Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 14.05.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Trochę się pogubiłem jeśli chodzi o rozwój tej gry. Czego byśmy my - gracze - najbardziej chcieli? Co spowodowałoby, byśmy powiedzieli: "Okej, to jest potężny krok do przodu!"? Pływanie? Środowisko podwodne i spowolnienie ruchu postaci ruszającej się w wodzie? Więcej zwierząt? Po prostu możliwość budowania baz? Inżynierka / naprawianie / pożary? Więcej aktywności typu sandbox? Powiedzmy cztery na system? Instancjonowane aktywności (jak ta zapowiadana w podziemiach Area 18)? Dynamiczny Server Meshing? Więcej lokacji na globach? Skaner FPS + mapa rozbudowana o możliwość stawiania markerów? Quantum Boost? Wprowadzenie systemu ubezpieczeń + odzyskiwanie własnych rzeczy Tier 2? Crafting? Death of a Spaceman? Blade'y robiące coś sensownego (np. kierujące wieżami na statku?) Systemy podtrzymywania życia na statkach? Wysysanie i przesyłanie energii za pomocą multitoola? Zastosowanie w modelu lotu lotek i powierzchni nośnych? Przegrzewanie się broni? Handel między graczami? Rozbudowany system możliwości organizacji? Tarcze plantearne? Możliwość przekazywania własności przedmiotów i statków innym graczom? Wprowadzenie gildii (sportowej, Councill, Mercenary, Akademia Nauk itd.)? Wnętrza budynków i mieszkania w onych? Castra? Terra? Nyx? Budowanie baz kosmicznych? Jeśli chodzi o mnie, odczuwam względną obojętność odnośnie do większości z tych rzeczy. Dziwne. Skłamałbym jednak twierdząc, że serce nie bije mi żywiej na myśl o wnętrzach budynków i mieszkaniach. Odczuwam też lekką tęsknotę wobec budowania baz. Myślę, że przydałyby się funkcjonalności orgowe i przekazywanie pojazdów, to na pewno. I handel między graczami. Możliwość sprzedania statku, który się kupiło w grze. A ogólnie - dużo tego, co rodzi kolejne pytanie - mianowicie: "Kiedy oni się z tym wszystkim obrobią?"
  2. 2 punkty
    Hej, Zapraszam chętne osoby do wspólnej gry w Star Citizen w ramach Syndykatu Wydobywczo-Transportowego (SWT). SWT to nowa grupa, którą właśnie rozwijamy choć gramy od dana jako samodzielni gracze. Zajmujemy się szeroko pojętym transportem dóbr dla naszych klientów oraz pozyskiwaniem surowców i sprzedaży ich na giełdach. Mamy już kilka ogarniętych osób i rekrutujemy załogi do różnych ról naszej grupy: od medyków, przez operatorów ochrony, po górników i operatorów wieżyczek aby móc bezpieczenie zapuszczać się dalej. Wszystko na luzie i z naciskiem na wspólną zabawę. Tu możecie sprawdzić, czym się zajmujemy: https://robertsspaceindustries.com/en/orgs/SYNDISONS W zakładce MEMBERS można aplikować jeżeli ktoś z Was ma już konto i gra. Jeżeli zaś chcieli byście pograć ale nie macie wiedzy i umiejętności - wszystkiego nauczymy. Jeżeli nie macie gry a planujecie zakupić to w lipcu pojawi się bardzo fajne okno do korzystnych zakupów. Jeżeli skorzystasz z naszych referali wspierając tym samym naszą organizację również zyskasz bardzo cenne rzeczy, które może na początku nie robią wrażenie ale po wciągnięciu się w grę zrozumiesz ich potęgę, dodatkową kasę w grze ale co najważniejsze duże wsparcie merytoryczne od całej ekipy i wsparcie techniczne. Poprowadzimy Was za rękę i pomożemy w doborze np pierwszego statku czy ścieżki kariery, nauczymy gry ! Jeśli macie konto na https://citizencommander.com/ to tam także możemy się łapać - wręcz wskazane Konto naszej organizacji jest także na SPECTRUM: https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SYNDISONS - co prawda w trakcie budowy ale tam także można aplikować. Albo po prostu napisz DM Jeśli macie ochotę wskoczyć na pokład naprawdę przepięknych statków kosmicznych i być częścią ekipy z poczuciem humoru albo po prostu się czegoś dowiedzieć i pograć, to śmiało dawajcie znać. Obecny skład to nietoksyczni gracze powyżej 30stki, na co dzień pracujący, gramy gdy mamy coś do zrobienia, na weekendy i czasami w tygodniu ale to kto jak może. Oczekujemy dojrzałych emocjonalnie graczy, którzy chcą pograć i dobrze się bawić bez robienia dram. Pozdrawiam i do zobaczenia (tym razem w kosmosie!) W załączniku kilka ogłoszeń rekrutacyjnych
  3. 2 punkty
    Cześć! Jestem Marcin, lub też messaya z różnych innych gier. Na co dzień zajmuję się projektowaniem graficznym i tworzeniem rzeczy, które w naszym sklepie łączą emocje z codziennym życiem. W pracy muszę być mocno kreatywny, dokładny i do tego mieć poczucie humoru – to wszystko pomaga mi dobrze się dogadywać z ludźmi i robić coś, co naprawdę lubię. dlatego po godzinach odkłdam kreatywność i dokładność, siadam za sterami jakiegoś haulera i lecę – czasem sam a czasem jako pilot w SWT - naszej grupy Syndykat Wydobywczo-Transportowy. Lubię wspólne akcje, koordynację i przygodę. Zawsze szukam balansu między obowiązkami a pasją. Czasami w pracy trzeba zrobić przerwę na granie żeby zresetować układ życiowy :D:D:D Dołączam tutaj bo SC wciągnął mnie dość mocno i na dzień dzisiejszy doceniam ilość pracy włożonej w tą grę i rozwój mechanik. Nie gram sam, Obecnie wraz z 4 znajomych założyliśmy właśnie SWT by móc dalej się rozwinąć. Skład naszej grupy to nietoksyczni gracze powyżej 30stki, na co dzień pracujący, gramy gdy mamy coś do zrobienia, na weekendy i czasami w tygodniu ale to kto jak może. Gramy z ludźmi, którzy chcą grać i wejść najlepiej w RP świata SC, którzy chcą przede wszystkim dobrze się bawić bez robienia dram. https://robertsspaceindustries.com/en/citizens/MessayaTheGracz
  4. 2 punkty
    Mamy SC 4.1.1 Wraz z tym wydaniem wyszło tłumaczenie pl, z możliwością wyboru języka PL lub PL+EN. Różnica polega tylko na tym, że PL - to tradycyjne tłumaczenie na język polski, tak jak dotychczas. PL+EN - to menu ustawień gry jest w języku angielskim, ustawienia graficzne, bindowanie klawiszy, ustawienia dźwięku itp. pozostała część jest w języku polskim - w tym misje. Dochodzą kolejne komponenty z możliwością wyszukiwania w sklepach po ich wielkości np. S0, S3, S7 itd. Od tego wydania mamy możliwość wyszukiwania dodatków do broni w trybie FPS. Przy nazwach dodałem wpis np. (S3), (S1) itd. aby ułatwić szukanie potrzebnego przedmiotu. Nie ma różnicy czy napiszemy s4 lub S4, wynik będzie ten sam. Z tym patchem doszedł nowy komponent do statków - TSB Flight Blade oraz PHB Flight Blade, czyli - Moduł Sterujący Lotem. Tu też mamy możliwość szybkiego szukania odpowiedniego komponentu. I tak: - TSB Flight Blade = Moduł Sterujący Lotem TSB - szukamy po nazwie TSB - PHB Flight Blade = Moduł Sterujący Lotem PHB - szykamy po nazwie PHB - Standard Flight Blade = Standardowy Moduł Sterujący Lotem - szukamy po nazwie STN W tym przypadku nie sprawdzałem, czy wielkość wpisywanego znaku będzie miało znaczenie. Do pobrania: Wersja: Alex_SC_PL_LIVE_4.1.1-9764168_ver.A1.rar
  5. 2 punkty
    Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej
  6. 1 punkt
    Cześć, Wrzuciłem ten post na FB, ale Pan Michał Nowak mnie zaprosił tutaj. Z uwagi na coraz częstsze zanurzanie się w Star Citizen zmodziłem ostatnio coś takiego, przepustnicę Thrustmaster TWCS (w oparciu o dwa inne projekty) przerobiłem i dorobiłem co nieco. https://www.printables.com/.../721716-thrustmaster-twcs... Przepustnica ma dodatkowo mod 50%, dzięki magnesowi przepustnica zatrzymuje się w połowie. i od 0 do 50% mamy jeden kierunek, i od 50 do 100 drugi. (Biegunowość lotu jest spięta pod guzik manetki). Wrzucam również mój wzornik HOTAS + Joy, ono jest nieustannie optymalizowane. Uwagi zawsze mile widziane.
  7. 1 punkt
    Dzień dobry, jestem tu względnie nowy 🙂 Witam się i pozdrawiam 🙂
  8. 1 punkt
    Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
  9. 1 punkt
  10. 1 punkt
    🩸 Star Citizen - Przewodnik leczenia i medycyny W otwartym wszechświecie Star Citizen rzadko jest bezpiecznie, a obrażenia i urazy to codzienność. Dlatego umiejętność leczenia jest kluczowa, zarówno w trakcie samotnych misji, jak i wypraw z załogą. Niniejszy przewodnik przedstawi Wam zwięźle podstawowe mechaniki i dostępne środki medyczne, omówi także placówki lecznicze. Jako Star Citizen Hub liczymy, że ułatwi on niejednemu z Was przetrwanie, a może nawet zainspiruje do przyjęcia roli medyka. Uwaga: stan w grze często się zmienia. Będziemy aktualizowali ten poradnik. Gdybyś zauważył odstępstwa, wyślij mi wiadomość (@Sarr), a edytuję go przy najbliższej okazji. 🏥 Podstawowe środki lecznicze MedPen - podstawa szybkiego leczenia obrażeń. Zawsze miej kilka wyposażone oraz zapasowe przytwierdzone do pancerza lub w plecaku. Narzędzia CureLife Medical - zaawansowane urządzenia. Wersja MedGun pozwala leczyć innych graczy i posiada tryb umożliwiający dostosowanie poziomu leków. Opiszemy to w poradnikach szczegółowych. Medbed - stacjonarne łoża medyczne, dostępne w szpitalach i na statkach. 🩹 Jak leczyć siebie i innych? Szybkie leczenie - używaj MedPena by uzyskać natychmiastowe przywrócenie HP. Leczenie kompanów - MultiTool z końcówką LifeGuard Medical Attachment lub MedGun umożliwią Ci dedykowane kuracje i dbanie o członków drużyny, szczególnie podczas walki. Leczenie poważnych urazów - w szpitalach i klinikach znajdziesz specjalistyczne urządzenia diagnostyczne i lecznicze, operujące regeneracją tkanek oraz DNA. 💊 Poziom zatrucia krwi (BDL) W Star Citizen użycie leków wpływa na poziom zatrucia krwi (BDL). BDL (Blood Drug Level) to wskaźnik widoczny na wyświetlaczu hełmu lub poprzez narzędzie CureLife Medical. Użycie jakiegokolwiek leku zwiększa BDL. 🤢 Gdy BDL przekroczy 50%, pojawią oznaki przedawkowania: niewyraźne widzenie, problemy z poruszaniem się. Detoksykacja: Użyj leku Resurgera (znajdziesz go też w DetoxPen), aby obniżyć poziom zatrucia. 👨‍⚕️ Rola medyka w drużynie Posiadanie dedykowanego @Medyka (rola na Discord Huba) znacznie zwiększa szanse na przetrwanie podczas trudnych misji. Jeśli podchodzisz do zadania poważnie, Twoja drużyna powinna zawierać przynajmniej jednego gracza wyposażonego w MedGun i zapas MedPenów. 🧰 Narzędzia medyczne i ich zastosowanie Medical Peny leczą ✅ Obrażenia (HP) - tylko MedPen ✅ Urazy - wszystkie poza MedPen Multitool leczy ✅ Obrażenia (HP) - z modułem LifeGuard Medical Attachment ❌ Urazy ParaMed Medical Device (Medgun) leczy ✅ Obrażenia (HP) ✅ Urazy - Tryb Zaawansowany 🍫 Medical Peny, ich właściwości 🌡️ MedPen (Hemozal): niweluje obrażenia HP i krwawienie. 🖲️ AdrenaPen (Demexatrine): łagodzi objawy drobnych/poważnych urazów (problemy z celowaniem, zmęczenie, osłabienie słuchu/wzroku). 🧪 OpioPen (Roxaphen): leczy poważne urazy kończyn (niemożność chodzenia, utrzymania pozycji pionowej lub trzymania przedmiotów). 🧴 CorticoPen (Sterogen): leczy poważne urazy tułowia i głowy (zaburzenia wzroku, słuchu i silne zmęczenie). 🖋️ DetoxPen (Resurgera): redukuje poziom zatrucia krwi (BDL) i objawy przedawkowania. 🔫 ParaMed Medical Device (Medgun) ParaMed Medical Device to zaawansowane narzędzie medyczne posiadające dwa tryby pracy: Tryb podstawowy: działa jak multitool z medycznym modułem, pozwala na proste leczenie. Tryb zaawansowany: umożliwia precyzyjne podawanie leków oraz szczegółową diagnostykę obrażeń. ⚙️ Jak używać Medguna: Podnieś narzędzie prawym przyciskiem myszy. Naciśnij F, aby wejść w interakcję z wyświetlaczem medguna. Wybierz tryb pracy (Podstawowy/Zaawansowany) za pomocą górnego przełącznika. Reguluj stężenie podawanych leków w trybie zaawansowanym używając suwaków. Wyceluj w gracza w celu sprawdzenia jego stanu zdrowia. Celuj w konkretną część ciała by uzyskać szczegółowe informacje o obrażeniach. Naciśnij B, a zastosujesz narzędzie na sobie. 🚑 Obiekty medyczne i ich możliwości lecznicze 🚗 Pojazdy i statki medyczne (Tier 3) ✅ (T3) Obrażenia drobne ❌ (T2) Urazy średnie ❌ (T1) Urazy ciężkie ✅ Stabilizacja ✅ Odrodzenie* (zmiana z oryginalnego ❌) 🛩️ Statki medyczne (Tier 2) ✅ (T3) Obrażenia drobne ✅ (T2) Urazy średnie ❌ (T1) Urazy ciężkie ✅ Stabilizacja ✅ Odrodzenie* 🎪 Kliniki ✅ (T3) Obrażenia drobne ✅ (T2) Urazy średnie ❌ (T1) Urazy ciężkie ✅ Stabilizacja ✅ Odrodzenie* 🏥 Szpitale ✅ (T3) Obrażenia drobne ✅ (T2) Urazy średnie ✅ (T1) Urazy ciężkie ✅ Stabilizacja ✅ Odrodzenie* * O ile nie trafisz do więzienia, w razie śmierci postać pojawi się w punkcie który umożliwia Odrodzenie (Respawn). Pamiętaj, by zaplanować je tam gdzie oczekujesz, wchodząc w interakcję z interfejsem Medbeda. * Mniejsze pojazdy i statki, takie jak Ursa, Anvil Pisces C8R czy Cutlass Red, posiadają Łoża Tier 3 (T3). Natomiast Kajuty Medyczne Tier 2 znajdziesz na potężnych statkach jak Carrack. Wszystkie te wehikuły wymienimy w kolejnym poradniku. 🚨 Szybki dostęp do placówek medycznych (Emergency Medical Drop-Off) W każdej publicznej zatoce hangarowej znajduje się szybki dostęp do placówek medycznych - Emergency Drop-Off. Winda prowadzi bezpośrednio do centrum medycznego, gdzie można otrzymać pomoc. ps. gdyby ten ficzer nadal nie działał, cóż... miejmy nadzieję że CIG nad tym pracuje. 🧬 To ciekawe, chcę wiedzieć więcej! Mamy nadzieję że powyższe informacje okazały się przydatne. Mimo iż są to podstawy, rozumiemy że jest tu sporo danych, dlatego wracajcie do tych zestawień, a zapamiętacie je szybciej. Możecie także zapytać o szczegóły na kanałach jak: #🤠rozmowy-i-info czy #⚙misje-i-nauka. W przygotowaniu mamy także materiał wideo i dalsze przewodniki. 🚑 Medyyk! Potrzebuję pomocy W razie nagłego uszczerbku na zdrowiu piszcie na: #💬stanton-rozmowy i #💬pyro-rozmowy ...aby ktoś do Was przyleciał. Warto podać swoją stawkę za ratunek by zachęcić profesjonalnych medyków. Możecie też przytrzymać klawisz M by ustawić Request Assistance Beacon (zaoferuje 15k UEC) by przywołać jakiegoś randoma. Bądźcie jednak ostrożni. Nie każdy kto podaje się za ratownika się nim okaże. Poradniki leczenia na polskim Discord: LINK W tym miejscu znajdą się odnośniki do kolejnych materiałów o leczeniu, statkach medycznych i ratownictwie w Star Citizen. Do zobaczenia w Przestrzeni 🫡 Źródła: LINK
  11. 1 punkt
    Witaj, messaya. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji. Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska Do zobaczenia!
  12. 1 punkt
  13. 1 punkt
    Cobra mk5 obecnie dostepna za "kredyty" ..w sumie calkiem niezly stateczek.
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
  16. 1 punkt
  17. 1 punkt
  18. 1 punkt
  19. 1 punkt
    List od Przewodniczącego, Chrisa Robertsa „To, co czynimy teraz, odbija się echem w wieczności” – Marek Aureliusz Rok 2023 był przełomowym rozdziałem dla Cloud Imperium i obu naszych gier. Wraz z Alfą 3.18, która była naszą pierwszą publikacją w 2023 roku, nasz zespół dostarczył Persistent Entity Streaming (PES) – podstawową technologię niezbędną dla realizacji Server Meshingu (SM). Jak wspominaliśmy w poprzednim liście, PES to najcięższy fragment prac związanych z SM, wymagający największego nakładu sił inżynieryjnych. Dlatego pokonanie wyzwań związanych z tą aktualizacją w zeszłym roku było dla nas kluczowe. Premiera Alfy 3.18 okazała się dużo bardziej wymagająca, niż się spodziewaliśmy, odkryliśmy wtedy też problemy z naszą bazą danych, widoczne dopiero przy obciążeniu, jakie obserwujemy wyłącznie w grze LIVE – inne niż na testowym serwerze PTU (Persistent Test Universe). Poza tym ujawniła się nam spora liczba mniejszych problemów wynikających z faktu, że uniwersum jest prawdziwie trwałe: o ile znalezienie wraku pozostałego z bitwy innych graczy sprzed tygodnia jest niesamowite, o tyle lądowanie w hangarze, gdzie rozbiły się trzy statki, blokując lądowisko, już takie fajne nie jest. Powoli, ale skutecznie radziliśmy sobie z tymi problemami (i innymi), ale był to trudny okres zarówno dla zespołu, jak i dla społeczności. Wyzwania te nie tylko przetestowały nasze umiejętności i determinację, ale także pokazały, że jesteśmy wytrwali, bo sobie z nimi poradziliśmy. Oprócz PES, 2023 przyniósł długo oczekiwaną implementację Złomiarstwa (Salvage), na którą składają się rozbiórka kadłubów, struktury statków, podzespołów oraz naprawa, jak również powiązane z nową profesją misje. Handlowcy skorzystali tymczasem z generalnego remontu ("overhaul" - no pun intended!) i ulepszeń systemu cargo, a gracze wszelkich rodzajów doczekali się nowych misji, zarówno PVE, jak i PVP. Nasza developerska podróż osiągnęła w zeszłym roku serię znaczących kamieni milowych, a wszystkie stały się absolutną atrakcją tegorocznego CitizenCon 2953. Nie sposób przecenić wagi tego wydarzenia dla wszystkich w CIG, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że był to nasz pierwszy CitizenCon w realu od ponad czterech lat! Od samego początku byliśmy zasilani Waszym entuzjazmem, brakowało nam więc tej energii dzielenia się wzajemną pasją wobec gry, którą budujemy. Wydarzenie to było niesamowitą afirmacją całej naszej ciężkiej pracy nad Star Citizen i Squadron 42 w 2023 roku. Zanotowaliśmy również najlepszy czwarty kwartał w historii gry pod względem liczby logowań i aktywności graczy. Dzięki Wam i ogromnej fali graczy napływających w końcówce roku, 2023 był dla nas rekordowy! Osiągnęliśmy najwyższe w historii dzienne i miesięczne liczby aktywnych graczy, unikalnych logowań oraz spędzonych w grze godzin. Ponad 1,1 miliona z Was postawiło stopę w Trwałym Wszechświecie (PU) w 2023 roku! Kolejnym ważnym kamieniem milowym w 2023 roku było pełne powitanie zespołu Turbulent w rodzinie CIG. Turbulent, nasi partnerzy od końca 2012 roku, odpowiadają za znaczną część naszej infrastruktury online i znacznie przyczynili się do naszego rozwoju i sukcesu. To przejęcie pozwala nam usprawnić nasze starania i formalnie zapewnia znaczącą obecność w Montrealu w Kanadzie, będącym jednym z centrów talentów w branży gier wideo. W ramach tego przejęcia zyskaliśmy dwóch kluczowych dyrektorów: Benoita Beausejour, Dyrektora Technicznego Turbulent, który staje się CTO w Cloud Imperium i szefem naszego Core Technology Group (CTG). Benoita znacie już z jego prezentacji o Server Meshing podczas ostatnich dwóch CitizenCon'ów. Drugim ważnym dyrektorem, który zasilił nasze szeregi jest Marc Beaudet, były CEO Turbulent. Stał się on naszym Starszym Wiceprezesem ds. Operacji Studia, odpowiedzialnym za funkcjonowanie i dobrobyt ponad tysiąca osób pracujących nad Star Citizen i Squadron 42, podzielonych między nasze pięć biur w Austin (Texas), Los Angeles (Kalifornia), Manchesterze (Wielka Brytania), Frankfurcie (Niemcy) i teraz w Montrealu (Kanada). Kiedy patrzę wstecz na 2023 rok, mając te kilka miesięcy na refleksję i docenienie ciężkiej pracy zespołu wokół mnie, mogę powiedzieć, że nasze doświadczenie na CitizenCon 2953 oraz entuzjazm naszej społeczności, zarówno na pokazie, jak i w grze, gdy rekordowe liczby graczy logowały się do Star Citizen w zeszłym roku, napełniły mnie nie tylko dumą, ale także głęboką wdzięcznością i nową energią na kolejny rok. A zapowiada się naprawdę niesamowity rok! W przypadku Squadron 42 przenosimy grę ze stanu "kompletnego pod względem funkcji" do stanu "kompletnego pod względem zawartości", upewniając się, że będzie odpowiednio dopracowana i godna miana duchowego następcy Wing Commandera. Prace nad tym celem zmierzają do wielkiego finału – nasz zespół zanurzył się w pracy po uszy i daje z siebie wszystko. Jestem niezmiernie podekscytowany kształtem, jaki przybiera gra i będziemy mieć więcej do podzielenia się z Wami podczas tegorocznego CitizenCon, który odbędzie się w Manchesterze w Anglii. Na froncie Star Citizen zespoły przygotowują się do wprowadzenia Server Meshing i rozszerzenia uniwersum na wiele układów planetarnych. W realiach świata Star Citizen, jednym z kluczowych momentów w dziejach ludzkości jest "Dzień Pierwszego Skoku". Tego dnia, 10 kwietnia 2271 roku, legendarny astrofizyk i pilot Nick Croshaw odkrył i pokonał Punkt Skoku (Jump Point), stając się pierwszym człowiekiem poza Układem Słonecznym. Na jego cześć, odkryty system nazwano Croshaw. Owa pionierska podróż, określana jako „Skok, który odmienił losy ludzkości” , doprowadziła do kosmicznej przyszłości, którą przedstawiamy w Star Citizen i Squadron 42. Pewnie zastanawiacie się, czemu opowiadam tę historię – otóż, nieco wyprzedzając rocznicę 10 kwietnia, w miniony weekend mieliśmy własne obchody Dnia Pierwszego Skoku na kanale Technicznego Podglądu! W ramach testów naszych postępów nad Server Meshingiem i Technologią Warstwy Replikacyjnej, otworzyliśmy nasze pierwsze, działające Bramy Skoku (Jump Gates). Gracze, po raz pierwszy w historii, mogli przetestować podróże między dwoma systemami! Śmiałkowie skorzystali z tuneli czasoprzestrzennych, podróżując między Stanton a Pyro, podczas gdy systemy te płynnie ładowały się i wyładowywały z pamięci. Zainteresowanych informuję, że nasz odpowiednik Nicka Croshawa jest wśród Evocati i nazywa się "MrTrash" - uważamy, że to on, jako pierwszy w społeczności, dokonał udanego skoku! Warto też podkreślić, że podczas wspomnianego testu osiągnęliśmy 350 graczy obecnych jednocześnie na jednym shardzie (czyli warstwie replikacyjnej z dwoma połączonymi serwerami), ustanawiając nowy rekord Star Citizen! Po wielu latach ciężkiej pracy dla celu, który wielu uważało za niemożliwy, jesteśmy o krok od dostarczenia jednego z ostatnich elementów technologii, który umożliwi połączony, wspólny wszechświat - taki, gdzie tysiące ludzi może jednocześnie brać udział w galaktycznych przygodach. Zaprosiłem Benoita, który jako nasz nowy CTO nadzorował ten historyczny test, aby podzielił się kilkoma przemyśleniami na temat tego monumentalnego kamienia milowego, który pomógł osiągnąć: Wybiegając myślami w przyszłość, zespół pozostaje skoncentrowany i oddany sprawie wprowadzenia społeczności na zupełnie nowe terytoria wraz z premierą systemu Pyro i Star Citizen Alpha 4.0. Trudno przecenić, jak wielki i przełomowy będzie to moment – pozwoli on o wiele większej liczbie osób grać wspólnie, a także płynnie podróżować między różnymi układami planetarnymi. Wszystko to wskazuje, że 2024 będzie naszym największym i najlepszym rokiem w uniwersum Star Citizen. Ale Star Citizen Alpha 4.0 to jeszcze nie koniec drogi! W związku z tym mam dla was więcej ekscytujących wieści. Jak ujawniliśmy podczas CitizenCon, gdy Squadron 42 osiągnęło status kompletności pod względem funkcji, teraz możemy jeszcze szybciej przenosić rozwiązania opracowane dla Squadron 42 do trwałego wszechświata Star Citizen. W ramach tego procesu, pod koniec ubiegłego roku zdecydowaliśmy o reorganizacji zespołów Star Citizen i Squadron 42, by w większym stopniu je zintegrować. Ma to ułatwić wprowadzenie do Trwałego Wszechświata (PU) efektów kilkuletniej pracy w postaci nowych funkcji, szlifów i dopracowania detali. To jednocześnie oznacza obranie kursu na linię mety dla samego Star Citizen. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że w sieciowym MMO nie istnieje ostateczna linia finiszu. Będziemy dodawać nowe funkcje i treści nieustannie przez wiele, wiele lat. Mimo to, Star Citizen 1.0 definiujemy jako zestaw funkcji i zawartości, przy którym grę można uznać za „komercyjnie” wydaną. Oznacza to, że jest przyjazna dla nowych graczy, stabilna i dopracowana, z wystarczającą ilością rozgrywki i treści, aby nieprzerwanie angażować graczy. Innymi słowy, nie jest już w fazie Alpha czy Wczesnego Dostępu. Podobnie jak zaplanowaliśmy podróż Squadron 42 do stanu "kompletności pod względem funkcji" i nadchodzącego statusu "kompletności pod względem zawartości", poświęciliśmy sporo czasu na przyjrzenie się, co ma oznaczać Star Citizen 1.0 i co będzie potrzebne, aby do tego etapu dotrzeć. Aby to ułatwić, z radością ogłaszam, że nasz niezawodny Rich Tyrer obejmie nową rolę Starszego Reżysera Gry, nadzorując rozwój zarówno Star Citizen, jak i Squadron 42 u mego boku. Dzięki tej zmianie zaczniecie zauważać szybsze przenoszenie funkcji i zawartości ze Squadron 42 do Star Citizen. Zaczynamy już od wersji Alpha 3.23, która zapowiada się na jedną z największych aktualizacji w historii pod względem nowych funkcji trafiających do rąk graczy. Kiedy na CitizenCon ogłosiliśmy, że przeniesiemy efekty pracy przygotowanej i doszlifowanej dla "kompletności pod względem funkcji" w Squadron 42, nie żartowaliśmy! Jako reżyser SQ 42, Rich odegrał kluczową rolę w doprowadzeniu projektu do obecnego statusu "feature complete". Pod jego kierownictwem Squadron 42 doświadczyło znacznego przyspieszenia rozwoju – to tempo, jak przewidujemy, poniesie nas ku stanowi "kompletności pod względem zawartości", fazy Beta, a w końcu wydaniu pełnej wersji tej gry. Pracując w tandemie, Rich i ja nadal będziemy wytyczać strategiczną wizję mającą tchnąć życie w zamierzone doświadczenie rozgrywki w Star Citizen. Jak powiedział Rich, przez ostatnie kilka miesięcy nasze zespoły były zajęte planowaniem kolejnych ważnych kamieni milowych na drodze Persistent Universe, a ich zwieńczeniem będzie to, co nazywamy "Star Citizen 1.0". Gdy ta roadmapa otrzyma swoją ostateczną formę i zostanie zatwierdzona, z niecierpliwością podzielimy się z Wami zarówno wizją, jak i planem jej realizacji jeszcze w tym roku. W ramach wspomnianej reorganizacji rozwoju wprowadziliśmy kilka znaczących zmian. Od strony osobistej przeniosłem się z Los Angeles do Austin w Teksasie, aby być bliżej strefy czasowej naszych głównych zespołów deweloperskich w Manchesterze, Frankfurcie i Montrealu. Spędzam dużo czasu w naszym największym studio w Manchesterze, gdzie pracuje prawie 600 osób. Razem z Richem i drużynami działamy nad ukończeniem Squadron 42 i Star Citizen. W związku z tym podjęliśmy trudną decyzję o poproszeniu zespołu deweloperskiego z Los Angeles, który coraz częściej wspierał główne zespoły w Manchesterze, o przeniesienie się i dołączenie do innych zespołów, głównie w Manchesterze, ale także w Austin i Montrealu. Los Angeles, choć mniejsze, pozostanie ważnym biurem dla firmy. Skupiamy się w nim na roli wsparcia biznesowego poprzez Marketing, Finanse, Dział Prawny i Kadry. Niestety, w ramach tej reorganizacji, pożegnaliśmy Dyrektora ds. Trwałego Wszechświata (PU) na serwerach LIVE (Persistent Universe Live Director), Todda Papy'ego. Z powodów rodzinnych wrócił on z Wielkiej Brytanii do USA w ubiegłym roku. Po długim zastanowieniu uznałem, że nie możemy sobie pozwolić by przez znaczną część roku to stanowisko było obsługiwane zdalnie, z dala od głównego zespołu w Manchesterze. To smutny moment, ponieważ Todd przez ostatnie 9 lat ciężko pracował nad Star Citizen, wnosząc mnóstwo ważnego wkładu i zapewniając doskonałe przywództwo swoim zespołom. Życzę mu powodzenia i z niecierpliwością czekam na to, czym zajmie się w przyszłości. Będę tęsknił za słonecznym niebem i plażami Los Angeles, ale Star Citizen i Squadron 42 są priorytetem. Podróż jest dłuższa i trudniejsza, niż zakładałem jedenaście i pół roku temu, ale ostateczny cel ekscytuje i daje poczucie spełnienia o wiele bardziej. Nigdy w najśmielszych snach nie spodziewałem się, że będę miał okazję zbudować coś na tak dużą skalę i z takimi ambicjami jak Star Citizen. Czuję się niesamowicie pobłogosławiony Waszym wsparciem i jestem zdeterminowany, by dać z siebie wszystko na finiszu. W maratonie mówi się, że ostatni kilometr jest najtrudniejszy. Ale cytując rzymskiego cesarza Marka Aureliusza: *"To, co robimy teraz, odbija się echem w wieczności!"* Czekam niecierpliwie, byście jak najszybciej dostali w swoje ręce Star Citizen Alpha 3.23. Nareszcie będzie można doświadczyć wielu funkcji, nad którymi ciężko pracowaliśmy przez ostatnie kilka lat, a to zaprowadzi nas wprost do Invictus Launch Week w maju. W ramach przygotowań do Invictusa przygotowaliśmy serię misji, w których zdobędziecie odznaki UEE Civilian Defense Force. Ukończenie wszystkich zadań potencjalnie da Wam (niesamowicie potężne i bez precedensu) ulepszenie w grze, dzięki czemu będziecie gotowi stawić czoła XenoThreat w bardziej osobisty sposób! Siła Społeczności Mocą napędową naszego sukcesu są ludzie – każdy z Was, bez wyjątku. Razem zbudowaliśmy społeczność, która nie tylko odgrywa kluczową rolę w procesie powstawania gry, ale również ucieleśnia naszą wspólną pasję do uniwersum Star Citizen. To Wy ciągle pchacie nas naprzód. Bez Waszego entuzjazmu, ochoty do testów, odporności na bugi i crashe, głośnego wyrażania opinii oraz wytrwałości na tej długiej i krętej ścieżce, nie byłoby Star Citizen, ani CIG. Byliście obecni podczas pamiętnego rzutu hełmem i pierwszego otwarcia bramy hangaru w Alpha 0.8. Razem po raz pierwszy przemierzaliśmy rozległe połacie Trwałego Wszechświata w Alphie 2.0 i to Wy byliście na pokładzie, gdy dokonywaliśmy pierwszych lądowań w Alpha 3.0. A już niebawem, dzięki Server Meshingowi, opuścimy System Stanton i zapuścimy się w bezprawne ostępy Systemu Pyro w Star Citizen Alpha 4.0. Potem zaś, na horyzoncie zamajaczy Star Citizen 1.0! Przyszłość nigdy nie była tak obiecująca! I nie mógłbym być szczęśliwszy, odbywając tę podróż z Wami wszystkimi! ~ CHRIS ROBERTS ZAŁOŻYCIEL & CEO QUANTUM TRAVEL - WRÓĆ NA SZCZYT Ważne Linki: 🚀 Przypominamy, że warto dopisać się na listę polskich graczy w tym wątku: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/63-szukam-druzyny-lista-polskich-graczy/?page=3 🚀 Dodać własny Referral Code do naszego rotatora wpisując go tutaj: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/8-zbiorka-kodow-referral/?page=4 🚀 Oraz napisać o sobie kilka słów, abyśmy mogli się lepiej poznać: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/6-powitania/?page=3 Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin
  20. 1 punkt
    Hej, szykujemy pełny listing polskich organizacji real-time 🙂. Znajdzie się w nowym portalu Huba, wraz z masą narzędzi, opisów, lore, wiki itp. Dlatego na forum na razie nie aktualizujemy - ta lista tutaj będzie się aktualizowała sama. Jest też szansa że będzie można wysyłać zgłoszenia do orgów bezpośrednio stamtąd.
  21. 1 punkt
    Indeks Polskich Organizacji w Star Citizen Stale aktualizowana lista polskich organizacji istniejących w Star Citizen. Zwięzłe, bezstronne archiwum przedstawione w kolejności alfabetycznej. 13TH Platoon "Black Cobras" (13PBC) https://robertsspaceindustries.com/orgs/13PBC 32ND TFW "Złomiarze" (32TFW) https://robertsspaceindustries.com/orgs/32TFW Albert (ALBERT) https://robertsspaceindustries.com/orgs/ALBERT Ater Dracones (ATERDRACON) https://robertsspaceindustries.com/orgs/ATERDRACON Arekstepien (AREKS70) https://robertsspaceindustries.com/orgs/AREKS70 Atreyu (ATREYU) https://robertsspaceindustries.com/orgs/ATREYU Centrum Badań Chaosu (CBCIN) https://robertsspaceindustries.com/orgs/CBCIN Circle of Nine (CIRCLE9) https://robertsspaceindustries.com/orgs/CIRCLE9 Death Company (DCOM) https://robertsspaceindustries.com/orgs/DCOM Defenders of the Cross (DOTC) https://robertsspaceindustries.com/orgs/DOTC DHCorp. (DHCORP) https://robertsspaceindustries.com/orgs/DHCORP Equites Apocalypsis (EQA) https://robertsspaceindustries.com/orgs/EQA Event Hunters (EVHZ) https://robertsspaceindustries.com/orgs/EVHZ Exmachina (EXMACHINA) https://robertsspaceindustries.com/orgs/EXMACHINA Frakking Cylons (CYLONS) https://robertsspaceindustries.com/orgs/CYLONS Galactic Lawn Mower Inc. (GLMI) https://robertsspaceindustries.com/orgs/GLMI Incquisition (INQU) https://robertsspaceindustries.com/orgs/INQU IO Corp (IOCORP) https://robertsspaceindustries.com/orgs/IOCORP IX Kohorta (XKOH) https://robertsspaceindustries.com/orgs/IXKOH Janus Korvin-Mickey Congregation (JKMPANY) https://robertsspaceindustries.com/orgs/JKMPANY Kebabozercy (KEBS) https://robertsspaceindustries.com/orgs/KEBS Klan Sami Swoi (KSSCITIZEN) https://robertsspaceindustries.com/orgs/KSSCITIZEN /K/o/m/b/a/j/n/ - Harverst Reapers™ (KOMBAJN) https://robertsspaceindustries.com/orgs/KOMBAJN Lawful Pirates (LFP) https://robertsspaceindustries.com/orgs/LFP Lazor Pruszków (LAZOR) https://robertsspaceindustries.com/orgs/LAZOR Made In Poland (19751978) https://robertsspaceindustries.com/orgs/19751978 Modus Operandi (MOKI) https://robertsspaceindustries.com/orgs/MOKI Mordeczki (MORDECZKI) https://robertsspaceindustries.com/orgs/MORDECZKI Nova Corp (NOVA) https://robertsspaceindustries.com/orgs/N0VA Narodowe Siły Wyzwalania Krasnali Ogrodowych (NSWKO) https://robertsspaceindustries.com/orgs/NSWKO Order of Dark Energy™ (DARKENERGY) https://robertsspaceindustries.com/orgs/DARKENERGY Orion-Transport (CRCT) https://robertsspaceindustries.com/orgs/CRCT Polish Corporation System Citizen (PCSC) https://robertsspaceindustries.com/orgs/PCSC Polska Korporacja Transportu (PKT) https://robertsspaceindustries.com/orgs/PKT Put Your Finger in My Aurora (JANUSZE) https://robertsspaceindustries.com/orgs/JANUSZE Polish Fighter Squadron - Division 303 (SQUAD303) https://robertsspaceindustries.com/orgs/SQUAD303 Polska Flota Kosmiczna (PFK) https://robertsspaceindustries.com/orgs/PFK Polski Holding Wydobywczy (PHW) https://robertsspaceindustries.com/orgs/PHW Polska Gromada Gwiezdna (PGG) https://robertsspaceindustries.com/orgs/PGG Polski Multigaming (PLMG) https://robertsspaceindustries.com/orgs/PLMG Pro Staki (PRST) https://robertsspaceindustries.com/orgs/PRST QC (QCQC) https://robertsspaceindustries.com/orgs/QCQC Rocket Fuel Resources (RFR) https://robertsspaceindustries.com/orgs/RFR Rodzinnie (FAMORG) https://robertsspaceindustries.com/orgs/FAMORG Royal Legion (RLEGION) https://robertsspaceindustries.com/orgs/RLEGION RPG-Center (RPGC) https://robertsspaceindustries.com/orgs/RPGC Sarmatia (SARMATIA) https://robertsspaceindustries.com/orgs/SARMATIA Space Federation of Trade Unions (SFOTU) https://robertsspaceindustries.com/orgs/SFOTU Stigmatize (STIG) https://robertsspaceindustries.com/orgs/STIG Star Hussars (HUSARIA) https://robertsspaceindustries.com/orgs/HUSARIA Star Ruczaj (SRU) https://robertsspaceindustries.com/orgs/SRU StarSindicate (SSYND) https://robertsspaceindustries.com/orgs/SSYND Star Citizen Polska / Game Armada (SCPL) https://robertsspaceindustries.com/orgs/SCPL Station 48 (S48) https://robertsspaceindustries.com/orgs/S48 Stellar Fox (ASH) https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASH The Expendables (TEXP) https://robertsspaceindustries.com/orgs/TEXP The Raza (RAZAX) https://robertsspaceindustries.com/orgs/RAZAX The Winged Hussars (TWH) https://robertsspaceindustries.com/orgs/TWH United Poland (UNIPOL) https://robertsspaceindustries.com/orgs/UNIPOL Wild Nerfs (WILDNERFS) https://robertsspaceindustries.com/orgs/WILDNERFS Wild Hog Mercenaries (WILDHOG) https://robertsspaceindustries.com/orgs/WILDHOG Wild Spectrum Solutions CO. (WSSC) https://robertsspaceindustries.com/orgs/WSSC Wolves of the Eclipse (WOTE) https://robertsspaceindustries.com/orgs/WOTE Xenotavern (XENOTAVERN) https://robertsspaceindustries.com/orgs/XENOTAVERN Zjednoczona Gwiezdna Federacja (UNIFEDERAT) https://robertsspaceindustries.com/orgs/UNIFEDERAT Powyższe organizacje w momencie wpisania do Indeksu zawierały przynajmniej 2 członków. Jest to warunkiem dostania się na listę. W razie chęci zgłoszenia wpisu, modyfikacji listy czy poprawek, wystarczy napisać. Przedstawiciele poszczególnych organizacji mają prawo założyć jeden wątek rekrutujący. Prosimy o umieszczenie posta w następującym dziale: LINK
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|