Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
DamianArbuz🍉

Caterpillar - propozycja zmiany w windach bocznych

Rekomendowane odpowiedzi

Caterpillar w obecnej postaci znajdującej się in game (wesja 3.5) nie jest jeszcze ukończony w 100%
Windy boczne nie mają jeszcze możliwości zejść do poziomu podłoża.
Jest to w planach co widzimy w broszurze Caterpillara:


1.PNG.988a5ecce2f06bfef6763c24a8b26b01.PNG

Niestety sprawdzaliśmy w grze i dobrze gdyby windy były szersze niż w projekcie.
Dzięki temu będzie można wygodniej ładować do caterpillara większe kontenery.
Być może na taką windę wjadą wtedy również jakieś pojazdy.

Wbrew pozorom nawet na tym etapie stosunkowo niewielkim kosztem ingerencji w model można to osiągnąć
Moja propozycja to:

2.png.5badf70a30513390b9c1da3b9d282e0b.png

Jak na załączonym obrazku.

Cała boczna ścianka Caterpillara dzieli się na dwie części: 1/3 otwiera się do góry i robi daszek a 2/3 pełnią funkcję windy.

Zieloną część proponuję dołączyć do windy zjeżdżającej na dół.

Dzięki temu obszar windy zwiększyłby się o jakieś 30%
Co prawda pozbywamy się osłony przed deszczem  podczas załadunku ale fani DRAKE nie są mięczakami i deszcz im nie straszny 😄

Progamiści i tak muszą dorobić animacje. Niestety troszkę trzebaby przerobić model caterpillara (usunąć siłowniki górne, dodać jakieś zawiasy na bocznej ścianie) ale myślę że jest to do zrobienia.

Chciałbym poznać wasze zdanie ale już teraz wiem że chyba poruszę ten temat na spectrum 😉

  • Like 1
  • Wow 1
  • Zajefajnie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@DamianArbuz🍉 napisałeś ten wątek na Spectrum? jeśli tak to podlinkuj, damy upvoty 😄


 

sarmatia-sygnaturka-mird.png.154adb5ab3b49db45633f8bae9364df9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie napisałem. Chciałem najpierw rozeznać się wśród fanów tej jednostki co myślą. Żeby nie walnąć grypsa. Jak sporo osób powie,że dobry pomysł to sie je zbierze i zbiorowo dowali upvote na spectrum ;) Będzie większa szansa, że temat się przebije przez bariere ludzi opornych na wszystkie pomysły :p

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ta propozycja jest bardzo dobra. Obawiam się tylko że CIG ze swoją ostatnią polityką statków tylko do jednego może się nie zgodzić 😄 Ewentualnie zaproponują nam kiedyś moduły z windami opuszczanymi w dół albo z wysuwanymi  teleskopowo rampami do transportu pojazdów (tylko pojazdów).


 

sarmatia-sygnaturka-mird.png.154adb5ab3b49db45633f8bae9364df9.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy ile osób pozytywnie wypowie się na ten temat.
Niech topic powisi tutaj jeszcze na forum może ktoś zabierze głos.
A jak wrzucę na spectrum dam tutaj link 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 136 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Aktywni użytkownicy

  • Kluby i Fora Citizenów

  • Statystyki społeczności

    • Tematów
      158
    • Odpowiedzi
      850
  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      1 247
    • Najwięcej online
      2 020

    Nowy gracz
    Barus92
    Rejestracja
  • Komentarze w blogu

    • Oczywiście, każda pozycja z przedstawionej listy jest ważna i każda ma swoją cząstkę społeczności, która nie może się doczekać aż [X] wejdzie do live (sam mam na oku przynajmniej 13 pozycji xd) , ale na przestrzeni lat jedyna prawidłowa odpowiedź staje się to coraz bardziej widoczna - największym krokiem do przodu dla Star Citizen będzie premiera "Squadron 42". I to pomyślna premiera. 

      Jeśli CIG uda się dopiąć ten projekt, sprawić żeby był co najmniej 8/10 i wstrzelić się w dobre okno na premierę to Star Citizen zyska zupełnie nową widownię, porządny, zdrowy zastrzyk środków a CIG zyska sporo wiarygodności po posiadaniu pierwszego "czegoś" w swoim portfolio.  A co najważniejsze - setki deweloperów skupionych na SQ42 w końcu będzie mogła postawić PU na pierwszym miejscu i zaimplementować każdą rzecz z tej listy jeszcze "za naszych czasów"  Nie mogę zliczyć ile razy w tym roku na Spectrum widziałem wypowiedzi devsów w stylu: "Mamy [X] na uwadze, jednak na teraz to nie jest priorytet." albo "Mamy to w naszym wewnętrznym buildzie jednak nie mieliśmy wystarczającej ilości zasobów aby dostarczyć ten feature w tym momencie." Jeżeli gwiazdy dobrze się ułożą i Chris "wyrzuci 20" to PU dostanie skrzydeł - i to niemałych. Wtedy, mam nadzieję, będziemy przebierać w contencie i feature'ach.   
    • Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
    • Kurcze mam to samo na myśli, jestem w tej grze bo liczę na fajny system budowania baz, to mój konik w każdej grze, Uwielbiam latać dlatego  gram jako pilot, nie potrafię się strzelać ot.. tak wyszło hehe. Martwi mnie tylko że jak coś próbuje być wszystkim to .... zaczyna się to pierdzielić. Nie mniej, bazy, orgi i handel b2b - tylko na to czekam
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|