Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sarr

Co sądzicie o zmianach w planowanych w Alpha 3.5.0?

Plan rozwoju Star Citizen w Alpha 3.5.0  

3 members have voted

  1. 1. Co myślisz o zmianach planowanych w 3.5.0?

    • Super, chyba jedne z ciekawszych.
      1
    • Są dobre, właściwy kierunek.
      1
    • Mogło być lepiej, ale w porządku.
      1
    • Nie bardzo mi leżą te pomysły.
      0
    • Kompletnie do kitu te ich plany...
      0


Recommended Posts

Zbiera się nam coraz więcej informacji na temat Alpha 3.5.0.
Myślę że może warto więc już zacząć podsumowywać i dyskutować na ten temat.

star-citizen-3-5-0-female-characters.jpg star-citizen-3-5-0-arccorp-planet.png
star-citizen-3-5-0-network-ocs-stall-fixes.jpg star-citizen-3-5-0-voip-foip-system-v3.jpg

Jakiśczas temu wrzucaliśmy info z Around the Verse odnośnie planety ArcCorp:

Niedawno CIG publikowało kolejne Around The Verse z następnymi detalami nowego Flight Model (na przykładzie gravlev), były też szczegóły powstawania postaci kobiecych dla Star Citizen, również krótki teaser z księżyców Lyria i Walla.
Wczoraj z kolei dostaliśmy aktualizację Roadmapy dla 3.5.0 z kilkoma zupełnie nowymi feature'ami. Ofkors jak zwykle część z tych które byłyby pożądane została przesunięta. W każdym razie, Roadmap dla 3.5.0 mamy już przetłumaczony (i chyba warto byłoby go bieżąco aktualizować):

Jakie odczucia odnośnie 3.5.0 póki co? Na który feature z roadmapy czekacie, który byłby dla Was zbędny, jeśli taki istnieje?
Jest w ogóle na co czekać? 🙂 Mnie kilka feature'ów podoba się bardziej niż reszta, ale może napiszę już w poście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sądzę, że chciałbym aby przestali przekładać sprawy optymalizacyjne cały czas do nowych wersji 😛
Jestem techniczny z natury lubie jak coś pięknie działa. Na chwilę obecną 3.4 daje już tyle możliwości eksploracji i zabawy, że starczy jeszcze na kilka miesięcy. Ale fajnie jakby najcięższe lokacje typu loreville czy levski przestały zamulać. Jakby mogły być wypełnione w pełni assetami i NPC.
Dlatego GIB OPTYMALIZACJA!!!! 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogło być lepiej, ale w porządku. - i to dosłownie 😄

ten patch miał mieć pewnie rzeczy które zostały wycięte. Mnie osobiście boli strata Taurusa. Wiązałem z nim pewne plany. Teraz nawet nie wiadomo co z nim będzie bo nie został przesunięty na 3.6 tylko wyrzucony w ogóle z Roadmapy.

Poza tym zgadzam się z Damianem, że chciałbym aby porządnie zajęli się zagadnieniami optymalizacyjnymi, bo pokaz slajdów w dużych lokacjach najbardziej chyba odstrasza nowych graczy. Brak jakichś funkcjonalności łatwiej można zaakceptować w grze, która jest jeszcze w głębokim WIP.


 

sarmatia-sygnaturka-mird.png.154adb5ab3b49db45633f8bae9364df9.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Information

  • Similar Content

    • By Sarr
      Roadmap Star Citizen dla Alpha 3.5.0

      Polska wersja rozkładu jazdy dla aktualizacji Star Citizen Alpha 3.5.0, która ma się ukazać w pierwszym kwartale 2019r.
      Miejsce na szerszą dyskusję odnośnie Alpha 3.5.0 znajduje się tutaj: LINK
      Uwaga: Temat zostanie zrefaktoryzowany dla łatwiejszej nawigacji, będzie aktualizowany aż do premiery 3.5.0.
      Kategoria: Postacie
      (Characters)
      Zleceniodawca: Tecia Pacheco
      (Mission Giver: Tecia Pacheco)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Postacie
      Status: W produkcji
      Postęp: 18/46
      Tworzenie nowej zleceniodawcy, która zostanie umieszczona na planecie ArcCorp. Obejmuje ono konceptowanie z zespołem twórców postaci, modelowanie odzieży oraz rekwizytów postaci i otoczenia, rejestrowanie ruchów i tras, przygotowywanie animacji i plików audio do implementacji w systemie, tworzenie drzewka zachowań AI i podłączanie treści misji dla tej postaci. Zadanie to obejmie również stworzenie każdego tekstu, jaki będzie towarzyszył jej misjom.
      DNA Dostosowywania Twarzy
      (DNA Face Customization)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Postacie
      Status: W produkcji
      Postęp: 41/92
      Projekt i implementacja systemu twarzy DNA, w tym systemu łączenia genów używanego do dostosowywania postaci gracza oraz prawie nieskończonej różnorodności twarzy NPC. Podwójnie kwaternionowe skórki, korygujące blend-shape'y i wszystkie inne deformatory zostaną zaimplementowane na GPU, aby umożliwić systemowi skalowanie w razie pojawienia się wielu postaci.
      Grywalne Postacie Kobiece
      (Playable Female Characters)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Postacie
      Status: W produkcji
      Postęp: 72/91
      Wdrażanie modeli, animacji i przedmiotów by umożliwić Graczom wybór kobiecego awatara, a także aktualizowanie żeńskich NPC w różnych lokacjach.
      Lokacje
      (Locations)
      Planeta ArcCorp
      (ArcCorp Planet)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Lokacje
      Status: W produkcji
      Postęp: 17/34
      Projektowanie, tworzenie i wdrażanie rozległej planety-metropolii, ArcCorp, w tym punktów użyteczności publicznej na całej planecie.
      Księżyc ArcCorp: Lyria
      (ArcCorp Moon: Lyria)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Lokacje
      Status: W produkcji
      Postęp: 8/13
      Tworzenie i wdrożenie księżyca planety ArcCorp, Lyrii, w tym konstrukcja przyczółków i rozmieszczanie obiektów na powierzchni.
      Księżyc ArcCorp: Walla
      (ArcCorp Moon: Walla)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Lokacje
      Status: W produkcji
      Postęp: 1/5
      Tworzenie i wdrożenie księżyca planety ArcCorp, Lyrii, w tym konstrukcja przyczółków i rozmieszczanie obiektów na powierzchni.
      Lądowisko Obszaru 18
      (Area 18 Landing Zone)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Lokacje
      Status: W produkcji
      Postęp: 149/326
      Obejmie Obszar Kontrolny Lądowiska 18, strefę lądowania na planecie ArcCorp i jeden z głównych portów komercyjnych dla ruchu międzyplanetarnego w otaczającym regionie. To zadanie zawiera zaludnianie miasta postaciami NPC, misjami oraz sklepami.
      Kategoria: AI
      Nowy Model Lotu dla AI
      (Ship AI Flight Model Update)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: AI
      Status: W produkcji
      Postęp: 11/12
      Po wprowadzeniu Nowego Modelu Lotu (New Flight Model) dla statków gracza, statki kontrolowane przez AI muszą zostać zaktualizowane, by mogły z niego korzystać.
      Poprawa zachowań AI statków
      (Ship AI Combat Behaviour Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: AI
      Status: W planach
      Wprowadzanie nowych zachowań sztucznej inteligencji (AI) dla statków NPC aby podnieść stopień wyzwania i realizm, np. niespodziewaną decelerację i zmyłki chroniące przed ostrzałem.
      Kategoria: Rozgrywka
      (Gameplay)
      System: Zarządznie Temperaturą
      (System: Heat)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rogrywka
      Status: W planach
      Ulepszenia systemu ciepła w celu zapewnienia spójniejszego doświadczenia wobec przedmiotów i pojazdów. Oznacza to szereg potencjalnych sytuacji i ich wpływ na pojazdy, począwszy na oddziaływaniu temperatury na różne komponenty statku, przez uwzględnianie poziomu ciepła w systemach pomieszczeń, aż do zdefiniowania temperatury otoczenia układów słonecznych.
      Misje Łowcze AI w otoczeniach środowiskowych
      (AI Bounty Hunting in Environmental Missions)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 0/3
      Wdrażanie Environmental Missions (misji środowiskowych). W nich łowcy nagród NPC AI polować będą na graczy, za których wyznaczono nagrody, a siły porządkowe otworzą ogień do pilotów z wysokim Crime Rating.
      Ulepszenia HUD'u skanowania statków
      (Vehicle Scanning HUD Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 2/20
      Wprowadzenie udoskonaleń systemu HUD statków w celu obsługi dodatkowych funkcji skanowania i pingowania, w tym poziomów zaufania (Confidence Levels) dla nowo zidentyfikowanych obiektów.
      Wezwania wsparcia dla statków AI
      (AI Distress Beacons)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W planach
      Wdrożenie misji Sygnału Wezwania Wsparcia Bojowego (Combat Assistane Service Beacon), w których gracze mogli będą pomagać statkom AI, które to znalazły się w niebezpieczeństwie.
      Radar Statków v2
      (Vehicle Radar v2)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W planach
      Poprawki Systemu Radarowego, pozwalające na zarządzanie rozszerzeniami dla radarów i utworznie funkcjonalności dla programistów umożliwiającej modifkację zasięgów oraz możliwości radarów w oparciu o lokalizację. Pozwoli to zaimplementować wpływ zagrożeń środowiskowych na skuteczność urządzenia.
      Ulepszenia Quntum Travel
      (Quantum Travel Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 1/12
      Kontynuacja doskonalenia mechaniki Quantum Travel poprzez ulepszenia interfejsu użytkownika, interakcji i skoków kwanowych po osi planet (spline jumps).
      Usprawnienia skanowania statków
      (Vehicle Scanning Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 4/25
      Wdrożenie ogólnych usprawnień doświadczenia użytkownika w systemie skanowania statków. Obejmuje to możliwość tworzenia fałszywych sygnatur radarowych jak i balansowanie odległości, w których można będzie wykryć cele pomiędzy pingowaniem i skanowaniem.
      Poprawki systemu degradacji statków
      (Ship System Degradation Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W planach
      System zużycia i degradacji powodujący zmniejszenie wydajności komponentów i implementacja trwałości tego procesu. Poprawki do overclocking'u komponentów, które spowodują drastyczne przyspieszenie zużycia.
      Aktualizacja Technologii Pojazdów v1
      (Vehicle Tech Updates v1)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 3/21
      Dodanie różnych ulepszeń w zakresie wdrażania pojazdu, takich jak stany pojazdów w kontekście zachowania modalnego i aktualizacja systemu malowania pojazdu.
      Ulepszenia systemu grupowania v4
      (Groups System Improvements v4)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W planach
      Wdrażanie ulepszeń w systemie grupowania graczy w celu uzyskania przyjemniejszego doświadczenia dotyczącego MobiGlass i zaproszeń do party.
      Ulepszenia VOIP & FOIP v3
      (VOIP & FOIP Improvements v3)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 4/34
      Wdrożenie dalszych ulepszeń systemów Voice Over IP i Face Over IP w grze, umożliwiających lepszą wydajność i odwzorowanie.
      Ulepszenia Bounty Missions z NPC
      (Bounty Mission NPC Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

       
      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 0/2

      Poprawki dla Bounty Missions (misji łowczych), tak by tropieni NPC mogli skorzystać z Quntum Travel (podróży kwantowych), aby ominąć gracza.
      Uszkodzenia spowodowane anomaliami
      (Distortion Damage Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

       
      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 0/4
      System uszkodzeń spowodowanych anomaliami, tak by wpływały one prawidłowo na skuteczność komponentów i aby można je było zastosować w obszarach zagrożeń środowiskowych.
      Udoskonalenia broni powdwieszanej v1
      (Gimbal Weapon Improvements v1)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postęp: 0/5
      Ulepszenia systemu walki staków poprzez wdrożenie zautomatyzowanych mocowań przegubów. Broń, a czasem też inne komponenty otrzymają możliwość montarzu na podwieszeniach, które umożliwią im szeroki zakres ruchu.
      Implementacja Misji Dostawczych na ArcCorp
      (Extending Delivery Missions to ArcCorp)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Rozgrywka
      Status: W produkcji
      Postep: 0/3
      Rozszerzanie misji dostawczych do ArcCorp i okolicznych Rest Stops (losmicznych moteli).
      Kategoria: Statki i pojazdy
      (Ships and Vehicles)
      Przebudowa Origin 300i
      (Origin 300i Rework)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 39/79
      Wdrażanie i balansowanie zaktualizowanego statku Origin 300i jako gotowego do lotu statku w grze.
      Przebudowa Origin 315p
      (Origin 315pRework)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 39/79
      Wdrażanie i balansowanie zaktualizowanego statku Origin 315p jako gotowego do lotu statku w grze.
      Przebudowa Origin 325a
      (Origin 325a Rework)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 39/79
      Wdrażanie i balansowanie zaktualizowanego statku Origin 325a jako gotowego do lotu statku w grze.
      Przebudowa Origin 350R
      (Origin 350R Rework)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 2/10
      Wdrażanie i balansowanie zmienionego statku Origin 350R jako statku gotowego do lotu w grze.
      Banu Defender
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 12/51
      Tworzenie, wdrażanie i balansowanie myśliwca Banu jako gotowego do lotu statku w grze.
      MISC Reliant Tana
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp:  2/10
      Zadania związane z tworzeniem, wdrażaniem i balansowaniem Reliant Tana, warianttu bojowego MISC Reliant, tak by można go było oddać do użytku w grze.
      MISC Reliant Sen
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 26/34
      Zadania związane z tworzeniem, wdrażaniem i balansowaniem Reliant Sen, wariantu badawczego MISC Reliant, tak by można go było oddać do użytku w grze.
      MISC Reliant Mako
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Statki i pojazdy
      Status: W produkcji
      Postęp: 2/10
      Zadania związane z tworzeniem, implementacją i balansowaniem Reliant Mako, wariantu MISC zaprojektowanego dla tropienia wszelkich najświeższych wydarzeń dla spectrum.
      Kategoria: Bronie i przedmioty
      (Weapons & Items)
      Banu Singe Tachyon Cannon
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Broń i przedmioty
      Status: W produkcji
      Postęp: 1/25
      Projektowanie i tworzenie armat Banu Singe Tachyon do użytku na statkach. Praca obejmuje przygotowanie zasobów, kontrole licznych zespołów oraz wkład [rojektantów (Design Input) odnośnie zbalansowania broni.
      Gemini S71
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Broń i przedmioty
      Status: W produkcji
      Postęp: 6/28
      Projektowanie i tworzenie karabinu szturmowego Gemini S71 do użytku postaci w grze. Praca obejmuje ukończenie konceptu, tworzenie zasobów, kontrole wielu działów oraz wkład projektantów (Design Input) odnośnie zbalansowania broni.
      Poprawki Gallenson Tactical Systems GT-870 Tarantula
      (Gallenson Tactical Systems GT-870 Tarantula Revision)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Broń i przedmioty
      Status: W produkcji
      Postęp: 3/23
      Obejmuje wszelkie zadania związane z aktualizacją serii armat balistycznych Gallenson Tactical Systems GT-870 Tarantula (S1-3) i wprowadzanie poprawionych wersji do gry.
      Kastak Arms Coda
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Broń i przedmioty
      Status: W produkcji
      Postęp: 4/24
      Zaprojektowanie i stworzenie pistoletu balistycznego Coda firmy Kastak Arms do użytku postaci w grze. Praca obejmuje przygotowanie zasobów, kontrolę licznych zespołów oraz wkład projektantów (Design Input) odnośnie zbalansowania broni.
      Kategoria: Bazowa technologia
      (Core Tech)
      Refaktoryzacja asynchronicznego rozłączania
      (Asynchronous Disconnection Refactor)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Bazowa technologia
      Status: W produkcji
      Postęp: 1/13
      Celem tej refaktoryzacji jest poprawa wydajności i użyteczności asynchronicznego kodu rozłączającego. Refaktoryzacja spowoduje usunięcie wielu błędów, takich jak niekończące się ekrany ładowania, crashe serwerów i crashe klientów, a jednocześnie może sprawić, że tego rodzaju problemy nie będą się już pojawiać w przyszłości.
      Naprawa zieciowych zatrzymań OCS
      (Network OCS Stall Fixes)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Bazowa technologia
      Status: W planach
      Naprawa zatrzymań procesowania związanych z siecią podczas tworzenia / rozłączania jednostek w wyniku Bind Culling i OCS.
      Nowy model lotu
      (New Flight Model)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Bazowa technologia
      Status: W produkcji
      Postęp: 122/144
      Początkowa implementacja nowego systemu sterowania lotem statku, obejmującego całkowite przebudowanie doświadczenia lotu. Aby zapoznać się bliżej z tym nowym systemem, obejrzyj panel The Principles of Flight z CitizenCon 2948 na naszym kanale YouTube. Od strony wysokopoziomowej nowy model lotu zawiera:
      Thrustery zrebalansowane w taki sposób, by statek osiągał większy pęd w locie Głębsza integracja z systemami z Item 2.0, takimi jak temperatura, moc i paliwo Przeprojektowana przepustnica zapewniająca bardziej bezpośrednią kontrolę Przeprojektowany tryb dopalacza i cruise mode Przeprojektowany algorytm ESP Nowe sterowanie gravlev Liczne poprawki błędów i problemów poprzedniego modelu lotu Menedżer pocisków
      (Projectile Manager)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Bazowa technologia
      Status: W produkcji
      Postęp: 1/8
      Wdrożenie systemów fizyki, które poprawią funkcjonalność pocisków i realizm w grze.
      Udoskonalenia shadera twardej powierzhni
      (Hard Surface Shader Improvements)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Core Tech
      Status: W produkcji
      Postęp: 2/4
      Wdrożenie wielu udoskonaleń modułu cieniującego dla twardej powierzchni w celu zapewnienia większej szczegółowości tekstur oraz bogatszego zestawu funkcji umożliwiającego powszechniejsze użycie w grze.
      Optymalizacja wydajności
      (Performance Optimization)
      Aktualizacja: 18 stycznia 2019 r

      Kategoria: Core Tech
      Status: W produkcji
      Postęp: 1/2
      Ogólna optymalizacja i ulepszenia silnika w celu zwiększenia stabilności i wydajności dla graczy. Obejmuje to dalsze przechodzenie systemów gry do Item 2.0, a także badanie i rozwiązywanie ewentualnych wycieków pamięci i skoków wydajności.
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 10 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Mobiglass Comm-Link

    Load More
    You don't have permission to chat.
  • Upcoming Events

  • Citizen Clubs and Forums

  • Najnowszy komentarz

    • Guest alora
      Наша организация выполняет услуги по реконструкции и очистки водопроводов новым методом гидродинамической прочистки на новом оборудовании. Применение вышеуказанного метода гарантирует восстановление параметров стальных труб к исходному уровню, становятся меньше затраты электрической энергии на 10%, растет промежуток времени эксплуатации стальных труб на 20 лет до капремонта, увеличиваются промежутки между профилактическим обслуживанием.
      Производственная компания выполняет все виды работ, как например:
      Прочистка канализации предприятий-аварийная, плановая, профилактична прочистка канализации предприятий.

      Почему предпочитают данную организацию?
      Громадный опыт работы - более 200 восстановленных очистных сооружений в Российской федерации и за её границами, наличие всех без исключения лицензий и разрешений на выполнение ремонтных и технологических задач, создание и конструирование экологического, безопасного, энергосберегающего, высокоэффективного оборудования, гарантийное техобслуживание, высококлассный и ответственный персонал.

      Полная очистка скважин - телеинспекция скважин
×