Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 26.03.2022 w Odpowiedzi

  1. 4 punkty
    Czekając na wschód który nigdy nie nadejdzie ( w tym miejscu) :D
  2. 4 punkty
    Piękne chmury nad A18 idealne pożegnanie 🙂 Dokowanie na Javelinie 🙂 Hehe idealnie wpasowane 🙂 Budzisz się wychodzisz na korytarz hotelu a tu taki piękny widok na miasto 🙂 (Area 18 ) Piękny widok na Crusader z planety Daymar normalnie musiałem na chwilę zaprzestać kopania dla takiego widoku 🙂 A tu całe piękno Crusadera Ten gazowiec jest cudowny zwłaszcza przy wschodzie słońca (gwiazdy) 🙂
  3. 4 punkty
    Zachęcony przez @Sarr zakładam nowy temat, który być może pomoże nowym graczom łatwiej wejść w tę niezwykle wciągającą ale i niezbyt łatwą do opanowania grę 🙂 Na początek dobry sposób na szybkie zarabianie na początku swojej przygody: Raz na jakis czas macie w zakladce bounty hunting zadanie "Clear criminal nest". W opisie najczęściej jest wtedy info, ze ekipa do ubicia jest w jakieś jaskini (zazwyczaj na Daymarze). Za samo zadanie jest chyba 30k aUEC, więc już to jest niezła kasa, ale to dopero poczatek zabawy. Kazdy z petentów do ubicia ma przysobie w plecaku (albo jesli nie ma plecaka to w pancerzu) kilka/kilkanascie gemów dolovine (musisz najechac myszka na plecak/pancerze i prawym przyciskiem myszy wybrac open). Zabieracie te gemy od kazdego z ubitych wrogów (jest ich od 8 do 12) i dodatkowo sprawdzajcie pojemniki - w niektorych tez mozna je znaleźć. Jak juz wszystkich ubijecie, to macie dwie opcje - albo po ograbieniu zwłok konczycie zwiedzanie jaskini i wracacie do wyjscia, albo idziecie jeszcze do dwoch komór w tej jaskini, których trzeba jednak troche poszukać. Łatwo się tam zgubić na początku. Jak je znajdziecie, to czasem w tych pomieszczeniach są pojemniki, w ktorych mozna znaleźć dodatkowe gemy. Ale nie zawsze, dlatego to troche ryzykowne na poczatku, jesli nie wiecie, gdzie szukac (zawsze można się posiłkować poradnikami na YT). Tak czy inaczej po paru takich misjach powinniście juz znac układ jaskin i przebiegac przez nie jak przez wlasne podwórko. Z takim lootem w postaci gemów od npców lecicie na jakiś outpost z konsolą handlową i je sprzedajecie. Ja z jednego kursu zgarniam 30k za misje + 90-110k za gemy, czyli +/- 120-140k łacznie. Ale ja tez zwiedzam cala jaskinie, bo znam dobrze jej uklad. Jesli nie chcecie odwiedać ukrytych pomieszczen (nie zawsze jest w nich coś wartościowego) to pewnie zarobicie z 20-30k mniej, co jednak tez jest dobrym hajsem. Dodatkowo mozecie oczywiscie za pomocą multi-toola z koncówką górniczą kopać skałki które tez sie tam znajdują, ale z jakiegos powodu te gemy które sami wykopiecie sa duzo mniej warte od tych, ktore znajdziecie przy zabitych delikwentach. Mi sie nie chce ich kopać, bo zabiera to duzo czasu, ale moze Wam bedzie to odpowiadac. Tak czy inaczej 100-140k z jednego kursu, ktory jak sie juz zapoznacie z ukladem jaskin zajmie Wam 20-25 minut z przelotem tam i z powrotem, to niezly wynik 😉 Dodatkowa rada - jak bedziecie dolatywac do jaskini, to w odleglosci ok 6-7k km zniknie znacznik. Nie wiem dlaczego tak jest, ale jest. Dlatego najlepiej, zrobić tak, że gdy jeszcze bedzie widoczny, to wycelujcie celownik statku idealnie w znacznik i trzymajcie sie tego kursu, gdy juz zniknie. Powinniście doleciec na wprost wejscia do jaskini. W dzien to jeszcze nie jest az taki problem, bo ją widac z jakies odleglosci, ale jeśli polecicie tam w nocy, to juz moze byc ciezko w inny sposob ją zlokalizowac. Oczywiście nie musze wspominać, że na taką wyprawę należy odziać się w porządny pancerz, uzbroić w broń najlepiej z dobrym zasięgiem, choć nie koniecznie snajperką) i zabrać ze sobą duży plecak. A! Ważne - będąc już na outpoście (albo w statku) przerzućcie cały loot z plecaka/pancerza/spodni do local/vehicle inventory. Czasem z powodu bug'u po sprzedaniu wszystkiego bezpośrednio z plecaka staje się on bezużyteczny, bo mimo opróżnienia go do zera nadal pokazuja, jakby był zajęty. Następnie na konsoli po porstu wybierzcie docelową lokalizację, do ktorej przerzuciliście gemy (w tym przykładzie - local albo vehicle inventory). I rada na koniec, nie tylko dotycząca tych "raidów" w jaskiniach - przerzucając gemy (lub inne itemy) z jednego inventory do drugiego, w docelowym wybierzcie w filtrach okna kategorię, która nija ma się z gemami, np. clothes, albo armor (najlepiej, zebyscie nie mieli nic w inventory z tej kategorii). Dzięki temu będziecie wrzucac gemy do swojeo inventory, ale nie beda ona aktualnie widoczne, bo bedziecie mieli wybraną inna kategorię w fitrach, np. armor (oczywiscie o wyłączeniu filtrów zobaycie gemy tam gdzie mają być). Co to daje? Spróbujcie przerzucić kilkadziesiąt gemów do okna w ktorm już jest ich pełno, to zrozumiecie 😉
  4. 3 punkty
    Witam! Podzielę się z wami moim doświadczeniem z Tobii eye tracker 5. Jeżeli zainteresuje Cię i zdecydujesz się kupić ale czegoś nie wiesz - pytaj śmiało pomogę 🙂 Tobii eye tracker 5 ! Mam teraz już 3 dni użytkowania za sobą i wydaje mi się , że ustawiłem Tobiasza tak jak chciałem i tak jak należy. Porównując do kamerki internetowej to jakby próbować porównać umiejętności latania pingwina i orła bielika. Tobii i jego możliwości śledzenia ruchu oczu to coś niesamowitego dodającego wyższy level imersji. Rozglądanie się na boki jest naprawdę bardzo przyjemne , płynne i praktycznie zawsze wracasz do pozycji „neutralnej” . Autocentralizowanie jest bardzo dobre i widać to gołym okiem jak po zmianie pozycji głowy i powrocie Tobii niejako wyśrodkowuje delikatne niechciane odchyłki. Owszem już parę razy zdarzyło mi się totalnie zgubić centrum patrzenia . Były to przypadki podczas QT kiedy to chwyciłem za komórkę i całą trasę odwróciłem wzrok całkowicie w dół pochylając się przy tym . Po odlepieniu się od smartfona obraz był skierowany stanowczo za mocno w górę . Sposób na to ? Prosty wystarczy bind na reset pozycji i gotowe . Podczas całej gry kiedy to nie odwracałem wzroku od monitora praktycznie 0 problemów . Kiedy chciałem użyć paneli w kokpicie - no cóż trzeba nauczyć nie ruszać głową . Totalnie stop ! Inaczej cały czas się obraz będzie nam ruszać . Ale kiedy w bezruchu - są delikatne ruchy kamery ale nie na tyle uciążliwe żeby nie móc bez problemowo obsługiwać kokpit. Być może nie ustawiłem jeszcze wszystkich opcji dobrze . Może jest jakaś która spowalnia gesty podczas przybliżania . Co do samego śledzenia oczu jest to coś niesamowitego. Bardzo precyzyjne i bardzo szybko reaguje na ruchy - praktycznie natychmiastowo łapie ruch oczu. Namierzanie przeciwnika rakietami ? Wystarczy patrzyć się na cel aby go ztargetować i trzymać cały czas w zielonym kółeczku na full. Również samym patrzeniem można odchylać kamerę. Jest to o wiele delikatniejsze niż ruch głową ale bardzo przydatne aby na szybko zerknąć na nie mieszczące się w zasięgu kadru ekrany bez konieczności ruszania głową. Jedyny minus jaki dostrzegłem i w kamerce i w tobiaszu to przemieszczanie się fotela bądź wykrzywianie pozycji siedzenia . Nie ma chyba osoby która przez 5 godzin siedzi w fotelu w totalnym bezruchu. Przy zmianie pozycji w prawo lub lewo oczywiście zmieniamy środek w grze. Jest to na razie jedyny mankament jaki dostrzegłem . Kadr przesuwa się ale nie na tyle żeby utrudniało grę lecz zwyczajnie np. Celownik z okienkiem qt są rozjechane. Bez użycia eye trackingu/head trackingu niektóre statki zwyczajnie mają te celowniki rozjechane. Natomiast przy użyciu Tobiasza i po poprawieniu pozycji jestem w stanie zrównać je ze sobą idealnie . Dodam jeszcze że tak jak producent zaleca (max screen 27” z ratio16:9 i 30” z ratio 21:9) tak telewizor się nie nadaje do tobiego . Jest nieprecyzyjny i gubi osiowość . Koniec końców Tobii to rewelacyjne urządzenie z kategorii tych które nie wymagają zakładania na głowę żadnych markerów do trackingu . Nie noszę okularów ale z tego co mi wiadomo nawet w okularach Tobii radzi sobie bez problemowo. Tak więc 5 punktów dla gryffin…. Dla immersji ! Haha. Update: Dodane screeny ~S.
  5. 3 punkty
    Po raz kolejny MicroTech, razem kopie się raźniej, a czasem inaczej się po prostu nie da 😀 Znalezienie nielicznych naziemnych bram do Lorville nie jest łatwe, właściciele miasta wyraźnie nie życzą sobie gości których nie stać na podróż statkiem 😁
  6. 3 punkty
    Statek : IDRIS-P Lokalizacja : Stanton, Crusader , Lorvill Piękno lataniem tym kolosem jest nie do opisania . Railgun który one hittuje każdy statek jest epicki ! Masa , potęga i postrach - to właśnie Idris. FunFact - Skok QT z Crusader do Hurston trwa jedyne 20 minut 🙂 Niestety w ferworze podjarania się kradzieżą flagowca floty UEE moje screeny nie są najlepszej jakości ani kadrowania 🙂 Postaram się w przyszłości odtworzyć sytuację i wykonać coś bardziej profesjonalnego 🙂 Mimo to kilka screenów uważam zasługują na wylądowanie na tapecie . P.S. Wiem wiem w niektórych będzie odpalona komenda na server info w górnym prawym rogu - zorientowałem się po jakimś czasie 😞
  7. 3 punkty
    Statek: MOLE Argo Astronautics. Miejsce: Aberdeen, Jeden z księżyców Hurston. Opis statku: Argo MOLE (Multi Operator Laser Extractor) to średniej wielkości wielozałogowy statek górniczy. Z trzema niezależnymi wieżyczkami górniczymi i kompleksowym zapleczem dla załogi, jest to statek idealny do wydajnego wydobycia dla wielu załóg. Dodatkowo, duża pojemność (96 SCU) gwarantuje, że nic cennego nie zostanie pominięte. MOLE żyje zgodnie z powiedzeniem "Co dwie głowy to nie jedna".
  8. 3 punkty
    Statek: Blade Esperia. Miejsce: New Babbage. Opis statku: Esperia Blade to replika lekkiego myśliwca Vanduul, produkowana przez Esperię na potrzeby wojska. Często są one wykorzystywane do szkolenia pilotów UEE. Zwrotność Blade'a przewyższa wszystko inne, co rekompensuje jego brak pancerza.
  9. 3 punkty
    Statek: Reclaimer firmy Aegis Dynamics. Miejsca: Podróż z microTechu na Hurston. Opis Statku: Aegis Reclaimer to przemysłowy statek wydobywczy. Wyposażony we wzmocnioną ładownię, napęd skokowy dalekiego zasięgu oraz wyrzutnie dla bezzałogowych dronów, Reclaimer jest idealnym statkiem do pozyskiwania wraków z głębokiej przestrzeni kosmicznej. Wiązki holownicze, reflektory, opcje skanowania i porty dokujące uzupełniają narzędzia tego zdolnego, utylitarnego statku kosmicznego. (A przynajmniej taki ma być) Wygląd wnętrza nawiązuje do statku Nostromo z serii filmów o Obcym.
  10. 3 punkty
    Statek: Drake Cutter Planeta: microTech Dokładne Miejsce: Lasy 1.5k km od New Babbage. Opis statku: Cutter to jednomiejscowy statek startowy wyprodukowany przez Drake Interplanetary. Jego wytrzymała, wszechstronna i elastyczna rama może pełnić wiele różnych ról i została zaprojektowana tak, aby była przyjazna dla użytkownika, co czyni ją idealną dla początkujących pilotów. Statek: Drake Cutter oraz 890 Jump firmy Origin. Dokładne Miejsce: Port Tressler na orbicie microTechu. Porównanie wielkości. 😉 Stacja: Port Tressler Orbita: microTech Nie jest to statek, ale jakoś mało tutaj jest zdjęć struktur, a one też mogą być zachwycające.
  11. 3 punkty
    Anvil Arrow nad Area18 ************************************** Drake Buccaneer w trasie ************************************* Crusader Ares Starfighter ION na tle Crusader ****************************** MISC Hull A z ładunkiem nad Yela *********************************** Origin 300i w hangarze
  12. 3 punkty
    Cześć, Prawie codziennie jestem na discordzie by grać razem z innymi i widząc, że często zdarzają się nam ciekawe przygody postanowiłem nagrywać. Oto pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni filmik, w którym zebraliśmy się na wspólne działanie. Sam też namawiam do dzielenia się w taki, czy inny sposób własnymi przygodami.
  13. 3 punkty
    Przelot Avengerem Titan nad Daymarem. - - - - - - - - Prospector podczas pracy wydobywczej na księżycu Yela. - - - - - - - - Mercury Star Runner, a raczej to co z niego zostało... 😄
  14. 3 punkty
    Musimy pamiętać o co chodziło @Tomsky. Katalog turystyczny, a więc widoki z naszych wypraw eksploracyjnych czy innych podróży w Star Citizen. Nie jest łatwo tak dobrać screeny żeby to nie był zwykły showcase statków, ale na ów ktoś będzie musiał założyć oddzielny wątek . Z planety microTech: jeden z licznych dachów ponad miastem. Tego wieczora było wyjątkowo gorąco... Podróż pociągiem w Lorville przy otwartych drzwiach. Skaliste zbocza wzgórz gdzieś w głębi Hurston. Pogoda była paskudna, wiatr wiatr porywisty. Jeden z Mining Outpostów na powierzchni Cellin nocą. A to widoki w pobliżu oldschoolowego Jumptown, księżyc Yela. Orbita Crusader, nieopodal GrimHex. Stay safe, Commanders.
  15. 2 punkty
    Cześć, Zakładam ten temat z myślą o wszystkich, którzy chcą podzielić się zrzutami ekranu, których motywem przewodnim są statki kosmiczne oraz pozostałe pojazdy - wszelkiej maści. Temat ten jest odpowiedzią na Katalog Turystyczny - główną różnicą jest to, że tematem głównym jest statek, a nie krajobraz. Krajobraz jest dodatkiem - czyli totalnie odwrotnie jak we wcześniej wspomnianym wątku. Żeby tradycji stało się zadość, rozpocznę. Aegis Redeemer nad microTechem. Dodatkowo hologram, uchwycony podczas wystawy RSI na IAE 2051, najbardziej oczekiwanego przeze mnie statku - RSI Perseus. Gdy już zostanie dodany do gry, oczekujcie aktualizacji wpisu. >> WAŻNE: W razie problemów screenshoty wrzucamy w formacie .jpg! <<
  16. 2 punkty
    W podziemiach Levski, planetoida Delamar. System Nyx. F7C-S Hornet Ghost 🙂 System Stanton. In the black Stanton, orbita Hurston. Everus Harbor I raz jeszcze system Nyx. Delamar, miasto Levski
  17. 2 punkty
  18. 2 punkty
  19. 2 punkty
    Constellation Taurus na jednym z outpostów
  20. 2 punkty
    Wchodzenie w atmosferę MicroTech, tuż przed eksploracją i błądzeniem po jaskini
  21. 2 punkty
    Statek: Prowler Esperia. Miejsca: Hangar w Porcie Tressler oraz zielone rejony microTechu. Historia pojazdu: Esperia Prowler to zmodernizowana wersja niesławnego transportera opancerzonego Tevarin. Astroinżynierowie Esperii otrzymali nieograniczony dostęp do badań nad oryginalnymi wersjami statku odkrytymi niedawno w systemie Kabal, aby pomóc w skrupulatnej rekonstrukcji pojazdu. Teraz Prowler jest idealnym połączeniem dwóch kultur: elegancji i skuteczności tevaryńskiej machiny wojennej połączonej z niezawodnością współczesnej ludzkiej technologii. ^ Według mnie na tym zdjęciu wygląda trochę creepy.
  22. 2 punkty
    Cześć Wszystkim Kamil, rocznik '85. W SC od patcha 3.17.2 więc jestem nowicjuszem. Online raczej regularnie. Powoli poznaję mechaniki gry świetnie się przy tym bawiąc (pomijając bugi i 30k 😁) Zapraszam do wspólnej zabawy. Nick w grze RyuXito Pozdrawiam O7
  23. 2 punkty
    I tak się złożyło, że jest i kolejny wpis. Nagrań było aż 3 godziny, ale tym razeum wszystko zostało pocięte by pokazać najlepsze kawałki. Jest dużo śmiechu i zabawnych akcji, więc zapraszam do oglądania.
  24. 2 punkty
    Hej, Wczoraj dzięki większej ilości ludzi postanowiliśmy się zebrać na Carracka. Nawet coś razem zrobiliśmy Jest to vlog, więc nic nie było Cięte. Pełna godzinna przygoda!
  25. 2 punkty
    Witam, Bartek, rocznik '84. Wachlarz zainteresowań dosyć szeroki, za długo by pisać, obecnie od nie dawna w SC, dopiero poznaję to universum, wszelkie podpowiedzi i pro-tipy mile widziane. Do usłyszenie na VC i do zobaczenia w kosmosie Panowiec Citizens 🙂
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|