Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Wymarzony gameplay

Aymore

64 wyświetleń

Od dawna myślę o dwóch rodzajach misji:

1. Bounty Hunting by Aymore:

Dostajesz zlecenie, by złapać żywego lub martwego złola. Dolatujesz w miejsce, gdzie, powiedzmy, stoją na powierzchni globu dwa statki i zachodzi tam jakaś wymiana między gangsterami. Leżą skrzynie, paru zloli negocjuje. Masz dwie opcje - albo zabijasz wszystkich, łącznie z celem, albo zabijasz wszystkich z wyjątkiem człowieka, który jest Twoim zleceniem. Tego obezwładniasz (czymś w rodzaju tasera lub podczas walki wręcz), skuwasz (widzieliśmy takie animacje), wkładasz do "kriotrumny" (criopod), następnie pchasz pojemnik do swojego Zeusa Mk II MR / Cutlassa Blue, mocujesz pod w odpowiednim miejscu, odlatujesz, dolatujesz do więzienia i odbywasz spacer niczym Boba Fett, znowu pchając lewitującą "trumnę" do miejsca docelowego, gdzie inkasujesz wynagrodzenie.

Słowo honoru, że zakochałbym się w takich misjach. 

2. Something for a medic

Dostajesz informację, że w konkretnym punkcie kosmosu unosi się wrak z enpecami proszącymi o pomoc. Dolatujesz statkiem zaopatrzonym w parę łóżek medycznych (Apollo, Galaxy z odpowiednim modułem, Idris), używając silników EVA dolatujesz do wraku / łączysz się z nim za pomocą kołnierza dokującego, po czym stabilizujesz "medgunem" rannych, targasz ich do statku, kładziesz na łóżkach, leczysz / dostarczasz do kliniki na stacji / w mieście. Oczywiście tu sprawa się komplikuje, ale tylko pozornie, bo są windy medyczne w hangarach. Więc lądujesz w hangarze, przenosisz rannych na leżanki medyczne, wpychasz je w medyczne windy i voila, zadanie wykonane. Niech by to był nawet jeden ranny. Na początek by wystarczył, a wtedy sprawdziłby się w takiej misji i Pisces R i Terrapin Medic i 890 Jump i Carrack też.

Co byłoby potrzebne, by takie misje stały się możliwe?

W sumie być może niewiele - "znieprzytomnianie" (taser), zakuwanie (animacje, jak zaznaczyłem wyżej, CIG już pokazywał), wrzucanie rannego / nieprzytomnego do kriopoda / na łóżko medyczne / na nosze - te animacje już są, pchanie "trumny" / łóżka - to też już jest! Mocowanie więziennych kriopodów w Zeusie MR / Cutlassie - no, tego nie ma. Problemem mógłby być też kołnierz dokujący, bo tej mechaniki także nie mamy, ale bez niej medyczny gameplay w wyżej opisanym scenariuszu byłby możliwy, gdyby ranny miał hełm na głowie.

Więc może się doczekamy 🙂

2025-06-19 11_08_04-Introducing the RSI Zeus MK II - Roberts Space Industries _ Follow the developme.png

2025-06-19 11_09_19-Buy Apollo Medivac LTI - Standalone Ship for Star Citizen – The Impound.png

  • Like 1
  • Thanks 1


1 komentarz


Rekomendowane komentarze

Świetna sprawa też o czymś takim myślimy z ekipą SWT i trochę do tego dążymy w naszym gameplayu na tyle ile to możliwe.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 16 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      🩸 Star Citizen - Przewodnik leczenia i medycyny
      W otwartym wszechświecie Star Citizen rzadko jest bezpiecznie, a obrażenia i urazy to codzienność. Dlatego umiejętność leczenia jest kluczowa, zarówno w trakcie samotnych misji, jak i wypraw z załogą.

      Niniejszy przewodnik przedstawi Wam zwięźle podstawowe mechaniki i dostępne środki medyczne, omówi także placówki lecznicze.
      Jako Star Citizen Hub liczymy, że ułatwi on niejednemu z Was przetrwanie, a może nawet zainspiruje do przyjęcia roli medyka.
      Uwaga: stan w grze często się zmienia. Będziemy aktualizowali ten poradnik. Gdybyś zauważył odstępstwa, wyślij mi wiadomość (@Sarr), a edytuję go przy najbliższej okazji.
      🏥 Podstawowe środki lecznicze
      MedPen - podstawa szybkiego leczenia obrażeń. Zawsze miej kilka wyposażone oraz zapasowe przytwierdzone do pancerza lub w plecaku.
      Narzędzia CureLife Medical - zaawansowane urządzenia. Wersja MedGun pozwala leczyć innych graczy i posiada tryb umożliwiający dostosowanie poziomu leków. Opiszemy to w poradnikach szczegółowych.
      Medbed - stacjonarne łoża medyczne, dostępne w szpitalach i na statkach.
      🩹 Jak leczyć siebie i innych?

      Szybkie leczenie - używaj MedPena by uzyskać natychmiastowe przywrócenie HP.
      Leczenie kompanów - MultiTool z końcówką LifeGuard Medical Attachment lub MedGun umożliwią Ci dedykowane kuracje i dbanie o członków drużyny, szczególnie podczas walki.
      Leczenie poważnych urazów - w szpitalach i klinikach znajdziesz specjalistyczne urządzenia diagnostyczne i lecznicze, operujące regeneracją tkanek oraz DNA.
      💊 Poziom zatrucia krwi (BDL)
      W Star Citizen użycie leków wpływa na poziom zatrucia krwi (BDL). BDL (Blood Drug Level) to wskaźnik widoczny na wyświetlaczu hełmu lub poprzez narzędzie CureLife Medical. Użycie jakiegokolwiek leku zwiększa BDL.
      🤢 Gdy BDL przekroczy 50%, pojawią oznaki przedawkowania: niewyraźne widzenie, problemy z poruszaniem się.
      Detoksykacja: Użyj leku Resurgera (znajdziesz go też w DetoxPen), aby obniżyć poziom zatrucia.
      👨‍⚕️ Rola medyka w drużynie
      Posiadanie dedykowanego @Medyka (rola na Discord Huba) znacznie zwiększa szanse na przetrwanie podczas trudnych misji. Jeśli podchodzisz do zadania poważnie, Twoja drużyna powinna zawierać przynajmniej jednego gracza wyposażonego w MedGun i zapas MedPenów.
      🧰 Narzędzia medyczne i ich zastosowanie
      Medical Peny leczą
      ✅ Obrażenia (HP) - tylko MedPen
      ✅ Urazy - wszystkie poza MedPen
      Multitool leczy
      ✅ Obrażenia (HP) - z modułem LifeGuard Medical Attachment
      ❌ Urazy
      ParaMed Medical Device (Medgun) leczy
      ✅ Obrażenia (HP)
      ✅ Urazy - Tryb Zaawansowany
      🍫 Medical Peny, ich właściwości

      🌡️ MedPen (Hemozal): niweluje obrażenia HP i krwawienie.
      🖲️ AdrenaPen (Demexatrine): łagodzi objawy drobnych/poważnych urazów (problemy z celowaniem, zmęczenie, osłabienie słuchu/wzroku).
      🧪 OpioPen (Roxaphen): leczy poważne urazy kończyn (niemożność chodzenia, utrzymania pozycji pionowej lub trzymania przedmiotów).
      🧴 CorticoPen (Sterogen): leczy poważne urazy tułowia i głowy (zaburzenia wzroku, słuchu i silne zmęczenie).
      🖋️ DetoxPen (Resurgera): redukuje poziom zatrucia krwi (BDL) i objawy przedawkowania.
      🔫 ParaMed Medical Device (Medgun)

      ParaMed Medical Device to zaawansowane narzędzie medyczne posiadające dwa tryby pracy:
      Tryb podstawowy: działa jak multitool z medycznym modułem, pozwala na proste leczenie.
      Tryb zaawansowany: umożliwia precyzyjne podawanie leków oraz szczegółową diagnostykę obrażeń.
      ⚙️ Jak używać Medguna:
      Podnieś narzędzie prawym przyciskiem myszy.
      Naciśnij F, aby wejść w interakcję z wyświetlaczem medguna.
      Wybierz tryb pracy (Podstawowy/Zaawansowany) za pomocą górnego przełącznika.
      Reguluj stężenie podawanych leków w trybie zaawansowanym używając suwaków.
      Wyceluj w gracza w celu sprawdzenia jego stanu zdrowia.
      Celuj w konkretną część ciała by uzyskać szczegółowe informacje o obrażeniach.
      Naciśnij B, a zastosujesz narzędzie na sobie.
      🚑 Obiekty medyczne i ich możliwości lecznicze

      🚗 Pojazdy i statki medyczne (Tier 3)
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ❌ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie* (zmiana z oryginalnego ❌)
      🛩️ Statki medyczne (Tier 2)
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      🎪 Kliniki
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      🏥 Szpitale
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ✅ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      * O ile nie trafisz do więzienia, w razie śmierci postać pojawi się w punkcie który umożliwia Odrodzenie (Respawn). Pamiętaj, by zaplanować je tam gdzie oczekujesz, wchodząc w interakcję z interfejsem Medbeda.
      * Mniejsze pojazdy i statki, takie jak Ursa, Anvil Pisces C8R czy Cutlass Red, posiadają Łoża Tier 3 (T3). Natomiast Kajuty Medyczne Tier 2 znajdziesz na potężnych statkach jak Carrack. Wszystkie te wehikuły wymienimy w kolejnym poradniku.
      🚨 Szybki dostęp do placówek medycznych
      (Emergency Medical Drop-Off)

      W każdej publicznej zatoce hangarowej znajduje się szybki dostęp do placówek medycznych - Emergency Drop-Off.
      Winda prowadzi bezpośrednio do centrum medycznego, gdzie można otrzymać pomoc.
      ps. gdyby ten ficzer nadal nie działał, cóż... miejmy nadzieję że CIG nad tym pracuje.
      🧬 To ciekawe, chcę wiedzieć więcej!
      Mamy nadzieję że powyższe informacje okazały się przydatne. Mimo iż są to podstawy, rozumiemy że jest tu sporo danych, dlatego wracajcie do tych zestawień, a zapamiętacie je szybciej. Możecie także zapytać o szczegóły na kanałach jak:
       #🤠rozmowy-i-info czy #⚙misje-i-nauka.
      W przygotowaniu mamy także materiał wideo i dalsze przewodniki.
      🚑 Medyyk! Potrzebuję pomocy
      W razie nagłego uszczerbku na zdrowiu piszcie na: #💬stanton-rozmowy i #💬pyro-rozmowy
      ...aby ktoś do Was przyleciał.
      Warto podać swoją stawkę za ratunek by zachęcić profesjonalnych medyków.

      Możecie też przytrzymać klawisz M by ustawić Request Assistance Beacon (zaoferuje 15k UEC) by przywołać jakiegoś randoma. Bądźcie jednak ostrożni. Nie każdy kto podaje się za ratownika się nim okaże.
      Poradniki leczenia na polskim Discord: LINK
      W tym miejscu znajdą się odnośniki do kolejnych materiałów o leczeniu, statkach medycznych i ratownictwie w Star Citizen.
      Do zobaczenia w Przestrzeni 🫡
      Źródła: LINK
    • Przez Banson
      Medyczny Tarrapin. Hit czy kit? Kto kupił? Kto lata i korzysta?





    • Przez Banson
      Wolność w pełnej krasie, w grze i w realu.
      Polish Voices of Freedom – nasza historia w systemie Stanton jest bardzo krótka. Właściwie to ją zaczynamy teraz. Pomóż nam zbudować coś fajnego w świecie Star Citizen’a.
      Polish Voices of Freedom – polski org powstały z potrzeby chwili, z potrzeby nieskrępowanej wolności w grze i w realu. W naszej organizacji nikt nic nie musi, niczego się od nikogo nie wymaga. Nie ma przymusu grania czy wyrabiania jakiejkolwiek normy. Szanujemy życie prywatne naszych członków. Propagujemy za to dobrą zabawę w kulturalnym gronie przyjaciół, koleżanek i kolegów. Dajemy nieskrępowaną wolność w zakresie role-play’owania. Dla nas liczy się dobre towarzystwo, frajda z grania i obcowania z projektem pod nazwą Star Citizen. No dobra…jest jedna rzecz, której wymagamy bezwzględnie i absolutnie…to miłość do Cesarzowej Rusałki. Zapraszamy na nasz discord PVOF który jest głównym miejscem naszych spotkań. Grywamy również w inne gry, toczymy dyskusje o wszystkim i o niczym. Wpadnij do nas i zbij pionę!
       
      Oficjalna strona orgu u Krzysztofa https://robertsspaceindustries.com/orgs/PVOF

    • Przez maksikzapierdalaka
      Szanowni Piloci, Obywatele i Wszystkie Istoty Porozsiewane w Galaktyce 
      Z przyjemnością pragniemy Was zaprosić do wstapienia w szeregi PMC AOD. Jesteśmy zespołem doświadczonych najemnikow których interesuje zarobek i profesjonalizm
      Nasza reputacja opiera się na nieustannym doskonaleniu umiejętności oraz solidnej współpracy. W naszym oddziale ceni się nie tylko umiejętności bojowe, ale także profesjonalizm i skrupulatność w działaniu. Bezpieczeństwo naszych klientów to nasz priorytet.
      Dołączając do naszego oddziału, otrzymacie dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz wsparcia zespołu, który doskonale rozumie specyfikę najemnika. Razem tworzymy solidną i zgrana jednostkę, gotową sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom.
      Wymogi Dolączenia do PMC
      Doświadczenie w Najemnictwie:  Oczekujemy od potencjalnych członków posiadania solidnego doświadczenia w polowaniach. Udokumentowane sukcesy w tropieniu i schwytaniu celów będą dodatkowym atutem.
      Zdolności Pilotażowe: Wymagamy wysokich umiejętności pilotażowych i zaznajomienia się z różnymi typami statków kosmicznych. Sprawność w manewrach oraz umiejętność skutecznego korzystania z dostępnych technologii bojowych są kluczowe.
      Profesjonalizm: Jesteśmy zespołem profesjonalistów, dlatego oczekujemy, że nasi członkowie będą zachowywać się w sposób godny reprezentanta Death Angelsa. Poszanowanie zasad etyki oraz dyskrecja są fundamentalnymi wartościami w naszym środowisku.
      Sprzęt: Posiadanie własnego, odpowiednio wyposażonego statku kosmicznego do celów pracy jest koniecznością. Oczekujemy, że każdy pilot będzie dbał o utrzymanie swojego sprzętu w doskonałej kondycji.
      Zespół: Umiejętność efektywnej współpracy z innymi członkami zespołu jest kluczowa dla naszego sukcesu. Poszukujemy osób gotowych do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem oraz aktywnie wspierających kolegów w trakcie misji.
      Aktywność: Oczekujemy, że nasi członkowie będą aktywni w grze i zaangażowani w życie korporacyjne. Regularna uczestnictwo w planowanych operacjach i misjach jest istotne dla rozwoju naszego zespołu
      Dołączcie do i zostańcie częścią zespołu, który nieustannie podnosi poprzeczkę skuteczności w tropieniu i schwytaniu wszystkich celi
      Wspólnie osiągniemy nieosiągalne cele!
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/A0D

    • Przez Banson
      Tym razem zapraszam do sprawdzenia 3 Cutlassów: Black'a, Red'a i Blue.
       
       
      https://youtu.be/SR2qPf_wl04?si=vCCeHnN5NLIx4Nrv
       
      Pozdro
      Obywatel Banson
  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|