Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

[WOTE] Aktualności

  • entries
    2
  • comments
    0
  • views
    2818

Contributors to this blog

About this blog

Najnowsze informacje powiązane z organizacją Wolves of the Eclipse.

Entries in this blog


[Dzienniki UEE #1] Przeciek

[Dzienniki UEE #1] Przeciek   [Dziennik #3571-A-WOTE] Wolves of the Eclipse to tajemnicza organizacja, której pierwszą obecność zaobserwowano w systemie CHRONOS. Na ten moment wiemy jedynie, że w jej skład wchodzą przedstawiciele różnych gatunków istot. Nie zaobserwowaliśmy żadnych działań agresywnych, ale to nie zmienia faktu, że ich intencje nie są nam znane. Zaleca się przeprowadzić wstępną infiltrację. [Dziennik #4696-A-WOTE] Wydaje nam się, że organizacja ma coś wspólnego ze zniknięciem oddziału patrolującego peryferia w pobliżu systemu CHRONOS. Należy zwiększyć czujność oraz przeznaczyć więcej zasobów na badanie struktury tej organizacji. [Dziennik #4756-A-WOTE] Nasz informator zdał raport, że członkowie organizacji noszą symbol REDACTED [Unauthorized #401] na REDACTED [Unauthorized #401] palcu lewej dłoni. [Dziennik #?A?T23-F-X?ER] Dowiedzieliśmy się REDACTED [Unauthorized #401]... Czekajcie na sprawiedliwość, bo w sprawiedliwości jest koniec nieunikniętego przeznaczenia. [Unauthorized #401]
P.S. To koniec tych waszych śmiesznych dzienniczków. [Unauthorized #401]  

Zane Nightshade

Zane Nightshade


[Wiadomość #1] Organizacja

[Wiadomość #1]  Organizacja   Założyliśmy wątek w sekcji forum - Organizacje, zawierający podstawowe informacje dotyczące WOTE.
Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą - koniecznie zapoznaj się z nim. Dostęp do wątku jest publiczny. Wszelkie pytania możecie kierować bezpośrednio pod nim.

Zane Nightshade

Zane Nightshade

Information

  • Our picks

    • List od Przewodniczącego, Marzec 2024 (Chris Roberts)
      „To, co czynimy teraz, odbija się echem w wieczności”
      – Marek Aureliusz

      Rok 2023 był przełomowym rozdziałem dla Cloud Imperium i obu naszych gier.

      star-citizen-list-od-chrisa-robertsa-top.jpg

      Wraz z Alfą 3.18, która była naszą pierwszą publikacją w 2023 roku, nasz zespół dostarczył Persistent Entity Streaming (PES) – podstawową technologię niezbędną dla realizacji Server Meshingu (SM). Jak wspominaliśmy w poprzednim liście, PES to najcięższy fragment prac związanych z SM, wymagający największego nakładu sił inżynieryjnych. Dlatego pokonanie wyzwań związanych z tą aktualizacją w zeszłym roku było dla nas kluczowe. Premiera Alfy 3.18 okazała się dużo bardziej wymagająca, niż się spodziewaliśmy, odkryliśmy wtedy też problemy z naszą bazą danych, widoczne dopiero przy obciążeniu, jakie obserwujemy wyłącznie w grze LIVE – inne niż na testowym serwerze PTU (Persistent Test Universe). Poza tym ujawniła się nam spora liczba mniejszych problemów wynikających z faktu, że uniwersum jest prawdziwie trwałe: o ile znalezienie wraku pozostałego z bitwy innych graczy sprzed tygodnia jest niesamowite, o tyle lądowanie w hangarze, gdzie rozbiły się trzy statki, blokując lądowisko, już takie fajne nie jest. Powoli, ale skutecznie radziliśmy sobie z tymi problemami (i innymi), ale był to trudny okres zarówno dla zespołu, jak i dla społeczności. Wyzwania te nie tylko przetestowały nasze umiejętności i determinację, ale także pokazały, że jesteśmy wytrwali, bo sobie z nimi poradziliśmy.

      Oprócz PES, 2023 przyniósł długo oczekiwaną implementację Złomiarstwa (Salvage), na którą składają się rozbiórka kadłubów, struktury statków, podzespołów oraz naprawa, jak również powiązane z nową profesją misje. Handlowcy skorzystali tymczasem z generalnego remontu ("overhaul" - no pun intended!) i ulepszeń systemu cargo, a gracze wszelkich rodzajów doczekali się nowych misji, zarówno PVE, jak i PVP.
        • Thanks
        • Like
      • 1 reply
    • Star Citizen - Spolszczenia
      Postanowiliśmy zebrać przesłane nam spolszczenia Star Citizen w tym wątku. Znajdziecie tu lokalizacje Star Citizen wykonane przez polską społeczność gry wraz z bezpośrednimi linkami do ich pobrania.
        • Thanks
        • Like
      • 0 replies
    • Daymar Rally 2024 już w tę sobotę (20.01.2024)!
      Jak mówią sami organizatorzy, Daymar Rally to najbrudniejszy wyścig w Star Citizen
      Co roku w Daymar Rally startują szaleńcy, którym nie straszne wysokie temperatury, ekstremalne warunki pogodowe, ani nieprzewidywalne zagrożenia na drodze.
      Nie wyłączając pozostałych uczestników!

      Drużyny z całego świata dobierają po 2 kierowców, 2 pomocników i 1 pojazd, którym będą musiały dotrzeć do mety. Trasa powiedzie kierowców przez kaniony, wydmy i bezdroża pustynnej planety, krążącej na orbicie gazowego giganta Crusader.
      Gdyby po drodze wyzionął ducha którykolwiek z załogantów, zostanie on wyeliminowany do końca wyścigu.
      Śmiałkom w zmaganiach towarzyszyć będzie jeden starannie dobrany statek powietrzny wsparcia, na którego pokładzie znajdą się pojazdy zamienne, napoje, prowiant, a także paliwo i uzbrojenie. Ile uda się ekipom technicznym (2. pomocnikom) drużyn upakować zapasów przy starcie wydarzenia, tyle będzie musiało wystarczyć kierowcom do końca Damyar Rally.

      PUNKTY KONTROLNE Daymar Rallly i META

      Uczestnicy Daymar Rally mają za zadanie osiągnąć 4 PUNKTY KONTROLNE (Checkpointy), a potem dotrzeć na METĘ. Aby dany punkt został zaliczony, co najmniej jeden z kierowców musi wykonać w nim umówioną wcześniej procedurę, którą opisujemy poniżej.
      W promieniu 500m od każdego z Punktów Kontrolnych obowiązuje Strefa Zawieszenia Broni (Armistice Zone) egzekwowana przez graczy. Jeśli którykolwiek z załogantów zostanie w nich przyłapany z bronią lub korzystając działek pojazdów, zostanie wyeliminowany z wyścigu.
        • Thanks
        • Like
      • 0 replies
    • Thrustmaster TWCS Hotas
      Z uwagi na coraz częstsze zanurzanie się w Star Citizen zmodziłem ostatnio coś takiego, przepustnicę Thrustmaster TWCS (w oparciu o dwa inne projekty) przerobiłem i dorobiłem co nieco.
      https://www.printables.com/.../721716-thrustmaster-twcs...
      Przepustnica ma dodatkowo mod 50%, dzięki magnesowi przepustnica zatrzymuje się w połowie. i od 0 do 50% mamy jeden kierunek, i od 50 do 100 drugi. (Biegunowość lotu jest spięta pod guzik manetki).

      Wrzucam również mój wzornik HOTAS + Joy, ono jest nieustannie optymalizowane.

      Uwagi zawsze mile widziane.
        • Thanks
        • Like
      • 0 replies
    • Event, Spotkanie
      Carrack Invasion
      Gramy dwoma zespołami, które walczą o przejęcie Carrack'a i o zrobienie samo destrukcji na jednym z nich.
      Do wyboru mamy 1 pojazd latający oraz jeden pojazd naziemny, które mieszczą się na  statek. Gramy zespołami Red and Black zasady są jasne i do ustalenia przez  Dowódców.
      Leader to Sweete i NoobDMG.

      Link do tekstu:

      https://discord.gg/starcitizenpolska?event=1171622228031451247
        • Thanks
        • Like
      • 0 replies
  • Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 13 Guests (See full list)

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|