Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Sarr

Star Atlas - Gameplay z Showroom i opis jak zacząć

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby kogoś interesowało jak obecnie wygląda Star Atlas, łapcie wideo.

Ten projekt ma być czymś w rodzaju Star Citizen, ale opartym na innej, bardziej demokratycznej koncepcji. Showroom to odpowiednik Hangar Module, od którego zaczynało SC. Na razie gry w tym niewiele - tyle co można pobiegać i zespawnować statek. Optymalizacja prawie żadna, ale faktycznie jest Nanite i Lumen (w końcu to Unreal Engine 5). W grze każdy element rzeczywistości będzie wymienny na realne cyfrowe waluty. Nie wiadomo dokąd ta ścieżka zaprowadzi, ale zawsze warto się przyjrzeć.

Kontrowersji tu nie brakuje, jednak w mojej opinii Star Atlas obecnie jest produkowany całkiem poważnie, według zaprezentowanej Roadmapy i dość nowocześnie. Poza samym faktem oparcia gry na realnych walutach, w tej chwili (na 20.10.2022) śladów scamu w tym nie widać. Przynajmniej od strony developerskiej.

A czy będzie to kolejna rewolucja w grach PC, czy spektakularne fiasko - przekonamy się z czasem.
W opisie wideo, które wykonałem na razie na szybko, znajdziecie instrukcję jak założyć konto, kupić statek i otrzymać Star Atlas Game Code, który pozwoli pobrać clienta gry z Epic Store już teraz.
W kolejnych miesiącach twórcy mają dodawać więcej statków i ficzerów, a w najbliższym czasie ma wyjść strategiczna gra przeglądarkowa 3D, która miałaby być integralną częścią tego sima. Były już nawet testy flight model na whiteboxach.

Jeśli jednak boicie się crypto, nft itd, dajcie sobie spokój. Owszem, nikt Wam tu nie zagwarantuje, że nie stracicie tych m.in. kilku dolców, które są potrzebne do rozpoczęcia. Sprawdzacie na własną odpowiedzialność.

Ja otrzymałem aż 4 Game Codes z uwagi na długi staż posiadania statków. W opisie wideo są wszystkie potrzebne linki, wrzucone na mojego refka bo to mój kanał youtube - korzystacie lub nie. Jednak pierwsze statki są znacznie tańsze niż w Star Citizen, jedynie procedura początkowa wymaga instrukcji, którą tam umieściłem. W razie wątpliwości piszcie tutaj lub do mnie na PW, poprowadzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 118 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Aktywni użytkownicy

  • Kluby i Fora Citizenów

  • Statystyki społeczności

    • Tematów
      158
    • Odpowiedzi
      850
  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      1 247
    • Najwięcej online
      2 020

    Nowy gracz
    Barus92
    Rejestracja
  • Podobne transmisje

    • Przez millabrega
      Starfield, polska grafika, grafika polskiej społeczności. Galeria screenshotów z ogromnej eksploracyjnej gry RPG.
      Jeśli chcecie dodać swoje, podzielcie się również swoim gameplayem. I wpadajcie na Discord, mamy na nim kanały dla Starfielda.

      Korona Królów

    • Przez Star Citizen Hub PL
      Witajcie, gracze! 

      Otworzyliśmy ten dział dla dyskusji o innych grach, przy których lubimy spędzać czas, lub o jakich lubimy porozmawiać.
      Jako że jesteśmy społecznością Star Citizen, najciekawsze wątki dotyczyć mogą najpewniej gier sci-fi, wszelkiej maści projektów next-gen, gier których akcja umiejscowiona jest w kosmosie, symulatorów oraz gier fps, ale nie musimy ograniczać się do powyższych tematów. Wspomniane zainteresowania będą jednak najmilej widziane w niniejszym dziale, jako że nasze forum przeglądają głównie fani klimatów zbliżonych do Obywatela Gwiazd. Z uwagi na dobro społeczności i użytkowników, zastrzegamy sobie prawo do filtrowania wątków z dowolnego powodu.
      Tymczasem miłych, owocnych dyskusji i artykułów.
      Przypominamy, iż na Hubowym serwerze Discord znajduje się specjalna kategoria poświęcona innym grom klimatycznym, z dedykowanymi kanałami tekstowymi oraz głosowymi dla takich gier jak:
      🔺 No Mans Sky
      Kanał Discord NMS: https://discord.gg/FeyMmARYPG 💥 DCS World 
      Kanał Discord DCS World : https://discord.gg/PW7bcxJbGp 🔫 Helldivers™2
       Kanał Discord Helldivers 2: https://discord.gg/4uuy7kxXJA 🌐 Space Engineers
      Kanał Discord Space Engineers htt ps://discord.gg/rAPZvexQgP 💫 Elite Dangerous
      Kanał Discord Elite Dangerous (w tym Odyssey): https://discord.gg/ve6JjhmcVh 🚀 EvE Online
      Kanał Discord EvE Online: https://discord.gg/VSx9gWyPM3 🌌 Starfield
      Kanał Discord Starfield: https://discord.gg/hG5uFVRzM3 💢 DayZ
      Kanał Discord DayZ: https://discord.gg/bduzHdqBTC Posiadamy także kanał ogólny, na którym chętnie rozmawiamy na temat wszelkich pozostałych tytułów, mianowicie 🎮#inne-gry.
      Do zobaczenia w Przestrzeni!
  • Komentarze w blogu

    • Oczywiście, każda pozycja z przedstawionej listy jest ważna i każda ma swoją cząstkę społeczności, która nie może się doczekać aż [X] wejdzie do live (sam mam na oku przynajmniej 13 pozycji xd) , ale na przestrzeni lat jedyna prawidłowa odpowiedź staje się to coraz bardziej widoczna - największym krokiem do przodu dla Star Citizen będzie premiera "Squadron 42". I to pomyślna premiera. 

      Jeśli CIG uda się dopiąć ten projekt, sprawić żeby był co najmniej 8/10 i wstrzelić się w dobre okno na premierę to Star Citizen zyska zupełnie nową widownię, porządny, zdrowy zastrzyk środków a CIG zyska sporo wiarygodności po posiadaniu pierwszego "czegoś" w swoim portfolio.  A co najważniejsze - setki deweloperów skupionych na SQ42 w końcu będzie mogła postawić PU na pierwszym miejscu i zaimplementować każdą rzecz z tej listy jeszcze "za naszych czasów"  Nie mogę zliczyć ile razy w tym roku na Spectrum widziałem wypowiedzi devsów w stylu: "Mamy [X] na uwadze, jednak na teraz to nie jest priorytet." albo "Mamy to w naszym wewnętrznym buildzie jednak nie mieliśmy wystarczającej ilości zasobów aby dostarczyć ten feature w tym momencie." Jeżeli gwiazdy dobrze się ułożą i Chris "wyrzuci 20" to PU dostanie skrzydeł - i to niemałych. Wtedy, mam nadzieję, będziemy przebierać w contencie i feature'ach.   
    • Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
    • Kurcze mam to samo na myśli, jestem w tej grze bo liczę na fajny system budowania baz, to mój konik w każdej grze, Uwielbiam latać dlatego  gram jako pilot, nie potrafię się strzelać ot.. tak wyszło hehe. Martwi mnie tylko że jak coś próbuje być wszystkim to .... zaczyna się to pierdzielić. Nie mniej, bazy, orgi i handel b2b - tylko na to czekam
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|