o7. Skoro powstają galerie rozmaitych space-simów, nie powinno zabraknąć Elite: Dangerous 🙂
Gra jest obecnie u szczytu popularności dzięki aktualizacji dodającej kolonizację systemów przez graczy. Można przejmować układy planetarne i budować swoje osady, w tym:
Satelity (Satellites)
Stacje komunikacyjne (Communication Stations)
Bazy pirackie (Pirate Bases)
Placówki górnicze (Mining Outposts)
Porty kosmiczne (Planet Ports)
Osady dodatku Horizon lub Odyssey (Horizon or Odyssey Settlements)
Jeśli chcielibyście pograć z nami i pogadać o Elite, zapraszamy na 🗨️ Discord, gdzie chętnie wymienimy się doświadczeniami i umówimy na wyprawę "in the black" 🚀
Tymczasem śmiało wrzucajcie swoje screenshoty z wypraw i eksploracji kosmosu - u nas wyłącznie polskiej społeczności 💫Elite: Dangerous.
ASP Explorer, zbudowany pod eksplorację. I dość często spotykany typ gwiazdy, pewnie Class K albo Class M.
I znów ASPX, ale przy gwieździe neutronowej. Nieopodal systemu Sirius. Srsly.
Tak wygląda wstępne odkrywanie systemu przez FSS (Full Spectrum Scanner). Dalszy etap to skanowanie planet za pomocą dronów. Pozyskane info sprzedajemy na stacjach zawierających placówki Universal Cartographics.
Skok między systemami, od gwiazdy do gwiazdy. Używamy do tego Frameshift Drive, co kosztuje trochę paliwa - hydrogen fuel.
Starfield, polska grafika, grafika polskiej społeczności. Galeria screenshotów z ogromnej eksploracyjnej gry RPG.
Jeśli chcecie dodać swoje, podzielcie się również swoim gameplayem. I wpadajcie na Discord, mamy na nim kanały dla Starfielda.
Oczywiście, każda pozycja z przedstawionej listy jest ważna i każda ma swoją cząstkę społeczności, która nie może się doczekać aż [X] wejdzie do live (sam mam na oku przynajmniej 13 pozycji xd) , ale na przestrzeni lat jedyna prawidłowa odpowiedź staje się to coraz bardziej widoczna - największym krokiem do przodu dla Star Citizen będzie premiera "Squadron 42". I to pomyślna premiera.
Jeśli CIG uda się dopiąć ten projekt, sprawić żeby był co najmniej 8/10 i wstrzelić się w dobre okno na premierę to Star Citizen zyska zupełnie nową widownię, porządny, zdrowy zastrzyk środków a CIG zyska sporo wiarygodności po posiadaniu pierwszego "czegoś" w swoim portfolio.
A co najważniejsze - setki deweloperów skupionych na SQ42 w końcu będzie mogła postawić PU na pierwszym miejscu i zaimplementować każdą rzecz z tej listy jeszcze "za naszych czasów" Nie mogę zliczyć ile razy w tym roku na Spectrum widziałem wypowiedzi devsów w stylu: "Mamy [X] na uwadze, jednak na teraz to nie jest priorytet." albo "Mamy to w naszym wewnętrznym buildzie jednak nie mieliśmy wystarczającej ilości zasobów aby dostarczyć ten feature w tym momencie."
Jeżeli gwiazdy dobrze się ułożą i Chris "wyrzuci 20" to PU dostanie skrzydeł - i to niemałych. Wtedy, mam nadzieję, będziemy przebierać w contencie i feature'ach.
Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
Kurcze mam to samo na myśli, jestem w tej grze bo liczę na fajny system budowania baz, to mój konik w każdej grze, Uwielbiam latać dlatego gram jako pilot, nie potrafię się strzelać ot.. tak wyszło hehe. Martwi mnie tylko że jak coś próbuje być wszystkim to .... zaczyna się to pierdzielić. Nie mniej, bazy, orgi i handel b2b - tylko na to czekam
Przeglądający
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.