Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 22.09.2022 w Odpowiedzi

  1. 4 punkty
    Czekając na wschód który nigdy nie nadejdzie ( w tym miejscu) :D
  2. 4 punkty
    Piękne chmury nad A18 idealne pożegnanie 🙂 Dokowanie na Javelinie 🙂 Hehe idealnie wpasowane 🙂 Budzisz się wychodzisz na korytarz hotelu a tu taki piękny widok na miasto 🙂 (Area 18 ) Piękny widok na Crusader z planety Daymar normalnie musiałem na chwilę zaprzestać kopania dla takiego widoku 🙂 A tu całe piękno Crusadera Ten gazowiec jest cudowny zwłaszcza przy wschodzie słońca (gwiazdy) 🙂
  3. 4 punkty
    Zachęcony przez @Sarr zakładam nowy temat, który być może pomoże nowym graczom łatwiej wejść w tę niezwykle wciągającą ale i niezbyt łatwą do opanowania grę 🙂 Na początek dobry sposób na szybkie zarabianie na początku swojej przygody: Raz na jakis czas macie w zakladce bounty hunting zadanie "Clear criminal nest". W opisie najczęściej jest wtedy info, ze ekipa do ubicia jest w jakieś jaskini (zazwyczaj na Daymarze). Za samo zadanie jest chyba 30k aUEC, więc już to jest niezła kasa, ale to dopero poczatek zabawy. Kazdy z petentów do ubicia ma przysobie w plecaku (albo jesli nie ma plecaka to w pancerzu) kilka/kilkanascie gemów dolovine (musisz najechac myszka na plecak/pancerze i prawym przyciskiem myszy wybrac open). Zabieracie te gemy od kazdego z ubitych wrogów (jest ich od 8 do 12) i dodatkowo sprawdzajcie pojemniki - w niektorych tez mozna je znaleźć. Jak juz wszystkich ubijecie, to macie dwie opcje - albo po ograbieniu zwłok konczycie zwiedzanie jaskini i wracacie do wyjscia, albo idziecie jeszcze do dwoch komór w tej jaskini, których trzeba jednak troche poszukać. Łatwo się tam zgubić na początku. Jak je znajdziecie, to czasem w tych pomieszczeniach są pojemniki, w ktorych mozna znaleźć dodatkowe gemy. Ale nie zawsze, dlatego to troche ryzykowne na poczatku, jesli nie wiecie, gdzie szukac (zawsze można się posiłkować poradnikami na YT). Tak czy inaczej po paru takich misjach powinniście juz znac układ jaskin i przebiegac przez nie jak przez wlasne podwórko. Z takim lootem w postaci gemów od npców lecicie na jakiś outpost z konsolą handlową i je sprzedajecie. Ja z jednego kursu zgarniam 30k za misje + 90-110k za gemy, czyli +/- 120-140k łacznie. Ale ja tez zwiedzam cala jaskinie, bo znam dobrze jej uklad. Jesli nie chcecie odwiedać ukrytych pomieszczen (nie zawsze jest w nich coś wartościowego) to pewnie zarobicie z 20-30k mniej, co jednak tez jest dobrym hajsem. Dodatkowo mozecie oczywiscie za pomocą multi-toola z koncówką górniczą kopać skałki które tez sie tam znajdują, ale z jakiegos powodu te gemy które sami wykopiecie sa duzo mniej warte od tych, ktore znajdziecie przy zabitych delikwentach. Mi sie nie chce ich kopać, bo zabiera to duzo czasu, ale moze Wam bedzie to odpowiadac. Tak czy inaczej 100-140k z jednego kursu, ktory jak sie juz zapoznacie z ukladem jaskin zajmie Wam 20-25 minut z przelotem tam i z powrotem, to niezly wynik 😉 Dodatkowa rada - jak bedziecie dolatywac do jaskini, to w odleglosci ok 6-7k km zniknie znacznik. Nie wiem dlaczego tak jest, ale jest. Dlatego najlepiej, zrobić tak, że gdy jeszcze bedzie widoczny, to wycelujcie celownik statku idealnie w znacznik i trzymajcie sie tego kursu, gdy juz zniknie. Powinniście doleciec na wprost wejscia do jaskini. W dzien to jeszcze nie jest az taki problem, bo ją widac z jakies odleglosci, ale jeśli polecicie tam w nocy, to juz moze byc ciezko w inny sposob ją zlokalizowac. Oczywiście nie musze wspominać, że na taką wyprawę należy odziać się w porządny pancerz, uzbroić w broń najlepiej z dobrym zasięgiem, choć nie koniecznie snajperką) i zabrać ze sobą duży plecak. A! Ważne - będąc już na outpoście (albo w statku) przerzućcie cały loot z plecaka/pancerza/spodni do local/vehicle inventory. Czasem z powodu bug'u po sprzedaniu wszystkiego bezpośrednio z plecaka staje się on bezużyteczny, bo mimo opróżnienia go do zera nadal pokazuja, jakby był zajęty. Następnie na konsoli po porstu wybierzcie docelową lokalizację, do ktorej przerzuciliście gemy (w tym przykładzie - local albo vehicle inventory). I rada na koniec, nie tylko dotycząca tych "raidów" w jaskiniach - przerzucając gemy (lub inne itemy) z jednego inventory do drugiego, w docelowym wybierzcie w filtrach okna kategorię, która nija ma się z gemami, np. clothes, albo armor (najlepiej, zebyscie nie mieli nic w inventory z tej kategorii). Dzięki temu będziecie wrzucac gemy do swojeo inventory, ale nie beda ona aktualnie widoczne, bo bedziecie mieli wybraną inna kategorię w fitrach, np. armor (oczywiscie o wyłączeniu filtrów zobaycie gemy tam gdzie mają być). Co to daje? Spróbujcie przerzucić kilkadziesiąt gemów do okna w ktorm już jest ich pełno, to zrozumiecie 😉
  4. 3 punkty
    Kiedyś zrobiłem takie coś może się to komuś przyda. Szczególnie przed eventami w których może to coś dać.
  5. 3 punkty
    Pożegnanie Port Olisar - Raport z wydarzenia Wielkimi krokami zbliża się do nas Patch 3.20, który wprowadzi sporo zmian do rozgrywki w Star Citizen. Jedną z ważniejszych, jeżeli nie najważniejszych zmian w nadchodzącej łatce będzie usunięcie Port Olisar. Na miejsce naszej ukochanej, lewitującej stacji z Platformami do lądowania pojawi się Port Serpahin. Społeczność Neutral Hub postanowiła oddać skromny hołd stacji która wkrótce odejdzie w zapomnienie. Poniżej będziecie mogli zobaczyć zdjęcia z tego dnia, a także dowiedzieć się odrobinę więcej o tej pierwszej w grze stacji kosmicznej. Krótka historia Stacja po raz pierwszy zadebiutowała w prezentacji rozgrywki wieloosobowej jako ,,Cellin Station", zaś dla graczy PO - Port Olisar ukazał się w wersji gry Alpha 2.0 jako początkowa lokacja od tamtego czasu przechodząc wiele zmian. Multicrew demo Od wydawania poprawki 3.0 stał się jednym z ważniejszych miejsc do handlu, zaś patch 3.1 przyniósł rozbudowę portu o większe platformy, pozwalające obsłużyć duże jednostki takie jak Aegis Reclaimer zaś w wersji 3.15 port został przeniesiony bliżej planety Crusader oraz ustawiony bezpośrednio nad lewitującym miastem Orison. Od tego momentu stacja została także wprowadzona na orbitę geostacjonarną obracając się razem z planetą. Według nie potwierdzonych informacji (a przynajmniej ja nie potrafiłem znaleźć wiarygodnego źródła) Port Olisar ma w przyszłości zostać przywrócony w nowej odświeżonej formie, ze względu na to jak ważnym miejscem jest dla społeczności gry. Wszystkim którzy zapomnieli lub nie śledzą na bieżąco informacji odnośnie rozwoju gry, chciałbym przypomnieć że każda osoba która odwiedzi PO chociaż raz od 7 września do momentu wydania buildu 3.20 otrzyma unikalną odznakę ,,Farewell Port Olisar" - Informacja developera Opis wydarzenia Zamknięcie Port Olisar uczciliśmy zebraniem części z naszej floty okrętów, robiąc pamiątkowe zdjęcia na tle stacji, oraz na koniec dokonaliśmy wielkiego finału rozbijając okręt Origin 890i o zgromadzoną flotę w ramach porywu ułańskiej fantazji. Cały event łącznie z zebraniem statków i ustawieniem się do zdjęć zabrał nam około 45minut. W wydarzeniu wzięły udział następujące maszyny: Origin 890i, Anvil Carrack, Argo Raft, RSI Andromeda constellation, Aegis Retaliator, Drake Corsair, Misc Freelancer Max, Aegis Reclaimer, A2 Hercules Starlifter, Aegis Redeemer, Misc Starfarer, C2 Hercules, Mirai Razor LX Zdjęcia z wydarzenia Zdjęcia zrobione i dodane dzięki uprzejmości użytkowników Warchluś oraz HappyRusher, zapraszam również do posta Warchlusia odnośnie pożegnania PO Post warchluś w którym znajdziecie również kilka nagrań video. Specjalne podziękowanie dla Konhau, który był oryginalnym pomysłodawcą wydarzenia. Osoby biorące udział w wydarzeniu: Warchluś HappyRusher Klucha_Poland Barthi Deniko13 Grafi1991 Jaszczur222 Joncek Karloz_pl Konhau Laxios Mlody991 Morgoth Norbeusz Rawnock Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane przyszłymi wydarzeniami lub po prostu wspólną rozgrywką na Discord Huba Materiały źródłowe: Historia PO bazowana na artykule: https://starcitizen.tools/Port_Olisar Multicrew demo autorstwa kanału Dualshockers
  6. 3 punkty
    Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w pożegnaniu Port Olisar : HappyRusher, Klucha_Poland, Warchlus, Barthi, BlackySensei, Deniko13, Jaczszur222, Joncek, Karloz_Pl, Konhau, Laxios, Młody991, Morgooth, Norbeusz, Rawnock 🙂 Pozdrowienia dla Wszystkich Na koniec były fajerwerki :
  7. 3 punkty
    JAK POPRAWIĆ WYDAJNOŚĆ W STAR CITIZEN Ze względu na to jak często trzeba tłumaczyć nowym pilotom w jakim sposób mogą poprawić wydajność gry, postanowiłem napisać ten krótki poradnik. Za nim zaczniemy chciałbym zaznaczyć kilka istotnych faktów: 1. W tym poradniku nie znajdziecie zaawansowanych metod - wszystkie opisane tutaj sposoby są możliwe do wykonania z domu - bez konieczności konsultacji z lekarzem lub farmaceutą. 2. Wspomniane poniżej metody działają w wypadku 90% graczy, jednak ze względu na to, że gra jest w wersji Alpha a każdy komputer jest inny nie każdy odczuje poprawę. A) Zmiana pola widzenia FOV (Field of View) Star Citizen nie lubi wąskiego FOV z dwóch przyczyn. Po pierwsze jeżeli mamy ustawione małe FOV w większości statków nie będziemy widzieli połowy istotnych ekranów naszego pojazdu. Po drugie u wielu graczy zwiększenie FOV pozytywnie wpływa na działanie gry - osobiście zyskuję na tym 4-6fps. Zaleca się aby FOV było ustawione na minimum 100, jednak osobiście polecam po prostu przesunąć suwak maksymalnie w prawo. --> ---> B) Ustawienia Graficzne Star Citizen jako gra w wersji Alpha bardzo słabo wykorzystuje możliwości naszego komputera, albo ujmując to inaczej robi to kompletnie źle. Często słyszymy pytania typu ,,ustawiłem grafikę na low, dlaczego jest gorzej niż na high". Odpowiedź jest prosta - gra obecnie nie potrafi korzystać z dostarczanych jej zasobów. Na szczęście i na to jest rozwiązanie - gracze metodą prób i błędów znaleźli najbardziej optymalne ustawienia które pozwolą cieszyć się lepszą wydajnością. Najważniejsze z nich: Resolution - Szczególnie jeżeli posiadamy słabszy sprzęt polecam korzystać z rozdzielczości FullHD 1920 X 1080 Quality - Tutaj zawsze ustawiamy High, nie ważne jaki mamy sprzęt w większości wypadków na tym ustawieniu gra będzie chodzić najlepiej Planet Volumetric Clouds - jest to opcja bardzo obciążająca sprzęt co za tym idzie im niżej tym lepiej C) Plik CFG poprawiający wydajność Aby jeszcze bardziej polepszyć nasze wrażenia płynące z gry możemy skorzystać z pliku CFG stworzonego przez jednego z użytkowników Star Citizen. Link do oryginalnego pliku ---> USER.CFG Na potrzeby polskiej społeczności postanowiłem przetłumaczyć dla Was instrukcję. Link do wersji z tłumaczeniem ---> Plik CFG + tłumaczenie hasło: hygejaMu Instrukcja do pliku znajduje się w folderze Mniej zaawansowanych użytkowników interesują kroki od 1 do 4. Reszta jest dla osób zaawansowanych. Jeżeli ktoś mimo tłumaczenia miałby problem z konfiguracją, zapraszamy na nasz Discord https://discord.gg/AYUASnpj, gdzie możecie skontaktować się ze mną lub innymi instruktorami, którzy z pewnością Wam pomogą. D) Inne metody poprawienia wydajności - Wyłączcie wszystkie zbedne procesy w tle takie jak przeglądarki internetowe, odtwarzacze muzyki - Zawsze korzystajcie z opcji Fullscreen - Częstym powodem niestabilności gry jest także serwer na którym się znajdujecie. Aby sprawdzić stan serwera należy będąc w grze wcisnąć tyldę ,,`" a następnie wpisać komendę r_displayinfo 1. - Najważniejszy parametr w tym wypadku to Server FPS, jeżeli jego wartość spada poniżej 5fps jest to sygnał, że warto zmienić serwer. Idealne liczby to takie od 10fps w górę. Podsumowując mam nadzieję, że poradnik będzie dla Was przydatny. W razie pytań zapraszam do kontaktu na Hubowym Discordzie pod nickiem Blacky Sensei. Jeżeli ktoś zna oryginalnego autora pliku .CFG bardzo proszę o informację w wiadomości prywatnej, abym mógł edytować post i dodać wzmiankę, aby docenić jego pracę włożoną w rozwój Star Citizen.
  8. 3 punkty
    Witam! Patch 3.19 pozmieniał trochę walkę statkami (jest teraz trudniejsza a NPC mądrzej walczą), więc szukając najskuteczniejszego loadoutu dla mojego Aegis Vanguard Harbringera, wydałem małą fortunę (ok. 265k auec 😉), żeby przetestować większość polecanych konfiguracji uzbrojenia na mojego Harba. Zachęcony przez Administratora strony, podaję moje wnioski: S5 ballistic cannon Deadbolt V + 4xMVSA - cudowne uczucie podczas strzelania (wali jak z prawdziwej armaty), ale ma niestety zbyt mało ammo i o ile podczas walki z Valkirią czy Vanguardem to nie problem, to trafiając na Reclaimera robi się gorąco. Dodatkowo broń balistyczna częściowo przechodzi przez tarczę, co z jednej strony oznacza, że możemy zadawać bezpośrednie obrażenia kadłubowi, ale z drugiej, jeśli skończy się ammo a nie zdążymy do tego czasu rozwalić przeciwnika, to ma on nadal aktywne tarcze (bo ballistic'i ich nie zdjęły), których same 4xmvsa mogą nie zniszczyć (taki Reclaimer ma bazowo 300k tarcz). Szkoda, bo kocham z tego strzelać, choć trzeba być mocno celnym; S4 laser repeater (w moim przypadku CF-447 Rhino) na nieużywanym gimbalu + GVRS - fajne uczucie ciągłego okładania przeciwnika, ale małe obrażenia dają się we znaki podczas walki z drużyny kocurami. Walka jest wtedy przyjemna (kąsamy jak komar), ale uciążliwa. Dlaczego S4 na gimbalu a nie S5 fix? S5 ma dużo niższą prędkość pocisków (700 m/s zamiast 1400 m/s), co wymusza używanie na nosie laser cannonów o tej samej prędkości (albo np. ballistic'ów CVSA, ale te mają trochę za mało ammo), a to znacząco obniża ilość strzałów w jednej serii (taki zestaw bardziej obniża wydajność kondensatorów odpowiedzialnych za dostępność ilość pocisków w serii). Tak jak pisałem, S4 i GVRS zadają zauważalnie mniejsze obrażenia, ale mogą strzelać 2-3 razy dłużej, więc przeciwnik cały czas otrzymuje obrażenia i nie ma czasu na regenerację osłon (no i taka konfiguracja zdecydowanie szybciej odnawia dostępne ammo). Jest to też polecany loadout do walk pvp; S5 ballistic gatling AD5B + 4xMVSA - brrryt zawsze spoko, ale jak to w gatlingach - jest spory rozrzut pocisków i (przynajmniej dla mnie) - czasem przez to ciężko trafić wroga i skupic na nim skuteczny ogień. Zwłaszcza objawia się to podczas walki na większe odległości, bo choć AD5B potrafi razić przeciwników z odległości 2800 m, to przy jego rozrzucie większość pocisków mija cel. Z bliska jest jednak zabójczo skuteczny, choć do wiekszych przeciwników trzeba dłużej strzecać (małe obrażenia alpha wymagają użycia więszej ilości pocisków). Do tego ta broń potrzebuje chwili na (dosłowne) rozkręcenie się, a czasem ta chwila robi różnice. Na plus na pewno spora ilość pocisków, dzięki czemu broń wiecej wybacza i pozwala rzadziej (niż w innych gatlingach) wracać w celu uzupełnienia ammo. Osobiście dużo lepiej używa mi się gatlingow, gdy latam mniejszymi, bardziej zwrotnymi jednostkami, np. Talonem; S5 laser cannon (w moim przypadku Omnisky XV) + 4xMVSA - po raz kolejny przekonałem się, ze najprostsze rozwiązania są najlepsze 😉 jeszcze na poprzednich patchach to była moja podstawowa konfiguracja na Sentinelu i teraz tez taka została. Jak dla mnie najlepszy zestaw. Wszystkie statki rozwalam tym o polowe szybciej, tarcze schodzą w oczach, każde trafienie tym laserem zauważalnie uszczupla pulę wytrzymałości kadłuba czy tarcz, można nim snajpić, bo choć każda sensowna broń S5 ma 2800m zasięgu to ten laser S5 jest na każdej odległości precyzyjny (w przeciwieństwie do np. AD5B) a jedyną bolączką jest te marne 8 strzałów. Ale można do tego przywyknąć, a wtedy walka Vanguardem to czysta przyjemność 🙂 Mimo to, jeśli chodzi o odczucia, i tak najlepsze uczucie jest podczas wystrzeliwania potężnych pocisków z Deadbolt V 🙂 szkoda tylko, ze ich tak mało 😕. Mam nadzieję, że komuś to w czymś pomogło 🙂 Pozdrawiam!
  9. 3 punkty
    Po raz kolejny MicroTech, razem kopie się raźniej, a czasem inaczej się po prostu nie da 😀 Znalezienie nielicznych naziemnych bram do Lorville nie jest łatwe, właściciele miasta wyraźnie nie życzą sobie gości których nie stać na podróż statkiem 😁
  10. 3 punkty
    Statek : IDRIS-P Lokalizacja : Stanton, Crusader , Lorvill Piękno lataniem tym kolosem jest nie do opisania . Railgun który one hittuje każdy statek jest epicki ! Masa , potęga i postrach - to właśnie Idris. FunFact - Skok QT z Crusader do Hurston trwa jedyne 20 minut 🙂 Niestety w ferworze podjarania się kradzieżą flagowca floty UEE moje screeny nie są najlepszej jakości ani kadrowania 🙂 Postaram się w przyszłości odtworzyć sytuację i wykonać coś bardziej profesjonalnego 🙂 Mimo to kilka screenów uważam zasługują na wylądowanie na tapecie . P.S. Wiem wiem w niektórych będzie odpalona komenda na server info w górnym prawym rogu - zorientowałem się po jakimś czasie 😞
  11. 3 punkty
    Statek: MOLE Argo Astronautics. Miejsce: Aberdeen, Jeden z księżyców Hurston. Opis statku: Argo MOLE (Multi Operator Laser Extractor) to średniej wielkości wielozałogowy statek górniczy. Z trzema niezależnymi wieżyczkami górniczymi i kompleksowym zapleczem dla załogi, jest to statek idealny do wydajnego wydobycia dla wielu załóg. Dodatkowo, duża pojemność (96 SCU) gwarantuje, że nic cennego nie zostanie pominięte. MOLE żyje zgodnie z powiedzeniem "Co dwie głowy to nie jedna".
  12. 3 punkty
    Statek: Blade Esperia. Miejsce: New Babbage. Opis statku: Esperia Blade to replika lekkiego myśliwca Vanduul, produkowana przez Esperię na potrzeby wojska. Często są one wykorzystywane do szkolenia pilotów UEE. Zwrotność Blade'a przewyższa wszystko inne, co rekompensuje jego brak pancerza.
  13. 3 punkty
    Statek: Reclaimer firmy Aegis Dynamics. Miejsca: Podróż z microTechu na Hurston. Opis Statku: Aegis Reclaimer to przemysłowy statek wydobywczy. Wyposażony we wzmocnioną ładownię, napęd skokowy dalekiego zasięgu oraz wyrzutnie dla bezzałogowych dronów, Reclaimer jest idealnym statkiem do pozyskiwania wraków z głębokiej przestrzeni kosmicznej. Wiązki holownicze, reflektory, opcje skanowania i porty dokujące uzupełniają narzędzia tego zdolnego, utylitarnego statku kosmicznego. (A przynajmniej taki ma być) Wygląd wnętrza nawiązuje do statku Nostromo z serii filmów o Obcym.
  14. 3 punkty
    Statek: Drake Cutter Planeta: microTech Dokładne Miejsce: Lasy 1.5k km od New Babbage. Opis statku: Cutter to jednomiejscowy statek startowy wyprodukowany przez Drake Interplanetary. Jego wytrzymała, wszechstronna i elastyczna rama może pełnić wiele różnych ról i została zaprojektowana tak, aby była przyjazna dla użytkownika, co czyni ją idealną dla początkujących pilotów. Statek: Drake Cutter oraz 890 Jump firmy Origin. Dokładne Miejsce: Port Tressler na orbicie microTechu. Porównanie wielkości. 😉 Stacja: Port Tressler Orbita: microTech Nie jest to statek, ale jakoś mało tutaj jest zdjęć struktur, a one też mogą być zachwycające.
  15. 3 punkty
    Anvil Arrow nad Area18 ************************************** Drake Buccaneer w trasie ************************************* Crusader Ares Starfighter ION na tle Crusader ****************************** MISC Hull A z ładunkiem nad Yela *********************************** Origin 300i w hangarze
  16. 3 punkty
    Przelot Avengerem Titan nad Daymarem. - - - - - - - - Prospector podczas pracy wydobywczej na księżycu Yela. - - - - - - - - Mercury Star Runner, a raczej to co z niego zostało... 😄
  17. 3 punkty
    Musimy pamiętać o co chodziło @Tomsky. Katalog turystyczny, a więc widoki z naszych wypraw eksploracyjnych czy innych podróży w Star Citizen. Nie jest łatwo tak dobrać screeny żeby to nie był zwykły showcase statków, ale na ów ktoś będzie musiał założyć oddzielny wątek . Z planety microTech: jeden z licznych dachów ponad miastem. Tego wieczora było wyjątkowo gorąco... Podróż pociągiem w Lorville przy otwartych drzwiach. Skaliste zbocza wzgórz gdzieś w głębi Hurston. Pogoda była paskudna, wiatr wiatr porywisty. Jeden z Mining Outpostów na powierzchni Cellin nocą. A to widoki w pobliżu oldschoolowego Jumptown, księżyc Yela. Orbita Crusader, nieopodal GrimHex. Stay safe, Commanders.
  18. 2 punkty
    Lista Polskich Graczy w Star Citizen (RSI Handle) Witajcie! Skok QT do listy graczy Jak dołączyć do spisu powszechnego? Aktualizacja: screeny zostaną zaktualizowane, lista aktualna. Wkrótce kolejne informacje. Jak przystało na next-genowy projekt online, w Star Citizen można łączyć się w drużyny by wspólnie doświadczać tej niesamowitej gry. Nie jest to przymusem, tytuł przypadnie do gustu również samotnym wilkom. A jednak przemierzanie zimnej przestrzeni bywa ciekawsze w towarzystwie. Nierzadko solidny kompan pomoże nam wykonać trudniejsze zadanie, odegrać się na piratach, zapolować na bounty czy uratować skórę. Dlatego potrzeba móc się jakoś wzajemnie odnaleźć. Wkrótce nasz Hub mocno ułatwi wam poszukiwanie graczy i drużyn, szykujemy w tym celu przydatne narzędzia. Tymczasem jednak, w odpowiedzi na zapotrzebowanie, postanowiliśmy zebrać listę nicków (handle) polskich graczy Star Citizen, którzy zdecydowali się nimi podzielić. Wstępne instrukcje: Aby zobaczyć się wzajemnie z inną osobą w Star Citizen, dodaj jej nick do swoich kontaktów w grze lub na stronie Roberts Space Industries: RSI -> klik w Account -> Contacts Zanim jednak będziecie mogli się wzajemnie widzieć online, drugi pilot musi dodać cię do kontaktów również. Uwaga: po wykonanej operacji może być konieczne zrestartowanie gry! Nie zapominajcie o tym kroku w razie gdyby procedura nie zadziałała. Aby szybko nawiązać kontakt z innymi graczami zapraszamy do skorzystania z tych możliwości: 1. Napisania posta w niniejszym wątku 2. Użycia naszego kanału Discord: LINK Lista RSI Handle polskich graczy Star Citizen Raz jeszcze przypominamy, że aby widzieć się w kontaktach online i móc do siebie dołączać należy dodać się do kontaktów w Star Citizen wzajemnie. | Powrót QT 2M1R AgentSmithPL AlienN7 Akerosos Alkhadias Ametyst AngusThermopyle Arkadius Avantio Aymore backu Bagba42 Banson Barth1984 Batriz Batiatous Bavar bigos86 Blade3767 BlackEyeG BlazejAntol blazejwiecha Bushdog CenturionOne citanek CirQu CommanderAeon CPvrain CzarnyMax_PL czejenesku DamianArbuz Daniel-Hanslik daqwid2727poland daro7511 deathrider1233 Deikusa Detros dev_mike Devorzhum Dmgerr DocPapaya Dornkirk44 Dufuz Eisley EclipseWolf EmisariuszPL electric_ant EscoBarber Esiekk FireFlypl1 focikPL FoxyDMe FrosterPL foxu GamersGen Gatki Ginkaku514 Gdt G00recky griver7 groosz HappyRusher Husskeer HoldfastPL IncredibleQuark Jakkus James_Poltropia jaromaz jb007 JCShivon Jerzu JOKEROS Jsatrzab jqnpod Kaoj Krisuxxx KrzysioK KvotheArlidien lee_rg LePatryQ Lord_Saygon Lszek333 martin_escareth MavPL Master_ZiBi mirdalan Mjenta Morgooth MYCAR Nareq Oriinks P4wel PechowySaper Promyk PuchaczRolny Puotek Pupakamaru Rawnock RobaxAnty RoyaLiTTy Rozgazowany RyuXito sabuszi Salata8888 Sarrivin serwerygier ScreamingHydra Sgt_Tom Sheploo Silverain silverhaze5g simuno7 Sitr SliderPL SpikeStrider Son-X spartan_1_PL SzaryX Taho Thrax1440 toliano Tomskee Tomash87 Turkof Varnhorne Vipermaister veinsx WiAtEr_7 wmk Yau71a Yosunio Your3vilTwin xec-pl xvx24 zcaalock Zerliroth Informacje - Powrót QT Lista niejasnych wpisów: DeRadagast (błędny nick - prawdopodobnie radagast) Klimat (błędny nick - prawdopodobnie Klimatix lub Klimatrix8) Martin13 (błędny nick - prawdopodobnie Martin1337) Misiorny (błędny nick - prawdopodobnie misior) Neuron (błędny nick - prawdopodobnie neuron88) Olej (błędny nick - prawdopodobnie olej1337) Punky (błędny nick - prawdopodobnie Punkypl) rafko124 (błędny nick - prawdopodobnie rafko-81 lub RAFKOS) Rinzler (błędny nick - prawdopodobnie Rinzler-v2) szoko (błędny nick - prawdopodobnie szokoboroko) Various (błędny nick - prawdopodobnie Various47) Zakapior766 (błędny nick - prawdopodobnie Zakapior76) Lista błędnych wpisów: Badzio (błędny nick) Bonc (błędny nick) Bounty Hunter (błędny nick) COLONELpl (błędny nick) domwez (błędny nick) Kazimierz9 (błędny nick) LokersWyklety (błędny nick) Lukew (błędny nick) Łucznik79 (błędny nick) Marshal1983 (błędny nick) Mazi88 (błędny nick) Meni (błędny nick) Mkoijn (błędny nick) MSDQ (błędny nick) Panakamanana (błędny nick) Petervonblack (błędny nick) rafal_z_pyrlandi (błędny nick) RaphaelVespertilio (błędny nick) russakes (błędny nick) Vim88pl (błędny nick) Vuko (błędny nick) Wiertek65 (błędny nick) Lista będzie aktualizowana na bieżąco. Bezpiecznych podróży! | Powrót QT + Ostatnia aktualizacja: 23.03.2025r Jak znaleźć się na liście polskich graczy? Jeśli w powyższym zestawieniu brakuje twojego nicka lub jest on niepoprawny, uzupełnij swój profil na forum o właściwe RSI Handle i napisz posta w tym wątku, poniżej tej wiadomości. Dodatkowo możesz poinformować nas w #szukam-graczy na Discord. Wątek ten służy również poszukiwaniu graczy do drużyn, dlatego wasze posty są tutaj mile widziane. | Powrót QT
  19. 2 punkty
  20. 2 punkty
    Origin 890 Jump zaparkowany obok Port Olisar (a na samym statku zaparkowany 125a 😉) Wschód Słońca (?) nad New Babbage. Na pierwszym planie MISC Freelancer MAX. Klimatyczne wnętrze Drake Cutlass Black.
  21. 2 punkty
    Bez związku z powyższymi postami 😋. Some Freelancer love. Lubicie dreszczowce? Gdy jako spokojny kupiec musisz załatwić sprawy z niewypłacalnym klientem Co ciekawe, wrak Horneta F7C-M znalazł się na księżycu Daymar przed Alpha 3.18. Nim jeszcze Star Citizen zaczął takie ficzery obsługiwać. ~Musashi Industrial and Starlight Concern (MISC) Freelancer
  22. 2 punkty
    Niewielki Drake Cutter zmierza na równie niewielkie górnicze przygody w jaskiniach MicroTech
  23. 2 punkty
    Wchodzenie w atmosferę MicroTech, tuż przed eksploracją i błądzeniem po jaskini
  24. 2 punkty
    Statek: Prowler Esperia. Miejsca: Hangar w Porcie Tressler oraz zielone rejony microTechu. Historia pojazdu: Esperia Prowler to zmodernizowana wersja niesławnego transportera opancerzonego Tevarin. Astroinżynierowie Esperii otrzymali nieograniczony dostęp do badań nad oryginalnymi wersjami statku odkrytymi niedawno w systemie Kabal, aby pomóc w skrupulatnej rekonstrukcji pojazdu. Teraz Prowler jest idealnym połączeniem dwóch kultur: elegancji i skuteczności tevaryńskiej machiny wojennej połączonej z niezawodnością współczesnej ludzkiej technologii. ^ Według mnie na tym zdjęciu wygląda trochę creepy.
  25. 2 punkty
    Cześć, Posiadam Tobii od ponad roku i powiem wam, że w Star Citizen to urządzenie lśni. Można troszkę utrudnić sobie rozgrywkę, używając urządzenia nawet przy celowaniu z broni w trybie FPS, jednak znacząco zwiększa to imersję. Jedynie przy karabinach snajperskich Tobii jest nie do użytku, przez narzucony czarny overlay podczas celowania. Do latania niezbędny - moim zdaniem najlepsze urządzenie trackingowe (mając na myśli koszt wygodę i możliwości) rozwiązanie ze wszystkich dostępnych na rynku. Najfajniejszy moment jak możesz obrócić się, siedząc za sterami statku. Następnie widzisz swoją załogę, która robi coś głupiego za plecami - Bezcenne. Na załączonym zrzucie ekranu widać jedyną grzeczną osobę na statku.
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|