Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
KACPERATOR

Zestaw wymagany do gry kupiony i brak takowego w hangaże

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem dość dziwny kupiłem statek dokładnie avenger titan zestaw swiąteczny za 68 euro po zapłaceniu wszedłem do hangaru aby zobaczyć czy jest okazało sie że niema wiec sprubowałem sie zalogowac do launchera i znowu przekierowywał mnie do sklepu na ich stronie żebym kupił pakiet ze statniek wymagany do startu gry teraz ani nie moge zacząć instalować gierki bo nie mam statku ani nie mam 270 zł na koncie 😞 prosze o pomoc bo naprawde bardzo chciałbym zagrać w to dzieło sztuki 

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj @KACPERATOR!

Czy problem już naprawiony? Wiemy że od jakiegoś czasu Przelewy24 jako pośrednik dla wpłat (spośród kilku opcji) miewa jakieś problemy tego rodzaju.

Przykro że tak się stało. Przede wszystkim jednak: nie martw się, nie stracisz żadnej kaski.

Napisz do Supportu jeśli kwota nie wróci automatycznie na konto (raczej tak się stanie lub już się stało), otrzymasz zwrot na 100%.
Do wszelkich wpłat polecamy póki co używać tam bezpośrednio Karty Debetowej / Kredytowej lub Paypal. To wina polskiego, w tym kontekście niestety popularnego pośrednika wpłat.


image.png

W razie czego wpadaj do nas na Discord pogadać: https://discord.gg/starcitizenpolska (1100 osób w tej chwili)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejdź na billing $ subscription i tam powinno być w jakim stanie jest twoja płatność powinno być tak: image.png.89e6b1a8f524699d72ab4bf7764e518d.png ale jak Sarr pisał Przelewy od dłuższego czasu nie radzą sobie z płatnością za granicę. Sam miałem ten problem próbując kupić Joye VKB i mi zjadało prawie 2k na 2 dni.

Od tego czasu mam Revoluta bo to działa lepiej z płatnościami zagranicznymi.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 105 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Aktywni użytkownicy

  • Kluby i Fora Citizenów

  • Statystyki społeczności

    • Tematów
      158
    • Odpowiedzi
      850
  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      1 247
    • Najwięcej online
      2 020

    Nowy gracz
    Barus92
    Rejestracja
  • Komentarze w blogu

    • Oczywiście, każda pozycja z przedstawionej listy jest ważna i każda ma swoją cząstkę społeczności, która nie może się doczekać aż [X] wejdzie do live (sam mam na oku przynajmniej 13 pozycji xd) , ale na przestrzeni lat jedyna prawidłowa odpowiedź staje się to coraz bardziej widoczna - największym krokiem do przodu dla Star Citizen będzie premiera "Squadron 42". I to pomyślna premiera. 

      Jeśli CIG uda się dopiąć ten projekt, sprawić żeby był co najmniej 8/10 i wstrzelić się w dobre okno na premierę to Star Citizen zyska zupełnie nową widownię, porządny, zdrowy zastrzyk środków a CIG zyska sporo wiarygodności po posiadaniu pierwszego "czegoś" w swoim portfolio.  A co najważniejsze - setki deweloperów skupionych na SQ42 w końcu będzie mogła postawić PU na pierwszym miejscu i zaimplementować każdą rzecz z tej listy jeszcze "za naszych czasów"  Nie mogę zliczyć ile razy w tym roku na Spectrum widziałem wypowiedzi devsów w stylu: "Mamy [X] na uwadze, jednak na teraz to nie jest priorytet." albo "Mamy to w naszym wewnętrznym buildzie jednak nie mieliśmy wystarczającej ilości zasobów aby dostarczyć ten feature w tym momencie." Jeżeli gwiazdy dobrze się ułożą i Chris "wyrzuci 20" to PU dostanie skrzydeł - i to niemałych. Wtedy, mam nadzieję, będziemy przebierać w contencie i feature'ach.   
    • Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
    • Kurcze mam to samo na myśli, jestem w tej grze bo liczę na fajny system budowania baz, to mój konik w każdej grze, Uwielbiam latać dlatego  gram jako pilot, nie potrafię się strzelać ot.. tak wyszło hehe. Martwi mnie tylko że jak coś próbuje być wszystkim to .... zaczyna się to pierdzielić. Nie mniej, bazy, orgi i handel b2b - tylko na to czekam
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|