bojowych.

Constellation Andromeda: wielozadaniowy frachtowiec o modularnej konstrukcji. Jeden z najsłynniejszych Przestrzeni.

Avenger Titan: dawniej statek policyjny, posiadający ładownię do lekkich transportów i wszelkich zadań kurierskich.

Reliant Kore: powstały z połączenia technologii Xi'an i ludzi, ten lekki frachtowiec pozwala zajmować się transportem w towarzystwie przyjaciela.

Prowler: zwinny, niebezpieczny statek desantowy odtworzony przez Esperia na wzór oryginału pochodzącego od rasy Tevarin.

Valkyrie: ciężkozbrojny, wielofunkcyjny wojenny desantowiec.

890 Jump: statek będący klasą sam dla siebie. Arcydzieło godne marki Origin.

Razor: prześcigająca konkurencję, elegancka wyścigówka daje szansę na pole position każdemu.

WRÓĆ DO WSTĘPU I INFORMACJI | JAK ZACZĄĆ GRAĆ W STAR CITIZEN

Źródła: LINKLINK 


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin



0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 83 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      🩸 Star Citizen - Przewodnik leczenia i medycyny
      W otwartym wszechświecie Star Citizen rzadko jest bezpiecznie, a obrażenia i urazy to codzienność. Dlatego umiejętność leczenia jest kluczowa, zarówno w trakcie samotnych misji, jak i wypraw z załogą.

      Niniejszy przewodnik przedstawi Wam zwięźle podstawowe mechaniki i dostępne środki medyczne, omówi także placówki lecznicze.
      Jako Star Citizen Hub liczymy, że ułatwi on niejednemu z Was przetrwanie, a może nawet zainspiruje do przyjęcia roli medyka.
      Uwaga: stan w grze często się zmienia. Będziemy aktualizowali ten poradnik. Gdybyś zauważył odstępstwa, wyślij mi wiadomość (@Sarr), a edytuję go przy najbliższej okazji.
      🏥 Podstawowe środki lecznicze
      MedPen - podstawa szybkiego leczenia obrażeń. Zawsze miej kilka wyposażone oraz zapasowe przytwierdzone do pancerza lub w plecaku.
      Narzędzia CureLife Medical - zaawansowane urządzenia. Wersja MedGun pozwala leczyć innych graczy i posiada tryb umożliwiający dostosowanie poziomu leków. Opiszemy to w poradnikach szczegółowych.
      Medbed - stacjonarne łoża medyczne, dostępne w szpitalach i na statkach.
      🩹 Jak leczyć siebie i innych?

      Szybkie leczenie - używaj MedPena by uzyskać natychmiastowe przywrócenie HP.
      Leczenie kompanów - MultiTool z końcówką LifeGuard Medical Attachment lub MedGun umożliwią Ci dedykowane kuracje i dbanie o członków drużyny, szczególnie podczas walki.
      Leczenie poważnych urazów - w szpitalach i klinikach znajdziesz specjalistyczne urządzenia diagnostyczne i lecznicze, operujące regeneracją tkanek oraz DNA.
      💊 Poziom zatrucia krwi (BDL)
      W Star Citizen użycie leków wpływa na poziom zatrucia krwi (BDL). BDL (Blood Drug Level) to wskaźnik widoczny na wyświetlaczu hełmu lub poprzez narzędzie CureLife Medical. Użycie jakiegokolwiek leku zwiększa BDL.
      🤢 Gdy BDL przekroczy 50%, pojawią oznaki przedawkowania: niewyraźne widzenie, problemy z poruszaniem się.
      Detoksykacja: Użyj leku Resurgera (znajdziesz go też w DetoxPen), aby obniżyć poziom zatrucia.
      👨‍⚕️ Rola medyka w drużynie
      Posiadanie dedykowanego @Medyka (rola na Discord Huba) znacznie zwiększa szanse na przetrwanie podczas trudnych misji. Jeśli podchodzisz do zadania poważnie, Twoja drużyna powinna zawierać przynajmniej jednego gracza wyposażonego w MedGun i zapas MedPenów.
      🧰 Narzędzia medyczne i ich zastosowanie
      Medical Peny leczą
      ✅ Obrażenia (HP) - tylko MedPen
      ✅ Urazy - wszystkie poza MedPen
      Multitool leczy
      ✅ Obrażenia (HP) - z modułem LifeGuard Medical Attachment
      ❌ Urazy
      ParaMed Medical Device (Medgun) leczy
      ✅ Obrażenia (HP)
      ✅ Urazy - Tryb Zaawansowany
      🍫 Medical Peny, ich właściwości

      🌡️ MedPen (Hemozal): niweluje obrażenia HP i krwawienie.
      🖲️ AdrenaPen (Demexatrine): łagodzi objawy drobnych/poważnych urazów (problemy z celowaniem, zmęczenie, osłabienie słuchu/wzroku).
      🧪 OpioPen (Roxaphen): leczy poważne urazy kończyn (niemożność chodzenia, utrzymania pozycji pionowej lub trzymania przedmiotów).
      🧴 CorticoPen (Sterogen): leczy poważne urazy tułowia i głowy (zaburzenia wzroku, słuchu i silne zmęczenie).
      🖋️ DetoxPen (Resurgera): redukuje poziom zatrucia krwi (BDL) i objawy przedawkowania.
      🔫 ParaMed Medical Device (Medgun)

      ParaMed Medical Device to zaawansowane narzędzie medyczne posiadające dwa tryby pracy:
      Tryb podstawowy: działa jak multitool z medycznym modułem, pozwala na proste leczenie.
      Tryb zaawansowany: umożliwia precyzyjne podawanie leków oraz szczegółową diagnostykę obrażeń.
      ⚙️ Jak używać Medguna:
      Podnieś narzędzie prawym przyciskiem myszy.
      Naciśnij F, aby wejść w interakcję z wyświetlaczem medguna.
      Wybierz tryb pracy (Podstawowy/Zaawansowany) za pomocą górnego przełącznika.
      Reguluj stężenie podawanych leków w trybie zaawansowanym używając suwaków.
      Wyceluj w gracza w celu sprawdzenia jego stanu zdrowia.
      Celuj w konkretną część ciała by uzyskać szczegółowe informacje o obrażeniach.
      Naciśnij B, a zastosujesz narzędzie na sobie.
      🚑 Obiekty medyczne i ich możliwości lecznicze

      🚗 Pojazdy i statki medyczne (Tier 3)
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ❌ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie* (zmiana z oryginalnego ❌)
      🛩️ Statki medyczne (Tier 2)
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      🎪 Kliniki
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      🏥 Szpitale
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ✅ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      * O ile nie trafisz do więzienia, w razie śmierci postać pojawi się w punkcie który umożliwia Odrodzenie (Respawn). Pamiętaj, by zaplanować je tam gdzie oczekujesz, wchodząc w interakcję z interfejsem Medbeda.
      * Mniejsze pojazdy i statki, takie jak Ursa, Anvil Pisces C8R czy Cutlass Red, posiadają Łoża Tier 3 (T3). Natomiast Kajuty Medyczne Tier 2 znajdziesz na potężnych statkach jak Carrack. Wszystkie te wehikuły wymienimy w kolejnym poradniku.
      🚨 Szybki dostęp do placówek medycznych
      (Emergency Medical Drop-Off)

      W każdej publicznej zatoce hangarowej znajduje się szybki dostęp do placówek medycznych - Emergency Drop-Off.
      Winda prowadzi bezpośrednio do centrum medycznego, gdzie można otrzymać pomoc.
      ps. gdyby ten ficzer nadal nie działał, cóż... miejmy nadzieję że CIG nad tym pracuje.
      🧬 To ciekawe, chcę wiedzieć więcej!
      Mamy nadzieję że powyższe informacje okazały się przydatne. Mimo iż są to podstawy, rozumiemy że jest tu sporo danych, dlatego wracajcie do tych zestawień, a zapamiętacie je szybciej. Możecie także zapytać o szczegóły na kanałach jak:
       #🤠rozmowy-i-info czy #⚙misje-i-nauka.
      W przygotowaniu mamy także materiał wideo i dalsze przewodniki.
      🚑 Medyyk! Potrzebuję pomocy
      W razie nagłego uszczerbku na zdrowiu piszcie na: #💬stanton-rozmowy i #💬pyro-rozmowy
      ...aby ktoś do Was przyleciał.
      Warto podać swoją stawkę za ratunek by zachęcić profesjonalnych medyków.

      Możecie też przytrzymać klawisz M by ustawić Request Assistance Beacon (zaoferuje 15k UEC) by przywołać jakiegoś randoma. Bądźcie jednak ostrożni. Nie każdy kto podaje się za ratownika się nim okaże.
      Poradniki leczenia na polskim Discord: LINK
      W tym miejscu znajdą się odnośniki do kolejnych materiałów o leczeniu, statkach medycznych i ratownictwie w Star Citizen.
      Do zobaczenia w Przestrzeni 🫡
      Źródła: LINK
    • Przez Banson
      Medyczny Tarrapin. Hit czy kit? Kto kupił? Kto lata i korzysta?





    • Przez Sarr
      Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch #3 | Odświeżenie Ekonomii
      Chris Wayne Schmitt
      17 grudnia o 20:24
      Balans Ekonomiczny
      Opinie graczy oraz dane zebrane w wersji 4.0 będą "napędzać bieżące dostosowania i udoskonalenia, aby zapewnić zbalansowane i immersyjne doświadczenia ekonomiczne." Zespół uważnie monitoruje również wszelkie exploity i luki. Ostatnio występująca luka pozwalała graczom na usuwanie i sprzedaż cennych komponentów z własnych statków, a następnie korzystanie z opcji reclaim, aby otrzymać w pełni zaopatrzony statek. "Ten proces generował duże ilości aUEC w krótkim czasie, zakłócając ekonomię gry." Aby temu zaradzić, CIG wprowadza tymczasową korektę: ceny sprzedaży broni statków będą znacznie niższe niż ich koszty zakupu. W przyszłości systemy ubezpieczeń i gwarancji będą radzić sobie lepiej z oszustwami polegającymi na duplikacji. "Będziemy ściśle monitorować wasze opinie na temat nadchodzącego rebalansu ekonomicznego, przygotowując się na długoterminowe wdrożenia, które zapewnią solidniejsze wsparcie."
      "Kim do cholery jesteś?"
      Do puli DNA dodano dwadzieścia nowych twarzy. Zobacz poniżej zdjęcia trzech przykładów rozszerzonej puli DNA. Aktualizacja Markerów
      Problemy związane z markerami oznaczającymi surowce górnicze w wersji 4.0 zostały rozwiązane. Dodatkowo MISC Prospector otrzymał kilka ulepszeń: łatwo mocowane/odłączane kontenery na surowce. Możliwości w Pyro
      Pyro wprowadza szereg nowych i ekskluzywnych surowców do wydobycia przez statki górnicze. Oto kilka przykładów:
      Nowe Materiały Bazowe (nazwy surowców):
      Cyna (Tin) Krzem (Silicon) Lód (Ice) Materiały Rzadkie:
      Stileron Riccite – najrzadszy materiał w Pyro, nawet rzadszy niż Quantainium! Unikalna Dystrybucja Zasobów
      Zasoby w systemie Pyro są rozmieszczone w sposób odzwierciedlający unikalne warunki środowiskowe:
      Pierścienie temperaturowe: System Pyro podzielony jest na strefy zależne od odległości od gwiazdy. Bliżej słońca jest cieplej, a na zewnętrznych obrzeżach chłodniej. Przykładowo, lód występuje częściej na chłodnych peryferiach systemu. Różnice gęstości: Gęste materiały bazowe częściej występują w cieplejszych regionach, podczas gdy lżejsze, porowate materiały, takie jak lód czy krzem, są bardziej powszechne w chłodniejszych, zewnętrznych strefach. "Niektóre szczegóły celowo pozostawiamy Wam do odkrycia. Przygotujcie swoje statki górnicze, wyruszcie do Pyro i odnajdujcie bogactwa tego systemu osobiście. Powodzenia w wydobyciu!"
        

    • Przez Sarr
      Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|