Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Współtwórcy bloga

Utopijna (?) wizja współpracy w świecie Star Citizen

messaya

196 wyświetleń

Utopijna (?) wizja współpracy w świecie Star Citizen: Czy to jeszcze marzenie, czy już rzeczywistość?

Witajcie, Kosmiczni Bracia i Siostry!
Wszyscy wiemy, jak wygląda życie w Star Citizen: tu masz quantum travel, tam nieoczekiwany crash… no i oczywiście – niedziałające organizacje w rozumieniu samego silnika gry. Cała masa organizacji na całym świecie. Większość powstaje z nadzieją, że wspólna flota, wspólne misje i wspólne memy w końcu utorują drogę do galaktycznego sukcesu. Ale czy to w ogóle możliwe? Czy utopijna wizja współpracy w tym uniwersum to tylko zbyt odległy sen? Zaryzykujmy i… powiedzmy, że tak!

Wyobraźmy sobie: załogi różnych statków, różnych stylów życia i różnych ambicji spotykają się na jednym padzie. Mustangi mieszają się z Carrackami, a Sabre wita Cutlassa w atmosferze wzajemnego szacunku. Wszyscy pracują razem, bo w tej galaktyce jest miejsce dla każdego. Nawet dla kolesia, który w kółko pyta, kiedy wreszcie wylądujemy w Pyro… XD btw liczę, że pojawi się funkcjonalność malowania statków zgodnie z naszymi organizacyjnymi kolorami i wzorami albo chociaż pozwolą nanosić logo na poszycie haha. No ale ta utopia nie dzieje się sama. Wymaga kilku prostych rzeczy szacunku dla innych pilotów (tak, nawet jeśli lecisz w Starfarerze, który bardziej przypomina latający kontener niż statek), świadomości, że organizacja to nie tylko znaczek obok nicku, ale prawdziwa sieć powiązań, wspólnych celów i… wspólnych dram, no i komunikacji. Serio, nie ignorujmy komunikatu „Incoming call” – to właśnie tam może zacząć się nasz galaktyczny sojusz.

SWT – trochę jak kosmiczny bar, trochę jak rodzina. Zawsze podchodzimy do spotkań z uśmiechem na gębie i dłonią na kaburze bo w sumie nigdy nie wiadomo a ponoć tylko wariaci są coś warci. Pokładamy nadzieję, że po tej drugiej stronie też jest ktoś kto chce z gry czerpać więcej niż tylko hedziki. W naszych kanałach nie ma miejsca na wieczny monolog kapitana, stwarzamy miejsce gdzie każdy wie co ma robić, każdy z nas pracuje wspólnie na utrzymanie statku, a do tego nie gardzimy kebabem gdy tylko wychodzimy z tych metalowych puszek pełnych pierdów. Każdy może dorzucić swoje trzy grosze – byleby nie były to żale o lagi. U nas nawet najbardziej wykręcony plan ma szansę zostać wysłuchany - o ile jest dochodowy 😉 Ale spokojnie nie tylko to się liczy, bo w między czasie po prostu uwielbiamy latać zwiedzać i podziwiać widoki które funduje nam świat Star Citizen. wiele z nich po prostu odbiera nam mowę. Wtedy zdejmujemy maski, i sprawdzamy kto dłużej wytrzyma na wdechu XD przegrany stawia piwo.. choć zazwyczaj już nie ma nic do powiedzenia.. hmmm o_O

Nie chciałbym by to wszystko to był tylko sen. W tej grze i w tej galaktyce to od nas zależy, czy utopijna współpraca będzie tylko tematem na forum, czy rzeczywistą siłą, która popchnie nas wszystkich dalej. Bo w końcu – w Star Citizen nigdy nie jesteś naprawdę sam. Zawsze możesz znaleźć kogoś, kto spojrzy na ten sam kawałek kosmosu i powie: „No dobra, to lecimy razem!” Może to się uda może nie, Może jako Polska stworzymy bardzo silne community, które pozwoli nam na wielowymiarową współpracę, może uda się rozwinąć społeczność tak zrzeszoną .. ze inne narody będą mówiły... "Oh no, it’s the Poles… I’m out."

Do zobaczenia gdzieś na szlaku.

swt_baner.png

  • Thanks 1


0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 13 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Podobne transmisje

    • Przez Sarr
      Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch #3 | Odświeżenie Ekonomii
      Chris Wayne Schmitt
      17 grudnia o 20:24
      Balans Ekonomiczny
      Opinie graczy oraz dane zebrane w wersji 4.0 będą "napędzać bieżące dostosowania i udoskonalenia, aby zapewnić zbalansowane i immersyjne doświadczenia ekonomiczne." Zespół uważnie monitoruje również wszelkie exploity i luki. Ostatnio występująca luka pozwalała graczom na usuwanie i sprzedaż cennych komponentów z własnych statków, a następnie korzystanie z opcji reclaim, aby otrzymać w pełni zaopatrzony statek. "Ten proces generował duże ilości aUEC w krótkim czasie, zakłócając ekonomię gry." Aby temu zaradzić, CIG wprowadza tymczasową korektę: ceny sprzedaży broni statków będą znacznie niższe niż ich koszty zakupu. W przyszłości systemy ubezpieczeń i gwarancji będą radzić sobie lepiej z oszustwami polegającymi na duplikacji. "Będziemy ściśle monitorować wasze opinie na temat nadchodzącego rebalansu ekonomicznego, przygotowując się na długoterminowe wdrożenia, które zapewnią solidniejsze wsparcie."
      "Kim do cholery jesteś?"
      Do puli DNA dodano dwadzieścia nowych twarzy. Zobacz poniżej zdjęcia trzech przykładów rozszerzonej puli DNA. Aktualizacja Markerów
      Problemy związane z markerami oznaczającymi surowce górnicze w wersji 4.0 zostały rozwiązane. Dodatkowo MISC Prospector otrzymał kilka ulepszeń: łatwo mocowane/odłączane kontenery na surowce. Możliwości w Pyro
      Pyro wprowadza szereg nowych i ekskluzywnych surowców do wydobycia przez statki górnicze. Oto kilka przykładów:
      Nowe Materiały Bazowe (nazwy surowców):
      Cyna (Tin) Krzem (Silicon) Lód (Ice) Materiały Rzadkie:
      Stileron Riccite – najrzadszy materiał w Pyro, nawet rzadszy niż Quantainium! Unikalna Dystrybucja Zasobów
      Zasoby w systemie Pyro są rozmieszczone w sposób odzwierciedlający unikalne warunki środowiskowe:
      Pierścienie temperaturowe: System Pyro podzielony jest na strefy zależne od odległości od gwiazdy. Bliżej słońca jest cieplej, a na zewnętrznych obrzeżach chłodniej. Przykładowo, lód występuje częściej na chłodnych peryferiach systemu. Różnice gęstości: Gęste materiały bazowe częściej występują w cieplejszych regionach, podczas gdy lżejsze, porowate materiały, takie jak lód czy krzem, są bardziej powszechne w chłodniejszych, zewnętrznych strefach. "Niektóre szczegóły celowo pozostawiamy Wam do odkrycia. Przygotujcie swoje statki górnicze, wyruszcie do Pyro i odnajdujcie bogactwa tego systemu osobiście. Powodzenia w wydobyciu!"
        

    • Przez Sarr
      Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania
      Chris Wayne Schmitt
      12 listopada o 10:25
      Witajcie wszyscy,
      W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie.
      Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego.
      Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro.
      Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse!
      Podróż kwantowa - Aktualizacja #2
      Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji.

      Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów.
      Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych:
      Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu.
      Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii
      Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse.
      Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy.
      Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia.
      Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców.
      Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym.
      Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji.
      Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi.
      Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX.
      Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico.
      Źródło: LINK
    • Przez Sarr
      Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany
      JakeAcappella-CIG
      11 października o 18:06
      Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander!
      Aktualizacje Kreatora Postaci
      Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię:
       
      Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander
      W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami.
         
      Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość.
      Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji!
      Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia:
      Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego
      Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji.
      Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach.
      Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK
    • Przez warchlus
      Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w pożegnaniu Port Olisar :
      HappyRusher, Klucha_Poland, Warchlus, Barthi, BlackySensei, Deniko13, Jaczszur222, Joncek, Karloz_Pl, Konhau, Laxios, Młody991, Morgooth, Norbeusz, Rawnock 🙂
      Pozdrowienia dla Wszystkich 
      Na koniec były fajerwerki :
       
       
       




  • Kluby i Stowarzyszenia Citizenów

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|