Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Contributors to this blog


Star Citizen Alpha 3.5.0 - Patch Notes, Aktualizacja LIVE.1524999

Star Citizen 3.5 - Patch Notes Aktualizacji LIVE.1524999

Alpha Patch 3.5.0 już na serwerach live! RSI Launcher powinien teraz wskazywać wersję: LIVE-1524999.
 
Po aktualizacji zalecamy usunięcie folderu USER w folderze Klienta Publicznego, zwłaszcza jeśli doświadczasz dziwnych problemów graficznych lub crashy. Folder USER możesz znaleźć (przy standardowej instalacji) tutaj: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitize\LIVE.
Dodatkowo, z uwagi na całkowitą przebudowę klawiszologii oraz przebudowaną symulację lotu (New Flight Model), sugerujemy stworzenie przypisań klawiszy od nowa.
WAŻNE: Zanim rozpoczniesz ściąganie poprawki, upewnij się, że twój launcher zaktualizował się do wersji 1.1.1.

Główne Znane Problemy:
  • Po wyjściu z menu opcji na ekranie tworzenia postaci opcje pozostaną widoczne, uniemożliwiając dostosowywanie. Obejście Problemu: Naciśnij „ESC”, aby wrócić do dostosowywania.
  • Gdy wyjdziesz opuściesz grę z otwartym mobiGlas, po powrocie zobaczysz rozmyty obraz. O/P: Przed wyjściem zamykaj mobiGlas.
  • Skrzynki dostawcze mogą spadać przez podłogę niektórych statków.
  • Statki nie zostawiają ładunku po zniszczeniu.
  • Brakuje hologramu Ruto.
  • Misja wstępna Ruto czasami się nie uda.
  • Niektóre laboratoria Area18 nie poisadają ciśnienia atmosferycznego.
  • Statki mogą przekroczyć swoje ograniczenia prędkości obracając się lekko podczas przyspieszania.
  • Pociski / znaczniki broni mogą czasem znacznie chybić wobec punktu w który celujesz.
  • Przymierzanie ubrań w Casaba może czasami spowodować utratę części pancerza.
  • Wylogowanie ze statku na łóżku może być czasem zawodne lub niespójne.
  • Przedmioty na których wykonujesz akcję "stow" mogą czasami przyczepiać się do nóg graczy.
  • Przełączanie na zewnętrzną kamerę z fotela pilota i z powrotem resetuje HUD i czat.
  • Składane (stowed) przedmioty mogą czasami przyczepiać się do nóg graczy. (dzięki dla wmk za cynk o błędzie w oficjalnych Patch Notes!)

AKTUALIZACJA: Wdrożyliśmy poprawkę 1524999, aby naprawić awarię podczas kopania (mining). Uwagi dotyczące aktualizacji poprawek zostały dodane poniżej.

Aktualizacje Funkcjonalności

Star Citizen 21.04.2019 03_03_45.png

Wszechświat

  • Rozmaite szlify (polish) NPC i przedmiotów użytkowych w Area18.
  • Szlify i poprawki oświetlenia w Lorville, Area18 i UGF'ach.

Misje

  • Dodano więcej odmian zadań typu Service Beacons pochodzących od NPC.

Statki i pozady

  • Dostosowano elementy HUD na kilku statkach, aby uniknąć problemów z dyslokacją, nakładaniem się i skalowaniem.
  • Wyniki pingowania radarowego powinny być teraz widoczne na radarze 3D.

Poprawki błędów

  • Podniebnemu autobusowi w Area18 nie powinna już dolegać sporadyczna czkawka podczas przelotów.
  • Blokady namierzania pocisków i odpalania rakiet powinny być teraz zawsze domyślnie przypisane do kontrolerów.
  • Dialog i animacja Darneely'ego nie powinny już się splątywać, jeśli gracz wyjdzie i powróci do obszaru interakcji.
  • "No-Fly Zone" (Strefa Zakazu Lotów) w Area18 powinna już prawidłowo przejmować kontrolę nad statkiem i nie sprowadzać gracza do ziemi.
  • Ostrzeżenia „Restricted Area” nie powinny już być wyświetlane w widoku trzeciej osoby.
  • Gracze nie powinni już wpadać w pułapkę wyłączonego, nie-eksplodującego statku po otrzymaniu krytycznych obrażeń.
  • Broń typu "Fixed" (statyczne działka) nie powinna już od czasu do czasu celować w przewidywaną lokalizację.
  • Gracze nie powinni już przenosić się w Quantum Travel do punktu znajdującego się poza zasięgiem, w którym widoczne są dalsze cele podróży.
  • Naprawiono brakujące bronie na różnych wystawach w Cubby Blast.
  • W Cubby Blast nie powinno być już obiektów uniemożliwiających interakcję z przedmiotami ze sklepu.
  • Pył unoszący się podczas lądowania nie powinien się już utrzymywać nawet przy wyłączonym zasilaniu statku i wyłaczonych silnikach.
  • Gracze nie powinni być już blokowani przez Strefę Zakazu Lotów podczas prób lądowania lub startu z hangarów bocznych w Area18.
  • Poprawiono misję „Destroy stash” („Zniszcz skrytkę”),  tak by nagrodzać właściwą kwotą.
  • Licznik „Destroy stash” nie powinien już sporadycznie wskazywać złej wartości.
  • W statkach typu Freelancer naprawiono błąd migającej geometrii kokpitu, które miało miejsce podczas wlatywania i wylaywania z hangarów.
  • Naprawiono brakujące odgłosy otoczenia w Area18 i w niektórych UGF.
  • Snoopy cap nie powinien już pozostawać przyczepionym do gracza po zdjęciu kasku.
  • Gracz powinien być już w stanie poruszać się po odrodzeniu w przypadku śmierci z aktywowanym czatem.
  • Naprawiono błąd powodujący, że do stóp graczy przyklejały się rozmaite przedmioty (uwaga: postacie, których dotyczy ten problem, nadal potrzebują resetu, aby naprawić starsze zdarzenia)
  • Usunięto problem niepojawiających się markerów misji, np. typu Bounty. (info od wmk, członka Evocati)

Techniczne 

  • Naprawiono 9 awarii (crashy) klienta.
  • Naprawiono 7 awarii serwera.
  • Dodatkowe skalowanie pamięci w celu uniknięcia awarii podzas kopania (mining!).

Podsumowanie?

Standardowa niewielka poprawka, jednak z kilkoma elementami, które powinny ucieszyć część z nas - zwłaszcza górników! Co jak co, ale stabilność ma znaczenie.

Odnośnie celności działek typu Fixed, nie wypowiem się póki nie przetestuję, ale faktycznie był z tym problem. Jeśli udało się wyeliminować choć część z powodujących niecelność bugów, bardzo dobrze.

Nie da się również ukryć, iż cieszą dalsze poprawki i polish oświetlenia, oprawy oraz udźwiękowienia ArcCorp i Lorville wraz z okolicami. Cały obszar ArcCorp wygląda naprawdę nieźle, ale widząc niesamowicie spójne wykonanie Lorville po tych kilku ostatnich aktualizacjach, można się było spodziewać kolejnych upiększeń.

Trzeba przyznać, że usterka z przenoszeniem się w Quantum Travel do miejsc poza zasięgiem namierzania kolejnych celów podróży była uciążliwa.  Podobnie paraliż, który przytrafiał się graczom po niektórych crashach, zwłaszcza przy otwartym czacie. Trzymam kciuki, że faktycznie owe problemy zostały naprawione. Jeśli możecie to potwierdzić lub zdementować, piszcie koniecznie w komentarzach.

Tutaj zaś możecie przeczytać Patch Notes dużej, kwartalnej aktualizacji Star Citizen 3.5, której premiera miała miejsce ledwie 2 tygodnie temu. Dodała ona do Star Citizen całą nową, pokrytą futurystycznymi zabudowaniami planetę ArcCorp, oraz dwa sympatyczne księżyce: Lyria i Wala.

Do zobaczenia w Star Citizen!



3 Comments


Recommended Comments

Niby fajnie tylko CIGowi nie chciało się nawet napisać właściwej noty i użyli tej z LIVE-1460999.
Krótko mówiąc nie było czym się chwalić...

  • Thanks 1

Share this comment


Link to comment
41 minut temu, 51m17e napisał:

Niby fajnie tylko CIGowi nie chciało się nawet napisać właściwej noty i użyli tej z LIVE-1460999.
Krótko mówiąc nie było czym się chwalić...

Wiesz, minęły 2 tygodnie, te małe poprawki wychodziły wcześniej dość często. Nie pasuje to do Hotfixa, więc zapewne chcieli naprawić mining z uwagi na udostępnienie graczom za darmo MISC Prospectora. Reszta pewnie dorzucona przy okazji. Także może i lepiej że połączyli to z wątkiem 3.5.
Zresztą czy ja wiem czy tak niewielkie fixy jak na 15 dni. Jeśli bronie są faktycznie celniejsze i działa mining, działają markery misji, jest mniej popularnych gliczy, to chyba dobrze że nie zdecydowali się czekać kolejne pół miesiąca aż uzbiera się więcej?... Aktualnie zasuwają by wyrobić się z 3.6 za 2 miesiące. Nie wiem czy to się uda 😄.

Share this comment


Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Information

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|