[Dziennik #3571-A-WOTE]
Wolves of the Eclipse to tajemnicza organizacja, której pierwszą obecność zaobserwowano w systemie CHRONOS. Na ten moment wiemy jedynie, że w jej skład wchodzą przedstawiciele różnych gatunków istot. Nie zaobserwowaliśmy żadnych działań agresywnych, ale to nie zmienia faktu, że ich intencje nie są nam znane. Zaleca się przeprowadzić wstępną infiltrację.
[Dziennik #4696-A-WOTE]
Wydaje nam się, że organizacja ma coś wspólnego ze zniknięciem oddziału patrolującego peryferia w pobliżu systemu CHRONOS. Należy zwiększyć czujność oraz przeznaczyć więcej zasobów na badanie struktury tej organizacji.
[Dziennik #4756-A-WOTE]
Nasz informator zdał raport, że członkowie organizacji noszą symbol REDACTED [Unauthorized #401] na REDACTED [Unauthorized #401] palcu lewej dłoni.
[Dziennik #17?25-?-W?TE]
Dowiedzieliśmy się REDACTED [Unauthorized #401]...
Czekajcie na sprawiedliwość, bo w sprawiedliwości jest koniec nieunikniętego przeznaczenia. [Unauthorized #401]
P.S. To koniec tych waszych śmiesznych dzienniczków. [Unauthorized #401]
================================================ |OOC| ================================================
Jesteśmy organizacją, która przyjmuje ludzi z całego świata. W naszych szeregach obowiązują dwa języki: Polski oraz Angielski.
W większości przypadków wystarczy dobra znajomość jednego z nich.
Stawiamy na komunikację na Discordzie.
Tworzymy własne assety dla naszej organizacji takie jak np. interaktywne animowane tapety.
Nasze oficjalne działania są dyskretne i dobrze przemyślane. Planujemy nasze ataki - staramy się zostawić jak najmniej śladów.
Jak każda istota we wszechświecie - skrywamy swoje tajemnice. Dane są dla nas cenniejsze od kredytów.
Stawiamy na rozbudowę naszego Lore oraz Roleplay.
Struktura organizacji, na pierwszy rzut oka, przypomina religię.
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby do nas dołączyć w celach bardziej casualowego grania - bez udziału w sesjach z elementami Roleplay.
Najbardziej zależy nam na dobrej zabawie w zgranym i kreatywnym zespole.
Prowadzimy oficjalny klub na starcitizen-hub.
=================================================== |=====| ===================================================
Organizacja jest dostępna na oficjalnej stronie RSI.
Kreacja
Zrodzeni, dla zabawy, przez demony - wszyscy żyjemy w piekle.
Na skraju galaktyki, wszyscy płacimy za ich grzechy.
W mroku nocy, On... dostrzegł Prawdę niesioną przez Zaćmienie.
Sprawiedliwość prowadzi nas do wolności, a chciwość kieruje ich ku końcowi.
Dlatego zamierzamy stawić opór Przepowiedni.
Oczywiście, każda pozycja z przedstawionej listy jest ważna i każda ma swoją cząstkę społeczności, która nie może się doczekać aż [X] wejdzie do live (sam mam na oku przynajmniej 13 pozycji xd) , ale na przestrzeni lat jedyna prawidłowa odpowiedź staje się to coraz bardziej widoczna - największym krokiem do przodu dla Star Citizen będzie premiera "Squadron 42". I to pomyślna premiera.
Jeśli CIG uda się dopiąć ten projekt, sprawić żeby był co najmniej 8/10 i wstrzelić się w dobre okno na premierę to Star Citizen zyska zupełnie nową widownię, porządny, zdrowy zastrzyk środków a CIG zyska sporo wiarygodności po posiadaniu pierwszego "czegoś" w swoim portfolio.
A co najważniejsze - setki deweloperów skupionych na SQ42 w końcu będzie mogła postawić PU na pierwszym miejscu i zaimplementować każdą rzecz z tej listy jeszcze "za naszych czasów" Nie mogę zliczyć ile razy w tym roku na Spectrum widziałem wypowiedzi devsów w stylu: "Mamy [X] na uwadze, jednak na teraz to nie jest priorytet." albo "Mamy to w naszym wewnętrznym buildzie jednak nie mieliśmy wystarczającej ilości zasobów aby dostarczyć ten feature w tym momencie."
Jeżeli gwiazdy dobrze się ułożą i Chris "wyrzuci 20" to PU dostanie skrzydeł - i to niemałych. Wtedy, mam nadzieję, będziemy przebierać w contencie i feature'ach.
Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
Kurcze mam to samo na myśli, jestem w tej grze bo liczę na fajny system budowania baz, to mój konik w każdej grze, Uwielbiam latać dlatego gram jako pilot, nie potrafię się strzelać ot.. tak wyszło hehe. Martwi mnie tylko że jak coś próbuje być wszystkim to .... zaczyna się to pierdzielić. Nie mniej, bazy, orgi i handel b2b - tylko na to czekam
Przeglądający
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.