Witam sprzedam konto z aurora, na koncie trochę grałem i było koło miliona kasy ale wywaliłem się z towarem więc zostało trochę kasy i aurora, jak ktoś chętny napewno się dogadamy z cena, kontakt:
Nr tel-574338178
Discord-FNAFFox1337_31552
Hejka mam do sprzedania Konto w grze.
Zawartość :
STATKI.
-Vulture
-Corsair
-Ciuchy
Gear - Quirinus Tech Artimex “Red Alert” Armor x2 (w dwóch różnych Kolorach) Oba ze snajperką.
Jak zacząć grać w Star Citizen?
Interesuje cię Star Citizen, lecz nie wiesz od czego zacząć?
Za moment wszystko będzie jasne. 🙂
Alpha, Starter Pack oraz Twój Pledge
Aby rozpocząć przygodę ze Star Citizen wystarczy założyć darmowe konto na stronie Roberts Space Industries i zakupić tzw. "game package" (Star Citizen GamePack). Ów Starter do Star Citizen to także twój wkład crowd-fundingowy w rozwój i ukończenie tego niesamowitego, Next-Genowego Space-Sima.
Startery tradycyjnie zawierają wybrany statek kosmiczny, grę w postaci Digital Download, a więc w wersji elektronicznej, kilka do kilkudziesięciu miesięcy ubezpieczenia (Insurance), twój własny hangar (np. Self-Land Hangar) i jakieś początkowe kredyty (waluta UEC).
Podczas wybierania Startera najczęściej będziesz mieć do wyboru jeden z dwóch statków:
Mustang Alpha - szybki i zwrotny, lecz dość nadal delikatny myśliwiec;
Aurora MR - wielofunkcyjna, z łóżkiem i miejscem na paczki, lecz znacznie wolniejsza.
Jeśli nie jesteś pewna/pewien który statek wybrać, my mimo wszystko polecilibyśmy Aurorę MR. Choćby dlatego, że w przeciwieństwie do Mustanga Alphy posiada ona łóżko, a w kokpicie jakieś półtora metra wolnego miejsca... Może to niewiele, ale dzięki temu z nią przetestujesz w grze póki co znacznie więcej misji, na przykład dostawcze (Delivery). A w razie potrzeby zabierzesz na pokład także kogoś innego.
Zakładanie konta
Rejestracja darmowego konta, na które powędruje twój Start Pack jest łatwa, jednak warto rozjaśnić pewną kwestię:
Star Citizen wymaga od ciebie wprowadzenia aż 3 nicków. Jako że nie każdy z nich można później zmienić, dobrze abyś ich ze sobą nie pomyliła / nie pomylił.
Login ID:
Służy wyłącznie do Logowania oraz kontaktu ze Wsparciem Technicznym. Całkowicie prywatny, unikatowy.
Po wybraniu nie można już go zmienić!
Handle:
Jest twój publiczny, unikatowy nick, adres profilu na stronach RSI i sposób na to, by nie pomylić Cię z nikim innym. Musi być unikatowy.
Otrzymujesz jedną darmową możliwość zmiany, kolejne będą odpłatne.
Community Moniker:
Twoje publiczne imię lub nick, jakim chciałbyś być rozpoznawany w Społeczności Star Citizen przez innych graczy.
Możesz go zmienić w dowolnym momencie za darmo. Mimo to jednak, dla odróżnienia od reszty Citizenów, twój Community Moniker będzie opatrzony twoim publicznym Handle opisanym powyżej.
Zadajesz sobie pewnie teraz pytanie, który z tych nicków to twoje imię w grze?...
Otóż, w planach oraz w teorii - żaden. Według samego Chrisa Robertsa, imię twojego pilota wybierzesz bezpośrednio w Star Citizen. Opatrzone one będzie twoim unikatowym publicznym Handle, tak aby można cię było odróżnić od reszty pilotów nazywających się podobnie.
Obecnie jednak Star Citizen jest w fazie Alpha i nie posiada możliwości nazywania bohatera. Z tego też powodu:
Przygotuj się na to, że na czacie i w listach kontaktów w Star Citizen twoim nickiem, imieniem pilota będzie twój Handle!
Polecający: Referral Code
Rzecz warta wspomnienia - podczas tworzenia konta w Star Citizen możesz podać kod polecającego (tzw. Referral Code).
Warto to zrobić, gdyż dzięki wprowadzeniu tego kodu otrzymasz w grze dodatkowe 5000 aUEC (kredytów), a twój polecający zdobędzie jednego poleconego.
Jest to sytuacja win-win, ponieważ te 5 tyś. na początku zdecydowanie uprzyjemni Ci naukę gry i ewentualne resety progresu. Zaś polecający za zbieranie poleconych ma szansę otrzymać drobny upominek. Wspierajmy się wzajemnie!
Dla ułatwienia, abyś nie przegapił tego ważnego kroku i otrzymał w grze permanentnie 5000 aUEC, link posiada refkę naszego Huba. Jeśli chcesz wybrać inny kod, zajrzyj do linka poniżej.
Lista kodów referral polskich graczy Star Citizen: LINK
Zatem do dzieła, pilocie. Do zobaczenia w Star Citizen!
Cześć, jestem nowy, chciałem się was zapytać o kilka ogólnych rzeczy związanych ze statkami, sterowaniem oraz ogólnymi zasadami gry.
1. Zamierzam dość dużo grać więc chętnie dowiem się o najlepszych i w miarę tanich statkach we wszystkich kategoriach.
2. Co kliknąć po namierzeniu celu przez aby do niego skoczyć?
3. Którym przyciskiem zdejmuje się hełm?
4. W niedalekiej przyszłości chciałbym upgradeować mustanga alfa na aurorę LN , aurorę CL lub mustanga beta, chciałbym się dowiedzieć czym różnią się obydwie aurory i na który statek lepiej kupić ulepszenie.
5. Jak szybko zarabia się w grze walutę?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Mam kilka pytań. Bo czytałem o tych ubezpieczeniach ale dalej nie kumam.
1. Jeśli mam statek kupiony z 3 miesięcznym to odliczanie już się zaczęło czy dopiero gdy gra zostanie ukończona?
B) Jeśli się zaczęło to co update się restartuje?
2. Jeśli wchodzi update to statek który kupiłem wraz z grą zostaje?
3. Darmowy freelancer, który dostałem muszę go ubezpieczyć, czy już ma ubezpieczenie?
4. Gdzie kupuje się ubezpieczenia?
5. Jak sprawdzić ubezpieczenie?
(Jeśli dostanę linki by coś poczytać z chęcią, ale proszę też o wyrozumiałość i odpowiedź bo przegrzebałem sporo stron i forum (również Eng)
Oczywiście, każda pozycja z przedstawionej listy jest ważna i każda ma swoją cząstkę społeczności, która nie może się doczekać aż [X] wejdzie do live (sam mam na oku przynajmniej 13 pozycji xd) , ale na przestrzeni lat jedyna prawidłowa odpowiedź staje się to coraz bardziej widoczna - największym krokiem do przodu dla Star Citizen będzie premiera "Squadron 42". I to pomyślna premiera.
Jeśli CIG uda się dopiąć ten projekt, sprawić żeby był co najmniej 8/10 i wstrzelić się w dobre okno na premierę to Star Citizen zyska zupełnie nową widownię, porządny, zdrowy zastrzyk środków a CIG zyska sporo wiarygodności po posiadaniu pierwszego "czegoś" w swoim portfolio.
A co najważniejsze - setki deweloperów skupionych na SQ42 w końcu będzie mogła postawić PU na pierwszym miejscu i zaimplementować każdą rzecz z tej listy jeszcze "za naszych czasów" Nie mogę zliczyć ile razy w tym roku na Spectrum widziałem wypowiedzi devsów w stylu: "Mamy [X] na uwadze, jednak na teraz to nie jest priorytet." albo "Mamy to w naszym wewnętrznym buildzie jednak nie mieliśmy wystarczającej ilości zasobów aby dostarczyć ten feature w tym momencie."
Jeżeli gwiazdy dobrze się ułożą i Chris "wyrzuci 20" to PU dostanie skrzydeł - i to niemałych. Wtedy, mam nadzieję, będziemy przebierać w contencie i feature'ach.
Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
Kurcze mam to samo na myśli, jestem w tej grze bo liczę na fajny system budowania baz, to mój konik w każdej grze, Uwielbiam latać dlatego gram jako pilot, nie potrafię się strzelać ot.. tak wyszło hehe. Martwi mnie tylko że jak coś próbuje być wszystkim to .... zaczyna się to pierdzielić. Nie mniej, bazy, orgi i handel b2b - tylko na to czekam
Przeglądający
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.