Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/13/23 in all areas

  1. 4 points
    until
    Cześć Wszystkim! Chciałbym podziękować wszystkim uczestnikom szkolenia które odbyło się wczoraj. Jest mi niezmiernie miło że mogliśmy razem spędzić czas. Mam nadzieję że przy kolejnych szkoleniach/eventach również będziecie uczestniczyć, a taże w przyszłości sami badź z nami będziecie robić te wydarzenia. Pamiętajcie że ma to na celu lepiej zroumieć grę i komunikację,a także dobrze się bawić w wspólnym towarzystwie. Dziękuje raz jeszcze wszystkim , bez was nie moglibyśmy organizować tych wydarzeń ! @Arcadius - Główny Kierowca @klucha_poland - Ochrona Ekipy Naziemnej @Rawnock - Ekipa Naziemna plus MEDYK/DILER XD @Obibok - Skrzydłowy, Ochrona Ekipy Naziemnej @Barthi - Medyk, Ekipa Naziemna @Maskas - ORGANIZATOR @Morgooth - Kierownik Samozwaniec XD @Serafinq - AKCJA PLUSZAK @karloz_pl -Medyk, Ekipa Naziemna @Wower - Ochrona , Ekipa Naziemna @Zielu - Obserwator @Warchlus -NISZCZYCIEL WŁASNYCH STATKÓW XD
  2. 4 points
    Piękne chmury nad A18 idealne pożegnanie 🙂 Dokowanie na Javelinie 🙂 Hehe idealnie wpasowane 🙂 Budzisz się wychodzisz na korytarz hotelu a tu taki piękny widok na miasto 🙂 (Area 18 ) Piękny widok na Crusader z planety Daymar normalnie musiałem na chwilę zaprzestać kopania dla takiego widoku 🙂 A tu całe piękno Crusadera Ten gazowiec jest cudowny zwłaszcza przy wschodzie słońca (gwiazdy) 🙂
  3. 3 points
    List od Przewodniczącego, Chrisa Robertsa „To, co czynimy teraz, odbija się echem w wieczności” – Marek Aureliusz Rok 2023 był przełomowym rozdziałem dla Cloud Imperium i obu naszych gier. Wraz z Alfą 3.18, która była naszą pierwszą publikacją w 2023 roku, nasz zespół dostarczył Persistent Entity Streaming (PES) – podstawową technologię niezbędną dla realizacji Server Meshingu (SM). Jak wspominaliśmy w poprzednim liście, PES to najcięższy fragment prac związanych z SM, wymagający największego nakładu sił inżynieryjnych. Dlatego pokonanie wyzwań związanych z tą aktualizacją w zeszłym roku było dla nas kluczowe. Premiera Alfy 3.18 okazała się dużo bardziej wymagająca, niż się spodziewaliśmy, odkryliśmy wtedy też problemy z naszą bazą danych, widoczne dopiero przy obciążeniu, jakie obserwujemy wyłącznie w grze LIVE – inne niż na testowym serwerze PTU (Persistent Test Universe). Poza tym ujawniła się nam spora liczba mniejszych problemów wynikających z faktu, że uniwersum jest prawdziwie trwałe: o ile znalezienie wraku pozostałego z bitwy innych graczy sprzed tygodnia jest niesamowite, o tyle lądowanie w hangarze, gdzie rozbiły się trzy statki, blokując lądowisko, już takie fajne nie jest. Powoli, ale skutecznie radziliśmy sobie z tymi problemami (i innymi), ale był to trudny okres zarówno dla zespołu, jak i dla społeczności. Wyzwania te nie tylko przetestowały nasze umiejętności i determinację, ale także pokazały, że jesteśmy wytrwali, bo sobie z nimi poradziliśmy. Oprócz PES, 2023 przyniósł długo oczekiwaną implementację Złomiarstwa (Salvage), na którą składają się rozbiórka kadłubów, struktury statków, podzespołów oraz naprawa, jak również powiązane z nową profesją misje. Handlowcy skorzystali tymczasem z generalnego remontu ("overhaul" - no pun intended!) i ulepszeń systemu cargo, a gracze wszelkich rodzajów doczekali się nowych misji, zarówno PVE, jak i PVP. Nasza developerska podróż osiągnęła w zeszłym roku serię znaczących kamieni milowych, a wszystkie stały się absolutną atrakcją tegorocznego CitizenCon 2953. Nie sposób przecenić wagi tego wydarzenia dla wszystkich w CIG, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że był to nasz pierwszy CitizenCon w realu od ponad czterech lat! Od samego początku byliśmy zasilani Waszym entuzjazmem, brakowało nam więc tej energii dzielenia się wzajemną pasją wobec gry, którą budujemy. Wydarzenie to było niesamowitą afirmacją całej naszej ciężkiej pracy nad Star Citizen i Squadron 42 w 2023 roku. Zanotowaliśmy również najlepszy czwarty kwartał w historii gry pod względem liczby logowań i aktywności graczy. Dzięki Wam i ogromnej fali graczy napływających w końcówce roku, 2023 był dla nas rekordowy! Osiągnęliśmy najwyższe w historii dzienne i miesięczne liczby aktywnych graczy, unikalnych logowań oraz spędzonych w grze godzin. Ponad 1,1 miliona z Was postawiło stopę w Trwałym Wszechświecie (PU) w 2023 roku! Kolejnym ważnym kamieniem milowym w 2023 roku było pełne powitanie zespołu Turbulent w rodzinie CIG. Turbulent, nasi partnerzy od końca 2012 roku, odpowiadają za znaczną część naszej infrastruktury online i znacznie przyczynili się do naszego rozwoju i sukcesu. To przejęcie pozwala nam usprawnić nasze starania i formalnie zapewnia znaczącą obecność w Montrealu w Kanadzie, będącym jednym z centrów talentów w branży gier wideo. W ramach tego przejęcia zyskaliśmy dwóch kluczowych dyrektorów: Benoita Beausejour, Dyrektora Technicznego Turbulent, który staje się CTO w Cloud Imperium i szefem naszego Core Technology Group (CTG). Benoita znacie już z jego prezentacji o Server Meshing podczas ostatnich dwóch CitizenCon'ów. Drugim ważnym dyrektorem, który zasilił nasze szeregi jest Marc Beaudet, były CEO Turbulent. Stał się on naszym Starszym Wiceprezesem ds. Operacji Studia, odpowiedzialnym za funkcjonowanie i dobrobyt ponad tysiąca osób pracujących nad Star Citizen i Squadron 42, podzielonych między nasze pięć biur w Austin (Texas), Los Angeles (Kalifornia), Manchesterze (Wielka Brytania), Frankfurcie (Niemcy) i teraz w Montrealu (Kanada). Kiedy patrzę wstecz na 2023 rok, mając te kilka miesięcy na refleksję i docenienie ciężkiej pracy zespołu wokół mnie, mogę powiedzieć, że nasze doświadczenie na CitizenCon 2953 oraz entuzjazm naszej społeczności, zarówno na pokazie, jak i w grze, gdy rekordowe liczby graczy logowały się do Star Citizen w zeszłym roku, napełniły mnie nie tylko dumą, ale także głęboką wdzięcznością i nową energią na kolejny rok. A zapowiada się naprawdę niesamowity rok! W przypadku Squadron 42 przenosimy grę ze stanu "kompletnego pod względem funkcji" do stanu "kompletnego pod względem zawartości", upewniając się, że będzie odpowiednio dopracowana i godna miana duchowego następcy Wing Commandera. Prace nad tym celem zmierzają do wielkiego finału – nasz zespół zanurzył się w pracy po uszy i daje z siebie wszystko. Jestem niezmiernie podekscytowany kształtem, jaki przybiera gra i będziemy mieć więcej do podzielenia się z Wami podczas tegorocznego CitizenCon, który odbędzie się w Manchesterze w Anglii. Na froncie Star Citizen zespoły przygotowują się do wprowadzenia Server Meshing i rozszerzenia uniwersum na wiele układów planetarnych. W realiach świata Star Citizen, jednym z kluczowych momentów w dziejach ludzkości jest "Dzień Pierwszego Skoku". Tego dnia, 10 kwietnia 2271 roku, legendarny astrofizyk i pilot Nick Croshaw odkrył i pokonał Punkt Skoku (Jump Point), stając się pierwszym człowiekiem poza Układem Słonecznym. Na jego cześć, odkryty system nazwano Croshaw. Owa pionierska podróż, określana jako „Skok, który odmienił losy ludzkości” , doprowadziła do kosmicznej przyszłości, którą przedstawiamy w Star Citizen i Squadron 42. Pewnie zastanawiacie się, czemu opowiadam tę historię – otóż, nieco wyprzedzając rocznicę 10 kwietnia, w miniony weekend mieliśmy własne obchody Dnia Pierwszego Skoku na kanale Technicznego Podglądu! W ramach testów naszych postępów nad Server Meshingiem i Technologią Warstwy Replikacyjnej, otworzyliśmy nasze pierwsze, działające Bramy Skoku (Jump Gates). Gracze, po raz pierwszy w historii, mogli przetestować podróże między dwoma systemami! Śmiałkowie skorzystali z tuneli czasoprzestrzennych, podróżując między Stanton a Pyro, podczas gdy systemy te płynnie ładowały się i wyładowywały z pamięci. Zainteresowanych informuję, że nasz odpowiednik Nicka Croshawa jest wśród Evocati i nazywa się "MrTrash" - uważamy, że to on, jako pierwszy w społeczności, dokonał udanego skoku! Warto też podkreślić, że podczas wspomnianego testu osiągnęliśmy 350 graczy obecnych jednocześnie na jednym shardzie (czyli warstwie replikacyjnej z dwoma połączonymi serwerami), ustanawiając nowy rekord Star Citizen! Po wielu latach ciężkiej pracy dla celu, który wielu uważało za niemożliwy, jesteśmy o krok od dostarczenia jednego z ostatnich elementów technologii, który umożliwi połączony, wspólny wszechświat - taki, gdzie tysiące ludzi może jednocześnie brać udział w galaktycznych przygodach. Zaprosiłem Benoita, który jako nasz nowy CTO nadzorował ten historyczny test, aby podzielił się kilkoma przemyśleniami na temat tego monumentalnego kamienia milowego, który pomógł osiągnąć: Wybiegając myślami w przyszłość, zespół pozostaje skoncentrowany i oddany sprawie wprowadzenia społeczności na zupełnie nowe terytoria wraz z premierą systemu Pyro i Star Citizen Alpha 4.0. Trudno przecenić, jak wielki i przełomowy będzie to moment – pozwoli on o wiele większej liczbie osób grać wspólnie, a także płynnie podróżować między różnymi układami planetarnymi. Wszystko to wskazuje, że 2024 będzie naszym największym i najlepszym rokiem w uniwersum Star Citizen. Ale Star Citizen Alpha 4.0 to jeszcze nie koniec drogi! W związku z tym mam dla was więcej ekscytujących wieści. Jak ujawniliśmy podczas CitizenCon, gdy Squadron 42 osiągnęło status kompletności pod względem funkcji, teraz możemy jeszcze szybciej przenosić rozwiązania opracowane dla Squadron 42 do trwałego wszechświata Star Citizen. W ramach tego procesu, pod koniec ubiegłego roku zdecydowaliśmy o reorganizacji zespołów Star Citizen i Squadron 42, by w większym stopniu je zintegrować. Ma to ułatwić wprowadzenie do Trwałego Wszechświata (PU) efektów kilkuletniej pracy w postaci nowych funkcji, szlifów i dopracowania detali. To jednocześnie oznacza obranie kursu na linię mety dla samego Star Citizen. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że w sieciowym MMO nie istnieje ostateczna linia finiszu. Będziemy dodawać nowe funkcje i treści nieustannie przez wiele, wiele lat. Mimo to, Star Citizen 1.0 definiujemy jako zestaw funkcji i zawartości, przy którym grę można uznać za „komercyjnie” wydaną. Oznacza to, że jest przyjazna dla nowych graczy, stabilna i dopracowana, z wystarczającą ilością rozgrywki i treści, aby nieprzerwanie angażować graczy. Innymi słowy, nie jest już w fazie Alpha czy Wczesnego Dostępu. Podobnie jak zaplanowaliśmy podróż Squadron 42 do stanu "kompletności pod względem funkcji" i nadchodzącego statusu "kompletności pod względem zawartości", poświęciliśmy sporo czasu na przyjrzenie się, co ma oznaczać Star Citizen 1.0 i co będzie potrzebne, aby do tego etapu dotrzeć. Aby to ułatwić, z radością ogłaszam, że nasz niezawodny Rich Tyrer obejmie nową rolę Starszego Reżysera Gry, nadzorując rozwój zarówno Star Citizen, jak i Squadron 42 u mego boku. Dzięki tej zmianie zaczniecie zauważać szybsze przenoszenie funkcji i zawartości ze Squadron 42 do Star Citizen. Zaczynamy już od wersji Alpha 3.23, która zapowiada się na jedną z największych aktualizacji w historii pod względem nowych funkcji trafiających do rąk graczy. Kiedy na CitizenCon ogłosiliśmy, że przeniesiemy efekty pracy przygotowanej i doszlifowanej dla "kompletności pod względem funkcji" w Squadron 42, nie żartowaliśmy! Jako reżyser SQ 42, Rich odegrał kluczową rolę w doprowadzeniu projektu do obecnego statusu "feature complete". Pod jego kierownictwem Squadron 42 doświadczyło znacznego przyspieszenia rozwoju – to tempo, jak przewidujemy, poniesie nas ku stanowi "kompletności pod względem zawartości", fazy Beta, a w końcu wydaniu pełnej wersji tej gry. Pracując w tandemie, Rich i ja nadal będziemy wytyczać strategiczną wizję mającą tchnąć życie w zamierzone doświadczenie rozgrywki w Star Citizen. Jak powiedział Rich, przez ostatnie kilka miesięcy nasze zespoły były zajęte planowaniem kolejnych ważnych kamieni milowych na drodze Persistent Universe, a ich zwieńczeniem będzie to, co nazywamy "Star Citizen 1.0". Gdy ta roadmapa otrzyma swoją ostateczną formę i zostanie zatwierdzona, z niecierpliwością podzielimy się z Wami zarówno wizją, jak i planem jej realizacji jeszcze w tym roku. W ramach wspomnianej reorganizacji rozwoju wprowadziliśmy kilka znaczących zmian. Od strony osobistej przeniosłem się z Los Angeles do Austin w Teksasie, aby być bliżej strefy czasowej naszych głównych zespołów deweloperskich w Manchesterze, Frankfurcie i Montrealu. Spędzam dużo czasu w naszym największym studio w Manchesterze, gdzie pracuje prawie 600 osób. Razem z Richem i drużynami działamy nad ukończeniem Squadron 42 i Star Citizen. W związku z tym podjęliśmy trudną decyzję o poproszeniu zespołu deweloperskiego z Los Angeles, który coraz częściej wspierał główne zespoły w Manchesterze, o przeniesienie się i dołączenie do innych zespołów, głównie w Manchesterze, ale także w Austin i Montrealu. Los Angeles, choć mniejsze, pozostanie ważnym biurem dla firmy. Skupiamy się w nim na roli wsparcia biznesowego poprzez Marketing, Finanse, Dział Prawny i Kadry. Niestety, w ramach tej reorganizacji, pożegnaliśmy Dyrektora ds. Trwałego Wszechświata (PU) na serwerach LIVE (Persistent Universe Live Director), Todda Papy'ego. Z powodów rodzinnych wrócił on z Wielkiej Brytanii do USA w ubiegłym roku. Po długim zastanowieniu uznałem, że nie możemy sobie pozwolić by przez znaczną część roku to stanowisko było obsługiwane zdalnie, z dala od głównego zespołu w Manchesterze. To smutny moment, ponieważ Todd przez ostatnie 9 lat ciężko pracował nad Star Citizen, wnosząc mnóstwo ważnego wkładu i zapewniając doskonałe przywództwo swoim zespołom. Życzę mu powodzenia i z niecierpliwością czekam na to, czym zajmie się w przyszłości. Będę tęsknił za słonecznym niebem i plażami Los Angeles, ale Star Citizen i Squadron 42 są priorytetem. Podróż jest dłuższa i trudniejsza, niż zakładałem jedenaście i pół roku temu, ale ostateczny cel ekscytuje i daje poczucie spełnienia o wiele bardziej. Nigdy w najśmielszych snach nie spodziewałem się, że będę miał okazję zbudować coś na tak dużą skalę i z takimi ambicjami jak Star Citizen. Czuję się niesamowicie pobłogosławiony Waszym wsparciem i jestem zdeterminowany, by dać z siebie wszystko na finiszu. W maratonie mówi się, że ostatni kilometr jest najtrudniejszy. Ale cytując rzymskiego cesarza Marka Aureliusza: *"To, co robimy teraz, odbija się echem w wieczności!"* Czekam niecierpliwie, byście jak najszybciej dostali w swoje ręce Star Citizen Alpha 3.23. Nareszcie będzie można doświadczyć wielu funkcji, nad którymi ciężko pracowaliśmy przez ostatnie kilka lat, a to zaprowadzi nas wprost do Invictus Launch Week w maju. W ramach przygotowań do Invictusa przygotowaliśmy serię misji, w których zdobędziecie odznaki UEE Civilian Defense Force. Ukończenie wszystkich zadań potencjalnie da Wam (niesamowicie potężne i bez precedensu) ulepszenie w grze, dzięki czemu będziecie gotowi stawić czoła XenoThreat w bardziej osobisty sposób! Siła Społeczności Mocą napędową naszego sukcesu są ludzie – każdy z Was, bez wyjątku. Razem zbudowaliśmy społeczność, która nie tylko odgrywa kluczową rolę w procesie powstawania gry, ale również ucieleśnia naszą wspólną pasję do uniwersum Star Citizen. To Wy ciągle pchacie nas naprzód. Bez Waszego entuzjazmu, ochoty do testów, odporności na bugi i crashe, głośnego wyrażania opinii oraz wytrwałości na tej długiej i krętej ścieżce, nie byłoby Star Citizen, ani CIG. Byliście obecni podczas pamiętnego rzutu hełmem i pierwszego otwarcia bramy hangaru w Alpha 0.8. Razem po raz pierwszy przemierzaliśmy rozległe połacie Trwałego Wszechświata w Alphie 2.0 i to Wy byliście na pokładzie, gdy dokonywaliśmy pierwszych lądowań w Alpha 3.0. A już niebawem, dzięki Server Meshingowi, opuścimy System Stanton i zapuścimy się w bezprawne ostępy Systemu Pyro w Star Citizen Alpha 4.0. Potem zaś, na horyzoncie zamajaczy Star Citizen 1.0! Przyszłość nigdy nie była tak obiecująca! I nie mógłbym być szczęśliwszy, odbywając tę podróż z Wami wszystkimi! ~ CHRIS ROBERTS ZAŁOŻYCIEL & CEO QUANTUM TRAVEL - WRÓĆ NA SZCZYT Ważne Linki: 🚀 Przypominamy, że warto dopisać się na listę polskich graczy w tym wątku: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/63-szukam-druzyny-lista-polskich-graczy/?page=3 🚀 Dodać własny Referral Code do naszego rotatora wpisując go tutaj: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/8-zbiorka-kodow-referral/?page=4 🚀 Oraz napisać o sobie kilka słów, abyśmy mogli się lepiej poznać: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/6-powitania/?page=3 Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin
  4. 3 points
    until
    Cześć Wszystkim Zauważyłem że wszyscy lubimy wspólnie spędzać czas w swoim gronie więc chciałbym kontynuować to i zaproponować kolejne spotkanie w ramach rozpoczętego eventu. Jeśli byście chcieli znów spędzić miłe jak i zabawne chwile w tej grze to zapraszam serdecznie. Mam nadzieje że spotkamy się w jak najliczniejszym gronie i znów wyruszymy na wspólną przygodę. Zapraszam wszystkich na Event Piracki który odbędzie się w niedziele w godzinach od 18 do 20. Miejsce spotkania to oczywiście nasz stary kochany Port Olisar (który jeszcze jest). To jest mapa piracka która pokazuje miejsce zrobienia naszego grupowego zdjęcia, trzeba znaleźć to miejsce i wykonać masz plan działania który znajduje się pod mapą. Piraci za stery i ruszamy w świat szukać coraz to i nowsze przygody 🙂 "Na koniec Świata i jeszcze dalej" - niech to będzie nasz motyw przewodni po tej wyprawie w nieznane 😉 Opis naszego zadania : -zgromadzenie na : Port Olisar -wyprawa do układu Hurston -wyprawa na Aberdeen -zmiana pojazdów na jeżdżące -dotarcie do więzienia w Klescher Rehabilitant -robienie zdjęć -bezpieczny powrót Jeżeli ktoś nie jest na bieżąco z informacjami albo chciałby się dowiedzieć czegoś o evencie poniżej załączam link i informacje . Zapraszam a to mój nick z SC: Warchlus Arena Commander Tryb Pirate Swarm w Arena Commander to świetne miejsce, w którym możesz doskonalić swoje umiejętności w walce powietrznej, zdobywając jednocześnie prawo do zdobycia pirackiego Gladiusa lub Caterpillara. Dzięki zupełnie nowej odznace Spektrum Agresora Piratów i nowym wyzwaniom, które pojawią się w wersji Alpha 3.20, jest to idealny czas na przygotowanie się na atak zbieraczy i ostatnią szansę na zdobycie przed nią klasycznej odznaki Agresora Pirata, wraz z dostępem do pożądanych wariantów statków. w dół z przypływem. https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/19423-Pirate-Week-2023 https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/3/thread/pirate-week-treasure-hunt-screenshot-contest
  5. 3 points
    Witam! Patch 3.19 pozmieniał trochę walkę statkami (jest teraz trudniejsza a NPC mądrzej walczą), więc szukając najskuteczniejszego loadoutu dla mojego Aegis Vanguard Harbringera, wydałem małą fortunę (ok. 265k auec 😉), żeby przetestować większość polecanych konfiguracji uzbrojenia na mojego Harba. Zachęcony przez Administratora strony, podaję moje wnioski: S5 ballistic cannon Deadbolt V + 4xMVSA - cudowne uczucie podczas strzelania (wali jak z prawdziwej armaty), ale ma niestety zbyt mało ammo i o ile podczas walki z Valkirią czy Vanguardem to nie problem, to trafiając na Reclaimera robi się gorąco. Dodatkowo broń balistyczna częściowo przechodzi przez tarczę, co z jednej strony oznacza, że możemy zadawać bezpośrednie obrażenia kadłubowi, ale z drugiej, jeśli skończy się ammo a nie zdążymy do tego czasu rozwalić przeciwnika, to ma on nadal aktywne tarcze (bo ballistic'i ich nie zdjęły), których same 4xmvsa mogą nie zniszczyć (taki Reclaimer ma bazowo 300k tarcz). Szkoda, bo kocham z tego strzelać, choć trzeba być mocno celnym; S4 laser repeater (w moim przypadku CF-447 Rhino) na nieużywanym gimbalu + GVRS - fajne uczucie ciągłego okładania przeciwnika, ale małe obrażenia dają się we znaki podczas walki z drużyny kocurami. Walka jest wtedy przyjemna (kąsamy jak komar), ale uciążliwa. Dlaczego S4 na gimbalu a nie S5 fix? S5 ma dużo niższą prędkość pocisków (700 m/s zamiast 1400 m/s), co wymusza używanie na nosie laser cannonów o tej samej prędkości (albo np. ballistic'ów CVSA, ale te mają trochę za mało ammo), a to znacząco obniża ilość strzałów w jednej serii (taki zestaw bardziej obniża wydajność kondensatorów odpowiedzialnych za dostępność ilość pocisków w serii). Tak jak pisałem, S4 i GVRS zadają zauważalnie mniejsze obrażenia, ale mogą strzelać 2-3 razy dłużej, więc przeciwnik cały czas otrzymuje obrażenia i nie ma czasu na regenerację osłon (no i taka konfiguracja zdecydowanie szybciej odnawia dostępne ammo). Jest to też polecany loadout do walk pvp; S5 ballistic gatling AD5B + 4xMVSA - brrryt zawsze spoko, ale jak to w gatlingach - jest spory rozrzut pocisków i (przynajmniej dla mnie) - czasem przez to ciężko trafić wroga i skupic na nim skuteczny ogień. Zwłaszcza objawia się to podczas walki na większe odległości, bo choć AD5B potrafi razić przeciwników z odległości 2800 m, to przy jego rozrzucie większość pocisków mija cel. Z bliska jest jednak zabójczo skuteczny, choć do wiekszych przeciwników trzeba dłużej strzecać (małe obrażenia alpha wymagają użycia więszej ilości pocisków). Do tego ta broń potrzebuje chwili na (dosłowne) rozkręcenie się, a czasem ta chwila robi różnice. Na plus na pewno spora ilość pocisków, dzięki czemu broń wiecej wybacza i pozwala rzadziej (niż w innych gatlingach) wracać w celu uzupełnienia ammo. Osobiście dużo lepiej używa mi się gatlingow, gdy latam mniejszymi, bardziej zwrotnymi jednostkami, np. Talonem; S5 laser cannon (w moim przypadku Omnisky XV) + 4xMVSA - po raz kolejny przekonałem się, ze najprostsze rozwiązania są najlepsze 😉 jeszcze na poprzednich patchach to była moja podstawowa konfiguracja na Sentinelu i teraz tez taka została. Jak dla mnie najlepszy zestaw. Wszystkie statki rozwalam tym o polowe szybciej, tarcze schodzą w oczach, każde trafienie tym laserem zauważalnie uszczupla pulę wytrzymałości kadłuba czy tarcz, można nim snajpić, bo choć każda sensowna broń S5 ma 2800m zasięgu to ten laser S5 jest na każdej odległości precyzyjny (w przeciwieństwie do np. AD5B) a jedyną bolączką jest te marne 8 strzałów. Ale można do tego przywyknąć, a wtedy walka Vanguardem to czysta przyjemność 🙂 Mimo to, jeśli chodzi o odczucia, i tak najlepsze uczucie jest podczas wystrzeliwania potężnych pocisków z Deadbolt V 🙂 szkoda tylko, ze ich tak mało 😕. Mam nadzieję, że komuś to w czymś pomogło 🙂 Pozdrawiam!
  6. 3 points
    Czekając na wschód który nigdy nie nadejdzie ( w tym miejscu) :D
  7. 3 points
    Po raz kolejny MicroTech, razem kopie się raźniej, a czasem inaczej się po prostu nie da 😀 Znalezienie nielicznych naziemnych bram do Lorville nie jest łatwe, właściciele miasta wyraźnie nie życzą sobie gości których nie stać na podróż statkiem 😁
  8. 2 points
    Cześć, Zakładam ten temat z myślą o wszystkich, którzy chcą podzielić się zrzutami ekranu, których motywem przewodnim są statki kosmiczne oraz pozostałe pojazdy - wszelkiej maści. Temat ten jest odpowiedzią na Katalog Turystyczny - główną różnicą jest to, że tematem głównym jest statek, a nie krajobraz. Krajobraz jest dodatkiem - czyli totalnie odwrotnie jak we wcześniej wspomnianym wątku. Żeby tradycji stało się zadość, rozpocznę. Aegis Redeemer nad microTechem. Dodatkowo hologram, uchwycony podczas wystawy RSI na IAE 2051, najbardziej oczekiwanego przeze mnie statku - RSI Perseus. Gdy już zostanie dodany do gry, oczekujcie aktualizacji wpisu. >> WAŻNE: W razie problemów screenshoty wrzucamy w formacie .jpg! <<
  9. 2 points
    Daymar Rally 2024 już w tę sobotę - zapraszamy na Discord! Już w sobotę 20.01.2024r o godz. 17:00 polskiego czasu zapraszamy do wspólnego oglądania wydarzenia! Jak mówią sami organizatorzy, Daymar Rally to najbrudniejszy wyścig w Star Citizen! Co roku w Daymar Rally startują szaleńcy, którym nie straszne wysokie temperatury, ekstremalne warunki pogodowe, ani nieprzewidywalne zagrożenia na drodze. Nie wyłączając pozostałych uczestników! Drużyny z całego świata dobierają po 2 kierowców, 2 pomocników i 1 pojazd, którym będą musiały dotrzeć do mety. Trasa powiedzie kierowców przez kaniony, wydmy i bezdroża pustynnej planety, krążącej na orbicie gazowego giganta Crusader. Gdyby po drodze wyzionął ducha którykolwiek z załogantów, zostanie on wyeliminowany do końca wyścigu. Śmiałkom w zmaganiach towarzyszyć będzie jeden starannie dobrany statek powietrzny wsparcia, na którego pokładzie znajdą się pojazdy zamienne, napoje, prowiant, a także paliwo i uzbrojenie. Ile uda się ekipom technicznym (2. pomocnikom) drużyn upakować zapasów przy starcie wydarzenia, tyle będzie musiało wystarczyć kierowcom do końca Damyar Rally. PUNKTY KONTROLNE Daymar Rallly i META Uczestnicy Daymar Rally mają za zadanie osiągnąć 4 PUNKTY KONTROLNE (Checkpointy), a potem dotrzeć na METĘ. Aby dany punkt został zaliczony, co najmniej jeden z kierowców musi wykonać w nim umówioną wcześniej procedurę, którą opisujemy poniżej. W promieniu 500m od każdego z Punktów Kontrolnych obowiązuje Strefa Zawieszenia Broni (Armistice Zone) egzekwowana przez graczy. Jeśli którykolwiek z załogantów zostanie w nich przyłapany z bronią lub korzystając działek pojazdów, zostanie wyeliminowany z wyścigu. Inne ważne zasady: Uczestnicy wyścigu mogą strzelać do siebie nawzajem jak i wspierających statków Statki wsparcia nie mają prawa użyć broni w żadnej sytuacji. Będą jednak oczami i uszami kierowców podczas burz piaskowych i odcinków nocnych Większość czynności elementarnych dla wyścigu, jak zaliczenia Punktów Kontrolnych i walkę mogą wykonywać tylko kierowcy pojazdów Pomocnicy pilotują statek wsparcia i pomagają uzupełniać zapasy, wykonywać pit-stopy i naprawy ➣ Punkt kontrolny 1: Eager Flats Emergency Shelter Zaliczenie: Jeden z kierowców musi przekroczyć dwie śluzy powietrzne (Airlock doors). ➣ Punkt kontrolny 2: Checkpoint Talon Zaliczenie: Drużyna ma zadanie odnaleźć Starfarera w tym rejonie, przejść przez jego luk towarowy i wyjść śluzą w kołnierzu wieży (tower level docking collar airlock). ➣ Punkt kontrolny 3: Checkpoint Echelon Zaliczenie: Znaleźć opuszczony wrak Reclaimera "The Betty" między Eager a Kudre Ore i przejechać między jego nogami. ➣ Punkt kontrolny 4: Checkpoint Hasgaha Zaliczenie: Do odnalezienia Starfarer zlokalizowany 104,5km od Kudre Ore. Drużyna potrzebuje przejść przez luk towarowy i wydostać się śluzą w kołnierzu wieży (tower level docking collar airlock). ➣ Punkt METY: Kudre Ore Zaliczenie: 418km od Eager Flats znajduje się Kudre Ore, aktualna meta Daymar Rally, która w tym roku zastąpiła finisz na Wolf Point. Na Kudre Ore co najmniej jeden z kierowców potrzebował będzie przejść przez podwójne śluzy powietrze aby pomyślnie zakończyć wyścig! Oglądaj Daymar Rally z nami na polskim Discord Star Citizen! Wpadnij na nasz serwer Discord by oglądać i komentować emocjonujący wyścig o puchar Daymar Rally na żywo. Gwarantujemy doborowe towarzystwo i wysoki poziom serwera jak i kultury jego członków. Tradycyjnie, jak na Star Citizen Hub Polska przystało. Przypominamy datę: Sobota, 20-ty Stycznia 2024, godzina 17:00! Zapraszamy do wspólnego oglądania (Kliknij tutaj)! Jakie pojazdy i statki wsparcia mogą wybrać uczestnicy? Pojazdy spośród których mogą wybierać rajdowcy dla możliwie sprawiedliwego wyścigu są z góry ustalone przez organizatorów. Statki wsparcia mogą być dowolne, ale proponowane jest kilka popularnych serii. Dostępne pojazdy: Tumbril: Cyclone AA, Cyclona Base, Cyclone RC, Cyclone RN, Cyclon TR, Greycat STV. Drake Interplanetary, Aopoa i Consolidated Outland: Dragonfly, Dragonfly Yellowjacket, Nox, Nox Kue, CO Hoverquad. Popularne statki wsparcia: Crusader Hercules Crusader Mercury Star Runner MISC Freelancer Drake Cutlass Black Drake Valkyrie RSI Constellation Szczegółowe zasady Daymar Rally Z uwagi na trudno przewidywalną naturę, wyścig posiada mnóstwo zasad precyzujących jego przebieg. Jeśli chcielibyście lepiej orientować się w tym co będzie się działo, polecamy zapoznać się z Regulaminem (Rulebookiem) wydarzenia, który znajdziecie w linku poniżej. Mapa Daymar Rally do pobrania: LINK Regulamin Daymar Rally v.6.0: LINK Oficjalna strona Daymar Rally: LINK Jak dołączyć do Daymar Rally? Jako że najbliższa edycja startuje już za kilka dni, zapisy są obecnie zamknięte. Jeżeli jednak pragnęlibyście dołączyć w przyszłym roku, już od 1 Lutego 2024 będziecie mogli zapisać się tutaj: LINK Ważne Linki: 🚀 Przypominamy, że warto dopisać się na listę polskich graczy w tym wątku: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/63-szukam-druzyny-lista-polskich-graczy/?page=3 🚀 Dodać własny Referral Code do naszego rotatora wpisując go tutaj: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/8-zbiorka-kodow-referral/?page=4 🚀 Oraz napisać o sobie kilka słów, abyśmy mogli się lepiej poznać: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/6-powitania/?page=3
  10. 2 points
    Carrack Invasion Gramy dwoma zespołami, które walczą o przejęcie Carrack'a i o zrobienie samo destrukcji na jednym z nich. Do wyboru mamy 1 pojazd latający oraz jeden pojazd naziemny, które mieszczą się na statek. Gramy zespołami Red and Black zasady są jasne i do ustalenia przez Dowódców. Leader to Sweete i NoobDMG. Link do tekstu: https://discord.gg/starcitizenpolska?event=1171622228031451247
  11. 2 points
    Cześć Wszystkim ! Wracamy z nowym Eventem w SOBOTE 04.11.23 o GODZINIE 19:00 ! WYŚCIG PO PLUSZAKA! Tak jak wspominałem wcześniej robimy Wyścig, zabójstwa między uczestnikami są możliwe ponieważ jest tylko 1 Pluszak i 1 NAGRODA : 3,5 M plus zgarnięty pluszak. Rawnok NIE BIERZE UDZIAŁU ponieważ będzie moim wsparciem w tym Evencie 😄 ZABICIE RAWNOKA JEST RÓWNOZNACZNE Z WYKLUCZENIEM Z EVENTU Harmonogram : 1.Spotkanie na Port Tressler 2.Port Tressler start wyścigu o godzinie 19:00 (proszę się nie spóźnić) 3.Kierunek MiC-L3 Endless Odyssey Station, od landing pada, 309 stopni, 66 km 4.W tym punkcie będzie stał statek C2 na którym będzie schowany Pluszak 5.Znajdźcie pluszaka i dostarczcie mi go na mete : RUINS 45N 6.Żeby do mnie dolecieć trzeba lecieć przez :Microtech-Eutrepe-Devils Scrap & Salvage 7.Gdy już dolecicie trzeba się kierować 124.5 stopni, 16.7 km ( RUINS 45N ) 8.W tej lokalizacji czekam na zwycięzce ! POWODZENIA PS.Lepiej zapamiętajcie badź zapiszcie gdzieś lokalizacje ponieważ podczas wyścigu nikt wam o tym nie przypomni. PS2.Wszystkie sztuczki dozwolone jest tylko jedna zasada napisana wyżej, Rawnoka NIE ZABIJAMY. Edit : POPRAWIONE
  12. 2 points

    Siemka. Jako jeden z uczestników tego eventu jestem pozytywnie zaskoczony organizacją oraz samą kontrolą nad wydarzeniem. Atmosfera mega przyjemna jak i mega zabawa wraz z poczuciem rywalizacji wśród znajomych. Osobiście mega polecam. Czekam na kolejną odsłonę! Pozdrawiam ekipę oraz zapraszam nowych do udziału i wspólnej zabawy!
  13. 2 points
    Witajcie Poszukiwacze Przygód! Chciałbym zaprosić Was na nowy event organizowany przez "Warchlus" Event "Polowanie na świnke" będzie polegać na polowaniu na mnie "Warchlus" Musicie mnie zabić bądź zestrzelić mój statek!(znajdziecie mnie na Całej Mapie SC) Będzie na mnie misja w Bounty Hunter(pokazuje moją lokalizacje w Station by było łatwiej 🙂) NAGRODA: 1M aUEC + Pingwin(maskotka ze schowkiem w którym schowasz drobne rzeczy) Odbędzie się dnia 01.10.23(najbliższa niedziela) o godzinie 19:00. Czas zakończenia zależy od Was. Zrobiliśmy go by Nowi Gracze mieli łatwiejszy start w grze, ale zapraszamy także Weteranów bo i dla Was może to być niezwykła przygoda! Ze swojej strony mogę obiecać dobrą zabawę i miłe towarzystwo 🙂 Pamiętajcie jednak towarzysze broni, by rywalizować uczciwie, ma być to zabawa a nie plac boju 😛 By nie przedłużać! Zapraszam Wszystkich na wspólną ZABAWE 🙂 Ps. Prosiłbym Was o jedno, byście rozpowiedzieli o naszym małym Evencie osobą które jak byście uważali zainteresują się tym wydarzeniem 😄 Dziękuje za uwagę! Spotkajmy się na"Polowanie na świnke"! Ps2.Polowanie obowiązuje tylko na tym Evencie XD
  14. 2 points
    "Sky WAS the limit. Before" Trudny strzał pod górkę 🙂 - Mercury Star Runner (MSR) firmy Crusader
  15. 2 points
    To i ja się pochwalę czymś fajnym
  16. 2 points
    W podziemiach Levski, planetoida Delamar. System Nyx. F7C-S Hornet Ghost 🙂 System Stanton. In the black Stanton, orbita Hurston. Everus Harbor I raz jeszcze system Nyx. Delamar, miasto Levski
  17. 2 points
    Niewielki Drake Cutter zmierza na równie niewielkie górnicze przygody w jaskiniach MicroTech
  18. 2 points
    Statek: Blade Esperia. Miejsce: New Babbage. Opis statku: Esperia Blade to replika lekkiego myśliwca Vanduul, produkowana przez Esperię na potrzeby wojska. Często są one wykorzystywane do szkolenia pilotów UEE. Zwrotność Blade'a przewyższa wszystko inne, co rekompensuje jego brak pancerza.
  19. 2 points
    Statek: Reclaimer firmy Aegis Dynamics. Miejsca: Podróż z microTechu na Hurston. Opis Statku: Aegis Reclaimer to przemysłowy statek wydobywczy. Wyposażony we wzmocnioną ładownię, napęd skokowy dalekiego zasięgu oraz wyrzutnie dla bezzałogowych dronów, Reclaimer jest idealnym statkiem do pozyskiwania wraków z głębokiej przestrzeni kosmicznej. Wiązki holownicze, reflektory, opcje skanowania i porty dokujące uzupełniają narzędzia tego zdolnego, utylitarnego statku kosmicznego. (A przynajmniej taki ma być) Wygląd wnętrza nawiązuje do statku Nostromo z serii filmów o Obcym.
  20. 2 points
    Musimy pamiętać o co chodziło @Tomsky. Katalog turystyczny, a więc widoki z naszych wypraw eksploracyjnych czy innych podróży w Star Citizen. Nie jest łatwo tak dobrać screeny żeby to nie był zwykły showcase statków, ale na ów ktoś będzie musiał założyć oddzielny wątek . Z planety microTech: jeden z licznych dachów ponad miastem. Tego wieczora było wyjątkowo gorąco... Podróż pociągiem w Lorville przy otwartych drzwiach. Skaliste zbocza wzgórz gdzieś w głębi Hurston. Pogoda była paskudna, wiatr wiatr porywisty. Jeden z Mining Outpostów na powierzchni Cellin nocą. A to widoki w pobliżu oldschoolowego Jumptown, księżyc Yela. Orbita Crusader, nieopodal GrimHex. Stay safe, Commanders.
  21. 1 point
    No i elegancko, przynajmniej człowiek wie, że coś się dzieje. Nie mogę się doczekać, aż to wszystko ruszy z kopyta, chciałbym wtedy widzieć wyraz twarzy tych wszystkich marudnych niedowiarków XD
  22. 1 point
    Witaj, ProxyDark. Zachęcamy do przegladania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
  23. 1 point
    Statek : IDRIS-P Lokalizacja : Stanton, Crusader , Lorvill Piękno lataniem tym kolosem jest nie do opisania . Railgun który one hittuje każdy statek jest epicki ! Masa , potęga i postrach - to właśnie Idris. FunFact - Skok QT z Crusader do Hurston trwa jedyne 20 minut 🙂 Niestety w ferworze podjarania się kradzieżą flagowca floty UEE moje screeny nie są najlepszej jakości ani kadrowania 🙂 Postaram się w przyszłości odtworzyć sytuację i wykonać coś bardziej profesjonalnego 🙂 Mimo to kilka screenów uważam zasługują na wylądowanie na tapecie . P.S. Wiem wiem w niektórych będzie odpalona komenda na server info w górnym prawym rogu - zorientowałem się po jakimś czasie 😞
  24. 1 point
    Cześć, Posiadam Tobii od ponad roku i powiem wam, że w Star Citizen to urządzenie lśni. Można troszkę utrudnić sobie rozgrywkę, używając urządzenia nawet przy celowaniu z broni w trybie FPS, jednak znacząco zwiększa to imersję. Jedynie przy karabinach snajperskich Tobii jest nie do użytku, przez narzucony czarny overlay podczas celowania. Do latania niezbędny - moim zdaniem najlepsze urządzenie trackingowe (mając na myśli koszt wygodę i możliwości) rozwiązanie ze wszystkich dostępnych na rynku. Najfajniejszy moment jak możesz obrócić się, siedząc za sterami statku. Następnie widzisz swoją załogę, która robi coś głupiego za plecami - Bezcenne. Na załączonym zrzucie ekranu widać jedyną grzeczną osobę na statku.
  25. 1 point
    Rodzaje podzespołów bazowych (components) W niniejszej części przedstawię najważniejsze informacje na temat poszczególnych komponentów. Wszystkie podzespoły różnią się między sobą takimi parametrami jak emisje energii oraz wytrzymałość i niezawodność. Emisje wpływają bezpośrednio na wykrywalność statku. Napędy (propulsion) Obecnie ta zakładka zawiera jedynie Quantum Drive. W przyszłości prawdopodobnie znajdzie się tam Jump Drive oraz silnik główny. Quantum Drive Napędy potrzebne do “skoków” międzyplanetarnych. Różne modele QD będą się różnić przede wszystkim prędkością oraz zużyciem paliwa. Poniżej przedstawiamy tabelę z porównaniem prędkości poszczególnych napędów. Systems Zakładka zawiera pozostałe podzespoły bazowe. Statek może mieć jeden lub więcej slotów każdego z tych podsystemów. Cooler Odpowiadają one za szybkość przegrzewania się komponentów. Przykładowo podkręcenie (overclock) coolerów pozwala na podróżowanie małymi statkami dłużej bez przegrzewania się QD. Wymiana “chłodnic” na lepsze być może będzie również na to pozwalać. Power plant Odpowiada za produkcję energii (w teorii kosztem wodoru - hydrogen fuel). Im lepsza elektrownia na statku tym mniejsze prawdopodobieństwo wyłączania się niektórych systemów, kiedy jednocześnie używamy wielu z nich (przykładowo kiedy dynamicznie manewrujemy, może nie wystarczyć energii do strzelania bronią energetyczną). Shield generator Osłony odpowiadają rzecz jasna za to, by ograniczyć ilość energii pocisków balistycznych, bądź całkowicie zatrzymać pewną ilość strzałów energetycznych przed trafieniem w kadłub statku.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|