Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch #3 | Odświeżenie Ekonomii
Chris Wayne Schmitt
17 grudnia o 20:24
Balans Ekonomiczny
Opinie graczy oraz dane zebrane w wersji 4.0 będą "napędzać bieżące dostosowania i udoskonalenia, aby zapewnić zbalansowane i immersyjne doświadczenia ekonomiczne." Zespół uważnie monitoruje również wszelkie exploity i luki.
Ostatnio występująca luka pozwalała graczom na usuwanie i sprzedaż cennych komponentów z własnych statków, a następnie korzystanie z opcji reclaim, aby otrzymać w pełni zaopatrzony statek. "Ten proces generował duże ilości aUEC w krótkim czasie, zakłócając ekonomię gry."
Aby temu zaradzić, CIG wprowadza tymczasową korektę: ceny sprzedaży broni statków będą znacznie niższe niż ich koszty zakupu. W przyszłości systemy ubezpieczeń i gwarancji będą radzić sobie lepiej z oszustwami polegającymi na duplikacji.
"Będziemy ściśle monitorować wasze opinie na temat nadchodzącego rebalansu ekonomicznego, przygotowując się na długoterminowe wdrożenia, które zapewnią solidniejsze wsparcie."
"Kim do cholery jesteś?"
Do puli DNA dodano dwadzieścia nowych twarzy.
Zobacz poniżej zdjęcia trzech przykładów rozszerzonej puli DNA.
Aktualizacja Markerów
Problemy związane z markerami oznaczającymi surowce górnicze w wersji 4.0 zostały rozwiązane.
Dodatkowo MISC Prospector otrzymał kilka ulepszeń: łatwo mocowane/odłączane kontenery na surowce.
Możliwości w Pyro
Pyro wprowadza szereg nowych i ekskluzywnych surowców do wydobycia przez statki górnicze. Oto kilka przykładów:
Nowe Materiały Bazowe (nazwy surowców):
Cyna (Tin)
Krzem (Silicon)
Lód (Ice)
Materiały Rzadkie:
Stileron
Riccite – najrzadszy materiał w Pyro, nawet rzadszy niż Quantainium!
Unikalna Dystrybucja Zasobów
Zasoby w systemie Pyro są rozmieszczone w sposób odzwierciedlający unikalne warunki środowiskowe:
Pierścienie temperaturowe: System Pyro podzielony jest na strefy zależne od odległości od gwiazdy. Bliżej słońca jest cieplej, a na zewnętrznych obrzeżach chłodniej. Przykładowo, lód występuje częściej na chłodnych peryferiach systemu.
Różnice gęstości: Gęste materiały bazowe częściej występują w cieplejszych regionach, podczas gdy lżejsze, porowate materiały, takie jak lód czy krzem, są bardziej powszechne w chłodniejszych, zewnętrznych strefach.
"Niektóre szczegóły celowo pozostawiamy Wam do odkrycia. Przygotujcie swoje statki górnicze, wyruszcie do Pyro i odnajdujcie bogactwa tego systemu osobiście. Powodzenia w wydobyciu!"
Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
JakeAcappella-CIG
11 października o 18:06
Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
Aktualizacje Kreatora Postaci
Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości.
Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie.
Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży.
Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku!
Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego.
Źródło: LINK
Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w pożegnaniu Port Olisar :
HappyRusher, Klucha_Poland, Warchlus, Barthi, BlackySensei, Deniko13, Jaczszur222, Joncek, Karloz_Pl, Konhau, Laxios, Młody991, Morgooth, Norbeusz, Rawnock 🙂
Pozdrowienia dla Wszystkich
Na koniec były fajerwerki :
Tak. Myślę, że Chrisowi Robertsowi i całemu CIGowi zależy na tym, żeby gracz, nawet nie wykonując żadnej misji, robiąc cokolwiek, miał doświadczenie przygody 🙂
Bardzo misie podobał S-TAC od środka, fajna łajba do latania na bunkry i inne potencjalne misje na planetach w przyszłości. Tyle że w moim odczuciu to statek dla 2-3 osób, aby komfortowo korzystać z jego zasobów. Z potencjałem do wożenia całej zgrai napalonych marines. Póki w CS lata się głównie solo, a w grze nie ma jeszcze NPCów, których można zatrudnić i szkolić do obsługi działek i wszystkiego innego, wolę jednak Taurusa z Nursą albo C2 z Ambulansem C8R. Przetestowałem TACa przez kilka dni i bardzo podoba misie jego estetyka, szczególnie czerwone lasery wokół otwieranych włazów. Być może w przyszłości do niego jeszcze wrócę, na razie czekam na Ironclad Assault jako bazę wypadową z miejscem na parę gratów.
fajny opis, zastanawiam się nad tym statkiem od jakiegoś czasu, obecnie latam i pracuję na Taurusie ale dużo czasu spędziłem na freelacerze max, Jako że jestem pilotem to kokpit ma dla mnie większe znaczenie niż reszta statku i stwierdzam że ta przednia szyba .. ma swój urok i dodje pewnego feelingu do gameplayu. Wymusza konkretny styl lotu i grania i trzeba to zaakceptować jeżeli ktoś chce latać tymi statkami. Maszynę trzeba po prostu wyczuć z resztą jak każdą. Mi się podoba choć wlecenie nim do doku od góry jest praktycznie niemożliwe 😉