-
- M&V Bar Lorville 1
- M&V Bar Lorville 2
- First Light
- Main Theme
- V
- Majesty of Space
- Mind Games
- The Rebel Path
- Sabre Raven (Trailer)
- Мусорщики
- To Hell and Back
- Wushu Dolls
- Orison Voyager Bar
- The Sacred And The Profane
- Rite Of Passage
- Extraction Action
- Patri(di)ots
- Scavenger Hunt
- Outsider No More
- Never Fade Away
- Work In Order
- Technology
- Gateway
- Lovely Day
Ustawienia:

początki Jak zacząć grać w Star Citizen?
Recommended Posts
Recommended
Posted by Mird,
Dodałbym tutaj odnośnie wyboru paczki startowej dwie uwagi:
1. Dostępne są także tzw. Combo Pack'i, które prócz dostępu do SC zawierają także dostęp do pierwszej części Squadron 42 (kampania single player w świecie Star Citizen).
2. Jeśli rozważasz upgrade swojego statku to lepszym wyborem będzie zakup paczki z Mustangiem. Obie paczki kosztują tyle samo, ale sam Mustang jest warto o $5 więcej od Aurory w sklepie RSI więc ewentualne upgrady do droższych statków będą potem tańsze o te $5 (+VAT) niż w przypadku Aurory.
Warto mieć na uwadze!
Recommended by Sarr
Information
-
Similar Content
-
By BlackySensei
JAK POPRAWIĆ WYDAJNOŚĆ W STAR CITIZEN
Ze względu na to jak często trzeba tłumaczyć nowym pilotom w jakim sposób mogą poprawić wydajność gry, postanowiłem napisać ten krótki poradnik. Za nim zaczniemy chciałbym zaznaczyć kilka istotnych faktów:
1. W tym poradniku nie znajdziecie zaawansowanych metod - wszystkie opisane tutaj sposoby są możliwe do wykonania z domu - bez konieczności konsultacji z lekarzem lub farmaceutą.
2. Wspomniane poniżej metody działają w wypadku 90% graczy, jednak ze względu na to, że gra jest w wersji Alpha a każdy komputer jest inny nie każdy odczuje poprawę.
A) Zmiana pola widzenia FOV (Field of View)
Star Citizen nie lubi wąskiego FOV z dwóch przyczyn. Po pierwsze jeżeli mamy ustawione małe FOV w większości statków nie będziemy widzieli połowy istotnych ekranów naszego pojazdu. Po drugie u wielu graczy zwiększenie FOV pozytywnie wpływa na działanie gry - osobiście zyskuję na tym 4-6fps.
Zaleca się aby FOV było ustawione na minimum 100, jednak osobiście polecam po prostu przesunąć suwak maksymalnie w prawo.
--> --->
B) Ustawienia Graficzne
Star Citizen jako gra w wersji Alpha bardzo słabo wykorzystuje możliwości naszego komputera, albo ujmując to inaczej robi to kompletnie źle. Często słyszymy pytania typu ,,ustawiłem grafikę na low, dlaczego jest gorzej niż na high". Odpowiedź jest prosta - gra obecnie nie potrafi korzystać z dostarczanych jej zasobów. Na szczęście i na to jest rozwiązanie - gracze metodą prób i błędów znaleźli najbardziej optymalne ustawienia które pozwolą cieszyć się lepszą wydajnością.
Najważniejsze z nich:
Resolution - Szczególnie jeżeli posiadamy słabszy sprzęt polecam korzystać z rozdzielczości FullHD 1920 X 1080
Quality - Tutaj zawsze ustawiamy High, nie ważne jaki mamy sprzęt w większości wypadków na tym ustawieniu gra będzie chodzić najlepiej
Planet Volumetric Clouds - jest to opcja bardzo obciążająca sprzęt co za tym idzie im niżej tym lepiej
C) Plik CFG poprawiający wydajność
Aby jeszcze bardziej polepszyć nasze wrażenia płynące z gry możemy skorzystać z pliku CFG stworzonego przez jednego z użytkowników Star Citizen. Link do oryginalnego pliku ---> USER.CFG
Na potrzeby polskiej społeczności postanowiłem przetłumaczyć dla Was instrukcję. Link do wersji z tłumaczeniem ---> Plik CFG + tłumaczenie hasło: hygejaMu
Instrukcja do pliku znajduje się w folderze
Mniej zaawansowanych użytkowników interesują kroki od 1 do 4. Reszta jest dla osób zaawansowanych.
Jeżeli ktoś mimo tłumaczenia miałby problem z konfiguracją, zapraszamy na nasz Discord https://discord.gg/AYUASnpj, gdzie możecie skontaktować się ze mną lub innymi instruktorami, którzy z pewnością Wam pomogą.
D) Inne metody poprawienia wydajności
- Wyłączcie wszystkie zbedne procesy w tle takie jak przeglądarki internetowe, odtwarzacze muzyki
- Zawsze korzystajcie z opcji Fullscreen
- Częstym powodem niestabilności gry jest także serwer na którym się znajdujecie. Aby sprawdzić stan serwera należy będąc w grze wcisnąć tyldę ,,`" a następnie wpisać komendę r_displayinfo 1. - Najważniejszy parametr w tym wypadku to Server FPS, jeżeli jego wartość spada poniżej 5fps jest to sygnał, że warto zmienić serwer. Idealne liczby to takie od 10fps w górę.
Podsumowując mam nadzieję, że poradnik będzie dla Was przydatny. W razie pytań zapraszam do kontaktu na Hubowym Discordzie pod nickiem Blacky Sensei.
Jeżeli ktoś zna oryginalnego autora pliku .CFG bardzo proszę o informację w wiadomości prywatnej, abym mógł edytować post i dodać wzmiankę, aby docenić jego pracę włożoną w rozwój Star Citizen.
-
By DamianArbuz🍉
Przejście na zaawansowane sterowanie otwiera nam więcej możliwości sterowania w grze.
Zarówno podczas lotu naszą maszyną ale też podczas poruszania się o własnych nogach.
Daje nam to przewagę w walce i ogólnie pojętej rozgrywce.
Przechodząc ze sterowania podstawowego (które jest domyślne) na zaawansowane należy liczyć się z tym, że niektóre klawisze zmieniają swoje funkcje.
Na przykład wyłączenie zasilania statku w zaawansowanym sterowaniu to klawisz 5. Podczas gdy na podstawowym przycisk 5 służy do włączania świateł statku.
Dlatego warto przejść od razu na zaawansowane sterowanie zanim przyzwyczaimy się do latania na podstawowych klawiszach.
Dokładniejsze przypisanie klawiszy można sprawdzić w menu.
Poradnik dotyczy wersji obecnej star citizen czyli 3.4.x
Ja opiszę teraz w jaki sposób przejść na zaawansowane sterowanie w kilku prostych krokach:
Z menu głównego wchodzimy do OPTIONS
Wybieramy KEYBINDINGS
Klikamy w Advanced controls customization
Na liście rozwijanej Control profiles wybieramy pozycję Keyboard Advanced
Ustawiamy wszystko jak na poniższym obrazku po czym klikamy przycisk LOAD - gotowe 😉
Właśnie ustawiliście sobie zaawansowane sterowanie 😉
Pamiętajcie, że musicie się przyzwyczaić do nowej konfiguracji 🙂
Uważajcie zwłaszcza na wyżej wymieniony przycisk 5 na klawiaturze.
Wyłączenie zasilania tuż nad powierzchnią planety może skończyć się nieciekawie 😉
-
By bigos86
Witam! Patch 3.19 pozmieniał trochę walkę statkami (jest teraz trudniejsza a NPC mądrzej walczą), więc szukając najskuteczniejszego loadoutu dla mojego Aegis Vanguard Harbringera, wydałem małą fortunę (ok. 265k auec 😉), żeby przetestować większość polecanych konfiguracji uzbrojenia na mojego Harba. Zachęcony przez Administratora strony, podaję moje wnioski:
S5 ballistic cannon Deadbolt V + 4xMVSA - cudowne uczucie podczas strzelania (wali jak z prawdziwej armaty), ale ma niestety zbyt mało ammo i o ile podczas walki z Valkirią czy Vanguardem to nie problem, to trafiając na Reclaimera robi się gorąco. Dodatkowo broń balistyczna częściowo przechodzi przez tarczę, co z jednej strony oznacza, że możemy zadawać bezpośrednie obrażenia kadłubowi, ale z drugiej, jeśli skończy się ammo a nie zdążymy do tego czasu rozwalić przeciwnika, to ma on nadal aktywne tarcze (bo ballistic'i ich nie zdjęły), których same 4xmvsa mogą nie zniszczyć (taki Reclaimer ma bazowo 300k tarcz). Szkoda, bo kocham z tego strzelać, choć trzeba być mocno celnym; S4 laser repeater (w moim przypadku CF-447 Rhino) na nieużywanym gimbalu + GVRS - fajne uczucie ciągłego okładania przeciwnika, ale małe obrażenia dają się we znaki podczas walki z drużyny kocurami. Walka jest wtedy przyjemna (kąsamy jak komar), ale uciążliwa. Dlaczego S4 na gimbalu a nie S5 fix? S5 ma dużo niższą prędkość pocisków (700 m/s zamiast 1400 m/s), co wymusza używanie na nosie laser cannonów o tej samej prędkości (albo np. ballistic'ów CVSA, ale te mają trochę za mało ammo), a to znacząco obniża ilość strzałów w jednej serii (taki zestaw bardziej obniża wydajność kondensatorów odpowiedzialnych za dostępność ilość pocisków w serii). Tak jak pisałem, S4 i GVRS zadają zauważalnie mniejsze obrażenia, ale mogą strzelać 2-3 razy dłużej, więc przeciwnik cały czas otrzymuje obrażenia i nie ma czasu na regenerację osłon (no i taka konfiguracja zdecydowanie szybciej odnawia dostępne ammo). Jest to też polecany loadout do walk pvp; S5 ballistic gatling AD5B + 4xMVSA - brrryt zawsze spoko, ale jak to w gatlingach - jest spory rozrzut pocisków i (przynajmniej dla mnie) - czasem przez to ciężko trafić wroga i skupic na nim skuteczny ogień. Zwłaszcza objawia się to podczas walki na większe odległości, bo choć AD5B potrafi razić przeciwników z odległości 2800 m, to przy jego rozrzucie większość pocisków mija cel. Z bliska jest jednak zabójczo skuteczny, choć do wiekszych przeciwników trzeba dłużej strzecać (małe obrażenia alpha wymagają użycia więszej ilości pocisków). Do tego ta broń potrzebuje chwili na (dosłowne) rozkręcenie się, a czasem ta chwila robi różnice. Na plus na pewno spora ilość pocisków, dzięki czemu broń wiecej wybacza i pozwala rzadziej (niż w innych gatlingach) wracać w celu uzupełnienia ammo. Osobiście dużo lepiej używa mi się gatlingow, gdy latam mniejszymi, bardziej zwrotnymi jednostkami, np. Talonem; S5 laser cannon (w moim przypadku Omnisky XV) + 4xMVSA - po raz kolejny przekonałem się, ze najprostsze rozwiązania są najlepsze 😉 jeszcze na poprzednich patchach to była moja podstawowa konfiguracja na Sentinelu i teraz tez taka została. Jak dla mnie najlepszy zestaw. Wszystkie statki rozwalam tym o polowe szybciej, tarcze schodzą w oczach, każde trafienie tym laserem zauważalnie uszczupla pulę wytrzymałości kadłuba czy tarcz, można nim snajpić, bo choć każda sensowna broń S5 ma 2800m zasięgu to ten laser S5 jest na każdej odległości precyzyjny (w przeciwieństwie do np. AD5B) a jedyną bolączką jest te marne 8 strzałów. Ale można do tego przywyknąć, a wtedy walka Vanguardem to czysta przyjemność 🙂 Mimo to, jeśli chodzi o odczucia, i tak najlepsze uczucie jest podczas wystrzeliwania potężnych pocisków z Deadbolt V 🙂 szkoda tylko, ze ich tak mało 😕.
Mam nadzieję, że komuś to w czymś pomogło 🙂
Pozdrawiam!
-
By Cringetof
Cześć, jak w temacie, sprzedam swój starter z Aurorą, ponieważ nie mam już niestety czasu na granie w SC.
Moja propozycja ceny to 150 zł.
-
-
Who's Online 0 Members, 0 Anonymous, 12 Guests (See full list)
There are no registered users currently online
-
Popular Contributors
-
Upcoming Events
No upcoming events found -
Citizen Clubs and Forums
-
Polish Voices of Freedom
Open Club · 1 member
-
Fanklub: C.O. Nomad - Consolidated Outland
Open Club · 3 members
-
Fanklub Drake Interplanetary
Open Club · 11 members
-
-
Najnowszy komentarz
-
W zasadzie brakowało mi takiego miejsca - przeznaczonego dla wszystkich graczy Star Citizen niezależnie od przynależności. Podsunęło mi to pewien pomysł - klub dla graczy, których punktem zainteresowania jest np. Area18 lub cały ArcCorp i okolice. Z miejscem blogowym na coś w rodzaju parodii spotted i botów of new york. Szkoda, że nie mamy więcej aktywnych użytkowników na forum. Na pierwszy rzut oka w Polsce mamy dosyć małą społeczność zainteresowaną Star Citizenem.
Jestem ciekaw - ile osób zdecydowało się zostać samotnym wilkiem i nawet nie szuka żadnych społeczności graczy.
-