Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga


Star Citizen Alpha 3.17.2 - CIG podwaja ilość graczy na serwerach! | Patch Notes po polsku!

Aktualizacja 28.07.2022: Star Citizen 3.17.2 jest już LIVE!

Po długich i intensywnych testach na PTU, doczekaliśmy się premiery kolejnej aktualizacji.
Patch 3.17.2 od teraz do pobrania i testowania na serwerach Public Universe.

Ważne: Podwójna ilość graczy na serwerach!

  • Postępy w pracy nad wydajnością serwerów i kodem sieciowym, w tym zmniejszenie efektu desync, umożliwiły długo wyczekiwane usprawnienia.
    Maksymalna liczba grających na serwerach wzrosła z 50 do średnio 100 osób!
  • Pamiętajmy, że to tylko wstępne przymiarki do masywnych ilości graczy przy server meshingu, którego statycznej wersji oczekujemy wraz z systemem Pyro pod koniec tego roku, lub na początku 2023.
    Ostrzegamy również, że w początkowej fazie nowego player cap, większe obciążenie może powodować dodatkową niestabilność.
  • Ilość graczy będzie dynamicznie skalowana. Przy Siege of Orison może być bliższa 80, a w trakcie wydarzenia Jumptown 2.0 ma potrafić wzrosnąć do nawet 130 osób na serwer.

Najważniejsze zmiany w Star Citizen 3.17.2 - Patch Notes

W najnowszej aktualizacji między innymi:

  • Planetarny NavMesh: umożliwia poruszanie się AI po powierzchniach planet.
    W niektórych misjach NPC otrzymują posiłki w postaci piechoty dostarczanej przez desantowce (dropships).
  • Nowe dynamiczne wydarzenie, Siege of Orison: zmagania z Nine Tails, które odbywają się na platformach w przestworzach gazowego giganta Crusader.
  • Więcej stacji orbitujących punkty Lagrange. Wszystkie otrzymują małe i średnie hangary.
  • Kilka nowych lokacji, w tym wraki Aegis Reclaimer na planecie microTech i misje fabularne w kosmosie, które wykorzystują zmienną grawitację.
  • Misje Service Beacon zostały podłączone do Quanta (symulacji w tle).
    Oznacza to 10 poziomów trudności sygnałów odblokowywanych przez reputację gracza i większy realizm ich rozmieszczenia.
  • Gracze o reputacji poziomu 2 w grupie Red Wind otrzymują dostęp do nielegalnych misji dostawczych (delivery).
  • Przyjaźni NPC na lądzie i w kosmosie otrzymują dedykowane znaczniki.
  • W sklepach pojawiły się możliwości jednoczesnego zakupu wielu sztuk napojów oraz prowiantu.
  • Zapuszczony szpital na GrimHex jakimś cudem doczekał się rozbudowy.
  • Mustang Alpha otrzymuje ładownię na 4 SCU towaru. Wytrzymałość modułu została zwiększona.
  • Wieżyczki na statkach stały się bardziej responsywne.
  • Railguny (broń FPS) powodują teraz znacznie większe uszkodzenia.
  • Liczne poprawki funkcjonalne statku Esperia Blade. Glaive i Scythe zwiększono również pojemność paliwa.
  • Usprawnienia kodu sieciowego, synchronizacji postaci i strumieniowania danych.

Patch Notes: LINK

SKOK QUANTUM: NAGŁOWEK | SKOCZ DO ANVIL CENTURION

Światowy rekord ilości graczy jednocześnie na statku w grze komputerowej!

  • W Star Citizen padł rekord ilości graczy na pokładzie jednego statku!
  • Origin 890 Jump pomieścił równocześnie online 120 aż osób.
  • Statek wraz z załogą wystartował z planety, następnie swobodnie przemierzał przestrzeń kosmiczną.

Owszem, to prawda. Nigdy wcześniej w historii gier komputerowych nie nastąpiło takie zdarzenie.
Powyżej fragment z wideorelacji na Twitch.

SKOK QUANTUM: NAGŁOWEK | SKOCZ DO SKRÓTU PATCH NOTES

Rekompensata w aUEC za wipe

star-citizen-rekompensata-wipe.jpg

  • Zgodnie z zapowiedziami, w związku z koniecznością czystki wszelkich danych za wyjątkiem wyrobionej Reputacji, otrzymujemy rekompensatę w postaci kredytów aUEC.
  • Rekompensata jest proporcjonalna do liczby godzin spędzonych w grze podczas działania Patcha 3.17.1. Gratulujemy aktywnym osobom!

SKOK QUANTUM: NAGŁOWEK | SKOCZ DO SKRÓTU PATCH NOTES

Nowy pojazd kołowy: Anvil Centurion

SKOK QUANTUM: NAGŁOWEK | SKOCZ DO SKRÓTU PATCH NOTES

Źródła: LINK i LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin

  • Thanks 1


0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|