Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
-
  • M&V Bar Lorville 1
  • M&V Bar Lorville 2
  • First Light
  • Main Theme
  • V
  • Majesty of Space
  • Mind Games
  • The Rebel Path
  • Sabre Raven (Trailer)
  • Мусорщики
  • To Hell and Back
  • Wushu Dolls
  • Orison Voyager Bar
  • The Sacred And The Profane
  • Rite Of Passage
  • Extraction Action
  • Patri(di)ots
  • Scavenger Hunt
  • Outsider No More
  • Never Fade Away
  • Work In Order
  • Technology
  • Gateway
  • Lovely Day
  • Ustawienia:

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 30.05.2019 w Odpowiedzi

  1. 4 punkty
    Zachęcony przez @Sarr zakładam nowy temat, który być może pomoże nowym graczom łatwiej wejść w tę niezwykle wciągającą ale i niezbyt łatwą do opanowania grę 🙂 Na początek dobry sposób na szybkie zarabianie na początku swojej przygody: Raz na jakis czas macie w zakladce bounty hunting zadanie "Clear criminal nest". W opisie najczęściej jest wtedy info, ze ekipa do ubicia jest w jakieś jaskini (zazwyczaj na Daymarze). Za samo zadanie jest chyba 30k aUEC, więc już to jest niezła kasa, ale to dopero poczatek zabawy. Kazdy z petentów do ubicia ma przysobie w plecaku (albo jesli nie ma plecaka to w pancerzu) kilka/kilkanascie gemów dolovine (musisz najechac myszka na plecak/pancerze i prawym przyciskiem myszy wybrac open). Zabieracie te gemy od kazdego z ubitych wrogów (jest ich od 8 do 12) i dodatkowo sprawdzajcie pojemniki - w niektorych tez mozna je znaleźć. Jak juz wszystkich ubijecie, to macie dwie opcje - albo po ograbieniu zwłok konczycie zwiedzanie jaskini i wracacie do wyjscia, albo idziecie jeszcze do dwoch komór w tej jaskini, których trzeba jednak troche poszukać. Łatwo się tam zgubić na początku. Jak je znajdziecie, to czasem w tych pomieszczeniach są pojemniki, w ktorych mozna znaleźć dodatkowe gemy. Ale nie zawsze, dlatego to troche ryzykowne na poczatku, jesli nie wiecie, gdzie szukac (zawsze można się posiłkować poradnikami na YT). Tak czy inaczej po paru takich misjach powinniście juz znac układ jaskin i przebiegac przez nie jak przez wlasne podwórko. Z takim lootem w postaci gemów od npców lecicie na jakiś outpost z konsolą handlową i je sprzedajecie. Ja z jednego kursu zgarniam 30k za misje + 90-110k za gemy, czyli +/- 120-140k łacznie. Ale ja tez zwiedzam cala jaskinie, bo znam dobrze jej uklad. Jesli nie chcecie odwiedać ukrytych pomieszczen (nie zawsze jest w nich coś wartościowego) to pewnie zarobicie z 20-30k mniej, co jednak tez jest dobrym hajsem. Dodatkowo mozecie oczywiscie za pomocą multi-toola z koncówką górniczą kopać skałki które tez sie tam znajdują, ale z jakiegos powodu te gemy które sami wykopiecie sa duzo mniej warte od tych, ktore znajdziecie przy zabitych delikwentach. Mi sie nie chce ich kopać, bo zabiera to duzo czasu, ale moze Wam bedzie to odpowiadac. Tak czy inaczej 100-140k z jednego kursu, ktory jak sie juz zapoznacie z ukladem jaskin zajmie Wam 20-25 minut z przelotem tam i z powrotem, to niezly wynik 😉 Dodatkowa rada - jak bedziecie dolatywac do jaskini, to w odleglosci ok 6-7k km zniknie znacznik. Nie wiem dlaczego tak jest, ale jest. Dlatego najlepiej, zrobić tak, że gdy jeszcze bedzie widoczny, to wycelujcie celownik statku idealnie w znacznik i trzymajcie sie tego kursu, gdy juz zniknie. Powinniście doleciec na wprost wejscia do jaskini. W dzien to jeszcze nie jest az taki problem, bo ją widac z jakies odleglosci, ale jeśli polecicie tam w nocy, to juz moze byc ciezko w inny sposob ją zlokalizowac. Oczywiście nie musze wspominać, że na taką wyprawę należy odziać się w porządny pancerz, uzbroić w broń najlepiej z dobrym zasięgiem, choć nie koniecznie snajperką) i zabrać ze sobą duży plecak. A! Ważne - będąc już na outpoście (albo w statku) przerzućcie cały loot z plecaka/pancerza/spodni do local/vehicle inventory. Czasem z powodu bug'u po sprzedaniu wszystkiego bezpośrednio z plecaka staje się on bezużyteczny, bo mimo opróżnienia go do zera nadal pokazuja, jakby był zajęty. Następnie na konsoli po porstu wybierzcie docelową lokalizację, do ktorej przerzuciliście gemy (w tym przykładzie - local albo vehicle inventory). I rada na koniec, nie tylko dotycząca tych "raidów" w jaskiniach - przerzucając gemy (lub inne itemy) z jednego inventory do drugiego, w docelowym wybierzcie w filtrach okna kategorię, która nija ma się z gemami, np. clothes, albo armor (najlepiej, zebyscie nie mieli nic w inventory z tej kategorii). Dzięki temu będziecie wrzucac gemy do swojeo inventory, ale nie beda ona aktualnie widoczne, bo bedziecie mieli wybraną inna kategorię w fitrach, np. armor (oczywiscie o wyłączeniu filtrów zobaycie gemy tam gdzie mają być). Co to daje? Spróbujcie przerzucić kilkadziesiąt gemów do okna w ktorm już jest ich pełno, to zrozumiecie 😉
  2. 3 punkty
    Lista Polskich Graczy w Star Citizen (RSI Handle) Witajcie! Skok QT do listy graczy Jak dołączyć do spisu powszechnego? Aktualizacja 2022.03.17: screeny zostaną zaktualizowane, lista aktualna. Wkrótce kolejne informacje. Jak przystało na next-genowy projekt online, w Star Citizen można łączyć się w drużyny by wspólnie doświadczać tej niesamowitej gry. Nie jest to przymusem, tytuł przypadnie do gustu również samotnym wilkom. A jednak przemierzanie zimnej przestrzeni bywa ciekawsze w towarzystwie. Nierzadko solidny kompan pomoże nam wykonać trudniejsze zadanie, odegrać się na piratach, zapolować na bounty czy uratować skórę. Dlatego potrzeba móc się jakoś wzajemnie odnaleźć. Wkrótce nasz Hub mocno ułatwi wam poszukiwanie graczy i drużyn, szykujemy w tym celu przydatne narzędzia. Tymczasem jednak, w odpowiedzi na zapotrzebowanie, postanowiliśmy zebrać listę nicków (handle) polskich graczy Star Citizen, którzy zdecydowali się nimi podzielić. Wstępne instrukcje: Aby zobaczyć się wzajemnie z inną osobą w Star Citizen, dodaj jej nick do swoich kontaktów w grze lub na stronie Roberts Space Industries: RSI -> klik w Account -> Contacts Zanim jednak będziecie mogli się wzajemnie widzieć online, drugi pilot musi dodać cię do kontaktów również. Uwaga: po wykonanej operacji może być konieczne zrestartowanie gry! Nie zapominajcie o tym kroku w razie gdyby procedura nie zadziałała. Aby szybko nawiązać kontakt z innymi graczami zapraszamy do skorzystania z tych możliwości: 1. Napisania posta w niniejszym wątku 2. Użycia naszego kanału Discord: LINK Lista RSI Handle polskich graczy Star Citizen Raz jeszcze przypominamy, że aby widzieć się w kontaktach online i móc do siebie dołączać należy dodać się do kontaktów w Star Citizen wzajemnie. | Powrót QT 2M1R AgentSmithPL AlienN7 Akerosos Alkhadias Ametyst AngusThermopyle Arkadius Avantio Aymore backu Bagba42 Banson Barth1984 Batriz Batiatous Bavar bigos86 Blade3767 BlackEyeG BlazejAntol blazejwiecha Bushdog CenturionOne citanek CirQu CommanderAeon CPvrain CzarnyMax_PL czejenesku DamianArbuz Daniel-Hanslik daqwid2727poland daro7511 deathrider1233 Deikusa Detros dev_mike Devorzhum Dmgerr DocPapaya Dornkirk44 Dufuz Eisley EclipseWolf EmisariuszPL electric_ant EscoBarber Esiekk FireFlypl1 focikPL FoxyDMe FrosterPL foxu GamersGen Gatki Ginkaku514 Gdt G00recky griver7 HappyRusher Husskeer HoldfastPL IncredibleQuark Jakkus James_Poltropia jaromaz jb007 JCShivon Jerzu JOKEROS Jsatrzab jqnpod Kaoj Krisuxxx KrzysioK KvotheArlidien lee_rg LePatryQ Lord_Saygon Lszek333 martin_escareth MavPL Master_ZiBi mirdalan Mjenta Morgooth MYCAR Nareq Oriinks P4wel PechowySaper Promyk PuchaczRolny Puotek Pupakamaru Rawnock RobaxAnty RoyaLiTTy Rozgazowany RyuXito Salata8888 Sarrivin serwerygier ScreamingHydra Sgt_Tom Sheploo Silverain silverhaze5g simuno7 Sitr SliderPL SpikeStrider Son-X spartan_1_PL SzaryX Thrax1440 toliano Tomskee Tomash87 Turkof Varnhorne Vipermaister veinsx WiAtEr_7 wmk Yau71a Yosunio Your3vilTwin xec-pl xvx24 zcaalock Zerliroth Informacje - Powrót QT Lista niejasnych wpisów: DeRadagast (błędny nick - prawdopodobnie radagast) Klimat (błędny nick - prawdopodobnie Klimatix lub Klimatrix8) Martin13 (błędny nick - prawdopodobnie Martin1337) Misiorny (błędny nick - prawdopodobnie misior) Neuron (błędny nick - prawdopodobnie neuron88) Olej (błędny nick - prawdopodobnie olej1337) Punky (błędny nick - prawdopodobnie Punkypl) rafko124 (błędny nick - prawdopodobnie rafko-81 lub RAFKOS) Rinzler (błędny nick - prawdopodobnie Rinzler-v2) szoko (błędny nick - prawdopodobnie szokoboroko) Various (błędny nick - prawdopodobnie Various47) Zakapior766 (błędny nick - prawdopodobnie Zakapior76) Lista błędnych wpisów: Badzio (błędny nick) Bonc (błędny nick) Bounty Hunter (błędny nick) COLONELpl (błędny nick) domwez (błędny nick) Kazimierz9 (błędny nick) LokersWyklety (błędny nick) Lukew (błędny nick) Łucznik79 (błędny nick) Marshal1983 (błędny nick) Mazi88 (błędny nick) Meni (błędny nick) Mkoijn (błędny nick) MSDQ (błędny nick) Panakamanana (błędny nick) Petervonblack (błędny nick) rafal_z_pyrlandi (błędny nick) RaphaelVespertilio (błędny nick) russakes (błędny nick) Vim88pl (błędny nick) Vuko (błędny nick) Wiertek65 (błędny nick) Lista będzie aktualizowana na bieżąco. Bezpiecznych podróży! | Powrót QT + Ostatnia aktualizacja: 11.03.2024r Jak znaleźć się na liście polskich graczy? Jeśli w powyższym zestawieniu brakuje twojego nicka lub jest on niepoprawny, uzupełnij swój profil na forum o właściwe RSI Handle i napisz posta w tym wątku, poniżej tej wiadomości. Dodatkowo możesz poinformować nas w #szukam-graczy na Discord. Wątek ten służy również poszukiwaniu graczy do drużyn, dlatego wasze posty są tutaj mile widziane. | Powrót QT
  3. 3 punkty
    Cześć, Zakładam ten temat z myślą o wszystkich, którzy chcą podzielić się zrzutami ekranu, których motywem przewodnim są statki kosmiczne oraz pozostałe pojazdy - wszelkiej maści. Temat ten jest odpowiedzią na Katalog Turystyczny - główną różnicą jest to, że tematem głównym jest statek, a nie krajobraz. Krajobraz jest dodatkiem - czyli totalnie odwrotnie jak we wcześniej wspomnianym wątku. Żeby tradycji stało się zadość, rozpocznę. Aegis Redeemer nad microTechem. Dodatkowo hologram, uchwycony podczas wystawy RSI na IAE 2051, najbardziej oczekiwanego przeze mnie statku - RSI Perseus. Gdy już zostanie dodany do gry, oczekujcie aktualizacji wpisu. >> WAŻNE: W razie problemów screenshoty wrzucamy w formacie .jpg! <<
  4. 3 punkty
    Witam! Podzielę się z wami moim doświadczeniem z Tobii eye tracker 5. Jeżeli zainteresuje Cię i zdecydujesz się kupić ale czegoś nie wiesz - pytaj śmiało pomogę 🙂 Tobii eye tracker 5 ! Mam teraz już 3 dni użytkowania za sobą i wydaje mi się , że ustawiłem Tobiasza tak jak chciałem i tak jak należy. Porównując do kamerki internetowej to jakby próbować porównać umiejętności latania pingwina i orła bielika. Tobii i jego możliwości śledzenia ruchu oczu to coś niesamowitego dodającego wyższy level imersji. Rozglądanie się na boki jest naprawdę bardzo przyjemne , płynne i praktycznie zawsze wracasz do pozycji „neutralnej” . Autocentralizowanie jest bardzo dobre i widać to gołym okiem jak po zmianie pozycji głowy i powrocie Tobii niejako wyśrodkowuje delikatne niechciane odchyłki. Owszem już parę razy zdarzyło mi się totalnie zgubić centrum patrzenia . Były to przypadki podczas QT kiedy to chwyciłem za komórkę i całą trasę odwróciłem wzrok całkowicie w dół pochylając się przy tym . Po odlepieniu się od smartfona obraz był skierowany stanowczo za mocno w górę . Sposób na to ? Prosty wystarczy bind na reset pozycji i gotowe . Podczas całej gry kiedy to nie odwracałem wzroku od monitora praktycznie 0 problemów . Kiedy chciałem użyć paneli w kokpicie - no cóż trzeba nauczyć nie ruszać głową . Totalnie stop ! Inaczej cały czas się obraz będzie nam ruszać . Ale kiedy w bezruchu - są delikatne ruchy kamery ale nie na tyle uciążliwe żeby nie móc bez problemowo obsługiwać kokpit. Być może nie ustawiłem jeszcze wszystkich opcji dobrze . Może jest jakaś która spowalnia gesty podczas przybliżania . Co do samego śledzenia oczu jest to coś niesamowitego. Bardzo precyzyjne i bardzo szybko reaguje na ruchy - praktycznie natychmiastowo łapie ruch oczu. Namierzanie przeciwnika rakietami ? Wystarczy patrzyć się na cel aby go ztargetować i trzymać cały czas w zielonym kółeczku na full. Również samym patrzeniem można odchylać kamerę. Jest to o wiele delikatniejsze niż ruch głową ale bardzo przydatne aby na szybko zerknąć na nie mieszczące się w zasięgu kadru ekrany bez konieczności ruszania głową. Jedyny minus jaki dostrzegłem i w kamerce i w tobiaszu to przemieszczanie się fotela bądź wykrzywianie pozycji siedzenia . Nie ma chyba osoby która przez 5 godzin siedzi w fotelu w totalnym bezruchu. Przy zmianie pozycji w prawo lub lewo oczywiście zmieniamy środek w grze. Jest to na razie jedyny mankament jaki dostrzegłem . Kadr przesuwa się ale nie na tyle żeby utrudniało grę lecz zwyczajnie np. Celownik z okienkiem qt są rozjechane. Bez użycia eye trackingu/head trackingu niektóre statki zwyczajnie mają te celowniki rozjechane. Natomiast przy użyciu Tobiasza i po poprawieniu pozycji jestem w stanie zrównać je ze sobą idealnie . Dodam jeszcze że tak jak producent zaleca (max screen 27” z ratio16:9 i 30” z ratio 21:9) tak telewizor się nie nadaje do tobiego . Jest nieprecyzyjny i gubi osiowość . Koniec końców Tobii to rewelacyjne urządzenie z kategorii tych które nie wymagają zakładania na głowę żadnych markerów do trackingu . Nie noszę okularów ale z tego co mi wiadomo nawet w okularach Tobii radzi sobie bez problemowo. Tak więc 5 punktów dla gryffin…. Dla immersji ! Haha. Update: Dodane screeny ~S.
  5. 3 punkty
    Statek: Reclaimer firmy Aegis Dynamics. Miejsca: Podróż z microTechu na Hurston. Opis Statku: Aegis Reclaimer to przemysłowy statek wydobywczy. Wyposażony we wzmocnioną ładownię, napęd skokowy dalekiego zasięgu oraz wyrzutnie dla bezzałogowych dronów, Reclaimer jest idealnym statkiem do pozyskiwania wraków z głębokiej przestrzeni kosmicznej. Wiązki holownicze, reflektory, opcje skanowania i porty dokujące uzupełniają narzędzia tego zdolnego, utylitarnego statku kosmicznego. (A przynajmniej taki ma być) Wygląd wnętrza nawiązuje do statku Nostromo z serii filmów o Obcym.
  6. 3 punkty
    Statek: Drake Cutter Planeta: microTech Dokładne Miejsce: Lasy 1.5k km od New Babbage. Opis statku: Cutter to jednomiejscowy statek startowy wyprodukowany przez Drake Interplanetary. Jego wytrzymała, wszechstronna i elastyczna rama może pełnić wiele różnych ról i została zaprojektowana tak, aby była przyjazna dla użytkownika, co czyni ją idealną dla początkujących pilotów. Statek: Drake Cutter oraz 890 Jump firmy Origin. Dokładne Miejsce: Port Tressler na orbicie microTechu. Porównanie wielkości. 😉 Stacja: Port Tressler Orbita: microTech Nie jest to statek, ale jakoś mało tutaj jest zdjęć struktur, a one też mogą być zachwycające.
  7. 3 punkty
    Anvil Arrow nad Area18 ************************************** Drake Buccaneer w trasie ************************************* Crusader Ares Starfighter ION na tle Crusader ****************************** MISC Hull A z ładunkiem nad Yela *********************************** Origin 300i w hangarze
  8. 3 punkty
    Cześć, Prawie codziennie jestem na discordzie by grać razem z innymi i widząc, że często zdarzają się nam ciekawe przygody postanowiłem nagrywać. Oto pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni filmik, w którym zebraliśmy się na wspólne działanie. Sam też namawiam do dzielenia się w taki, czy inny sposób własnymi przygodami.
  9. 3 punkty
    Przelot Avengerem Titan nad Daymarem. - - - - - - - - Prospector podczas pracy wydobywczej na księżycu Yela. - - - - - - - - Mercury Star Runner, a raczej to co z niego zostało... 😄
  10. 3 punkty
    Musimy pamiętać o co chodziło @Tomsky. Katalog turystyczny, a więc widoki z naszych wypraw eksploracyjnych czy innych podróży w Star Citizen. Nie jest łatwo tak dobrać screeny żeby to nie był zwykły showcase statków, ale na ów ktoś będzie musiał założyć oddzielny wątek . Z planety microTech: jeden z licznych dachów ponad miastem. Tego wieczora było wyjątkowo gorąco... Podróż pociągiem w Lorville przy otwartych drzwiach. Skaliste zbocza wzgórz gdzieś w głębi Hurston. Pogoda była paskudna, wiatr wiatr porywisty. Jeden z Mining Outpostów na powierzchni Cellin nocą. A to widoki w pobliżu oldschoolowego Jumptown, księżyc Yela. Orbita Crusader, nieopodal GrimHex. Stay safe, Commanders.
  11. 3 punkty
    Mateusz, rocznik 98 Od dawna obserwowałem jak rozwija się SC, i w końcu stwierdziłem że to ten czas 😄 Uwielbiam wkręcać się w roleplaye, i wsiąkać w lore, poznawać je, eksplorować, nie spieszyć się, a podziwiac. A jeśli chodzi o mnie prywatnej, obecnie studiuję, kocham muzykę, filmy i seriale, od zawsze interesowała mnie astronomia, jednak od jakiegoś czasu przerodziła się ona w moją pasję, niżeli zainteresowanie, mógłbym rozmawiać o kosmosie, dylatacji czasowej, teoriach, fizyce kwantowej godzinami, swoją drogą uwielbiam rozmawiać na każdy temat Nienawidzę grać sam, a moi znajomi niestety nie są graczami SC, wiec pierwsze co zrobiłem było zarejestrowanie się tutaj 😄 Po pierwszych minutach gry jestem zafascynowany, mechanikami tego tytułu, poziomem immersji, mam nadzieję że zostanę przy niej na długo, jednak narazie jestem w tym wszystkim zielony, wiec proszę o wyrozumiałość 😄
  12. 2 punkty
    Cześć, Posiadam Tobii od ponad roku i powiem wam, że w Star Citizen to urządzenie lśni. Można troszkę utrudnić sobie rozgrywkę, używając urządzenia nawet przy celowaniu z broni w trybie FPS, jednak znacząco zwiększa to imersję. Jedynie przy karabinach snajperskich Tobii jest nie do użytku, przez narzucony czarny overlay podczas celowania. Do latania niezbędny - moim zdaniem najlepsze urządzenie trackingowe (mając na myśli koszt wygodę i możliwości) rozwiązanie ze wszystkich dostępnych na rynku. Najfajniejszy moment jak możesz obrócić się, siedząc za sterami statku. Następnie widzisz swoją załogę, która robi coś głupiego za plecami - Bezcenne. Na załączonym zrzucie ekranu widać jedyną grzeczną osobę na statku.
  13. 2 punkty
    Hej, Wczoraj dzięki większej ilości ludzi postanowiliśmy się zebrać na Carracka. Nawet coś razem zrobiliśmy Jest to vlog, więc nic nie było Cięte. Pełna godzinna przygoda!
  14. 2 punkty
    Witam, Bartek, rocznik '84. Wachlarz zainteresowań dosyć szeroki, za długo by pisać, obecnie od nie dawna w SC, dopiero poznaję to universum, wszelkie podpowiedzi i pro-tipy mile widziane. Do usłyszenie na VC i do zobaczenia w kosmosie Panowiec Citizens 🙂
  15. 2 punkty
    Hej! Mam na imię Szymon, rocznik 86. Gram od 13 czerwca, więc jest świeżakiem 😉 Przez prawie 10 lat pracowałem jako sprzedawca sprzętu IT po czym uznałem, że wystarczy i przerzuciłem się na pracę biurową. Jest ona o tyle lepsza od handlu, że codziennie mogę zajrzeć tu czy na discorda 😉 A, że jak już wspominałem, jestem nowym Obywatelem, to mam sporo informacji do przyswojenia 😉 Obecnie latam Aurorą MR, jednak już odkładam UEC na Titana albo 300i. Wiem, jako główny statek Titan jest lepszym wyborem, ale nic nie poradzę, że zakochałem się w 300i 😉 Póki co wydaje mi się, że gra mnie nienawidzi, bo gram od niedawna a już trafiło mi się kilka bugów które mnie zabiły, 3 misje z dostarczeniem czarnej skrzynki, w których po ich odnalezieniu i dowiezieniu na Area18 nie było znaczników gdzie mam ją zostawić, wybuchający statek czy mordercza drabinka do niego 😉 Ale się nie poddaję, bo immersja i klimat jest niesamowity 🙂 Przydałby mi się też do niej lepszy sprzęt, bo mam laptopa z i5-10300H, 16 GB ram, SSD i RTX 2060. Niestety kupiłem go rok temu i żona by mnie zabiła za kolejną zmianę sprzętu 😉 (na stacjonarkę ze względu na małe dzieci nie mogę sobie pozwolić). Chętnie przyłączyłbym się do jakieś gildii/organizacji, ale to na spokojnie, najpierw muszę się z tym wszystkim jako-tako zaznajomić 😉 I na koniec - cieszę się, że tu trafiłem (a zwłaszcza na naszego discorda) bo brakowało mi miejsca, gdzie mogę w prosty sposób w naszym ojczystym języku zapytać o coś i spokojnie oczekiwać odpowiedzi.
  16. 2 punkty
    Hej, Jeśli ktoś nie zna to polecam całkiem fajne narzędzie do szybkiego renderowania statków. Można tym zrobić sobie całkiem ładną grafikę i przechwalać się swoją flotą 😉 . http://www.starship42.com/fleetview/ Od razu ostrzegam żeby nie uruchamiać tego na jakichś laptopach ze słąbymi, zintegrowanymi grafikami 😄 . Poniżej przykładowy obrazek z tego cuda:
  17. 2 punkty
    Witajcie Obywatele! Nowy pilot na grupie, ale niekoniecznie w spacesimach. Trochę doświadczenia już mam w SC i postanowiłem w końcu przestać być Freelancerem 😉 Z chęcią pomogę amatorom w ogarnięciu gry 🙂
  18. 2 punkty
    Hej, Spory zakres materiału, ale postaram się coś doradzić : ). Oj, mega przekrój statków 🙂. Jeśli nie chcesz przepłacać, a chciałbyś dobry typowo myśliwiec, to polecałbym Gladiusa Valiant. Lub jeśli wolisz wydać więcej kaski, Saber. Oba te statki są powiedzmy ikoniczne. Z czego Gladius jest standardem do PVP wśród light-fighterów (Arrow jest szybszy, trudniejszy do trafienia ale ma tylko 1 tarczę, a nie 2 jak Gladius), natomiast Saber to już średnia waga, za to o dużej sile ognia. Bo Gladius na dobrą sprawę ma działka mniejsze niż Avenger Titan (S4 na przedzie, Gladius S3), za to jest znacznie zwrotniejszy i mniejszy. Myśliwce nie posiadają pokładów, więc nie zrobisz nimi misji delivery, nie przewieziesz cargo. Pamiętaj o tym. To specjalizacja, przy czym bounty hunting obecnie nie jest specjalnie opłacalny - dopiero powstaną rozbudowane mechaniki, a PVP jest powiedzmy dla zabawy i sprawdzenia się. Istnieją dotkliwe kary prawne (prawo w grze, więzienie itp.) za atakowanie niewinnych graczy,. Dopiero gdy zostanie dodany system Pyro, który będzie lawless, bezprawny, może się okazać że CIG skoncentruje się bardziej na tym aspekcie. A na pewno będzie tam mniej bezpiecznie niż w Stanton. Trwają właśnie prace nad 3 i 4 planetą tego układu słonecznego, możliwe że dostaniemy go pod koniec roku w całości. Buccaneer jest zaś trochę myśliwcem z dykty, który nie ma nawet katapulty - firma Drake oszczędza jak może. Za to ów wehikuł ma sporą siłę ognia, bliską Saber. Dobry myśliwiec dla ryzykantów, wariatów i szaleńców 😄. Brawurowy, ryzykowny ale potrafi zadać zniszczenia. Hornet byłby świetny, ale aktualnie nie mamy Physical Based Armor, które dopiero nadchodzi. Anvil, producent Hornetów słynie z nowoczesnych pancerzy, specjalnych materiałów dla swoich myśliwców, które obecnie niestety nie są zaimplementowane. Przez co Hornet posiada siłę ognia, ale nie jest trudny do trafienia ani zbyt wytrzymały. Jeśli już, warto wziąć Super Horneta, z wieżyczką właśnie i masą działek ogółem. To jest jedyny z Hornetów który obecnie bym polecał. Gladiator jest nieco zapomniany, niedoceniony, ale to nie zmienia faktu, że nie widzę by ktoś go jakoś chwalił. Nie mam niestety z nim więcej styczności, musiałbyś poszukać dalszych info, nie chcę wprowadzać błąd. Hawka mam osobiście i niestety od aktualizacji Star Citizen Alpha 3.9.1 jego EMP, w ogóle EMP w całej grze zostało "znerfione". Czyli osłabione. Trudniej wchodzi, mniejszą ma skuteczność. Do tego Hawk posiada obecnie najkrótszy zasięg tego systemu (750 metrów), przez co jest to raczej interceptor dla fanów tematu i klimatu. Łatwo odstrzelić mu skrzydła i jego działka fixed w 3.9.1 i wcześniej nie były zbyt użyteczne - mimo że jest ich 6. Fixed po prostu nie są skuteczne w ogóle, ciężko nimi trafić w całej grze. Zaś ustawianie każdego działka na gimballed Size 1 sprawia, że Hawk staje się bezlitosnym pogromcą stawków, których pogromcą jest wszystko inne. Już wkrótce, w 3.10, bronie fixed jak i wieżyczki otrzymają wspomaganie, ale na ile będzie pomocne, czy poprawi skuteczność Hawka na tyle bym mógł go już polecać, wątpię. Rule of cool, Hawk nie jest specjalnie skuteczny w porównaniu z innymi statkami. Scythe to ciekawy, ultrazwrotny myśliwiec, na którego osobiście mam chrapkę. Niestety okropnie kruchy. I to może sprawić, że żałowałbyś kupna. Poza wiecznie wściekle czerwonym HUD'em, który jest wg. mnie po prostu okropny. Serio, CIG, mogłoby przestać pakować do wszystkich statków obcych odpychające, przypominające trzewia zwierzęcia HUD i wnętrza, bo to ani to fajne, ani już oryginalne ani ciekawe. Co za dużo to niezdrowo. P-52 Merlin zaś to żart, nie ma sensu go rozważać, chyba że nie masz co zrobić z kaską 😉. To jest właśnie statek dla osób, które mają już wszystko co jest sens mieć, ale chciałyby wydać więcej bo lubią kolekcjonować. Wyścigówka, snub fighterek do umieszczenia w bodajże Constellation Phoenix na podobnej zasadzie co w Pisces w Carracku, przy czym Pisces jest aktualnie 10x bardziej użyteczny. Ma przynajmniej miejsce na cargo, ludzi, pokład w ogóle oraz quantum drive. W przeciwieństwie do P-52 Merlina właśnie. Na razie tyle, gdy tylko znajdę moment odpiszę również na resztę Twoich pytań. Jak sam widzisz, wymagają obszernej odpowiedzi, a to i tak ogromny skrót.
  19. 2 punkty
    Witam! Jestem Aron! Mówią na mnie Rusek 🙂 Rocznik 86' ojciec dwójki dzieci 🙂 Świeżo po zakupie najtańszego pakietu 🙂 Projekt interesuje mnie od samego początku ale dopiero teraz zdecydowałem się zagrać. Gdyby był ktoś chętny pograć z noobkiem to zapraszam: https://robertsspaceindustries.com/citizens/Rus3k
  20. 2 punkty
    Witajcie! To jest temat z listą ciekawych stron / aplikacji / narzędzi związanych ze Star Citizen. Jest to lista różnych narzędzi lepszych i gorszych. Chciałbym ułożyć ją od najciekawszych / najlepszych do najnudniejszych i najgorszych. Wspólnie wybierzmy co jest warte uwagi a co nie. Piszcie w komentarzach. Dopisujcie swoje warte uwagi narzędzia w komentarzach dodamy do listy. Generator floty 3D (działa na chrome) http://www.starship42.com/fleetview/ Stronka z zestawem narzędzi do handlu, miningu http://www.versemate.com/Trade/Index Generator floty 2D https://raylehnhoff.github.io/SCFSD/ Aplikacja route planner https://starcitizen.center/route-planner Ceny minerałów (mining) w Star Citizen https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qz7IJ6gGNo9XM4AFpdImO_U1UgewW5-SpH9-RmWhewo/edit#gid=941017976
  21. 2 punkty
    Witam wszystkich, rocznik 77 wiec zdążyłem polatać w Wingi, Privateer’a, Elitę, Frontiera, First Encounter, później było ED i SC (oba z Kickstartera) - od 1.5 roku nie gram w ED, chyba mnie znudziło (po 2200h ;)) wiec ostatnio jak czas pozwolił przesiadłem się na SC i powoli sobie odkrywam grę. https://robertsspaceindustries.com/citizens/Raptor77 https://robertsspaceindustries.com/citizens/77raptor Statki to na razie Aurora MR i Sabre Raven.
  22. 2 punkty
    Cześć, mam na imię Radek i zamieszkuję gród ojca dyrektora. Mam 37 lat. Do niedawna w SC grywałem tylko podczas darmowych okresów, ale mój wewnętrzny zajączek wielkanocny przekonał mnie do nabycia dostępu do alphy. Mój statek to Avenger Titan więc siłą rzeczy w większości ogarnia misje kurierskie, śledztwa, albo proste misje patrolowe/łowieckie. Ogólnie spodobało mi się górnictwo w tej grze więc moje kolejne kroki to mozolne zbieranie kasy na własnego Poropectora + ulepszenia. Chętnie też pogram z innymi graczami. TS, Discord itp nie są mi obce więc jeżeli istnieje jakaś aktywna grupa graczy to chętnie dołączę. Grywam też w inne gry. Obecnie Division 2, Warframe, seria Battlefield/Battlefornt. Pozdrwiam. Y3T
  23. 2 punkty
    Witamy Albert! To blisko do mnie, ja '84. Ogarnąłeś już też nasz Discord, także gramy. Po nowym roku w Star Citizen powinny się pojawić wreszcie aktualizacje Alpha 3.8, które będą stopniowo poprawiać wydajność po wprowadzeniu SOCS. W tym roku zapowiada się sporo ważnej treści dla tej gry. Fajny kanał! I ode mnie masz suba 🙂.
  24. 2 punkty
    Siema! Ja też chętnie wspólnie polatam:)
  25. 2 punkty
    Hmm. Jak sam zauważyłeś, jest to gra w Alpha : ). Cały czas jest tworzona. Niestety tak to wygląda w Alpha zwykle, niezależnie od tytułu. A tutaj dodajmy fakt, że nikt nigdy wcześniej nie próbował nawet tworzyć tak skomplikowanej, ogromnej gry, z taką ilością systemów w wersji online, pełną fizyką w trybie online i niewyobrażalną masą immersji i realizmu. Trzeba było pytać nim zakupiłeś pledge jak to wszystko wygląda, uniknął byś nieporozumienia 🙂. I może właśnie dobrze w takim razie że o tym piszesz, dzięki Tobie inni gracze będą mogli wybrać nieco bardziej świadomie - czego im serdecznie życzę. Wejdź do nas na Discord, zobaczysz że wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego wszystkiego i pomagamy zgłaszać bugi, a twórcy naprawdę grę rozwijają i nad nią pracują. To że gra działa tyle lat nic nie znaczy wobec wymienionych przez Ciebie bugów z uwagi na to, że CIG co chwila dodaje nowe systemy i przebudowuje istniejące, dodając im kolejne możliwości, które wynikają z przemyślanego planu wobec tej gry. To naturalne że pojawiają się tego rodzaju błędy w kodzie, to jest zwyczajnie aż tak skomplikowany system i każdy kto chciałby pograć w Star Citizen już teraz, nim nawet gra znajdzie się w fazie beta, powinien się po prostu z tym liczyć : ). Trzeba wiedzieć co warto robić, czego nie - a i to się zmienia z patcha na patch. Tak to właśnie wygląda, tak się produkuje gry i Ty robiąc pledge powinieneś był wiedzieć, że dołączasz do otwartej _produkcji_ tytułu we wczesnej jej fazie. Z tego co piszesz wynika, że oczekiwałeś gry raczej już w trybie beta : ). Nie widzę też sensu w "dorabianiu się" w Star Citizen kiedy i tak po 3 miesiącach, w kolejnym kwartale wchodzi kolejny duży Update, jak co kwartał i będzie miał całkowity wipe progresu. My robimy takie rzeczy w sumie i tak, ale licząc się z tym - po prostu znajdujemy radość w testowaniu kolejnych niesamowitych miejsc, statków, broni, feature'ów, z brania udziału w produkcji komunikacji w naszej dość niszowej, generalnie sympatycznej społeczności. Rozumiesz teraz? To jest niesamowicie zapowiadająca się gra, z testowania której czerpiemy mnóstwo frajdy i radości. Mamy dużą tolerancję na bugi, gdyż wiemy, że tak to musi wyglądać, ponieważ CIG ma aż tak ambitne plany i cały czas dodaje mnóstwo nowego contentu. Akceptując to z góry ma się inne podejście - a jeśli dla kogoś takie warunki gry podczas pracy nad nią nie są do zaakceptowania, zwyczajnie nie powinien jej na tym etapie kupować, bo się rozczaruje jak Ty 🙂 . Nam, którzy wiedzieliśmy z czym mamy do czynienia, tytuł już teraz dostarcza wrażeń, jakich nie może dostarczyć żadna inna gra. Wierz mi, że ta fizyka w przestrzeni kosmicznej, złożoność statków, pełna immersja itd. to rzeczy prawie niemożliwe do zrealizowania w dzisiejszych czasach i nikt inny poza CIG nawet nie próbuje robić tego w tak next-genowy sposób. Progres jest jednak ogromny. Niebawem zobaczysz jak wiele rzeczy zostanie dodane w 1 kwartał, za kilka dni pojawią się u nas Patch Notes. I wtedy śmiało zadaj sobie pytanie, czy robione jest dużo, czy mało - w 3 miesiące. Co trzy miesiące obecnie. Mimo iż będzie to w sumie i tak najmniejsza aktualizacja, z uwagi na zmianę trybu produkcji (od niedawna pracują w nieco inny sposób, "staggered development", który przyspieszy wszystko znów, ale pierwszy kwartał owego podejścia przez to miał będzie mniej feature'ów). Zapraszam byś dołączył do nas na Discord: https://discord.gg/TH3cQkj gdzie możesz z nami porozmawiać, graczami, którzy z własnej woli i z pasji grają w tę grę. Jest tam też kilka osób które obecnie nie grywają - np. czekają na kolejny update, oraz pewnie też kilka które się zniechęciły póki co. To wszystko jest w porządku. Wolałbym tylko, by każdy uprzednio, przed wykonaniem pledge, zrozumiał że takie bugi będą się zdarzały cały czas, mimo że gra robi się coraz bardziej grywalna. Będą to bugi totalnie podstawowe, np. dotyczące UI, lądowania i innych podobnych systemów, utrudniających czasem wykonywanie jednych misji, a czasem innych. A czasem nawet oznaczające śmierć postaci, zniszczenie statku, utratę całego wiezionego ładunku itd. M.in. po to właśnie testujemy by pomóc to wszystko znajdować i naprawiać, ale przy tym wielu z nas ma i tak mnóstwo frajdy i niesamowitych wrażeń. Ponieważ nic innego na świecie nie oferuje takich i prędko nie będzie, wielu z nas ma zamiar wspierać ten projekt tyle ile tylko trzeba. Widzimy ogromny, nieustanny progres. Jest niezaprzeczalny. Ale nas również czasem denerwują błędy w kodzie, też czasem robimy sobie przerwy 🙂. Łącznie ze mną. Mnie także do szału doprowadzało hover mode w 3.6. Ale wiedząc z czym ma się do czynienia można po prostu wybrać, czy chce się uczestniczyć w takiej Alfie, czy nie. Fakt też, że trafiłeś chyba na jeden z najbardziej frustrujących Update'ów, z hover mode, który już właśnie przestaje istnieć, zastąpiony innym systemem. Tak więc raz jeszcze, wpadnij do nas na Discord pogadać o wszystkim :). Przekonaj się jak inni gracze mają różne podejścia, akurat nawet jest u nas inny nowy kolega, który tak jak Ty prosił o jakieś porady. On póki co nie narzeka na te sprawy, może dlatego, że był ich świadomy wcześniej : ).
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×

Dołącz do Polskiej Społeczności Star Citizen!

|