Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Stanisław

Po aktualizacji do wersji 4.0.1 gra zaczęła się od nowa, wszystko zniknęło

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Gram w wersję LIVE i dzisiaj pojawiła mi się aktualizacja do wersji 4.0.1. Po jej pobraniu i uruchomieniu gry wyskoczyło okno konfiguracji postaci. Wybrałem swoją wcześniej skonfigurowaną postać, ale po wejściu do gry wyglądało to, jakby wszystko zaczęło się od nowa. Wybrałem Lorville (tak samo jak wcześniej), ale wszystko zniknęło: moje statki, broń, kredyty UEC – dosłownie nic nie zostało. Wygląda, jakby gra zaczęła się od początku. Gram na wersji LIVE, więc jestem zdezorientowany. Co z moimi wydanymi dolarami? Czy jest jakaś szansa na odzyskanie rzeczy, które miałem wcześniej?

Dziękuję za pomoc i liczę na szybkie wyjaśnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej @Stanisław!

To normalne że nowy patch resetuje Twoje miejsce startowe 🙂 Tworzysz od nowa wygląd postaci (najlepiej mieć ją zapisaną, więc wczytujesz postać dysku), po czym wybierasz gdzie chcesz zaczynać. Polecamy póki co system planetarny Stanton, Pyro jest nowe i niebezpieczne - panuje tam bezprawie. Jest też potencjalnie mniej stabilne póki co. Pojawiło się w Patch 4.0 ~1,5 miesiąca temu wraz z nową technologią, Server Meshingiem, który potroił liczbę graczy (600 na shard), odciążył serwery gry (10 w meshu, czyli shardzie) i oczywiście... póki co spowodował nowe bugi.

Wracając do tworzenia postaci - w systemi Stanton wybierasz miasto początkowe, np. Lorville, Area18, Orison czy New Babbage. To tam zostanie przeniesione całe Twoje inventory i statki kupione za realną kaskę. Również wszelkie gifty za wydarzenia w grze itd.

Jeśli kupiłeś jakieś statki czy komponenty za UEC, czyli kredyty zdobywane graniem (waluta Star Citizen), to powinny się one w Twojej lokacji znajdować również.
Jeżeli czegoś brakuje, to niestety może być bug. Ludzie stracili głównie przedmioty zdobyte na innych statkach czy w misjach, ale nie te kupione w sklepach.

CIG aktualnie twierdzi że ostro pracuje by aktualne bugi i problemy ze stabilnością naprawić. W ten czwartek, 06.02.2025 opublikują wideo na ów temat.

Mam nadzieję że to pomogło, w razie czego pisz znów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wczytałem zapis postaci i ponownie wybrałem Lorville, ale moja kasa, broń, ubrania – wszystko zniknęło. Zostały mi tylko statki oraz Atlas. Co więcej, po wylądowaniu statkiem w hangarze, mając na pokładzie ładunek i pełny schowek, gra uznała, że statek się zniszczył. Musiałem go odzyskać, ale niestety już nic w nim nie było – cały ładunek zniknął.

Dodatkowo mam ogromny problem z windami do hangaru. Wygląda na to, że wszystkie windy są zablokowane – nie działają. Stoję pod nimi godzinami, restartuję grę, loguję się ponownie i nic to nie pomaga. Od ostatniej aktualizacji udało mi się wejść do hangaru może ze cztery razy, a raz cały dzień się z tym męczyłem.

Czy ktoś wie, jak można to ogarnąć? Może istnieje jakieś obejście problemu albo wskazówki, jak sobie z tym poradzić? Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez Stanisław

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Stanisław napisał:

Wczytałem zapis postaci i ponownie wybrałem Lorville, ale moja kasa, broń, ubrania – wszystko zniknęło. Zostały mi tylko statki oraz Atlas. Co więcej, po wylądowaniu statkiem w hangarze, mając na pokładzie ładunek i pełny schowek, gra uznała, że statek się zniszczył. Musiałem go odzyskać, ale niestety już nic w nim nie było – cały ładunek zniknął.

Dodatkowo mam ogromny problem z windami do hangaru. Wygląda na to, że wszystkie windy są zablokowane – nie działają. Stoję pod nimi godzinami, restartuję grę, loguję się ponownie i nic to nie pomaga. Od ostatniej aktualizacji udało mi się wejść do hangaru może ze cztery razy, a raz cały dzień się z tym męczyłem.

Czy ktoś wie, jak można to ogarnąć? Może istnieje jakieś obejście problemu albo wskazówki, jak sobie z tym poradzić? Z góry dziękuję za pomoc.

To że kasa Ci zniknęła to faktycznie trochę dziwne, u mnie zostało tyle i ile było. Ale może niektórzy tak mają. Poza tym jak pisałem, przy wejściu poprawki 4.0.1 był bug który pozbawił wielu z nas przedmiotów zdobytych w grze. Czy te itemy znalazłeś gdzieś w podróżach czy były kupione w sklepach w SC?

Odnośnie wind i hangarów to CIG cały czas walczy z bugami ich dotyczącymi i wieloma innymi. Jak chcesz być z tym na bieżąco to wpadaj na Discord: https://discord.gg/starcitizenpolska 

Chętnie pomożemy z czym jest możliwe pomóc. 🙂 To wszystko konsekwencje wprowadzenia przełomowego techu do SC, Server Meshingu. Obecnie grę obsługuje 10 serwerów, nie 1 jak poprzednio, do tego w sposób niezauważalny dla graczy (nie widać żadnych"przepięć" między serwerami, to nadal gra bez loading screenów itd.). To znacząco zwiększyło wydajność regionów w grze, ale powoduje na razie rozmaite problemy. Zajmie pewnie co najmniej kilka miesięcy by grę doprowadzić do jakiegoś przyjemniejszego stanu. W tej chwili jest już kolejny hotfix, czekamy na następne plus niebawem dowiemy się co się znajdzie w 4.0.2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za informacje. Myślałem, że to ja mam tylko jakieś problemy. 

Czy problem też dotyczy misji? Przedtem miałem misje dobrze płatne i była ich cała masa a teraz tylko kilka misji i max 60 płatne.

misje.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 5.02.2025 o 21:24, Stanisław napisał:

Dziękuję za informacje. Myślałem, że to ja mam tylko jakieś problemy. 

Czy problem też dotyczy misji? Przedtem miałem misje dobrze płatne i była ich cała masa a teraz tylko kilka misji i max 60 płatne.

misje.jpg

Nie ma za co, you're welcome. Wszyscy mieli tak ostatnio ale lecą kolejne fixy cały czas. Niestety w 4.0 są tylko 4 typy "normalnych" misji w systemie Stanton, tak. Póki nie ogarną lepiej bugów. Ale są jeszcze rozmaite inne zajęcia w nowym systemie planetarnym Pyro. 🙂

I misje "mniej legalne".

Przy okazji łap wideo od CIG (twórców Star Citizen), gdzie devsi opisują plan na ten rok - cele to większa stabilność i lepszy gameplay:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 113 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Aktywni użytkownicy

  • Kluby i Fora Citizenów

  • Statystyki społeczności

    • Tematów
      158
    • Odpowiedzi
      850
  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      1 247
    • Najwięcej online
      2 020

    Nowy gracz
    Barus92
    Rejestracja
  • Komentarze w blogu

    • Oczywiście, każda pozycja z przedstawionej listy jest ważna i każda ma swoją cząstkę społeczności, która nie może się doczekać aż [X] wejdzie do live (sam mam na oku przynajmniej 13 pozycji xd) , ale na przestrzeni lat jedyna prawidłowa odpowiedź staje się to coraz bardziej widoczna - największym krokiem do przodu dla Star Citizen będzie premiera "Squadron 42". I to pomyślna premiera. 

      Jeśli CIG uda się dopiąć ten projekt, sprawić żeby był co najmniej 8/10 i wstrzelić się w dobre okno na premierę to Star Citizen zyska zupełnie nową widownię, porządny, zdrowy zastrzyk środków a CIG zyska sporo wiarygodności po posiadaniu pierwszego "czegoś" w swoim portfolio.  A co najważniejsze - setki deweloperów skupionych na SQ42 w końcu będzie mogła postawić PU na pierwszym miejscu i zaimplementować każdą rzecz z tej listy jeszcze "za naszych czasów"  Nie mogę zliczyć ile razy w tym roku na Spectrum widziałem wypowiedzi devsów w stylu: "Mamy [X] na uwadze, jednak na teraz to nie jest priorytet." albo "Mamy to w naszym wewnętrznym buildzie jednak nie mieliśmy wystarczającej ilości zasobów aby dostarczyć ten feature w tym momencie." Jeżeli gwiazdy dobrze się ułożą i Chris "wyrzuci 20" to PU dostanie skrzydeł - i to niemałych. Wtedy, mam nadzieję, będziemy przebierać w contencie i feature'ach.   
    • Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
    • Kurcze mam to samo na myśli, jestem w tej grze bo liczę na fajny system budowania baz, to mój konik w każdej grze, Uwielbiam latać dlatego  gram jako pilot, nie potrafię się strzelać ot.. tak wyszło hehe. Martwi mnie tylko że jak coś próbuje być wszystkim to .... zaczyna się to pierdzielić. Nie mniej, bazy, orgi i handel b2b - tylko na to czekam
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|