Cześć,
Zakładam ten temat z myślą o wszystkich, którzy chcą podzielić się zrzutami ekranu, których motywem przewodnim są statki kosmiczne oraz pozostałe pojazdy - wszelkiej maści.
Temat ten jest odpowiedzią na Katalog Turystyczny - główną różnicą jest to, że tematem głównym jest statek, a nie krajobraz. Krajobraz jest dodatkiem - czyli totalnie odwrotnie jak we wcześniej wspomnianym wątku.
Żeby tradycji stało się zadość, rozpocznę.
Aegis Redeemer nad microTechem.
Dodatkowo hologram, uchwycony podczas wystawy RSI na IAE 2051, najbardziej oczekiwanego przeze mnie statku - RSI Perseus.
Gdy już zostanie dodany do gry, oczekujcie aktualizacji wpisu.
>> WAŻNE: W razie problemów screenshoty wrzucamy w formacie .jpg! <<
Witajcie, chciałbym was zapytać o radę oraz doświadczenie w spawie kupowania nowych statków, gdyż chciałbym kupić jeden z poniżej wymienionych statków, mianowicie: Buccaneer, F7C Hornet z wieżyczką, Gladius/Valiant/Pirate(nie wiem który ma leprze uzbrojenie), Gladiator, Saber, Hawk, Scythe i P-52 Merlin, jak się nimi lata, czy są dobre jak na swoją cenę?
Dodatkowo chciałbym zapytać czy wiecie coś może o kosztach oraz premierze San'tok.yãi oraz crusaderów proszę także o ich ocenę. Chętnie rozpatrzę także wasze propozycje statków które mogę kupić, nie chciałbym przekraczać 150 $. Jeszcze jedno pytanie, kiedy pojawiają się eventy na których można kupować te statki? Pozdrawiam
Witam wszystkich.
Czy mógł by mi ktoś opisać dokładnie co muszę zrobić żeby wymienić mój statek na coś większego?
Aktualnie posiadam dwa statki: Avenger Titan i MISC FREELANCER. I właśnie tego freelancera chciał bym wymienić na wiekszy. Może mi ktoś łopatologicznie wyjaśnić jak to zrobić? 🙂
Witajcie Hubowicze!
Informujemy wszystkich Pilotów iż powstał własnie nowy dział dla fanów międzygwiezdnych statków, planternych pojazdów oraz maniaków dostosowywania ich wyposażenia.
W Międzygalaktycznej Stoczni znajdziecie informacje z których od czasu do czasu potrzebe skorzystać każdy pilot. Pojawią się w niej cenniki, lokalizacje sklepów z komponentami, recenzje i wiele więcej. Stocznia to również doskonałe miejsce dla dyskusji odnoszących się ściśle do konkretnych serii, wariantów i elementów wyposażenia.
Zdeklarowanych hobbystów poszczególnych rozwiązań zapraszamy również do rozwijania treści i działaności w klubach.
Polska społeczność Star Citizen Hub zaprasza: LINK
Każdy statek do funkcjonowania wykorzystuje szereg podsystemów. Część z nich to układy, które możemy dziś wymieniać na inne, bardziej nam odpowiadające modele. W tym poradniku postaram się w zwięzły sposób objaśnić o co w tym chodzi.
Temat ten, jak większość, będzie podlegać w przyszłości zmianom. Tekst ten ma za zadanie przybliżyć aktualny stan rzeczy bez zbytniego wdawania się w planowany rozwój tych funkcjonalności.
W razie zauważenia jakichś błędów bądź nieścisłości, będę wdzięczny za wszelkie uwagi. 🙂
Oczywiście, każda pozycja z przedstawionej listy jest ważna i każda ma swoją cząstkę społeczności, która nie może się doczekać aż [X] wejdzie do live (sam mam na oku przynajmniej 13 pozycji xd) , ale na przestrzeni lat jedyna prawidłowa odpowiedź staje się to coraz bardziej widoczna - największym krokiem do przodu dla Star Citizen będzie premiera "Squadron 42". I to pomyślna premiera.
Jeśli CIG uda się dopiąć ten projekt, sprawić żeby był co najmniej 8/10 i wstrzelić się w dobre okno na premierę to Star Citizen zyska zupełnie nową widownię, porządny, zdrowy zastrzyk środków a CIG zyska sporo wiarygodności po posiadaniu pierwszego "czegoś" w swoim portfolio.
A co najważniejsze - setki deweloperów skupionych na SQ42 w końcu będzie mogła postawić PU na pierwszym miejscu i zaimplementować każdą rzecz z tej listy jeszcze "za naszych czasów" Nie mogę zliczyć ile razy w tym roku na Spectrum widziałem wypowiedzi devsów w stylu: "Mamy [X] na uwadze, jednak na teraz to nie jest priorytet." albo "Mamy to w naszym wewnętrznym buildzie jednak nie mieliśmy wystarczającej ilości zasobów aby dostarczyć ten feature w tym momencie."
Jeżeli gwiazdy dobrze się ułożą i Chris "wyrzuci 20" to PU dostanie skrzydeł - i to niemałych. Wtedy, mam nadzieję, będziemy przebierać w contencie i feature'ach.
Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
Kurcze mam to samo na myśli, jestem w tej grze bo liczę na fajny system budowania baz, to mój konik w każdej grze, Uwielbiam latać dlatego gram jako pilot, nie potrafię się strzelać ot.. tak wyszło hehe. Martwi mnie tylko że jak coś próbuje być wszystkim to .... zaczyna się to pierdzielić. Nie mniej, bazy, orgi i handel b2b - tylko na to czekam
Przeglądający
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.