Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Współtwórcy bloga

DP: 2945-10-05 - Silas Renn

Miałem wtedy 23 lata i wydawało mi się, że wszystko w życiu mam jeszcze przed sobą – niewiele umiałem, jeszcze mniej rozumiałem, ale miałem statek, chęć świrowania w przestrzeni, pełen bak i rozkaz: zabrać ładunek medyczny z Vega II do stacji Virgil I.

Rutyna. Szybki kurs -  a potem przyszli Vanduule.

Kiedy stacja zaczęła się palić, większość statków w promieniu stu kilometrów nagle „zgubiła kontakt”. Ci, którzy mieli działa, uciekali. Ci, którzy mieli rozum, również.
A ja...
Zamiast wykonać rozkaz i uciec z ładunkiem – wróciłem. Sam nie wiem dlaczego. Możem głupi, może odruch, chyba panika i strach, myślenie mi się zawiesiło i spanikowałem, nie wiedziałem co robić.

I wtedy go spotkałem.
Silas Renn. Technik z Crusadera.
Wyglądał jak człowiek, który nie spał od tygodnia i właśnie postawił sobie za cel utrzymać przy życiu trzydziestu rannych, przy pomocy generatora zrobionego z gumki recepturki i rozbitego ogniwa kwantowego.

Nie zadał mi żadnego pytania. Po prostu wskazał na skrzynie i powiedział:

Cytat

Pomóż mi to przenieść. Oni jeszcze żyją.

Pracowaliśmy razem przez dwie godziny.
To były dwie najdłuższe godziny mojego życia które uratowały mi życie.

Silas kucał przy konsoli podtrzymywania życia, wyciągał przewody jak chirurg, który nie ma prawa się pomylić. Ja biegałem między wrakami z kapsułami stazy, które ledwo się chłodziły. I kiedy myśleliśmy, że może, może jeszcze to uratujemy – przyszła eksplozja.

Nie widzieliśmy jej - ale poczuliśmy ją. Fala przeszła przez cały korytarz, zgniotła wejście. Zamknęła nas tam, razem. Na zewnątrz – cisza. Na radarze – Vanduul. W środku – kilkanaście trupów, dwie dusze.

Silas znał jakieś stare obejście, jakieś techniczne wejście do nieużywanego Mercury Star Runnera, który służył kiedyś jako platforma testowa. To była ostatnia szansa. Uratowaliśmy siebie. Nie zdążyliśmy uratować nikogo więcej.


DP: 2949-06-12 (Cztery lata później.) System Magnus.

Myślałem, że Silas po tym wszystkim wróci na Orison ale się myliłem - został. Był "złotą rączką"  człowiek, który potrafił naprawić to, co inni uznali za stracone - McGyver nowych czasów.

Dostaliśmy zlecenie. Proste. Tak mówili, zdecydował że sam to załatwi, szybko pójdzie zaraz wraca. Reperacja modułu zasilania w starej bazie przemysłowej na orbicie Borea (Magnus II). Tak, tyle że to nie była żadna baza. To był punkt przeładunkowy dla Ninetailsów, którzy testowali przemyt przez trasę z Cathcartu. Nie chciał im pomóc,nie dał się zastraszyć, nie zgiął karku.

Znalazłem jego ciało trzy dni później. A raczej to, co z niego zostało.

Poćwiartowany.
Pokazany.
Oznaczony jak ładunek, który nie spełnił wymagań odbiorcy.


Dziś mija dokładnie 6 lat od tamtej nocy na Virgil I.
Czasami, kiedy siadam za sterami, łapię się na tym, że słyszę jego głos w radiu.

Cytat

Nie pytaj, czy warto. Po prostu rób swoje.

Nie był żołnierzem ani bohaterem tylko zwykłym  technikiem pokładowym, który został, bo ktoś musiał - tak o sobie mówił ale dla mnie był Supermanem.

I dlatego to jemu zawdzięczam to, że dziś mogę być kapitanem.
Zawsze z głową na karku.
Z dala od grubych przewodów quanty.
Z sercem na pokładzie.


Silas Renn
Urodzony: Orison, Crusader
Zginął: Borea, Magnus II
Niech gwiazdy będą jego tłem.

nagrobek_sailas.png

  • Like 2


0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 18 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Podobne transmisje

    • Przez maksikzapierdalaka
      Szanowni Piloci, Obywatele i Wszystkie Istoty Porozsiewane w Galaktyce 
      Z przyjemnością pragniemy Was zaprosić do wstapienia w szeregi PMC AOD. Jesteśmy zespołem doświadczonych najemnikow których interesuje zarobek i profesjonalizm
      Nasza reputacja opiera się na nieustannym doskonaleniu umiejętności oraz solidnej współpracy. W naszym oddziale ceni się nie tylko umiejętności bojowe, ale także profesjonalizm i skrupulatność w działaniu. Bezpieczeństwo naszych klientów to nasz priorytet.
      Dołączając do naszego oddziału, otrzymacie dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz wsparcia zespołu, który doskonale rozumie specyfikę najemnika. Razem tworzymy solidną i zgrana jednostkę, gotową sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom.
      Wymogi Dolączenia do PMC
      Doświadczenie w Najemnictwie:  Oczekujemy od potencjalnych członków posiadania solidnego doświadczenia w polowaniach. Udokumentowane sukcesy w tropieniu i schwytaniu celów będą dodatkowym atutem.
      Zdolności Pilotażowe: Wymagamy wysokich umiejętności pilotażowych i zaznajomienia się z różnymi typami statków kosmicznych. Sprawność w manewrach oraz umiejętność skutecznego korzystania z dostępnych technologii bojowych są kluczowe.
      Profesjonalizm: Jesteśmy zespołem profesjonalistów, dlatego oczekujemy, że nasi członkowie będą zachowywać się w sposób godny reprezentanta Death Angelsa. Poszanowanie zasad etyki oraz dyskrecja są fundamentalnymi wartościami w naszym środowisku.
      Sprzęt: Posiadanie własnego, odpowiednio wyposażonego statku kosmicznego do celów pracy jest koniecznością. Oczekujemy, że każdy pilot będzie dbał o utrzymanie swojego sprzętu w doskonałej kondycji.
      Zespół: Umiejętność efektywnej współpracy z innymi członkami zespołu jest kluczowa dla naszego sukcesu. Poszukujemy osób gotowych do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem oraz aktywnie wspierających kolegów w trakcie misji.
      Aktywność: Oczekujemy, że nasi członkowie będą aktywni w grze i zaangażowani w życie korporacyjne. Regularna uczestnictwo w planowanych operacjach i misjach jest istotne dla rozwoju naszego zespołu
      Dołączcie do i zostańcie częścią zespołu, który nieustannie podnosi poprzeczkę skuteczności w tropieniu i schwytaniu wszystkich celi
      Wspólnie osiągniemy nieosiągalne cele!
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/A0D

    • Przez BlackySensei
      JAK POPRAWIĆ WYDAJNOŚĆ W STAR CITIZEN

      Ze względu na to jak często trzeba tłumaczyć nowym pilotom w jakim sposób mogą poprawić wydajność gry, postanowiłem napisać ten krótki poradnik.  Za nim zaczniemy chciałbym zaznaczyć kilka istotnych faktów:
      1. W tym poradniku nie znajdziecie zaawansowanych metod - wszystkie opisane tutaj sposoby są możliwe do wykonania z domu - bez konieczności konsultacji z lekarzem lub farmaceutą. 
      2. Wspomniane poniżej metody działają w wypadku 90% graczy, jednak ze względu na to, że gra jest w wersji Alpha a każdy komputer jest inny nie każdy odczuje poprawę. 

      A) Zmiana pola widzenia FOV (Field of View)

      Star Citizen nie lubi wąskiego FOV z dwóch przyczyn. Po pierwsze jeżeli mamy ustawione małe FOV w większości statków nie będziemy widzieli połowy istotnych ekranów naszego pojazdu. Po drugie u wielu graczy zwiększenie FOV pozytywnie wpływa na działanie gry - osobiście zyskuję na tym 4-6fps. 
      Zaleca się aby FOV było ustawione na minimum 100, jednak osobiście polecam po prostu przesunąć suwak maksymalnie w prawo. 


        -->     --->
       
      B) Ustawienia Graficzne

      Star Citizen jako gra w wersji Alpha bardzo słabo wykorzystuje możliwości naszego komputera, albo ujmując to inaczej robi to kompletnie źle. Często słyszymy pytania typu ,,ustawiłem grafikę na low, dlaczego jest gorzej niż na high". Odpowiedź jest prosta - gra obecnie nie potrafi korzystać z dostarczanych jej zasobów. Na szczęście i na to jest rozwiązanie - gracze metodą prób i błędów znaleźli najbardziej optymalne ustawienia które pozwolą cieszyć się lepszą wydajnością. 


      Najważniejsze z nich:

      Resolution - Szczególnie jeżeli posiadamy słabszy sprzęt polecam korzystać z rozdzielczości FullHD 1920 X 1080
      Quality - Tutaj zawsze ustawiamy High, nie ważne jaki mamy sprzęt w większości wypadków na tym ustawieniu gra będzie chodzić najlepiej
      Planet Volumetric Clouds - jest to opcja bardzo obciążająca sprzęt co za tym idzie im niżej tym lepiej 

      C) Plik CFG poprawiający wydajność 

      Aby jeszcze bardziej polepszyć nasze wrażenia płynące z gry możemy skorzystać z pliku CFG stworzonego przez jednego z użytkowników Star Citizen. Link do oryginalnego pliku ---> USER.CFG
      Na potrzeby polskiej społeczności postanowiłem przetłumaczyć dla Was instrukcję.  Link do wersji z tłumaczeniem ---> Plik CFG + tłumaczenie hasło: hygejaMu

      Instrukcja do pliku znajduje się w folderze

      Mniej zaawansowanych użytkowników interesują kroki od 1 do 4. Reszta jest dla osób zaawansowanych. 
      Jeżeli ktoś mimo tłumaczenia miałby problem z konfiguracją, zapraszamy na nasz Discord https://discord.gg/AYUASnpj, gdzie możecie skontaktować się ze mną lub innymi instruktorami, którzy z pewnością Wam pomogą.

      D) Inne metody poprawienia wydajności

      - Wyłączcie wszystkie zbedne procesy w tle takie jak przeglądarki internetowe, odtwarzacze muzyki 
      - Zawsze korzystajcie z opcji Fullscreen 
      - Częstym powodem niestabilności gry jest także serwer na którym się znajdujecie. Aby sprawdzić stan serwera należy będąc w grze wcisnąć tyldę ,,`" a następnie wpisać komendę r_displayinfo 1.  - Najważniejszy parametr w tym wypadku to Server FPS, jeżeli jego wartość spada poniżej 5fps jest to sygnał, że warto zmienić serwer. Idealne liczby to takie od 10fps w górę.



      Podsumowując mam nadzieję, że poradnik będzie dla Was przydatny. W razie pytań zapraszam do kontaktu na Hubowym Discordzie pod nickiem Blacky Sensei.
      Jeżeli ktoś zna oryginalnego autora pliku .CFG bardzo proszę o informację w wiadomości prywatnej, abym mógł edytować post i dodać wzmiankę, aby docenić jego pracę włożoną w rozwój Star Citizen.
    • Przez Zane Nightshade
      [WOTE] Wolves of the Eclipse
       

       
      [Dziennik #3571-A-WOTE]
      Wolves of the Eclipse to tajemnicza organizacja, której pierwszą obecność zaobserwowano w systemie CHRONOS. Na ten moment wiemy jedynie, że w jej skład wchodzą przedstawiciele różnych gatunków istot. Nie zaobserwowaliśmy żadnych działań agresywnych, ale to nie zmienia faktu, że ich intencje nie są nam znane. Zaleca się przeprowadzić wstępną infiltrację.
      [Dziennik #4696-A-WOTE]
      Wydaje nam się, że organizacja ma coś wspólnego ze zniknięciem oddziału patrolującego peryferia w pobliżu systemu CHRONOS. Należy zwiększyć czujność oraz przeznaczyć więcej zasobów na badanie struktury tej organizacji.
      [Dziennik #4756-A-WOTE]
      Nasz informator zdał raport, że członkowie organizacji noszą symbol REDACTED [Unauthorized #401] na REDACTED [Unauthorized #401] palcu lewej dłoni.
      [Dziennik #17?25-?-W?TE]
      Dowiedzieliśmy się REDACTED [Unauthorized #401]...
      Czekajcie na sprawiedliwość, bo w sprawiedliwości jest koniec nieunikniętego przeznaczenia. [Unauthorized #401]
      P.S. To koniec tych waszych śmiesznych dzienniczków. [Unauthorized #401]
       

       
      ================================================ |OOC| ================================================
      Jesteśmy organizacją, która przyjmuje ludzi z całego świata. W naszych szeregach obowiązują dwa języki: Polski oraz Angielski.
      W większości przypadków wystarczy dobra znajomość jednego z nich.
      Stawiamy na komunikację na Discordzie.
      Tworzymy własne assety dla naszej organizacji takie jak np. interaktywne animowane tapety.
      Nasze oficjalne działania są dyskretne i dobrze przemyślane. Planujemy nasze ataki - staramy się zostawić jak najmniej śladów.
      Jak każda istota we wszechświecie - skrywamy swoje tajemnice. Dane są dla nas cenniejsze od kredytów.
      Stawiamy na rozbudowę naszego Lore oraz Roleplay.
      Struktura organizacji, na pierwszy rzut oka, przypomina religię.
      Nic nie stoi na przeszkodzie, aby do nas dołączyć w celach bardziej casualowego grania - bez udziału w sesjach z elementami Roleplay.
      Najbardziej zależy nam na dobrej zabawie w zgranym i kreatywnym zespole.
      Prowadzimy oficjalny klub na starcitizen-hub.
      =================================================== |=====| ===================================================
       
      Organizacja jest dostępna na oficjalnej stronie RSI.
    • Przez Star Citizen Hub PL
      Indeks Polskich Organizacji w Star Citizen
      Stale aktualizowana lista polskich organizacji istniejących w Star Citizen.
      Zwięzłe, bezstronne archiwum przedstawione w kolejności alfabetycznej.
      13TH Platoon "Black Cobras" (13PBC)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/13PBC 32ND TFW "Złomiarze" (32TFW)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/32TFW Albert (ALBERT)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/ALBERT Ater Dracones (ATERDRACON)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/ATERDRACON Arekstepien (AREKS70)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/AREKS70 Atreyu (ATREYU)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/ATREYU Centrum Badań Chaosu (CBCIN)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/CBCIN Circle of Nine (CIRCLE9)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/CIRCLE9 Death Company (DCOM)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/DCOM Defenders of the Cross (DOTC)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/DOTC DHCorp. (DHCORP)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/DHCORP Equites Apocalypsis (EQA)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/EQA Event Hunters (EVHZ)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/EVHZ Exmachina (EXMACHINA)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/EXMACHINA Frakking Cylons (CYLONS)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/CYLONS Galactic Lawn Mower Inc. (GLMI)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/GLMI Incquisition (INQU)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/INQU IO Corp (IOCORP)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/IOCORP IX Kohorta (XKOH)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/IXKOH Janus Korvin-Mickey Congregation (JKMPANY)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/JKMPANY Kebabozercy (KEBS)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/KEBS Klan Sami Swoi (KSSCITIZEN)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/KSSCITIZEN /K/o/m/b/a/j/n/ -  Harverst Reapers™ (KOMBAJN)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/KOMBAJN Lawful Pirates (LFP)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/LFP Lazor Pruszków (LAZOR)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/LAZOR Made In Poland (19751978)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/19751978 Modus Operandi (MOKI)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/MOKI Mordeczki (MORDECZKI)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/MORDECZKI Nova Corp (NOVA)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/N0VA Narodowe Siły Wyzwalania Krasnali Ogrodowych (NSWKO)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/NSWKO Order of Dark Energy™ (DARKENERGY)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/DARKENERGY Orion-Transport (CRCT)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/CRCT Polish Corporation System Citizen (PCSC)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/PCSC Polska Korporacja Transportu (PKT)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/PKT Put Your Finger in My Aurora (JANUSZE)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/JANUSZE Polish Fighter Squadron - Division 303 (SQUAD303)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/SQUAD303 Polska Flota Kosmiczna (PFK)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/PFK Polski Holding Wydobywczy (PHW)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/PHW Polska Gromada Gwiezdna (PGG)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/PGG Polski Multigaming (PLMG)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/PLMG Pro Staki (PRST)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/PRST QC (QCQC)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/QCQC Rocket Fuel Resources (RFR)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/RFR Rodzinnie (FAMORG)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/FAMORG Royal Legion (RLEGION)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/RLEGION RPG-Center (RPGC)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/RPGC Sarmatia (SARMATIA)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/SARMATIA Space Federation of Trade Unions (SFOTU)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/SFOTU Stigmatize (STIG)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/STIG Star Hussars (HUSARIA)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/HUSARIA Star Ruczaj (SRU)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/SRU StarSindicate (SSYND)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/SSYND Star Citizen Polska / Game Armada (SCPL)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/SCPL Station 48 (S48)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/S48 Stellar Fox (ASH)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASH The Expendables (TEXP)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/TEXP The Raza (RAZAX)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/RAZAX The Winged Hussars (TWH)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/TWH United Poland (UNIPOL)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/UNIPOL Wild Nerfs (WILDNERFS)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/WILDNERFS Wild Hog Mercenaries (WILDHOG)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/WILDHOG Wild Spectrum Solutions CO. (WSSC)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/WSSC Wolves of the Eclipse (WOTE)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/WOTE Xenotavern (XENOTAVERN)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/XENOTAVERN Zjednoczona Gwiezdna Federacja (UNIFEDERAT)
      https://robertsspaceindustries.com/orgs/UNIFEDERAT Powyższe organizacje w momencie wpisania do Indeksu zawierały przynajmniej 2 członków.
      Jest to warunkiem dostania się na listę. W razie chęci zgłoszenia wpisu, modyfikacji listy czy poprawek, wystarczy napisać.
      Przedstawiciele poszczególnych organizacji mają prawo założyć jeden wątek rekrutujący.
      Prosimy o umieszczenie posta w następującym dziale: LINK
    • Przez Star Citizen Hub PL
      Jak zacząć grać w Star Citizen?
      Interesuje cię Star Citizen, lecz nie wiesz od czego zacząć?
      Za moment wszystko będzie jasne. 🙂
      Alpha, Starter Pack oraz Twój Pledge
      Aby rozpocząć przygodę ze Star Citizen wystarczy założyć darmowe konto na stronie Roberts Space Industries i zakupić tzw. "game package" (Star Citizen GamePack). Ów Starter do Star Citizen to także twój wkład crowd-fundingowy w rozwój i ukończenie tego niesamowitego, Next-Genowego Space-Sima.

      Startery tradycyjnie zawierają wybrany statek kosmiczny, grę w postaci Digital Download, a więc w wersji elektronicznej, kilka do kilkudziesięciu miesięcy ubezpieczenia (Insurance), twój własny hangar (np. Self-Land Hangar) i jakieś początkowe kredyty (waluta UEC).
      Podczas wybierania Startera najczęściej będziesz mieć do wyboru jeden z dwóch statków:
      Mustang Alpha -  szybki i zwrotny, lecz dość nadal delikatny myśliwiec; Aurora MR - wielofunkcyjna, z łóżkiem i miejscem na paczki, lecz znacznie wolniejsza.
      Jeśli nie jesteś pewna/pewien który statek wybrać, my mimo wszystko polecilibyśmy Aurorę MR. Choćby dlatego, że w przeciwieństwie do Mustanga Alphy posiada ona łóżko, a w kokpicie jakieś półtora metra wolnego miejsca... Może to niewiele, ale dzięki temu z nią przetestujesz w grze póki co znacznie więcej misji, na przykład dostawcze (Delivery). A w razie potrzeby zabierzesz na pokład także kogoś innego.
      Zakładanie konta
      Rejestracja darmowego konta, na które powędruje twój Start Pack jest łatwa, jednak warto rozjaśnić pewną kwestię:
      Star Citizen wymaga od ciebie wprowadzenia aż 3 nicków. Jako że nie każdy z nich można później zmienić, dobrze abyś ich ze sobą nie pomyliła / nie pomylił.
      Login ID:
      Służy wyłącznie do Logowania oraz kontaktu ze Wsparciem Technicznym. Całkowicie prywatny, unikatowy.
      Po wybraniu nie można już go zmienić! Handle:
      Jest twój publiczny, unikatowy nick, adres profilu na stronach RSI i sposób na to, by nie pomylić Cię z nikim innym. Musi być unikatowy.
      Otrzymujesz jedną darmową możliwość zmiany, kolejne będą odpłatne. Community Moniker:
      Twoje publiczne imię lub nick, jakim chciałbyś być rozpoznawany w Społeczności Star Citizen przez innych graczy. 
      Możesz go zmienić w dowolnym momencie za darmo. Mimo to jednak, dla odróżnienia od reszty Citizenów,  twój Community Moniker będzie opatrzony twoim publicznym Handle opisanym powyżej. Zadajesz sobie pewnie teraz pytanie, który z tych nicków to twoje imię w grze?...
      Otóż, w planach oraz w teorii - żaden. Według samego Chrisa Robertsa, imię twojego pilota wybierzesz bezpośrednio w Star Citizen. Opatrzone one będzie twoim unikatowym publicznym Handle, tak aby można cię było odróżnić od reszty pilotów nazywających się podobnie.
      Obecnie jednak Star Citizen jest w fazie Alpha i nie posiada możliwości nazywania bohatera. Z tego też powodu:
      Przygotuj się na to, że na czacie i w listach kontaktów w Star Citizen twoim nickiem, imieniem pilota będzie twój Handle!

      Polecający: Referral Code
      Rzecz warta wspomnienia - podczas tworzenia konta w Star Citizen możesz podać kod polecającego (tzw. Referral Code).
      Warto to zrobić, gdyż dzięki wprowadzeniu tego kodu otrzymasz w grze dodatkowe 5000 aUEC (kredytów), a twój polecający zdobędzie jednego poleconego.
      Jest to sytuacja win-win, ponieważ te 5 tyś. na początku zdecydowanie uprzyjemni Ci naukę gry i ewentualne resety progresu. Zaś polecający za zbieranie poleconych ma szansę otrzymać drobny upominek. Wspierajmy się wzajemnie!
      Dla ułatwienia, abyś nie przegapił tego ważnego kroku i otrzymał w grze permanentnie 5000 aUEC, link posiada refkę naszego Huba. Jeśli chcesz wybrać inny kod, zajrzyj do linka poniżej.
      Lista kodów referral polskich graczy Star Citizen: LINK
      Zatem do dzieła, pilocie.
      Do zobaczenia w Star Citizen!
  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|