Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Zachęcony przez @Sarr zakładam nowy temat, który być może pomoże nowym graczom łatwiej wejść w tę niezwykle wciągającą ale i niezbyt łatwą do opanowania grę 🙂

Na początek dobry sposób na szybkie zarabianie na początku swojej przygody:

Raz na jakis czas macie w zakladce bounty hunting zadanie "Clear criminal nest". W opisie najczęściej jest wtedy info, ze ekipa do ubicia jest w jakieś jaskini (zazwyczaj na Daymarze). Za samo zadanie jest chyba 30k aUEC, więc już to jest niezła kasa, ale to dopero poczatek zabawy. Kazdy z petentów do ubicia ma przysobie w plecaku (albo jesli nie ma plecaka to w pancerzu) kilka/kilkanascie gemów dolovine (musisz najechac myszka na plecak/pancerze i prawym przyciskiem myszy wybrac open). Zabieracie te gemy od kazdego z ubitych wrogów (jest ich od 8 do 12) i dodatkowo sprawdzajcie pojemniki - w niektorych tez mozna je znaleźć. Jak juz wszystkich ubijecie, to macie dwie opcje - albo po ograbieniu zwłok konczycie zwiedzanie jaskini i wracacie do wyjscia, albo idziecie jeszcze do dwoch komór w tej jaskini, których trzeba jednak troche poszukać. Łatwo się tam zgubić na początku. Jak je znajdziecie, to czasem w tych pomieszczeniach są pojemniki, w ktorych mozna znaleźć dodatkowe gemy. Ale nie zawsze, dlatego to troche ryzykowne na poczatku, jesli nie wiecie, gdzie szukac (zawsze można się posiłkować poradnikami na YT). Tak czy inaczej po paru takich misjach powinniście juz znac układ jaskin i przebiegac przez nie jak przez wlasne podwórko. Z takim lootem w postaci gemów od npców lecicie na jakiś outpost z konsolą handlową i je sprzedajecie. Ja z jednego kursu zgarniam 30k za misje + 90-110k za gemy, czyli +/- 120-140k łacznie. Ale ja tez zwiedzam cala jaskinie, bo znam dobrze jej uklad. Jesli nie chcecie odwiedać ukrytych pomieszczen (nie zawsze jest w nich coś wartościowego) to pewnie zarobicie z 20-30k mniej, co jednak tez jest dobrym hajsem.
Dodatkowo mozecie oczywiscie za pomocą multi-toola z koncówką górniczą kopać skałki które tez sie tam znajdują, ale z jakiegos powodu te gemy które sami wykopiecie sa duzo mniej warte od tych, ktore znajdziecie przy zabitych delikwentach. Mi sie nie chce ich kopać, bo zabiera to duzo czasu, ale moze Wam bedzie to odpowiadac.
Tak czy inaczej 100-140k z jednego kursu, ktory jak sie juz zapoznacie z ukladem jaskin zajmie Wam 20-25 minut z przelotem tam i z powrotem, to niezly wynik 😉
Dodatkowa rada - jak bedziecie dolatywac do jaskini, to w odleglosci ok 6-7k km zniknie znacznik. Nie wiem dlaczego tak jest, ale jest. Dlatego najlepiej, zrobić tak, że gdy jeszcze bedzie widoczny, to wycelujcie celownik statku idealnie w znacznik i trzymajcie sie tego kursu, gdy juz zniknie. Powinniście doleciec na wprost wejscia do jaskini. W dzien to jeszcze nie jest az taki problem, bo ją widac z jakies odleglosci, ale jeśli polecicie tam w nocy, to juz moze byc ciezko w inny sposob ją zlokalizowac.
Oczywiście nie musze wspominać, że na taką wyprawę należy odziać się w porządny pancerz, uzbroić w broń najlepiej z dobrym zasięgiem, choć nie koniecznie snajperką) i zabrać ze sobą duży plecak.
A! Ważne - będąc już na outpoście (albo w statku) przerzućcie cały loot z plecaka/pancerza/spodni do local/vehicle inventory. Czasem z powodu bug'u po sprzedaniu wszystkiego bezpośrednio z plecaka staje się on bezużyteczny, bo mimo opróżnienia go do zera nadal pokazuja, jakby był zajęty. Następnie na konsoli po porstu wybierzcie docelową lokalizację, do ktorej przerzuciliście gemy (w tym przykładzie - local albo vehicle inventory).
I rada na koniec, nie tylko dotycząca tych "raidów" w jaskiniach - przerzucając gemy (lub inne itemy) z jednego inventory do drugiego, w docelowym wybierzcie w filtrach okna kategorię, która nija ma się z gemami, np. clothes, albo armor (najlepiej, zebyscie nie mieli nic w inventory z tej kategorii). Dzięki temu będziecie wrzucac gemy do swojeo inventory, ale nie beda ona aktualnie widoczne, bo bedziecie mieli wybraną inna kategorię w fitrach, np. armor (oczywiscie o wyłączeniu filtrów zobaycie gemy tam gdzie mają być). Co to daje? Spróbujcie przerzucić kilkadziesiąt gemów do okna w ktorm już jest ich pełno, to zrozumiecie 😉

Edytowane przez bigos86
  • Like 2
  • Thanks 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Zrzeszenia założone przez graczy

  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych, 149 gości (Zobacz pełną listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Nadchodzące wydarzenia

    Brak nadchodzących wydarzeń
  • Aktywni użytkownicy

  • Kluby i Fora Citizenów

  • Statystyki społeczności

    • Tematów
      158
    • Odpowiedzi
      850
  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      1 247
    • Najwięcej online
      2 020

    Nowy gracz
    Barus92
    Rejestracja
  • Komentarze w blogu

    • Oczywiście, każda pozycja z przedstawionej listy jest ważna i każda ma swoją cząstkę społeczności, która nie może się doczekać aż [X] wejdzie do live (sam mam na oku przynajmniej 13 pozycji xd) , ale na przestrzeni lat jedyna prawidłowa odpowiedź staje się to coraz bardziej widoczna - największym krokiem do przodu dla Star Citizen będzie premiera "Squadron 42". I to pomyślna premiera. 

      Jeśli CIG uda się dopiąć ten projekt, sprawić żeby był co najmniej 8/10 i wstrzelić się w dobre okno na premierę to Star Citizen zyska zupełnie nową widownię, porządny, zdrowy zastrzyk środków a CIG zyska sporo wiarygodności po posiadaniu pierwszego "czegoś" w swoim portfolio.  A co najważniejsze - setki deweloperów skupionych na SQ42 w końcu będzie mogła postawić PU na pierwszym miejscu i zaimplementować każdą rzecz z tej listy jeszcze "za naszych czasów"  Nie mogę zliczyć ile razy w tym roku na Spectrum widziałem wypowiedzi devsów w stylu: "Mamy [X] na uwadze, jednak na teraz to nie jest priorytet." albo "Mamy to w naszym wewnętrznym buildzie jednak nie mieliśmy wystarczającej ilości zasobów aby dostarczyć ten feature w tym momencie." Jeżeli gwiazdy dobrze się ułożą i Chris "wyrzuci 20" to PU dostanie skrzydeł - i to niemałych. Wtedy, mam nadzieję, będziemy przebierać w contencie i feature'ach.   
    • Tak. Z drugiej strony, ile razy rozgrywam nawet ten sam scenariusz - na przykład powtarzane już setki razy bunkry - wciąż natrafiam na nowe sytuacje. To zasługa rozwoju algorytmów enpeców. Jeśli gra idzie w tym kierunku, to dobrze. Oznacza to bowiem, że wystarczy podkręcić sztuczne inteligencje postaci, zwierząt czy pogody i będziemy mieli za każdym razem, nawet przy tych samych misjach - inne doświadczenia 🙂
    • Kurcze mam to samo na myśli, jestem w tej grze bo liczę na fajny system budowania baz, to mój konik w każdej grze, Uwielbiam latać dlatego  gram jako pilot, nie potrafię się strzelać ot.. tak wyszło hehe. Martwi mnie tylko że jak coś próbuje być wszystkim to .... zaczyna się to pierdzielić. Nie mniej, bazy, orgi i handel b2b - tylko na to czekam
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|