-
- M&V Bar Lorville 1
- M&V Bar Lorville 2
- First Light
- Main Theme
- V
- Majesty of Space
- Mind Games
- The Rebel Path
- Sabre Raven (Trailer)
- Мусорщики
- To Hell and Back
- Wushu Dolls
- Orison Voyager Bar
- The Sacred And The Profane
- Rite Of Passage
- Extraction Action
- Patri(di)ots
- Scavenger Hunt
- Outsider No More
- Never Fade Away
- Work In Order
- Technology
- Gateway
- Lovely Day
Ustawienia:
Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 12/24/18 in all areas
-
5 pointsJak wielu tutaj obecnych, lubię zwyczajnie eksplorować różne ciekawe miejsca. W tym temacie proponuje stworzyć katalog przepięknych i fotogenicznych miejsc dostępnych w uniwersum. Zacznę może od gorącej planety Daymar i znanej chyba już każdemu ciekawostki w postaci rozbitego Javelina. W sam raz by ogrzać się i chwilę odpocząć od ziemiańskiej zimy, która aktualnie nas nawiedza 🙂 Wskazówek jak tam dolecieć jest wiele czy to na Youtube, czy w sieci gdzieś na portalach, więc zwyczajnie nie będę Wam psuł zabawy, dla tych oczywiście, którzy jeszcze nie odwiedzili.
-
5 pointsNie dbamy o to czy jesteś obywatelem Imperium, czy wolisz działać poza jego granicami. Nie interesuje nas, czy masz coś na sumieniu. Nie opuszczasz towarzyszy w potrzebie? Nie jesteś służbistą przestrzegającym skrupulatnie litery prawa – nieważne czy jest ono sprawiedliwe i sensowne? Nie zadowala cię nudna korporacyjna posadka czy odmóżdżająca służba wojskowa? Nie lubisz sztywnych struktur lecz chcesz mieć kompanię do wspólnych mniej lub bardziej legalnych wypadów? Masz dość pseudo-organizacji pełnych rozwydrzonych dzieciaków rozbijających się nowiutkimi statkami kupionymi za kasę swoich rodziców? U nas znajdziesz coś dla siebie. Nieważne skąd przybywasz ani czym parałeś się wcześniej. Jeżeli nie wsparłeś jeszcze Star Citizen i nie możesz złożyć podania na profilu naszego Syndykatu nic się nie stało – nikogo nie dyskryminujemy. Jeśli się z nami skontaktujesz i zostaniesz przyjęty, zaproszenie będzie czekać kiedy tylko sobie tego zażyczysz, a w międzyczasie możesz się zapoznać z resztą towarzystwa na naszym forum. Ater Dracones to największa i najbardziej aktywna polska organizacja z najdłuższymi tradycjami. Profil Syndykatu na RSI Trochę historii… Nasza organizacja swoje istnienie rozpoczęła w styczniu 2014 od grupy ludzi, którzy wspólnie grali w różne tytuły i planowali kontynuować to i w Star Citizen. Po zaproszeniu wszystkich znajomych staliśmy się największą polską organizacją. Podjęliśmy decyzję aby grupę rozwijać tak, aby powstał syndykat na tyle duży, że będzie w stanie coś osiągnąć w świecie gry.Jak to w takich grach bywa najbardziej imponujące jednostki będą możliwe do utrzymania dla organizacji o dużym stanie osobowym (Bengal-class Carrier, Escort Carrier, czy Javelin-class Destroyer). Na skutek tego Syndykat w sile ponad 350 pilotów będzie znacznie bardziej liczącą się siłą niż 10 gildii 20-osobowych związanych „tylko” sojuszem. Patrząc na powyższe fakty małe klany, nieważne z jak wyśmienitych pilotów złożone, będą miały znaczenie raczej marginalne. Dlatego też zapraszam Was pod naszą banderę. Nasz Syndykat chętnie powita w swych szeregach pilotów bojowych, górników, handlowców, przemytników, kurierów i specjalistów od mokrej roboty. Ater Dracones ma w opisie RP ze względu na fakt, że mamy (i zamierzamy rozwijać) własną historię i storyline. „Klimacenie” jest jednak całkowicie dobrowolne. Rozumiemy że ludzie mają własne życie – pracę, rodzinę, uczelnie i nie tylko – nikt nie będzie wymagać od Was bezustannej aktywności, a także nie planujemy pozbywać się w przyszłości osób, które z takiego czy innego powodu zrobią sobie przerwę w graniu. Ludzie nie posiadający statków / gry mogą już teraz dołączyć do życia organizacji na naszym forum, a po nabyciu własnej jednostki mają gwarantowane zaproszenie do Syndykatu w grze. Pomimo tego, że chcemy stworzyć dużą kompanię na pierwszym miejscu stawiamy to, aby nasi członkowie dobrze się czuli w swoim towarzystwie, a także chcemy się jak najlepiej poznać. W Smoczej Flocie znajduje się mnóstwo jednostek wieloosobowych, tak więc będzie możliwość poćwiczenia działań załogowych – oraz korzystania ze statków, których nie macie w swoich hangarach. Oferujemy: Największą, zwartą, aktywnie rozwijaną polską organizację. Dobrą i przyjazną atmosferę. Możliwość awansu w ramach organizacji, a także szeroki wybór zajęć którymi będzie można się parać. Zróżnicowaną grupę ludzi płci obojga z różnych przedziałów wiekowych i o szerokich zainteresowaniach Zrozumienie dla faktu, że istnieje życie poza grą (nie wyrzucamy ani nie traktujemy gorzej które nie mają czasu grać regularnie, mają dzieci, egzaminy, pracę, etc.). TeamSpeak oraz Discord Aktywne forum, gdzie zawsze można zadać pytanie lub po prostu pogadać. Dla chętnych RP. Wspólne granie nie tylko w Star Citizen. W przyszłości partycypację w zyskach z misji wykonywanych wspólnie z Syndykatem. Poszukujemy: Osób zainteresowanych następującymi obszarami działalności: handel (towarami oraz informacją), spedycja towarów i osób, salvaging, bounty hunting, górnictwo, eksploracja, działania bojowe o wysokim stopniu tajności, odzyskiwanie mienia. Nie wykluczamy rozwinięcia listy o dodatkowe pozycje. Ludzi z dystansem do siebie i dojrzałym podejściem do życia. Znających język polski. Odwiedź również
-
5 points
-
4 pointsuntilCześć Wszystkim! Chciałbym podziękować wszystkim uczestnikom szkolenia które odbyło się wczoraj. Jest mi niezmiernie miło że mogliśmy razem spędzić czas. Mam nadzieję że przy kolejnych szkoleniach/eventach również będziecie uczestniczyć, a taże w przyszłości sami badź z nami będziecie robić te wydarzenia. Pamiętajcie że ma to na celu lepiej zroumieć grę i komunikację,a także dobrze się bawić w wspólnym towarzystwie. Dziękuje raz jeszcze wszystkim , bez was nie moglibyśmy organizować tych wydarzeń ! @Arcadius - Główny Kierowca @klucha_poland - Ochrona Ekipy Naziemnej @Rawnock - Ekipa Naziemna plus MEDYK/DILER XD @Obibok - Skrzydłowy, Ochrona Ekipy Naziemnej @Barthi - Medyk, Ekipa Naziemna @Maskas - ORGANIZATOR @Morgooth - Kierownik Samozwaniec XD @Serafinq - AKCJA PLUSZAK @karloz_pl -Medyk, Ekipa Naziemna @Wower - Ochrona , Ekipa Naziemna @Zielu - Obserwator @Warchlus -NISZCZYCIEL WŁASNYCH STATKÓW XD
-
4 pointsMusimy pamiętać o co chodziło @Tomsky. Katalog turystyczny, a więc widoki z naszych wypraw eksploracyjnych czy innych podróży w Star Citizen. Nie jest łatwo tak dobrać screeny żeby to nie był zwykły showcase statków, ale na ów ktoś będzie musiał założyć oddzielny wątek . Z planety microTech: jeden z licznych dachów ponad miastem. Tego wieczora było wyjątkowo gorąco... Podróż pociągiem w Lorville przy otwartych drzwiach. Skaliste zbocza wzgórz gdzieś w głębi Hurston. Pogoda była paskudna, wiatr wiatr porywisty. Jeden z Mining Outpostów na powierzchni Cellin nocą. A to widoki w pobliżu oldschoolowego Jumptown, księżyc Yela. Orbita Crusader, nieopodal GrimHex. Stay safe, Commanders.
-
4 pointsWitajcie! To jest temat z listą ciekawych stron / aplikacji / narzędzi związanych ze Star Citizen. Jest to lista różnych narzędzi lepszych i gorszych. Chciałbym ułożyć ją od najciekawszych / najlepszych do najnudniejszych i najgorszych. Wspólnie wybierzmy co jest warte uwagi a co nie. Piszcie w komentarzach. Dopisujcie swoje warte uwagi narzędzia w komentarzach dodamy do listy. Generator floty 3D (działa na chrome) http://www.starship42.com/fleetview/ Stronka z zestawem narzędzi do handlu, miningu http://www.versemate.com/Trade/Index Generator floty 2D https://raylehnhoff.github.io/SCFSD/ Aplikacja route planner https://starcitizen.center/route-planner Ceny minerałów (mining) w Star Citizen https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qz7IJ6gGNo9XM4AFpdImO_U1UgewW5-SpH9-RmWhewo/edit#gid=941017976
-
4 pointsMird, urodzony A.D. 1987, z zamiłowania handlarz produktów wysokomarżowych o kontrowersyjnym statusie prawnym. W oczekiwaniu na porządną mechanikę przemytu param się czym popadnie, co tam w ręce wpadnie, cudze statki, cudze cargo, cudze paczki, swoje z resztą też. Czasem skałka, czasem naparzanka. Zawsze chętny do zabawy albo by narobić wrzawy. Lubię latać, lubię strzelać, lubię też się sponiewierać. Na zdrowie! 🍻
-
4 points
-
4 pointsUzbrojenie Uzbrojenie statków montuje się w tzw. hardpointach. Występują one w rozmiarach oznaczanych numerycznie od 1 wzwyż. Obecnie wyróżnia się hardpointy przeznaczone do montażu dwóch typów uzbrojenia, choć docelowo może być ich więcej. Działka (weapon) Jest to pełna gama broni podstawowej statków, obsługiwanej ręcznie przez graczy. Wyjątkiem od tej reguły będą w przyszłości wieżyczki automatyczne. Działka dzieli się według dwóch podstawowych kategorii. Rodzaj obrażeń W zależności od niego ostrzał może mieć zupełnie inny wpływ na osłony, kadłub bądź podsystemy statku. Lasery Broń laserowa nie wymaga posiadania amunicji, bowiem zasilana jest z elektrowni statku. Korzystanie z niej wymaga jednak większego potencjału energetycznego statku. Ostrzał z takiej broni jest w całości przechwytywany przez osłony, co niesie ze sobą dwa skutki. Z jednej strony kadłub jest przed nią lepiej chroniony dopóki osłony są sprawne, a z drugiej strony osłony są szybciej neutralizowane przez broń energetyczną niż przez balistyczną. Działka balistyczne Miotają pociskami kinetycznymi, które przebijają się przez osłony statków. Osłony jednak pochłaniają część energii kinetycznej pocisków co w efekcie skutkuje tym, że ostrzał z broni balistycznej trafia w kadłub bez względu na to czy osłony działają czy nie, jednak z drugiej strony neutralizowanie osłon taką bronią jest trudniejsze niż bronią energetyczną, a ostrzał przez osłony zadaje mniejsze obrażenia. Działka zakłócające (distortion) Jest to rodzaj broni energetycznej, nie zadający fizycznych obrażeń. Tak jak lasery, nie wymaga ona zapasów amunicji. Nominalne obrażenia tych broni są zwykle dużo większe niż ich odpowiedników z pozostałych kategorii (często kilkukrotnie większe). Ostrzał tego typu wyłącza podzespoły statku w zależności od zadanych obrażeń oraz miejsca trafienia kadłuba. Jest on w całości zatrzymywany przez osłony, co w połączeniu z dużymi obrażeniami sprawia, że wydaje to się być idealna broń do “zdejmowania” osłon z celów. Typ ognia Działa samopowtarzalne (cannon) Są to działka wolnostrzelne, charakteryzujące się dużymi obrażeniami w pojedynczej salwie. Najskuteczniejszy typ działek jeśli strzelec potrafi prowadzić skuteczny ogień. Mała szybkostrzelność wydaje się też zwykle przekładać na wolniejsze przegrzewanie się broni co może się przekładać na wyższy, realny współczynnik DPS. Działka samopowtarzalne (repeater) Szybkostrzelne działka są zwykle najlepszym wyborem kiedy nie da się prowadzić bardzo skutecznego ognia. Ostrzał jest wtedy bardzo gęsty dzięki czemu zawsze w jakiejś części trafi w cel. Duża szybkostrzelność jednak zdaje się łatwiej przegrzewać broń, więc trzeba bardziej uważać na to jak się prowadzi ogień. Działka rozpraszające (scattergun) Charakteryzują się dużym rozrzutem ognia oraz ograniczonym zasięgiem. Nadają się najlepiej do prowadzenia ognia z bliskiej odległości do trudno uchwytnych celów albo być może kilku celów jednocześnie. Szybkostrzelność w tej kategorii jest zróżnicowana. Gimbale Każde działko można zamontować na tzw. gimbalu. Jest to ruchomy element, który pozwala prowadzić ogień w kierunkach odchylonych względem aktualnej orientacji statku. W praktyce bardzo wygodnie można dzięki nim prowadzić ogień wykorzystując myszkę. Lepszą celność osiąga się tutaj kosztem rozmiaru broni, bowiem na gimbal określonego rozmiaru montuje się broń o rozmiar mniejszą. Przykładowo jeśli statek posiada hardpoint S4 to można na niego zamontować na sztywno broń rozmiaru S4 albo gimbal rozmiaru S4 na którym montuje się broń rozmiaru S3. Rakiety i torpedy (ordnance) Montuje się je na przeznaczonych do nich uchwytach montażowych (missile rack). Każdy uchwyt montuje się na hardpointach określonego rozmiaru. Hardpoint pozwala na montaż jednej rakiety odpowiadającego mu rozmiaru, bądź kilku mniejszych rakiet. Przykładowo na hardpoint rozmiaru S3 można zamontować uchwyt na jedną rakietę S3, dwie S2 lub cztery S1. Naprowadzanie Rakiety kierowane dzieli się na typy sygnatur, które dana rakieta potrafi śledzić. Warto czasem zastanowić się, która z tych sygnatur będzie najbardziej widoczna w naszych celach. Elektromagnetyczne (EM) - praktycznie wszystkie systemy zużywające energię Podczerwone (IR) - emisje cieplne Cross-section - sygnatura kadłuba
-
4 pointsRodzaje podzespołów bazowych (components) W niniejszej części przedstawię najważniejsze informacje na temat poszczególnych komponentów. Wszystkie podzespoły różnią się między sobą takimi parametrami jak emisje energii oraz wytrzymałość i niezawodność. Emisje wpływają bezpośrednio na wykrywalność statku. Napędy (propulsion) Obecnie ta zakładka zawiera jedynie Quantum Drive. W przyszłości prawdopodobnie znajdzie się tam Jump Drive oraz silnik główny. Quantum Drive Napędy potrzebne do “skoków” międzyplanetarnych. Różne modele QD będą się różnić przede wszystkim prędkością oraz zużyciem paliwa. Poniżej przedstawiamy tabelę z porównaniem prędkości poszczególnych napędów. Systems Zakładka zawiera pozostałe podzespoły bazowe. Statek może mieć jeden lub więcej slotów każdego z tych podsystemów. Cooler Odpowiadają one za szybkość przegrzewania się komponentów. Przykładowo podkręcenie (overclock) coolerów pozwala na podróżowanie małymi statkami dłużej bez przegrzewania się QD. Wymiana “chłodnic” na lepsze być może będzie również na to pozwalać. Power plant Odpowiada za produkcję energii (w teorii kosztem wodoru - hydrogen fuel). Im lepsza elektrownia na statku tym mniejsze prawdopodobieństwo wyłączania się niektórych systemów, kiedy jednocześnie używamy wielu z nich (przykładowo kiedy dynamicznie manewrujemy, może nie wystarczyć energii do strzelania bronią energetyczną). Shield generator Osłony odpowiadają rzecz jasna za to, by ograniczyć ilość energii pocisków balistycznych, bądź całkowicie zatrzymać pewną ilość strzałów energetycznych przed trafieniem w kadłub statku.
-
4 pointsPrzejście na zaawansowane sterowanie otwiera nam więcej możliwości sterowania w grze. Zarówno podczas lotu naszą maszyną ale też podczas poruszania się o własnych nogach. Daje nam to przewagę w walce i ogólnie pojętej rozgrywce. Przechodząc ze sterowania podstawowego (które jest domyślne) na zaawansowane należy liczyć się z tym, że niektóre klawisze zmieniają swoje funkcje. Na przykład wyłączenie zasilania statku w zaawansowanym sterowaniu to klawisz 5. Podczas gdy na podstawowym przycisk 5 służy do włączania świateł statku. Dlatego warto przejść od razu na zaawansowane sterowanie zanim przyzwyczaimy się do latania na podstawowych klawiszach. Dokładniejsze przypisanie klawiszy można sprawdzić w menu. Poradnik dotyczy wersji obecnej star citizen czyli 3.4.x Ja opiszę teraz w jaki sposób przejść na zaawansowane sterowanie w kilku prostych krokach: Z menu głównego wchodzimy do OPTIONS Wybieramy KEYBINDINGS Klikamy w Advanced controls customization Na liście rozwijanej Control profiles wybieramy pozycję Keyboard Advanced Ustawiamy wszystko jak na poniższym obrazku po czym klikamy przycisk LOAD - gotowe 😉 Właśnie ustawiliście sobie zaawansowane sterowanie 😉 Pamiętajcie, że musicie się przyzwyczaić do nowej konfiguracji 🙂 Uważajcie zwłaszcza na wyżej wymieniony przycisk 5 na klawiaturze. Wyłączenie zasilania tuż nad powierzchnią planety może skończyć się nieciekawie 😉
-
4 pointsKilka pytań związanych z w/w zagadnieniem. Czy statki / pojazdy kupione za środki wewnątrz gry zachowują się pomiędzy aktualizacjami ? Czy statki / pojazdy kupione za środki wewnątrz gry obejmuje jakieś ubezpieczenie ? Czy można nimi obracać?
-
3 pointsCześć, Zakładam ten temat z myślą o wszystkich, którzy chcą podzielić się zrzutami ekranu, których motywem przewodnim są statki kosmiczne oraz pozostałe pojazdy - wszelkiej maści. Temat ten jest odpowiedzią na Katalog Turystyczny - główną różnicą jest to, że tematem głównym jest statek, a nie krajobraz. Krajobraz jest dodatkiem - czyli totalnie odwrotnie jak we wcześniej wspomnianym wątku. Żeby tradycji stało się zadość, rozpocznę. Aegis Redeemer nad microTechem. Dodatkowo hologram, uchwycony podczas wystawy RSI na IAE 2051, najbardziej oczekiwanego przeze mnie statku - RSI Perseus. Gdy już zostanie dodany do gry, oczekujcie aktualizacji wpisu. >> WAŻNE: W razie problemów screenshoty wrzucamy w formacie .jpg! <<
-
3 pointsLista Polskich Graczy w Star Citizen (RSI Handle) Witajcie! Skok QT do listy graczy Jak dołączyć do spisu powszechnego? Aktualizacja: screeny zostaną zaktualizowane, lista aktualna. Wkrótce kolejne informacje. Jak przystało na next-genowy projekt online, w Star Citizen można łączyć się w drużyny by wspólnie doświadczać tej niesamowitej gry. Nie jest to przymusem, tytuł przypadnie do gustu również samotnym wilkom. A jednak przemierzanie zimnej przestrzeni bywa ciekawsze w towarzystwie. Nierzadko solidny kompan pomoże nam wykonać trudniejsze zadanie, odegrać się na piratach, zapolować na bounty czy uratować skórę. Dlatego potrzeba móc się jakoś wzajemnie odnaleźć. Wkrótce nasz Hub mocno ułatwi wam poszukiwanie graczy i drużyn, szykujemy w tym celu przydatne narzędzia. Tymczasem jednak, w odpowiedzi na zapotrzebowanie, postanowiliśmy zebrać listę nicków (handle) polskich graczy Star Citizen, którzy zdecydowali się nimi podzielić. Wstępne instrukcje: Aby zobaczyć się wzajemnie z inną osobą w Star Citizen, dodaj jej nick do swoich kontaktów w grze lub na stronie Roberts Space Industries: RSI -> klik w Account -> Contacts Zanim jednak będziecie mogli się wzajemnie widzieć online, drugi pilot musi dodać cię do kontaktów również. Uwaga: po wykonanej operacji może być konieczne zrestartowanie gry! Nie zapominajcie o tym kroku w razie gdyby procedura nie zadziałała. Aby szybko nawiązać kontakt z innymi graczami zapraszamy do skorzystania z tych możliwości: 1. Napisania posta w niniejszym wątku 2. Użycia naszego kanału Discord: LINK Lista RSI Handle polskich graczy Star Citizen Raz jeszcze przypominamy, że aby widzieć się w kontaktach online i móc do siebie dołączać należy dodać się do kontaktów w Star Citizen wzajemnie. | Powrót QT 2M1R AgentSmithPL AlienN7 Akerosos Alkhadias Ametyst AngusThermopyle Arkadius Avantio Aymore backu Bagba42 Banson Barth1984 Batriz Batiatous Bavar bigos86 Blade3767 BlackEyeG BlazejAntol blazejwiecha Bushdog CenturionOne citanek CirQu CommanderAeon CPvrain CzarnyMax_PL czejenesku DamianArbuz Daniel-Hanslik daqwid2727poland daro7511 deathrider1233 Deikusa Detros dev_mike Devorzhum Dmgerr DocPapaya Dornkirk44 Dufuz Eisley EclipseWolf EmisariuszPL electric_ant EscoBarber Esiekk FireFlypl1 focikPL FoxyDMe FrosterPL foxu GamersGen Gatki Ginkaku514 Gdt G00recky griver7 groosz HappyRusher Husskeer HoldfastPL IncredibleQuark Jakkus James_Poltropia jaromaz jb007 JCShivon Jerzu JOKEROS Jsatrzab jqnpod Kaoj Krisuxxx KrzysioK KvotheArlidien lee_rg LePatryQ Lord_Saygon Lszek333 martin_escareth MavPL Master_ZiBi mirdalan Mjenta Morgooth MYCAR Nareq Oriinks P4wel PechowySaper Promyk PuchaczRolny Puotek Pupakamaru Rawnock RobaxAnty RoyaLiTTy Rozgazowany RyuXito sabuszi Salata8888 Sarrivin serwerygier ScreamingHydra Sgt_Tom Sheploo Silverain silverhaze5g simuno7 Sitr SliderPL SpikeStrider Son-X spartan_1_PL SzaryX Taho Thrax1440 toliano Tomskee Tomash87 Turkof Varnhorne Vipermaister veinsx WiAtEr_7 wmk Yau71a Yosunio Your3vilTwin xec-pl xvx24 zcaalock Zerliroth Informacje - Powrót QT Lista niejasnych wpisów: DeRadagast (błędny nick - prawdopodobnie radagast) Klimat (błędny nick - prawdopodobnie Klimatix lub Klimatrix8) Martin13 (błędny nick - prawdopodobnie Martin1337) Misiorny (błędny nick - prawdopodobnie misior) Neuron (błędny nick - prawdopodobnie neuron88) Olej (błędny nick - prawdopodobnie olej1337) Punky (błędny nick - prawdopodobnie Punkypl) rafko124 (błędny nick - prawdopodobnie rafko-81 lub RAFKOS) Rinzler (błędny nick - prawdopodobnie Rinzler-v2) szoko (błędny nick - prawdopodobnie szokoboroko) Various (błędny nick - prawdopodobnie Various47) Zakapior766 (błędny nick - prawdopodobnie Zakapior76) Lista błędnych wpisów: Badzio (błędny nick) Bonc (błędny nick) Bounty Hunter (błędny nick) COLONELpl (błędny nick) domwez (błędny nick) Kazimierz9 (błędny nick) LokersWyklety (błędny nick) Lukew (błędny nick) Łucznik79 (błędny nick) Marshal1983 (błędny nick) Mazi88 (błędny nick) Meni (błędny nick) Mkoijn (błędny nick) MSDQ (błędny nick) Panakamanana (błędny nick) Petervonblack (błędny nick) rafal_z_pyrlandi (błędny nick) RaphaelVespertilio (błędny nick) russakes (błędny nick) Vim88pl (błędny nick) Vuko (błędny nick) Wiertek65 (błędny nick) Lista będzie aktualizowana na bieżąco. Bezpiecznych podróży! | Powrót QT + Ostatnia aktualizacja: 23.03.2025r Jak znaleźć się na liście polskich graczy? Jeśli w powyższym zestawieniu brakuje twojego nicka lub jest on niepoprawny, uzupełnij swój profil na forum o właściwe RSI Handle i napisz posta w tym wątku, poniżej tej wiadomości. Dodatkowo możesz poinformować nas w #szukam-graczy na Discord. Wątek ten służy również poszukiwaniu graczy do drużyn, dlatego wasze posty są tutaj mile widziane. | Powrót QT
-
3 pointsuntilCześć Wszystkim Zauważyłem że wszyscy lubimy wspólnie spędzać czas w swoim gronie więc chciałbym kontynuować to i zaproponować kolejne spotkanie w ramach rozpoczętego eventu. Jeśli byście chcieli znów spędzić miłe jak i zabawne chwile w tej grze to zapraszam serdecznie. Mam nadzieje że spotkamy się w jak najliczniejszym gronie i znów wyruszymy na wspólną przygodę. Zapraszam wszystkich na Event Piracki który odbędzie się w niedziele w godzinach od 18 do 20. Miejsce spotkania to oczywiście nasz stary kochany Port Olisar (który jeszcze jest). To jest mapa piracka która pokazuje miejsce zrobienia naszego grupowego zdjęcia, trzeba znaleźć to miejsce i wykonać masz plan działania który znajduje się pod mapą. Piraci za stery i ruszamy w świat szukać coraz to i nowsze przygody 🙂 "Na koniec Świata i jeszcze dalej" - niech to będzie nasz motyw przewodni po tej wyprawie w nieznane 😉 Opis naszego zadania : -zgromadzenie na : Port Olisar -wyprawa do układu Hurston -wyprawa na Aberdeen -zmiana pojazdów na jeżdżące -dotarcie do więzienia w Klescher Rehabilitant -robienie zdjęć -bezpieczny powrót Jeżeli ktoś nie jest na bieżąco z informacjami albo chciałby się dowiedzieć czegoś o evencie poniżej załączam link i informacje . Zapraszam a to mój nick z SC: Warchlus Arena Commander Tryb Pirate Swarm w Arena Commander to świetne miejsce, w którym możesz doskonalić swoje umiejętności w walce powietrznej, zdobywając jednocześnie prawo do zdobycia pirackiego Gladiusa lub Caterpillara. Dzięki zupełnie nowej odznace Spektrum Agresora Piratów i nowym wyzwaniom, które pojawią się w wersji Alpha 3.20, jest to idealny czas na przygotowanie się na atak zbieraczy i ostatnią szansę na zdobycie przed nią klasycznej odznaki Agresora Pirata, wraz z dostępem do pożądanych wariantów statków. w dół z przypływem. https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/19423-Pirate-Week-2023 https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/3/thread/pirate-week-treasure-hunt-screenshot-contest
-
3 pointsCześć, Prawie codziennie jestem na discordzie by grać razem z innymi i widząc, że często zdarzają się nam ciekawe przygody postanowiłem nagrywać. Oto pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni filmik, w którym zebraliśmy się na wspólne działanie. Sam też namawiam do dzielenia się w taki, czy inny sposób własnymi przygodami.
-
3 pointsHej, Jeśli ktoś nie zna to polecam całkiem fajne narzędzie do szybkiego renderowania statków. Można tym zrobić sobie całkiem ładną grafikę i przechwalać się swoją flotą 😉 . http://www.starship42.com/fleetview/ Od razu ostrzegam żeby nie uruchamiać tego na jakichś laptopach ze słąbymi, zintegrowanymi grafikami 😄 . Poniżej przykładowy obrazek z tego cuda:
-
3 pointsWitajcie! W tym temacie zbieramy w formie listy proste i przydatne wskazówki oraz dobre nawyki znacznie ułatwiające grę. Stosując się do tych zaleceń skrupulatnie zbieranych przez doświadczonych pilotów szybko staniecie się lepsi. Dotyczyć to może różnych tematów związanych z uniwersum gry. Jako Polska społeczność w Star Citizen chcemy nieustannie ulepszać się i wymieniać cennymi doświadczeniami. Pozwoli to abyśmy byli szanowani i uważani za dobrych, doświadczonych pilotów. Lista ProTipsów posiada umowną strukturę złożoną kolejno z: wersji, na której działa porada porady krótkiego wyjaśnienia, komentarza Koniecznie podzielcie się swoimi poradami w komentarzach pod postem zbiorczym. Wspólnie wybierzemy najlepsze z nich umieścimy na poniższej liście. Fajnie byłoby ułożyć porady od najlepszej do najgorszej. Piszcie uwagi! Aktualna lista ProTipsów: porada 1 (wersja 3.4.x) Nie wyłączaj zasilania po wylądowaniu, jeżeli jesteś w niezaufanym otoczeniu! Wyłączenie zasilania powoduje, że tarcze twojego statku nie są włączone przez co w razie nieoczekiwanego ataku na twój statek jest bez szans na przetrwanie. porada 2 (wersja 3.4.x) Wyłączenie silnika statku podczas skoku Quantum spowoduje natychmiastowe wyjście z Quantum. Bardzo przydatne gdy przed kimś uciekasz a on zawsze skacze w to samo miejsce co ty. Nie ma szans, że znajdzie ciebie po wyjściu z Quantum między dwoma punktami skoku. Ten sposób pozwala też skrócić czas dotarcia do miejsca, gdzie nie da się bezpośrednio dotrzeć w Quantum ponieważ nie jest ono oznaczone przez znacznik (np drug lab). Trzeba tylko obrać punkt startowy skoku oraz punkt docelowy skoku w taki sposób aby nasz rzeczywisty cel, do którego chcemy dolecieć znajdował się "po drodze". Wtedy wychodzimy z Quantum w momencie, w którym mijamy naszą docelową lokację. porada 3 (wersja 3.4.x) Od razu przyzwyczaj się do zaawansowanego sterowania. Zaawansowane sterowanie daje dużo więcej możliwości kontroli statku. Pro gracze muszą to znać! 😉 porada 4 (wersja 3.4.x) Wyłącz "cinematic cameras" w opcjach gry. Jest to domyślnie włączona opcja, która sprawia, że przy odpalaniu rakiety kamera przez chwilę przełącza się na widok lecącej rakiety śledząc ją aż do momentu jej wybuchu. To za bardzo niepraktyczne rozwiązanie bo nagła zmiana perspektywy powoduje dezorientację pilota oraz to że traci on na jakiś czas cel z oczu. porada 5 (wersja 3.4.x) Misje czasowe "ECN Alert" można wykonywać i powtarzać póki licznik czasu dostępności nie dojdzie do zera. (wersja 3.4.x) Zaraz po wykonaniu misji "ECN Alert" pojawi się ona ponownie do wybrania w mobi glass. Dzięki temu możemy szybko zarobić sporą ilość pieniędzy. Zwłaszcza, że kolejna misja pojawia się niedaleko miejsca zakończenia poprzedniej misji. Misje te wykonuje się w okolicach Delamara i polegają one na osłanianiu uszkodzonego Starfarera przed piratami.
-
3 pointsStar Citizen 3.9 Alpha - Patch Notes Aktualizacji 3.9.0-LIVE.5107460 Aktualizacja Star Citizen 3.9.0 Alpha już na serwerach! RSI Launcher powinien teraz wskazywać: VERSION 3.9.0-LIVE.5107460. Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz problemów z grafiką lub gra często crashuje. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE. Czyszczenie baz danych: TAK | Trwałość Danych (Long Term Persistence): Włączona Wykonaj skok Quantum Travel do (3.9.0): Znane problemy Nowe funkcjonalności Postacie Lokacje Gameplay Statki i pojazdy Aktualizacje funkcjonalności Lokacje Sztuczna inteligencja Gameplay Statki i pojazdy Broń i przedmioty Poprawki ważniejszych błędów Nowe funkcjonalności Postacie Dodano kolekcję odzieży microTech. Lokacje Otwarto strefę lądowania New Babbage - Wnętrza. Korporacja microTech wybudowała New Babbage na swoją kwaterę główną - luksusowe miasto pełne kopuł i otwartych przestrzeni, które ma inspirować kreatywność i produktywność u zamieszkujących je pracowników. Inne najnowocześniejsze firmy branż technologicznych, przyciągnięte innowacjami i warunkami najwyższej klasy, również otworzyły w nim swoje biura. Odwiedź miejsce, w którym potentaci technologiczni żyją, pracują, odpoczywają, a nawet imprezują przed wypadem na rekreacyjny weekend w piękne zimowe kurorty. Uruchomiono automatyczne więzienia firmy Klescher. Gracze, którzy zginą w pobliżu sił bezpieczeństwa czy łowców nagród, lub bezpośrednio z ich rąk, trafią teraz do więzienia. Tam normalny ekwipunek stanie się niedostępny, a zamiast niego gracze otrzymają kombinezon więzienny i wielofunkcyjne narzędzie (Greycat Multitool) z końcówką wydobywczą (Mining Attachment) W razie zagubienia zestawu, zapasowe narzędzia wielofunkcyjne można będzie znaleźć w „kiosku komisarskim" (Comissary Kiosk). Kary można odsiadywać pasywnie, lub spłacając swój dług wobec społeczeństwa poprzez pracę w wyznaczonych obszarach górniczych. Wydobyte surowce wymieniane są w kioskach znajdujących się w pobliżu kopalń na „zasługi” (Merits) skracające wymiar zasądzonej kary. Po odsiedzeniu wyroku odszukaj na obszarze więzienia sekcję „Zwolnień” (Processing) i wejdź w interakcję z kioskiem. Wypuszczony na wolność obudzisz się na ostatnio odwiedzonej stacji. Dodano księżyce planety microTech: Calliope, Clio i Euterpe. Na microTech oraz jej satelitach zaimplementowano jaskinie i dotyczące ich misje. W sklepach i stoiskach znanego wszechświata pojawiły się nowe produkty: napoje oraz pożywienie. Gameplay Nowa misja piracka: Przechwycenie transportu więźniów w Caterpillar (Hijacked Caterpillar Prisoner Transport). Dodano sub-komponenty laserów górniczych. Sub-komponenty wydobywcze są materiałami eksploatacyjnymi, które można przymocować do zaawansowanych górniczych głowic laserowych, aby tymczasowo zwiększyć ich skuteczność. Podzespoły te można aktywować podczas wydobywania w kokpicie za pomocą systemu interakcji. Możliwe jest między innymi zmniejszanie niestabilności, obniżanie oporu, zwiększenie optymalnego okna wydobycia itd. Podczas gdy większość tych zużywalnych przedmiotów cechuje czas trwania efektu, niektóre działają natychmiastowo, dzięki czemu można je wykorzystać awaryjnie lub jako dodatkowe wzmocnienie. Wprowadzono nowy, niestabilny surowiec górniczy. Quantainium jest szeroko dostępną i wysoce niestabilną rudą wykorzystywaną do produkcji paliwa kwantowego. Po wydobyciu należy zachować ostrożność pod względem szybkości oraz jakości manewrowania w trakcie transportu. Nie tylko upływ czasu powoduje degradację rudy, również każde trafienie czy uderzenie w transporter obniża jej stabilność. Im bardziej zdegradowane jest qauntainium, tym większa jego niestabilność, która stwarza coraz większe ryzyko eksplozji. Po przekroczeniu progu bezpieczeństwa gracz otrzyma ostrzeżenie wizualno-dźwiękowe i będzie mógł porzucić wieziony ładunek. Postąpienie inaczej grozi zniszczeniem lub poważnym uszkodzeniem statku. To wszystko sprawia, że pomyślne dostarczenie quantainium stanie się intratnym przedsięwzięciem. Dodano dwa nowe surowce zbieralne. Zaimplementowano możliwość fizycznej wymiany wyposażenia broni. Od teraz gracze mogą dostosowywać opcjonalne wyposażenie uzbrojenia wchodząc z nim w interakcję. Przytrzymaj klawisz F i kliknij „Dostosuj” (Customize) na broni, która może korzystać z niestandardowych dodatków. Umożliwi to wymianę elementów takich jak celowniki, nasadki lufy i nasadki pod lufą. Dodano przypisania klawiszy dla przybliżania / oddalania perspektywy pierwszej osoby, oraz przełącznika tych trybów. Gracze mogą teraz opuszczać łóżka ezHAB za pomocą podstawowych klawiszy ruchu (WASD). Dla artykułów spożywczych w sklepach dodano opcję szybkiego zakupu. Nowy system stanu postaci. Z powodu zróżnicowania ekstremalnych środowisk w całym wszechświecie, podczas planowania swoich przygód gracze będą musieli wziąć pod uwagę występowanie skrajnie wysokich i niskich temperatur. Jeśli pragniesz zachować w tych warunkach bezpieczeństwo, wyposaż się w nowe kombinezony Caldera Pembroke oraz Novikov. Bez odpowiedniej ochrony zaczniesz odczuwać negatywne skutki hipertermii i hipotermii, co ostatecznie może doprowadzić do śmierci. Podobnie jak w przypadku przygotowywania sprzętu, musisz również dbać o swoje ciało. Dodaliśmy bowiem „głód” i „pragnienie”, które będą stale rosły, więc musisz być odpowiednio wyposażony, jeżeli nie chcesz ucierpieć z powodu odwodnienia czy niedożywienia. Ponadto, utrzymywanie właściwego nawodnienia i dobre odżywianie mogą mieć pozytywne efekty na twoich funkcjach motorycznych. Żywność i napoje możesz zabierać za sobą w podróże, przechowując je w podręcznym ekwipunku. Głód i pragnienie to efekty trwałe, które przenoszą się z rozgrywki na rozgrywkę. Bardziej szczegółowy interfejs użytkownika znajdziesz po aktywacji osobistego koła myśli (Inner Thought Wheel). Włączanie: klawisz F + prawy przycisk myszy. Statki i pojazdy Wyprodukowano nowy statek: Esperia Prowler. Oznaczony kryptonimem jednostki wojskowej UPE, Prowler jest zmodernizowaną wersją niesławnego transportera opancerzonego rasy Tevarin. Astroinżynierowie Esperii uzyskali nieograniczony dostęp do oryginalnych wersji statku odkrytego niedawno w systemie Kabal, co pomogło drobiazgowo zrekonstruować ów model. Teraz Prowler to idealne połączenie dwóch kultur: elegancji i skuteczności machiny wojennej Tevarin oraz niezawodności współczesnej ludzkiej technologii. Zaimplementowano nowe działka: Esperia Lightstrike Cannons. Armaty energetyczne, będące efektem badań Esperii w dziedzinie historycznej technologii Tevarin, są dostępne w rozmiarach od 1 do 3. Ich optymalny zasięg to średnie i długie dystanse. Dodano nową serię działek: Esperia Deadbolt Cannons. Seria Deadbolt, efekt badań Esperii w dziedzinie historycznej technologii Tevarin, to armaty balistyczne w rozmiarach od 4 do 6, zaprojektowane do walki na krótkich dystansach podczas desantu. Dodano nową listę kontaktów i zaimplementowano ulepszenia systemu drużyn poprzez unifikację z listą znajomych Spectrum. Lista znajomych w grze została całkowicie przebudowana i korzysta teraz z integracji ze Spectrum. W Menu głównym zobaczysz kartę „Znajomi” oraz „Powiadomienia”. Kontakty można dodawać za pomocą przycisku „+Dodaj” (+Add), a wszystkie powiadomienia pozostaną na liście notyfikacji do ich odrzucenia (uwaga: tu również znajdziesz dialog odzyskiwania po awarii). Podczas tworzenia drużyny pojawi się nowa karta wyświetlająca członków drużyny i jej lidera. Lista kontaktów z gry przed Star Citizen 3.9 Alpha zostanie scalona z obecną. WRÓĆ DO NOWYCH FUNKCJONALNOŚCI | SKOCZ DO SPISU TREŚCI Aktualizacje funkcjonalności Lokacje Zaktualizowano aspekty geologiczne ciał planetarnych o nowe efekty i modele graficzne. Domyślne miejsca startu gry zostały zaktualizowane i obejmują teraz wyłącznie główne miasta (New Babbage, Area18, Lorville). Dodano gimbale (przeguby działek) o rozmiarze 1 do wszystkich sklepów z tego rodzaju asortymentem. Prędkość sprintu w trybie walki wręcz została zwiększona, aby ją zrównać prędkością sprintu w trybie normalnym. Skorygowano gęstość atmosfery na ArcCorp i Hurston. Zaktu aliz owano promień zakończenia podróży Quantum dla punktów lagrange - ze 120 km do 70 km. Stacje przekaźnikowe (Comm Arrays) rozmieszczono wokół planet i księżyców oraz zmniejszono ich promień monitorowania, tak by obejmował tylko wspomniane sektory. Zaktualizowano ekrany kiosków w Port Olisar, Lorville, Levski, Area18 i Grim HEX. Zwiększono intensywność świateł zewnętrznych wokół Levski. Sztuczna Inteligencja Zaktualizowano zachowania statków AI aby uwzględnić większe zakresy prędkości i umożliwić skuteczniejsze uniki. Gameplay Zaktualizowano Menu kołowe (Radial Menu) w perspektywie pierwszej osoby, dodając system interakcji dla myśli wewnętrznych (Inner Thought System). Zaktualizowane Menu kołowe zapewnia szybki dostęp do działań właściwych kontekstowi twojej aktywności, takich jak marsz pieszo czy siedzenie w fotelu pilota. Możliwe działania obejmują wyrażanie emocji (Emotes), modyfikowanie broni, usuwanie hełmu i wiele innych. Każda opcja wyświetla również przypisany jej skrót klawiszowy. Menu kołowe zapisuje na głównym okręgu najczęściej wykonywane czynności jako ulubione. Można do nich przejść otwierając Menu myśli wewnętrznych w następujący sposób: przytrzymaj klawisz F i kliknij prawym przyciskiem myszy (Interakcja + Mysz2). Podwojono wynagrodzenia wszystkich misji kryminalnych. Dodano przepis natychmiastowej konfiskaty statków graczy, które wchodzą w kolizje ze statkami posiadającymi prawo do przebywania w obszarach lądowisk. Przesunięto próg uzyskania statystyk przestępczości na poziomie 4 i 5 (Crime Stat 4 i 5). Zmniejszono intensywność drgań twojej postaci, kiedy znajduje się pod ostrzałem. Przewinienia spowodowane friendly-fire na członkach drużyny zostały wyłączone. Wycofano przymus karania pilota statku, który rozbije się z graczami na pokładzie. Statki i Pojazdy Dodano przypisania kontrolera dla ruchu do przodu / do tyłu. Do interfejsów statków opartych na blokach konstrukcyjnych dodano powiadomienia o nadchodzących pociskach. Ogranicznik prędkości można teraz regulować, gdy jest wyłączony. Jaśniejsza linia wskazuje gdzie ogranicznik zostanie ponownie aktywowany. Przywrócono namierzanie pocisków poprzez tapnięcie, wystrzeliwanie ich poprzez przytrzymanie przycisku oraz dodano przypisanie kontrolera dla zwolnienia namierzania. Zwiększony zasięg reflektorów statków serii Vanguard. Dodano niewielki ekran interakcji dla Medbed w 890 Jump. Przesunięto masę Anvil Ballista z przodu na środek, aby zapobiec ciągłemu unoszeniu się tylnej części pojazdu. Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz po wejściu do łóżka Drake Herald pojawiał się w przesuniętej pozycji. Argo Mole może teraz wyposażać lasery górnicze Rozmiaru 1 (Size 1). Aby tymczasowo zrównoważyć problemy spowodowane dziurami w tarczach, uszkodzenia niektórych elementów statku (części broni i wieżyczek) nie przechodzą już do kadłuba statku. Dodano opóźnienie obrażeń do tarcz ASAS. Aby ułatwić lądowanie, zmniejszono kompensację grawitacji przy częściowym lądowaniu. Dodano wizualne efekty deszczu do kokpitów statków serii Avenger, Eclipse, Arrow, Gladiator, Hawk, Hornet, Herald, Merlin, Starfarer, Freelancer, Prospector, Razor, 300i, 85x i Sabre. Wszystkie przedmioty możliwe do kupienia na PU powinny być teraz dostępne do wypożyczenia w Arena Commander za REC. Statki wynajmowane za REC powinny być teraz konfigurowalne. Dostępny zasięg deadzone dla vjoy zwiększono o 20%. Domyślną wartość vjoy ustawiono na 4,5%. Obniżono prędkość obrotową asystowanego gimbala. Tryb względny myszy jest teraz opcjonalnym ustawieniem sterowania, ale nie jest domyślnie przypisany. Gracze mogą zablokować rotację swojego statku za pomocą klawisza Rshift (Prawy shift). Zwiększono wytrzymałość skrzydeł wszystkich Reliantów. Całej serii statków Reliant dodano pociski. Reliant Kore otrzymał drugą wieżyczkę opartą na przegubie (Gimbal). W przygotowaniu do przyszłych aktualizacji, usprawniono niektóre sposoby namierzania celu i sterowania w locie, aby zmniejszyć ich złożoność. Wiele niestandardowych ustawień ręcznego celowania gimbali i kontroli namierzania/ sterowania zostało usprawnionych względem przyszłych aktualizacji. Szczegółowy opis można znaleźć tutaj: LINK Bronie i przedmioty Poprawiono obrażenia broni Size 2 typu Mass Driver, aby przybliżyć ich parametry do reszty uzbrojenia podobnej wielkości. Dla karabinu Karna zmniejszono drgania kamery, jej rozrzut oraz zwiększono wznoszenie / bezwładność pocisków. Ciężką zbroję przystosowaną do ekstremalnych warunków pogodowych Pembroke (ekstremalne upały) i Novikov (ekstremalne zimno) od teraz można znaleźć w sklepach z pancerzami w Lorville i Port Tressler. WRÓĆ DO AKTUALIZACJI FUNKCJONALNOŚCI | SKOCZ DO SPISU TREŚCI Poprawki ważniejszych błędów Naprawiono błąd, który powodował, że przy resecie postaci i czyszczeniu baz danych portfel gracza resetował się do 0 aUEC. Naciśnięcie klawisza Backspace w Menu głównym nie powinno już powodować znikania Menu. Postanie nie powinny już klinować się, kiedy gracze korzystają zarówno z fotela pilota, jak i fotela na mostku kontrolnym. Gracze powinni mieć teraz możliwość wylogowania się z łóżek 890 Jump i Reclaimer. Reflektory Carracka powinny od teraz działać poprawnie. Naprawiono błąd, który mógł powodować, że gracz zacinał się na ekranie dostosowywania postaci. Usługi napraw w CryAstro powinny od teraz działać normalnie, bez konieczności wznoszenia się nad lądowiskiem. Statki nie powinny już po naprawie stawać się niezniszczalne. Statki nie powinny się już obracać, aby wyrównywać do niewidzialnej płaszczyzny, nim rozpoczną podróż kwantową poza planetarnymi osiami. Spojrzenie kamery wstecz nie powinno już od czasu do czasu klinować się w geometrii statku. Piętra mieszkalne w Area 18 powinny już posiadać atmosferę. Naprawiono błąd, w wyniku którego wiele statków mogło umieścić wieżyczkę zdalną o rozmiarze 3 do 5 w miejscu działka. Misje patrolowe w okolicy Crusader powinny pojawiać się już poprawnie. Podróż kwantowa do punktu nawigacyjnego OM-1 powinna teraz wysłać gracza do właściwej lokalizacji, a nie do centrum Stanton. Centrum dowodzenia na górnym pokładzie Carracka powinno mieć teraz swój HUD. W kokpicie Sabre nie powinno już być trwałego odbicia światła, które zasłaniało widok gracza. Od czasu do czasu, podczas wyświetlania ekranu ładowania, oddech nie powinien już być słyszalny. Interakcja z łóżkiem Avenger Titan powinna już działać poprawnie. Statki AI nie powinny już dziko wirować podczas walki. Ekran dostosowywania postaci nie powinien już przestawać reagować. Kucający i leżący na brzuchu gracz powinien być teraz w stanie widzieć prawidłowo przez lunety snajperskie. AI w trybie FPS nie powinno już celować w losowym kierunku przed skierowaniem się na gracza. Statki nie powinny już być w stanie łapać innych statków w swoją siatkę fizyki, wyciągając je poza synchronizację i umożliwiając dostęp do ich cargo. Naprawiono błąd VOIP, który powodował, że gracze przechodzili do stanu, w którym kanały Obszarowe (Proximity) i / lub Główne (Primary) były słyszalne globalnie po wejściu na inny kanał Główny. Na stacji HUR-L4 opcje tankowania / uzupełniania amunicji / naprawy powinny już działać poprawnie. Wariant Valkyrie Liberator powinien być teraz w stanie pomieścić ładunek. Gracze nie powinni już otrzymywać komunikatów wycofywania każdego elementu misji Wezwanie do broni (Call To Arms), gdy zostaje ona anulowana. Wieżyczki załogowe nie powinny już wydawać się innym graczom niezsynchronizowanie ani sprawiać wrażenia, jakby były statyczne. Gracze nie powinni już napotykać niewidzialnych, niezsynchronizowanych postaci. Gracze nie powinni już mieć możliwości ustawiania bezpośrednich tras QT ani pomijania skoków pośrednich. Silny wiatr nie powinien już mieć wpływu na graczy podczas poruszania się po dwóch platformach w Central Business District. Zawartość skrzynek ładunkowych utworzonych z ekwipunku osobistego powinna być już możliwa do sprzedania w kioskach towarowych. WRÓĆ DO POPRAWEK WAŻNIEJSZYCH BŁĘDÓW | SKOCZ DO SPISU TREŚCI Znane problemy Drzwi śluzy na posterunkach (Outposts) mogą nie posiadać kolizji. Wersja Cutlass „Best in Show” ma nieprzezroczysty kokpit. Uwaga: Zapewniamy tymczasowy zamiennik w postaci Cutlass Black. W Lorville i New Babbage mogą pojawić się powielone statyczne pociągi. Pojazdów lądowych nie można spawnować w terminalach ASOP outpostów (nadal są spawnowane w Levski, Lorville i New Babbage). Graczom zdarza się utknąć podczas przeskakiwania niektórych poręczy. Statki podczas obserwowania ich ruchu mogą zacinać się lub teleportować. W misjach Alarmów ECN (ECN Alerts), po usunięciu wszystkich fal przeciwników, uratowany Starfarer może czasem krążyć w nieskończoność. Postać gracza który odbył karę w więzieniu może czasem odradzać się w swoim więziennym skafandrze. Przebywanie w dużej drużynie może spowodować, że znaczniki graczy znajdujących się na pokładzie statku nie wyświetlą się. Jeśli klient gracza wyrzuci go do pulpitu podczas podróży do więzienia, postać gracza nie będzie mogła korzystać z narzędzia wielofunkcyjnego (Multitool). Kucający gracze nie będą w stanie widzieć pola walki poprzez celownik Arrowhead lub P6-LR. Animacje FOIP nie są przekazywane innym osobom w pobliżu. Skrzynie ładunkowe pozostawione po eksplozji statku wydają się migotać, kiedy gracz się porusza. System myśli wewnętrznych (Inner Thought) i interakcji gracza w szerokich rozdzielczościach ekranu jest przesunięty. Po przekroczeniu Strefy zastrzeżonej (Restricted Area No Fly Zone), uruchomiony autopilot czasem się nie wyłączy. Pancerze odporne na ekstremalne warunki blokują części mobiGlas. WRÓĆ DO ZNANYCH PROBLEMÓW | SKOCZ DO SPISU TREŚCI Źródło: LINK Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin * { box-sizing: border-box; } /* Create two equal columns that floats next to each other */ .column { float: left; width: 50%; padding: 10px; } /* Clear floats after the columns */ .row:after { content: ""; display: table; clear: both; }
-
3 pointsMateusz, rocznik 98 Od dawna obserwowałem jak rozwija się SC, i w końcu stwierdziłem że to ten czas 😄 Uwielbiam wkręcać się w roleplaye, i wsiąkać w lore, poznawać je, eksplorować, nie spieszyć się, a podziwiac. A jeśli chodzi o mnie prywatnej, obecnie studiuję, kocham muzykę, filmy i seriale, od zawsze interesowała mnie astronomia, jednak od jakiegoś czasu przerodziła się ona w moją pasję, niżeli zainteresowanie, mógłbym rozmawiać o kosmosie, dylatacji czasowej, teoriach, fizyce kwantowej godzinami, swoją drogą uwielbiam rozmawiać na każdy temat Nienawidzę grać sam, a moi znajomi niestety nie są graczami SC, wiec pierwsze co zrobiłem było zarejestrowanie się tutaj 😄 Po pierwszych minutach gry jestem zafascynowany, mechanikami tego tytułu, poziomem immersji, mam nadzieję że zostanę przy niej na długo, jednak narazie jestem w tym wszystkim zielony, wiec proszę o wyrozumiałość 😄
-
3 pointsCaterpillar w obecnej postaci znajdującej się in game (wesja 3.5) nie jest jeszcze ukończony w 100% Windy boczne nie mają jeszcze możliwości zejść do poziomu podłoża. Jest to w planach co widzimy w broszurze Caterpillara: Niestety sprawdzaliśmy w grze i dobrze gdyby windy były szersze niż w projekcie. Dzięki temu będzie można wygodniej ładować do caterpillara większe kontenery. Być może na taką windę wjadą wtedy również jakieś pojazdy. Wbrew pozorom nawet na tym etapie stosunkowo niewielkim kosztem ingerencji w model można to osiągnąć Moja propozycja to: Jak na załączonym obrazku. Cała boczna ścianka Caterpillara dzieli się na dwie części: 1/3 otwiera się do góry i robi daszek a 2/3 pełnią funkcję windy. Zieloną część proponuję dołączyć do windy zjeżdżającej na dół. Dzięki temu obszar windy zwiększyłby się o jakieś 30% Co prawda pozbywamy się osłony przed deszczem podczas załadunku ale fani DRAKE nie są mięczakami i deszcz im nie straszny 😄 Progamiści i tak muszą dorobić animacje. Niestety troszkę trzebaby przerobić model caterpillara (usunąć siłowniki górne, dodać jakieś zawiasy na bocznej ścianie) ale myślę że jest to do zrobienia. Chciałbym poznać wasze zdanie ale już teraz wiem że chyba poruszę ten temat na spectrum 😉
-
3 points
-
3 pointsKażdy statek do funkcjonowania wykorzystuje szereg podsystemów. Część z nich to układy, które możemy dziś wymieniać na inne, bardziej nam odpowiadające modele. W tym poradniku postaram się w zwięzły sposób objaśnić o co w tym chodzi. Temat ten, jak większość, będzie podlegać w przyszłości zmianom. Tekst ten ma za zadanie przybliżyć aktualny stan rzeczy bez zbytniego wdawania się w planowany rozwój tych funkcjonalności. W razie zauważenia jakichś błędów bądź nieścisłości, będę wdzięczny za wszelkie uwagi. 🙂
-
3 pointsKlasyfikacja podzespołów bazowych (components) Na początek zajmę się podstawowymi kategoriami klasyfikacji podzespołów. Ograniczam się tutaj do podzespołów statków (tzw. components). Poniższe kategorie nie dotyczą uzbrojenia. Rozmiar Każdy statek posiada sloty określonego rozmiaru, w które pasują układy tylko tego konkretnego rozmiaru. Podzespoły bazowe statku dzielimy na rozmiary: vehicle - występuje głównie w pojazdach naziemnych small - myśliwce i inne małe statki medium - statki multicrew (obecnie Cutlass i większe) large - duże statki pokroju Caterpillara lub Starfarera capital (obecnie brak) Klasa jakości (grade) Określa jakość wykonania elementu poprzez oznaczenie literą od A do D. Wynika z niej głównie wydajność oraz wytrzymałość i niezawodność danego modelu. Najgorzej wykonane są podzespoły klasy D, najbardziej wartościowe są te klasy A. Typ (classification) Ten parametr określa rynek / typ statku, na który przeznaczono podzespół. Docelowo statki będą mogły współpracować jedynie z podzespołami kilku typów zgodnych ze specyfikacją statku. Póki co nie ma w grze takich ograniczeń i można montować w każdym statku systemy dowolnego typu. Wyróżnia się typy: cywilny (civillian) - zrównoważone parametry przemysłowy (industrial) - wysoka skuteczność działania oraz wydajność i wytrzymałość, ale okupiona wysokimi emisjami energii wojskowy (military) - bardzo wysoka moc/skuteczność działania, okupiona wysokim zużyciem energii, emisjami (zwiększa wykrywalność statku) oraz ceną cichy (stealth) - najniższe emisje energii okupione obniżeniem pozostałych osiągów wyczynowe (competition) - najwyższe z możliwych osiągów, kosztem pozostałych parametrów (w tym wytrzymałości)
-
3 pointsSaluto, Michał rocznik 83. Powrociłem do SC po dluzszej przerwie chyba od 3.0 i teraz jakas frajda z tego jest. Obecnie naleze do Ater dracones na oficjalnej stronie rsi ale chetnie to zmienie na cos aktywniejszego i polskiego. Teraz latam hornetem dla zabawy ale chyba kupie prospectora dla frajdy. Chetnie polatam z kims na jakies ciekawe questy jak juz bedzie taka mozliwosc Pozdro
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00