Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
  • 2
Sarr


Jak sobie poradzić z przegrzewaniem się silnika?

Pytanie

Przegrzewanie się silnika

UPDATE: Aktualnie w Alpha 3.5.1 nie ma możliwości overclockingu coolerów. W razie dalszych modyfikacji będziemy informować.

W aktualizacji Star Citizen Alpha 3.3.7 otrzymaliśmy prototypowy system przegrzewania się komponentów statków. W niektórych ich modelach nastąpi to już przy pierwszym użyciu Quantum Travel. Z tych bardziej podstawowych, dotyczy to na przykład Aurory LN, popularnego i niedrogiego upgrade'u z Mustanga Alpha czy Aurory MR.

Jak sobie poradzić sobie z tym problemem? Help 🙂.

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2

Jakiś ziomek napisał mi na czacie w PU, że przed lub w trakcie podróży w QT należy podkręcić coolery + wyłączyć mniej istotne systemy statku, np. tarcze. Wtedy temperatura silnika spada na łeb na szyję i ostrzeżenie o przegrzaniu po chwili znika.

Edytowane przez Rinzler
  • Thanks 1

Cytat

Wolves are just dogs who haven't been housebroken.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2

Dokładnie. Overclock na coolery oraz power plant + wyłączenie osłon powinien załatwić sprawę.


 

sarmatia-sygnaturka-mird.png.154adb5ab3b49db45633f8bae9364df9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

o proszę a możecie dać screena z kokpitu gdzie dokładnie w którym miejscu znajdują się panele od tych opcji ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Napisano (edytowane)

l6dDpiQ.jpg

Musisz znaleźć ten ekran. Jeśli na żadnym monitorze się nie wyświtla to w dowolnym panelu klikasz MENU w lewym, górnym rogu i wtedy wybierasz ekran POWER, a potem zakładkę ITEMS. 

Niestety w obecnej formie wyświetla tylko nazwy modeli komponentów - nie widać co jest czym, więc musisz wiedzieć jak nazywają się Twoje coolery, power plant, shield generator 🙂 . 

Można to sprawdzić w mobiglas w konfiguracji statku.

Edytowane przez Mird
  • Like 1

 

sarmatia-sygnaturka-mird.png.154adb5ab3b49db45633f8bae9364df9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tak, dzięki chłopaki. To było tylko takie pytanie na rozkręcenie, bo prawdę mówiąc od początku planowałem zrobić poradnik o przegrzewaniu się i overclockingu... Pomyślałem tylko że fajnie byłoby najpierw zebrać w tym wątku informacje i trochę forowej aktywności by rozruszać dział. To był jeden z pierwszych tematów na forum 🙂. Tak więc, tak nomen omen rozgrzewka nam wyszła.
Btw,@Just Get High ♫☻, looknij jeszcze tutaj. Wystarczy przełączyć zakładkę na poniższą, jeśli masz Aurorę. Jeśli jakiś inny statek, to pewnie już sobie poradzisz / poradziłeś. Coolery w Aurorze LN to Bracery, dajesz im pełen overclock.

star-citizen-overclock-1.jpg

Czasem warto też wyłączyć tarcze, które w Quantum Travel aktualnie nie są do niczego potrzebne czy np. system broni. Securehyde to standardowe tarcze Aurory LN, odnośnie innych statków to musisz zajrzeć jak się nazywa jaki komponent w rozpisce technicznej statku i przeczytać opis za co odpowiada:

star-citizen-overclock.jpg

A to efekt powyższych ustawień, opadający wykres współczynnika Heat 🙂:

star-citizen-overheat.jpg

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Super i teraz wiem jak schłodzić mniejszy statek jak co przyjdzie do dłuższej podróży bo w obecnej wersji PTU 3.5.0 nawet potrafi się zagrzać Caterpilar z Olisar do Hurston :classic_wink:

Edytowane przez CzarnyMax_PL
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Aktywni użytkownicy

  • Kluby i Fora Citizenów

  • Statystyki społeczności

    • Tematów
      158
    • Odpowiedzi
      850
  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      1 247
    • Najwięcej online
      2 020

    Nowy gracz
    Barus92
    Rejestracja
  • Komentarze w blogu

    • Oczywiście, każda pozycja z przedstawionej listy jest ważna i każda ma swoją cząstkę społeczności, która nie może się doczekać aż [X] wejdzie do live (sam mam na oku przynajmniej 13 pozycji xd) , ale na przestrzeni lat jedyna prawidłowa odpowiedź staje się to coraz bardziej widoczna - największym krokiem do przodu dla Star Citizen będzie premiera "Squadron 42". I to pomyślna premiera. 

      Jeśli CIG uda się dopiąć ten projekt, sprawić żeby był co najmniej 8/10 i wstrzelić się w dobre okno na premierę to Star Citizen zyska zupełnie nową widownię, porządny, zdrowy zastrzyk środków a CIG zyska sporo wiarygodności po posiadaniu pierwszego "czegoś" w swoim portfolio.  A co najważniejsze - setki deweloperów skupionych na SQ42 w końcu będzie mogła postawić PU na pierwszym miejscu i zaimplementować każdą rzecz z tej listy jeszcze "za naszych czasów"  Nie mogę zliczyć ile razy w tym roku na Spectrum widziałem wypowiedzi devsów w stylu: "Mamy [X] na uwadze, jednak na teraz to nie jest priorytet." albo "Mamy to w naszym wewnętrznym buildzie jednak nie mieliśmy wystarczającej ilości zasobów aby dostarczyć ten feature w tym momencie." Jeżeli gwiazdy dobrze się ułożą i Chris "wyrzuci 20" to PU dostanie skrzydeł - i to niemałych. Wtedy, mam nadzieję, będziemy przebierać w contencie i feature'ach.   
    • Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
    • Kurcze mam to samo na myśli, jestem w tej grze bo liczę na fajny system budowania baz, to mój konik w każdej grze, Uwielbiam latać dlatego  gram jako pilot, nie potrafię się strzelać ot.. tak wyszło hehe. Martwi mnie tylko że jak coś próbuje być wszystkim to .... zaczyna się to pierdzielić. Nie mniej, bazy, orgi i handel b2b - tylko na to czekam
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|