Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.06.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Trochę się pogubiłem jeśli chodzi o rozwój tej gry. Czego byśmy my - gracze - najbardziej chcieli? Co spowodowałoby, byśmy powiedzieli: "Okej, to jest potężny krok do przodu!"? Pływanie? Środowisko podwodne i spowolnienie ruchu postaci ruszającej się w wodzie? Więcej zwierząt? Po prostu możliwość budowania baz? Inżynierka / naprawianie / pożary? Więcej aktywności typu sandbox? Powiedzmy cztery na system? Instancjonowane aktywności (jak ta zapowiadana w podziemiach Area 18)? Dynamiczny Server Meshing? Więcej lokacji na globach? Skaner FPS + mapa rozbudowana o możliwość stawiania markerów? Quantum Boost? Wprowadzenie systemu ubezpieczeń + odzyskiwanie własnych rzeczy Tier 2? Crafting? Death of a Spaceman? Blade'y robiące coś sensownego (np. kierujące wieżami na statku?) Systemy podtrzymywania życia na statkach? Wysysanie i przesyłanie energii za pomocą multitoola? Zastosowanie w modelu lotu lotek i powierzchni nośnych? Przegrzewanie się broni? Handel między graczami? Rozbudowany system możliwości organizacji? Tarcze plantearne? Możliwość przekazywania własności przedmiotów i statków innym graczom? Wprowadzenie gildii (sportowej, Councill, Mercenary, Akademia Nauk itd.)? Wnętrza budynków i mieszkania w onych? Castra? Terra? Nyx? Budowanie baz kosmicznych? Jeśli chodzi o mnie, odczuwam względną obojętność odnośnie do większości z tych rzeczy. Dziwne. Skłamałbym jednak twierdząc, że serce nie bije mi żywiej na myśl o wnętrzach budynków i mieszkaniach. Odczuwam też lekką tęsknotę wobec budowania baz. Myślę, że przydałyby się funkcjonalności orgowe i przekazywanie pojazdów, to na pewno. I handel między graczami. Możliwość sprzedania statku, który się kupiło w grze. A ogólnie - dużo tego, co rodzi kolejne pytanie - mianowicie: "Kiedy oni się z tym wszystkim obrobią?"
  2. 1 punkt
    Cześć, Wrzuciłem ten post na FB, ale Pan Michał Nowak mnie zaprosił tutaj. Z uwagi na coraz częstsze zanurzanie się w Star Citizen zmodziłem ostatnio coś takiego, przepustnicę Thrustmaster TWCS (w oparciu o dwa inne projekty) przerobiłem i dorobiłem co nieco. https://www.printables.com/.../721716-thrustmaster-twcs... Przepustnica ma dodatkowo mod 50%, dzięki magnesowi przepustnica zatrzymuje się w połowie. i od 0 do 50% mamy jeden kierunek, i od 50 do 100 drugi. (Biegunowość lotu jest spięta pod guzik manetki). Wrzucam również mój wzornik HOTAS + Joy, ono jest nieustannie optymalizowane. Uwagi zawsze mile widziane.
  3. 1 punkt
    Dzień dobry, jestem tu względnie nowy 🙂 Witam się i pozdrawiam 🙂
  4. 1 punkt
    Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
  5. 1 punkt
    🩸 Star Citizen - Przewodnik leczenia i medycyny W otwartym wszechświecie Star Citizen rzadko jest bezpiecznie, a obrażenia i urazy to codzienność. Dlatego umiejętność leczenia jest kluczowa, zarówno w trakcie samotnych misji, jak i wypraw z załogą. Niniejszy przewodnik przedstawi Wam zwięźle podstawowe mechaniki i dostępne środki medyczne, omówi także placówki lecznicze. Jako Star Citizen Hub liczymy, że ułatwi on niejednemu z Was przetrwanie, a może nawet zainspiruje do przyjęcia roli medyka. Uwaga: stan w grze często się zmienia. Będziemy aktualizowali ten poradnik. Gdybyś zauważył odstępstwa, wyślij mi wiadomość (@Sarr), a edytuję go przy najbliższej okazji. 🏥 Podstawowe środki lecznicze MedPen - podstawa szybkiego leczenia obrażeń. Zawsze miej kilka wyposażone oraz zapasowe przytwierdzone do pancerza lub w plecaku. Narzędzia CureLife Medical - zaawansowane urządzenia. Wersja MedGun pozwala leczyć innych graczy i posiada tryb umożliwiający dostosowanie poziomu leków. Opiszemy to w poradnikach szczegółowych. Medbed - stacjonarne łoża medyczne, dostępne w szpitalach i na statkach. 🩹 Jak leczyć siebie i innych? Szybkie leczenie - używaj MedPena by uzyskać natychmiastowe przywrócenie HP. Leczenie kompanów - MultiTool z końcówką LifeGuard Medical Attachment lub MedGun umożliwią Ci dedykowane kuracje i dbanie o członków drużyny, szczególnie podczas walki. Leczenie poważnych urazów - w szpitalach i klinikach znajdziesz specjalistyczne urządzenia diagnostyczne i lecznicze, operujące regeneracją tkanek oraz DNA. 💊 Poziom zatrucia krwi (BDL) W Star Citizen użycie leków wpływa na poziom zatrucia krwi (BDL). BDL (Blood Drug Level) to wskaźnik widoczny na wyświetlaczu hełmu lub poprzez narzędzie CureLife Medical. Użycie jakiegokolwiek leku zwiększa BDL. 🤢 Gdy BDL przekroczy 50%, pojawią oznaki przedawkowania: niewyraźne widzenie, problemy z poruszaniem się. Detoksykacja: Użyj leku Resurgera (znajdziesz go też w DetoxPen), aby obniżyć poziom zatrucia. 👨‍⚕️ Rola medyka w drużynie Posiadanie dedykowanego @Medyka (rola na Discord Huba) znacznie zwiększa szanse na przetrwanie podczas trudnych misji. Jeśli podchodzisz do zadania poważnie, Twoja drużyna powinna zawierać przynajmniej jednego gracza wyposażonego w MedGun i zapas MedPenów. 🧰 Narzędzia medyczne i ich zastosowanie Medical Peny leczą ✅ Obrażenia (HP) - tylko MedPen ✅ Urazy - wszystkie poza MedPen Multitool leczy ✅ Obrażenia (HP) - z modułem LifeGuard Medical Attachment ❌ Urazy ParaMed Medical Device (Medgun) leczy ✅ Obrażenia (HP) ✅ Urazy - Tryb Zaawansowany 🍫 Medical Peny, ich właściwości 🌡️ MedPen (Hemozal): niweluje obrażenia HP i krwawienie. 🖲️ AdrenaPen (Demexatrine): łagodzi objawy drobnych/poważnych urazów (problemy z celowaniem, zmęczenie, osłabienie słuchu/wzroku). 🧪 OpioPen (Roxaphen): leczy poważne urazy kończyn (niemożność chodzenia, utrzymania pozycji pionowej lub trzymania przedmiotów). 🧴 CorticoPen (Sterogen): leczy poważne urazy tułowia i głowy (zaburzenia wzroku, słuchu i silne zmęczenie). 🖋️ DetoxPen (Resurgera): redukuje poziom zatrucia krwi (BDL) i objawy przedawkowania. 🔫 ParaMed Medical Device (Medgun) ParaMed Medical Device to zaawansowane narzędzie medyczne posiadające dwa tryby pracy: Tryb podstawowy: działa jak multitool z medycznym modułem, pozwala na proste leczenie. Tryb zaawansowany: umożliwia precyzyjne podawanie leków oraz szczegółową diagnostykę obrażeń. ⚙️ Jak używać Medguna: Podnieś narzędzie prawym przyciskiem myszy. Naciśnij F, aby wejść w interakcję z wyświetlaczem medguna. Wybierz tryb pracy (Podstawowy/Zaawansowany) za pomocą górnego przełącznika. Reguluj stężenie podawanych leków w trybie zaawansowanym używając suwaków. Wyceluj w gracza w celu sprawdzenia jego stanu zdrowia. Celuj w konkretną część ciała by uzyskać szczegółowe informacje o obrażeniach. Naciśnij B, a zastosujesz narzędzie na sobie. 🚑 Obiekty medyczne i ich możliwości lecznicze 🚗 Pojazdy i statki medyczne (Tier 3) ✅ (T3) Obrażenia drobne ❌ (T2) Urazy średnie ❌ (T1) Urazy ciężkie ✅ Stabilizacja ✅ Odrodzenie* (zmiana z oryginalnego ❌) 🛩️ Statki medyczne (Tier 2) ✅ (T3) Obrażenia drobne ✅ (T2) Urazy średnie ❌ (T1) Urazy ciężkie ✅ Stabilizacja ✅ Odrodzenie* 🎪 Kliniki ✅ (T3) Obrażenia drobne ✅ (T2) Urazy średnie ❌ (T1) Urazy ciężkie ✅ Stabilizacja ✅ Odrodzenie* 🏥 Szpitale ✅ (T3) Obrażenia drobne ✅ (T2) Urazy średnie ✅ (T1) Urazy ciężkie ✅ Stabilizacja ✅ Odrodzenie* * O ile nie trafisz do więzienia, w razie śmierci postać pojawi się w punkcie który umożliwia Odrodzenie (Respawn). Pamiętaj, by zaplanować je tam gdzie oczekujesz, wchodząc w interakcję z interfejsem Medbeda. * Mniejsze pojazdy i statki, takie jak Ursa, Anvil Pisces C8R czy Cutlass Red, posiadają Łoża Tier 3 (T3). Natomiast Kajuty Medyczne Tier 2 znajdziesz na potężnych statkach jak Carrack. Wszystkie te wehikuły wymienimy w kolejnym poradniku. 🚨 Szybki dostęp do placówek medycznych (Emergency Medical Drop-Off) W każdej publicznej zatoce hangarowej znajduje się szybki dostęp do placówek medycznych - Emergency Drop-Off. Winda prowadzi bezpośrednio do centrum medycznego, gdzie można otrzymać pomoc. ps. gdyby ten ficzer nadal nie działał, cóż... miejmy nadzieję że CIG nad tym pracuje. 🧬 To ciekawe, chcę wiedzieć więcej! Mamy nadzieję że powyższe informacje okazały się przydatne. Mimo iż są to podstawy, rozumiemy że jest tu sporo danych, dlatego wracajcie do tych zestawień, a zapamiętacie je szybciej. Możecie także zapytać o szczegóły na kanałach jak: #🤠rozmowy-i-info czy #⚙misje-i-nauka. W przygotowaniu mamy także materiał wideo i dalsze przewodniki. 🚑 Medyyk! Potrzebuję pomocy W razie nagłego uszczerbku na zdrowiu piszcie na: #💬stanton-rozmowy i #💬pyro-rozmowy ...aby ktoś do Was przyleciał. Warto podać swoją stawkę za ratunek by zachęcić profesjonalnych medyków. Możecie też przytrzymać klawisz M by ustawić Request Assistance Beacon (zaoferuje 15k UEC) by przywołać jakiegoś randoma. Bądźcie jednak ostrożni. Nie każdy kto podaje się za ratownika się nim okaże. Poradniki leczenia na polskim Discord: LINK W tym miejscu znajdą się odnośniki do kolejnych materiałów o leczeniu, statkach medycznych i ratownictwie w Star Citizen. Do zobaczenia w Przestrzeni 🫡 Źródła: LINK
  6. 1 punkt
  7. 1 punkt
    Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|