Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Witam, oferuję konto wraz z zawartością. Nie jest to sam statek, a zestaw z grą. -starter (hull-d, star citizen, skiny) (giftable) (LTI) -ulepszenie hull-d do oriona (giftable) -ulepszenie orion do perseus (acc-bound) -ulepszenie perseus do polaris (giftable) -citizencon 2951 digital goodies (giftable) -Buypack: kastak arms cutodian smg citizen 2947 edition. -parę ulepszeń (acc-bound) -parę skinów/statuetek (acc-bound) (Melt value to 462$) Kwota której oczekuję to 300$ ~ 1200PLN (BLIK albo meetup(Zachodnio-Pomorskie)) Kontakt discord!
  3. Witaj, deniko13. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  4. Ostatni tydzień
  5. Witaj, Cr0w. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  6. Mati55_00

    Powitania! : )

    Cześć wszystkim, Mateusz, rocznik 85. Jeszcze nie rozpocząłem swojej przygody z SC, na razie się tylko przyglądam i obczajam temat. Jak rozwieję wszystkie swoje obawy, jeśli chodzi o te kradzieże statków itd, to pewnie kupię jakiś pakiet startowy, bo gra sama w sobie podoba mi się mega!
  7. Witaj, Mati55_00. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  8. Secvent


    List od Przewodniczącego, Marzec 2024 (Chris Roberts)

    No i elegancko, przynajmniej człowiek wie, że coś się dzieje. Nie mogę się doczekać, aż to wszystko ruszy z kopyta, chciałbym wtedy widzieć wyraz twarzy tych wszystkich marudnych niedowiarków XD
  9. Witaj, honeyya_. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  10. Kolejna porcja tłumaczenia Star Citizena, w tym dalsze misje (pozostało do przetłumaczenia już tylko kilka misji), panele oraz sporo drobnych poprawek językowych, które dostrzec można tylko z poziomu gry. 😯 Życzę miłej zabawy. Wersja: Alex_SC_PL_3.22.1_ver.D1 Link do spolszczenia:
  11. List od Przewodniczącego, Chrisa Robertsa „To, co czynimy teraz, odbija się echem w wieczności” – Marek Aureliusz Rok 2023 był przełomowym rozdziałem dla Cloud Imperium i obu naszych gier. Wraz z Alfą 3.18, która była naszą pierwszą publikacją w 2023 roku, nasz zespół dostarczył Persistent Entity Streaming (PES) – podstawową technologię niezbędną dla realizacji Server Meshingu (SM). Jak wspominaliśmy w poprzednim liście, PES to najcięższy fragment prac związanych z SM, wymagający największego nakładu sił inżynieryjnych. Dlatego pokonanie wyzwań związanych z tą aktualizacją w zeszłym roku było dla nas kluczowe. Premiera Alfy 3.18 okazała się dużo bardziej wymagająca, niż się spodziewaliśmy, odkryliśmy wtedy też problemy z naszą bazą danych, widoczne dopiero przy obciążeniu, jakie obserwujemy wyłącznie w grze LIVE – inne niż na testowym serwerze PTU (Persistent Test Universe). Poza tym ujawniła się nam spora liczba mniejszych problemów wynikających z faktu, że uniwersum jest prawdziwie trwałe: o ile znalezienie wraku pozostałego z bitwy innych graczy sprzed tygodnia jest niesamowite, o tyle lądowanie w hangarze, gdzie rozbiły się trzy statki, blokując lądowisko, już takie fajne nie jest. Powoli, ale skutecznie radziliśmy sobie z tymi problemami (i innymi), ale był to trudny okres zarówno dla zespołu, jak i dla społeczności. Wyzwania te nie tylko przetestowały nasze umiejętności i determinację, ale także pokazały, że jesteśmy wytrwali, bo sobie z nimi poradziliśmy. Oprócz PES, 2023 przyniósł długo oczekiwaną implementację Złomiarstwa (Salvage), na którą składają się rozbiórka kadłubów, struktury statków, podzespołów oraz naprawa, jak również powiązane z nową profesją misje. Handlowcy skorzystali tymczasem z generalnego remontu ("overhaul" - no pun intended!) i ulepszeń systemu cargo, a gracze wszelkich rodzajów doczekali się nowych misji, zarówno PVE, jak i PVP. Nasza developerska podróż osiągnęła w zeszłym roku serię znaczących kamieni milowych, a wszystkie stały się absolutną atrakcją tegorocznego CitizenCon 2953. Nie sposób przecenić wagi tego wydarzenia dla wszystkich w CIG, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że był to nasz pierwszy CitizenCon w realu od ponad czterech lat! Od samego początku byliśmy zasilani Waszym entuzjazmem, brakowało nam więc tej energii dzielenia się wzajemną pasją wobec gry, którą budujemy. Wydarzenie to było niesamowitą afirmacją całej naszej ciężkiej pracy nad Star Citizen i Squadron 42 w 2023 roku. Zanotowaliśmy również najlepszy czwarty kwartał w historii gry pod względem liczby logowań i aktywności graczy. Dzięki Wam i ogromnej fali graczy napływających w końcówce roku, 2023 był dla nas rekordowy! Osiągnęliśmy najwyższe w historii dzienne i miesięczne liczby aktywnych graczy, unikalnych logowań oraz spędzonych w grze godzin. Ponad 1,1 miliona z Was postawiło stopę w Trwałym Wszechświecie (PU) w 2023 roku! Kolejnym ważnym kamieniem milowym w 2023 roku było pełne powitanie zespołu Turbulent w rodzinie CIG. Turbulent, nasi partnerzy od końca 2012 roku, odpowiadają za znaczną część naszej infrastruktury online i znacznie przyczynili się do naszego rozwoju i sukcesu. To przejęcie pozwala nam usprawnić nasze starania i formalnie zapewnia znaczącą obecność w Montrealu w Kanadzie, będącym jednym z centrów talentów w branży gier wideo. W ramach tego przejęcia zyskaliśmy dwóch kluczowych dyrektorów: Benoita Beausejour, Dyrektora Technicznego Turbulent, który staje się CTO w Cloud Imperium i szefem naszego Core Technology Group (CTG). Benoita znacie już z jego prezentacji o Server Meshing podczas ostatnich dwóch CitizenCon'ów. Drugim ważnym dyrektorem, który zasilił nasze szeregi jest Marc Beaudet, były CEO Turbulent. Stał się on naszym Starszym Wiceprezesem ds. Operacji Studia, odpowiedzialnym za funkcjonowanie i dobrobyt ponad tysiąca osób pracujących nad Star Citizen i Squadron 42, podzielonych między nasze pięć biur w Austin (Texas), Los Angeles (Kalifornia), Manchesterze (Wielka Brytania), Frankfurcie (Niemcy) i teraz w Montrealu (Kanada). Kiedy patrzę wstecz na 2023 rok, mając te kilka miesięcy na refleksję i docenienie ciężkiej pracy zespołu wokół mnie, mogę powiedzieć, że nasze doświadczenie na CitizenCon 2953 oraz entuzjazm naszej społeczności, zarówno na pokazie, jak i w grze, gdy rekordowe liczby graczy logowały się do Star Citizen w zeszłym roku, napełniły mnie nie tylko dumą, ale także głęboką wdzięcznością i nową energią na kolejny rok. A zapowiada się naprawdę niesamowity rok! W przypadku Squadron 42 przenosimy grę ze stanu "kompletnego pod względem funkcji" do stanu "kompletnego pod względem zawartości", upewniając się, że będzie odpowiednio dopracowana i godna miana duchowego następcy Wing Commandera. Prace nad tym celem zmierzają do wielkiego finału – nasz zespół zanurzył się w pracy po uszy i daje z siebie wszystko. Jestem niezmiernie podekscytowany kształtem, jaki przybiera gra i będziemy mieć więcej do podzielenia się z Wami podczas tegorocznego CitizenCon, który odbędzie się w Manchesterze w Anglii. Na froncie Star Citizen zespoły przygotowują się do wprowadzenia Server Meshing i rozszerzenia uniwersum na wiele układów planetarnych. W realiach świata Star Citizen, jednym z kluczowych momentów w dziejach ludzkości jest "Dzień Pierwszego Skoku". Tego dnia, 10 kwietnia 2271 roku, legendarny astrofizyk i pilot Nick Croshaw odkrył i pokonał Punkt Skoku (Jump Point), stając się pierwszym człowiekiem poza Układem Słonecznym. Na jego cześć, odkryty system nazwano Croshaw. Owa pionierska podróż, określana jako „Skok, który odmienił losy ludzkości” , doprowadziła do kosmicznej przyszłości, którą przedstawiamy w Star Citizen i Squadron 42. Pewnie zastanawiacie się, czemu opowiadam tę historię – otóż, nieco wyprzedzając rocznicę 10 kwietnia, w miniony weekend mieliśmy własne obchody Dnia Pierwszego Skoku na kanale Technicznego Podglądu! W ramach testów naszych postępów nad Server Meshingiem i Technologią Warstwy Replikacyjnej, otworzyliśmy nasze pierwsze, działające Bramy Skoku (Jump Gates). Gracze, po raz pierwszy w historii, mogli przetestować podróże między dwoma systemami! Śmiałkowie skorzystali z tuneli czasoprzestrzennych, podróżując między Stanton a Pyro, podczas gdy systemy te płynnie ładowały się i wyładowywały z pamięci. Zainteresowanych informuję, że nasz odpowiednik Nicka Croshawa jest wśród Evocati i nazywa się "MrTrash" - uważamy, że to on, jako pierwszy w społeczności, dokonał udanego skoku! Warto też podkreślić, że podczas wspomnianego testu osiągnęliśmy 350 graczy obecnych jednocześnie na jednym shardzie (czyli warstwie replikacyjnej z dwoma połączonymi serwerami), ustanawiając nowy rekord Star Citizen! Po wielu latach ciężkiej pracy dla celu, który wielu uważało za niemożliwy, jesteśmy o krok od dostarczenia jednego z ostatnich elementów technologii, który umożliwi połączony, wspólny wszechświat - taki, gdzie tysiące ludzi może jednocześnie brać udział w galaktycznych przygodach. Zaprosiłem Benoita, który jako nasz nowy CTO nadzorował ten historyczny test, aby podzielił się kilkoma przemyśleniami na temat tego monumentalnego kamienia milowego, który pomógł osiągnąć: Wybiegając myślami w przyszłość, zespół pozostaje skoncentrowany i oddany sprawie wprowadzenia społeczności na zupełnie nowe terytoria wraz z premierą systemu Pyro i Star Citizen Alpha 4.0. Trudno przecenić, jak wielki i przełomowy będzie to moment – pozwoli on o wiele większej liczbie osób grać wspólnie, a także płynnie podróżować między różnymi układami planetarnymi. Wszystko to wskazuje, że 2024 będzie naszym największym i najlepszym rokiem w uniwersum Star Citizen. Ale Star Citizen Alpha 4.0 to jeszcze nie koniec drogi! W związku z tym mam dla was więcej ekscytujących wieści. Jak ujawniliśmy podczas CitizenCon, gdy Squadron 42 osiągnęło status kompletności pod względem funkcji, teraz możemy jeszcze szybciej przenosić rozwiązania opracowane dla Squadron 42 do trwałego wszechświata Star Citizen. W ramach tego procesu, pod koniec ubiegłego roku zdecydowaliśmy o reorganizacji zespołów Star Citizen i Squadron 42, by w większym stopniu je zintegrować. Ma to ułatwić wprowadzenie do Trwałego Wszechświata (PU) efektów kilkuletniej pracy w postaci nowych funkcji, szlifów i dopracowania detali. To jednocześnie oznacza obranie kursu na linię mety dla samego Star Citizen. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że w sieciowym MMO nie istnieje ostateczna linia finiszu. Będziemy dodawać nowe funkcje i treści nieustannie przez wiele, wiele lat. Mimo to, Star Citizen 1.0 definiujemy jako zestaw funkcji i zawartości, przy którym grę można uznać za „komercyjnie” wydaną. Oznacza to, że jest przyjazna dla nowych graczy, stabilna i dopracowana, z wystarczającą ilością rozgrywki i treści, aby nieprzerwanie angażować graczy. Innymi słowy, nie jest już w fazie Alpha czy Wczesnego Dostępu. Podobnie jak zaplanowaliśmy podróż Squadron 42 do stanu "kompletności pod względem funkcji" i nadchodzącego statusu "kompletności pod względem zawartości", poświęciliśmy sporo czasu na przyjrzenie się, co ma oznaczać Star Citizen 1.0 i co będzie potrzebne, aby do tego etapu dotrzeć. Aby to ułatwić, z radością ogłaszam, że nasz niezawodny Rich Tyrer obejmie nową rolę Starszego Reżysera Gry, nadzorując rozwój zarówno Star Citizen, jak i Squadron 42 u mego boku. Dzięki tej zmianie zaczniecie zauważać szybsze przenoszenie funkcji i zawartości ze Squadron 42 do Star Citizen. Zaczynamy już od wersji Alpha 3.23, która zapowiada się na jedną z największych aktualizacji w historii pod względem nowych funkcji trafiających do rąk graczy. Kiedy na CitizenCon ogłosiliśmy, że przeniesiemy efekty pracy przygotowanej i doszlifowanej dla "kompletności pod względem funkcji" w Squadron 42, nie żartowaliśmy! Jako reżyser SQ 42, Rich odegrał kluczową rolę w doprowadzeniu projektu do obecnego statusu "feature complete". Pod jego kierownictwem Squadron 42 doświadczyło znacznego przyspieszenia rozwoju – to tempo, jak przewidujemy, poniesie nas ku stanowi "kompletności pod względem zawartości", fazy Beta, a w końcu wydaniu pełnej wersji tej gry. Pracując w tandemie, Rich i ja nadal będziemy wytyczać strategiczną wizję mającą tchnąć życie w zamierzone doświadczenie rozgrywki w Star Citizen. Jak powiedział Rich, przez ostatnie kilka miesięcy nasze zespoły były zajęte planowaniem kolejnych ważnych kamieni milowych na drodze Persistent Universe, a ich zwieńczeniem będzie to, co nazywamy "Star Citizen 1.0". Gdy ta roadmapa otrzyma swoją ostateczną formę i zostanie zatwierdzona, z niecierpliwością podzielimy się z Wami zarówno wizją, jak i planem jej realizacji jeszcze w tym roku. W ramach wspomnianej reorganizacji rozwoju wprowadziliśmy kilka znaczących zmian. Od strony osobistej przeniosłem się z Los Angeles do Austin w Teksasie, aby być bliżej strefy czasowej naszych głównych zespołów deweloperskich w Manchesterze, Frankfurcie i Montrealu. Spędzam dużo czasu w naszym największym studio w Manchesterze, gdzie pracuje prawie 600 osób. Razem z Richem i drużynami działamy nad ukończeniem Squadron 42 i Star Citizen. W związku z tym podjęliśmy trudną decyzję o poproszeniu zespołu deweloperskiego z Los Angeles, który coraz częściej wspierał główne zespoły w Manchesterze, o przeniesienie się i dołączenie do innych zespołów, głównie w Manchesterze, ale także w Austin i Montrealu. Los Angeles, choć mniejsze, pozostanie ważnym biurem dla firmy. Skupiamy się w nim na roli wsparcia biznesowego poprzez Marketing, Finanse, Dział Prawny i Kadry. Niestety, w ramach tej reorganizacji, pożegnaliśmy Dyrektora ds. Trwałego Wszechświata (PU) na serwerach LIVE (Persistent Universe Live Director), Todda Papy'ego. Z powodów rodzinnych wrócił on z Wielkiej Brytanii do USA w ubiegłym roku. Po długim zastanowieniu uznałem, że nie możemy sobie pozwolić by przez znaczną część roku to stanowisko było obsługiwane zdalnie, z dala od głównego zespołu w Manchesterze. To smutny moment, ponieważ Todd przez ostatnie 9 lat ciężko pracował nad Star Citizen, wnosząc mnóstwo ważnego wkładu i zapewniając doskonałe przywództwo swoim zespołom. Życzę mu powodzenia i z niecierpliwością czekam na to, czym zajmie się w przyszłości. Będę tęsknił za słonecznym niebem i plażami Los Angeles, ale Star Citizen i Squadron 42 są priorytetem. Podróż jest dłuższa i trudniejsza, niż zakładałem jedenaście i pół roku temu, ale ostateczny cel ekscytuje i daje poczucie spełnienia o wiele bardziej. Nigdy w najśmielszych snach nie spodziewałem się, że będę miał okazję zbudować coś na tak dużą skalę i z takimi ambicjami jak Star Citizen. Czuję się niesamowicie pobłogosławiony Waszym wsparciem i jestem zdeterminowany, by dać z siebie wszystko na finiszu. W maratonie mówi się, że ostatni kilometr jest najtrudniejszy. Ale cytując rzymskiego cesarza Marka Aureliusza: *"To, co robimy teraz, odbija się echem w wieczności!"* Czekam niecierpliwie, byście jak najszybciej dostali w swoje ręce Star Citizen Alpha 3.23. Nareszcie będzie można doświadczyć wielu funkcji, nad którymi ciężko pracowaliśmy przez ostatnie kilka lat, a to zaprowadzi nas wprost do Invictus Launch Week w maju. W ramach przygotowań do Invictusa przygotowaliśmy serię misji, w których zdobędziecie odznaki UEE Civilian Defense Force. Ukończenie wszystkich zadań potencjalnie da Wam (niesamowicie potężne i bez precedensu) ulepszenie w grze, dzięki czemu będziecie gotowi stawić czoła XenoThreat w bardziej osobisty sposób! Siła Społeczności Mocą napędową naszego sukcesu są ludzie – każdy z Was, bez wyjątku. Razem zbudowaliśmy społeczność, która nie tylko odgrywa kluczową rolę w procesie powstawania gry, ale również ucieleśnia naszą wspólną pasję do uniwersum Star Citizen. To Wy ciągle pchacie nas naprzód. Bez Waszego entuzjazmu, ochoty do testów, odporności na bugi i crashe, głośnego wyrażania opinii oraz wytrwałości na tej długiej i krętej ścieżce, nie byłoby Star Citizen, ani CIG. Byliście obecni podczas pamiętnego rzutu hełmem i pierwszego otwarcia bramy hangaru w Alpha 0.8. Razem po raz pierwszy przemierzaliśmy rozległe połacie Trwałego Wszechświata w Alphie 2.0 i to Wy byliście na pokładzie, gdy dokonywaliśmy pierwszych lądowań w Alpha 3.0. A już niebawem, dzięki Server Meshingowi, opuścimy System Stanton i zapuścimy się w bezprawne ostępy Systemu Pyro w Star Citizen Alpha 4.0. Potem zaś, na horyzoncie zamajaczy Star Citizen 1.0! Przyszłość nigdy nie była tak obiecująca! I nie mógłbym być szczęśliwszy, odbywając tę podróż z Wami wszystkimi! ~ CHRIS ROBERTS ZAŁOŻYCIEL & CEO QUANTUM TRAVEL - WRÓĆ NA SZCZYT Ważne Linki: 🚀 Przypominamy, że warto dopisać się na listę polskich graczy w tym wątku: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/63-szukam-druzyny-lista-polskich-graczy/?page=3 🚀 Dodać własny Referral Code do naszego rotatora wpisując go tutaj: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/8-zbiorka-kodow-referral/?page=4 🚀 Oraz napisać o sobie kilka słów, abyśmy mogli się lepiej poznać: https://www.starcitizen-hub.pl/topic/6-powitania/?page=3 Pierwsze kroki ze Star Citizen? Zajrzyj do naszej grupy dyskusyjnej i na nasz serwer Discord. Pamiętaj jednak, że większą wartość dla naszej neutralnej Polskiej Społeczności niosą wątki na forum - zawsze będą one trwalsze i łatwiejsze do znalezienia, przysporzą Ci także wiecznie rosnącej reputacji. Do zobaczenia w przestrzeni! ~Commander Sarrivin
  12. Jak w tytule. Na koncie bonusy z ostatniego referral bonus, czyli statek Dragonfly z dożywotnim ubezpieczeniem i zbroja CDS ADP-mk4 Red Alert z shoutgunem oraz pakiet startowy combo - dostęp do Starcitizen, statek Mustang Alfa i Squadron 42 - gra single player w świecie SC . Na pakiecie startowym widać opcję gift dlatego, że jest na moim głównym koncie ; po zakupie dodam do konta na sprzedaż, więc wszystko co tu widoczne będzie przypisane do konta na stałe. Po sfinalizowaniu transakcji przekazuję dostęp do konta i powiązanego konta e-mail. Cena 400 zł , płatne na rachunek .
  13. Wcześniejsza
  14. Witaj, sruu1792. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  15. Witaj, bad_and_ugly. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  16. Witaj, Krzych. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  17. Witaj, Olen. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  18. Proszę o dodanie do listy graczy. Mój nick w grze to: Barth1984
  19. Barth

    Powitania! : )

    Dzień dobry Państwu. Bartek, rocznik 84. W grze od dawna, ale wiele okazji do grania nie miałem. Zwykle siadam na tyle rzadko, że zaczynam od szukania opisu klawiszy jak włączyć silnik itp 😉 Myślę, że w miarę jak gra będzie się rozwijać, będę spędzać z nią więcej czasu. Chętnie poznam jakąś ekipę do wspólnego przemierzania uniwersum. Nie jestem typem wariata, zdecydowanie cenię zaufanie i współpracę. Z powodu pracy czas na granie mam absolutnie nieregularny, czasem mogę grać cały dzień, czasem w ciągu tygodnia nie znajdę nawet godziny.
  20. Witaj, Barth. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  21. BlazejAntol


    Katalog Pojazdów

    Dwa Korsarze w formacji, w trakcie QT , oraz tuż po wyjściu z niego. Dziwne trochę że układ lotu w QT a wyjście różni się tak znacząco.
  22. Witaj, aten. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  23. Dzięki za nową wersję, wszystko jak należy. Link i post zaktualizowane przez nas.
  24. Przychodzi weekend oraz dalsze tłumaczenie i poprawki. Tutorial, Arena Commander, podpowiedzi, nieliczne kioski, dziennik nie są w całości przetłumaczone. Śmiało wrzucać screeny z błędami i propozycjami. Pozdrawiam. Wersja: Alex_SC_PL_3.22.1_ver.B1 Link poniżej:
  25. Proszę o dodanie do listy graczy : jb007
  26. Witaj, jb0007. Zachęcamy do przeglądania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.
    Zapraszamy również na największy serwer Discord dotyczący gier space-sim w Polsce: https://discord.gg/starcitizenpolska
    Do zobaczenia!

  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Najnowsze Odpowiedzi

    • Witam, oferuję konto wraz z zawartością.
      Nie jest to sam statek, a zestaw z grą. 
      -starter (hull-d, star citizen, skiny) (giftable) (LTI)
      -ulepszenie hull-d do oriona (giftable)
      -ulepszenie orion do perseus (acc-bound)
      -ulepszenie perseus do polaris (giftable)
      -citizencon 2951 digital goodies (giftable)
      -Buypack: kastak arms cutodian smg citizen 2947 edition.
      -parę ulepszeń (acc-bound)
      -parę skinów/statuetek (acc-bound)
      (Melt value to 462$)   Kwota której oczekuję to 300$ ~ 1200PLN (BLIK albo meetup(Zachodnio-Pomorskie)) Kontakt discord!
    • Cześć wszystkim, Mateusz, rocznik 85. Jeszcze nie rozpocząłem swojej przygody z SC, na razie się tylko przyglądam i obczajam temat. Jak rozwieję wszystkie swoje obawy, jeśli chodzi o te kradzieże statków itd, to pewnie kupię jakiś pakiet startowy, bo gra sama w sobie podoba mi się mega!
    • Kolejna porcja tłumaczenia Star Citizena, w tym dalsze misje (pozostało do przetłumaczenia już tylko kilka misji), panele oraz sporo drobnych poprawek językowych, które dostrzec można tylko z poziomu gry. 😯 Życzę miłej zabawy. Wersja: Alex_SC_PL_3.22.1_ver.D1
      Link do spolszczenia: 
    • Jak w tytule. Na koncie bonusy z  ostatniego referral bonus, czyli statek Dragonfly z dożywotnim ubezpieczeniem i zbroja CDS ADP-mk4 Red Alert z shoutgunem oraz pakiet startowy combo - dostęp do Starcitizen, statek Mustang Alfa i  Squadron 42 - gra single player  w świecie SC . Na pakiecie startowym widać opcję gift dlatego, że jest na moim głównym koncie ; po zakupie  dodam do konta na sprzedaż, więc wszystko  co tu widoczne będzie przypisane do konta na stałe. Po sfinalizowaniu transakcji przekazuję dostęp do konta i powiązanego konta e-mail. Cena 400 zł , płatne na rachunek .  
    • Proszę o dodanie do listy graczy. Mój nick w grze to: Barth1984
    • Dzień dobry Państwu. Bartek, rocznik 84. W grze od dawna, ale wiele okazji do grania nie miałem. Zwykle siadam na tyle rzadko, że zaczynam od szukania opisu klawiszy jak włączyć silnik itp 😉 Myślę, że w miarę jak gra będzie się rozwijać, będę spędzać z nią więcej czasu. Chętnie poznam jakąś ekipę do wspólnego przemierzania uniwersum. Nie jestem typem wariata, zdecydowanie cenię zaufanie i współpracę. Z powodu pracy czas na granie mam absolutnie nieregularny, czasem mogę grać cały dzień, czasem w ciągu tygodnia nie znajdę nawet godziny.
    • Dwa Korsarze w formacji, w trakcie QT , oraz tuż po wyjściu z niego. Dziwne trochę że układ lotu w QT a wyjście różni się tak znacząco.
    • Dzięki za nową wersję, wszystko jak należy. Link i post zaktualizowane przez nas.
    • Przychodzi weekend oraz dalsze tłumaczenie i poprawki. Tutorial, Arena Commander, podpowiedzi, nieliczne kioski, dziennik nie są w całości przetłumaczone. Śmiało wrzucać screeny z błędami i propozycjami.

      Pozdrawiam.

      Wersja: Alex_SC_PL_3.22.1_ver.B1
      Link poniżej:
    • Drodzy gracze! Obywatel @Alex (ALEX 0(^_^)0) opublikował właśnie spolszczenie Star Citizen. Link do spolszczeń: Ten wątek przeznaczony jest na aktualizacje od Autora, uwagi i sugestie, do których zapraszamy. Do zobaczenia w Przestrzeni!
    • Najlepszy z najgorszych
    • Witam. Co każde darmowe rozgrywki w Star Citizen męczę się z ustawianiem sterowania padem od xboxa. W zasadzie to mnie blokuje przed zakupem gry, ponieważ wolę grać wygodnie na kanapie przed tv na padzie. Zawsze jak korzystałem z różnych programów i ustawień to coś nie działało. Jak jedna funkcja zaczęła działać, to druga przestawała i musiałem się wspomagać myszką czy klawiaturą.  Miałby może ktoś to już ogarnięte? Oczywiście zdaję sobie sprawę że nie jest to gra na pada, ale niewiele brakowało w moich ustawieniach żeby to w miarę sensownie działało.
    • Mega, witamy 😎. Hej @Lszek333! Bardzo się cieszę że tak wielu z Was zna te dawne klasyki. Ja również jestem dawnym Amigowcem, wychowałem się na serii Elite, ale też Star Wars. Akurat z Wing Commanderami dość przypadkowo nie miałem za wiele do czynienia, ale kiedy zdałem sobie sprawę że Elite: Dangerous nie posiada niektórych możliwości Frontier: First Encounters, a szukałem czegoś więcej niż również X: Beyond the Frontier, Star Citizen okazał się tym projektem, który mógł mi dać jakąś nową pasję. Coś, czym znów można by się jarać jak kiedyś, gdy te wszystkie gry były takie ciekawe, przekraczające granice tego co wydawało się na ówczesne czasy możliwe. Szkoda że David Braben zrezygnował ze ścieżki rozwoju, ale cieszę się, że podjął ją Chris Roberts. To był i jest pomysł szalony, ale jak widać coraz wyraźniej, staje się całkowicie realny. No ale tak samo cieszę się że dołączają ludzie zupełnie nowi w tych klimatach 🤠. Zapraszam Was wszystkich w imieniu naszej społeczności również na Discord, gdzie czeka na Pyro, Server Meshing i Squadron 42 już blisko 1200 osób: Polski Neutralny Discord Star Citizen Gadamy o grach (nie tylko o Star Citizen), czasem wspominamy i myślimy o przyszłości nieustannie. Zawsze na poziomie, bo takie mamy zasady i zwyczaje. Promujemy też poradniki i dokonania kolegów pilotów, więc zachęcamy do pisania na forum, wrzucania screenshotów (Pojazdy i Kosmiczna turystyka) do wątków na to przeznaczonych - można umieścić swój referral code w sygnaturce posta i dodać go do naszego rotatora na Discord przez post w tym wątku: 
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|