Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 13.07.2024 w Odpowiedzi

  1. 3 punkty
    Kolejne wydanie Star Citizen PL wersji 4.0 PREVIEW LIVE.9490545 Nie wszystkie misje są jeszcze przetłumaczone. Wersja: Alex_SC_PL_4.0_PREVIEW - 9490545_wersja testowa C-0.rar Ponieważ nastąpił reset reputacji, nie mam dostępu do wszystkich misji i je zweryfikować, czy wszystko jest OK. Więc wielka prośba do Was, jak zauważycie błędy w tekstach wrzucajcie foty z tymi błędami. Przykładowe błędy poniżej. Doszła nowa baza danych losowych tekstów, które trzeba dopasować do opisu misji. A dzięki Wam szybciej się z tym uporam. Wydanie SC PL wersja 4.0.1 LIVE-9499080 Jak ktoś pobrał rano to tłumaczenie, to niech pobierze ponownie tą.
  2. 3 punkty
    Proszę bardzo 4.0 PREVIEW LIVE Nie byłem wstanie wszystkiego przetłumaczyć, chodzi o misje w Pyro. Ponad 400 misji, wyjazd i zbliżające się święta - brak czasu. Ale po świętach zabiorę się do roboty 😀 Wersja: Alex_SC_PL_4.0_PREVIEW - 9470730_wersja testowa B-0.rar
  3. 2 punkty
    Mamy SC 4.0.2 LIVE. Więc i pojawiło się do niego tłumaczenie 😃 Pobierać i życzę wspaniałych wrażeń 😎 Wersja: Alex_SC_PL_LIVE_4.0.2-9589006_ver.A2.rar
  4. 2 punkty
    Wydanie SC PL wersja 4.0.1 LIVE-9499080 Jak ktoś poprał poprzednią wersję z końcówką A1, to proszę o pobranie ponownie tą wersję z F0 Tamten plik miał wersję angielska, a nie polską wersję. Przepraszam za zamieszanie 😉 2.02.2025 dodany wpis Dotarły do mnie słuchy, że nie wszystkim uruchamia się SC z tłumaczeniem od wersji 4.0.1 Nie wiem czym to jest spowodowane, że jednym działa a drugim nie. Do tych, co mają problemy, dla szybkiego sprawdzenia, do wersji gry 4.0.1 można wstawić starsze tłumaczenie od wersji 4.0.0 lub wersji 4.0.0 PREVIEW. Dajcie znać, czy Wam działa. Można samemu spróbować zrobić coś takiego: 1) Uruchom Launcher SC 2) Wyloguj się i zamknij Launcher - tak jak na screenie poniżej 3) Usuń folder " USER.CFG " w folderze SC LIVE (....Roberts Space Industries/Star Citizen/LIVE/) oraz tłumaczenie (folder) - tak jak na screenie poniżej 4) Kliknij prawym przyciskiem myszy na skrót Launchera SC, wybierz Właściwości, kliknij "Zaawansowane", a następnie wybierz "Uruchom jako administrator" i potwierdź 5) Uruchom Launcher SC i zaloguj się. 6) Uruchom grę Po uruchomieniu gry, wyjdź z niej. Otwórz plik w Notatniku " USER.CFG " w folderze SC LIVE (....Roberts Space Industries/Star Citizen/LIVE/) i go edytuj. Zwróć uwagę, że przed i za znakiem ' = ' jest spacja, ona musi być. Tak jak na obrazku poniżej. Skopiuj zawartość folderu LIVE które tu dodałem do folderu ....\StarCitizen\LIVE LIVE.rar Mam nadzieję, że to pomoże.
  5. 2 punkty
    Guardianem Qi w podróży po Pyro
  6. 2 punkty
    RSI Zeus Mk II CL w malowaniu Solstice i z medycznie funkcjonalną Nursą 🙂 (+ piękne odbicia na MFD). Aktualnie mój daily driver. Anvil F8C Lightning w RSI Polaris:
  7. 2 punkty
    Cześć na swoje potrzeby przygotowałem skrypt, który pozwala na pozostawienie postaci w Star Citizen bez limitu czasowego - zarówno w statku, jak i na stopach, czyli krótko mówiąc koniec z wyrzucaniem z gry przez timeout. Jest to skrypt dla lekkiego, bezpłatnego programiku AutoHotkey, który jest dostępny na Windows od lat. Skrypt ten jest dla starszej, leciutkiej wersji AutoHotkey 1.1 (deprecated), ale działa poprawnie nawet pod Windows 11. Opis działania: skrypt w losowym interwale pomiędzy 120 a 240 sekund naciska klawisz ] odpowiadający za odrzucanie zaproszeń - ta aktywność wystarcza, żeby przedłużać sesje, a nie wpływa na świat gry (tzn. nie przemieszcza postaci). Sposób użycia: Pobierz AutoHotkey w wersji 1.1 (deprecated) ze strony https://www.autohotkey.com i zainstaluj go. Zapisz poniższy skrypt na pulpicie jako SCTP.ahk Wykonaj dwuklik na tym skrypcie, a następnie naciśnij kombinację lewy ALT + F5 - skrypt rozpocznie działanie. Uruchom grę - od tej pory nie zostaniesz wylogowany, bez względu na czas braku aktywności. Aby przerwać działanie skryptu (akceptować zaproszenia) naciśnij lewy ALT + F6, aby wznowić działanie skryptu ponownie lewy ALT + F5. Może jeszcze komuś się przyda 🙂 ; SCTP - Star Citizen Timeout Preventer ; AutoHotkey script by Jaromaz https://jm.iq.pl ; Description: ; The script presses the "]" key (which is the default for rejecting invites) ; at a random interval between 120 and 240 seconds, preventing the player from ; being kicked out of the game after 15 minutes of inactivity. ; Usage: ; 1. Download AutoHotkey version 1.1 (deprecated) from www.autohotkey.com ; and install it. ; 2. Save the following script on your desktop as a file named SCTP.ahk ; 3. Double-click on the script file, then press the key combination: ; left ALT + F5 ; 4. Run the game - from now on, the player will not be logged out after any ; period of inactivity. ; 5. To stop the script, press ALT + F6, and to resume it, press ALT + F5 again. ; ------------------------------------------------------------------------------ #NoEnv SetWorkingDir %A_ScriptDir% CoordMode, Mouse, Window SendMode Input #SingleInstance Force SetTitleMatchMode 2 #WinActivateForce SetControlDelay 1 SetWinDelay 0 SetKeyDelay -1 SetMouseDelay -1 SetBatchLines -1 ; UserGlobalVars Toggle := false ; loop flag !F5:: ; Alt + F5 Toggle := !Toggle if (Toggle) { Send, {Alt Up} Gosub, START } else { return } Return !F6:: ; Alt + F6 Toggle := false Return START: if (!Toggle) { return } Sleep, 5000 if (!Toggle) { return } Send, {] Down} Sleep, 500 if (!Toggle) { return } Send, {] Up} Sleep, 500 if (!Toggle) { return } Random, sleepTime, 120000, 240000 Sleep, %sleepTime% Goto, START Return
  8. 2 punkty
    Witam, Mam już LIVE 3.24.0 więc i tłumaczenie do tego. Wszystko co zostało dodane jest przetłumaczone. W tłumaczeniu zaszły mocne zmiany, które wprowadziłem od wersji LIVE 3.24.0 i w takiej formie będę je prowadził. Ogromną zmianę jaką wprowadziłem, to zmieniłem układ ułożenia tekstu w opisach misji (jakoś mi nie przypadły do gustu, ma inną, własną wizję przedstawiania opisów misji). Przygotowywałem wiosną szablony do opisywania misji, aby latem wprowadzić do kolejnego wydania Live. Nie udało się to ze wszystkimi misjami (zabrakło czasu) ale następnym wydaniu będzie już w 100%. Zostało jakieś 120 misji do przerobienia. Ponieważ misje od marca tego roku są praktycznie przetłumaczone w 99% należało je ponownie i na spokojnie skorygować, aby miało to ręce i nogi. W pliku "Przeczytaj Mnie" jest wszystko opisane. Jedynie co tu napiszę, to odnośnie osobistych hangarów, które otrzymaliśmy - przy nicku jest podany rozmiar hangaru, opisałem to skrótami, a nie pełną nazwą jak to zrobił CIG. Będzie przejrzyście na ekranie i windzie. Hangar - S nick (oznacza, że przydzielony mamy mały hangar) Hangar - M nick(--------\ średni hangar) Hangar - L nick(--------\ duży hangar) Hangar - XL nick(--------\ bardzo duży hangar) Tu prezentacja jednego z kilkunastu szablonów do opisywania misji. Jest dużo przejrzyście i dobrze się prezentuje. Rezultaty zobaczycie w grze. Poprawione drobne błędy przy nowym układzie tekstu opisu misji. Ponieważ w panelach została powiększona czcionka, napis nie mieści się w ramach panelu w jednej lini. Dotyczy się to przy otwieraniu i zamykaniu drzwi oraz w różnych pojazdach występuje to samo. Zamieniłem to na formę prezentacji znaków. Tu poprawka do LIVE: Alex_SC_PL_LIVE_3.24.0_ver.A1-HOTFIX.rar A tu przykład zamiany:
  9. 1 punkt
    Zachód słońca. Temat popularny nie tylko w Starfieldzie. Słońce na tej planecie (niestety nie pamiętam na jakiej) potrafi zdziałać cuda swoim światłem. Przedstawiam roślinki: naturalne i podrasowane kontrastem. Oraz Millę. Milli nie trzeba było podrasowywać.
  10. 1 punkt
    W Starfieldzie, jak już wiemy, jest nie tylko system dnia i nocy, ale też mamy zmienną pogodę. Na szczęście dziś znowu jest słonecznie i Milla powiedziała, że zabierze nas na "starówkę" w Nowej Atlantydzie. Stare Miasto ze swymi krętymi, wąskimi uliczkami ma swój urok, a wystawy sklepowe wabią przechodniów... Stamtąd udaliśmy się nad staw. By potem udać się na skwerek "Trzech P"
  11. 1 punkt
    Używam tylko jednego. Jest to mod ściągający ten filtr w kolorze sraczki dodany przez jakiegoś bałwana z Beci. Nie wiem do czego miałby służyć, jeśli nie do pogorszenia grafy w Starfieldzie. Otóż i mod, który go usuwa: Podobno jest płatny. Jeśli ktoś nie chce płacić, to powinien być także na Nexusie. No i należy jeszcze pamiętać by w opcjach graficznych gry ustawić na zero ziarno filmowe. Niczego więcej nie mam, co by grafę podbijało.
  12. 1 punkt
    W Nowej Atlantydzie możemy często spotkać Millę, która zresztą oprowadzała nas po ulicach miasta.
  13. 1 punkt
    Jak powszechnie wiadomo wśród tych, którzy grają w Starfield, Nowa Atlantyda jest stolicą Zjednoczonych Kolonii. Prawie każdy, kto grał a Starfielda dotarł do tego miasta i mógł podziwiać jego skwery i budynki. Postanowiłem zamieścić tu parę zdjęć z tego pięknego miasta. W Starfieldzie, jak w większości gier oczywiście występuje cykl dnia i nocy, tak więc możemy podziwiać Nową Atlantydę także w porze nocnej.
  14. 1 punkt
    Starfield jest grą, w której można się bawić na swój sposób. Bethesda umieściła w niej, jak w piaskownicy mnóstwo zabawek, a potem tworząc swoje historie, z nich nie skorzystała. Ale one ciągle tam są i czekają. Dzięki tym elementom, nasze własne story może toczyć się torami których Bethesda, tworząc Starfielda nie przewidziała. Przedstawię tu jedną taką historyjkę. Milla udała się na planetę w układzie Olympus. Miała zlecenie na jednym z księżyców, ale po wykonaniu zadania, jakoś nie mogła opuścić układu. Coś ją przyciągało. W końcu wylądowała na planecie Nesoi, posadziwszy statek na granicy śniegu w górach. Już po wyjściu poczuła się nieswojo. To było tak, jakby słyszała słowa, ale dochodzące do niej... gdzieś z głębin jej świadomości. Słyszała je jakby wewnątrz siebie, ale tak jakoś... daleko. Coś ją wzywało, wiedziała to, choć nie rozumiała słów. Coś, co było na tej planecie. Skierowała się w stronę łańcucha gór na wschodzie. Słońce miało wzejść niedługo... I tu nastąpiła pierwsza niewytłumaczalna rzecz. Atmosfera na planecie nie nadawała się do oddychania i było niesamowicie zimno. Dziewczyna żyła tylko dlatego, że chronił ją skafander. A jednak coś nakazywało jej zdjąć hełm. Jak w transie odpięła zaczepy i zdjęła go, a potem zsunęła z głowy ciasno przylegającą haubę... i nic się nie stało. Czuła, że coś patrzy jej oczami, obserwując splendor wznoszącego się słońca. Wrażenie obcej obecności zmalało, ale coś chroniło ją, gdy szybko naciągała hałubę, zgarniając niesforne włosy. Założyła i zapięła hełm. Czuła, że musi wspiąć się wyżej, że powinna to zrobić, zanim słońce osiągnie zenit. Biegiem ruszyła w drogę. I wreszcie dotarła... Miejsce wysoko na grzbiecie górskim, gdzie skała była koloru nieba. "To jest TO miejsce" - pomyślała. Posłuszna nakazowi owej obcej woli, ponownie zrzuciła hełm i skierowała twarz ku słońcu... Coś się stało... Jakby energia ze słońca przepłynęła przez nią i skierowała się w głąb skały pod nią. Poczuła delikatny wstrząs góry i coś, co nazwałaby... westchnieniem. Coś się budziło wewnątrz góry, wewnątrz planety. Opadła na kolana... Coś się dokonało. Coś się zaczęło, bo poczuła, że musi pójść w inne miejsce, które wabiło ją gdzieś tam... C.D.N.
  15. 1 punkt
  16. 1 punkt
    Nowe wydanie tłumaczenia do SC. Poprawki i dalsze tłumaczenie. Jak zauważycie błędy w tekstach, dawajcie screeny. Jak komuś nie uruchamia się tłumaczenie, odzywać się 😀 Edit: Wydałem fixa do tłumaczenia. Usunąć poprzednie tłumaczenie i wgrać nowe. Prawdopodobnie rozwiązałem problem z uruchomieniem tłumaczenia. Wersja: Alex_SC_PL_LIVE_4.0.1-9508788_ver.K2 - FIX.rar
  17. 1 punkt
    Starlancer Max podczas podróży po stanton. Mój apartament na orison 😉 Oraz F8C
  18. 1 punkt
  19. 1 punkt
  20. 1 punkt
    To lecimy z tym koksem. OD WERSJI 3.24.2 Dodałem kolejne udogodnienie przy nazwach urządzeń i broni. Do urządzeń statków - czyli 'systemy' (chłodnica, generatory itp.) doszły oznaczenia: np. (S3 B Wojskowy) a do broni statków dodałem: np. (S4) Ułatwi to odczytywanie informacji o: * (S3) - rozmiar * (A) - klasa * (Przemysłowy) - specjalizacja Wiem, że takie informacje są, ale ukazuje się dopiero po kliknięciu na danym urządzeniu. Tu od razu macie dane, bez zbędnego klikania na sprzęt, aby się dowiedzieć jaki to rozmiar i klasa. Te informacje będą także widoczne w sklepach, co ułatwi chyba szybsze znalezienie szukanego sprzętu. Oprócz tego, będąc w sklepie w polu 'wyszukaj' wystarczy wpisać interesującą nas wielkość np. s4 ( nie ma znaczenie jaką literą napiszemy - s4 czy S4 ) system wyświetli nam urządzenia tylko tej wielkości. Jeśli wybierzemy kategorie 'bronie' i wpiszemy np. s6 - to wyświetli nam wszystkie dostępne bronie o rozmiarze 6. W przyszłości może dodam takie możliwości do dodatków do broni, które też mają swoje rozmiary. Muszę to sprawdzić, jak to będzie wyglądać i funkcjonować. Ale nie wcześniej niż początek przyszłego roku. No i najważniejsze jest przetłumaczenie SC, które wykonuję od 3 listopada 2023r, czyli już za kilka tygodni świętujemy Roczek tłumaczenia Wersja: Alex_SC_PL_LIVE_3.24.2-9381373_ver.A0.rar A tu kilka fotek:
  21. 1 punkt
    No i mamy LIVE 3.24.1 a wraz z nim tłumaczenie SC pl. Miłego giercowania. EDIT: Mały FIX do tłumaczenia, a dokładniej do eventu Blockade Runner. Opis znacznika do Zeta-Prolanidu poprawiłem.... nawet nie wiedziałem, że ta część opisu służy do lokalizacji Zeta-Prolanidu. Gównianie to wygląda na ekranie. EDIT 25.09.2024 Tymczasowo usunąłem upierdliwy napis, który z dupy się wyświetla na HUD-zie i przeszkadza w zabawie. NIEODEBRANY ŁADUNEK OCZEKUJE NA TRANSFER Opuszczenie Tego Obszaru Spowoduje Utratę Nieodebranego Ładunku. Zastąpiłem tymczasowo trzema kropkami do czasu naprawienia tego błędu przez CIG. Dzięki Rybak/Nomad za info 👍 TU Fix: Alex_SC_PL_LIVE_3.24.1-9324446_ver.B1-FIX.rar
  22. 1 punkt
    Siema wszystkim, Z tej strony Irek, rocznik '98 Fan lotnictwa ale innymi gierkami nie pogardzę. Pakiet startowy 2 lata temu kupiłem, jednak od niedawna zacząłem latać z kolegą-nauczycielem. Mam nadzieję, że będziemy świetnie się bawić i szybko znajdę swoją niszę w natłoku aktywności 😁
  23. 1 punkt
    Dwa Korsarze w formacji, w trakcie QT , oraz tuż po wyjściu z niego. Dziwne trochę że układ lotu w QT a wyjście różni się tak znacząco.
  24. 1 punkt
    Gdzieś na Daymar, środek nocy i piękny zachód Orisona
  25. 1 punkt
    Czekając na wschód który nigdy nie nadejdzie ( w tym miejscu) :D
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|