Star Citizen Patch 3.5 już LIVE na serwerach oficjalnych!
Panie i Panowie Piloci, mamy dobre wieści! Po kilkutygodniowej walce z rozmaitymi bugami oraz wszechstronnych testach na Public Test Universe (PTU), w których udział braliśmy i my, Cloud Imperium Games postanowiło sprawić nam dziś niespodziankę. Ci z Was którzy stale trzymają rękę na pulsie zapewne zwiedzają już nową planetę ArcCorp od kilku ładnych godzin. My musieliśmy przygotować jeszcze nasze podsystemy, ale oto i jesteśmy z rozpiską nowości w aktualizacji Star Citizen Alpha 3.5 - w całości po polsku!
Star Citizen Patch 3.5.0 - Patch Notes
WAŻNE: Zanim rozpoczniesz ściąganie poprawki, upewnij się, że twój launcher zaktualizował się do wersji 1.1.1.

Główne Znane Problemy:
- Po wyjściu z menu opcji na ekranie tworzenia postaci opcje pozostaną widoczne, uniemożliwiając dostosowywanie. Obejście Problemu: Naciśnij „ESC”, aby wrócić do dostosowywania.
- Gdy wyjdziesz z gry z otwartym mobiGlas, po powrocie do gry ujrzysz rozmyty obraz. O/P: Przed wyjściem zamykaj mobiGlas.
- Skrzynki dostawcze mogą spadać przez podłogę niektórych statków.
- Statki nie zostawiają ładunku po zniszczeniu.
- Brakuje hologramu Ruto.
- Misja wstępna Ruto czasami się nie uda.
- Niektóre laboratoria Area18 nie mają ciśnienia atmosferycznego.
- Statki mogą przekroczyć swoje ograniczenia prędkości, obracając się lekko podczas przyspieszania.
- Pociski / znaczniki broni mogą czasem znacznie chybić wobec punktu w który celujesz.
- Przymierzanie ubrań w Casaba może czasami spowodować utratę części pancerza.
- Śmierć przy otwartym czacie może spowodować, że gracz nie będzie mógł prawidłowo się odrodzić. O/P: Uruchom ponownie klienta.
- Wylogowanie ze statku na łóżku może być czasem zawodne lub niespójne.
- Składane (stowed) przedmioty mogą czasami przyczepiać się do nóg graczy.
- Przełączanie na zewnętrzną kamerę z fotela pilota i z powrotem resetuje HUD i czat.
Nowe Funkcjonalności
- Dodano system dostosowywania twarzy DNA.
- Dodano grywalne postacie kobiece.
- Nowe ustawienie audio: „słuchawki” (headphones) w menu Audio.

- Lokalizacje planetarne: planeta ArcCorp i jej księżyce Lyria i Wala.

- Główna strefa lądownicza: Strefa 18 (Area 18).

- Dodano nowego dostawcę misji: Tecia „Twitch” Pacheco.
- Dodano warianty statków Hurston Security dla obszarów w Hurston i okolicach.
- IFCS będzie teraz uruchamiać autopilota i próbować odwrócić twój statek, gdy znajdzie się on w strefie zakazu lotów (no-fly zone).
- Gracze mogą teraz ustawiać cel podróży kwantowej na członkach swojej drużyny.

- Dodano misje środowiskowe, w których AI może wymierzać sprawiedliwość wobec graczy-piratów, a przy tym ich śledzić i wzywać posiłki. Poziom i statek siły policyjnej zależeć będą od poziomu zagrożenia (wanted) gracza.
- Dodano typ misji "Combat Assistance Service Beacon" dla AI.
- Dodano misję patrolową do Delamar.
- Dodano misje niszczenia satelitów dla obszaru Hurston.
-
Dodano nowe warianty misji dostawczych.

- Dodano: warianty Reliant MISC Tana, Sen i Mako.
- Dodano Anvil F7C-M Super Hornet Heartseeker.
-
Dodano zautomatyzowane bronie podwieszane (gimbal mounts).
Zautomatyzowane bronie podwieszane są dodatkowym rodzajem gimbal mounts, który umożliwia namierzanie i automatyczne śledzenie celów w stożku przed statkiem. Stożek oznaczony jest kółkiem o linii przerywanej. Dzieli się on na dwie części, gdy gimbale nie mają dostrojonego celu i zamykają się w pojedynczy okrąg, gdy tworzą cel namierzą. Tryb ten można przełączać za pomocą przycisku „R”. - Dodano działka „Singe” Tachyon.
-
Dodano nowy interfejs wieżyczki i elementy sterujące czułością.
Wieżyczki mają teraz nakładkę interfejsu użytkownika (HUD), która pokazuje ich pozycję w stosunku do statku macierzystego (w stopniach), bieżącą czułość (pasek suwaka) i bieżący tryb ognia. Ponadto istnieją teraz w kokpitach przyrządy służące do zwiększania i zmniejszania czułości wieżyczek bezpośrednio z ich stanowiska. - Dodano informacje głosowe opisujące zdarzenia podczas kopania (mining!).
- Od teraz przedmioty i komponenty statków bardzo powoli się zużywają.
- Przedmioty i komponenty statków można teraz naprawić.
-
Dodano automatyczną zbieżność broni statków.
Bronie stałe (fixed) i podwieszane działka przegubowe (gimbal mounts), które mają różne prędkości łączą się teraz w pojedynczy pip oparty na broni najwolniejszej i najkrótszego zasięgu. Dodatkowo, broń przegubowa i stała mają bardzo niskie zbieżności celu (nadal są dostrajane).

-
Dodano: karabin szturmowy Gemini S71.
Dobrze wyważony i zaprojektowany karabin szturmowy, preferowany przez bogatszych prywatnych wojskowych, którzy chcą zrobić wrażenie. -
Dodano: Pistolet Coda Kastak Arms
Bez zbędnych dodatków, surowy, ciężki pistolet balistyczny, który uderza mocno, jeśli tylko trafi. To, czego mu brakuje pod względem szybkości ognia i wielkości magazynku, więcej niż nadrabia zasięgiem i mocą. - Bronie FPS wydają teraz odgłos suchego strzału, gdy zbraknie amunicji.
- Dodano nowe warianty kolorów do wielu pancerzy i ubrań (undersuits).

- Dodano ikony interfejsu użytkownika dla dodatkowych rodzajów kontaktów.
-
1
0 Comments
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now