Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/07/19 in all areas

  1. 1 point
    Star Citizen 3.7.0 - Patch Notes Aktualizacji LIVE.3180042 Aktualizacja Star Citizen 3.7 Alpha już na serwerach! RSI Launcher powinien teraz wskazywać: VERSION 3.7.0-LIVE.3180042. Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz problemów z grafiką lub gra często crashuje. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE. Baza persystencji danych została wyczyszczona dla tej aktualizacji. Nowe Funkcjonalności Gameplay Dodano opcję aktywacji głosowej dla transmisji VOIP dostępną w menu opcji FOIP / VOIP. Dodano kioski z wypożyczalnią statków. Kioski umożliwiające wynajmowanie statków i pojazdów znajdują się w rejonie stacji Teasa Spaceport w Lorville (Vantage Rentals) oraz na terenie Riker Memorial Spaceport w Area18 (Traveler Rentals). Gracze mogą określić zamierzony okres wypożyczenia (1, 3 lub 30 dni czasu realnego), przy czym dłuższy czas trwania usługi oferuje lepszą jej wartość ekonomiczną. Wynajmowane statki są ubezpieczone i konfigurowalne. Czas pozostały wypożyczenia przedstawiony jest w mobiGlas i terminalach ASOP. Gracze podróżujący pieszo mogą od teraz zajmować się również górnictwem, wydobywając surowce z niewielkich skał. Aby wydobywać minerały i kryształy, gracze będą potrzebować narzędzia wielofunkcyjnego (multitool) oraz końcówki służącej do wydobycia (mining attachment). Oba przedmioty można zakupić w Area18, Lorville oraz w Levski. Po wyposażeniu narzędzia gracz ujrzy interfejs regulujący siłę lasera oraz okno stanu aktualnego skały podobne do tych z mechaniki górnictwa w statku Prospector. Gdy skała zostanie rozbita, cenne minerały odłamią się z niej w drobniejsze kawałki, które można będzie zebrać ręcznie, aby umieścić je w podręcznym ekwipunku gracza. Na powierzchniach planet i księżyców można od teraz znaleźć rozmaite obiekty do możliwe do zebrania. Przedmioty zbieralne są cenne i można je przechowywać w ekwipunku podręcznym celem późniejszej sprzedaży w kioskach towarowych. Obecnie można je odnaleźć na powierzchniach Hurston, Ariel, Aberdeen oraz Daymar, a także we wszystkich jaskiniach. Dodano komunikat pojawiający się na vizorze, który powinien powiadomić gracza, jeśli celowo nie odrodzi się na pokładzie statku, z którego wcześniej się wylogował, aby pomóc wyśledzić problemy z wylogowywaniem się z łóżka. Dodano: Ekwipunek osobisty gracza. Dostęp do ekwipunku osobistego gracza możliwy jest przez menu kontekstowe (klawisz F) - wystarczy nakierować kursor na niewielką białą kropkę aktywacyjną, lub też po prostu wcisnąć klawisz „i”. Pojawi się wtedy okrągłe menu ukazujące całkowitą dostępną przestrzeń, procentowe wypełnienie ekwipunku oraz wykaz przechowywanych w nim przedmiotów. Pojemność ekwipunku zależy od rodzaju pancerza, jaki ma na sobie gracz. Jest ona również ukazana podczas przeglądania pancerzy na wystawach i sklepach. Gracze mogą również zaznaczać i upuszczać przedmioty, a także „przechowywać wszystkie” przedmioty w przenośnej skrzynce, pod warunkiem, że stoją na powierzchni ładunkowej statku lub pojazdu. Zarówno treść skrzynki ładunkowej, jak i sam ekwipunek mogą być sprzedawane w kioskach towarowych. Dodano jaskinie na Daymar, Hurston i Aberdeen. Jaskinie można od teraz odnaleźć na wymienionych wyżej skalistych księżycach i planetach. Każda z nich zawiera przedmioty zbieralne oraz zasoby do wydobycia w w widoku FPS. ATC ograniczy teraz uprawnienia do lądowania na podstawie Crimestat. Większość głównych lądowisk nie przyznaje teraz uprawnień do lądowania nikomu z Crimestatem o wysokości jeden lub więcej. GrimHex jednakże pozwoli wylądować każdemu, w tym również używającym skradzionych statków. Rest Stops, Port Olisar i Levski pozwolą wylądować każdemu aż do trzeciego poziomu Crimestat, ale nie pozwolą na to statkom skradzionym. Nowe misje typu „śledztwo” (Investigation Missions) dotyczące zaginień osób w jaskiniach. Gracze mogą od teraz dzielić się misjami. Podjęte misje posiadają teraz opcję „udostępnij” (share), która pozwala dzielić się podjętą misją ze wszystkimi członkami bieżącej drużyny. Po zakończeniu misji łączna wypłata jest dzielona pomiędzy wszystkich jej uczestników. Nowa mapa Star Marine dla trybu Eliminacji: Good Doctor. Kult Radical Outsiders przejął stary obiekt terraformacyjny w systemie Leir II. Dołącz do grupy taktycznej Marines i spróbuj ją odbić lub dołącz do lojalnych kultystów i aby obronić honor samego dobrego lekarza, dr Marcusa Fayela. Statki i pojazdy Dodano: statek Aegis Vanguard Harbinger. Dodano: statek Aegis Vanguard Sentinel. Dodano: statek RSI Mantis wraz z nowym rodzajem gameplayu, Kwantowym Przechwytywaniem (Quantum Interdiction). Z fotelu pilota Mantis gracz może aktywować pole tłumienia kwantowego (Quantum Dampening Field) poprzez interakcję oznaczoną napisem „QED”, co uniemożliwi statkom podróżowanie kwantowe, jeśli znajdą się w bliskiej odległości. Możesz także rozpocząć ładowanie sidła kwantowego (Quantum Snare) poprzez interakcję „Q Snare Charge”. Po naładowaniu aktywuj pułapkę za pomocą „Q Snare Initiate”. Po aktywacji zostanie utworzona bańka kontrolna o średnicy 20 km, która wyciągnie podróżujące przez nią statki z podróży kwantowych. Gdy jakiś statek zostanie „złapany w pułapkę”, położenie owej pułapki zostanie ukazane pilotowi statku oraz wszystkim graczom w jego drużynie. Uwięziony statek w obrębie bańki podlega tłumieniu napędu kwantowego. Uwaga: ujawniane jest położenie sidła, a nie sam statek, który może przemieszczać się z tej pozycji. Ładowanie i utrzymywanie pułapki kwantowej kosztuje znaczne zasoby energii i chłodzenia. Wprowadzono strefy wykluczenia z pułapek kwantowych wokół głównych stacji, a aktywacja pułapki w monitorowanej przestrzeni jest przestępstwem imperialnym i podniesie współczynnik Crimestat zastawiającego ją gracza. Dodano: statek Banu Defender. Banu Defender, dzięki zaawansowanej mechanice utwardzania, posiada specjalną tarczę, którą najlepiej obsługiwać w dwie osoby. Najlepszym sposobem na skorzystanie z tej funkcji jest skorzystanie z pomocy drugiego pilota, dostosowującego hartowanie tarcz na jego MFD, podczas gdy pilot pierwszy skupia się na sterowaniu statkiem i atakowaniu wrogów. Dodano skrót klawiszowy „J”, aby ręcznie przełączać kompatybilne statki w tryb VTOL, zmieniając orientację ciągu. Niektóre małe statki mogą teraz montować wieżyczki przegubowe (gimbals) o wielkości 2 w miejscach o wielkości 1, co pozwala im na montowanie broni na przegubach (gimballed weapons) o wielkości 1. Do tych statków należą Aurory, Mustangi, Merlin, Archimedes, 85x, Nox, Dragonfly i Prospector. Dodano nowy system IFCS: Proximity Assist. Wspomagane wykrywanie odległości, które zastąpi teraz tryb VTOL (Hover Mode ze Star Citizen Alpha 3.6) ma na celu wspomaganie lotu w warunkach zagrożenia kolizją poprzez tłumienie przyspieszenia statku podczas zbliżania się do powierzchni, aby zapewnić pilotowi lepszą i dokładniejszą kontrolę. Proximity Assist jest domyślnie włączone, ale można je wyłączyć w menu opcji. Broń i ekwipunek Nowa broń na statkach: Kroneg FL-Series Laser Cannon. Stabilna ręka i bystry wzrok nie uświadczą wiele działek laserowych podobnej klasy, które mogłyby konkurować z FL-33 Kroneg. Ta wszechstronna, wysokowydajna broń została zbudowana z nowo zaprojektowanych kompensatorów, które zadają obrażenia z dużej odległości. Nowa broń FPS: pistolet Hedeby Salvo Frag. Chociaż Salvo może być używane jak zwykły pistolet, Hedeby nie poprzestał na tym. Przy dłuższym przytrzymaniu spustu do komory wtryskuje zamrażający substancja, a po jego zwolnieniu ciężki pocisk uderza z siłą wystarczającą do sproszkowania przechłodzonej otoczki. Technologia odkryta przypadkowo podczas próby załagodzenia przegrzania powoduje zabójczy rozprysk fragmentów o dużej prędkości, któremu wtóruje miażdżący uszy grzmot. Pistolet Salvo Frag można zakupić w Livefire w Port Olisar, HUR-L2, CRU-L1, Skutters oraz Tammany and Sons. Dodano kolejne akcesoria celownicze i zaktualizowano niektóre z obecnych. Nowe akcesoria: NV-TAC 1x Gamma Projection Optic, NV-TAC 2x Gamma Duo Projection Optic. Przebudowane akcesoria: NV-TAC 3x Gamma Plus Projection Optic, NV-TAC 4x Telescopic Optic, NV-TAC 1x Delta Reflex Optic. Walka AI w trybie FPS będzie teraz priorytetowo traktować cele na podstawie odległości, widoczności i nadchodzących obrażeń i powinna bardziej agresywnie angażować gracza. Dodano nowe funkcje interakcji z czatem i grupą graczy. W aplikacji Commlink można teraz tworzyć grupy czatu. Będą one trwałe między sesjami. Grupy czatu działają na różnych serwerach, więc każdy w grze zobaczy tekst z tej grupy niezależnie od tego, na którym serwerze się znajduje. Dodatkowo gracze mogą zaprosić całą swoją obecną drużynę do grupy lub zaprosić całą grupę do istniejącej drużyny. Dodano nowe akcesoria dla luf i miejsc montażowych pod lufą. Dodano nowe mocowania ARMA pod lufą, w tym latarkę, celownik laserowy, tłumik, tłumik błysku (ukrywa błysk wylotowy), kompensator (redukcja odrzutu) i stabilizator energii (także redukcja odrzutu). Podobnie jak inne akcesoria, można je znaleźć w sklepach, które sprzedają kompatybilną broń palną. Wymienione dodatki aktywuj za pomocą przycisku „U”. Uwaga: opisy broni podają kompatybilne rozmiary dla wszystkich dostępnych gniazd mocowania. W Obiektach Sumiennych na Levskim, Cubby Blast w Area18, Tammany & Son's w Lorville i Live Fire w Port Olisar można teraz kupić flary świetlne. Flary można umieszczać w Utility Slots (w wyposażeniu postaci - personal loadout) i aktywować ręcznie jak inne przedmioty przez interakcję „use”, a następnie rzucać je do celu trzymać je w ręku. Dodano pancerz o dużej pojemności ekwipunku podręcznego, MacFlex "Rucksack" Core. Jest on od teraz dostępny w Conscientious Objects na terenie Levski, Cubby Blast w Area18 oraz Tammany & Son's w Lorville. Technologia bazowa Arena Commander i Persistent Universe używają teraz osobnych baz danych statków. Arena Commander i Persistent Universe prowadzą teraz osobne bazy danych statków i przedmiotów. Status twojego statku w PU, jego stan paliwa, stan uszkodzenia i to, czy zostanie zniszczony, nie będą miały wpływu na konfigurację twojego statku w Arena Commander. Dostosowywanie wyposażenia jest również oddzielne dla każdego z trybów gry i nie można go już przenosić. Wypożyczone przedmioty i statki w menu personalizacji Arena Commander będą dostępne tylko w tym trybie i odwrotnie dla zakupionych lub wypożyczonych przedmiotów i statków w Persistent Universe. Aktualizacje Funkcjonalności Postacie Zaktualizowano konfigurator wyglądu postaci. Zaktualizowany generator wyglądu postaci został usprawniony. Gracze zaczynają teraz od wyboru płci i głowy. Rezultat można następnie wymieszać z całokształtem innej głowy lub jej obszarami, wybierając na modelu 3D lub w lewej kolumnie miejsce, który gracz chciałby dostosować. Gracze mogą również losowo generować dowolne kombinacje (kostka w dolnej środkowej części ekranu). Usprawniono działanie latarek. Zaktualizowano zużycie wytrzymałości, aby zwiększyć czas sprintu i szybkość regeneracji. Usprawnienia wizualne dla stroju Pacheco. Lokacje Zaktualizowano rozkład map wysokości na Arial. Tymczasowo usunięto Rest Stop HUR L2. Ze stacji kosmicznej w Area18 usunięto Argo. AI Ulepszone zachowanie statków bojowych AI w celu bardziej dynamicznego wyboru celu i zaangażowania w oparciu o występujące zagrożenia. Gameplay Skorygowano wysokości kar za wykroczenia, w tym znacznie zredukowano opłaty za nielegalne parkowanie. Poprawiony interfejs czatu i obsługa wielu kanałów dla VOIP / FOIP. Zaktualizowano wszystkie nagrody za misje, aby lepiej równoważyć ryzyko i czas. Tymczasowo wyłączono misje typu "eskorta". Zmniejszono ograniczenia ofert misji z powodu Crimestatu. Wezwania Wsparcia (Service Beacons) AI zaktualizowano o nowe sekwencje fal wrogów, trudniejszych przeciwników i nagrody w postaci aUEC. Przebudowano i ponownie wprowadzono misję dla piratów z Crimestat na poziomie 5. Z systemu misji dostawczych tymczasowo usunięto kilka miejsc docelowych w miastach. Skorygowano położenie niektórych stref zakazu lotów wokół hangarów poziomych w Area18. Zaktualizowano szablon chwytania tabletów, aby gracze mogli obracać w ręku przedmioty takie jak ostrza komputerowe (computer blades). Zaktualizowano Pirate Swarm w Arena Commander. Pirate Swarm został poszerzony do 10 fal, posiada teraz ma nowy zestaw przeciwników oraz wymagąjacą falę końcową. Statki i pojazdy Poprawiono zużycie paliwa w 890 Jump. Zwiększone stawki za tankowanie w CryAstro dla większych statków. Zmieniono udźwiękowienie EMP. Naprawiono Assisted Gimbals, dzięki czemu wystarczy iż cel znajduje się w stożku, zgodnie z pierwotnym założeniem. Zaktualizowano przedmioty użytkowe w 890 Jump. Poprawiono przednie działka w Hoplite, obecnie są to balistyczne repeatery BRVS. Zmieniono malowane zewnętrzne Hoplite. Zwiększono wytrzymałość kadłuba 890 Jump. Nieznacznie zwiększono ślady silnika, aby zwiększyć czytelność ruchu. Zaktualizowano Arrow. Obecnie ma tylko jeden generator tarcz, jak pierwotnie planowano. Broń i przedmioty Zbalansowano odrzut broni Kastak Arms Karna. Ze statku Banu Defender usunięto działka Tachyon rozmiaru 1 i 3. Obecnie mogą być na nim montowane jedynie działka Tachyon w rozmiarze 2. Poprawki większych bugów Vanguard nie powinien już tracić tarcz i chłodzenia, jeśli straci lewe skrzydło. Misje dostawcze powinny być teraz nieco bardziej niezawodne. Naprawiono wartości powiększenia dla istniejących przystawek celowniczych. Punkty capture zmierzające w kierunku neutralnym nie powinny już zachowywać się w ten sposób, jeśli nikt nie znajduje się w strefie capture w Last Stand. Naprawiono liczne problemy z pozycją celowania z pistoletu. Przechowywanie chipa hakerskiego powinno być zgodne z zachowaniem innych przedmiotów trzymanych w ręku. Latarka postaci w swobodnym spojrzeniu powinna teraz poruszać się wraz z głową bohatera. Nie powinno być już wyłomów w powierzchni kolizji między Sky Bus a platformą w Area18. Podczas podróży kwantowych nie powinno już być widać efektów rozmycia. 890 Jump powinien od teraz posiadać systemy przeciwrakietowe. Znaczniki interfejsu dla wieżyczek w Port Olisar nie powinny już zdawać się odpływać. Naprawiono 2x grawitację wokół podziemnych obiektów. Banici w Star Marine powinni być teraz w stanie wyposażyć się w zbroję inną niż lekka. Gladius nie powinien już posiadać wyłomów w powierzchniach tarcz. Naprawiono problem, który powodował że obrażenia fizyczne nie przenikały przez tarcze 890 Jump. 890 Jump nie powinien już zużywać więcej paliwa niż planowano. Gracze nie powinni już być w stanie generować UEC poprzez wykorzystanie błędu przy tankowaniu statków. Statek Reliant powinien być w już stanie przewozić ładunek podręczny. Wezwania Wsparcia pochodzące od NPC nie powinny już spamować interfejsu gracza. Efekt odpalenia pocisków powinien już być odtwarzany poprawnie. Trafienia z broni FPS w hangarze 890 Jump powinny już być poprawnie rejestrowane. Menu opcji nie powinno się już blokować podczas włączania w dostosowywania postaci. Statki podróżujące w okolicach Daymar podczas skoku spline z odległości od 2000 do 2500 metrów nie powinny już eksplodować. Elementy interfejsu celowniczego oraz pocisków powinny być teraz poprawnie wyświetlane dla wszystkich pojazdów naziemnych. Znane Problemy: Na powierzchni ciał planetarnych znajdują się niewidoczne skały mogące blokować zasoby wydobywalne w trybie FPS. Wyświetlacze kiosków i terminali migają. Uwaga: może to wpływać negatywnie na osoby wrażliwe na migające ekrany. Wynajem REC w Star Marine nie jest przetwarzany, ale nadal odejmuje REC. Przechwytywania (Quantum Interdictions) mogą się zdarzać dwa razy z rzędu, czasem też bardzo blisko gracza pojawią się asteroidy. Gdy znajdujesz się zbyt blisko członków grupy, podróże kwantowe mogą nie zadziałać. Obejście: Oddal się od drużny, następnie aktywuj podróż kwantową. Alternatywnie, w drużynie, rozgrzewajcie (Quantum Drive Spooling) i uruchamiajcie silniki kwantowe pojedynczo. Wybór celu podróży kwantowej wykonany po kalibracji nie zawsze jest aktualizowany. Obejście: Skieruj dziób statku poza obręb znacznika QT, a następnie ponownie namierz cel podróży. HUD podróży kwantowej zniknie, jeśli podczas podróży kwantowej gracz opuści fotel pilota. Działko Combine nie działa poprawnie w trybie dla wielu graczy. Podróż kwantowa w Banu Defender nie zadziała, jeśli w fotelu drugiego pilota zasiada inny gracz. Bardzo szerokie proporcje monitora powodują przesunięcia interfejsu ekwipunku i ikon Skyline. Systemy przeciwrakietowe nie działają w sposób spójny. Uszkodzenia spowodowane zniekształceniem (distortion damage) nie działają poprawnie. Na liście w VMA statku mogą pojawiać się duplikaty komponentów systemu, które po wyposażeniu nie będą działać. Na mapie Station Demien w Star Marine oznaczenia przeciwników mogą być czasem widoczne przez ściany. Gracze mogą doświadczać niestabilności podczas przeładowywania i strzelania z broni w Star Marine. Statki AI mogą utknąć na trasach i nie kontynuować podróży. Wezwania Wsparcia NPC (Service Beacons) czasami wyświetlają niepoprawną odległość. Próba podróży kwantowej do miejsc docelowych z orbity ArcCorp lub jego księżyców może spowodować zderzenie gracza z powierzchnią. Uszkodzenia skrzydeł mogą powodować nadmierne obroty statków, aż do utraty kontroli. Despawn statku po nielegalnym lądowaniu, gdy skrzynka z misji znajduje się na pokładzie, uniemożliwi progres zadania. Uff, trochę tego było : ). No ale stało się, nareszcie możemy grać w Star Citizen Alpha 3.7. Podobają Wam się wprowadzone nowości i poprawki? Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin
  2. 1 point
    Ja miałem okazje już być wychwyconym przez Mantisa, ale nie z nad świetlnej mnie chwycił w pułapkę, tylko podczas bitwy. Jacyś gracze piraci mnie dopadli i jeden z nich miał Mantisa bo jakiś dziwny rozbłysk tylko widziałem, i chyba go użył bo mój statek nie reagował na stery a silniki były jak by w zawieszeniu, mogłem strzelać ale bardzo wolno ale co z tego jeśli nie mogłem manewrować statkiem. W tym czasie jego koledzy mnie obskakiwali i trwało to jakieś chyba 30 sekund. Na szczęście odzyskałem panowanie nad statkiem za nim mi osłony padły, kolesi rozwaliłem ale tego Mantisa już nie widziałem i nie mam pojęcia co się z nim stało. Nie mogę potwierdzić czy to rzeczywiście było takie działanie jak podałeś wcześniej podczas naszej rozmowy, ale efekty by wskazywały na to. Jest jeszcze opcja że była to jakaś zawiecha gry, ale Mantis na pewno tam był.
  3. 1 point
  4. 1 point
    Hmm. Jak sam zauważyłeś, jest to gra w Alpha : ). Cały czas jest tworzona. Niestety tak to wygląda w Alpha zwykle, niezależnie od tytułu. A tutaj dodajmy fakt, że nikt nigdy wcześniej nie próbował nawet tworzyć tak skomplikowanej, ogromnej gry, z taką ilością systemów w wersji online, pełną fizyką w trybie online i niewyobrażalną masą immersji i realizmu. Trzeba było pytać nim zakupiłeś pledge jak to wszystko wygląda, uniknął byś nieporozumienia 🙂. I może właśnie dobrze w takim razie że o tym piszesz, dzięki Tobie inni gracze będą mogli wybrać nieco bardziej świadomie - czego im serdecznie życzę. Wejdź do nas na Discord, zobaczysz że wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego wszystkiego i pomagamy zgłaszać bugi, a twórcy naprawdę grę rozwijają i nad nią pracują. To że gra działa tyle lat nic nie znaczy wobec wymienionych przez Ciebie bugów z uwagi na to, że CIG co chwila dodaje nowe systemy i przebudowuje istniejące, dodając im kolejne możliwości, które wynikają z przemyślanego planu wobec tej gry. To naturalne że pojawiają się tego rodzaju błędy w kodzie, to jest zwyczajnie aż tak skomplikowany system i każdy kto chciałby pograć w Star Citizen już teraz, nim nawet gra znajdzie się w fazie beta, powinien się po prostu z tym liczyć : ). Trzeba wiedzieć co warto robić, czego nie - a i to się zmienia z patcha na patch. Tak to właśnie wygląda, tak się produkuje gry i Ty robiąc pledge powinieneś był wiedzieć, że dołączasz do otwartej _produkcji_ tytułu we wczesnej jej fazie. Z tego co piszesz wynika, że oczekiwałeś gry raczej już w trybie beta : ). Nie widzę też sensu w "dorabianiu się" w Star Citizen kiedy i tak po 3 miesiącach, w kolejnym kwartale wchodzi kolejny duży Update, jak co kwartał i będzie miał całkowity wipe progresu. My robimy takie rzeczy w sumie i tak, ale licząc się z tym - po prostu znajdujemy radość w testowaniu kolejnych niesamowitych miejsc, statków, broni, feature'ów, z brania udziału w produkcji komunikacji w naszej dość niszowej, generalnie sympatycznej społeczności. Rozumiesz teraz? To jest niesamowicie zapowiadająca się gra, z testowania której czerpiemy mnóstwo frajdy i radości. Mamy dużą tolerancję na bugi, gdyż wiemy, że tak to musi wyglądać, ponieważ CIG ma aż tak ambitne plany i cały czas dodaje mnóstwo nowego contentu. Akceptując to z góry ma się inne podejście - a jeśli dla kogoś takie warunki gry podczas pracy nad nią nie są do zaakceptowania, zwyczajnie nie powinien jej na tym etapie kupować, bo się rozczaruje jak Ty 🙂 . Nam, którzy wiedzieliśmy z czym mamy do czynienia, tytuł już teraz dostarcza wrażeń, jakich nie może dostarczyć żadna inna gra. Wierz mi, że ta fizyka w przestrzeni kosmicznej, złożoność statków, pełna immersja itd. to rzeczy prawie niemożliwe do zrealizowania w dzisiejszych czasach i nikt inny poza CIG nawet nie próbuje robić tego w tak next-genowy sposób. Progres jest jednak ogromny. Niebawem zobaczysz jak wiele rzeczy zostanie dodane w 1 kwartał, za kilka dni pojawią się u nas Patch Notes. I wtedy śmiało zadaj sobie pytanie, czy robione jest dużo, czy mało - w 3 miesiące. Co trzy miesiące obecnie. Mimo iż będzie to w sumie i tak najmniejsza aktualizacja, z uwagi na zmianę trybu produkcji (od niedawna pracują w nieco inny sposób, "staggered development", który przyspieszy wszystko znów, ale pierwszy kwartał owego podejścia przez to miał będzie mniej feature'ów). Zapraszam byś dołączył do nas na Discord: https://discord.gg/TH3cQkj gdzie możesz z nami porozmawiać, graczami, którzy z własnej woli i z pasji grają w tę grę. Jest tam też kilka osób które obecnie nie grywają - np. czekają na kolejny update, oraz pewnie też kilka które się zniechęciły póki co. To wszystko jest w porządku. Wolałbym tylko, by każdy uprzednio, przed wykonaniem pledge, zrozumiał że takie bugi będą się zdarzały cały czas, mimo że gra robi się coraz bardziej grywalna. Będą to bugi totalnie podstawowe, np. dotyczące UI, lądowania i innych podobnych systemów, utrudniających czasem wykonywanie jednych misji, a czasem innych. A czasem nawet oznaczające śmierć postaci, zniszczenie statku, utratę całego wiezionego ładunku itd. M.in. po to właśnie testujemy by pomóc to wszystko znajdować i naprawiać, ale przy tym wielu z nas ma i tak mnóstwo frajdy i niesamowitych wrażeń. Ponieważ nic innego na świecie nie oferuje takich i prędko nie będzie, wielu z nas ma zamiar wspierać ten projekt tyle ile tylko trzeba. Widzimy ogromny, nieustanny progres. Jest niezaprzeczalny. Ale nas również czasem denerwują błędy w kodzie, też czasem robimy sobie przerwy 🙂. Łącznie ze mną. Mnie także do szału doprowadzało hover mode w 3.6. Ale wiedząc z czym ma się do czynienia można po prostu wybrać, czy chce się uczestniczyć w takiej Alfie, czy nie. Fakt też, że trafiłeś chyba na jeden z najbardziej frustrujących Update'ów, z hover mode, który już właśnie przestaje istnieć, zastąpiony innym systemem. Tak więc raz jeszcze, wpadnij do nas na Discord pogadać o wszystkim :). Przekonaj się jak inni gracze mają różne podejścia, akurat nawet jest u nas inny nowy kolega, który tak jak Ty prosił o jakieś porady. On póki co nie narzeka na te sprawy, może dlatego, że był ich świadomy wcześniej : ).
  5. 1 point
    Ok dziękuje bardzo, to fakt wcześniej zderzyłem się z innym statkiem. No i niestety ukatrupli mnie i teraz mam czyste konto i nie jestem poszukiwany już, ale towar w statku co miałem przepadł i i kasa z konta. Teraz mam Frelancera i chcę trochę polatać by towarem pohandlować zobaczymy co z tego wyjdzie. Szkoda ze ten autopilot do lądowania nie działa, było by łatwiej.
  6. 1 point
    Przegrzewanie się silnika UPDATE: Aktualnie w Alpha 3.5.1 nie ma możliwości overclockingu coolerów. W razie dalszych modyfikacji będziemy informować. W aktualizacji Star Citizen Alpha 3.3.7 otrzymaliśmy prototypowy system przegrzewania się komponentów statków. W niektórych ich modelach nastąpi to już przy pierwszym użyciu Quantum Travel. Z tych bardziej podstawowych, dotyczy to na przykład Aurory LN, popularnego i niedrogiego upgrade'u z Mustanga Alpha czy Aurory MR. Jak sobie poradzić sobie z tym problemem? Help 🙂.
  7. 1 point
    Kilka pytań związanych z w/w zagadnieniem. Czy statki / pojazdy kupione za środki wewnątrz gry zachowują się pomiędzy aktualizacjami ? Czy statki / pojazdy kupione za środki wewnątrz gry obejmuje jakieś ubezpieczenie ? Czy można nimi obracać?
  8. 1 point
    1 Niestety nie 2 Tak w wersji aktualnej mają dożywotnie ubezpieczenie (LTI) 3 co xD (jeżeli mówisz czy można je sprzedać - nie) 😉
  9. 1 point
    Jakiś ziomek napisał mi na czacie w PU, że przed lub w trakcie podróży w QT należy podkręcić coolery + wyłączyć mniej istotne systemy statku, np. tarcze. Wtedy temperatura silnika spada na łeb na szyję i ostrzeżenie o przegrzaniu po chwili znika.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×