Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Współtwórcy bloga

Star Citizen: Planet Tech V5 - Spłaszczenie

Planet Tech V5 - Informacje

Obwieszczenie Cloud Imperium Games, developera Star Citizen

Star Citizen - DaymarZawsze czuliśmy się dumni z powodu wypracowanej przez nas pozycji lidera w dziedzinie innowacji technologicznych, ale też ze względu na implementację pewnej naukowej dokładności, która umieszcza świat science fiction, występujący w Star Citizen, wśród tytułów (nieco) bardziej realistycznych. Planet Tech V5 stanowi znaczący krok naprzód zarówno pod względem technologii, jak i geograficznej precyzji. W nadchodzącej dużymi krokami Aktualizacji, wszystkie większe ciała orbitalne zostaną dostosowane tak, by ukazały głęboką naukową prawdę, której nie można już dłużej ignorować - płaskie planety i księżyce.

Jesteśmy niezmiernie podekscytowani, że w końcu możemy udostępnić wam te innowacje. Tak, wiemy, właśnie wypuściliśmy Planet Tech V4… Jednak nie uważamy że to feature creep. Wprowadzany system jest kluczowym filarem gry i bardzo istotną częścią planowanego gameplaya. Nasz zespół pracował nad tą funkcjonalnością od dawna i nie może się już doczekać, aby pozbyć się z przestrzeni sferycznych nieścisłości, które ją obecnie trawią. Wiemy, że to obwieszczenie może być szokiem dla części fanów i wspierających - temat sferyczności planet jest bowiem gorąco dyskutowany wśród czołowych naukowców w naszym współczesnym świecie - i choć wielu z was może odczuwać sceptycyzm, jesteśmy pewni, że z czasem osiągniecie nasz poziom i przejdziecie na naszą stronę.

NURKUJĄC W DETALACH

star-citizen-yela-flat.jpg

Spłaszczenie i Ty

Star Citizen - ArcCorp, Area 18Zdajemy sobie sprawę, że tak inwazyjna zmiana może budzić wątpliwości i pojawią się pytania, jak wprowadzenie V5 wpłynie na rozgrywkę, tło fabularne gry i życie codzienne w przestrzeni. Dlatego zapraszamy do zapoznania się z poniższymi, potencjalnie często zadawanymi pytaniami:

Czy spadnę z krawędzi planety, jeśli podejdę zbyt blisko?
Tak. Poza względami czysto naukowymi uważamy, że ma to ciekawy wpływ na rozgrywkę. W pobliżu krawędzi może znajdować się cenny przedmiot, lukratywna misja lub intrygujące miejsce, ale czy będziesz wystarczająco odważny, aby zaryzykować długie spadanie? To właśnie deweloperzy nazywają relacją „ryzyka do nagrody”, która zapowiada się bardzo ekscytująco.

Co z cieczą? Co stanie się z wodą, gdy dosięgnie krawędzi planety?
Cóż, podczas gdy większość planet została zaprojektowana z myślą o załagodzenia owego problemu, rozważamy dodanie „wielkiego wodospadu donikąd” spływającego tajemniczo z obszaru bocznego Hurston w czarną, nieprzeniknioną łatę otchłani.

Jak działa atmosfera na tych płaskich planetach?
Rozwiązanie było dość oczywiste, płaskie ciała niebieskie zostały zawarte w olbrzymich magicznych kopułach.

W jaki sposób Planet Tech V5 wpłynie na pogodę?
Wszelkie  „utrudnione warunki pogodowe” w kopułach powodowane są przez chmury stazis, generowane pod wpływem niepewnych nastrojów i negatywnych wibracji. Całkowita, systemowa integracja rozgrywki planowana jest na późniejszą łatkę, ale na razie natkniecie się na rozmieszczane losowo klastry stazis, które kompleksowo wyostrzą twój feel.

A grawitacja? Co z grawitacją?!
Chociaż wszyscy jesteśmy świadomi iż grawitacja jest kłamstwem stworzonym przez starożytne tajne stowarzyszenia celem kontrolowania mas, stoimy również na stanowisku, że gry wideo wymagają fizyki. Dlatego „grawitacja” w magicznych kopułach będzie postrzegana jako „normalna”.

Ale... A jeśli dojdę do szczytu góry lub naprawdę wysokiego budynku, czy mogę zobaczyć całą drogę do krawędzi?
Będzie to zależało od wielkości planety.

Co jest pod planetami? Czy możemy chodzić od spodu?
Jeśli uda ci się odnaleźć sposób by dotrzeć do podbrzusza planety, przemierzysz ją na własne ryzyko. Mieszkające tam jaszczury nie są zbyt przyjaźnie nastawione do odwiedzających. (Jaszczuroludzie zostaną dodani w kolejnej Aktualizacji)

Czy planety i księżyce nadal orbitują?
Planety nie krążą, są statyczne. Jest to twardy fakt naukowy. Więc nie, nie będzie orbitowania. Nigdy więcej.

Jak to wpłynie na podróż kosmiczną?
Rzecz jasna, podróż kosmiczna nie będzie już możliwa, ponieważ „przestrzeń kosmiczna” jest znanym mitem. Lądowania staną się jednak znacznie łatwiejsze.

W jaki sposób Planet Tech V5 odbije się na aktualnym tle i historii gry?
Wszystkie poprzednie Aktualizacje, postacie i ich lore zostaną napisane ponownie, ponieważ w rzeczywistości były jedynie złożoną fantazją osadzoną pod śnieżną kopułą obrazującą system Stanton.

. . .

Tak jak w przypadku innych poważniejszych zmian, jakie wprowadzaliśmy do Star Citizen, będziemy na bieżąco relacjonować postępy w naszej pracy. Możecie spodziewać się szczegółowych relacji prosto od twórców nadchodzących usprawnień. Nie możemy się doczekać, aby wyjawić wam nawet więcej.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o zaawansowanym społeczeństwie jaszczurów żyjących na rewersach planet!

Źródło: LINK


Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji.

Do zobaczenia w przestrzeni!
~Commander Sarrivin

  • Like 1


0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 35 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      🩸 Star Citizen - Przewodnik leczenia i medycyny
      W otwartym wszechświecie Star Citizen rzadko jest bezpiecznie, a obrażenia i urazy to codzienność. Dlatego umiejętność leczenia jest kluczowa, zarówno w trakcie samotnych misji, jak i wypraw z załogą.

      Niniejszy przewodnik przedstawi Wam zwięźle podstawowe mechaniki i dostępne środki medyczne, omówi także placówki lecznicze.
      Jako Star Citizen Hub liczymy, że ułatwi on niejednemu z Was przetrwanie, a może nawet zainspiruje do przyjęcia roli medyka.
      Uwaga: stan w grze często się zmienia. Będziemy aktualizowali ten poradnik. Gdybyś zauważył odstępstwa, wyślij mi wiadomość (@Sarr), a edytuję go przy najbliższej okazji.
      🏥 Podstawowe środki lecznicze
      MedPen - podstawa szybkiego leczenia obrażeń. Zawsze miej kilka wyposażone oraz zapasowe przytwierdzone do pancerza lub w plecaku.
      Narzędzia CureLife Medical - zaawansowane urządzenia. Wersja MedGun pozwala leczyć innych graczy i posiada tryb umożliwiający dostosowanie poziomu leków. Opiszemy to w poradnikach szczegółowych.
      Medbed - stacjonarne łoża medyczne, dostępne w szpitalach i na statkach.
      🩹 Jak leczyć siebie i innych?

      Szybkie leczenie - używaj MedPena by uzyskać natychmiastowe przywrócenie HP.
      Leczenie kompanów - MultiTool z końcówką LifeGuard Medical Attachment lub MedGun umożliwią Ci dedykowane kuracje i dbanie o członków drużyny, szczególnie podczas walki.
      Leczenie poważnych urazów - w szpitalach i klinikach znajdziesz specjalistyczne urządzenia diagnostyczne i lecznicze, operujące regeneracją tkanek oraz DNA.
      💊 Poziom zatrucia krwi (BDL)
      W Star Citizen użycie leków wpływa na poziom zatrucia krwi (BDL). BDL (Blood Drug Level) to wskaźnik widoczny na wyświetlaczu hełmu lub poprzez narzędzie CureLife Medical. Użycie jakiegokolwiek leku zwiększa BDL.
      🤢 Gdy BDL przekroczy 50%, pojawią oznaki przedawkowania: niewyraźne widzenie, problemy z poruszaniem się.
      Detoksykacja: Użyj leku Resurgera (znajdziesz go też w DetoxPen), aby obniżyć poziom zatrucia.
      👨‍⚕️ Rola medyka w drużynie
      Posiadanie dedykowanego @Medyka (rola na Discord Huba) znacznie zwiększa szanse na przetrwanie podczas trudnych misji. Jeśli podchodzisz do zadania poważnie, Twoja drużyna powinna zawierać przynajmniej jednego gracza wyposażonego w MedGun i zapas MedPenów.
      🧰 Narzędzia medyczne i ich zastosowanie
      Medical Peny leczą
      ✅ Obrażenia (HP) - tylko MedPen
      ✅ Urazy - wszystkie poza MedPen
      Multitool leczy
      ✅ Obrażenia (HP) - z modułem LifeGuard Medical Attachment
      ❌ Urazy
      ParaMed Medical Device (Medgun) leczy
      ✅ Obrażenia (HP)
      ✅ Urazy - Tryb Zaawansowany
      🍫 Medical Peny, ich właściwości

      🌡️ MedPen (Hemozal): niweluje obrażenia HP i krwawienie.
      🖲️ AdrenaPen (Demexatrine): łagodzi objawy drobnych/poważnych urazów (problemy z celowaniem, zmęczenie, osłabienie słuchu/wzroku).
      🧪 OpioPen (Roxaphen): leczy poważne urazy kończyn (niemożność chodzenia, utrzymania pozycji pionowej lub trzymania przedmiotów).
      🧴 CorticoPen (Sterogen): leczy poważne urazy tułowia i głowy (zaburzenia wzroku, słuchu i silne zmęczenie).
      🖋️ DetoxPen (Resurgera): redukuje poziom zatrucia krwi (BDL) i objawy przedawkowania.
      🔫 ParaMed Medical Device (Medgun)

      ParaMed Medical Device to zaawansowane narzędzie medyczne posiadające dwa tryby pracy:
      Tryb podstawowy: działa jak multitool z medycznym modułem, pozwala na proste leczenie.
      Tryb zaawansowany: umożliwia precyzyjne podawanie leków oraz szczegółową diagnostykę obrażeń.
      ⚙️ Jak używać Medguna:
      Podnieś narzędzie prawym przyciskiem myszy.
      Naciśnij F, aby wejść w interakcję z wyświetlaczem medguna.
      Wybierz tryb pracy (Podstawowy/Zaawansowany) za pomocą górnego przełącznika.
      Reguluj stężenie podawanych leków w trybie zaawansowanym używając suwaków.
      Wyceluj w gracza w celu sprawdzenia jego stanu zdrowia.
      Celuj w konkretną część ciała by uzyskać szczegółowe informacje o obrażeniach.
      Naciśnij B, a zastosujesz narzędzie na sobie.
      🚑 Obiekty medyczne i ich możliwości lecznicze

      🚗 Pojazdy i statki medyczne (Tier 3)
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ❌ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie* (zmiana z oryginalnego ❌)
      🛩️ Statki medyczne (Tier 2)
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      🎪 Kliniki
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      🏥 Szpitale
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ✅ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      * O ile nie trafisz do więzienia, w razie śmierci postać pojawi się w punkcie który umożliwia Odrodzenie (Respawn). Pamiętaj, by zaplanować je tam gdzie oczekujesz, wchodząc w interakcję z interfejsem Medbeda.
      * Mniejsze pojazdy i statki, takie jak Ursa, Anvil Pisces C8R czy Cutlass Red, posiadają Łoża Tier 3 (T3). Natomiast Kajuty Medyczne Tier 2 znajdziesz na potężnych statkach jak Carrack. Wszystkie te wehikuły wymienimy w kolejnym poradniku.
      🚨 Szybki dostęp do placówek medycznych
      (Emergency Medical Drop-Off)

      W każdej publicznej zatoce hangarowej znajduje się szybki dostęp do placówek medycznych - Emergency Drop-Off.
      Winda prowadzi bezpośrednio do centrum medycznego, gdzie można otrzymać pomoc.
      ps. gdyby ten ficzer nadal nie działał, cóż... miejmy nadzieję że CIG nad tym pracuje.
      🧬 To ciekawe, chcę wiedzieć więcej!
      Mamy nadzieję że powyższe informacje okazały się przydatne. Mimo iż są to podstawy, rozumiemy że jest tu sporo danych, dlatego wracajcie do tych zestawień, a zapamiętacie je szybciej. Możecie także zapytać o szczegóły na kanałach jak:
       #🤠rozmowy-i-info czy #⚙misje-i-nauka.
      W przygotowaniu mamy także materiał wideo i dalsze przewodniki.
      🚑 Medyyk! Potrzebuję pomocy
      W razie nagłego uszczerbku na zdrowiu piszcie na: #💬stanton-rozmowy i #💬pyro-rozmowy
      ...aby ktoś do Was przyleciał.
      Warto podać swoją stawkę za ratunek by zachęcić profesjonalnych medyków.

      Możecie też przytrzymać klawisz M by ustawić Request Assistance Beacon (zaoferuje 15k UEC) by przywołać jakiegoś randoma. Bądźcie jednak ostrożni. Nie każdy kto podaje się za ratownika się nim okaże.
      Poradniki leczenia na polskim Discord: LINK
      W tym miejscu znajdą się odnośniki do kolejnych materiałów o leczeniu, statkach medycznych i ratownictwie w Star Citizen.
      Do zobaczenia w Przestrzeni 🫡
      Źródła: LINK
    • Przez Banson
      Medyczny Tarrapin. Hit czy kit? Kto kupił? Kto lata i korzysta?





    • Przez Sarr
      Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch #3 | Odświeżenie Ekonomii
      Chris Wayne Schmitt
      17 grudnia o 20:24
      Balans Ekonomiczny
      Opinie graczy oraz dane zebrane w wersji 4.0 będą "napędzać bieżące dostosowania i udoskonalenia, aby zapewnić zbalansowane i immersyjne doświadczenia ekonomiczne." Zespół uważnie monitoruje również wszelkie exploity i luki. Ostatnio występująca luka pozwalała graczom na usuwanie i sprzedaż cennych komponentów z własnych statków, a następnie korzystanie z opcji reclaim, aby otrzymać w pełni zaopatrzony statek. "Ten proces generował duże ilości aUEC w krótkim czasie, zakłócając ekonomię gry." Aby temu zaradzić, CIG wprowadza tymczasową korektę: ceny sprzedaży broni statków będą znacznie niższe niż ich koszty zakupu. W przyszłości systemy ubezpieczeń i gwarancji będą radzić sobie lepiej z oszustwami polegającymi na duplikacji. "Będziemy ściśle monitorować wasze opinie na temat nadchodzącego rebalansu ekonomicznego, przygotowując się na długoterminowe wdrożenia, które zapewnią solidniejsze wsparcie."
      "Kim do cholery jesteś?"
      Do puli DNA dodano dwadzieścia nowych twarzy. Zobacz poniżej zdjęcia trzech przykładów rozszerzonej puli DNA. Aktualizacja Markerów
      Problemy związane z markerami oznaczającymi surowce górnicze w wersji 4.0 zostały rozwiązane. Dodatkowo MISC Prospector otrzymał kilka ulepszeń: łatwo mocowane/odłączane kontenery na surowce. Możliwości w Pyro
      Pyro wprowadza szereg nowych i ekskluzywnych surowców do wydobycia przez statki górnicze. Oto kilka przykładów:
      Nowe Materiały Bazowe (nazwy surowców):
      Cyna (Tin) Krzem (Silicon) Lód (Ice) Materiały Rzadkie:
      Stileron Riccite – najrzadszy materiał w Pyro, nawet rzadszy niż Quantainium! Unikalna Dystrybucja Zasobów
      Zasoby w systemie Pyro są rozmieszczone w sposób odzwierciedlający unikalne warunki środowiskowe:
      Pierścienie temperaturowe: System Pyro podzielony jest na strefy zależne od odległości od gwiazdy. Bliżej słońca jest cieplej, a na zewnętrznych obrzeżach chłodniej. Przykładowo, lód występuje częściej na chłodnych peryferiach systemu. Różnice gęstości: Gęste materiały bazowe częściej występują w cieplejszych regionach, podczas gdy lżejsze, porowate materiały, takie jak lód czy krzem, są bardziej powszechne w chłodniejszych, zewnętrznych strefach. "Niektóre szczegóły celowo pozostawiamy Wam do odkrycia. Przygotujcie swoje statki górnicze, wyruszcie do Pyro i odnajdujcie bogactwa tego systemu osobiście. Powodzenia w wydobyciu!"
        

    • Przez Sarr
      Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
    • Przez Sarr
      Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
      JakeAcappella-CIG
      11 października o 18:06
      Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
      Aktualizacje Kreatora Postaci
      Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
       
      Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
      W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
         
      Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
      Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
      Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
      Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
      Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
      Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
      Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|