-
Zawartość
111 -
Wiadomości w Comm-Link
25 -
Dotacje
0.00 USD -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
27
Star Citizen Sarr zwyciężył w dniu: 12 Luty
Citizen Sarr miał najbardziej lubiane posty!
Reputacja
127 NadzorcaO Sarr
-
Tytuł
Znawca
- Urodziny 25 Czerwiec
Dane w Star Citizen
-
Handle (Nick)
Sarrivin
-
Referral Code
STAR-2V7Y-FG72
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi ten profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Sarr obserwuje zawartość → Ze wspomnień Gwiezdnego Obywatela
-
Sarr obserwuje zawartość → Co powinno być pierwsze?
-
Sarr obserwuje zawartość → Dziennik Pokładowy SWT
-
Sarr obserwuje zawartość → Utopijna (?) wizja współpracy w świecie Star Citizen i DP: 2945-06-11 - Lina
-
Lista (potencjalnych) kontrybutorow na profilu
Sarr odpowiedział krkseg1ops → na temat → Star Citizen - Dyskusje Ogólne
Cześć @krkseg1ops. Trafiłeś akurat na czas zmiany dawnego systemu poleconych . 1 Lipca 2025 zostanie ogłoszony New Referral Program dla Star Citizen. Więcej informacji znajdziesz tutaj: -
Nowe nagrody, nowa drabinka poleconych - nadchodzą 1 lipca! Nowy program poleconych w Star Citizen słowami Zyloh-CIG 📌 31 marca o 19:12 Cześć wszystkim, Chcieliśmy Was poinformować, że obecny program poleconych Star Citizen zakończy się 1 lipca, aby zrobić miejsce dla całkowicie przebudowanej drabinki – stworzonej od zera, z nowymi nagrodami, zaktualizowanymi progami i ulepszoną funkcjonalnością. Obecna drabinka pozostawała w dużej mierze niezmieniona od momentu publikacji, więc nadszedł czas na odświeżenie. Nowy program wprowadzi szereg nagród inspirowanych Star Citizen i Squadron 42, z częstszymi odblokowaniami i bardziej wartościowymi zachętami już na początku drogi. Jesteśmy ogromnie podekscytowani tym, co nadchodzi – i mamy nadzieję, że Wy też będziecie. Wypatrujcie startu nowej drabinki poleceń już 1 lipca. Aktualizacja programu poleconych – FAQ Czy moje obecne polecenia zostaną przeniesione do nowej drabinki? Nie, nowa drabinka zaczyna się od zera. Jednak jeśli brałeś udział w „Legacy Ladder” (Starej Drabince), zachowasz do niej dostęp i nadal będziesz mógł zdobywać tam nagrody – równolegle z nową drabinką. Co stanie się z moimi „Prospects” (zarejestrowanymi poleconymi)? Wszyscy poleceni przez Ciebie użytkownicy, którzy nie zostali jeszcze poleconymi w dawnym programie (nie kupili gry), zostaną przeniesieni do nowej drabinki. Czy mogę nadal zdobywać nagrody za polecenia przed 1 lipca? Jak najbardziej. Obecny program pozostaje aktywny do tego czasu. Czy nowe nagrody będą zawierać statki lub wyposażenie? Nie ujawniamy jeszcze pełnej listy – ale tak, możesz spodziewać się różnorodnych nagród związanych z uniwersum Star Citizen i Squadron 42. Gdzie znajdę więcej informacji, gdy ruszy nowy program? Szczegóły zostaną opublikowane bliżej lipca – będą zawierać opis progów, nagród i zasad działania programu. -> Szczegóły nowego programu znajdziecie u nas na forum ~Sarr Co stanie się z nagrodami, które już zdobyłem? Wszystkie nagrody odblokowane w ramach obecnego programu pozostaną Twoje – nie tracisz ich. Źródło: LINK
-
- referral code
- referrals
- (i 5 więcej)
-
🩸 Star Citizen - Przewodnik leczenia i medycyny W otwartym wszechświecie Star Citizen rzadko jest bezpiecznie, a obrażenia i urazy to codzienność. Dlatego umiejętność leczenia jest kluczowa, zarówno w trakcie samotnych misji, jak i wypraw z załogą. Niniejszy przewodnik przedstawi Wam zwięźle podstawowe mechaniki i dostępne środki medyczne, omówi także placówki lecznicze. Jako Star Citizen Hub liczymy, że ułatwi on niejednemu z Was przetrwanie, a może nawet zainspiruje do przyjęcia roli medyka. Uwaga: stan w grze często się zmienia. Będziemy aktualizowali ten poradnik. Gdybyś zauważył odstępstwa, wyślij mi wiadomość (@Sarr), a edytuję go przy najbliższej okazji. 🏥 Podstawowe środki lecznicze MedPen - podstawa szybkiego leczenia obrażeń. Zawsze miej kilka wyposażone oraz zapasowe przytwierdzone do pancerza lub w plecaku. Narzędzia CureLife Medical - zaawansowane urządzenia. Wersja MedGun pozwala leczyć innych graczy i posiada tryb umożliwiający dostosowanie poziomu leków. Opiszemy to w poradnikach szczegółowych. Medbed - stacjonarne łoża medyczne, dostępne w szpitalach i na statkach. 🩹 Jak leczyć siebie i innych? Szybkie leczenie - używaj MedPena by uzyskać natychmiastowe przywrócenie HP. Leczenie kompanów - MultiTool z końcówką LifeGuard Medical Attachment lub MedGun umożliwią Ci dedykowane kuracje i dbanie o członków drużyny, szczególnie podczas walki. Leczenie poważnych urazów - w szpitalach i klinikach znajdziesz specjalistyczne urządzenia diagnostyczne i lecznicze, operujące regeneracją tkanek oraz DNA. 💊 Poziom zatrucia krwi (BDL) W Star Citizen użycie leków wpływa na poziom zatrucia krwi (BDL). BDL (Blood Drug Level) to wskaźnik widoczny na wyświetlaczu hełmu lub poprzez narzędzie CureLife Medical. Użycie jakiegokolwiek leku zwiększa BDL. 🤢 Gdy BDL przekroczy 50%, pojawią oznaki przedawkowania: niewyraźne widzenie, problemy z poruszaniem się. Detoksykacja: Użyj leku Resurgera (znajdziesz go też w DetoxPen), aby obniżyć poziom zatrucia. 👨⚕️ Rola medyka w drużynie Posiadanie dedykowanego @Medyka (rola na Discord Huba) znacznie zwiększa szanse na przetrwanie podczas trudnych misji. Jeśli podchodzisz do zadania poważnie, Twoja drużyna powinna zawierać przynajmniej jednego gracza wyposażonego w MedGun i zapas MedPenów. 🧰 Narzędzia medyczne i ich zastosowanie Medical Peny leczą ✅ Obrażenia (HP) - tylko MedPen ✅ Urazy - wszystkie poza MedPen Multitool leczy ✅ Obrażenia (HP) - z modułem LifeGuard Medical Attachment ❌ Urazy ParaMed Medical Device (Medgun) leczy ✅ Obrażenia (HP) ✅ Urazy - Tryb Zaawansowany 🍫 Medical Peny, ich właściwości 🌡️ MedPen (Hemozal): niweluje obrażenia HP i krwawienie. 🖲️ AdrenaPen (Demexatrine): łagodzi objawy drobnych/poważnych urazów (problemy z celowaniem, zmęczenie, osłabienie słuchu/wzroku). 🧪 OpioPen (Roxaphen): leczy poważne urazy kończyn (niemożność chodzenia, utrzymania pozycji pionowej lub trzymania przedmiotów). 🧴 CorticoPen (Sterogen): leczy poważne urazy tułowia i głowy (zaburzenia wzroku, słuchu i silne zmęczenie). 🖋️ DetoxPen (Resurgera): redukuje poziom zatrucia krwi (BDL) i objawy przedawkowania. 🔫 ParaMed Medical Device (Medgun) ParaMed Medical Device to zaawansowane narzędzie medyczne posiadające dwa tryby pracy: Tryb podstawowy: działa jak multitool z medycznym modułem, pozwala na proste leczenie. Tryb zaawansowany: umożliwia precyzyjne podawanie leków oraz szczegółową diagnostykę obrażeń. ⚙️ Jak używać Medguna: Podnieś narzędzie prawym przyciskiem myszy. Naciśnij F, aby wejść w interakcję z wyświetlaczem medguna. Wybierz tryb pracy (Podstawowy/Zaawansowany) za pomocą górnego przełącznika. Reguluj stężenie podawanych leków w trybie zaawansowanym używając suwaków. Wyceluj w gracza w celu sprawdzenia jego stanu zdrowia. Celuj w konkretną część ciała by uzyskać szczegółowe informacje o obrażeniach. Naciśnij B, a zastosujesz narzędzie na sobie. 🚑 Obiekty medyczne i ich możliwości lecznicze 🚗 Pojazdy i statki medyczne (Tier 3) ✅ (T3) Obrażenia drobne ❌ (T2) Urazy średnie ❌ (T1) Urazy ciężkie ✅ Stabilizacja ✅ Odrodzenie* (zmiana z oryginalnego ❌) 🛩️ Statki medyczne (Tier 2) ✅ (T3) Obrażenia drobne ✅ (T2) Urazy średnie ❌ (T1) Urazy ciężkie ✅ Stabilizacja ✅ Odrodzenie* 🎪 Kliniki ✅ (T3) Obrażenia drobne ✅ (T2) Urazy średnie ❌ (T1) Urazy ciężkie ✅ Stabilizacja ✅ Odrodzenie* 🏥 Szpitale ✅ (T3) Obrażenia drobne ✅ (T2) Urazy średnie ✅ (T1) Urazy ciężkie ✅ Stabilizacja ✅ Odrodzenie* * O ile nie trafisz do więzienia, w razie śmierci postać pojawi się w punkcie który umożliwia Odrodzenie (Respawn). Pamiętaj, by zaplanować je tam gdzie oczekujesz, wchodząc w interakcję z interfejsem Medbeda. * Mniejsze pojazdy i statki, takie jak Ursa, Anvil Pisces C8R czy Cutlass Red, posiadają Łoża Tier 3 (T3). Natomiast Kajuty Medyczne Tier 2 znajdziesz na potężnych statkach jak Carrack. Wszystkie te wehikuły wymienimy w kolejnym poradniku. 🚨 Szybki dostęp do placówek medycznych (Emergency Medical Drop-Off) W każdej publicznej zatoce hangarowej znajduje się szybki dostęp do placówek medycznych - Emergency Drop-Off. Winda prowadzi bezpośrednio do centrum medycznego, gdzie można otrzymać pomoc. ps. gdyby ten ficzer nadal nie działał, cóż... miejmy nadzieję że CIG nad tym pracuje. 🧬 To ciekawe, chcę wiedzieć więcej! Mamy nadzieję że powyższe informacje okazały się przydatne. Mimo iż są to podstawy, rozumiemy że jest tu sporo danych, dlatego wracajcie do tych zestawień, a zapamiętacie je szybciej. Możecie także zapytać o szczegóły na kanałach jak: #🤠rozmowy-i-info czy #⚙misje-i-nauka. W przygotowaniu mamy także materiał wideo i dalsze przewodniki. 🚑 Medyyk! Potrzebuję pomocy W razie nagłego uszczerbku na zdrowiu piszcie na: #💬stanton-rozmowy i #💬pyro-rozmowy ...aby ktoś do Was przyleciał. Warto podać swoją stawkę za ratunek by zachęcić profesjonalnych medyków. Możecie też przytrzymać klawisz M by ustawić Request Assistance Beacon (zaoferuje 15k UEC) by przywołać jakiegoś randoma. Bądźcie jednak ostrożni. Nie każdy kto podaje się za ratownika się nim okaże. Poradniki leczenia na polskim Discord: LINK W tym miejscu znajdą się odnośniki do kolejnych materiałów o leczeniu, statkach medycznych i ratownictwie w Star Citizen. Do zobaczenia w Przestrzeni 🫡 Źródła: LINK
- 1 odpowiedź
-
- 1
-
-
- star citizen
- medpen
- (i 13 więcej)
-
o7. Skoro powstają galerie rozmaitych space-simów, nie powinno zabraknąć Elite: Dangerous 🙂 Gra jest obecnie u szczytu popularności dzięki aktualizacji dodającej kolonizację systemów przez graczy. Można przejmować układy planetarne i budować swoje osady, w tym: Satelity (Satellites) Stacje komunikacyjne (Communication Stations) Bazy pirackie (Pirate Bases) Placówki górnicze (Mining Outposts) Porty kosmiczne (Planet Ports) Osady dodatku Horizon lub Odyssey (Horizon or Odyssey Settlements) Jeśli chcielibyście pograć z nami i pogadać o Elite, zapraszamy na 🗨️ Discord, gdzie chętnie wymienimy się doświadczeniami i umówimy na wyprawę "in the black" 🚀 Tymczasem śmiało wrzucajcie swoje screenshoty z wypraw i eksploracji kosmosu - u nas wyłącznie polskiej społeczności 💫Elite: Dangerous. ASP Explorer, zbudowany pod eksplorację. I dość często spotykany typ gwiazdy, pewnie Class K albo Class M. I znów ASPX, ale przy gwieździe neutronowej. Nieopodal systemu Sirius. Srsly. Tak wygląda wstępne odkrywanie systemu przez FSS (Full Spectrum Scanner). Dalszy etap to skanowanie planet za pomocą dronów. Pozyskane info sprzedajemy na stacjach zawierających placówki Universal Cartographics. Skok między systemami, od gwiazdy do gwiazdy. Używamy do tego Frameshift Drive, co kosztuje trochę paliwa - hydrogen fuel.
- 38 odpowiedzi
-
- 1
-
-
grafika Nowa Atlantyda i nie tylko (Starfield)
Sarr odpowiedział millabrega → na temat → Gry Sci-Fi i Space Sim
@millabrega używasz jakiegoś Reshade albo Modów, czy to tak teraz w Starfieldzie wygląda od razu? -
starfield Starfield - Grafika (Galeria Sceenshotów)
Sarr odpowiedział millabrega → na temat → Gry Sci-Fi i Space Sim
Hawt ta Twoja postać @millabrega 😜. Ogółem masz potencjał. Ja dopiero przeczytałem na Discord jak się wyłącza UI w Starfield i mam tylko jakieś screeny które się ostały po zmianie dysku. Więc na razie będą marne. Ale coś tam dorzucę ze zwykłego gameplaya. Przy okazji, zapraszamy graczy Starfield na DC - mamy cały dział dla tej gry, 3 kanały, galerie grafiki itd. Co by o tym cRPG nie mówić, nadal nie ma gry z lepszą i mimo wszystko bardziej zróżnicowaną eksploracją kosmosu. A loading screeny przestaje się zauważać w okolicy 14 poziomu ;p. Link: Discord z działem Starfield (Space Sim, cRPG itd.) Sala koncertowa na dachu kurortu wypoczynkowego na jednej z planet. Może sobie przypomnę później co była za planeta to dopiszę. Muza musi być ; ). Ok, byłem w tej grze zwolennikiem fanem Sary. Nic nie poradzę. Ogarnięta, odważna, niebrzydka, a przy tym całkiem mądra i z charakterem. Fajnie gdyby takie kobiety jednak istniały. ps. to był post taktyczny. W kolejnym obiecuję że będą STATKI. Nie ma eksploracji bez statków, right?- 31 odpowiedzi
-
- galeria
- screenshoty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
zrzuty ekranu Katalog Pojazdów
Sarr odpowiedział Zane Nightshade → na temat → Star Citizen - Stocznia Międzygwiezdna
Trochę TOP GUN'owych klimatów. Aegis Gladius nad ArcCorp. Malowanie: Solar Winds paint. Fly safe, Piloci. Klasyk dla inspiracji. 🫡- 51 odpowiedzi
-
- 1
-
-
- screenshoty
- sztuka
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Po aktualizacji do wersji 4.0.1 gra zaczęła się od nowa, wszystko zniknęło
Sarr odpowiedział Stanisław → na temat → Star Citizen - Dyskusje Ogólne
Nie ma za co, you're welcome. Wszyscy mieli tak ostatnio ale lecą kolejne fixy cały czas. Niestety w 4.0 są tylko 4 typy "normalnych" misji w systemie Stanton, tak. Póki nie ogarną lepiej bugów. Ale są jeszcze rozmaite inne zajęcia w nowym systemie planetarnym Pyro. 🙂 I misje "mniej legalne". Przy okazji łap wideo od CIG (twórców Star Citizen), gdzie devsi opisują plan na ten rok - cele to większa stabilność i lepszy gameplay: -
Po aktualizacji do wersji 4.0.1 gra zaczęła się od nowa, wszystko zniknęło
Sarr odpowiedział Stanisław → na temat → Star Citizen - Dyskusje Ogólne
To że kasa Ci zniknęła to faktycznie trochę dziwne, u mnie zostało tyle i ile było. Ale może niektórzy tak mają. Poza tym jak pisałem, przy wejściu poprawki 4.0.1 był bug który pozbawił wielu z nas przedmiotów zdobytych w grze. Czy te itemy znalazłeś gdzieś w podróżach czy były kupione w sklepach w SC? Odnośnie wind i hangarów to CIG cały czas walczy z bugami ich dotyczącymi i wieloma innymi. Jak chcesz być z tym na bieżąco to wpadaj na Discord: https://discord.gg/starcitizenpolska Chętnie pomożemy z czym jest możliwe pomóc. 🙂 To wszystko konsekwencje wprowadzenia przełomowego techu do SC, Server Meshingu. Obecnie grę obsługuje 10 serwerów, nie 1 jak poprzednio, do tego w sposób niezauważalny dla graczy (nie widać żadnych"przepięć" między serwerami, to nadal gra bez loading screenów itd.). To znacząco zwiększyło wydajność regionów w grze, ale powoduje na razie rozmaite problemy. Zajmie pewnie co najmniej kilka miesięcy by grę doprowadzić do jakiegoś przyjemniejszego stanu. W tej chwili jest już kolejny hotfix, czekamy na następne plus niebawem dowiemy się co się znajdzie w 4.0.2. -
Po aktualizacji do wersji 4.0.1 gra zaczęła się od nowa, wszystko zniknęło
Sarr odpowiedział Stanisław → na temat → Star Citizen - Dyskusje Ogólne
Hej @Stanisław! To normalne że nowy patch resetuje Twoje miejsce startowe 🙂 Tworzysz od nowa wygląd postaci (najlepiej mieć ją zapisaną, więc wczytujesz postać dysku), po czym wybierasz gdzie chcesz zaczynać. Polecamy póki co system planetarny Stanton, Pyro jest nowe i niebezpieczne - panuje tam bezprawie. Jest też potencjalnie mniej stabilne póki co. Pojawiło się w Patch 4.0 ~1,5 miesiąca temu wraz z nową technologią, Server Meshingiem, który potroił liczbę graczy (600 na shard), odciążył serwery gry (10 w meshu, czyli shardzie) i oczywiście... póki co spowodował nowe bugi. Wracając do tworzenia postaci - w systemi Stanton wybierasz miasto początkowe, np. Lorville, Area18, Orison czy New Babbage. To tam zostanie przeniesione całe Twoje inventory i statki kupione za realną kaskę. Również wszelkie gifty za wydarzenia w grze itd. Jeśli kupiłeś jakieś statki czy komponenty za UEC, czyli kredyty zdobywane graniem (waluta Star Citizen), to powinny się one w Twojej lokacji znajdować również. Jeżeli czegoś brakuje, to niestety może być bug. Ludzie stracili głównie przedmioty zdobyte na innych statkach czy w misjach, ale nie te kupione w sklepach. CIG aktualnie twierdzi że ostro pracuje by aktualne bugi i problemy ze stabilnością naprawić. W ten czwartek, 06.02.2025 opublikują wideo na ów temat. Mam nadzieję że to pomogło, w razie czego pisz znów. -
Hej @Indon! Te problemy wynikają z buga w gigantycznej aktualizacji 4.0 którą wreszcie otrzymaliśmy - wraz z Server Meshingiem, który potroił liczbę graczy (do 600) i dodał nowy system planetarny, Pyro. W związku z tak dużą ilością zmian i kompletnym przepisaniem struktury netcode, powielają się czasem hangary. Stąd masz podwójne drzwi. Sposobem by tego uniknąć jest niestety zmienianie regionu serwera w Menu gry. BEST to zwykle będzie dla Polski EU, dlatego wybierz US, AUS lub ASIA. Wchodzisz do gry i testujesz od razu otwieranie hangaru - jeśli drzwi się otworzą i jest czyste niebo, wylecisz. Jeśli nie, procedurę powtarzasz. Obecnie CIG wydało już patch 4.0.1 na serwery testowe SC (PTU). Tam ów bug jest już naprawiony, więc po stabilizacji owego patcha, aktualizacja wpadnie na LIVE i rozwiąże problem. Jeśli chcesz, śledź ważne newsy ze Star Citizen na naszym Twitterze lub BlueSky: https://x.com/StarCitizenPL https://bsky.app/profile/starcitizenpl.bsky.social Wtedy będziesz na bieżąco. Możesz też dołączyć na nasz Discord (link w nagłówku forum).
-
Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch #3 | Odświeżenie Ekonomii Chris Wayne Schmitt 17 grudnia o 20:24 Balans Ekonomiczny Opinie graczy oraz dane zebrane w wersji 4.0 będą "napędzać bieżące dostosowania i udoskonalenia, aby zapewnić zbalansowane i immersyjne doświadczenia ekonomiczne." Zespół uważnie monitoruje również wszelkie exploity i luki. Ostatnio występująca luka pozwalała graczom na usuwanie i sprzedaż cennych komponentów z własnych statków, a następnie korzystanie z opcji reclaim, aby otrzymać w pełni zaopatrzony statek. "Ten proces generował duże ilości aUEC w krótkim czasie, zakłócając ekonomię gry." Aby temu zaradzić, CIG wprowadza tymczasową korektę: ceny sprzedaży broni statków będą znacznie niższe niż ich koszty zakupu. W przyszłości systemy ubezpieczeń i gwarancji będą radzić sobie lepiej z oszustwami polegającymi na duplikacji. "Będziemy ściśle monitorować wasze opinie na temat nadchodzącego rebalansu ekonomicznego, przygotowując się na długoterminowe wdrożenia, które zapewnią solidniejsze wsparcie." "Kim do cholery jesteś?" Do puli DNA dodano dwadzieścia nowych twarzy. Zobacz poniżej zdjęcia trzech przykładów rozszerzonej puli DNA. Aktualizacja Markerów Problemy związane z markerami oznaczającymi surowce górnicze w wersji 4.0 zostały rozwiązane. Dodatkowo MISC Prospector otrzymał kilka ulepszeń: łatwo mocowane/odłączane kontenery na surowce. Możliwości w Pyro Pyro wprowadza szereg nowych i ekskluzywnych surowców do wydobycia przez statki górnicze. Oto kilka przykładów: Nowe Materiały Bazowe (nazwy surowców): Cyna (Tin) Krzem (Silicon) Lód (Ice) Materiały Rzadkie: Stileron Riccite – najrzadszy materiał w Pyro, nawet rzadszy niż Quantainium! Unikalna Dystrybucja Zasobów Zasoby w systemie Pyro są rozmieszczone w sposób odzwierciedlający unikalne warunki środowiskowe: Pierścienie temperaturowe: System Pyro podzielony jest na strefy zależne od odległości od gwiazdy. Bliżej słońca jest cieplej, a na zewnętrznych obrzeżach chłodniej. Przykładowo, lód występuje częściej na chłodnych peryferiach systemu. Różnice gęstości: Gęste materiały bazowe częściej występują w cieplejszych regionach, podczas gdy lżejsze, porowate materiały, takie jak lód czy krzem, są bardziej powszechne w chłodniejszych, zewnętrznych strefach. "Niektóre szczegóły celowo pozostawiamy Wam do odkrycia. Przygotujcie swoje statki górnicze, wyruszcie do Pyro i odnajdujcie bogactwa tego systemu osobiście. Powodzenia w wydobyciu!"
-
- patch watch
- ekonomia
-
(i 12 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Star Citizen Alpha 4.0 Patch Watch | Akt balansowania Chris Wayne Schmitt 12 listopada o 10:25 Witajcie wszyscy, W serii Patch Watch wyróżniamy nadchodzące funkcje, ulepszenia i poprawki, które nie są pokazane na Publicznej Roadmapie. Tym razem, w miarę zbliżania się do wydania Star Citizen Alpha 4.0, przyglądamy się dostosowaniom w rozgrywce związanej z podróżami kwantowymi po zmianach dotyczących zużycia paliwa kwantowego. Zajmiemy się również kompleksową przebudową gospodarki w grze, która stanowi fundament pod długo oczekiwaną implementację systemu Pyro. Jak zawsze, nie możemy się doczekać Waszych pierwszych wrażeń dotyczących tych aktualizacji i zachęcamy do pełnego przetestowania zmian, gdy Alpha 4.0 będzie dostępne. Wasza opinia jest nieoceniona i kluczowym powodem, dla którego te aktualizacje są możliwe. Dziękujemy za pomoc w kształtowaniu przyszłości 'verse! Podróż kwantowa - Aktualizacja #2 Zanim przejdziemy do tego, co zawiera drugi update dotyczący podróży kwantowej, wyjaśnijmy, czego nie obejmuje: zmian czasu spool i kalibracji, które są zaplanowane na późniejszą aktualizację. Ponieważ czas spool (jak szybko wasz statek przechodzi z trybu SCM do NAV) odgrywa kluczową rolę w balansie walki, podchodzimy do niego ostrożnie, aby uniknąć niezamierzonych skutków. Na razie czas spool pozostaje określany głównie przez ustawienia archetypów statków z wcześniejszej aktualizacji. Po ogólnym skróceniu czasów podróży kwantowej (QT) w Alpha 3.24.2, Star Citizen Alpha 4.0 wprowadza nowe wariacje maksymalnych prędkości QT, współczynników przyspieszenia oraz zużycia paliwa w zależności od klasy i stopnia każdego napędu kwantowego, jednocześnie zapewniając zrównoważoną wydajność we wszystkich rozmiarach napędów. Każdy napęd kwantowy ma teraz trzy podstawowe właściwości dostosowane do tej aktualizacji w celu zwiększenia wydajności i opcji strategicznych: Maksymalna prędkość podróży kwantowej Współczynnik przyspieszenia do osiągnięcia maksymalnej prędkości QT Zużycie paliwa kwantowego Po aktywacji napęd kwantowy przyspiesza statek do jego maksymalnej prędkości, utrzymuje tę prędkość podczas podróży, a następnie spowalnia w miarę zbliżania się do celu. Alpha 4.0 - Przebudowa ekonomii Jak wspomnieliśmy przy wprowadzaniu poprzednich aktualizacji ekonomicznych, utrzymanie zrównoważonej ekonomii w grze jest kluczowe dla zapewnienia uczciwego i przyjemnego doświadczenia dla wszystkich. Ten ciągły proces wymaga starannych korekt, szczególnie gdy przygotowujemy się do dodania Pyro – systemu gwiezdnego o wysokim czynniku ryzyku i nagrody. W związku z tym publikujemy dużą przebudowę ekonomii w grze, która wpłynie na prawie każdy aspekt Star Citizen, oferując bardziej spójną i zrównoważoną strukturę dla twojej podróży przez ’verse. Zaczęliśmy od balansowania "manifestu cargo statków", podejmując kroki mające na celu rozwiązanie najbardziej ekstremalnych przypadków. Na przykład, znalezienie Hull C pełnego WiDoW może się zdarzyć, ale będzie to rzadkość, co przybliża nas do zrównoważonego systemu handlu, który sobie wyobrażamy. Następnie dostosowaliśmy ceny komponentów pojazdów oraz broni konsumpcyjnych. Na przykład rakiety i bomby są teraz znacznie droższe, co lepiej odzwierciedla ich moc. Spraw, aby każde użycie twojego A2 miało znaczenie, ponieważ siła MOAB wiąże się teraz z inwestycją odpowiadającą jej ogromnej sile rażenia. Dostosowaliśmy także ceny paliwa kwantowego i wodorowego w odpowiedzi na powyższe zmiany dotyczące podróży kwantowej. Te aktualizacje mają na celu stworzenie bardziej autentycznego doświadczenia, szczególnie dla wszystkich dalekobieżnych handlowców. Sprzęt FPS również przeszedł podobne zmiany; dostosowano ceny amunicji, akcesoriów broni i materiałów konsumpcyjnych (takich jak jedzenie, napoje i sprzęt medyczny), aby zapewnić zgodność tych niezbędnych elementów z ogólnym bilansem ekonomicznym. Pracowaliśmy nad kodem każdej misji - zarówno starych, jak i nowych - aby dopasować je do naszej zaktualizowanej mechaniki "wysiłek vs nagroda", gwarantując wyważone doświadczenie w całej grze. Obejmuje to również specjalne wydarzenia w grze, które będą oferować wyższe nagrody w porównaniu do regularnych misji. Przyjrzeliśmy się wszystkim towarom w grze, ich cenom, dostępności w danym kontenerze, miejscom, gdzie gracze mogą je sprzedać oraz ich elastyczności cenowej i dostępności. Następnie dokonaliśmy korekt oraz w niektórych przypadkach całkowicie przekształciliśmy je w celu stworzenia lepszego i bardziej płynnego doświadczenia handlowego. To sprawi, że rozgrywka handlowa będzie bardziej konkurencyjna niezależnie od rozmiaru statków ładunkowych używanych przez graczy. Zmiany te dotyczą każdego sklepu oraz każdego towaru w grze, przynosząc korzyści handlarzom, zbieraczom odpadów oraz górnikom. Klasyfikacja towarów według stopnia przydatności została również dostosowana do różnych rozmiarów statków, co czyni trasy handlowe bardziej satysfakcjonującymi i wyspecjalizowanymi. Lista wynajmowanych pojazdów również została zaktualizowana; na przykład, dodaliśmy Banu Defendera oraz MISC Freelancer MAX. Dla Pyro skupiliśmy się na koncepcji wysokiego ryzyka i wysokiej nagrody z nowymi surowcami do wydobycia oraz unikalnymi nagrodami w obszarach spornych (contested zones). Placówki na Pyro są teraz pełne kontekstowych przedmiotów dostosowanych do surowego środowiska oraz przedmiotów rzadkich, dla tych najodważniejszych eksploratorów niebezpiecznych zakątków systemu. Zawiera to nowy uchwyt na nóż Pico. Źródło: LINK
-
Alpha 3.24.2 Patch Watch - Paliwo, twarze i przemiany JakeAcappella-CIG 11 października o 18:06 Obok błyszczących dodatków jak RSI Zeus oraz aktualizacji wyświetlaczy MFD w pojazdach i zarządzania energią, Alpha 3.24.2 wprowadza dodatkowe zmiany w grze, od postaci po Arena Commander! Aktualizacje Kreatora Postaci Czy jesteś jak my i spędzasz kilka godzin na doskonaleniu wyglądu swojej postaci, zanim rozpoczniesz grę? Wersja 3.24.2 dodaje nowe opcje do kreatora, umożliwiając dostosowanie według własnych upodobań, w tym nowe fryzury, brody, tatuaże i kolczyki oraz 21 nowych głów postaci dodanych do puli DNA. Oto kilka przykładów, które mogą pobudzić Twoją wyobraźnię: Wizualne aktualizacje frontendu Arena Commander W wersji 3.24.2 wprowadzamy wizualną modernizację frontendu Arena Commander, z kilkoma istotnymi zmianami. Dla tej aktualizacji wizualnej ustalono nowy styl marki dla Arena Commander, gospodarza doświadczenia Simpod. Styl ten łączy stylistykę interfejsu Star Citizen z bardziej wojskowym stylem Squadron 42, tworząc unikalne połączenie nadające Arena Commander odrębną tożsamość. Poprzednio tło frontendowe ograniczało się do statycznego obrazu lub filmu, ale z wersją 3.24.2 wprowadzamy dynamiczną scenę 3D jako tło dla Arena Commander. Wykorzystując Instancje Hangarów, możesz przywołać wybrany pojazd, którego rozmiar może się zmieniać w zależności od Twojego wyboru. Interakcje gracza nigdy nie są zablokowane, co zapewnia czysto wizualne i immersyjne doświadczenie. Można je pominąć jeśli chcesz jak najszybciej przejść do akcji! Oprócz ulepszeń wizualnych wprowadziliśmy także kilka usprawnień jakości życia: Wymuszenie Startu - Zmęczony tym jednym graczem, który nie zgłasza gotowości nim pójdzie po napój? Gospodarze lobby mogą teraz zdecydować o rozpoczęciu lobby pomimo braku statusu gotowości. Zapamiętaj mój wybór - Zapamiętaj Mój Wybór - Grasz tylko w tryb gry lub chcesz klikać mniej? Ekran wyboru trybu gry zawiera teraz pole wyboru zapamiętujące Twoje preferencje. Powoduje to ustawienie domyślnego trybu na ostatni wybrany przez Ciebie. Zmiany w zużyciu Paliwa Kwantowego Wraz z kompletnym przeglądem zarządzania energią, który przynosi wersja 3.24.2 chcieliśmy zwrócić uwagę na zmiany dotyczące Paliwa Kwantowego zawarte w tej aktualizacji. Zużycie Paliwa Kwantowego zostało ujednolicone we wszystkich napędach na poziomie 1 Micro SCU na 100000 m. Stawka tego zużycia będzie różna w zależności od klasy napędu i jego rozmiaru w przyszłości, ale przeciętnie pozostanie blisko tego poziomu. Poinformujemy Was o wszelkich dalszych zmianach. Napędy Kwantowe będą teraz odzwierciedlały różne siły dla każdego rozmiaru przy podróżowaniu na krótkie lub długie odległości ze względu na różnice w przyspieszeniu na każdym etapie oraz maksymalnych prędkościach jakie można osiągnąć. Na długich dystansach większe napędy dotrą tam szybciej, ale przy krótkich dystansach przekonasz się, że napędy Kwantowe rozmiaru 1 i 2 są lepsze w skracaniu czasu podróży. Najdłuższa podróż w systemie Stanton powinna teraz trwać poniżej 12 minut i 30 sekund (12:30). Jeśli znajdziecie trasę która trwa dłużej, prosimy daj nam znać komentując z nazwą swojego statku! Dodatkowo wraz z tą zmianą niektóre narzędzia społeczności mogą być teraz błędne i odnosić się do stawek zużycia paliwa już nie używanych w obliczeniach, ponieważ od tej aktualizacji korzystamy z całkowicie nowego systemu paliwowego. Źródło: LINK