Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem świeżym graczem (tzn. kupiłem starter już kilka lat temu) ale teraz zaczynam się coś tam bawić. 

Mam taki problem: gdy jestem w statku w hangarze i proszę o otwarcie hangaru to otwiera się górna brama ale nad nią jest taka przeźroczysta jakby druga brama i przez nią już nie dam rady wylecieć. Nie wiem co w tej sytuacji zrobić. Jeśli możecie to podpowiedzcie co trzeba zrobić.

już nieaktualne

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 11.01.2025 o 09:03, Indon napisał:

Jestem świeżym graczem (tzn. kupiłem starter już kilka lat temu) ale teraz zaczynam się coś tam bawić. 

Mam taki problem: gdy jestem w statku w hangarze i proszę o otwarcie hangaru to otwiera się górna brama ale nad nią jest taka przeźroczysta jakby druga brama i przez nią już nie dam rady wylecieć. Nie wiem co w tej sytuacji zrobić. Jeśli możecie to podpowiedzcie co trzeba zrobić.

już nieaktualne

Hej @Indon!

Te problemy wynikają z buga w gigantycznej aktualizacji 4.0 którą wreszcie otrzymaliśmy - wraz z Server Meshingiem, który potroił liczbę graczy (do 600) i dodał nowy system planetarny, Pyro.

W związku z tak dużą ilością zmian i kompletnym przepisaniem struktury netcode, powielają się czasem hangary. Stąd masz podwójne drzwi.
Sposobem by tego uniknąć jest niestety zmienianie regionu serwera w Menu gry. BEST to zwykle będzie dla Polski EU, dlatego wybierz US, AUS lub ASIA. Wchodzisz do gry i testujesz od razu otwieranie hangaru - jeśli drzwi się otworzą i jest czyste niebo, wylecisz. Jeśli nie, procedurę powtarzasz.

Obecnie CIG wydało już patch 4.0.1 na serwery testowe SC (PTU). Tam ów bug jest już naprawiony, więc po stabilizacji owego patcha, aktualizacja wpadnie na LIVE i rozwiąże problem.

Jeśli chcesz, śledź ważne newsy ze Star Citizen na naszym Twitterze lub BlueSky:

https://x.com/StarCitizenPL
https://bsky.app/profile/starcitizenpl.bsky.social

Wtedy będziesz na bieżąco. Możesz też dołączyć na nasz Discord (link w nagłówku forum).

image.pngimage.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 98 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Aktywni użytkownicy

  • Kluby i Fora Citizenów

  • Statystyki społeczności

    • Tematów
      158
    • Odpowiedzi
      850
  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      1 247
    • Najwięcej online
      2 020

    Nowy gracz
    Barus92
    Rejestracja
  • Komentarze w blogu

    • Oczywiście, każda pozycja z przedstawionej listy jest ważna i każda ma swoją cząstkę społeczności, która nie może się doczekać aż [X] wejdzie do live (sam mam na oku przynajmniej 13 pozycji xd) , ale na przestrzeni lat jedyna prawidłowa odpowiedź staje się to coraz bardziej widoczna - największym krokiem do przodu dla Star Citizen będzie premiera "Squadron 42". I to pomyślna premiera. 

      Jeśli CIG uda się dopiąć ten projekt, sprawić żeby był co najmniej 8/10 i wstrzelić się w dobre okno na premierę to Star Citizen zyska zupełnie nową widownię, porządny, zdrowy zastrzyk środków a CIG zyska sporo wiarygodności po posiadaniu pierwszego "czegoś" w swoim portfolio.  A co najważniejsze - setki deweloperów skupionych na SQ42 w końcu będzie mogła postawić PU na pierwszym miejscu i zaimplementować każdą rzecz z tej listy jeszcze "za naszych czasów"  Nie mogę zliczyć ile razy w tym roku na Spectrum widziałem wypowiedzi devsów w stylu: "Mamy [X] na uwadze, jednak na teraz to nie jest priorytet." albo "Mamy to w naszym wewnętrznym buildzie jednak nie mieliśmy wystarczającej ilości zasobów aby dostarczyć ten feature w tym momencie." Jeżeli gwiazdy dobrze się ułożą i Chris "wyrzuci 20" to PU dostanie skrzydeł - i to niemałych. Wtedy, mam nadzieję, będziemy przebierać w contencie i feature'ach.   
    • Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
    • Kurcze mam to samo na myśli, jestem w tej grze bo liczę na fajny system budowania baz, to mój konik w każdej grze, Uwielbiam latać dlatego  gram jako pilot, nie potrafię się strzelać ot.. tak wyszło hehe. Martwi mnie tylko że jak coś próbuje być wszystkim to .... zaczyna się to pierdzielić. Nie mniej, bazy, orgi i handel b2b - tylko na to czekam
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|