Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Co powinno być pierwsze?

Trochę się pogubiłem jeśli chodzi o rozwój tej gry. Czego byśmy my - gracze - najbardziej chcieli? Co spowodowałoby, byśmy powiedzieli: "Okej, to jest potężny krok do przodu!"?

  1. Pływanie?
  2. Środowisko podwodne i spowolnienie ruchu postaci ruszającej się w wodzie?
  3. Więcej zwierząt?
  4. Po prostu możliwość budowania baz?
  5. Inżynierka / naprawianie / pożary?
  6. Więcej aktywności typu sandbox? Powiedzmy cztery na system?
  7. Instancjonowane aktywności (jak ta zapowiadana w podziemiach Area 18)?
  8. Dynamiczny Server Meshing?
  9. Więcej lokacji na globach?
  10. Skaner FPS + mapa rozbudowana o możliwość stawiania markerów?
  11. Quantum Boost?
  12. Wprowadzenie systemu ubezpieczeń + odzyskiwanie własnych rzeczy Tier 2?
  13. Crafting?
  14. Death of a Spaceman?
  15. Blade'y robiące coś sensownego (np. kierujące wieżami na statku?)
  16. Systemy podtrzymywania życia na statkach?
  17. Wysysanie i przesyłanie energii za pomocą multitoola?
  18. Zastosowanie w modelu lotu lotek i powierzchni nośnych?
  19. Przegrzewanie się broni?
  20. Handel między graczami?
  21. Rozbudowany system możliwości organizacji?
  22. Tarcze plantearne?
  23. Możliwość przekazywania własności przedmiotów i statków innym graczom?
  24. Wprowadzenie gildii (sportowej, Councill, Mercenary, Akademia Nauk itd.)?
  25. Wnętrza budynków i mieszkania w onych?
  26. Castra? Terra? Nyx?
  27. Budowanie baz kosmicznych?

Jeśli chodzi o mnie, odczuwam względną obojętność odnośnie do większości z tych rzeczy. Dziwne. Skłamałbym jednak twierdząc, że serce nie bije mi żywiej na myśl o wnętrzach budynków i mieszkaniach. Odczuwam też lekką tęsknotę wobec budowania baz. Myślę, że przydałyby się funkcjonalności orgowe i przekazywanie pojazdów, to na pewno. I handel między graczami. Możliwość sprzedania statku, który się kupiło w grze. A ogólnie - dużo tego, co rodzi kolejne pytanie - mianowicie: "Kiedy oni się z tym wszystkim obrobią?"

ScreenShot-2025-06-11_19-49-08-D9D.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1


3 komentarze


Rekomendowane komentarze

Kurcze mam to samo na myśli, jestem w tej grze bo liczę na fajny system budowania baz, to mój konik w każdej grze, Uwielbiam latać dlatego  gram jako pilot, nie potrafię się strzelać ot.. tak wyszło hehe. Martwi mnie tylko że jak coś próbuje być wszystkim to .... zaczyna się to pierdzielić. Nie mniej, bazy, orgi i handel b2b - tylko na to czekam

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂

  • Like 1

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Oczywiście, każda pozycja z przedstawionej listy jest ważna i każda ma swoją cząstkę społeczności, która nie może się doczekać aż [X] wejdzie do live (sam mam na oku przynajmniej 13 pozycji xd) , ale na przestrzeni lat jedyna prawidłowa odpowiedź staje się to coraz bardziej widoczna - największym krokiem do przodu dla Star Citizen będzie premiera "Squadron 42". I to pomyślna premiera. 

Jeśli CIG uda się dopiąć ten projekt, sprawić żeby był co najmniej 8/10 i wstrzelić się w dobre okno na premierę to Star Citizen zyska zupełnie nową widownię, porządny, zdrowy zastrzyk środków a CIG zyska sporo wiarygodności po posiadaniu pierwszego "czegoś" w swoim portfolio. 

A co najważniejsze - setki deweloperów skupionych na SQ42 w końcu będzie mogła postawić PU na pierwszym miejscu i zaimplementować każdą rzecz z tej listy jeszcze "za naszych czasów" :classic_wink: Nie mogę zliczyć ile razy w tym roku na Spectrum widziałem wypowiedzi devsów w stylu: "Mamy [X] na uwadze, jednak na teraz to nie jest priorytet." albo "Mamy to w naszym wewnętrznym buildzie jednak nie mieliśmy wystarczającej ilości zasobów aby dostarczyć ten feature w tym momencie."

Jeżeli gwiazdy dobrze się ułożą i Chris "wyrzuci 20" to PU dostanie skrzydeł - i to niemałych. Wtedy, mam nadzieję, będziemy przebierać w contencie i feature'ach.   

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 24 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      🩸 Star Citizen - Przewodnik leczenia i medycyny
      W otwartym wszechświecie Star Citizen rzadko jest bezpiecznie, a obrażenia i urazy to codzienność. Dlatego umiejętność leczenia jest kluczowa, zarówno w trakcie samotnych misji, jak i wypraw z załogą.

      Niniejszy przewodnik przedstawi Wam zwięźle podstawowe mechaniki i dostępne środki medyczne, omówi także placówki lecznicze.
      Jako Star Citizen Hub liczymy, że ułatwi on niejednemu z Was przetrwanie, a może nawet zainspiruje do przyjęcia roli medyka.
      Uwaga: stan w grze często się zmienia. Będziemy aktualizowali ten poradnik. Gdybyś zauważył odstępstwa, wyślij mi wiadomość (@Sarr), a edytuję go przy najbliższej okazji.
      🏥 Podstawowe środki lecznicze
      MedPen - podstawa szybkiego leczenia obrażeń. Zawsze miej kilka wyposażone oraz zapasowe przytwierdzone do pancerza lub w plecaku.
      Narzędzia CureLife Medical - zaawansowane urządzenia. Wersja MedGun pozwala leczyć innych graczy i posiada tryb umożliwiający dostosowanie poziomu leków. Opiszemy to w poradnikach szczegółowych.
      Medbed - stacjonarne łoża medyczne, dostępne w szpitalach i na statkach.
      🩹 Jak leczyć siebie i innych?

      Szybkie leczenie - używaj MedPena by uzyskać natychmiastowe przywrócenie HP.
      Leczenie kompanów - MultiTool z końcówką LifeGuard Medical Attachment lub MedGun umożliwią Ci dedykowane kuracje i dbanie o członków drużyny, szczególnie podczas walki.
      Leczenie poważnych urazów - w szpitalach i klinikach znajdziesz specjalistyczne urządzenia diagnostyczne i lecznicze, operujące regeneracją tkanek oraz DNA.
      💊 Poziom zatrucia krwi (BDL)
      W Star Citizen użycie leków wpływa na poziom zatrucia krwi (BDL). BDL (Blood Drug Level) to wskaźnik widoczny na wyświetlaczu hełmu lub poprzez narzędzie CureLife Medical. Użycie jakiegokolwiek leku zwiększa BDL.
      🤢 Gdy BDL przekroczy 50%, pojawią oznaki przedawkowania: niewyraźne widzenie, problemy z poruszaniem się.
      Detoksykacja: Użyj leku Resurgera (znajdziesz go też w DetoxPen), aby obniżyć poziom zatrucia.
      👨‍⚕️ Rola medyka w drużynie
      Posiadanie dedykowanego @Medyka (rola na Discord Huba) znacznie zwiększa szanse na przetrwanie podczas trudnych misji. Jeśli podchodzisz do zadania poważnie, Twoja drużyna powinna zawierać przynajmniej jednego gracza wyposażonego w MedGun i zapas MedPenów.
      🧰 Narzędzia medyczne i ich zastosowanie
      Medical Peny leczą
      ✅ Obrażenia (HP) - tylko MedPen
      ✅ Urazy - wszystkie poza MedPen
      Multitool leczy
      ✅ Obrażenia (HP) - z modułem LifeGuard Medical Attachment
      ❌ Urazy
      ParaMed Medical Device (Medgun) leczy
      ✅ Obrażenia (HP)
      ✅ Urazy - Tryb Zaawansowany
      🍫 Medical Peny, ich właściwości

      🌡️ MedPen (Hemozal): niweluje obrażenia HP i krwawienie.
      🖲️ AdrenaPen (Demexatrine): łagodzi objawy drobnych/poważnych urazów (problemy z celowaniem, zmęczenie, osłabienie słuchu/wzroku).
      🧪 OpioPen (Roxaphen): leczy poważne urazy kończyn (niemożność chodzenia, utrzymania pozycji pionowej lub trzymania przedmiotów).
      🧴 CorticoPen (Sterogen): leczy poważne urazy tułowia i głowy (zaburzenia wzroku, słuchu i silne zmęczenie).
      🖋️ DetoxPen (Resurgera): redukuje poziom zatrucia krwi (BDL) i objawy przedawkowania.
      🔫 ParaMed Medical Device (Medgun)

      ParaMed Medical Device to zaawansowane narzędzie medyczne posiadające dwa tryby pracy:
      Tryb podstawowy: działa jak multitool z medycznym modułem, pozwala na proste leczenie.
      Tryb zaawansowany: umożliwia precyzyjne podawanie leków oraz szczegółową diagnostykę obrażeń.
      ⚙️ Jak używać Medguna:
      Podnieś narzędzie prawym przyciskiem myszy.
      Naciśnij F, aby wejść w interakcję z wyświetlaczem medguna.
      Wybierz tryb pracy (Podstawowy/Zaawansowany) za pomocą górnego przełącznika.
      Reguluj stężenie podawanych leków w trybie zaawansowanym używając suwaków.
      Wyceluj w gracza w celu sprawdzenia jego stanu zdrowia.
      Celuj w konkretną część ciała by uzyskać szczegółowe informacje o obrażeniach.
      Naciśnij B, a zastosujesz narzędzie na sobie.
      🚑 Obiekty medyczne i ich możliwości lecznicze

      🚗 Pojazdy i statki medyczne (Tier 3)
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ❌ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie* (zmiana z oryginalnego ❌)
      🛩️ Statki medyczne (Tier 2)
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      🎪 Kliniki
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ❌ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      🏥 Szpitale
      ✅ (T3) Obrażenia drobne
      ✅ (T2) Urazy średnie
      ✅ (T1) Urazy ciężkie
      ✅ Stabilizacja
      ✅ Odrodzenie*
      * O ile nie trafisz do więzienia, w razie śmierci postać pojawi się w punkcie który umożliwia Odrodzenie (Respawn). Pamiętaj, by zaplanować je tam gdzie oczekujesz, wchodząc w interakcję z interfejsem Medbeda.
      * Mniejsze pojazdy i statki, takie jak Ursa, Anvil Pisces C8R czy Cutlass Red, posiadają Łoża Tier 3 (T3). Natomiast Kajuty Medyczne Tier 2 znajdziesz na potężnych statkach jak Carrack. Wszystkie te wehikuły wymienimy w kolejnym poradniku.
      🚨 Szybki dostęp do placówek medycznych
      (Emergency Medical Drop-Off)

      W każdej publicznej zatoce hangarowej znajduje się szybki dostęp do placówek medycznych - Emergency Drop-Off.
      Winda prowadzi bezpośrednio do centrum medycznego, gdzie można otrzymać pomoc.
      ps. gdyby ten ficzer nadal nie działał, cóż... miejmy nadzieję że CIG nad tym pracuje.
      🧬 To ciekawe, chcę wiedzieć więcej!
      Mamy nadzieję że powyższe informacje okazały się przydatne. Mimo iż są to podstawy, rozumiemy że jest tu sporo danych, dlatego wracajcie do tych zestawień, a zapamiętacie je szybciej. Możecie także zapytać o szczegóły na kanałach jak:
       #🤠rozmowy-i-info czy #⚙misje-i-nauka.
      W przygotowaniu mamy także materiał wideo i dalsze przewodniki.
      🚑 Medyyk! Potrzebuję pomocy
      W razie nagłego uszczerbku na zdrowiu piszcie na: #💬stanton-rozmowy i #💬pyro-rozmowy
      ...aby ktoś do Was przyleciał.
      Warto podać swoją stawkę za ratunek by zachęcić profesjonalnych medyków.

      Możecie też przytrzymać klawisz M by ustawić Request Assistance Beacon (zaoferuje 15k UEC) by przywołać jakiegoś randoma. Bądźcie jednak ostrożni. Nie każdy kto podaje się za ratownika się nim okaże.
      Poradniki leczenia na polskim Discord: LINK
      W tym miejscu znajdą się odnośniki do kolejnych materiałów o leczeniu, statkach medycznych i ratownictwie w Star Citizen.
      Do zobaczenia w Przestrzeni 🫡
      Źródła: LINK
    • Przez Banson
      Medyczny Tarrapin. Hit czy kit? Kto kupił? Kto lata i korzysta?





    • Przez Banson
      Wolność w pełnej krasie, w grze i w realu.
      Polish Voices of Freedom – nasza historia w systemie Stanton jest bardzo krótka. Właściwie to ją zaczynamy teraz. Pomóż nam zbudować coś fajnego w świecie Star Citizen’a.
      Polish Voices of Freedom – polski org powstały z potrzeby chwili, z potrzeby nieskrępowanej wolności w grze i w realu. W naszej organizacji nikt nic nie musi, niczego się od nikogo nie wymaga. Nie ma przymusu grania czy wyrabiania jakiejkolwiek normy. Szanujemy życie prywatne naszych członków. Propagujemy za to dobrą zabawę w kulturalnym gronie przyjaciół, koleżanek i kolegów. Dajemy nieskrępowaną wolność w zakresie role-play’owania. Dla nas liczy się dobre towarzystwo, frajda z grania i obcowania z projektem pod nazwą Star Citizen. No dobra…jest jedna rzecz, której wymagamy bezwzględnie i absolutnie…to miłość do Cesarzowej Rusałki. Zapraszamy na nasz discord PVOF który jest głównym miejscem naszych spotkań. Grywamy również w inne gry, toczymy dyskusje o wszystkim i o niczym. Wpadnij do nas i zbij pionę!
       
      Oficjalna strona orgu u Krzysztofa https://robertsspaceindustries.com/orgs/PVOF

    • Przez Banson
      Tym razem zapraszam do sprawdzenia 3 Cutlassów: Black'a, Red'a i Blue.
       
       
      https://youtu.be/SR2qPf_wl04?si=vCCeHnN5NLIx4Nrv
       
      Pozdro
      Obywatel Banson
    • Przez Banson
      Tym razem zapraszam do Cutter'ka.
       
       
      https://youtu.be/N_8jlYxbHno?si=yRHGARdZhBcNbQNV
       
      Pozdro
      Obywatel Banson
  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|