Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Norbeusz

Star Citizen

Star Citizen Norbeusz zwyciężył w dniu: 12 Styczeń

Citizen Norbeusz miał najbardziej lubiane posty!

Reputacja

10 Znany

O Norbeusz

  • Tytuł
    Star Citizen

Dane w Star Citizen

  • Handle (Nick)
    Norbeusz
  • Referral Code
    STAR-YSQB-DL4M

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi ten profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Dane Społecznościowe

  1. Norbeusz

    Tobii eye tracker 5 - Subiektywnie

    Na samym dole już nie robiłem kolejnego screena ale jest ostatnia opcja - autocenter - włączona Za wiele od standartowych ustawień pewnie się nie różnią ale drobne zmiany wystarczą żeby poczuć efekt
  2. Norbeusz

    Tobii eye tracker 5 - Subiektywnie

    Tobiego ustawia się pod dany ekran i pozycję siedzącą + własne preferencje. Odległość od monitora ma znaczenie i tak samo jaki to monitor , duży , mały czy też może zakrzywiony. Trzeba pamiętać że producent z tego co pamiętam zaleca nie większy monitor niż bodajże 27cali. Im większy monitor tym mniej precyzyjnie będzie działać Tobii. Im dalej siedzisz również Tobii będzie mniej dokładny . Co do samych ustawień to każdy lubi po swojemu ale ja polecam zmniejszyć czułość na oczach (gaze) kosztem zwiększenia czułości na głowę . Zwiększyć tak samo opóźnienie reakcji oczu . Prócz samej czułości można też manipulować tym jak szybko Tobii ma reagować na nasze ruchy oczu . Przy walce zauważyłem lepiej jest kiedy Tobii ma takiego delikatnego „laga” na oczach . Czasem się zdarza na sekundę przerzucić wzrok w drugie miejsce żeby tylko coś skontrolować podczas gdy jesteśmy w pełni skupieni na celu. I beng w tym momencie jak Tobii ma standartowe ustawienia prawie natychmiastowo samym ruchem oczu kamera podąża za nami . Ja dodałem na to opóźnienie i mi takie coś pasuje . Lekko podkręciłem zakres ruchu głową - wiąże się to też z większymi drganiami przy obracaniu głowy - tzn jak obrócisz głowę to utrzymanie stabilnie kamery jest ciut cięższe bo czułość podkręcona . Aby to zrekompensować w pozycji neutralnej trzeba też podkręcić deadzone czy też tam centerzone tak by patrząc się prosto w ekran nie wzbudzać Tobiego każdym małym drgnięciem głowy . Reszte ustawień to tak naprawdę jest metodą prób i błędów . Delikatnie podkręć tu delikatnie zmniejsz tam i próbuj wyczuć sprzęt jak Tobie będzie wygodniej - szybko lub wolno . Ja ustawiałem go chyba z 2 tygodnie :D Jak będę mieć kompa pod ręką to zrobie Ci screeny moich ustawień ale pamiętaj że nie koniecznie te ustawienia będą pod Ciebie pasowały
  3. Norbeusz

    Humor ze Star Citizen!

    Jak impreza to tylko w ArcCorpie ! Squadron 42 - Star Citizen 2023.06.16 - 15.56.05.02.DVR_Trim.mp4
  4. Norbeusz


    Katalog Pojazdów

    Idris skradziony 2gi raz 🙂 Tym razem odkryłem że posiada on swój hangar do którego można wlecieć w NB oraz że po uderzeniu rakietą eclipse naprawa wynosi 110k i trwa chyba z 8 minut. Dodatkowo mieści się na największym planetarnym padzie . Dodatkowe info zasięg Railguna to 40Km a jego zdolności lotu w atmosferze są ...... nie nie ma ich 😄 Tym razem lot z Crusadera do NB zajął 1587sekund 😄 Aaaaa no i na zdjęciach w hangarze zwróćcie uwagę na tyci Cutterka który jest tuż nad pokładem Idrysa
  5. Norbeusz


    Katalog Pojazdów

    Statek : IDRIS-P Lokalizacja : Stanton, Crusader , Lorvill Piękno lataniem tym kolosem jest nie do opisania . Railgun który one hittuje każdy statek jest epicki ! Masa , potęga i postrach - to właśnie Idris. FunFact - Skok QT z Crusader do Hurston trwa jedyne 20 minut 🙂 Niestety w ferworze podjarania się kradzieżą flagowca floty UEE moje screeny nie są najlepszej jakości ani kadrowania 🙂 Postaram się w przyszłości odtworzyć sytuację i wykonać coś bardziej profesjonalnego 🙂 Mimo to kilka screenów uważam zasługują na wylądowanie na tapecie . P.S. Wiem wiem w niektórych będzie odpalona komenda na server info w górnym prawym rogu - zorientowałem się po jakimś czasie 😞
  6. Witam! Podzielę się z wami moim doświadczeniem z Tobii eye tracker 5. Jeżeli zainteresuje Cię i zdecydujesz się kupić ale czegoś nie wiesz - pytaj śmiało pomogę 🙂 Tobii eye tracker 5 ! Mam teraz już 3 dni użytkowania za sobą i wydaje mi się , że ustawiłem Tobiasza tak jak chciałem i tak jak należy. Porównując do kamerki internetowej to jakby próbować porównać umiejętności latania pingwina i orła bielika. Tobii i jego możliwości śledzenia ruchu oczu to coś niesamowitego dodającego wyższy level imersji. Rozglądanie się na boki jest naprawdę bardzo przyjemne , płynne i praktycznie zawsze wracasz do pozycji „neutralnej” . Autocentralizowanie jest bardzo dobre i widać to gołym okiem jak po zmianie pozycji głowy i powrocie Tobii niejako wyśrodkowuje delikatne niechciane odchyłki. Owszem już parę razy zdarzyło mi się totalnie zgubić centrum patrzenia . Były to przypadki podczas QT kiedy to chwyciłem za komórkę i całą trasę odwróciłem wzrok całkowicie w dół pochylając się przy tym . Po odlepieniu się od smartfona obraz był skierowany stanowczo za mocno w górę . Sposób na to ? Prosty wystarczy bind na reset pozycji i gotowe . Podczas całej gry kiedy to nie odwracałem wzroku od monitora praktycznie 0 problemów . Kiedy chciałem użyć paneli w kokpicie - no cóż trzeba nauczyć nie ruszać głową . Totalnie stop ! Inaczej cały czas się obraz będzie nam ruszać . Ale kiedy w bezruchu - są delikatne ruchy kamery ale nie na tyle uciążliwe żeby nie móc bez problemowo obsługiwać kokpit. Być może nie ustawiłem jeszcze wszystkich opcji dobrze . Może jest jakaś która spowalnia gesty podczas przybliżania . Co do samego śledzenia oczu jest to coś niesamowitego. Bardzo precyzyjne i bardzo szybko reaguje na ruchy - praktycznie natychmiastowo łapie ruch oczu. Namierzanie przeciwnika rakietami ? Wystarczy patrzyć się na cel aby go ztargetować i trzymać cały czas w zielonym kółeczku na full. Również samym patrzeniem można odchylać kamerę. Jest to o wiele delikatniejsze niż ruch głową ale bardzo przydatne aby na szybko zerknąć na nie mieszczące się w zasięgu kadru ekrany bez konieczności ruszania głową. Jedyny minus jaki dostrzegłem i w kamerce i w tobiaszu to przemieszczanie się fotela bądź wykrzywianie pozycji siedzenia . Nie ma chyba osoby która przez 5 godzin siedzi w fotelu w totalnym bezruchu. Przy zmianie pozycji w prawo lub lewo oczywiście zmieniamy środek w grze. Jest to na razie jedyny mankament jaki dostrzegłem . Kadr przesuwa się ale nie na tyle żeby utrudniało grę lecz zwyczajnie np. Celownik z okienkiem qt są rozjechane. Bez użycia eye trackingu/head trackingu niektóre statki zwyczajnie mają te celowniki rozjechane. Natomiast przy użyciu Tobiasza i po poprawieniu pozycji jestem w stanie zrównać je ze sobą idealnie . Dodam jeszcze że tak jak producent zaleca (max screen 27” z ratio16:9 i 30” z ratio 21:9) tak telewizor się nie nadaje do tobiego . Jest nieprecyzyjny i gubi osiowość . Koniec końców Tobii to rewelacyjne urządzenie z kategorii tych które nie wymagają zakładania na głowę żadnych markerów do trackingu . Nie noszę okularów ale z tego co mi wiadomo nawet w okularach Tobii radzi sobie bez problemowo. Tak więc 5 punktów dla gryffin…. Dla immersji ! Haha. Update: Dodane screeny ~S.
  7. Witaj, Norbeusz. Zachęcamy do przegladania działów i aktywności. Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się napisać. Przesłaliśmy Ci kilka przydatnych informacji.

×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|