Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
jaromaz

SCTP - koniec z timeout-ami w Star Citizen

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

na swoje potrzeby przygotowałem skrypt, który pozwala na pozostawienie postaci w Star Citizen bez limitu czasowego - zarówno w statku, jak i na stopach, czyli krótko mówiąc koniec z wyrzucaniem z gry przez timeout.

Jest to skrypt dla lekkiego, bezpłatnego programiku AutoHotkey, który jest dostępny na Windows od lat. Skrypt ten jest dla starszej, leciutkiej wersji AutoHotkey 1.1 (deprecated), ale działa poprawnie nawet pod Windows 11.

Opis działania: skrypt w losowym interwale pomiędzy 120 a 240 sekund naciska klawisz ] odpowiadający za odrzucanie zaproszeń - ta aktywność wystarcza, żeby przedłużać sesje, a nie wpływa na świat gry (tzn. nie przemieszcza postaci). 

Sposób użycia: 

  1. Pobierz AutoHotkey w wersji 1.1 (deprecated) ze strony https://www.autohotkey.com i zainstaluj go.
  2. Zapisz poniższy skrypt na pulpicie jako SCTP.ahk
  3.  Wykonaj dwuklik na tym skrypcie, a następnie naciśnij kombinację lewy ALT + F5 - skrypt rozpocznie działanie.
  4. Uruchom grę - od tej pory nie zostaniesz wylogowany, bez względu na czas braku aktywności.
  5. Aby przerwać działanie skryptu (akceptować zaproszenia) naciśnij lewy ALT + F6, aby wznowić działanie skryptu ponownie lewy ALT + F5.

Może jeszcze komuś się przyda 🙂 

 

; SCTP - Star Citizen Timeout Preventer
; AutoHotkey script by Jaromaz https://jm.iq.pl

; Description:
; The script presses the "]" key (which is the default for rejecting invites)
; at a random interval between 120 and 240 seconds, preventing the player from
; being kicked out of the game after 15 minutes of inactivity.

; Usage:
; 1. Download AutoHotkey version 1.1 (deprecated) from www.autohotkey.com
;    and install it.
; 2. Save the following script on your desktop as a file named SCTP.ahk
; 3. Double-click on the script file, then press the key combination: 
;    left ALT + F5
; 4. Run the game - from now on, the player will not be logged out after any
;    period of inactivity.
; 5. To stop the script, press ALT + F6, and to resume it, press ALT + F5 again.
; ------------------------------------------------------------------------------

#NoEnv
SetWorkingDir %A_ScriptDir%
CoordMode, Mouse, Window
SendMode Input
#SingleInstance Force
SetTitleMatchMode 2
#WinActivateForce
SetControlDelay 1
SetWinDelay 0
SetKeyDelay -1
SetMouseDelay -1
SetBatchLines -1

; UserGlobalVars

Toggle := false ; loop flag

!F5:: ; Alt + F5
Toggle := !Toggle 
if (Toggle) {
    Send, {Alt Up}
    Gosub, START
} else {
    return
}
Return

!F6:: ; Alt + F6
Toggle := false
Return

START:
if (!Toggle) {
    return
}
Sleep, 5000
if (!Toggle) {
    return
}
Send, {] Down}
Sleep, 500
if (!Toggle) {
    return
}
Send, {] Up}
Sleep, 500
if (!Toggle) {
    return
}

Random, sleepTime, 120000, 240000
Sleep, %sleepTime%
Goto, START
Return

 

Edytowane przez jaromaz
  • Thanks 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrypt może dałoby się zastosować przy przejęciu Idris - nie byłyby wtedy potrzebne całonocne wachty na przejętym statku.

 

Edytowane przez jaromaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 1 anonimowych, 69 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Aktywni użytkownicy

  • Kluby i Fora Citizenów

  • Statystyki społeczności

    • Tematów
      158
    • Odpowiedzi
      850
  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      1 247
    • Najwięcej online
      2 020

    Nowy gracz
    Barus92
    Rejestracja
  • Komentarze w blogu

    • Oczywiście, każda pozycja z przedstawionej listy jest ważna i każda ma swoją cząstkę społeczności, która nie może się doczekać aż [X] wejdzie do live (sam mam na oku przynajmniej 13 pozycji xd) , ale na przestrzeni lat jedyna prawidłowa odpowiedź staje się to coraz bardziej widoczna - największym krokiem do przodu dla Star Citizen będzie premiera "Squadron 42". I to pomyślna premiera. 

      Jeśli CIG uda się dopiąć ten projekt, sprawić żeby był co najmniej 8/10 i wstrzelić się w dobre okno na premierę to Star Citizen zyska zupełnie nową widownię, porządny, zdrowy zastrzyk środków a CIG zyska sporo wiarygodności po posiadaniu pierwszego "czegoś" w swoim portfolio.  A co najważniejsze - setki deweloperów skupionych na SQ42 w końcu będzie mogła postawić PU na pierwszym miejscu i zaimplementować każdą rzecz z tej listy jeszcze "za naszych czasów"  Nie mogę zliczyć ile razy w tym roku na Spectrum widziałem wypowiedzi devsów w stylu: "Mamy [X] na uwadze, jednak na teraz to nie jest priorytet." albo "Mamy to w naszym wewnętrznym buildzie jednak nie mieliśmy wystarczającej ilości zasobów aby dostarczyć ten feature w tym momencie." Jeżeli gwiazdy dobrze się ułożą i Chris "wyrzuci 20" to PU dostanie skrzydeł - i to niemałych. Wtedy, mam nadzieję, będziemy przebierać w contencie i feature'ach.   
    • Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
    • Kurcze mam to samo na myśli, jestem w tej grze bo liczę na fajny system budowania baz, to mój konik w każdej grze, Uwielbiam latać dlatego  gram jako pilot, nie potrafię się strzelać ot.. tak wyszło hehe. Martwi mnie tylko że jak coś próbuje być wszystkim to .... zaczyna się to pierdzielić. Nie mniej, bazy, orgi i handel b2b - tylko na to czekam
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|